Eesti uudised

Ringi trampivatest metssigadest liputajani: millest antakse politseile teada? 

Mattias Tammet, 13. juuni 2015, 07:00
KAARDID, PATRULLID, TELEFONID: Kuigi politsei on ka varem päeva jooksul tehtud hädaabikõnesid esitlenud, võetakse sel aastal kõnesid esmakordselt vastu ühtselt hädaabinumbrilt 112. Foto: TEET MALSROOS

Eile hommikust täna hommikuni avalikustab politsei Facebookis peaaegu kõikide politsei abi paluvate hädaabikõnede sisu. Tõsi, vaid üldiselt, et kedagi ära ei tuntaks.

Kõige esimene kõne, millest politsei teada andis, puudutas öösel lauluväljakul ringi jooksvat kuut metssiga, kes siiski pakku said. Järgmine oli aga juba tavapärasem ja õnnetum: kell 07.07 teatas omanik, et Pärnus on öösel eramust erinevaid esemeid varastatud.

Lisaks sellele, et politsei ei avalda kõnedes äratuntavaid andmeid, ei avaldata kõnesid ka kohe, vaid tunnise viivitusega. Miks seda üldse tehakse? "Ühelt poolt selleks, et näidata inimestele, millise sisuga väljakutsetele politsei iga päev reageerib. Aga ka selleks, et inimesed mõtlema panna, et äkki on mingeid asju, mida ära hoida," selgitab Põhja prefektuuri pressiesindaja Helen Uldrich. "Näiteks eelmisel ja üle-eelmisel aastal oli väga palju neist seotud alkoholiga ja avaliku korra rikkumisega." Samuti on varasemalt olnud küllalt palju liiklusrikkumistega seotud kõnesid.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

20. veebruar 2016, 11:39
Tallinnas on liikvel liputajast ahistaja

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee