Eesti uudised

EKRE: Eestisse võib saabuda kuni 65 000 immigranti

Toimetas Kristin Aasma, 11. juuni 2015, 16:35

146 KOMMENTAARI

n
nüanss/ 14. juuni 2015, 12:58
Egyptian paper: Barack Obama member of Muslim Brotherhood
http://www.examiner.com/article/egyptian-paper-barack-obama-member-of-muslim-brotherhood
http://et.wikipedia.org/wiki/Moslemi_Vennaskond
http://new.euro-med.dk/20140224-deathblow-to-the-world-ii-inside-economy-professor-was-told-eu-wants...
Jesuit/Rothschild Deathblow to the World II. “We” want to Destroy Europeans, Create New European People Accepting Suffering, Poverty, China-low Wages”
t
tendents/ 13. juuni 2015, 23:07
NATO vägede ülemjuhataja Kosovos kindral Weseli Clark tunnistas CNN-i saates juulis 1999: "Moodsas Euroopas pole homogeensetel rahvusriikidel kohta. See oli XIX sajandi idee, XXI sajandil aga viljeleme me multikulturalismi, rajades multietnilisi riike."
http://www.centrasia.ru/newsA.php?st=1245483420
USA ekspert Martin van Creveld: rahvusriikide aeg on möödas.
https://en.wikipedia.org/wiki/Martin_van_Creveld
a
abi/ 13. juuni 2015, 13:02
Reaalselt võiks neid üle rahvastatud kriisis riike aidata küll saatke sadu tuhandeid kandoome neile sinna hoiab ära sõjad nälja hädad ja muud jamad. Populatsiooniga ei peaks ka probleeme tulema.
J
???/ 12. juuni 2015, 09:07
Jääb vaid loota, et tuleb kõva talv
n
12. juuni 2015, 09:29
nende küttearve maksab ju eestlane kinni, ega sa ometi ei arva, et neeger läheb metsa kütet varuma.
t
Talv tulebki/ 12. juuni 2015, 12:46
Nii nõrka solar maksimumi nagu praegune 24# pole nähtud ligi paarsada aastat. Järjest kasvav hulk sõltumatuid teadlasi on veendunud, et oleme järgmise "grand solar minimumi" lävel, mil päikeseplekid kaovad paarikümneks aastaks sootuks ja üleüldine globaalne temperatuur langeb 1,5 kraadi. Viimastest grand minimumidest 1600 ja 1800 aastate paiku annab aimu allolev History Channeli dok. väiksest jääajast, mil külmusid talviti kinni nii Läänemeri, New Yorki lahed kui Thamesi jõgi.
30 TOP SCIENTISTS PREDICT GLOBAL COOLING 2015-2050
http://youtu.be/6ocCh5yDaqs
WHY HAS THE SUN GONE TO SLEEP? - BBC NEWS
http://youtu.be/DueVWamHmYs
HISTORY CHANNEL - LITTLE ICE AGE
https://youtu.be/LObn2Sk7tVg
e
ekoplaster/ 12. juuni 2015, 08:54
Mingi suvaline koht on kollaseks tõmmatud, et paanikat tekitada. Seal on ju veel variante, miks EKRE just selle kollaseks maalis? See pole ju kellegi seisukoht!
Pigem arvan, et kui siin üldse on keegi ohuks eestlusele, siis on see EKRE oma lollustega. Kajutimees veel teeb tegusi, mis eestile ''kuulsust'' toovad, küll te näete.
j
ju siis/ 12. juuni 2015, 08:40
magavad Kadrioru pargis,seal on palju ruumi.Vabu kortereid pole ja nad harjunud soojal maal lesima.Mingeid töölisi küll sealt oodata pole.Lihtsalt naervad sõbrad eriti kui sul raha on.Maa tuleb täita pagulastega.
u
uk st./ 12. juuni 2015, 08:08
Ja siis istuvad toetust taga ajama.
t
Tegelikult/ 12. juuni 2015, 07:37
tuleb parasiite 4 miljonit. Arvutage ise: Maailma 6-st miljardist 2 lähevad vallutama teisi maid, just nimelt rikkamaid, kus on võimalik töötamata läbi saada. Jagage need 2 miljardit parasiiti poole miljardi eurooplasega, tuleb 4 parasiiti 1 eurooplase kohta. Järelikult meile 4 miljonit.
s
selline vale/ 12. juuni 2015, 07:50
miks EKRElased ainult valetavad.Valitsus on vötnud vastu 111 inimest ja mingeid tuhandeid pole jutukski olnud.Just ekrelased ja keskid on need arvud ajanud selliseks.Milleks ikka ja jälle inimesi vihale ajada lollustega.Kuu löpus on alles suur koosoleks,kus hakatakse otsustama.Soomegi on hoopis väiksemate arvudega.Helmed,hakake tösiselt tööle ja löpetage selline inimestega manipuleerimine
i
ime et/ 12. juuni 2015, 07:51
sa veel 10 miljon ei ole kirjutanud,naeruväärne tola.Itaaliasse on tulnud tänavu 300 000,kust siia siis miljoneid tuleb.Nii vastik,kui rahvale lausa valetatakse
k
Kas/ 12. juuni 2015, 08:59
sa siis ei teagi, et pool miljonit on oma järjekorda ootamas? Ning mida enam, seda suuremaks see arv kasvab. Enam ei pea Euroopa vallutajad isegi paadiga Itaalia saarteni jõudma, neid ''päästetakse'' juba Liibüa rannikul.
r
R./ 12. juuni 2015, 09:31
Kas sa tõesti oma suures naiivsuses arvad, et need 111 inimeste jäävad esimesteks ja viimasteks pagulasteks, kes meile sealtpoolt sisse tuuakse?

s
SALAPLAAN - asi on märksa hullem/ 12. juuni 2015, 07:08
Soovitan lugeda - http://www.delfi.ee/news/paevauudised/valismaa/salaplaan-tooks-euroopasse-50-mln-aafriklast?id=20285...
Kes linki ei viitsi avada, siis siin on esimesed lõigud -
Briti ajalehe Daily Express andmetel kutsutakse kaugeleulatuva salajase migratsioonilepinguga Euroopasse 50 miljonit aafriklasest töölist.
Hiljuti Malis Euroopa Liidu maksumaksjate raha eest avatud „tööbüroo” on alles esimene samm edendamaks „inimeste vaba liikumist Aafrika ja Euroopa Liidu vahel”, kirjutab Daily Express.
Brüsseli majandustegelased väidavad, et Euroopa Liidu riigid vajavad 2050. aastaks 56 miljonit võõrtöölist, et tasa teha Euroopa rahvastiku kahanemist.
Nii et plaan - RAHVUSRIIGID HÄVITADA - tuleb otse Brüsselist. Tubli EKRE, et leidub vähemalt ükski erakond, kes julgeb asju õigete nimedega nimetada.
j
juku/ 12. juuni 2015, 06:53
andke infot,millal nad hakkavad saabuma,me juba koolis meisterdame rakulkasid
i
12. juuni 2015, 06:46
inimkaubanduse maffia niidid viivad Brüsselisse ja senikaua, kui raha EL tegelaste taskutesse voolab, sellele hullumeelsusele lõppu ei tule. ei usu, et sellest rahast midagi otseselt rõivategelaste taskusse tuleb, aga kaudselt ikka - eks nemad tahavad ju Brüsseli ees kannuseid teenida, et edaspidi mingile Brüsseli soojale ja tasuvale kohale maabuda.
a
appi/ 12. juuni 2015, 07:04
ei taha siia neegreid ja kaltsupäid , ma ei ole nõus koos loomadega elama.looma koht on laudas , metsas, savannis või kõrbes. kõrbe ja savanni parasiite pole siia vaja.
a
12. juuni 2015, 07:15
Austraalia peaministri hoiatusest ei tehta väljagi, sest raha lõhn on kõrvad, silmad ja ajukäärud sulgenud.
j
jurka/ 12. juuni 2015, 05:57
no nüüd tuleb küll putinilt abi paluda,me ei jõua oma isamaad kaitsta,usun küll,et putin abist ei ütle ära
s
seda just / 12. juuni 2015, 07:55
EKRElased ootavadki,et putin siia saada.Löpetage rahva lollitamine .Kui sinna maadessegi ei tule miljoneid ,kuhu need otse just nyyd tulevad,kust siia siis need suured hordid,tulge möistusele,kui enam muud pole kirjutada ja rahva hirmutamiseks muud teha,siis olge vait
e
12. juuni 2015, 05:48
eriolukord tuleb riigis kehtestada ja kõik piirid kindlalt sulgeda
oh tõesti,millal kalevipoeg küll koju jõuab,ägaks neile serviti lauaga
kalev tule ruttu
a
absurd/ 12. juuni 2015, 05:29
Ma lööks enne venemaaga käpad kokku kui laseks sellisel pasal juhtuda. See on absurd kust kuradi perse otsast selliseid otsuseid vastu võetakse, kartuli vabariigist mis meie suur isad eesotsas on loonud luuakse nüüd ikka korralik banaani vabariik. Jube lihtsalt perse kõik kokku ja toompeale kuradi värdiapealike kari.
j
12. juuni 2015, 09:07
Ju see nii kavandatud ongi, väike Eesti poeb Vanka tiiva alla kaitset otsima, pole kulukat sõda vajagi...
t
Tahad/ 12. juuni 2015, 10:01
väita, et Putin saadab migrante Euroopasse? Kindlasti saadab neile abiks ennem paadid. Minuarust ei ole küll see Venemaa, kes oma nn. demokraatiaga püüab kogu Euroopa täita tumedanahalistega.
m
MADIS/ 12. juuni 2015, 01:04
65 tuhande nigeri vabatahtlik Eestisse vastuvõtmine? Selline vastutulelikkus nõuab erilist äramärkimist. Kindlasti vähemasti Rahvusvahelise punase risti kõrgeimat autasu. Vahest koguni Nobeli auhinda? Aga meie Eesti enda poolt? Kunagi nõuka ajal andis satiiriajakiri "Pikker" välja sellist pilaautasu, mida nimetas " Tuntud Eesti isemõtleja Jaan Tatika nimeline suur papist kuldauraha". Vahest tasuks selle väljaandmise traditsioon taastamist?
6
???/ 12. juuni 2015, 00:57
65 tuhat immigrant? Kas see siis ongi see kauaoodatud sõnum ja resoluutne vastus, mida meie valitsus nüüd Brüsselisse ütlema läheb? Tubli! Pole kahtlustki, et selle püüdlikkuse eest saavad nad seal tublisti kiita, Ja tunnustavalt õlale patsutada. Püüdlikkuse eest.
o
oled eriti/ 12. juuni 2015, 07:58
tark,kui ekrelasi usud.Nemad ju muud ei oska,kui rahvast lollitada ja viha kylvata.Kust sellised lollid arvud ometi vöetakse,kui koosolek ju alles tulemas ja seni on sadadest räägitud.Täiesti idioodid,kes sellist jama usuvad ja oma tervist rikuvad
j
12. juuni 2015, 10:36
Ja nende pered ka veel..

l
Lugege/ 12. juuni 2015, 00:44
Siin on allikas ka http://yle.fi/uutiset/pakolaisjoukko_vastustaa_syomalakolla_sijoitusta_pohjois-ruotsiin__taalla_on_s...
Siiski peaks teadma, keda vastu võetakse, enne vastu võtmist... Eestis polegi muud kui maa ja mets, 3 linna ka. Hundid ja karud. Ei kujuta ette, kuidas see asi välja nägema hakkab.
o
Onu Ruudi/ 12. juuni 2015, 00:41
Delfis pakuti seda kinki Lõuna-Itaaliast! Kas sellist Euroopat me tahtsimegi??? Vist oleks viimane aeg mõelda piiride sulgemisele ja relvastatud piirivalve taastamisele. Muidugi enne tuleb vist need reformi- ja sotsipärdikud maha võtta. Muidu lähevad asjad ikka päris hulluks.
https://www.youtube.com/watch?v=fX73ggsMNEI&feature=youtu.be
w
wwB/ 12. juuni 2015, 02:54
Ei ole mingeid "sõja põgenikke", kriisikolletes avaneb aafrika ussikestel aken euroopasse ja seda kasutatakse massiliselt ära.
!---> https://www.youtube.com/watch?v=HOYUZJWkilk
s
sõbrad , kaasmaalased/ 12. juuni 2015, 00:38
Mitte midagi need poliitprostid ja närakad ei too siia kui me ei lase, me peame lihtsalt kokku hoidma ja ei tohi passiivsed olla, see paarituhandene müüdavate närakate punt, nn eliit ei suuda midagi kui meie ei lase ennast ära osta!
l
Lugege/ 12. juuni 2015, 00:33
Kuidas mu suhtumine muutus / 00:30, 12. juuni 2015
No Rootsis oli juhtum, et saabunud pagulased viidi Põhja-Rootsi pagulaskeskusesse. Ilus kant aga maapiirkond. Araablased keeldusid bussist välja tulemast öeldes, et meie oleme araablased ja sellistes tingimustes MEIE elada ei saa. Siin on hundid, karud ja muud loomad. Tahame Stockholmi või mõnda teise suurde linna. Ajakirjanik veel ütles neile aga et inimesed, mina olen kohalik ja mulle ometi kõlbab siin elada. Ega see ei aidanud. Pagulased alustasid näljastreiki ja näljastreigi abil õnnestus välja nõuda see, et nad lõpuks linan viidigi. Lugesin seda ja pidin kohvi pluusi peale luristama. Ühtlasi peale seda suhtun ikka väga suure skepsisega neisse pagulastesse. Inimene, kes põgeneb sõja ja nälja eest, et hakka tegema näljastreiki, sest pagulaskeskus asub liiga rahulikus kandis. Ei ole väljamõeldis, kes tahab linki - otsin!! Fotol olid kõik terved, noored tugevad mehed (ca 25). EI ÜHT naist ega last ega vanavanemat!
ü
Ülo/ 12. juuni 2015, 07:08
See pole väljamõeldis midagi, ise ka lugesin seda tsirkust paberlehest mitte ammuaega tagasi vaid üsna hiljuti.
f
From FINLAND/ 12. juuni 2015, 00:09
"Taoline arv tuleneb tõsiasjast, et iga rahvusvahelise kaitse saanud isik saab piiramatult järele tuua pereliikmeid, samuti hoogustub ränne alati neisse riikidesse, kus juba on ees sarnase kultuurilise taustaga kogukonnad."
Tuleb meelde aastatetagune uudis, pildid olid lehtedes - PEREDEÜHENDAMISE SEADUSEGA Soome tulnud "laste" pildid lehtedes - sihukesed tursked mehepullid, alla 16-aastased !!!!!!!!!!! Terve Soome naeris :-))))))))))))))))))))))))))
Siis oli veel selline aeg, kui eriti ei juletud meedias kajastada neid teemasid - said RASSISTI templi otsaette.
n
njah/ 12. juuni 2015, 00:03
aga mis see EKRE siin karjub, las tulla paneme Narva ja mujale ida piiri äärde elama, kui venelane kallale tahab tulla hakkame kohe kisama, et mustanahalistele ja araablastele tehakse liiga. Et tegemist on rassismiga jne. Ja siis tulevad kõik appi, isegi multi kult rootsi tuleb multi kulti päästma
e
Eesti/ 11. juuni 2015, 23:57
on väheasustatud riik, kus elu koondub neisse paari linna aga mujal valitseb pooltühjus ja üha tühjemaks jääb. Imestavad, et kas koma on valel kohal kui ütled 1,3 miljonit inimest. Kahjuks otsustatakse need asjad ammu juba kusagil mujal ja seal on Eestist hoopis teine pilt...
s
13. juuni 2015, 10:05
Sa eesti pindala ka tead või 1.3 ajukaabik metsad ja muud pseudo jama 1.3 m sellisel pindalal ongi inimlik ei peagi 3 perega ühes toas elama.........absurd.
s
SEOTUD LOOD/ 11. juuni 2015, 23:55
Austraalia peaminister hoiatab: Islamiriik on pikkade kombitsatega surmakultus
(:)kivisildnik | (:)valitsus vahetab rahva välja ehk Massiimmigratsioon
Kari Käsper | Õigus varjupaigale kui igaühe üleilmne turvavõrk
(:)kivisildnik | (:)mis on meile kasulikum – kas sõda või massiimmigratsioon?
VIDEO I Rotterdami moslemist linnapea islamisäärmuslastele: kaduge Hollandist, kui te siin oma kohta ei leia!
Eelmisel aastal võttis Euroopa Liit vastu üle 135 000 pagulase
Austraalia saadab paadipõgenikud inimsööjatemaale

.
.. / 11. juuni 2015, 23:33
.. ja hakkabki see õudusunenägu reaalsuseks muutuma.. ei massiimmigratsioonile!
ü
Üsna/ 11. juuni 2015, 23:11
hiljuti ''saabus''kohale seltskond põgenikke Jeemenist-üks eesti päritoluga emand vedas need kuus kohale.kas neil noortel lannadel on kihlatud peigmehed juba tagant järgi jõudnud?Võiks nende väidetavate põgenike elust reportage teha....
o
Oh/ 11. juuni 2015, 23:07
Issand jumal hoidku selle õnnetuse eest
r
REALIST/ 11. juuni 2015, 23:07
TULEB ESIMESTELE TULIJATELE KÕVASTI PEKSU TEHA - SIIS LÄHEB KÕLAKAS LAHTI, ET EESTI POLE HEA KOHT TULEMISEKS))
m
mõlemal juhul on pistets 20 aasta pärast, kui see liit looduseaduste järgi ennast sisse pakkib./ 11. juuni 2015, 22:54
Kui tegu on põgenikega, nii nagu meile luuletakse, siis seda arvu ei tea keegi, kui tegu on maffia sala kaubaga, siis täpselt nii palju, palju nad siia neid jõuavad vedada, kuni selle lajali peksmiseni.
v
Vennad, õed/ 11. juuni 2015, 22:53
Ärge unustage , et meile tulevad väga targad inimesed suured spetsialistid ja palju tublisi töölisi, sest teadmiseks et eestis on tööliste puudus.
Tere tulemast eestisse
m
Magnus/ 12. juuni 2015, 07:07
Sa, idioot, mõtled seda oma juttu sarkasmiga või PÄRISELT NII NAGU KIRJUTAD??!! Juhul kui tõepoolest nii mõtledki nagu siin kommenteerid, oled täiega NIGERITE BANAAN!
Ah et "vennad, õed" ... oled lisaks veel ristiusuline ka veel. Nood olevat ju kipuvad ütlema, et "vennad, õed" ning hädalisi tuleb ju aidata! Kas nad teavad ka et need "hädalised" võivad vabalt olla ISISE islamistide terroristid-sõdalased!!!
t
Tippel Bruder/ 11. juuni 2015, 22:42
Üks mees kes Norra vanglas istub nägi seda jama ette.
k
köik/ 11. juuni 2015, 22:30
need kommentaarid on tühi kaagutamine.

j
Jänks/ 11. juuni 2015, 22:10
Kanal2 Reporteris välja öeldud numbrite põhjal läheb 150 pagulase ülalpidamine Eestile aastas 3 miljonit maksma.
m
11. juuni 2015, 22:04
Millest need inimesed elama hakkavad voi pääsevad kohe kuhugi tööle. Ma arvan, et pooled neist peab ysna pea varastamise ja röövimiste eest vangi panema. Rahvas maksab koik kinni nii voi naa.
m
Millestki on valesti aru saadud/ 11. juuni 2015, 21:52
Mis 65 000 immigranti. Alles lugesin seda artiklit, mida küll kahjuks praegu veel ei leia aga sealgi oli see 5% kuid oli öeldud et on ka arvestatud Eesti pindala Euroopa suhtes, ehk siis immigrantide arv oli umbes 1064? 65 000 on igal juhul absurd.
t
täitsa õige/ 11. juuni 2015, 22:41
Kõigis riikides on ju neegrite sissevedu ühekordne üritus olnud. Aga meil tahavad osad lollid väita et neegrid hakkavad sugulasi järgi tooma. No sellist asja ei ole ju kuskil juhtunud.
a
annukka/ 11. juuni 2015, 23:55
Sellist asja, et mustanahalised hakkavad sugulasi järgi tooma, on igapäevane asi soomes. See EI OLE yhekordne yritus. Seaduse järgi (perekondade yhendamine) on neil öigus järgi tuua köik pereliikmed ja köik nende lennupiletid ja kulud maksab kinni riik, kuhu neil on öigus tulla, st. kus on keegi pereliige juba ees. Sellest aga ei taha poliitikud rääkida ja rahvas selliseid asju ei tea. Meil on väga palju juhtumeid kus yritatakse tuua oma laste nime all vöimalikult palju lapsi riiki, sest neil dokumente ei ole ja keegi ei tea, kas on oma lapsed vöi "laenatud". Ja need "laenatud", täiskasvanuks saades teatavad, et nende tegelik pere on teine ja jälle öigus "perekonda yhendada" ja sugulasi järgi tuua. Selleks ajaks on juba neil "laenatutel" soome kodakondsus ka käes. Nii et yhekordsest yritusest on asi valgusaastate kaugusel. See on nagu veerev lumepall, mis enam ei peatu. Kui neilt hakati DNA proove vötma, et kindlaks teha, kas on omad lapsed vöi "laenatud", töstsid riigis elavad mustanahalised sellise lärmi (olevat nende inimöiguste rikkumine), et sellest loobuti.
Nii on asjad soomes tegelikult.
a
Adolfo to 21:52/ 12. juuni 2015, 00:07
Mis sa ikka lobised? Ca 15.a. on Saksamaa ja Prantsusmaa pidanud sisserändajate %-i 5-7 riigi elanikkonnast maksimaalseks normaalseks piiriks. Uurisin kunagi Saksamaa sellealast statistikat ja analüüse nende vastaval kodukal. Pr. kohta on need andmed ka meie ajakirjanduses välja toodud.
e
eestlane/ 11. juuni 2015, 21:46
Aga mind tõepoolest väga huvitab, kuskohast ja kelle abiga on toodud pagulased Vao külla ? Kuidas nad on siia saanud ? Pole kuulnud ega lugenud ka kusagilt et oleks nii paljud piiripeal kinni nabitud.
l
lõuna-eestlane eestlasele/ 11. juuni 2015, 22:19
Osa toodi Ida-Virumaalt, Permiskülast, seal oli neil aastaid tagasi pesa. Minu hea tuttav rääkis, kuidas nood sealkandis pidevalt autodele hääletasid. Enne autost välja ei läinud, kui nad kohale toimetasid, kuhu nemad tahtsid, kuigi pidid mitukümmend km oma koduteed pikendama või tõstsid pooleldi jõuga välja.
l
lõuna-eestlane/ 11. juuni 2015, 23:05
mingid kuradi trollid on mu kommile Permisküla kohta 2 miinust pannud. Kui mulle täiesti usaldusväärne, haritud inimene, praktiliselt kohalik elanik, seda rääkis, siis ma selles kohe kindlasti ei kahtle.
o
Onu Ruudi/ 12. juuni 2015, 00:51
Kogu selle Vao saaks tühjaks teha, kui esitada neile kindel tingimus, mille kohaselt saavad elamisloa ainult need, kes lubavad ennast steriliseerida või veel parem, keemiliselt kastreerida. Ning kirjutaksid alla paberile, et keelduvad ise siia oma lähisugulasi toomast.Võib-olla 1-2 sajast ehk oleksid nõus, ülejäänud paneksid kohe ajama.
o
11. juuni 2015, 21:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to: 21:41/ 11. juuni 2015, 22:26
Ja missuguse veega sinu EKRE alla lasta...? Aga KES siis üldse Eestis JÄRELE jääks....?Aga sinu väikese mõistuse jaoks on see liiga raske küsimus.....
w
wew/ 11. juuni 2015, 21:21
Seega hea rahvas, täname ka meie oma valitsejaid vana hea Eesti kombekohaselt.
Igatahes väga tervitatav tegemine ja kõik vahendid on head!
Seega kaitsele ja ühisloitsimisele KÕIK KOOS!
"11. juuni kell 23.45. Esimene kord. Kui kellelgi on võimalust teha väekohas, andku minna. Mõttes ühandada end käte abil üksteisega, nagu mõttes kätest kinni võtta. Ei pea üksteist tundma." Teha kolm(3) järjestikku neljapäeva vastu reedet kell 23.45.
Eurosaadikud ja riigikogulased,
valitsuse liikmed ja nõuandjad,
maavanemad, kohtunikud, president!
Soovin teile ja teie peredele mitmekordselt kõike seda sama,
mida teie olete teinud ja teete maarahvale ehk siinsele
pärisrahvale neid esindades ja valitsedes!
Nii hea kui halb tasutagu teile kümnekordselt!
Ja mingu see kõik teile kolme noorkuu jooksul kohale.
Väike mõttepaus ja kohe LAUSUDA edasi või rütmiliselt lugeda nagu ka eelnev
Ohutis:
Öeldud sõnad ja energia ei kahjusta minu ja maarahva elu ning tervist,
füüsilist, vaimset, energeetilist ja materiaalset heaolu ja läheb ainult
pärisrahva kasvuks ja kasuks.
Ja saagu nii!
z
Zac/ 11. juuni 2015, 21:51
m
11. juuni 2015, 21:13
s
seda ma räägingi/ 11. juuni 2015, 20:50
kusjuures ma andsin juba rätsepale tellimuse sisse ja mina ja minu pere laseme õmmelda valged kostüümid, teravate peatippude ja silmaaukudega. Järgmine nädal peaks olema valmis.

t
11. juuni 2015, 20:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Armas valija/ 11. juuni 2015, 20:21
Mina hääletan alati oma haugimäluga selle erakonna poolt kes suretab Eestluse, nii nagu teevad seda peaaegu kõik valijad, eriti Reformierakonna valijad.
t
tegelikult/ 11. juuni 2015, 20:02
Kummaline on see, et Vaos on maja tuubil täis immigrante, nii palju on neid, et vaja uut maja juba. Millal ja kust nad siia saabunud on? Vaikselt tuuakse riigijuhtide mahitusel üle piiri ja rahvas ei märkagi, et neid pidevalt juurde tuleb. Nad pole salaja üle piiri tulnud. Nad on paigutatud Vaosse Väike-Maarja vallavalitsuse ja riigi täiel teadmisel.
t
Tulevad AIDSI tooma/ 11. juuni 2015, 20:14
Tegu on narkoriikidest tulijatega. Lisaks veel harimatud ja pätid. Meil pole enda rahva hoidmiseks raha. Ja nüüd äkki nii rikkad?
w
wew/ 11. juuni 2015, 21:23
Seega hea rahvas, täname ka meie oma valitsejaid vana hea Eesti kombekohaselt.
Igatahes väga tervitatav tegemine ja kõik vahendid on head!
Seega kaitsele ja ühisloitsimisele KÕIK KOOS!
"11. juuni kell 23.45. Esimene kord. Kui kellelgi on võimalust teha väekohas, andku minna. Mõttes ühandada end käte abil üksteisega, nagu mõttes kätest kinni võtta. Ei pea üksteist tundma." Teha kolm(3) järjestikku neljapäeva vastu reedet kell 23.45.
Eurosaadikud ja riigikogulased,
valitsuse liikmed ja nõuandjad,
maavanemad, kohtunikud, president!
Soovin teile ja teie peredele mitmekordselt kõike seda sama,
mida teie olete teinud ja teete maarahvale ehk siinsele
pärisrahvale neid esindades ja valitsedes!
Nii hea kui halb tasutagu teile kümnekordselt!
Ja mingu see kõik teile kolme noorkuu jooksul kohale.
Väike mõttepaus ja kohe LAUSUDA edasi või rütmiliselt lugeda nagu ka eelnev
Ohutis:
Öeldud sõnad ja energia ei kahjusta minu ja maarahva elu ning tervist,
füüsilist, vaimset, energeetilist ja materiaalset heaolu ja läheb ainult
pärisrahva kasvuks ja kasuks.
Ja saagu nii!
j
ja/ 11. juuni 2015, 19:55
varsti saab Eestimaa täis väikseid mulatikesi nagu kihulasi.
e
Eestlane/ 11. juuni 2015, 19:51
Kas 65000 põgeniku asemel saaks võtta 65000 venelast?
t
to: 19;51/ 11. juuni 2015, 22:31
LOLL oled peast või....? Kas SADADEST tuhandetest venelastest sulle veel VÄHE on....?
Võta oma lonks odekolonni ära ja kobi magama! Eestlase nime sa küll EI VÄÄRI!
k
kõhe küll/ 11. juuni 2015, 19:51
veidi,on meil jah palju maad ja lagunevaid maju,kas tõesti arvatakse valiysudse poolt,et mustad tulevad neid remontima ja taastavad põllumajanduse ,milleks,mida nad tegema hakkavad ,pole mingeid erilisi tehaseid ja vabrikuid püsti pandud ,kus oleks hirmus töötajate puudus.Sealt tulevad ju peamiselt naised ja lapsed vanurid,kes neid aitab ,kelle rahadega,see ikka päris jama lugu .Kas tõeti on vaja mingit jama ,endal muresid küllaga,siiani ei jätku millekski raha.Nüüd hakkame sissetungijaid toitma.Ega see vool sealt lõpe ,tuleb ju aina juurde ,Terroristid seda ju plaanivadki,ajavd sealt nad minema et mööda maailma oma võrku parem moodustada.
k
Kuidas mu suhtumine muutus/ 12. juuni 2015, 00:30
No Rootsis oli juhtum, et saabunud pagulased viidi Põhja-Rootsi pagulaskeskusesse. Ilus kant aga maapiirkond. Araablased keeldusid bussist välja tulemast öeldes, et meie oleme araablased ja sellistes tingimustes MEIE elada ei saa. Siin on hundid, karud ja muud loomad. Tahame Stockholmi või mõnda teise suurde linna. Ajakirjanik veel ütles neile aga et inimesed, mina olen kohalik ja mulle ometi kõlbab siin elada. Ega see ei aidanud. Pagulased alustasid näljastreiki ja näljastreigi abil õnnestus välja nõuda see, et nad lõpuks linan viidigi. Lugesin seda ja pidin kohvi pluusi peale luristama. Ühtlasi peale seda suhtun ikka väga suure skepsisega neisse pagulastesse. Inimene, kes põgeneb sõja ja nälja eest, et hakka tegema näljastreiki, sest pagulaskeskus asub liiga rahulikus kandis. Ei ole väljamõeldis, kes tahab linki - otsin!! Fotol olid kõik terved, noored tugevad mehed (ca 25). EI ÜHT naist ega last ega vanavanemat!
v
Van Ames/ 11. juuni 2015, 19:50
Kui eestlane oleks grusiini või kasvõi leeduka temperamendiga siis tõenäoliselt hakkaks varsti toimuma midagi Donbassi sarnast, kahjuks eestlane on nagu on ja eelistab probleemide eest põgeneda või pea liiva peita, EU ja USA aga kusevad eesti peale laias kaares ja eestlane õhkab- mis teha , isand ju!
j
jah/ 11. juuni 2015, 19:30
...kui väljastpoolt vaadata siis Eestis on rahvast ju vähevõitu ja rahvas pole kunagi midagi otsustada saanud, nii et ei pea olema ekspert teadmaks mis on asjade kulg...
r
Riho/ 11. juuni 2015, 19:10
Uskumatu kui palju on meil rumalaid inimesi kes karjuvad veel valitsusele kaasa. Aga kui viljad valmivad on juba hilja.Ei uskunud,et osa Eesti rahvast nii rumalad ja harimatud on.Aga noh,eks Reform on oma töö selles osas hiilgavalt teinud
t
to: 19:10/ 11. juuni 2015, 22:34
KÕIGE rumalamad karjuvad EKRE-le kaasa...

l
luure/ 11. juuni 2015, 18:39
Ja kui see baranni kari otsustab ISIS -ga liituda siis ei aita ei politsei , ei kaitseliit , lendate kõik vastu taevast.
z
zzz/ 11. juuni 2015, 18:48
ei, me jookseme ise kah minema. sest see on nüüd maailma trend - mitte sõdida kodumaa eest, vaid joosta paremasse riiki varjule. las rõivaste sugused sõdivad siis selle riigi eest, mille nad on hukatusse viinud.
o
Onu Ruudi/ 11. juuni 2015, 18:32
Aga te hakkate soomlastelt piki pead saama, kui selle suure murjamikarja maale toote! Mis te arvate, et nad jäävad kõik kuhugi külakolkasse konutama või Tallinna rüüstama? Enamus ronib esimesel võimalusel kohe Soome edasi. Sest vaata seal on palju parem jahimaa! Ja enamus neist ongi lihtlabased jahimehed. Nad jahivad kõike: elatisraa, lukskorterit, sularaha, pangakaarte, väärisasju, telefone, riideid, naisi...ükskõik mida iganes. Kõik, mis vähegi kättesaadaval on, see pihta pannakse või jõuga ära võetakse. Ükski reegel neile enamikele ei kehti. Sest nad on 100% süüdimatud. Ja moslemid on veel uhkedki, kui neil õnnestub mõni vaenlase "kants" vallutada, vaenlase rikkused ja naised omale võtta.
o
Onu Ruudi/ 11. juuni 2015, 18:29
Mis te arvate, et see pätikari jääb kuhugi maale või väikelinnadesse (kuhu neid on plaanis viia) tolgendama? Ärge unistage! Ronivad nigu niuhti Tallinna ja hakkavad seal varastama ja vägistama. Ja mis te arvate, et nad hakkavad kusagil Kopli kandis ainult saagijahil käima? Ärge unistage! Need kaagid juba risti ette ei löö! Need põrutavad otsejoones Tiskresse, Piritale, Meriväljale, Nõmmele... Ikka sinna kust midagi võtta on. Tulevad julmalt kümnekesi sisse, teevad toa tühjaks ja kõmbivad rahumeeli ja täiesti süüdimatult edasi.
Ah ja! Eile õhtul nägin ühte eesti plikat Tallinna bussijaamas ühe kõrbepojaga amelemas. Näo järgi tundus see olevat kusagilt Sudaanist või siis ka Malist või Nigerist (kahjuks täpselt ma eristada ei oska). Pärast läks see plika veel üksi Narva bussile, väga võimalik, et läks Rakveres maha. Ja pole sugugi välistatud, et see neeger oligi üks Vao "pagulastest", kes on nüüd Tallinnas mõnusa pesakese leidnud või siis oli ta lihtsalt Tallinna saagijahile tulnud. Nii, et palju õnne, kui see minu mõttekäik õigeks peaks osutuma!
u
Urve/ 12. juuni 2015, 11:06
Tallinnas on viimasel ajal hulgalielt neegripoisse ja moslemeid (ka koos perekondadega) tekkinud. Liiguvad kesklinnas ja Mustamäel ja Nõmme kandis
o
Onu Ruudi/ 11. juuni 2015, 18:28
Vaata August Kitzberg toob väga hästi oma "Libahundis" välja eestlaste kaks alaliiki. Ühed on orjameelsed, alalhoidlikud arad ja reeturlikud... See on Toomase tüüp. Teised aga metsikud, mässumeelsed, sõltumatud, ustavad.. See on Tiina tüüp. Kahjuks on peale ristisõdijate maale tungimist alles jäänudki põhiliselt Toomase tüüpi inimesed. Muidu poleks ju meie orjapõli kestnudki ligi 700 aastat. Kõige hullem on seejuures asjaolu, et need orjameelsed Toomased ei lase tegelikult neil, vastupanu osutavatel Tiinadel normaalselt elada ega toeta neid raasugi, vaid lausa tambivad neid mudasse. Ja nii nagu "Libahundis" tappis Toomas Tiina, tapavad ka praegused orjameelsed kõik need, kes vähegi värvilisele Eurookupatsioonile vastu astuvad. Peaasi, et aga saaks rahumeelis edasi orjata. Keda, see pole enam tähtis!
l
Lihtsalt tädi/ 11. juuni 2015, 21:07
Toomas? Libahundis? Vanasti tegutses seal ikka Margus.
p
Postiljon/ 11. juuni 2015, 18:15
"EKRE saatis täna pressiteate vahendusel meediakanalitele edasi osa valitsuse poolt riigikogule saadetud analüüsist, mis on tegelikult mõeldud asutusesiseseks kasutamiseks. "
Asutusesiseseks. Ah et salajane siis v? EKRE paljastab valitsuse kavatsusi ja siis hakatakse veel noomima. Häbi ole seal mäe peal?
Riik on meile mitte meie riigile, meie ju maksame kogu selle pulli kinni, seega see peabgi olema avalik.
Siseministeerium: Väide viie rikkama riigi hulka on vale.
Väide "Euro hinda ei tõsta on vale"
Väide "Kõigi maade tolerantlased ühinege" on ainu õige ja kes seda seisu kohta ei jaga see pakkigu kodinad ja koligu ära meie sallivast ühiskonnast.
-tulevane EKRE valija
p
Peeter/ 11. juuni 2015, 18:09
samas oleme me näinud küll juba uusi erakondi,kes on omast arust Eesti eest väljas!võtame nt 10a tagasi Respublica,kes turule tuli!oma õilsusega eesotsas Partsu ja Vaheriga!ja mida nad on teinud!ainult häda kaela!samuti ka Reformierakond pärast neid!samuti soovib ka EKRE ja vabaerakond tüüri juurde saada ja ka nemad kusevad meile ükskord pähe,ei ole nad midagi muutuste poolt,mõisa köis las lohiseb,ja vene aja mentaliteet ei kao kuhugi,seni kuni uus põlvkond vabaneb eks kommunistidest!ja nii see tegelikult ongi!võiks ajaloost esimese vabariigi ajast õppust võtta,kuidas 10ne aastaga kasvas meie majandus euroopa tasemele,aga me oleme 25 aastat paigal tammunud,ainult ladvikul on hüved ja neid ei koti midagi,sama nagu vene ajal!siis tulid käsud Moskvast,nüüd Brüsselist!ka viimase aja immigratsiooniteema!varsti on meil pigisid sama palju siin kui eestlasi!
p
pigisid on rohkem,sest/ 11. juuni 2015, 18:43
Allah annab neile järeltulevat sugu ja mustad mehed on kõvad sigitajad.
s
11. juuni 2015, 17:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Selline lol/ 11. juuni 2015, 18:37
Räägi ka mida EKRE valetab. Siim rääkis Välismäärajas sama juttu. Kuula üle ja ära lahmi teemadel, millest sul aimugi pole. Siim ütles veel, et see on juba mitu aastat teada, aga kes ikka enne valimisi... Valetavad hoopis sinusugustele ajupestutele su oma iidolid rehvibolshevikud.
j
järelikult/ 11. juuni 2015, 22:09
planeeritud massilinemoslemi invasioon
o
olge ise ka tublid/ 11. juuni 2015, 18:47
Mis valetamine? Mis eksitamine? Mis hirmutamine?
Aga et poliitikute ja riigiametnike valetamine peaks olema karistatav, sellega olen nõus. Võtame näiteks 28. aprilli ETV "Vabriigi kodanikud" saate, kus jultunult valetasid Valdo Randpere, Kari Käsper ja Eero Janson.
Vaadake Kari Käsperi mullipuhumist 19. minutist (mainib numbreid 100 ja 500, et mingil juhul Eestisse rohkem ei tulegi ja hurjutab EKRE numbritega liialdamist - samas teame, et juba nüüd on määratud Eestile üle 1000 "pagulase"), ka Eero Janson räägib 20 inimesest. Ja siis lõpus Randpere häma 50. minutist samal teemal:
http://etv.err.ee/v/fa27dcd4-4f3e-476e-9943-22cfe29b7625
Ainsana rääkis asjadest reaalselt EKRE esindaja Henn Põlluaas.
j
Jaak/ 11. juuni 2015, 17:46
Loomulikult ei saa Rõivase valitsust usaldada. Enne valimisi lubas aktsiise mitte tõsta. Kes on harjunud valetama,see valetab alati! Paraku ei saa rahvas midagi teha. Nad jäid E-häälte abil võimule ja rahval ei jätku südikust nende minema peksmiseks. Toovad meile kaasa moslemite nuhtluse, see oli kui tatari ike Venemaal. Nüüd valitsevadki seda maad mongolite järeltulijad, venelased on kõrvale tõrjutud. Rõiva kamp soovib sarnast saatust meilegi!

n
Nii/ 11. juuni 2015, 17:42
Kas riigikogus asuval erakonnal on niimoodi õigus valetada!!! Täielik haige jutt... See on pigem see osaline Eesti immigrantide arv, kes väljaspool tööd rügavad..
t
täitsa õige!/ 11. juuni 2015, 18:04
_Kas riigikogus asuval erakonnal on niimoodi õigus valetada!!! _
See on tõesti kole, et Reformierakonnal lubatakse sonida mingist 1000 neegrist.
Euroopa riikide 40-aastase kogemuse alusel toimuvad järgmised etapid.
Etapp 1 - saabub 1000 neegrit (või viissada kui meie nn. "valitsus" hästi kaupleb).
Etapp 2 - noortel meestel tuleb meelde, et neil jäid kodukülla ema-isa, õed-vennad ja naine-lapsed. Kes julgeb takistada püha asja - perekondade taasühinemist?
Etapp 3 - Lastele otsitakse kodumaalt pruudid/peigmehed, õed ja vennad hakkavad oma perekondi taga igatsema.
Kuna tööga ei ole vaja ennast vaevata - sellega tegelevad uskmatud koerad - siis jõuab iga neegrinaine neli uut väikest pearätitüdrukut sünnitada.
P.S. Kui keegi tahab väita, et see nii ei ole siis palutakse tuua üks näide EU riigist, kus migrant-neegrite arv ei suurene geomeetrilises progressioonis. Ühest näitest täiesti piisab.
u
Urve/ 12. juuni 2015, 11:17
Ärge unustage, et igal moslemimehel on õigus ablelluda 4 naisega. Nii et korrutage numbreid veel üle
<
11. juuni 2015, 17:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
"
----/ 11. juuni 2015, 18:44
"Tase" on üle võetud TEILT, liberastid. Kus on kirjas, et kuulun üldse mõnda parteisse, era- või p.sakonda?
Küll aga OLEN EESTLANE, kes oskab mõelda ilma kuhugi kuulumata. Antud teemas on kaks arvamust: Eestlase(meelega suure algustähega) ja oma rahva ja riigi reetur-juudaste ""arvamus""
j
Jänks/ 11. juuni 2015, 19:16
Reformierakonna trollil oleks mõistlikum oma näpud klaviatuurist eemale hoida. Teie erakond müüs Eesti täiega maha, te saite hakkama sellega, mis isegi Stalinil omal ajal üle jõu käis-tänu teile Bürsseli ees pugejatele saab eestlastest Eestis vähemusrahvus. Nõukogude võim ei suutnud eestlastest omal maal vähemusrahvust teha, aga Reformierakond teeb selle ära.
m
Mida/ 11. juuni 2015, 21:26
te klähvite. Ise olete 8 kohaga riigikogus, aga käitute nagu maailmavalitsejad. Järgmisteks valimisteks pole neid 8 kohta ka järel. Minge kooli, õppige viisakamalt suhtlema, mitte laduma siin välja kogu oma ropu sõnavara. Sellised "toetajad", nagu on kommentaariumis, ei tee au mitte ühegile erakonnale.
k
Kui endast/ 11. juuni 2015, 22:10
ja oma "kaaskannatajatest-kaltspea-ihalejatest"räägid, olen nõus. Loe oma liberastidest ketipenide kommentaare, vaata peeglisse ja ole ÜKS KORDKI ELUS enda vastu aus ja kriitiline. Kuidas "küla" koerale, nii koer ka külale.
r
11. juuni 2015, 17:29
Rudolf Rimmel 1991
müü maha mets ja meri ja kallas liivane
su lahjenenud veri siin pole viimane müü maha au ja häbi ja veri vesine
nii tunned pole läbi sul ninaesine müü maha õhk ja vesi müü hingest isamaa
v
11. juuni 2015, 20:35
Valitsus, kes valetab, vassib ja varjab ei vääri oma rahvast.
Rahvas aga ei vääri valetavat, vassivat ja varjavat valitsust.
Küsin ja lausa nõuan ühe rahva liikmena: KAS VALITSUS SUUDAKS KORDKI AUSAD OLLA JA OMA RAHVALE TÄIT TÕDE RÄÄKIDA. SEE ÜKSAINUKE KORD. USALDA MEID JA JAGA OMA MURET (KUI SEDA TEIL ÜLEPEA ON, MUIDUGI).
ME ANNAME NÕU JA AITAME.KÕIGE TÄHTSAM ON AUSUS JA USALDUS. LÄBI AEGADE ON NII OLNUD.
PÕHISEADUS ÜTLEB: § 1. Eesti on iseseisev ja sõltumatu demokraatlik vabariik, kus kõrgeima riigivõimu kandja on rahvas.
Eesti iseseisvus ja sõltumatus on aegumatu ning võõrandamatu.
Või on ka see juba ära vassitud ja valetatud?
s
see/ 11. juuni 2015, 21:32
Põhiseaduse paragarhv 1 anti ära, kui kirjutati alla Lissaboni lepingule.
a
aus/ 11. juuni 2015, 17:29
mina ei saa aru, miks inimesed nii kurjad on. kõik inimesed peaksid võrdsed olema, olenemata rahvusest.
n
Nõus,/ 11. juuni 2015, 17:32
.... kuid tehku seda omal maal ja oma kultuuriruumis.
a
ausale/ 11. juuni 2015, 18:13
Kui lähtuda sinu veendumusest, et kõik inimesed on võrdsed, siis miks on nii, et meie seaduste alusel diskrimineeritakse hoopis kohalikke põlisasukaid võrreldes "pagulastega" (sisuliselt ikka enamuses illegaalsed immigrandid). Neile on tagatud peavari, söök, elementaarsed hügieenitarbed, riided ja lisaks taskuraha 90 eurot, aga puudega inimese omastehooldaja toetus on 40 kuni 60 eurot ning toimetulekutoetuse taotlemiseks tuleb hooldatav elatise saamiseks kohtusse kaevata (mäletate küll ajakirjanduses kajastatud juhtumit). Seega ei ole inimesed võrdsed, vaid meil on tekkimas uus võrdsemate klass - immigrandid, ja nende orjad - kohalikud põliselanikud, kes immigrante üleval peavad.
s
sest/ 11. juuni 2015, 22:10
neile kehtib Euroopa sotsiaalharta
l
Lauri/ 11. juuni 2015, 23:33
Aga miks ei kehti see meie kodanikele kel puuduvad elementaarsed elutingimused?
j
Jänks/ 11. juuni 2015, 19:20
Mine islamiriiki ja räägi seal võrdsusest, eriti veel siis kui juhtud naine olema. Nõua, et sulle kirik ehitatakse, et sulle peavari ja toit antakse, makstakse sotsiaaltoetusi...
r
R./ 11. juuni 2015, 19:23
Ei ole kõik võrdsed. Maksumaksjast (valge) eurooplane ei oma enam mingeid õiguseid...
s
saa pole aus vaid nõrk/ 11. juuni 2015, 21:48
Kujad on nad sellepärast,et kõik inimesed polei võrdsed.Palju saab tavaline tööline palka ja palju saavad rahva kulul elajad?Ka see on võrdsus, olenemata ametist ja seisusest,kõik peavad inimväärselt elada saama, nii et ära jahvata siin võrdsusest.
v
võrdsed küll, / 12. juuni 2015, 06:57
kuid see ei tähenda, et kõik maailma abivajajad (neid on maailmas pea 1 miljard) oma koju (riiki) võtad. Ja peamine - kui sa ei armasta iseennast, siis ei ole sa võimeline armastama ka teisi. Kui sa ei ole võimeline armastama oma rahvast, siis ei ole sa võimeline armastama teisi rahvaid.
t
T/ 11. juuni 2015, 17:21
a
aadu/ 11. juuni 2015, 17:20
kuulduste järgi on plaanis neile linnaku ehitamine kusagile tallinn-keila -paldiski rongiliini lähedusse, ilmselt mitte kaugele keilast
v
viljandlane/ 11. juuni 2015, 17:19
Meie rahvuse säilimise huvides ei tohi mingit pagulaste siia lubamist isegi mitte jutuks võtta!Ja järgmise seadusena peab riigikogu vastu võtma multikulti vastase seaduse,milline keelaks igasuguse agitatsiooni üleilmastumiseks.Rahvus on üle kõige ja tundub,et reformarid sellest aru ei saa ning tuleb üle parda heita!
o
olen/ 11. juuni 2015, 17:18
pettunud vabaerakonnas, suuga teevad suure linna, käega ei kärbsepesagi, ekre ei viska sõnu tuulde

m
11. juuni 2015, 17:14
Mis te neid erakondasid sõimate ja mustate ,kas tõesti tahate siia neid ? Et neid siia ei tuleks on Brüsselis eestist saadikud ja kohapealne eestlane selgelt mõista andnud ,Taavi käis isiklikult kohal
või on kõik puha suur pettus ? Mis küll toimub ,kas me tõesti ei suuda kainelt tagajärgedele mõelda !
Kui me hakkame vastu, kas siis kasutatakse meie vastu vägivalda nagu see on teistes riikides olnud!
õ
ÕL!/ 11. juuni 2015, 17:09
Kuhu kadus "Rottweileri" kommentaar?!?
r
Rottweiler/ 11. juuni 2015, 17:25
Liberastid ja nende sabarakud räägivad siis, kui INIMESED neile loa annavad.
j
Jänks/ 11. juuni 2015, 19:22
Küll sa ise varsti mustade käes ruigad ja nii et aitab.
a
11. juuni 2015, 17:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
b
Bla/ 11. juuni 2015, 17:11
Kas sa oled näinud kuskil mingit dokumenti kus oleks kirjas, mis perioodi jooksul ja palju pagulasi tuleks? Räägitakse küll 1000 st kuid mis aja jooksul ja kas need jäävad viimaseks, sellest ei räägita kuskil. Paranda mind kui eksin.
l
Loll/ 11. juuni 2015, 17:23
i
11. juuni 2015, 18:10
ISISe võitleja poolt läbilõigatud kõrga pole sul asja ühtegi haiglasse enam. Ja vägistatud naise, õe, tütre heaks ei saa sa ka enam midagi teha. uuri natukenegi netist, mis toimub mujal maailmas, kuhu need maailmaparandajad end sisse söönud on,
Mul on kahju sinust, et sa nii taipamatu oled,
e
eestlane/ 11. juuni 2015, 17:08
Muidugi on 65 000 suur number. Aga mida meil kaotada on? Eesti rahvaarv väheneb jätkuvalt (ei sünni piisavalt lapsi+tuhandete kaupa lahkutakse välismaale tööle). Eesti maapiirkonnad, külad ja alevid on pea inimtühjad. Kas need süürlased jm viivad meie maa seljas minema või mis.
j
just/ 11. juuni 2015, 17:11
tühjad tondikülad saaksidki elanikud sisse ja ilusad tõmmud poisid oleks meite rahave ka sängis heaks vahelduseks, ei näe probleemi.
k
KUULE JUSTUS/ 11. juuni 2015, 19:34
Tühja tondikülla lähed sina paremal juhul elama, aga sinu korterisse või majja asutavad sisse sinu lemmikud kährikud e pagenikud.
e
EKRE / 11. juuni 2015, 17:05
eksib immigrante on juba terve ida-virumaa täis ja neid on rohkem kui 65 tuhat
m
11. juuni 2015, 17:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
no näed/ 11. juuni 2015, 18:00
siin juba üks musta emmi ihaldav beib prääksumasvõi siis pekine ülekaaluline kes ennast meelega täisöguinud keda eesti mees ei tahagi ja ilmselt ka musta tulevane ema
j
Jänks/ 11. juuni 2015, 19:28
Mulle kõlbab Eesti mees küll ja kõlbab enamus Eesti naistele. Oleme neid lugusid meediast küll kuulnud ja nainud, kus mõni lihtsameelne tibi on moslemist neegriga elama hakanud. Pärast on hädakisa taevani.
t
to nojah/ 11. juuni 2015, 19:51
ja need võimsate musklitega, täisjõus täkud ei suuda nüüd oma kodumaa eest võidelda, vaid põgenevad kõik pagulase kombel? just mehed!
enne see õllekõhuga eestlane kui mingi must tsurka. sulle tuleks ehk esimesena taha keerata, siis hakkaksid ka väärtustama õigeid asju siin elus
e
EKRE valija/ 11. juuni 2015, 17:05
ei pea kahetsema ega häbenema oma valikut
maha refilurjused enne kui Eesti täielikult hävitavad!!
r
Rottweiler/ 11. juuni 2015, 17:04
Sellest pääsemiseks ei näe muid võimalusi, kui: KIIRKORRAS praegune kultimulti-valitsus(loe: VILETSUS) tagsi kutsuda/maha hääletada - misiganes) ja sama KIIRESTI EL-u uks kõva pauguga sejataga kinni lüüa - IGAVESEKS!
Järgnev võiks toimida samuti EKRE plaanide kohaselt: kogu Maarjamaa piir pidavaks(võtkem või eeskuju Bulgaariast), piirivalve taastada endisel kujul - iseseisev sõjaväeline üksus! Inimressursside puudusel kasutada rotatsiooni korras Kaitseliidu üksusi üle Eesti jne. KUI TAHTA saab KÕIKE!

v
Vabaerakonna valija/ 11. juuni 2015, 17:03
Kus on Vabaerakond? Miks ei seisa ta Eestlaste õigluse ja vabaduse eest, kas tõesti oli ainult peibutuseks ja reffide käepikenduseks loodud?
p
Püha Georg II/ 11. juuni 2015, 17:21
Muidugi reffide käepikendus. Vaata inimesi kes seal figureerivad.
o
olge ise ka tublid/ 11. juuni 2015, 18:51
vabaerakond on paraku äärmiselt ambivalentne ja ajuvaba erakond. seal pooled (rahvuslikumad liikmed) on EKRE poliitikaga nõus pagulaste teemal, pooled on sellele üsna selgelt vastu (radikaalsed tolerandid, liberaalid)
k
Kirju/ 12. juuni 2015, 08:20
Vabaerakond oli refide poolt teadlikult mahitatud no. kontrollitud opositsioon. Prostitutsiooni pooldaja Talvikule lubati ainult filmi tegemiseks raha ja ta nüüd ainult muigab Riigikogus enamasti rõdul. Kindlasti on vabaerakonnas ka põhimõttekindlamaid nimesi aga kuna kokkuhoidmist pole ja distsipliin puudub siis nad maksvusele ei pääse. Alalhoidlikud ja kartlikud eestlased paljud valisid vabaerakonna rahuliku alternatiivina, kuna neid ei sildistatud ja rünnatud.
m
Mari/ 11. juuni 2015, 17:02
tagasi voodi alla, Jüri!!
haukumise töö peal on meil Muri
v
veteran/ 11. juuni 2015, 17:00
Mitte kuni 65 000 vaid vähemalt. Meie ilusad päevad siin Maarjamaa pinnal hakkavad otsa lõppema- juudunärud on alati kogu maamunal tohutult palju paksu pahandust tekitanud- ei ole Taavet ega Tommy mitte teisest rassist.
n
need ilusad päevad/ 11. juuni 2015, 18:02
LÖPPESID JUBA SIIS KUI ANSIP TULI LEIVA JUURDE!!!
f
fr/ 11. juuni 2015, 16:59
Aitab, Euroopa Liidu aeg on otsas. Eesti peab kiiresti Euroopa Liidust lahkuma.
e
11. juuni 2015, 17:04
ekrel tuleks tõesti seda nõudma hakata. mida varem ja kaugemale põhja minevalt laevalt hüpata, seda parem. meid on niigi vähe, et end tappa ja paljaks röövida lasta.
KUI EDUKAD ME KONKURENTSIS OLEKS JA MEIE RAHVAS EI PEAKS PAGEMA !
k
12. juuni 2015, 00:15
kui eesti lahkub EL st siis mina oleksin nõus tagasi kolima oma perega. aga seda vist ei juhtu ja arvata järgmisel aastal loobume eesti kodakondsusest.
j
11. juuni 2015, 16:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
veteran/ 11. juuni 2015, 17:04
Mis seemneid pervert Jüri on söönud, et vaimne kõhulahtisus piinamas. Küll sinu augule kah punn ette kruvitakse, ära muretse.
j
JE SUIS EKRE/ 11. juuni 2015, 16:55
tuleb võtta viglad ja hangud ja EKRE-ga liituda. Niisama kõrvalt kaagutades see asi ei parane.
n
njaa/ 11. juuni 2015, 16:47
eestlusele kustakse laia kaarega
m
11. juuni 2015, 20:13
meenub nagu kalevipojast, midagi et õigel ajal, kui vaja, küll siis kalev koju jõuab, oma lastel õnne tooma, oma õuel korda looma !
t
to: 16:47/ 11. juuni 2015, 23:09
EKRE eestlaste peale küll lastakse..... Ja mönuga lastakse....
n
njaa/ 12. juuni 2015, 11:40
Kusjuures me ise maksame oma krae vahele soristamise kinni.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee