Eesti uudised

Lisatud Swedbanki kommentaar!

Nördinud pangaklient Põltsamaal: vanemad inimesed on täitsa hädas (43)

Maarius Suviste, 11. juuni 2015, 07:00
UUS KORD: Alates juunist asub Põltsamaal sularahaautomaat kontorist väljas ja klientidel on nüüd sellele ligipääs 24/7. Ka seelle masinaga tegelemisel on pangatöötaja valmis kliente aitama, teatab Swedbank.Foto: Mati Hiis

Pärast seda, kui Swedbank muutis Põltsamaa kontori töökorraldust, on paljud kliendid vihased.

"Sularahas maksta ei saa. Vanadele inimestele pakutakse interneti- ja telefonipanka. Aga neil pole arvutit ega internetti," ütleb põltsamaalane, kes peab panga suhtumist häbematuks.

Eelmisest nädalast muutis Swedbank Põltsamaa kontori töökorraldust. See on nüüd avatud kahel päeval nädalas. Pank teatab, et sularahatehingud saab edaspidi teha pangaautomaatides, ja kõige mugavamalt on pangateenused Põltsamaa klientidele kättesaadavad interneti, mobiili, pangaautomaadi ning telefonipanga vahendusel. Veel lubab pank, et nõustaja on abiks kõigil toimingutel ning vajadusel saab lepingud kohapeal sõlmida. Teisipäeval kontoris käinud Põltsamaa elanik peab uut korraldust ja panga suhtumist häbematuks. "Inimesed on täitsa hädas. Sularahas enam maksta ei saa. Mingeid tehinguid enam teha ei saa. Öeldakse, et makske interneti- või telefonipanga kaudu. Halloo, pangakontoris käivad vanemad inimesed, neil pole ei arvutit ega internetti. Nad ei tea sellest mitte midagi! Paljudel pole ka lapsi või on lapsed välismaal ära, kes neid aitaksid maksete tegemisel või üldse pangatoiminguid teha," räägib ta.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

22. mai 2015, 21:13
Swedbank lükkab nädalavahetusele planeeritud hooldustööd edasi
22. mai 2015, 14:38
Swedbank vabandab häirete pärast kaardimaksetes ja internetipangas
22. mai 2015, 11:09
Swedbanki elektrooniliste kanalite töös võib nädalavahetusel esineda häireid

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee