Eesti uudised

Märt Avandi: Kristiina Ojulandi sõnavõtt pagulaste teemal on absurd kuubis (241)

LISA KOMMENTAAR

aga 25. veebruar 2019 08:07
Muidu jumaldab oma äia, Tõnis Mäge . Kuidas siis selle asjaga on, Märt Avandi. Võta eeskuju ja jaga äia mõtteid.
Teadja-mees 26. mai 2016 23:17
Avandi oleks väga tark mees, kui ta oma arvamused enda teada jätaks! Meil neid moslemite ruuporeid ilma tematagi küll!
Ab Surd 25. mai 2016 19:52
Ohh, tuli ära! Absurdsed sõnavõtud peavad lahenduse saama. Huvitav milliseid lahendusi prominentne kultuuritegelane soovib: vihakõneks tituleerimist ja seejärel keelustamist?
President kurtis äsja Stanfordis ameeriklastega kohtudes, et Euroopas on väga hull kriis. Rahvas olla puhta ülekäte läinud ja ei alluvat enam nii vaguralt Brüsseli bürokraatide diktaadile nagu varem. Muuhulgas arvas ametiaja lõpusirgel viimseid ponnistusi tegev THI, et "rahvahääletusi tuleb hoolikalt ja läbimõeldult kasutada".
Tore on! Nüüd on siis otse välja öeldud, et pööbel tuleb otsustusprotsessist eemale peletada ja et otsedemokraatia tekkimise võimalustki on vaja iga hinna eest tõkestada.
Praegune koalitsioon kardab rahvast rohkem kui tuld. Nii magusana tundub Toompeal ja Kadriorus võimalus ebamugavat sõnavabadust veidi kohendada. Kuulsate näitlejate hala on lihtsalt kurb. See seltskond oli kunagi ärksaim osa ühiskonnast, praegu paistab olevat ajupestuim.
Avandi, 4. august 2015 10:41
keri persse! Kuidas sa küll nii LOLL saad olla.
Varem 3. august 2015 16:29
austasin hr.Avandit äkki liiga palju.Kahjuks eksisin.
venelasi kardame 3. august 2015 09:21
Aga neegritel lakume tagumist poolt, kena maa ja armas rahvas
Jann 2. august 2015 20:23
M6tlesin veel et avandi on norm vend,tuleb välja et......
ahhoi 18. juuni 2015 23:22
aga võta 5 tykki enda juurde elama ja vaata mis juhtub, kas nad on ikka põgenikud või on hoopis sissetungijad.proovi järgi ega loll ennem ei õpi kui omal nahal asja ei koge.Võrno on sinust naljamehena alati parem aga sõjamehena ja elust arusaamise koha pealt veel 100 korda parem.
Green 19. juuni 2015 00:06
Super! Olen sinuga rohkem kui nõus!

ARTO 18. juuni 2015 22:01
SEDA JUUTI VEEL SIIN KOMMENTEERIMAS MA EI TAHA NÄHA.
sirts 11. juuni 2015 19:00
Pr Ojulndi jaoks on tähtis pildil püsida teema ei ole oluline.
siiri 11. juuni 2015 12:28
Kus selline inimene küll siiani elanud on .tarvis oleks tal kõrvuti elada nädala jagu sellistega,siis saaks ta aru miks neid ei taheta.Rohkem Avandit ei kuula.
andree 11. juuni 2015 16:38
Avandi ongi suhteliselt primitiivne ja väikese aju mahuga. Sarnaneb oma äiapapa Tönis Mägiga, kes oli Rootsis pögenikuks madala intellektuaalse taseme töttu.
lord 11. juuni 2015 12:00
avandi on suht norm näitleja kuid samavord motetu ja loll tegelane antud teemal sona votma. kuid ega nagu naha ega loll suuda suud kinni jatta. laval räägib teiste teksti ja nuud on tegelane hakanud arvama miskipärast et ka "oma " tekst on hea. eks ta ole kui näitlemise eest kiidetakse, siis hakkab see ju latva.
pettunud 11. juuni 2015 11:52
olen Märdis tõsiselt pettunud!
Ärge riielge Märdiga! 11. juuni 2015 12:07
Tervis ei pearasketele vapustustele lihtsalt vastu. Olgem tolerantsemad!
muti 11. juuni 2015 21:25
Ei ole Märt ainus vanem, kes lapse matnud. Kui kõik need lapsevanemad närvivapustusega mõistuse kaotaksid, oleks suur osa elanikkonnast puudega. Olen ise matnud lapse ja pikalt põetanud teist, seega tean selle koorma raskust. Kaastunne kõigile õnnetutele vanematele ja jaksu edaspidiseks.
11. juuni 2015 10:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Et kui pagulaste vastu, siis karjääri pärast? 11. juuni 2015 11:24
Tolerantne sipsik on peadpidi rongi alla jäänud.
soomes tööl. 11. juuni 2015 10:36
Talvel rääkisin ühe kaltsupeaga ja tema väitis et euroopat nad sõjaga ei alluta. Seega imbuvad riikidesse-mehed valdavalt. Abiellutakse kohalikega ja nii 5-7 last kas oma naisele või kohalikule. See kordistub iga 17-21 aastaga ja vähem kui saja aastaga on valged JOKK. Lisanduvad veel lesbi-gey abielud ka need kiirendavad lagunemist. Rootsis veel pommide lõhkemine ja autode põlengud. Soomes nende ninamehed suruvad valitsusele peale et nüüd tuleb veel paartuhat juurde ja kui EI- TEEME ELU PÕRGUKS.Alles täna oli soome lennukiga pommijama. Eesti ei tohi lumepalli veerema lasta. Tulgu siis juba parem see gvoodiulatus UKRAINAST-seal reaalne häda. Ukrainalased on töökad ja ka normaalsed. Tulge Idakeskusesse või rautejaama Helsingis ja te tunnete et olete Türgis või Aafrikas.
edu 11. juuni 2015 11:30
Euroopa pedeametnikud tuleb panna aia äärde ja lasta neegritel ...
must tulevik 11. juuni 2015 10:27
Lauluväljakul hardalt koitu lauldes peame arvestama võimalusega, et meie keskel seisab pommivööga moslem. Põhjuseks pole palju vaja - ebasõbralik pilk, mõni karikatuur, EL, mida iganes. Piltlikult öeldes peame käima kikivarvul. Omal maal.

Jaa,jaa 11. juuni 2015 09:12
Kaotame oma isamaa,oma maa ilusa looduse,kaotame oma armsa eesti keele.Mida mõtled Märt! Kahju on Eeeeestimaast!Minu pere unustab sinu ,oled meie rahva vihkaja nüüd.K A H J U !!
ka arvaja 11. juuni 2015 08:21
Teema algatajale,et mis on õige ja mis on vale.......
eestimaalased enamuses ,on võidelnud kogu aeg oma ISAMAA JA EMAKEELE EEST....
peale sõda EHITASIME JA RABASIME TÖÖD TEHA ,et jälle oleks kaunis kodu lastele...
pealekasvanud põlvkond on ammu unustanud PÕHIVÄÄRTUSED JA LUGUPIDAMISE
OMA ISAMAA VASTU.....
ja need keda EUROOPASSE tuuakse ei ole pagulased vaid" SUURE EESMÄRGI peaosade täitjad plaanist,mille eesmärk on EESTIMAALASTELE hävitav......
halb oli kuulata 11. juuni 2015 08:20
Tõesti,elu Eestis on juba rohkem kui kurb ja sinu sõnavõtt lisab seda juurde.Kas siis vabadus ja demokraatia tähendab seda,et ei rahvusliku elulaadi hoidmisele,ei kõlbelisusele,ei laste ja vanurite inimväärse toimetuleku toetamisele? Jah rasside segunemisele,jah allumisele ja orjastamisele lääne ideoloogiale,jah coca cola ja hamburgeri kultuurile,jah igasugu pervertsustele.Selliseid sõnavõtud võivad tulla ainult nende suust,kes ei arva eestist ega eestlusest mitte midagi ja tuleb välja,et neid on Eestis järjest rohkem, mille pärast on tõesti kurb ja kahju.
uskumatu 11. juuni 2015 07:54
Avandi oli üks mu lemmikutest aga pärast sellist mõttevälgatust... olen ikka väga pettunud. Sellist jama hakkab suust välja ajama.
l 11. juuni 2015 07:53
igatahes nende sisserändega ägeneb meil narkokaubandus tormiliselt, kes jõuab sellele siis enam piiri panna, vabatahtlikult loobume oma enam-vähem turvalisest elust, kas tänu väikesele käputäiele "tarkadele" eesotsas ilvesega.
11. juuni 2015 07:23
avandi võiks rohkem asjaga kursis olla
paistaks targem välja
http://www.ohtuleht.ee/681073/isis-ahvardab-vaimse-relvana-euroopasse-saata-500-000-pagulast
asi ei ole selles, et me oleme mustade vastu. aga asi on ju hoopis muus. tegemist on organiseeritud värgiga. küll isis teab, miks ta seda teeb. aga meil oleks aeg sellele vastu seista. kas meil oleks ka vaja relvastatud valvet tänavale? rahutusi? ja mida kõike veel see kaasa ei too.
11. juuni 2015 06:07
oravapartei läheb ajalukku sellega, et ajas eestlased Eestist välja ja toob moslemitest immigrandid sisse. Avandi kiidab selle heaks.
11. juuni 2015 07:12
aga teatud sarnasus on nendega olemas
http://bc03.rp-online.de/polopoly_fs/1.2644773.1349390286!httpImage/2174295226.jpg_gen/derivatives/dx510/2174295226.jpg
minu meelest sobiks mõistatusse, leia 5 erinevust.
Viki 11. juuni 2015 05:44
Palju sulle selle tola rolli mängimise eest maksti?????? Laval oled ammendunud, siis proovid uues stiilis. Kas need mõtted tulid jokkis peaga auto roolis?????

Aleks 11. juuni 2015 02:29
Kes on Märt Avandi, mingi satiir või ETV külanarr. Mu vanaisa, kes EW rindel langes, tuleb hauast ja annab sulle vastu tatti, sa poisijuku ...
õpipoiss 11. juuni 2015 00:42
. Kellekagi koosvetetud lühiajaline kogemus ei anna siiski võimet veel üldsusele seletada ja kedagi maha teha .Julge teguviis , aga siiski tukeb oma sõnade eest vastutada. Ei mitte oma tugeva seljataguse , vaid nende ees . kes kuidagi soovivad inimlikult asju arutada. Hea inimene arvatavasti oma arvamust ei avalda , tal elu niigi hea. Rahulolematu kirub ja pobiseb habemesse ja loodab , et see tema elu kuidagi ei mõjuta. Mõned aga loodavad oma väljaütlemistega kuulsaks saada ja plusspunkte teenida . Ja need viimased , kes soovivad midagi muuta , neid peetakse ebanormaalseteks,. Aga julgevad välja õelda seda , misda tegelikult peaks üldsus arutama. Aga mis ajastul elame , hirm sunnib meid vaikima. Ja eks peame õppima rohkem muutma kõigepealt ennast , siis hakkama muutma maailAa,
Meenutan 10. juuni 2015 22:51
ammunähtud filmi valgetest farmeritest aafrikas. Nad andsid tööd pärismaalastele, ise olid väga haritud ja töökad. Aga nendesse suhtusid pärismaalased kohutavalt. Neid peksti, nende farmi rüüstati ja põletati, nende loomi tapeti, hooneid ja põldu põletati. Peres töötavad pärismaalased armastasid tööandjaid, aga ei suutnud kaitsta, sest nad oli vähemuses. Seda meenutades on küll Oiulandil õigus. Seda filmi meenutades on tunne, et nad ei tule meie naabriks vaid võivad tulla meie asemele. Ja meid ei suudeta ka kaitsta.
oioioi 10. juuni 2015 22:09
Mis sa nüüd Märt ütlesid? Kas enne ikka mõtlesid ka nati?
Lembitu. 10. juuni 2015 21:38
Jyrmala Foogt Ippolliit on oma eidest tydinud ja tahaks noort neegritytre tagumikku silitada.O my Foogt.
max 10. juuni 2015 21:32
kas Märt poiss paarikümmne aasta pärast ka veel räägid sama juttu kui asjad lähevad nii nagu rahamaailma vägevad suunavad ja ususõda on su kodumaal.
10. juuni 2015 21:17
Täiesti nõus Avandiga. Vihaseid inimesi ja vihavaenu külvajaid on nii kohutavalt palju.
max 10. juuni 2015 21:36
mida sa siis välja pakud antud olukorras kui kormpeerund euroopa ei võta midagi ette ja moslemite vool heolumaale jätkub senikaua kuni euroopa sama vaene ja siis tundes moslemite tavasi ja sõjakust,siis meie eestlased küll vastu ei pea sest meil puudub kokkuhoiu ja ühtsustunne.
kahju 10. juuni 2015 20:39
Märt, oleksid võinud suu kinni hoida, nüüd liigitasid end inimkaubitsejate sekka.

MATS 10. juuni 2015 20:26
Kahjuks räägib proua seekord õigust, ainult et eurotegelased ei söanda seda tunnistada. Ajavad integreerumise ning lõimumise möga.
Kas 10. juuni 2015 20:25
moslemi Märt on ära pööranud?
!!! 10. juuni 2015 20:23
Ju ei ole igaühele seda siis mõista antud. Kuid on muidugi selge, et proua rikkus ühele kuulekale europoliitikule ette seatud norme, raame ja piiranguid. Ütles selle välja mida ka tegelikult mõtles. Ja kahjuks näib see tõsi olevatki.
Elmo 10. juuni 2015 20:11
Mina arvan,et inimene peaks ikka rääkima asjadest mida ta 100% teab ja on tuttav. Märt poiss oled hea koomik oskad häid naljasaateid teha- müts maha su ees. Aga selles kindlas teemas sul kindlasti kokkupuudet pole. Jää ikka oma asja ajama palun,mina nt poliitikast ei huvitu ja sellel teemal sõna ei võta,aga mis NEISSE ahvidesse puutub (keda tahetakse massiliselt Eestisse importida),olen täiseti vastu, ja puudtun kokku igapäevaselt. Ja MITTEMISKIT sellist mida meie poliitikud lubavad NEILT AHVIDELT LOOTA POLE. Näen vaid negatiivset, sest see nende kultuur ja usk ongi negatiivne
ei ja veelkord ei 10. juuni 2015 20:02
Tuleb peatada globalistide palaan rahvusriigid hävitada ja mitte selle inimkaubanduse äriga, mis käib riikide tasandil kaasa minema.
üks on siin kõvasti vastama asunud 10. juuni 2015 19:48
18.40 ja sinnakanti on kommentaarid tulnud, mis kõik väga ühe käekirjaga kirjutatud. sama sisu ja jutt.
vastaja peab ennast kultuurseks inimeseks, arvab, et pagulased siin on ok ja kõikl kes samal arvamusel ei ole, on ebakultuursed, ajavad seosetut juttu ja on muidu kummalised.
aga pagulatele EI.
Eestlane! 10. juuni 2015 19:46
Avandi vist pole lavalaudadest kaugemale saanud ega maailma näinud ja seal käinud:( ise olen Ojulandiga täiesti nõus ja pean teda järgmised valimised meeles!!!:) Arvan,et paljud teevad seda!!!
Urrr 10. juuni 2015 19:17
Mitte krditki ei saanud aru mida Märt ütelda tahtis?
Või siis arvab, et kümned tuhanded neegrid eestis on mõnus asi või?

piip 10. juuni 2015 19:12
mul on märt avandi lastest siiralt kahju
... 10. juuni 2015 19:25
huvitav küll ,miks? Märt on super inimene ja isa. Kes oled sina ,et võtad siin suu täis teemal ,millest sa midagi ei tea. Kahju et eestlastel nagu sina pole muud teha kui teisi inimesi poriga loopida. See et sinu maailmavaade temaga ei ühine ei tee temast sinust halvemat inmest. Vaata parem peeglisse ja saa oma isiklikest hirmudest üle.
Märt ei näe 11. juuni 2015 00:15
lihtsalt nii kaugele. See eesti kus ta lapselapsed elama peavad saab olema ohtlik ja vägivaldne uskmatu jaoks. Annaks jumal, et neegrid neile grupikat ei teeks, nagu seda tehakse Rootsis. Naine ei ole nende metslaste jaoks inimene.
Kulla mees 10. juuni 2015 18:51
Voin sulle näidata toredat multi kulti Londonit.Tana vaatasin centralis 1 kooli, kus 30 lapsest oli vaid 4 valget.Bussi ma ei kasuta, sest seal ongi neegrid ja moslemi naised oma 6lapsega ja uus juba põlle all. Kus neegri noormehed lärmavad.Monitavad bussijuhte, kes pole ka valged, aga ka mitte neegrid!Ega bussides valget ei kohta!Inglane elab väljaspool Londonit-aga nuud on ka need ilusad kohad juba musti täis!
kol 10. juuni 2015 18:40
Tujurikkuja parim skets oli see arvamusavaldus,näitlejana mitte veenev ja ka arvamuseavaldajana
märdile 10. juuni 2015 18:30
poleks seda uskunud.kas sa märt üldse tead kellega tegemist on?see on sinu tulevik kui nii arvad ja üle jäänud sinu pere hakatakse alguses vägistama,pärast tehakse sama nagu antud videos. http://cache-2.sendvid.com/6s7rl5jb.mp4
eriti tobe 10. juuni 2015 18:45
kui selliselt asju lahti arutletakse.Kui arvad,et sellise lollusega saab manipuleerida köigiga,siis eksid kyll.Ära tyytab,köike mida tehakse,on siin möned lihtsalt kisamas.Ojulandil ja keskidel ju pole muud teha,kui manipuleerida oma rahvaga.Ja muidugi kohe miitingud ja viha kylvamine.Ja ega Simpsoni sugused ka muud tööd pole teinud,kui allkirju korjanud ja mida see rahvale andnud ja kas sellega läheb ikka elu palju paremaks,kahtlen .Ekresuguseid naeravad juba isegi väljamaal.Sinnani oleme oma igasugu öiendamistega jöudnud
anu 10. juuni 2015 18:21
üks tuleb pere järgi ,see on u 10inimest, sugulased ka u 20inimest, aga kui tuleb 300-400 inimest+pere sugulased, ja ongi eesti rahvas ohus, pole vaja meile rätipäid ja neegreid
Nipp3 10. juuni 2015 20:14
Täna nommeraadio.ee Päevakajas rääkis V.Vassiljev, et Euroopa riikidesse saadetakse väljavalitud musti noormehi, kes pärast mitme kohaliku poolt lapsendatakse. Siis on neil õigus rohkem "sugulasi" järele tuua!
kas Märt on müüriladuja? 10. juuni 2015 18:19
Siis asetseb kõik paika.
kuule 10. juuni 2015 18:47
kui sa ise pole keegi,ainult siin solvaja,siis pole imestada,et oledki saamatu ja harimatu.Kas töesti myyriladujatel on midagi viga?Kindlasti on myyriladujad palju arenenumad,kui sinusugune,kes ainult solvaks ja öiendaks.
vaata, müüriladujate ülesanne on hävitada rahvusriigid 10. juuni 2015 19:41
loe Protokolle, saad targemaks.
random 10. juuni 2015 18:08
Ära plära mees.Kas on hea siis elada pommivöödega kes kurat teab millal.....ja siis saab keegi sinu perekonnast sellest osa.Pole mõtet olla sotsiaaldemokraat ja kurnata oma rahvast,vööra pagulase ja päti peale.Ära plära muidu varsti ei vaata keegi sinu tujurikkujat,
10. juuni 2015 17:55
avandi ilmselt ei tea, et tegemist ei ole sõjapõgenikega. vaid inimestega, kes tulevad sealt paremat elu otsima. paljud neist on tulnud läbi mitme rahuliku riigi, et euroopasse saada.
kuna me ei tea, kes seal on, siis ei ole välistatud ka see, et nende hulgas on isise terroriste, kes sokutavad ennast euroliitu sisse, et siis siin rahutusi korraldada.
ja plaan ju ongi see, et pagulastega euroopa rivist välja lüüa, kaosesse lükata ja siis euroopasse tungida.
sellepärast ongi kasulik hoida see seltskond omal maal ja kontrolli all, kui mööda euroopat laiali paisata ja lasta neil euroopa vallutada.
see on suurem süsteem ja asi ei ole nii must valge, kui esialgu paistab.
keegi ei ole rassist, vaid eestlased ei taha terrorismi ja sõda omale maale.

HR Anveld 10. juuni 2015 17:52
Hr. Anvelt, enne Te meeldisite minule aga nüüd enam mitte. Ma olen eestlane, Teist 40 a. vanem ja olen ka näinud palju halba mis toimub meie maailmas. Me ise hävitame kõik hea mis on olnud, hävitame loomi, linde, loodust. Me oleme rahaahned ja kui raha ei ole oled siin ilmas mitte keegi. Raha mängib meie elus suur rolli just neile kellel on ja tahab aina rohkem ja rohkem saada. Olen näinud moslemeid, türklasi, mustanahalisi. Need inimesed on sellised, kui sõrme annad võtavad käe. Kui käsi on võetud tahavad nad juba teist kätt. Lõppu sellele ei tule. Kui enam ei anna või pole anda siis pole sa nende jaoks enam mitte keegi ja nad võtavad võimu sinult üle. Lihtne ja loogiline. Kaob turvatunne ja juba me hakkame oma elu hinnaga kaitsma nii oma naisi, kui lapsi. Meid ei ohusta enam Venemaa ja me ei karda teda enam niipalju, kui me hakkame kartma moslemeid. Hr. Anvelt elage ja Te näete ja hakate ka Tei kaitsma oma peret nende eest.
mis see Anvelt siis puutub? 10. juuni 2015 18:14
Issanda loomaaed on suur.
puudub 11. juuni 2015 04:42
Metafoorilises tähenduses. Kuidas Sa aru ei saakumstiinimene., Kunstisaalis, kunsti saalis.
miks on nii 10. juuni 2015 18:19
Inimesed lähevad tavaliselt lolliks siis kui tahavad poliitikasse hea elu peale minna.
.) 10. juuni 2015 19:05
Jesssssss!!!!!!!!!!!!
Oh taevake 10. juuni 2015 18:50
loe oma kiri uuesti ja häbene.Kui pole midagi öelda,siis siin ei ole kohustuslik kommenteerida.Loe ja arene ja siis tule seletama.Mida siin Anveldiga tegemist
Ahmed Ali Avandi tulevikust 10. juuni 2015 17:50
Tänud sulle esiisa Märt heade õpetussõnade eest Eesti rahvale.
Nokkija 10. juuni 2015 17:40
Ütle, Märt, kes sulle need mõtted pähe pani
10. juuni 2015 17:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
irw 10. juuni 2015 19:17
AIDSI saad tasuta kaasa lapsele.
GEP 10. juuni 2015 17:34
Avandi on tüüpilise pika mõtlemisega ja hilja väljaütlemisega eestlane!
10. juuni 2015 17:32
Näitlejad ,klounid,tilu-lilutajad,DJ-d ja meedia tähekesed,(joodik)reporterid ,isehakanud triviaalkirjanduse tekitajad ,kõik suunduvad riigikokku ,kes linna(osade) võimu juurde,kõik tahavad mammonat ja sellest pudenevat aupaistet,otsa tegi lahti aastaid tagasi normanid, võsapetsid,erkinooled,nüüd siis Paunasted,Rauad,Talvikud,Purgad, tundub ,et see ka sinna 8poole) kõõritab,eks talle viibatud ,aidaa tule kaa (ühes segasem ja pullim ,saast ja pööbel maksab kõik kinni ,isegi kuluarved) , ja muidugi kõige "süütum ja odavam" on alustada "nn.eelmiste valimiste luuserite ja peavooluparteide ebasoosikute tampimisega" ,kes veel soovib Kristiinat või Ekret tümitada,kõik "kultuuriinimesed" seadke ritte ja järjekorda!
Aga üks küsimus "seltsimees skomorohh" Avandile,miks te avalikult ,lehes,meedias ,sotsiaalmeedias ei mõistnud hukka oma "tsehhi kolleegi" Marko Matveret aasta-paar tagasi kui ta avalikult sõimas ära teda tüüdanud "pööblit ja potentsiaalseid teatrikülastajaid ning "käskis neid kurjalt surra kõigil (meil) vähki !!!????? Miks, heer Avanti?
nii selgelt 10. juuni 2015 18:55
näeb,mis viha ja lolluste kirjutamine tähendab.Täiesti seosetu jutt ja siin mötettu kirjutada.
Mida kirjutamine tähendab. 10. juuni 2015 22:03
nats 10. juuni 2015 17:29
Eks igal tatil on oma arvamus ja iga sipelgas tahab õigustada oma eksistentsi siin universiumis.
Märdi elu suurim viga 10. juuni 2015 17:24
ära enam lavale tule - eesti rahvas vilistab su välja.
mida sa siin höiskad 10. juuni 2015 18:53
kui sa ei taha teatris käia,siis ära yldista.Mina kindlasti käin edasi,sest harimatus on köige hullem.

Möhh 10. juuni 2015 17:13
Me vöime köik möelda igasuguseid asju AGA sellise tasemega (tundub et Ojuland on vöetud kyll Ida-Virumaalt välja aga Ida- Virumaa istub tal tugevalt sees) avaliku elu tegelane ei peaks küll köike verbaalset välja oksendama, korrektsust paluks. Tundub, et Ojulandil on vaja masside hääli ja MASSID on ...... massid. Halleluuja!
vot nii 10. juuni 2015 17:33
kas ojulandiga või ilma, aga illegaalsetele immigrantidele kindel EI
random 10. juuni 2015 18:14
Massid on muulased me olla ikke vabariigikodanikud e. inimesd ikka ja hoolime et meie tulevased põlved ei peaks nägema seda sodi ja jama mis toimub Rootsiz ja Soomez j.b.u-Egas siis See pole liigesevalu mis käib põlvestpölve.
Mida te tahate 10. juuni 2015 17:13
inimesest kes Estonia hukust tegi naljanumbri. Tahaksin tema ema näha. Kes o niisuguse hälviku yles kasvatanud. Ja esimene ohver on ju meil juba olnud- see Lasnamäe eesti naine kelle moslem tappis.
pajatsile 10. juuni 2015 17:11
ju makstakse tolamängimise eest
juhhei 10. juuni 2015 17:07
Lp. hr. Avandi
Selleks, et olla kultuurne, ei pea KÕIKE tolereerima!
Kas näitlejate viga või roll päriselus, ümberkehastumine? 10. juuni 2015 17:07
Eakamad teavad sellist näitlejat nagu õpetaja Laur Kevade`s või Vene filmides retsidivisti jne. mängimine. Ta oli tavaelus päris sageli Lible rollis (... kui teaks, et purju ei tee...) ja kord sai mingil koosviibimisel see talle saatuslikuks, kui taas "kõva mehena" esines ja tegelikult kõvalt (2x NLi meister aerutamises) kolaka sai. Avandi on ilmselgelt ülepingutanud, kuigi... Ojuland on loomulikult oma olematut "reitingut" üritanud tõsta, aga seekord on tema üllitisel paljugi ühist rahva (just rahva) kartusega, õigemini teiste riikide näidetest tuleneva veendumusega, liiati on meid siin maalapil väheseks jäänud ja jäämas veelgi!
10. juuni 2015 16:48
mis arvamusliider see avandi on.
ära tüütab.
Märt 10. juuni 2015 16:47
võiks tutvuda ametlike andmetega, kuidas moslemid Rootsis väikseid lapsi vägistavad ja mõrvavad, siis alles hakaku siin lällama. Lastest võiks Märdil ikka kahju ka olla.
tule mõistusele 10. juuni 2015 18:28
keda kotivad võõrad lapsed, kes pooleks vägistatakse, peaasi on rikastavad erinevused ja kõigi pättide õigus su kodu üle võtta.
ää 10. juuni 2015 16:47
Omast peast räägib Avandi mõistlikku juttu, ju see on mingi roll.

tõesti 10. juuni 2015 16:44
Valge rass on ohus. Vaadake Soomes ühistransporti! Hullem on see Rootsis.
Esimest korda Kristinaga olen samaa mieltä!
kuule 10. juuni 2015 17:00
kallu, kui sa nii väikeste numbrite pärast pöördesse lähed siis on kyll midagi valesti aga saan aru, kui Soomes ida - Helsingisse söidad siis on kyll jah, eestlased ja somaalid pöhi mass.
samad sõnad 10. juuni 2015 16:43
Avandi avalduse kohta Ojulandi teemal. Mida Avandil on vastuvaidlemiseks öelda?
l 10. juuni 2015 16:39
tundub, et avandile on midagi väga head lubatud, tänini paistis ju igati mõistlik mees olema, oh-jah, kõik me oleme ostetavad.
Ilmselt 10. juuni 2015 17:04
tellimustöö. teadagi tasustatud.
Häbi 10. juuni 2015 16:34
on meie reeturinimeste pärast! Vaadakem avali silmadega! Kui paljud elavad Eestimaal vaesuses! Millised on meie vanaemade ja vanaisade pensionid,kui vähe toetab riik ona lapsi. Aina jutt-raha pole,raha pole,peame olema kannatlikud! Miks ainult tavakodanik peab olema kannatlik ja vaene! Meil niigi hulga muulasi(majanduspõgenikud? ,parema elu otsijad) ,kes pole suutnud kogu pealesõjaaegse aja koduriigi keeltki omandada,rääkimata siinsesse sulandumisest J aneed on ikkagi valge rassi esindajad! Kui tegemist hoopis muu maailmakandiga,muu rassiga,siis on tõenäosus,et nad siia sulanduvad null! Kaua see tõeline eestimaalane kannatam apeab! Kaua ta sallib? Seni,kuni surm kannatused lõpetab?
Kust võetakse nüüd raha 10. juuni 2015 17:12
tasuta hambaravi, arstiabi, töötukassa, tõlgid (väga kallis on araabia-keele tõlkimine), keeleõpe, tasusuta õigusabi - kõik mida eestlane ei saa. Tasuta tähendab meie riigi kulul s.t. maksumaksja taskust ja aastaid, kuni eesti keel selge (kui üldse õppida tahavad). Lõputa lugu. Minge kukele!
Kellamees 10. juuni 2015 16:33
Märt ! Vota need neegrid omale koju, situta-pese, kammi neid, anna taskuraha ka......!!! Ela nendega...aga oma aiamulgust kaugemale ära tule nendega....!!! Ma ei ole vastane, 1-2-.....no 10 oma sugulaste mitte siia toomise voimaluseta aga mitte sadades ! Tundub, oled vist segavereline ......?
nonii 10. juuni 2015 16:32
Ojulandil oli õigus! 10. juuni 2015 16:30
Mida see mees endast õige arvab? Ta tegi ju ka homopropagandat. Nüüd siis multikulti ja islami terroristide Eestisse sokutamine. Kas ta ei arva, et rahvas ta teatris lavalt maha vilistab?
jah 10. juuni 2015 18:36
Selle juuda sõbrad ja tuttavad, ärge kallake sellele müüdavale nahale pitsi tilkagi, las kuivab. Mõjub, tänan.
a 10. juuni 2015 16:28
Kas siin kirjutajad ka täna protestimiitingule tulevad ?
Tulen ikka! 10. juuni 2015 16:32
Jaa, kohe hakkan minema, teen veel aega parajaks.
Eesti mees 10. juuni 2015 17:43
...lähen teen relvaloa kah üksiti ära, võibolla läheb suuremaks jamaks!

seda et 10. juuni 2015 16:27
Märt on meie kandi mees, oleme teda alati vaadanud ja imetlenud. Nüüd ma lausa jahmusin sellise sõnavõtu peale.
KUULE AVANDI! 10. juuni 2015 16:25
mine õige p...e, mollusk!!!
Teadja-mees 26. mai 2016 23:22
No mida te ilgute, poiss jätkab N. liidu rahvaste sõpruse propagandat kõige paremal viisil!
kalev 10. juuni 2015 16:24
märt-loll jutt suhu tagasi.seekord on kristiinal tuline õigus.mitte ükski neegri jalg ei astu eestimaa pühal pinnal.
mis 10. juuni 2015 16:21
nüüd Avandiga juhtus, mis juttu on hakanud ajama?
kass 10. juuni 2015 16:19
kass 10. juuni 2015 16:19
kass 10. juuni 2015 16:19
rob 10. juuni 2015 16:16
moslemihabeme ebaõnnestunud nali, mis on tema puhul suhteliselt tavaline. Ojuland räägib ju õiget juttu tegelikult. Miks tahavad kõik Tallinna tagasi tulla ja kõigile meeldib. Siin pole veel kesklinnas tolgendavaid musti, kes on Euroopa linnades küllaltgi ebameeldiv nähtus ja ähvardab ka meid edaspidi.

Evi Dence 10. juuni 2015 16:12
Nagu mina aru olen saanud, siis Pardiralli korraldatakse vähihaigete laste toetuseks, nende vanemate toetuseks ja vähihaigete laste tegevustubade tegemiseks. Ning üks põhjustest, miks korraldatakse selliseid üritusi, on see, et riik ei finatseeri (loe: ei anna raha) selliste asjade jaoks.
Eraettevõtjana saan iga aasta tohutult abipalveid erineatelt MTü-delt, et toeta, toeta... Järelikult on riigis midagi viltu, kui orbudele, paljulapselistele ja vähihaigetel raha ei jätku.
Ma ei tea, kas kõik haritlased, kes pagulaste nimel võitlevad ja nende vastaseid rassistideks nimetavad, ei saa aru, et pole ju raha, millega neid pagulasi siin toita ja katta. Reaalselt pole ju raha ja Rõivase hõise, et EU annab 43 milli, see on ju tilk kerisele.
Tin 10. juuni 2015 16:27
No täpselt! Avandi peaks ju ometi aru saama, kui Eesti on hädas sellise asjaga, et riigil ei ole raha vähihaigete LASTE raviks, rääkimata eesti perede toetuseks, inimväärseks eluks, mõistlikeks palkadeks, aga krdi PAGULASTE jaoks antakse! Pole siis ime, et rahvas läheb marru! Kui te praeguse olukorraga Eestisse pagulased toote, siis hakkavad inimesed neid mõnitama, peksma nimetama neid õigete nimedega, milleks on: mustpersed ja pagulased! Ei hakka neid keegi siin tolereerima, igal pool näidatakse ust!
konsa 10. juuni 2015 16:03
eh, eesti vabariigi põhiseaduse järgi meil tsensuuri ei ole
copy paste
copy paste
nii, EESTI kui ka teiste EU-riikide PÕHISEADUSTESSE tuleb teha lisa punkt;
RÕHUTUTE EEST VÕITLEJAD, EESTKÕNELEJAD jt. RÕHUTUTE ELU-OLU PARTEMUSTAJAD PEAVAD OLEMA RÕHUTUTEGA SOLIDAARSED.
ehk siis (näiteks) rõhutute eest võitlevate sotsiaaldemokraatide sissetulekutest konfiskeeritekse keskmisest palgast kõrgem sissetulek ja suunatakse see rõhutute tarbeks.
rõhutud pannakse solidaarsusest, rõhutute eest võitlejate kostile
ja majutusse
jne.jne.
rehvormierakondlase (maruste, kallased, gräsin), sotsid (pilvre, mikko, i.saar, hansod,LAURISTIN) lobjakas ,tarand jt. peavad rõhututega olema solidaarsed
PS
samuti rõhutute eest võitleja märt avandi peab nn. rõhututega (pagulastega) solidaarne olema,
andma majutust, võtma neid kostile jne.
Toru 10. juuni 2015 16:03
Nende "inimeste" näol on tegemist reaalse ohuga, mis ühiskonnast sa siin patrad?
konsa 10. juuni 2015 16:02
copy paste
nii, EESTI kui ka teiste EU-riikide PÕHISEADUSTESSE tuleb teha lisa punkt;
RÕHUTUTE EEST VÕITLEJAD, EESTKÕNELEJAD jt. RÕHUTUTE ELU-OLU PARTEMUSTAJAD PEAVAD OLEMA RÕHUTUTEGA SOLIDAARSED.
ehk siis (näiteks) rõhutute eest võitlevate sotsiaaldemokraatide sissetulekutest konfiskeeritekse keskmisest palgast kõrgem sissetulek ja suunatakse see rõhutute tarbeks.
rõhutud pannakse solidaarsusest, rõhutute eest võitlejate kostile
ja majutusse
jne.jne.
rehvormierakondlase (maruste, kallased, gräsin), sotsid (pilvre, mikko, i.saar, hansod,LAURISTIN) lobjakas ,tarand jt. peavad rõhututega olema solidaarsed
PS
samuti rõhutute eest võitleja märt avandi peab nn. rõhututega (pagulastega) solidaarne olema,
andma majutust, võtma neid kostile jne.
konsa 10. juuni 2015 16:01
copy paste
nii, EESTI kui ka teiste EU-riikide PÕHISEADUSTESSE tuleb teha lisa punkt;
RÕHUTUTE EEST VÕITLEJAD, EESTKÕNELEJAD jt. RÕHUTUTE ELU-OLU PARTEMUSTAJAD PEAVAD OLEMA RÕHUTUTEGA SOLIDAARSED.
ehk siis (näiteks) rõhutute eest võitlevate sotsiaaldemokraatide sissetulekutest konfiskeeritekse keskmisest palgast kõrgem sissetulek ja suunatakse see rõhutute tarbeks.
rõhutud pannakse solidaarsusest, rõhutute eest võitlejate kostile
ja majutusse
jne.jne.
rehvormierakondlase (maruste, kallased, gräsin), sotsid (pilvre, mikko, i.saar, hansod,LAURISTIN) lobjakas ,tarand jt. peavad rõhututega olema solidaarsed
PS
samuti rõhutute eest võitleja märt avandi peab nn. rõhututega (pagulastega) solidaarne olema,
andma majutust, võtma neid kostile jne.
Buhahahaara! 10. juuni 2015 16:36
Jah, võiks kohe Põhiseadusesse terve nimekirja sisse panna, kes Eestis sinekuuri peale võetakse.
Äiapapa 10. juuni 2015 16:00
Huvitav, mida arvab väimees-poisi jutust hr. Tõnis Mägi...
to äiapapa 10. juuni 2015 16:14
no mis tal arvata, ise ju rootsi lidus. sama nagu randpere. isiklikult satun tundma ka päris mitut, kes omal ajal pagulaseks soome läksid, said riigilt meie mõistes megarahad, söögi ja muu tasuta, kuid põhitegevuseks oli neil poodidest varastamine. ja nii ongi.
töeline asjatundja 10. juuni 2015 17:04
kas keegi varastas sinu eest midagi ära vöi? Jutust järeldades olid kohal....
nad alustasid ettevõtlusega 10. juuni 2015 16:51
ega siis EEEEstlased vargad ole. Poes oli,tema tahtis kaaaaaa.
konsa 10. juuni 2015 15:58
copy-paste
nii, EESTI kui ka teiste EU-riikide PÕHISEADUSTESSE tuleb teha lisa punkt;
RÕHUTUTE EEST VÕITLEJAD, EESTKÕNELEJAD jt. RÕHUTUTE ELU-OLU PARTEMUSTAJAD PEAVAD OLEMA RÕHUTUTEGA SOLIDAARSED.
ehk siis (näiteks) rõhutute eest võitlevate sotsiaaldemokraatide sissetulekutest konfiskeeritekse keskmisest palgast kõrgem sissetulek ja suunatakse see rõhutute tarbeks.
rõhutud pannakse solidaarsusest, rõhutute eest võitlejate kostile
ja majutusse
jne.jne.
rehvormierakondlase (maruste, kallased, gräsin), sotsid (pilvre, mikko, i.saar, hansod,LAURISTIN) lobjakas ,tarand jt. peavad rõhututega olema solidaarsed
PS.
samuti Märt Avandi peab nn. rõhututega (pagulastega) solidaarne olema, neid oma kostile võtma jne.
linda 10. juuni 2015 15:54
Aga panete tähele, et nii kui keegi julgeb suu lahti teha, nagu näiteks Ojuland, siis on kohe rassist. Kui ei ole homode poolt, oled homofoob, nii et su töögi keeratakse pekki sellega (siin oli üks leedu muusiku teemaline artikkel just). Tundub, et tavalised Eesti inimesed peavadki vait olema ja kõik välja kannatama igasugu vähemuste, pagulaste, neegrite, homode ja kelle iganes poolt. Ja need kes on vait ja vastu ei hakka, need surevadki välja. Või ma eksin?
ghiö 10. juuni 2015 18:33
ei eksi sa midagi, tõmmataksegi kõri kinni.

Sass 10. juuni 2015 15:52
Tulevad neegrid,tuleb ka pikkade nugade öö...
argumentum ad absurdum 10. juuni 2015 15:47
veel üks radikaalne tolerant, kelle eesmärgiks on eestimaa ja eestluse hävitamine
Abraham 10. juuni 2015 15:48
Täpselt! 10. juuni 2015 16:07
Märt, sa oled eestlastele häbiplekk! Oled üldse eestlane?
Huvitav? 10. juuni 2015 15:46
Tahaks teada, miks mu kommentaar kustutati???
se-to 10. juuni 2015 15:45
Neegrid Eestisse, AIDS igasse kodusse !
hm 10. juuni 2015 15:45
proua on ju väga palju töötanud välismaa,ilmselt suheldes tööalaselt ka mitmete mustanahaliste inimestega ja nüüd siis selline jutt .....mulle tundub see lihtsalt võimalusena endale tähelepanu tõmmata.No ei mõju see tema murejutt usutavalt.
to hm 10. juuni 2015 15:54
kas sul omal mõtlemisvõime puudub?
VariSer 10. juuni 2015 15:55
Sama kahepalgelisus kehtib ka Avandi kohta!
Ei usu, et ta ise ja ilma omakasuta niimoodi murjamite integreerumist pooldab.
No teate... 10. juuni 2015 15:41
Kui Maarjamaad ja eestlasi enam ei ole, siis oleme me reetnud oma esivanemad ja nende maa......Siis ei räägita enam maarjakasest ja maarjaheinast.......ja siis on juba hilja, sest siis enam midagi muuta ei saa. JUST NÜÜD ON SEE HETK VALIDA! Eestlased, ärgake üles ja vaadake ometi, mis toimub ja kes tegelikult niite tõmbab!
kuule Märt 10. juuni 2015 15:41
lolliks akkad minema....?
kuule,Märt jah 10. juuni 2015 15:44
Saan aru, kultuuriinimesed on kõik puha naljakad kohati.Aga mis sa siis Seagali vastu protsessisid? Las tuln'd, oleks vähemalt ära läinud pärast.
aadu 10. juuni 2015 15:38
näe Avandile on ilmselt esinemisi ja piruka jätkumist kultuurikapitalist lubatud...

inimene 10. juuni 2015 15:36
Kusagil oli kirjas, et Avandi ei ole rahvuselt eestlane. Parandage mind kui ma valetan.
to inimene 10. juuni 2015 16:13
On ju valge ja eesti keelt räägib! Mina ei ole ka puhastverd eestlane, ema poolt valgevenelane, isa poolt eestlane, sündinud eestis, kodukeel on alati olnud eesti keel. Ma pean ennast küll eestlaseks. Seisin väikese tüdrukuna terve perega Balti ketis ja lähen ka täna koos ema ja isaga piketeerima! Kui ikka nimetatakse end eestlaseks, samal ajal nii hullu möla suust välja ajades, et pagulased on HEAD, siis, andke andeks...minul isiklikult on selliste eestlaste pärast häbi!
huvitav 10. juuni 2015 15:34
ja arusaamatu kuidas meil oma inimeste keskelt võrsub selliseid tölle. kust nad tulevad, kes on nende vanemad?
ignoreerin seda molkust ja tema tegemisi tulevikus absoluutselt, hea, et maskid on langenud.
päval, mil riigi tuleviku pärast muret tundvad inimesed meelt avaldavad, kasseerib see juudas seekleid
10. juuni 2015 15:32
Ära hakkab juba tüütama see igalpool rasistiks tembeldamine, kui sa ei poolda pagulaste vastuvõttu. Mina ei taha oma kodumaale inimesi, kelle taustast ma midagi ei tea. Kuidas need inimesed käituvad? Kes kontrollib, et nad pole ISISega soetud, et neil pole mingeid jumal teab mis haiguseid. Pole vaja tuua probleeme oma koduõuele, kuna teised riigid ju teevad/on teinud nii. Multi-kulti on ammu läbi kukkunud. Absurdusus on see, et Itaalia neid illegaalseid immigrante avasüli vastu võtab. Euroopa on ohus, ennekõige eurooplaste endi lolluse tõttu kogu selle pagulasteemaga!!!
Italy 10. juuni 2015 15:44
Itaalia valitsus on korrumpeeritud (st. seal makstakse altkäemaksu ja mega summad neegrite pealt). Sellest kirjutati hiljuti.
Lugeja 10. juuni 2015 15:30
Ei oska sellise mõtteavalduse põhjuseks pakkuda küll muud, kui et lugupeetud näitleja pürgib astuma Reformierakonda?
Ei ja veelkord ei! 10. juuni 2015 15:28
Kui need nn. sõja eest pagevad inimesed on kurjategijatele kõva raha maksnud, et nood neid Euroopasse smugeldaks, siis on nad ise ka pätid juba enne siia jõdmist. Miks nad peaksid siin seaduskuulekateks hakkama, kui pättus veres? Austusest meie riigi vastu? - lubage naerda!
44 10. juuni 2015 15:28
avandi võtku alustuseks omale 1 rätipoiss koju
irw 10. juuni 2015 15:23
Aga mida näitlejast oodata,need ju räägivad mida näitejuht käsib. Antud juhul on näitejuhi osas röövoravad ja sotsmultiprostid.
ennustaja 10. juuni 2015 15:19
Ära mölise Märt siin midagi. Nõnda vastab sulle neeger Eestis nii. Ise võtsid mind siia Eestisse elama nüüd tegele ka minuga. St. tööd teeb valge mitte must.
15:19-le 10. juuni 2015 15:42
Sul on õigus.Nii saabki olema. Neeger on maailma hullem rassist. Seda saab tunda Rootsis ja oomes elades.Oi,kuidas nad valgeid vihkavad!

HUMORIST 10. juuni 2015 15:18
Avandi oskab ikka nalja teha . Tujurikkuja selline....
elukutse - tujurikkuja 11. juuni 2015 04:54
Avandi ongi kutsumuselt tujurikkuja-
kloun märt 10. juuni 2015 15:14
igatsugu pajatsid ja moosekandid ei tohiks küll antud teema üle vaieldes oma lollust ja võhiklikust demonstreerida.
Saarlane 10. juuni 2015 15:04
No tule taevas appi, kus sul mõistus on. Ojulandil on 100% õigus kellele neid mustp.....d vaja on. Kas Märt soovib omale koju naise jaoks neid võtta või mis?
maha see loll Märt! 10. juuni 2015 15:03
Ojulandil õigus, olen temaga!
mõtiskleja 10. juuni 2015 14:59
kas avandi on lihsalt l.ll või avantürist - karjerist ???
Kaitseks 10. juuni 2015 15:10
Tema tobedus pärineb halbadest geenidest. Teda ennast selles süüdistada ei saa, võimaluse korral pidada nõu arsti või apteekriga küsiks ta neilt, kuidas pääseda tobedust välja ravima. Paraku on tal raske neid tegelasi saada nõu pidama.
;) 10. juuni 2015 14:57
Miks on MOSLEMI riikides sõjad, sest nad on LOLLID, ning kui tulevad moslemid siia siis hakkavad ka siis oma sõdasid pidama.
Alles siin räägiki ,kui head on MALMÖS ELAVAD MOSLEMID, tõesti alles pandi seal 27 inimest kinni tulistamise pärast.
NII ARMSAD JA NUNNUD, NADU MEIE VANGIDKI, enne võiks vangid välja lasta pole ju inimlik hojda inimesi nagu loomi puuris ;)
mis sa tolast tahad... 10. juuni 2015 14:56
Istugu vannis, mulistagu partidega ja hoidku oma arvamus endale.
ha-ha 10. juuni 2015 15:00
sa tola 10. juuni 2015 15:20
süüvi kõigepealt sellesse ,mida see partidega mulistamine tähendab!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja siis võta sõna
vastus 10. juuni 2015 15:38
Pagulastele hea tööots - nikerdagu hästi palju mürgisest vähkitekitavast plastikust parte, millega igal kevadel Kadrioru tiiki reostada.
Näha, et 10. juuni 2015 15:41
inimesed ei tea VÄHIHAIGETE LASTE heaks peetavast pardirallist midagi !
laste heaks 10. juuni 2015 15:47
Teavad küll. Ja seal Märt toimetagugi!
Näe siis seda ka: 10. juuni 2015 16:10
Idee aidata vähihaigeid lapsi on hea ja õige muidugi. Aga kasutada selleks pardirallit on tobe ja kohatu. Aga nojah, mida muud Avandilt oodata.
Lugeja 10. juuni 2015 14:54
Mida see artikkel nüüd andis? Et Avandi on hullumas või mis sisu sellel on? Kui Ojuland rääkis loogiliselt, siis Avandi jutt oli küll nagu haige inimese lalin. Milleks niisugused artiklid?

10. juuni 2015 14:51
Olen pettunud, Märt! Kes on võim? Rahvas! Asi referendumile. Lihtne. Ei mustadele.
azza 10. juuni 2015 14:47
esimest korda elus olen ojulandiga nõus, täpselt nii on. ja avandis väga-väga pettunud, oleks võinud suu kinni hoida, aga ei hoidnud, kurb.
mida rohkem me pagulasi nende kodumaast väljapool aitame, seda rohkem neid tuleb, see on fakt. viimane aeg veel lõpetada, siis ka pole kindel, et jagu saame. aga muide, mitu pagulast avandi kodju on elama võetud? avandi teenib hästi, miks mitte 10 pagulase elutsemine oma kanda võtta ja neile kodu jms pakkuda? vastust oodates...
44 10. juuni 2015 14:45
Kas keegi viitsib mõelda:miks nad on sunnitud põgenema Euroopasse;kes korraldas riigipöördeid nendes riikides-USA ja EL!!
55+ 10. juuni 2015 15:48
Mulle aitab see mõtlemine, et me ei taha neid logardeid siia!
R-hooldus 10. juuni 2015 14:45
Reformikommude hulka sobis ta suurepäraselt, muidugi kuni politrukiga tülliminekuni.
kodanik 10. juuni 2015 14:45
Eesti väikerahvale on see lausa ohtlik.Rahvas sureb välja lihtsalt. Mure ei seisne tänases päevas,vaid ikka,mis edasi saab.Saksamaa on hea näide,kus türklaste arv on ajaga ikka tohutult kasvanud.Eesti valitsusel pole mingit visiooni ,väljavaateid tulevikuks,elavad tänases päevas. Minul,kui eesti kodanikul on ebakinde tunne.
Kaitse 10. juuni 2015 14:44
Kes meid siis veel kaitseb, Märt Avandi ju meid ei kaitse. EKRE on Eestimaa kaitseks kokku kutsunud meeleavalduse, kus saavad Eestimaa elanikud oma tahet avaldada ja toeks olla peaministrile, kes läheb Brüsselisse Eestimaa rahva tahet esitama, - EI - kvootidele, me oleme vaba rahvas ja meil on õigus ise otsustada vastalt oma maa väiksusele, eestlaste vähesusele ja vaesusele. Ja nüüd tuleb Märt Avandi, kes hakkab kõigele sellele vastu rääkima. Selge on see, et me oleme ohus ja keegi ei kaitse meid, kui me ennast ise ei kaitse. Kuhu jääb meil Isamaaarmastus ja oma rahva armastus ja üksteise hoidmine, meid on niigi väga vähe ja peame väga kokku hoidma ja ühel meelel olema ja väga ettevaatlikud olema iga pagulase, kuritegeliku inimkaubanduse survega.
Kirde-Eestllane 10. juuni 2015 14:44
Olen väga pettunud - kas Märt on Eesti võimuerakonnaga kampa löönud:(!?
Mida krd-it 10. juuni 2015 14:43
Jeerum küll,see ju meie oma Avandi,nii muslimi nägu,algul arvasin,et jälle üks paadipõgenik võtab Ojulandi vastu sõna ,aga see ju meie reformierakonna hääletoru.
See tegi siis ka suu lahti,kui kooseluseadusega rahvast üle sõideti.
Arvetades seda,siis on teada,kes järgmistena sõna võtavad.Vist oli härra Linna j.n.e.
kriburadpidi.

10. juuni 2015 14:43
Ei ,see Ojulandi jutt on KAHJUKS 100% õIGE! On jah ohus valge rass! See mass Aafrikast ja mujalt muudab elu totaalselt Euroopas. Selline elu, mis neile sobib, ei sobi meile ja sõjapõgenikud on neist tulijaist healjuhul 50%, ülejäänud otsivad paremat elu, mis on mõistetav inimlikust küljest,aga külalistele ei pea oma koduuksi avama, kui see kodu hävitab, vähemalt vabatahtlikult mitte!
Clat 10. juuni 2015 14:39
No on see Avandi ikka pooletoobine
Ehh. 10. juuni 2015 14:39
Näitlejate asi.Eks kultuuriminister andis talle teksti kätte.
kuusik 10. juuni 2015 14:38
10. juuni 2015 14:37
kui sinult midagi nii kergelt võtta saab, pole sul seda ilms kunagi olnud. elu tõde nr 1!
korra reaalselt rääkides, inimestel on suuremad unistused kui teistelt röövimine ja varastamine. puhas vesi, elekter, toit, teadmine, et su maja ei lasta õhku ega perekonna naisliikmeid orjusesse ei viida kui sa päeval põllul tööd teed... sellised väärtused. võib-olla mõni vanema eestlane mäletab, et ka meil olid kunagi sellised soovid ja unistused. aga nüüd oleme peen Euroopa tõug ja keelame teistel need unistused ning nimetame seda "hirmsaks reaalsuseks".
malle 10. juuni 2015 14:56
oma unistused saavad nad realiseerida omaenda kodumaal, mitte sealt saba jalgevahel varvast visata. kas meie isad ja vanaisad tegid nii??? Tule taevas appi kuidas küll selline põlvkond on kasvanud; kes oma kodumaast üldse ei hooli
Nagu ühest suust kukkunud 10. juuni 2015 14:59
Mõtle pildil olevale Avandile rätt pähe js siis küsi edasi.
arvasin ka paremat 10. juuni 2015 14:37
Kui Märt oma blondile tütrele sellist rätipeast väimeest tahab siis andku minna.....Ei aita ka see,et Pärnusse kolisite.Tulevad teile naabriks need "toredused"....
vunts 10. juuni 2015 14:37
Avandi võiks oma virtuaalmaailmast ka mõneks tunniks väljuda ja tsipa ringi vaadata, et oma riigi siseprobleemidest aru saada. See ehk looks ka võimaluse- ajule, et pisutki võimalikku tulevikuprognoosi enesele teadvustada. Mitmed sketshidki näitasid, et paljud eetilised tõekspidamised on talle eluvõõrad ja piirid tajumatud.
10. juuni 2015 14:37
Eks nüüd lükatakse taolisi ullikesi oma arvamusega esilehele, et eestlaste ajusid loputama hakata. Võiks oma laste tulevikule mõelda.
eestlaste lasdtel ei ole tulevikku 10. juuni 2015 14:39
neil on paik teises ilmas

EESTLANE 10. juuni 2015 14:33
mine vaata mis stockholmi äärelinnades toimub
seal on liiga palju 10. juuni 2015 14:40
plasse rootslasi,kel pole islamist ega õigest kultuurist õrna aimu.
lii 10. juuni 2015 14:32
ojulandi jutt on õige ta räägib inimestele mis tegelikult toimub avandi jää vait tahad ka vist poliitikasse hakata teed siluma
taimi 10. juuni 2015 14:32
Pagulasi vahendavad euroopasse kurjadegijad ja kui meie neid vastu võtame siis me ju aitame neid kurjadegijaid. See on vesi nende äriveskile.
ahsoo 10. juuni 2015 14:32
Kas ka himu mingil ajal riigikogusse kandideerida?!!!
loomulikult 10. juuni 2015 14:40
Jaa 10. juuni 2015 14:31
aga parim kohv on Löfbergs Lila.
Ojulandi jutus on iva sees, sest: 10. juuni 2015 14:31
--meie naised saavad lapsi liiga vanalt 35 - 40
--perekonda enam ei ole. On üksikemad 1 - 2 lapsega või homopaarid, kes lapsi ei saa
-- lapsi sünnib vähe: üksikemad ei jaksa, vanemad naised ei suuda.
-- palju on paare, kes loomulikul teel lapsi ei saa: tervis rikutud varajase seksi, partnerite suure arvu, hormoonide ja istuva eluviisi tõttu
--me soodustame alaealiste seksi (14a seadus)
-- me oleme muutnud naise kaubaks, kes peab rahuldama meeste füüsilisi vajadusi oma terise arvelt mitte olema reproduktiivne. Lapsi ilma terve ja kindlustundeta naiseta, tullevase emata, ei sünni
ja selles on 10. juuni 2015 14:47
süüdi pagulased?
Ojulandi moto - käige minu sõnade, aga mitte minu tegude järgi! Kui ta oleks tõesti seda meelt, et valge rass on ohus, siis oleks ta ema. Aga ta ei ole. Hämmastav, et ta õhutab vihkama ja astuma kellegi vastu. Millal varem on vihaga midagi võidetud?
10. juuni 2015 15:03
Sa ei saa üldse aru, mis toimub?
Küsimus 10. juuni 2015 16:08
Mille pärast vihatakse, kas sa selle peale ei ole mõelnud?
Ma arvasin 10. juuni 2015 14:30
Märdist küll paremat! Kõik, just kõik on nendega hädas ja meie ei oleks äkki. Anna looja mõistust.
10. juuni 2015 14:29
Eks Ojulandi sissetulek sobiks mõlemile ,
Seagali kontserdi honorar tundus ropult suur olema ja keelati sellel Kremli ööbikul laulmine meie osariigis.
Eks dame Ojuland sobi keelamiseks igast otsast.

Ei ole 10. juuni 2015 14:29
Ojulandi kunagi fännanud, kuid ükskõik, millise mõtte või tagamõttega(populaarsus rahva silmis?), olen temaga seekord nõus. Sellise avalduse peale aga ütlen: oled "mees" miinus kümnendas astmes. Võid ennast ühtlasi ka kui artisti-näitleja maha kanda - sind lihtsalt vilistatakse välja või esined äärmisel juhul kümmnekonnale neegri-ihalejale. Head kukkumist, Avandi-juudas!
CV 10. juuni 2015 14:28
Ma ei ole Ojulandi fänn ning pigem ei meeldinud ta mulle, aga seekord olen 100% nõus. Avandile ja temasugustele tõmban aga vee peale. Küll veel need multi-kulti pooldajad oma sõnu söövad, häbi teile!
Aga 10. juuni 2015 14:27
Märt vōiks ju siis algatada kampaania pagulaste poolt vōi mis
Mart 10. juuni 2015 14:27
Kulla Märt see ei ole absurditeater kus sulle peaosa on antud, see siin on päriselu.
Reet 10. juuni 2015 14:27
Anna andeks Märt, aga kogu lugupidamine, mis mul siiani sinu vastu oli, sai praegu just nullitud:( Nagu keegi juba mainis, siis päris kindlasti muudad oma mõtlemist siis, kui sinu perega midagi juhtub tänu nendele mustadele! Mõistlik inimene teeb kõik, et taolisi jubedust ennetada, ära hoida, aga sina...propageerid tolerantsust, mis on omane 20 aastastele kollanokkadele, ehh, Märt, Märt...
demokraat 10. juuni 2015 14:24
Ma ka ei soovi neid siia, Euroopast leiab pissavalt negatiivseid näiteid kuidas pagulased elu p**se keerasid.
Teeme rahvahääletuse ja siis vaatame mis seltskond peale jääb.
Arvan, 10. juuni 2015 14:23
et nn. kultuuri tegelased ja ametnikud ongi valitseva kliki põhitoetajad.Kes maksab see tellib ka muusika.
Are 10. juuni 2015 14:23
Poiss, ära räägi rumalusi, see pole naljasaade!
10. juuni 2015 14:41
Ehk harjutab oma vana-aasta õhtu "Tujurikkujat" Sest sellised need naljad seal ongi.

Ja 10. juuni 2015 14:23
Avandi ise on absurd kuubis oma "Tujurikkujaga"!
on ikka 10. juuni 2015 15:24
Pole sõnu, milline "tase" on sel komejandi tegijal Avandil. Madal, väga madal inimene.
Ja milleks üldse tema loba arvamuseks esitatakse.
Iga rahva hulgas on olemas kaltsakaid, ka väiksearvulise eestlaset seas on neid liialt palju.. Avandi sugune ootab oma kodumaalt Aafrikast ära rändavaid hõlpelulais, teiste kulul elada tahvaid kaltsakaid, moslemeid? Milleks siis üldse oli vaja 1991. augustisündmusi, kui debiilse olemisega "võitjad" kõik maha müüks.
Avandi on avantürist? Tema "tujurikkujad" on alaarenenutele.
argaerg 10. juuni 2015 14:20
Kloun Avandi on alati loll olnud !
Kuido ja Taavi 10. juuni 2015 14:24
10. juuni 2015 14:19
Märt vist pole hästi kursis maailmas toimuvate rahvastikuprotsessidega?
Meenub Nõuka aja lõpp! 10. juuni 2015 14:18
Kui väideti,et HIV on musta mandri haigus!
Ja Eestisse see haigus kunagi ei levi!
kaur 10. juuni 2015 14:17
Mulle hakkab see Avandi kaagutamine ka juba üsna vastumeelseks muutuma. Toome mustad aga Eestisse, oleme tolerantsed jms jama. Lihtsalt aitame kuritegelikele inimkaubanduse gruppidele kaasa, et nad saaksid musti muudkui aafrikast juurde tuua?! Toome probleemid enda õuele, millest pärast jõud üle ei käi. Mis siis sellest, oleme ikka tolerantsed?!! Rumal.
kle kaur 10. juuni 2015 14:30
probleemid eksisteerivad, sest probleemid ei ole lahendatud. tolerantsus ei ole kunagi rumal. rumal on arvata ja loota, et mitte midagi reaalselt tehes Eesti ja maailma asjad paranevad ning ränne toimub ainult siis, kui keegi puhkusreisile läheb.
Nii nagu Soomes on soomlasi, eks ei tee alla 1000€ eest tööd nii on eestlasi, kes ei tee alla 250€ tööd, kuid nemad teevad.
eeldada, et kõik tumedanahalised on pommivöödega on sama, mis iga eestlane on roolijoodikust idufirma juht.
eestlane ei ole rumal ega loll, kuid lasete ennast liigselt poliitilistel idiootsustel mõjutada.
10. juuni 2015 14:44
Issake kui loll teemast mööda jutt!
mine künna maad 11. juuni 2015 10:13
enamus inimesi ongi paljude asjade vastu, sest eestlane on paaritunud lehmaga ja on loll ning harimatu. fak sa teed siukse rahvaga. pole kedagi juurde vaja Eestisse, jääb lõpuks 10 venda jaõde siia alles ja siis paljunete ja näete kõik nagu soomlased välja. vahe selles, et neil on mõistus, aga eestlane ei saa lihtsalt maailmast aru kuni enda õde paneb.
aga AVANDI AI ,kallis muusik ja laulja ka veel, oli nii tigedalt vastu 10. juuni 2015 14:38
sellele USA-s allesjäänud indiaanlaste kaitsjale Steven Seagalile,et see siia tuleks kasvüi ühel kontserdil laulma.
Kuidas nad nüüd aafriklasi õuavad ???
Mis maksti ? Ei tasuta see punt kisa tee.
raaL 10. juuni 2015 15:51
Avandi on süsteemi poolt üleshaibitud tegelane, kelle suust oli selline rahvavaenulik avaldus kui ammuoodatud kinnitus tema tõelisest palgest.
eit 10. juuni 2015 14:15
Ei ole kuubis kulla Märt! Me oma inimestel on raske miinimumpalga eest lapsi koolitada ja makse maksta.Ja nüüd peab Eesti riik hakkama toitma ja katma neid?
10. juuni 2015 14:45
Märt, ära nüüd erutu nii hirmsasti!
Eesti riik ei toida ega kata neid avandi sugulasi ja sõpru,neid väetimaid vendi 10. juuni 2015 14:31
raha läheb meiesuguse rämpsu taskust.
10. juuni 2015 14:12
Kas siis räägid sama juttu kui su blond naine vägistamisohvriks langeb?
Sa nagu üldse ei tea, mis mujal maailmas toimub?
evik 10. juuni 2015 14:12
sajad tuhanded inimesed Eestis ei ole tühja koha pealt hullumas. Vaadakem riike, kus murid teevad oma tempe ja vot see on hullus. Avandi, oled ikka õige Eesi mees või ?

10. juuni 2015 14:10
Kaks neegrit ja juba seksivad, pole palju vaja...
pärismaalane: 10. juuni 2015 15:58
las need 2 musta sexivad, aga vat, nad hakkavad meie blonde tütreid ja poegi ahistama- see teeb muret- 8 aasta pärast avatakse uued koolid kaltsupeadele , kellel pastlad jalas ja kannel kaenlas...kas selliseid pooleestlasi me soovime?
mis jutt! 10. juuni 2015 14:10
Ojulandi sõnavõtt oli väga õige. Neid murjameid hakkab nüüd miljonites siia tulema, kuna me ise propageerimine ju seda. Mina küll ei soovi neid oma maale.
see ei ole sinu maa 10. juuni 2015 14:22
saa sellest aru. see on meie kõigi maa. ja mind on õpetatud jagama ja hoolima. kui ma selle käigus ebaõnnestun, ebaõnnestun ma ka inimesena. ning jäägu see või viimaseks asjaks siin maailmas, ma ei raiska mitte energiat, et sinusuguseid enda nibust kaugemale vaatama õpetada, vaid teen kõik, et tolerantne ja armastusväärne mõtteviis leviks.
Kellamees Lible 10. juuni 2015 14:26
Tulevad neegud, neid saab palju ning siis ütlevad juba nemad sulle -- see ei ole sinu maa! Kellele kaebama lähed?
kui paar tuhat "neegut" 10. juuni 2015 14:35
siia tuleb ja ütlevad mulle, et see ei ole minu maa, siis tekibki küsimus, et kas ta üldse kunagi on olnud seda. kui meie rahvusidentiteet on nii nõrk ja vidri, et selline number külalisi meid lõhuvad, siis ei ole ju üldse millestki rääkida. miks lykata edasi vältimatut?!
korra reaalselt rääkides, inimestel on suuremad unistused kui teistelt röövimine ja varastamine. puhas vesi, elekter, toit, teadmine, et su maja ei lasta õhku ega perekonna naisliikmeid orjusesse ei viida kui sa päeval põllul tööd teed... sellised väärtused. võib-olla mõni vanema eestlane mäletab, et ka meil olid kunagi sellised soovid ja unistused. aga nüüd oleme peen Euroopa tõug ja keelame teistel need unistused ning nimetame seda "hirmsaks reaalsuseks".
peale sind ei pea tulema veeuputus 10. juuni 2015 14:39
Ela nii, et ka sinu lastel ja lastelastel oleks kus elada
10. juuni 2015 14:51
10. juuni 2015 14:52
kes keelab neegril aafrikas puurauku puurida ja põhjavett juua?
Ahaa 10. juuni 2015 15:23
Kui kõik on kõigi oma, siis anna kohe aadress ka, ma tuleks ja elaks natuke aega su korteris ja süüa ostad mulle ja teatrisse viid, mul endal praegu kehvad ajad. Või teist eestlast ei kõlba aidata ?
pühavaim 10. juuni 2015 15:45
Just ebaõnnestusid eestlasena.
kes keelab 11. juuni 2015 10:18
keskmisel keskmisel eestlasel enda eluga midagi normaalselt teha ja üle miinimumi teenida. või miks enamik eestlasi joovad ja veel sõidavad täispeaga. miks lapsed on alatoidetud aga peres on kuni 2 autot. miks meie bensiinijaamad võitlevad õiguste eest alkoholi müüa kui roolijoodikutest surmasid palju.
sina ja su 68 õde või parteikaaslast, eks te siin klikke kogute ja Avandi tarka mõtet kritiseerite, teile soovin ilusat päeva ja ona jätku reaalsusvaakumis.
luusereid ma ei aita 11. juuni 2015 10:20
oled sa tagakiusatud või invaliid? sa oled jörm mees, piinlik rass
et mu lastel oleks hea elada 11. juuni 2015 10:22
viin nad siit riigist minema. oma kitsarinnalisuse ja võlts muretsemise tuleviku prst võite sisse istuda. üle dekaadi iseseisvust ja me joome ja süstiem surnuks. inimesed ei suuda ajusid tööle panna ja üle miinimumi teenida. lapsed on hooleta ning nad karjuvad siin, et MÕTLE TULEVIKULE. KUS TE SENI OLETE? KLOUNID
ärevushäire 11. juuni 2015 21:52