Eesti uudised

SDE: Pagulastele tuleb õpetada eesti keelt ja aidata neil töö leida

Õhtuleht.ee, 8. juuni 2015, 20:25

148 KOMMENTAARI

p
3. juuli 2018, 11:02
Pole lootagi, et eesti keel neile õppides külge hakkaks. Iseküsimus on nende lastele kooliharidus. Mis keeles, andke andeks? Meil laps läheb kooli tähti tundvana, nende omadel on vaid hieroklüüfid, ühesõnaga on nad meie mõistes kirjaoskamatud ja kas nad oma keeltki õigesti häälivad. Siit jyba intelligentsi vahe. Eestlane-soomlane õpib grammatikat, nemad seal ei õpi midagi, vaid häälivad loomade kombel.
k
kommentaariumiloll/ 11. juuni 2015, 16:07
kui pole eravanglaid nagu USA, siis võta vastu põgenikud (saab jälle pappi kantida). :)
u
uurige natuke/ 11. juuni 2015, 16:05
mita see Hanso ise tegi, kui enne valimisi suurel juhtival töökohal töötas. Asi ei ole pagulastes, asi on sellistes "juhtides", kes juhivad inimesi ja teevad tööd oma vaba aja sisustamisega. Istuvad ja räägivad kohvikus era-asju, kui kindel palk vaikselt tasku tilgub. Saaremaal oli ta nii kaua kuni sai uue töökoha… peaasi, et pappi tuleb – siis võib pada ajada nii palju kui täpselt vaja on... :)
a
A.H./ 10. juuni 2015, 02:13
Mis juttu ühest sotsinäraka suust ikka oodata? Pagulasi tuleb piiripealt minema peksta, ja kui see ei aita ja mõni ikka sisse trügib siis suure piitsaga veel enne päikesetõusu tööle, tööle ja veel kord tööle.
n
N58/ 10. juuni 2015, 10:15
eestlane, aidake mul tööd leida, olen 3 aasta jooksul 64 töökohale kandideerinud, neist 6-le olen eitava vastuse saanud, ülejäänutele ei ole isegi äraütlemist tulnud???? Minuvanuseid töötuid on palju, ligi 100 000 , mitte nagu peavoolumeedia serveerib!
p
Panaan/ 8. oktoober 2016, 23:01
Tekkis just küsimus, et miks siis kohalikele ja väljarännanud eestlastele tööd ei tagata?
v
Valija/ 10. juuni 2015, 00:26
Kadunud hing, Eesti poliitikasse tal enam asja ei ole.
p
peale nuhkimise ja targutamise, trahvimise, mitte seedimise, muud tulemust ei tule./ 9. juuni 2015, 23:45
Jama on et punane ahv on siinse keele omandanud ja tööle ligi hiilinud, mida teised teevad.
t
Teeline/ 9. juuni 2015, 23:06
Kuidas saavad ühe partei juhtfiguurid olla nii lollid? Eestis on kümneid tuhandeid inimesi, kes ei leia tööd. Ja nüüd tahetakse tuhandetele loodritele, kes pole kunagi töötanud, ega oskagi midagi teha, töökohad leida. Mis keeles neid õpetama hakatakse jne. On lollust päikese all!
t
tulevane EKRE valija/ 9. juuni 2015, 20:25
peame siis järgmistel valimistel ja küsitlustel meeles, mis erakonnad sisserände poolt olid - kohtumiseni homme Toompeal kell 18!

k
Kõlab uhkelt/ 9. juuni 2015, 19:07
aga kõigepealt võiks oma inimestele töökohad leida. Ja palk võiks ka pisut suurem olla. Ja meile integreerunud venelastele võiks ka eesti keele selgeks õpetada.
a
ARVAMUS/ 9. juuni 2015, 17:13
L U G E G E palun Postimehest " Ossinovski: pagulasi toovad Euroopasse kurjategijad" arvan,
et selles loos on t õ t t
j
jah/ 9. juuni 2015, 16:37
aidake kõige enne eesti inimesi,kes elavad sandikopikate eest.Hanso häbi sulle.
r
Rnx/ 9. juuni 2015, 15:16
Nii debiiiiilset juttu annab ikka ajada! Krt, sa taga kõigepealt oma inimestele töö, millega nad üldse ära elaksid. Ei hakka sul see pagulane sul mingit tööd tegema! Täitsa lambad ikka. Mine käi ja vaata ringi natuke. Mis krdi roosamannas te elate? Fck, maaelu sureb välja, külad haituvad, arsti juurde pean ootama 6 kuud. Mida vi**u te vägistate? Istuge sisse oma pagulased.
m
Mõtlik/ 9. juuni 2015, 13:29
Puru silma ajamine!? Kuidas läheb võõrrahvaga integreerumine? Keelsus pole meelsus! Eestlaste kohustus on tegeleda muulaste teenindamisega! kui prusskada paljunevad, saab neid palju! Kõik mured murtud!
p
Pahatahtlik/ 9. juuni 2015, 13:26
Võib-olla oleks targem nad Ukrainasse sõdima saata? Loodan siiralt, et tuleb võimalikult külm talv, ehk roinavad oma koobastesse tagasi!
j
jurist/ 9. juuni 2015, 13:14
meil on kohe käivitumas tööreform, kus tuleb leida sadadele puudega inimestele töökohad, siis veel ka sadadele neegritele
o
Oi-oi/ 9. juuni 2015, 12:43
Oma noortele ei ole kortereid anda, aga nendele küll. Olen Soomes aastaid tööd teinud ja näinud kõike.Nad tahavad täiesti riigi ülalpidamist ja ainult sünnitavad lapsi, et ei peaks tööd tegema. Nende õnneks on meie lapse toetus nii väike, et sellega ei ela ega sure. Ehk lähevad parematele jahimaadele siit. Meie riik teeb aina lollusi, näiteks majade ja maade tagastamine, igale välismaal elavale lellepojale. Enamus ei teadnud, kus see Eesti asub.

v
vihane valija/ 9. juuni 2015, 11:51
sotsid ja reformikad on ühe p.rse kaks kannikat ja mõlemad on endale võtnud kohustuse hävitada eesti rahvus eestimaa pinnalt.kolmapäeval toompeal näeme,rsk!
j
Jah/ 9. juuni 2015, 11:51
Kuuldavasti L-Eestisse, ikka soojem, endisse Helme kutseka majja planeeritakse mustadele "mehaanikutele" sanatooriumi. Kõlakas ehk ainult.
j
Jänks/ 9. juuni 2015, 11:32
Esmajärjekorras tuleb eestlastest töötuid koolitada, aga mitte hakata neegritele eesti keelt õpetama, teadmata kui suur protsent kirjaoskajaid üldse pagulaste hulgas on.
Ida-Virumaal elavad ainult vene keelt rääkivad inimesed ei ole üldse teadlikud kui suurel hulgal tahetakse neegreid Eestisse tuua. Tagasihoidlikult öeldes olid nad šokeeritud ja kõik kel venelastest tuttavaid, teavitage oma sõpru sellest, mis varsti Eestit ees ootab. Poliitikud ei hakka pagulaste Eestisse toomisest Ida-Virumaal rääkima kuna see võib kaasa tuua rahutused ning siis on eestlased ja venelased juba ühe asja eest väljas. Uskumatu, et Eesti päästmiseks tuleb venelastelt abi paluda, eestlased üksi ei saa tõenäoliselt hakkama kui poliitikud meid sentide eest nii läänele kui idale maha müüvad.
v
vello/ 9. juuni 2015, 11:31
kuule junn,maga ennast kaineks ja ära enam peale võta...ehk siis suudad ka midagi mõistliku öelda...
a
9. juuni 2015, 11:15
Aitta mul kurat tööd leida...
s
sots./ 9. juuni 2015, 13:09
sina eestlane koli soome.
v
vaino/ 9. juuni 2015, 11:09
Põgenikud on tavaliselt naised, lapsed ja vanurid. Mehed seisavad oma kodu ja kodumaa eest mitte ei jookse pakku. Ma lihtsalt ei usus seda põgeniku juttu vaid loodetakse saada odavat tööjõudu vananevasse Euroopasse. Unustage ära!
h
Heiki/ 9. juuni 2015, 11:55
Tundub,et uudiste vaatamine on sinu jaoks liiga keeruline? Enamus nn. pagulasi on noored mehed.
n
Nakkami pääle/ 9. juuni 2015, 11:00
Kes seda eesti keeltki enam praegu õieti oskab. Me oleme ju nii õpihimulised, parem juba tulnukate keelt ise õppida. Moskva meid 50 aastat kiitnud, Brüssel kiidab juba 15-ndat, niiet hakkame peale!
v
vigade parandus juba/ 9. juuni 2015, 13:59
m
Mine/ 9. juuni 2015, 10:53
...teatud kohta, vastik p-lakkuja!

m
Mihkel/ 9. juuni 2015, 10:45
Hannes Hansole tuleb tagada kiire keeleõpe, aidata tal leida sobiv töökoht ning võimaldada tal võimalikult ruttu koju tagasi pöörduda
õ
ÕIGUS MIHKEL/ 9. juuni 2015, 13:35
Eks ta tahab neid " parema elu otsijaid" meie keeles "sõjapõgenikke" ( millegipärast ainult mehed, kes peaksid rindel olema, naised väikeste lastega ja vanurid oleks sõjapõgenikud ----- nimetage asju õigete nimetega ja avalikustage selle äri tegelased ja rahasummad, turul vene keelt kõnelev mees rääkis, et iga inimene
peab maksma 5000.-€ siis saab põgenike laevale, )
t
tttt/ 9. juuni 2015, 10:31
AIDAKE ENNE EESTLASTELE LEIDA NORMAALSE TASUGA TÖÖKOHT,MIKS ON MINGID TÕMMUD SÕJAPÕGENIKUD OLULISEMAD KUI TEIE ENDA RAHVAS ? ARU MA EI SAA NOH
m
mine/ 9. juuni 2015, 10:25
ja tee seda aafrikas kui soovid ja vabatahtlikult, sul on selleks kogemus, aga jäta eesti rahule, siia ei ole vaja sinusuguseid proletariaate, ehk kommuniste, kellede loosung on" kõigi maade proletaarlased ühinege", resultaati nägime 50 aastat SSSR-is
t
töötu/ 9. juuni 2015, 10:16
Kõige lihtsam on ju perfektset eesti keelt kõnelevatele eestlastele tööd leida. Kui on tööd sünnivad ka eesti lapsed. Hetkel tundub, et meil on osad kilplased seal valitsuses. Kui isegi venelane ei õpi 50. aasta jooksul ära eesti keelt siis on päris naiivne loota, et seda teeb neeger. Keeleõpe ei tähenda ka kohe integreerumist Eesti ühiskonda. Kui mõni veel ei tea siis osad investorid ei soovi luua töökohti multikultuuressse ühiskonda. Liiga problemaatiline tema jaoks kuna erineva kultuuri taustaga inimesed ei ole usaldusväärsed. Näiteks mõni venelane oskab väga head eesti keelt, kodune keel on tal vene keel ja meel, siis vähegi tähtsamatel kohtadel ei saa ta aru eesti keeles küsitust kuna ta ei suuda mõelda ja tõlgendada eesti keelset juttu. Kui venelane õpib ära eesti keele, kodune keel on ka eesti keel alles siis saame hakata rääkima integreerumisest ühiskonda. Andke parem Eesti noortele korterid soodustingimustel elamiseks, tõstke lastetoetusi, looge töökohti. Meil on vaja juurde eestlasi mitte NEEGREID.
a
azza/ 9. juuni 2015, 09:43
Aastakümnete jooksul pole suudetud siin SÜNDINUD venelastele eesti keelt õpetada ja tööd leida,mis viguriga see trikk siis pagulastega peaks võimalikuks saama ? Mis hülge möga see küll on,mida iga poliitik kohe peab suust välja ajama....
m
maamees/ 9. juuni 2015, 10:37
Aga venelased on laisad ja mugava,sellepärast ei õpi keelt selgeks.
a
Ann/ 9. juuni 2015, 11:31
Tõsiselt usud, et see pagulane tuleb siia keelt õppima ja tööd tegema?
T
.../ 9. juuni 2015, 09:33
Tore,
Pagulasi peaks vötma väga palju, sest eesti on pöhjas. Vötke neid pagulasi palju ja need on vähemalt löbusad ja naeratavad. Pagulased vöiks kohe kusagile teenindavatele kohtadele panna, näiteks kauppa välja panema, need öpetaks eesti myyjad naeratama ja löbusad olema. Ja mis veel parem,annaks eesti naistele ka seksi,mida eesti naised pole kunagi saanud.
r
Rumal/ 9. juuni 2015, 10:54
R
#/ 9. juuni 2015, 13:48
Räägid enda kogemusest? Ja selle põhjal teed järeldused kõikide eesti naiste kohta? Ära enam peale võta ja mine maga välja!
s
saarlane/ 9. juuni 2015, 09:09
No nii lolli juttu poleks Hannese suust iial uskunud kuulda. Seni pidasin sellest mehest lugu , kuid selliste mõtetega meest Saaremaal enam näha ei taha. HÄBI, HÄBI!!!
t
Täpselt/ 9. juuni 2015, 12:22
t
Täpselt / 9. juuni 2015, 12:26
m
maamees/ 9. juuni 2015, 09:07
Eesti keel on selge,aga tööd ikka ei leia.Mees,mõtle ikka ajudega,mitte sabakondiotsaga.Väga haige jutt sinu suust.

j
Juhan/ 9. juuni 2015, 08:42
Väga haige jutt muidu mõistliku jutuga mehe suust.
Häbi!
n
Nike/ 9. juuni 2015, 10:41
Äkki hoopis madu kellegi muu nahas?
k
Küsimus?/ 9. juuni 2015, 08:27
Miks räägitakse, et ainult 16% on pagulaste vastu??? Minu käest pole keegi küsinudki kas tahan neid siia või ei. Kurb lugeda kuidas üks eestlane sellist paska suust välja ajab. Kurb kui raha kõbina peale EESTIMAA hävitatakse. Ja ükski mõistusega eraettevõtja ei võta neegrit tööle. Pööra pilk Euroopa poole palju on neid kes viitsivad, tahavad tööd teha? Ja nüüd üks eestlane arvab,et paneb neegri tööle???!!!!!
k
kindlalt vastu/ 9. juuni 2015, 19:13
mu käest pole ka keegi küsinud.
r
rp/ 9. juuni 2015, 08:04
Sotsid nimetavad endid inimestest hoolijateks. Küllap nad seda olla tahavadki. Oma rahvast hoolimine neil vaid välja ei tule. Nad ju ise räägivad, et meil on kümneid tuhandeid lapsi, kes elavad vaesuses, nüüd siis jooksevad meie oma laste aitamise asemel immigrante sisse tooma ja neid aitama.
p
9. juuni 2015, 07:57
Pagulane
Sa tuled siia ja võtad mu töö
Sa tuled ja röövid mu naise
Sa keelt ei oska ja lugu ei pea
Sa nõudmisi esitad ja raha tahad
Sul teine on keel ja olemise värv
Sul tuju on muutlik ja ette ei tea
Sul kombed on teised kui siinsetel
Sul olek on teine kui minul
Sa tahad olla minu naabriks
Sa olla tahaksid kolleeg
Sa sõber oled elu eest
Sa minema mu ajaksid
Sind siia ei oota keegi
Teen sulle selgeks reeglid
Ole vagusi ja teeni
Siis ei torgi sind keegi
Õpi ära ajalugu
Tee selgeks kultuur
Tuubi pähe keel
Ja olemise kunst
Ehk kunagi ma lepin,
et oled minu naaber
Ehk kunagi ma lepin,
et saad minu käliks
Ehk kunagi ma lepin,
et oled kolleegiks
Ehk kunagi ma lepin,
et oled siin, et jääda
s
9. juuni 2015, 10:21
See "Ehk kunagi..." ei tule! Kunagi!!
v
vastab luuletuse autor:/ 9. juuni 2015, 10:34
Olen optimistlik hing ja loodan parimat aga ilmselt ta ei tule "Ehk kunagi..." tõesti ka minul... Luuletuse kirjutasin eile ja tunnistan, et ega ei taha küll neid murjameid siia. Nad ei õpi seda keelt ka kindlasti ja meil omalgi on siin tööd vähe ja mida neilegi pakkuda olek...
o
optimist realist/ 9. juuni 2015, 13:15
Ole optimist oma elus, optimist-realist ühiskondlikute probleemide suhtes. Kui poleks euroopa toetusi, ei leiaks sa kedagi, kes Eestisse tuleks. Ei ole aega oodata järgmist generatsiooni, et kunagi..... Eesti on raske katsumuse ees, moment on kriitiline.
l
Ly/ 9. juuni 2015, 07:56
Kuulge, Hannes, avage silmad ja kõrvad, eelnevalt uurige, mis põhjusel tekkis pagulaste massiline põgenemine oma kodumaalt, kelle vahel käib sõda, miks ei anna teised Aafrika riigid varjupaika põgenikele, miks võtab Itaalia, Kreeka musti vastu, ise ägades nende koorma all - kelle huvides seda tehakse. Käib rahva lollitamine, õnnetukestel vaja abi anda. Meie omad eestlased vaevlevad vaesuses, miks Te neid ei aita isiklikult. Minge Vao külla ja hakake eesti keelt õpetama, tegutsege.
k
kõigepealt/ 9. juuni 2015, 07:51
võiksite enne venelastele eesti keele selgeks õpetada ja siis uusi väljakutseid vastu võtta!
L
// 9. juuni 2015, 07:31
Lugesin kommentaarid läbi-võiks,peaks,paneks. EI VÕI! Mitte ühte pagulast ja need kes juba Vaos , Rakveres, saata tagasi.! Eesti on MEIE KODUMAA, see on küll pisike, ometi meie ainus. Ja ei mingit õigust pole valitseval klikil teha otsuseid vastu OMA rahva tahtmist. Kui olete nii kaastundlikud ,palun, minge siis sinna ja aidake,õpetage neid seal. Neeger meie kultuuriruumi ei mahu ja on täiesti vastuvõetamatu.
l
luup/ 9. juuni 2015, 07:24
kui rumalaks üks inimene võimuorjana minna võib...kahju hansost isegi.
ei saa nad aru hoiatuskelladest lääne-ja põhja-euroopa riikides, ei austa nad ammugi eestimaalast. tundub et alati tuleb selliste tegelaste suust tüüpiline "pürgime skandinaavialiku heaoluühiskonna poole" jutt. ainsana arvestavad nad vist nende pagulaste võimalike häältega valimistel. muus osas on see rahvuse vaenulik ja eestimaad vihkav käitumine. elada naiivses mullis, et mugavuspagulasel võiks olla hiilgav töötahe või meie kultuuriruumi sulandumise soov. naiivseimast naiivseim mõtlemine. kallis rahvas, kutsuge oma rumalad esindajad mäe otsast tagasi.

m
mida/ 9. juuni 2015, 07:18
Oma inimestele tuleb tööd leida ja õpetada ,kuidas paremini sandikopikatega ellu jääda ,mitte nendele murjamitele.Mis Te nalja teete või .Kõik tuleb tagasi saata ,seda võite nendele õpetada ,kuidas tagasi saavad,
k
Kuri/ 9. juuni 2015, 07:13
Mulle ei meenu, et minu, kui põliselaniku käest oleks küsitud, kas ma üldse tahan enda lähedale mingeid jeekimeid elama? Milleks ei küsita rahvalt, on nad üldse nõus oma pere ohtu seadma sisseveetud pagulaste pärast? See on siililegi selga, et nendelt ränduritelt viisakust loota pole, lapsi enam õue lubada ei julegegi, sest nende "kultuur" on üldteada!! Ehk teeks ikka rahva seas küsitluse enne, kui need tolgused meie sekka elama lasta!!!
k
kolla/ 9. juuni 2015, 07:11
legaliseerime eestis orjapidamise ja las tulevad kui tulevad.
t
tom/ 9. juuni 2015, 06:53
miks sa pole öpetanud siin elavatele venelastele seda köike?
k
Kuidas küll normaalsed inimesed.../ 9. juuni 2015, 07:16
Võimule saades idiootideks muutuvad?
p
Pettus/ 9. juuni 2015, 10:44
Äkki polegi kunagi normaalsed olnud?
m
miks/ 9. juuni 2015, 06:28
miks peab töö leidma pagulastele, aga mitte eestlastele ja eesti kodanikele, sm Hanso?
mine parem umbermaailmareisile oma pagulastega kohtuma
k
9. juuni 2015, 06:16
kuidas leida tööd inimestele, kellel puudub tööoskus , -harjumus ja -tahe ?
s
Sander/ 9. juuni 2015, 05:56
Nii segast saab peksta vaid sots! Ei suudeta eestikeelt siin sündinud muulastele, külge pookida, ammu siis bantu neegritele. Enamik neid on igasuguse hariduseta ja nüüd ühtäkki saavad neist siin kõigi teaduste doktorid, nonooo.
k
kuna me ei suuda seda teha/ 9. juuni 2015, 05:32
siis pole meile ka neid pagulasi vaja.
me ei ole 70 aasta jooksul suutnud venelastele eesti keelt õpetada. siis ei suuda me seda ka neile. neil ei ole seda vajagi. tulevad tuhandete kaupa siia, toovad oma sugulased ka järgi ja neil ei ole keelt vajagi. meie oleme see rahvas, kes hakkab nende keelt õppima. aeg on seda näidanud.
meil ei ole vaja pugeda ega lipitseda.
nagu laulusalm ütleb
on jälle aeg, selg sirgu lüüa....

r
Rootsi / 9. juuni 2015, 04:22
Islamistumise ja neegristumise taga on ka meedia ja meediatagused jõud, kui kunagi madinaks läheb, tuleks esimesena riigireetmise eest üles puua just need propagandistid, mis sa punapea arvad sellest? See aeg ei pruugi enam kaugel olla...
m
Mustmoss/ 9. juuni 2015, 04:19
Poleks uskunud, et senini sümpaatsena tundunud Hanno osutus selliseks valitsuse pugejaks. Aga nagu teada, raha ei haise ja selle nimel on ennegi põhimõtetest loobutud.
Lugege parem põhimõtetega meest: http://www.pealinn.ee/koik-uudised/kirsberg-eesti-esmane-prioriteet-peab-olema-enda-pagulaste-koju-n...
i
9. juuni 2015, 02:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jajah/ 9. juuni 2015, 07:01
kabalistidele on vaja jumalakartlikke totusid tentsikuteks, seda me teame niigi, soovitavalt sotsiaalsest põhjakihist, et võimalikult suurt segadust tekitada ühiskonnas, et nad usuks, et ainult tema ongi normaalset elu väärt.
u
uunu/ 9. juuni 2015, 02:01
Marksistid (ka SDE) on vääritud tõprad. Ka RE ja IRL on kapimarksistid. Kahju tõdeda, et ka Hannes Hanso on nende hulgas.
s
sots/ 9. juuni 2015, 01:55
Igale pagulasele ei tule mitte ainult eesti keelt, vaid ka kaerajaani õpetada. Muretu elu kindlustada. Auto ja korter kinkida. Kopsakas abiraha pluss esinduskulu anda. Kümme lasteaiakohta...
m
Marks/ 9. juuni 2015, 01:51
Miks sa siis seda siiani teind ei ole, mida targutad. Ja elama võid naad enda juurde võtta , õpivad kiiremini. Maksumaksjal pole sellega asja.
t
teadja./ 9. juuni 2015, 01:09
Hannes Hanso hakkab pagulastele pastakaid jagama. 29 sets. 2013 postimees.
j
jalkafänn/ 9. juuni 2015, 01:07
Nii, tegelikult on see väga mõistlik ettepanek, et neile tuleks õpetada eesti keelt ja aidata töö leida- kuigi ma pagulaste mõtte üle kaugeltki ei rõõmusta, siis ma arvan et kui juba võtta, siis mitte niisama logelema vaid tööd tegema- olgu selleks kasvõi peldikute koristamine.
t
To "jalkafänn"/ 9. juuni 2015, 06:54
Oled pe.sekukkunud Kuressaare "linnapeaga" paras paar - tegelased, kel kõrvad hõljuvad oreoolina keha kohal, kuna see koht, kuhu need kinnituma peaksid, on vahelt üldse puudu. Miinuste lappimisele on ka alternatiivi: panete Hansoga ennast väravapostide vahele uurakile ja igaüks, kes teie multikulti-ibaga ei nõustu, saab "penalti" lüüa. Negrudest + panijad aga oma +-id kindlasse kohta toppida...:-)

e
Eelkõige vajalik / 9. juuni 2015, 01:05
Kõigepealt ennekõike, kui meile pagulasi suunata, tuleks hakata Euroopa Liidu kulul Eestlastele Õpetama Aafrika Rahvaste keeli. et me saaksime igati neid pagulasi vajalikul tasemel vastu võtta ja aidata ja nendega suhelda ning nende tahtmisi täita Muidu võivad konfliktid tekkida. Nemad kindlasti kohe ei hakka Eesti keelt õppima.
v
võigas variser/ 9. juuni 2015, 00:59
veel üks radikaalne tolerant, kes end juudaseeklite eest maha müünud ja kelle peamiseks eesmärgiks eestimaa ja eestluse hävitamine
t
teadja./ 9. juuni 2015, 00:50
Sinu väide Hannes, et nad tagasi lähevad, kui olukord seal rahuneb ei pea paika. Kui sa enne olid raadiohääl ja nüüd riigikogus, siis minu küsimus selline. Kas sa ise oled mõelnud nüüd riigikogust lahkuda ja hakata uuesti raadiosaadet tegema ?
s
Sotsialistid/ 9. juuni 2015, 00:33
Nüüd näete Eesti rahvas sotsialistide tegelikku palet, selle eest olen hoiatanus Mitu korda. Kuidas on üldse võimalik et sotsialistid Eestis valitsuses on? Miks Eesti rahvas valib punase partei? Kas ajalugu juba meelest läinud?
Töökohti ei saa kellelegi anda! Töökoht saadakse õiglases konkurentsis teistega kui keel on selge ja kompetents olemas! Kõik eelised oleks ebaaud eestlaste suhtes. Aita hoopis töötutel eestlastel tööd leida selle asemel et eelistada sissesõitnuid. Eesti rahvas, ära tee Euroopa vigu järele! Ära anna oma häält eestivaenulikele parteidele! See sotsialisti jutt on ainult jama sest näitekt Rootsis on tööpuudus suur sissesõitnute seas kuna keeleoskus on kehv ja harudisetase madal ja ta integreeruda puudub. See on Eesti tulevik kui ebakompetentsed poliitikud otsustavad.
o
oks/ 9. juuni 2015, 00:32
Okupatsioon käis vanasti relvadega, nüüd käib rahaga. Antakse 43 miljonit ja okupandid ongi kohal. Euroliidu boss miljardär on andekas. talle peab selline äriprojekt kasulik olema
t
tooge omad koju/ 9. juuni 2015, 00:24
Kas tahate, et Eestis hakkavad jooksma mustad lapsed ja siginevad kui väikesed küülikud? Laulu ja tantsupeol laulavad ja tantsivad mustad lapsed?
Hoolige enda inimestest ja tooge koju enda rahva. Makske korraliku palka ja andke elamine kõikidele. Külad ja vallad jäävad tühjaks, kelle süü läbi? Pangad kaotatakse, koolid samuti, töökohad kaovad, apteegid ja kauplused kaovad. Kelle süü see on? Kas meie eestlaste või? Ise riik kaotab vajalikud asutused ja siis imestavad miks inimesed lahkuvad. Tooge omad koju ja siis alles mõelge pagulaste peale. Kas see pagulane täidab nüüd meie külad ja toovad tagasi maale vajalikud asutused?
p
Probleem/ 9. juuni 2015, 00:17
Kahjuks ka Sina, Hannes. Poleks arvanud....
o
Onu Ruudi/ 9. juuni 2015, 00:24
Juba omal ajal rääkisin ma, et kogu see Uhuduur on üks suur jama ja paljas eneseupitamine. Siis materdati mind kambaga. Nüüd siis näete, millise käkkikeerajaga oli tegu!

k
Kuressaarlane/ 9. juuni 2015, 00:17
Päris piinlik selle mehe jutu pärast.
o
Onu Ruudi/ 9. juuni 2015, 00:26
Mul küll piinlik ei ole! Sest vaata sots pole mitte midagi muud, kui hälve või diagnoos. Ja sa ju ei tunne piinlikkust suvalise ullikese pärast, kui see just sinu sugulane ei ole.
m
Maakas/ 9. juuni 2015, 04:15
Suur palk rikub inimese: Hakkab lolli jutu ajama ja kaotab reaalsustaju. Parem oleks, kui nad oma pudrumulgu kinni hoiaks.
k
Kudjape Kusti/ 9. juuni 2015, 07:01
Minu andmetel pole sellest suust KUNAGI midagi asjaliku tulnud, peale kõrvuniulatuva lollaka grimassi ja demagoogilise hülgemöla.
m
Maakas/ 9. juuni 2015, 04:15
Suur palk rikub inimese: Hakkab lolli jutu ajama ja kaotab reaalsustaju. Parem oleks, kui nad oma pudrumulgu kinni hoiaks.
n
no/ 9. juuni 2015, 06:30
Kui ta oma suumulgu kinni hoiaks, ei teaksme,et inimene võib kardinaalselt muutuda,saades riigikokku.
k
kui/ 8. juuni 2015, 23:50
Pole elu sees sellest inimesest kuulnud ja nüüd tuleb keegi jälle meid õpetama. Kui see inimene nii väga soovib neid õpetada ja nendela töökohti tahab leida, siis andku aga minna. Enne aga paluks näidata eeskuju selles, kuidas oma riigi inimesed kõik inimväärse töö leiaksid koos inimväärse palgaga.
k
Kalev/ 8. juuni 2015, 23:48
Pagulased tuleb paigutada Tallinnasse ,seal integreeruksid ju kõige paremini ega segaks kedagi.
r
rahu/ 8. juuni 2015, 23:48
olen kindel, et keegi ei taha Eestisse nagunii tulla, sotsialltoetused on liiga vaikesed. Hansol pole kahjuks aimugi teiste riikide kogemustest, esiteks ei soovi need sisserandajad elada mujal, kui ainult pealinnas, mone sona kohalikku keelt mehed opivad, aga nende eri linnaosades elavad naised lastega palju ei raagi. Kaasas on muidugi ka teenijad voi orjad, neid tellitakse aeg ajalt juurde, lapseohtu muidugi.
Tuhandest tootab neist koige rohkem uks kui sedagi.
v
Vikatimees/ 8. juuni 2015, 23:39
Eks neid pagulasi selleks vaja ,et orjapidajad hakkavad jänni jääma ,krabisevat ei tule enam ,siis vaja kaasajastada legaalne orjapidamine ...
e
Eestlased/ 8. juuni 2015, 23:33
...làhevad olude sunnil vàlismaale tòòle,aga Aafrika illegaalidest moslemeid vòtame karjakaupa vastu ja pea me neid ùlal ? Ei iial! 😈 Kolmapàeval,kell 18 on Toompeal illegaalide vasta e meeleavaldus ja oma ar amust saab a aldada ka Petitsioon.ee s.
t
T.Mets/ 8. juuni 2015, 23:31
Poleks osanud arvata, et Te, Hanso , nii lolli juttu ajate. Hindasin siiani Teie raadioesinemisi, aga
peale Teie avaldust põgenike suhtes olete muutunud tühisuseks. Kahju
m
Madis/ 8. juuni 2015, 23:27
Kui inimene on Riigikogusse läinud, siis on alanud Ta loogilise mõtlemise allakäik. Võtke riigiametitesse need mustad nõunikeks. Maksma hakkate aga omast palgast. Keskerakond on siiski kõige kiuste kainet mõistust suutnud säilitada.

ü
Ütle mulle oma palga nummõr/ 8. juuni 2015, 23:23
Ja ma ütle sulle palju sul mõistust on.
p
pettunud eestlane/ 8. juuni 2015, 23:13
uskumatu ......riik võtab aga lahkelt pagulased vastu ja siis suunab nad erasektori vastutusele ..,,, neile pagulastele tuleb saata õnged ja õpetada neid kohapeal kala püüdma. mitte neid meeleheitel siia lubama...... ega see kaugel polegi, kui varsti valitseb maailma islamiusk.....terrorism, vägivald, autode põlengud, rahutused, vägistamised .....sest muudmoodi nad ju käituda ei oska....see on nende kultuur. Nad ei sobi siia ....
j
juss/ 8. juuni 2015, 23:06
pole oma inimestelgi tööd ega korraliku palka ,mis nende murjamitega veel peale hakatakse.Rakvere vahel liigub neid igapäev,passivad naisi.saab seda nalja näha,millega see jama lõppeb,varsti tulevad vargused ja vägistamised jne.kindlasti liigub selles seltskonnas narkots,kui nad seda juba seal Vaos juba ei kasvatagi.Inimesed hoidke oma koduuksed lukus ja hea oleks, kui oleks kuri koer peres.
p
pole raske aru saada/ 8. juuni 2015, 23:04
et oravapeded ja sotsid teevad genotsiidi eesti rahvale.
l
Londonist/ 8. juuni 2015, 23:00
No see tööandja peab peast segi olema , kes neegri toole võtab!Iseasi , kui määratakse, kui palju PEAB uks voi teine firma võtma. Tunnen kaasa , kus on meeskonna too!Tookas valge rügab ka neegri eest!
v
valge/ 9. juuni 2015, 09:24
Mitte keegi ei määra mitte midagi. Neegri koht on Aafrikas ja kõik. Lollemat asja annab välja mõelda, et palju peab üks või teine firma neegreid tööle võtma. Neegrite sissevedu ei ole riigile kohustuslik. See on seadustes must valgel kirjas.
a
arvaja/ 8. juuni 2015, 22:59
No on ikka sinisilmne jutt. Mingu kõigepealt riiki kus sellised pagulased juba ennast sisse seadnud on, elagu nendega kõrvuti mõned aastakesed, ehk siis jõuab ka reaalsus kohale.
k
8. juuni 2015, 23:15
Kohustuslik kirjandus igale eestimaalasele! Ehk hakkavad need murjanite kaitjad ka mõtlema http://arvamus.postimees.ee/3170975/lugejakiri-miks-ma-ei-oota-siia-pagulasi-ehk-multikultist-rootsi...
*
8. juuni 2015, 23:15
s
Saarlane/ 8. juuni 2015, 22:51
Kõigepealt jaga need töökohad , mis valimiste ajal lubasid, kohalikele. Ning enne, kui Eestis pole ühtegi sellist peret, keda aidata (vaata või Kodutunde saadet), on selline soov võrdne Eesti rahvale näkku lasmisega. Häbi !
m
merca/ 8. juuni 2015, 22:50
mis jutt..... aga meie endi -pagulased- . neile pole 20a -keelt õpetatud. ja tööd pakkuda....mis siis saab meie endi-eesti töötutest....

m
mis.../ 8. juuni 2015, 22:46
Onule päiksepiste??? "....niikaua, kuni tal on võimalik koju tagasi pöörduda ". Issand, milline Naiiv!
t
triin/ 8. juuni 2015, 22:41
tõepoolest, oli nagu tark ja normaalne inimene, nii kui suures poliitikas, siis kohe pagulaste poolt, kuigi terve eesti rahvas nende vastu - mis inimestel viga hakkab, kui nad poliitikasse lähevad
a
Are/ 8. juuni 2015, 22:41
Lausa uskumatu kui kiiresti üks inimene pehmeks räägitakse.
Aga mida peame tegema meie, ülejäänud Eesti rahvas?
i
Ila/ 8. juuni 2015, 22:38
Kas oled ka juba Maffioosode käsilaste poolt kinni makstud, et sellist ila välja ajad?
t
tegelikult/ 8. juuni 2015, 22:32
on küsimus selles,kes kellele pähe istub.Inimesio on kahte soti.Ühed on dominandid,teised domineeritavad,Näiteks hollandlased on domineeritavad,ehkinimesed,kes lasevad omale pähe istuda.Näiteks töötab Hollandis palju poolakaid.Kui mõni arvab,et poolakas räägib inglise keelt,siis eksite.Hollandis käivad tööandjad poola keele kursustel,et alluvatega suhelda.Poolakad on nagu venelasedki,kes ei anna alla ja panevad ennast võõras ühiskonnas maksma.Kõrberahvad ja mustad on samasugused.Algul,kui neid vähe on,mängivad nad suuremaid sõpru,aga kui kogukond kasvab parajalt suureks,siis suhtumine muutub kardinaalselt halvaks.Kes vene sõjaväes käinud,teab millest räägin!
s
Sotsid on eestlaste ja eesti riigi hävitajad läbi ajaloo olnud/ 8. juuni 2015, 22:23
Meie väärtused nõuavad osalemist Euroopa Liidu pagulaskriisi lahendamises ning seetõttu peame vastavalt oma võimekusele võtma vastu ka kriisipiirkondadest põgenenud perekondi,“ ütles sotsiaaldemokraadist riigikogu väliskomisjoni esimees Hannes Hanso.
Need punaroosad hävituspataljoni poliitmölakad pole sendi eest Eesti riigi laste ega perekondade eest hoolinud....ainult hävitavad.
Ja nüüd julgevad oma multikulti möla siin levitada.
Sotsid, palju teile tasku raha libistatakse Euroopa multikulti kuritegeliku ladviku poolt, et siin nii agaralt Euromölakate taldu lakute.
Soveti ajal lakkusid need lauristinid ja allikud ja anveltid jne....sovetivõimu taldu.
Kerige põrgu, sotside juhatus.....teid tuleb täie rauaga vastutusele võtta Eesti riigi ja põlisrahva hävitamise poliitika ajamise eest.
Erilised närukaelad, punamölakad ja kuritegelik sotsibande läbi ajaloo ainult hävitamas oletegi!
Kerige Somaaliasse neid musti metslastets parasiite aitama
e
9. juuni 2015, 06:54
Ei ole olemas seadust, et EL saaks meile suruda peale pagulasi. See on vabatahtlik!!! On enam , kui selge,et keegi saab tehingust hea kopsaka ja meil juba raha ei haise poliitikute taskus. Miks meil kommunistid võimul on, kui isegi suurel Venemaal ei ole.
k
kodanik/ 8. juuni 2015, 22:17
Õpetaks enne nendele pagulastele, kes siia rändasid peale sõda, keele ja kombed selgeks. Siiamaani käivad suures osas ringi ning ei mõkka eesti keelt, ega tea siinsest kultuurist essugi. Kah mul õpetajad tulid välja, ha-ha-haaaaaaa...
v
Võts/ 8. juuni 2015, 22:45
Tõsi ja sisi veel see aeg ja raha mis me nn. lõimumise poliitika peale oleme nn. kulutanud.
Lõpptulemus on nagu meie piirgi , viimane pagas pannakse ka pihta.
Pole me sellega hakkama saanud , ei saa me ka nende murjanitega hakkama.
Seda enam, et neil on täitsa suva, mida sina neist arvad või tahad.
n
notsu/ 8. juuni 2015, 22:14
Hakkame kõvasti sigu kasvatama, Siga pidi pidi "murjamite" vastu kõva relv olema. Kui moslemid üle piiri tulevad, laseme sead lahti. Ja selle sotsi saadame ka sigadega kaasa.
e
9. juuni 2015, 06:58
Euroliidu direktiivid ei luba sul nii palju sigu kasvatada, et neid murjameid hirmutada. Aga kust sa võtsid,et nad sealiha ei taha?
m
moslemid/ 9. juuni 2015, 19:24
ei söö sealiha. Siga on roojane loom. Tagumikku tohivad pühkida ainult selle käega, millega ei sööda.

e
elanik/ 8. juuni 2015, 22:05
kuidas kavatseb Hanso õpetada eesti keelt inimestele,kes pole päevagi koolis käinud,lihtsalt vastik on kuulda sellist juttu
h
h/ 8. juuni 2015, 22:39
Tead, lihtsalt loll on loll.
k
Kommar/ 8. juuni 2015, 21:56
sotsid on ründavalt jobud. Miks peaks tahtma nad eesti keelt õppida ja tööd teha? Nad on ilmselt kirjaoskamatud ega räägi oma peale oma moslemikeele mitte ühtegi teist keelt. Nende ainuke töö on kõride läbilõikamine, vägistamine ja tapmine. Sotsid võtku jalad alla ja mingu põgenike juurde Itaaliasse või otse Aafrikasse
m
miks/ 8. juuni 2015, 21:50
...SDE pole eestimaa töötuile tööd organiseerind, väljaõpet ja kortereid? Miks moslemid tähtsamad/armsamad on sotsidele?
m
Mille nimel?/ 8. juuni 2015, 21:50
Ja siis võta kätte ja lenda pagulaste kodumaale,otsi neile töökohti,õpeta kas või neid kraaksuma,aga Eesti jäta mängust välja!
w
www/ 8. juuni 2015, 21:49
Meil on puudu töökohti oma inimeste jaoks ja mis töökoht see oleks, kus ilma keeleoskuseta läbi saaks. Et õppida keelt läheb mitu aastat vaja.
s
Sten/ 8. juuni 2015, 21:44
Las USA võtab nad vastu. Pealegi nii mõneski riigis on käidud sõdimas, töhendab tuttav olukord. Selle asemel, et suure hulga sõjamoonaga varustada Ukrainat võiks aidata pagulasi.
v
väga tark jutt/ 8. juuni 2015, 21:44
See Hanso võiks enne ette näidata need plaanid ja meetmed, kuidas hoida meie oma noored majanduspõgenikena Eestist lahkumast ja kus on need meetmed, mis aitaksid osalise tööajaga inimesed tööle, noored emad, eakad, puudega ja nõrga tervisega inimesed???
t
tagurpidikäik sisse.../ 8. juuni 2015, 21:43
Meil ju tahetakse kõik sandid vägisi tööle panna, kas siis neile on töökohad olemas? Kuhu pannakse veel pagulased, kes nagunii ei tahagi tööle hakata. Miks nad muidu teistes euroopa riikides kerjavad. Nad lihtsalt loodavad, et neile vaesekestele-paljukannatanutele kõik ette tuuakse. Meil endilgi oma eludega pusimist, kuidagi ei saa järjele. Tööta nii, et veri ninast väljas, aga rikkust ei kuskil.

k
kogulane/ 8. juuni 2015, 21:43
kiiresti tuleb eestlastele õpetada Araabia keelt ning ka koheselt lasteaia lastele,võtame sõber hansaga vastu seaduse kus Araabia keel teiseks riigi keeleks.Suhtume sellesse Euroopalikult.
v
8. juuni 2015, 21:58
Vaadates tulevikku, tuleb araabia keel emakeeleks kuulutada!
m
Madis/ 8. juuni 2015, 23:36
Pole siin kaugele vaja vaadata kui usuõpetust koolis õpetama hakati. Varsti on kohustuslik araabia keel ka. Venelased oli nagu kingitus selle musta seinaga võrreldes.
a
ain/ 9. juuni 2015, 00:51
keelt õpetad,me pole ju suutnud 70 aastat venelastele eesti keelt selgeks õpetada,vaevalt,et suudame kirjaoskamatutele moslemitele midagi õpetada,nii kui nad jala maha saavad hakkavad meid hoopis õpetama.seda on ju nähtud naabrite soomlaste ja rootslaste juures
m
9. juuni 2015, 07:20
Moslemid ei hakka õppima, see on selge. Et aga venelased ei oleks eesti keele selgeks saanud on vale, paljud valdavad ja hästi.
k
Kalle / 8. juuni 2015, 21:40
Pagulasi ei tohi Eestisse lasta, oleme liiga vaene riik.
m
maaettevõtja/ 8. juuni 2015, 21:36
Ma olen nõus ühe eriti turske ja hirmsa näljanägemisega neeguse tööle võtma. Töö sisu on seista ankruketiga väravaposti küljes kinni ja tagada turvalisus ja kord. Palgaks on need 22 inspektorit, kes aasta jooksul tootmist kontrollimas käivad - mind ei huvita kuidas ta neid sööb. Soola võin anda :D
l
Löpetage/ 8. juuni 2015, 21:28
see jama.Köik seltsimehed kes on poolt ja soovi on vöivad oma koju vötta nii palju pagulasi,et ise vannituppa magama mahuvad.Ja öpetagu heategevuse korras tasuta eesti keelt.
k
kas poleks õigem/ 8. juuni 2015, 21:25
alustada kõigepealt ajakirjanike eesti keele õppega ja oma kodanikele inimväärse elu loomisega. Kui need pagulased on ainuke päästerõngas eesti riigile, siis võiks neid värvilisi veel lisaks Ameerikast importida, laseme suure Ameerika põhja. Lausa uskumatu, kui vaenulikud jõud on meie riigi eesotsas.
f
fru/ 8. juuni 2015, 21:23
Tehke seda oma partei varudest, riigi raha raiskamisele te ´rahva heakskiitu´ ei saa.
t
tommy/ 8. juuni 2015, 21:22
krt võtaks pagulastele kindel ja konkreetne EI. me ei saa oma riigiski hakkama - lastetoetused jne ja nüüd siis anname pagulastele raha ja võimalused. olgu omal maal. ka meie oleme selliseid hulle kannatusi üle elanus ja ikka siia jänud. põgenesid need kes olid rikkad või kes kel olid muud probleemid. Valdo Randpere on küll siin eestis oma häält liiga kõvasti tõstma hakanud. siis kui oli raske nõuka aeg lidus raibe minema nüüd suur riigimees.
j
8. juuni 2015, 21:36
Ja nii ongi: pagulasele keeleõpe, korter--maja, rahalised vahendid, töökoht, turvaline elu-tulevikus ka kodakondsus, sest tagasi minejaid pole siit ühtki.
Ja mis siis meile nagu jääb üle,,,hmm...kõrgemad maksud, hirm, kaos ja kadumine igavikku.
Kurb.
m
mõtlen/ 8. juuni 2015, 21:37
Randperest täpselt sam.
n
need/ 8. juuni 2015, 21:06
libasotsid võiks alustada töökohtade loomisest, nii 50 000 on algatuseks vaja puuetega inimestele, pagulastest hakkab tööle 1 : 60, nendega pole kiiret.
k
KURB--.NII SEE ON,,/ 8. juuni 2015, 21:16
VAADAKE EESTIMAA INIMESED::: KÜLL ISE NÄETE
ET MEIE VÄIKSEMA HAIGUSEGA 50--60 PROTSENTI """PUUDEGA INIMENE --ELAB SAMA VAESELT EDASI,,,
NÜÜD KÜLL ÄRGE LOODKE EESTIS RIIGIS ENAM MIDAGI,,,ASJAD IKKA HULLEMAKS LÄHEVAD ;;;????

j
jama lõpeteda!/ 8. juuni 2015, 20:56
Pagulased (n. Eritrea) on tulnud läbi mitme rahuliku riigi ainsa eesmärgiga Euroopasse hea elu peale saada. Kui nende eesmärk oleks oma elu päästa, siis oleks nad võinud rahulikult naaberriiki pidama jääda. Seega väide, et nende elu on ohus, ei päde.
Ja kui võtame 300, ega siis hädaliste arv otsas pole. 3 miljonit on kohe teel
a
Alar1/ 8. juuni 2015, 20:42
SDE võib ju neile töökohad leida. Aga kuidas SDE nad vastu tahtmist tööd tegema kavatseb sundida?
n
no ega nad kõiki tulijaid / 9. juuni 2015, 19:29
sotside propagandat tegema ei saa võtta. Niipalju ei ole ju raha. Seda antakse ainult algul iga pagulase toetuseks. Pärast enam ei anta. Töökohtade koha pealt on aga omalgi kitsas käes.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee