Eesti uudised

Riigikontroll: Eesti majanduse arenguks peab sisserännet elavdama

Eesti Päevaleht, 8. juuni 2015, 08:41

63 KOMMENTAARI

s
soodustate tööjõu väljarännet/ 20. juuni 2015, 13:05
sisserändajad pole keegi tööinimesed vaid loodrid. Asja tuleb mõistusega võtta.
t
tulevane EKRE valija/ 9. juuni 2015, 20:28
peame siis järgmistel valimistel ja küsitlustel meeles, mis erakonnad sisserände poolt olid - kohtumiseni homme Toompeal kell 18!
k
küsimus!/ 9. juuni 2015, 15:43
Kui palju Riigikontrollile sellise "otsuse" eest maksti?? :(
m
max/ 8. juuni 2015, 21:42
ma olen vist lolliks läind kas ka teie Riigikontrolli värskest auditist selgub, et suureneva TÖÖPUUDUSE leevendamiseks pole teist võimalust kui välismaalt töökäsi
s
spetsialisti põgenikepaadis/ 8. juuni 2015, 17:26
kas speysialisdel põgenike paadis on kõik diplomid hariduse tõestamiseks ikka kenasti kaasas aja apostillitud ka?
irw. Miks need kõrgelt haritud spetsialistid siis legaalselt nagu riiki siseneda ei taha?
kes sai kasumid nede transpotimisest, viib nad tagasi ka.
seal põgenike paatides pole ju lapsi, naisi ja vanureid, kes kaitset vajaks.
k
kas tõesti?/ 8. juuni 2015, 16:51
kui mustad vallutavad Eesti, siis minu pension tõuseb Soome tasemele!!! Kui nii, siis kolige terve Aafika siia. Ei teadnudki, et eestlased ei suuda oma riiki hallata ega taha ka siin elada!!!!!!
k
kas tõesti?/ 8. juuni 2015, 16:51
kui mustad vallutavad Eesti, siis minu pension tõuseb Soome tasemele!!! Kui nii, siis kolige terve Aafika siia. Ei teadnudki, et eestlased ei suuda oma riiki hallata ega taha ka siin elada!!!!!!
n
naera puruks!/ 8. juuni 2015, 15:11
Meil on kõige hädade vastu ainult üks lahendus,rohkem immigrante ja võimalikult tumedaid.

l
Ly/ 8. juuni 2015, 14:59
Oleneb, millist riiki mõeldakse sisserände all, kui Aafrika pagulasi, siis on tegemist mustade logarditega, kes pidurdavad majanduse arengut ning elavad riigi kulul, kui aga Euroopa riikide elanikest, siis naljalt ei tulda siia väikese töötasu pärast, ehk pensionärid, kellel kindel pension. Miks ei maksta elamisväärset palka eestlastele, mis põhjustab väljarännet, nii lihtne lugu ongi. Hoidkem omasid, võõrliigile EI, kes ohustavad meie väikest Eestimaad.
n
no/ 8. juuni 2015, 14:36
selle asemel, et hulgi "säästuspetsialiste" sisse vedada, tuleb hoopis omadele väärilist palka maksta, et nad eestimaal püsiks!
h
Hahaa./ 8. juuni 2015, 13:43
Ehk hoopis teeks elamis- ja töötingimused inimväärseks, siis ehk hakkavad omad inimesed sünnitama?
Paradoks, kuid kui inimesi ei jätku, siis kellele ja milleks see hullumeelne areng?
a
ah et .../ 12. juuni 2015, 15:48
... see hullumelne areng? ikka meie muidusööjatest poliitikutele. nad vajavad maksumaksjaid. raha ei haise, vahet pole kas raha tuleb musta- või valgenahalise palga maksustamisest, oluline et süsteem jätkuks
s
SOS/ 8. juuni 2015, 13:20
Soome YLE uudised O5.06.15.kl1300 :keegi vottis paastjatega uhenduse sat.telefoniga!!!??? Isegi LKAs pole koigil sellist sidet........neil on?
k
kui palju veel/ 8. juuni 2015, 12:55
kui palju veel neid kirjatükke tuleb, kust saab lugeda, et igasugu pagulaste siiatoomine on meile ikka jube kasulik.
mingi 80+ pagulas on vaol, tööl ei käi, naudivad olemist ja me räägime, et uleks tööjõudu sisse tuua. pange nad tööle. pange ja näidake, kuidas see käib.
t
tom/ 8. juuni 2015, 12:16
Eesti Riigikontroll on teinud Nobeli Oskari mõõtu avastuse!
v
Vot nii/ 8. juuni 2015, 11:37
Makske omadele norm. palka,ei lähe keegi kunagi kuhugi.Nendele tulnukatele maksate 1000 euri,aga omad pole seda ilmaski näinud-peale riigikogulaste.Kogulased kuldate üle mittemidagi tegemise eest,ainult oi-oi-oiotsuseid.
e
Ei pea sisserännet suurendama .../ 8. juuni 2015, 11:36
Ei pea sisserännet suurendama, sest see tooks kaasa uusi probleeme. Vaja on reformikatest lahti saada, sest kõige pidur on just nemad, rumalamad, oskamatud, hariduseta jne.

j
Jänks/ 8. juuni 2015, 11:25
Kas need 1000 neegripagulast mis Eestisse tuua tahetakse ongi need nn. tippspetsialistid?
Kõigepealt tuleb oma töötud üle vaadata, keda sellest seltskonnast annab koolitada ja alles seejärel võib hakata mõtlema sisserändele. Praegusel kujul töötavast töötukassast, kus töötu käib ainult paberile allkirja andmas ja koolitusi ei korraldata, ei ole mõtet maksumaksjal üleval pidada-see ametkond tuleb laiali saata kui seal reaalselt tööle ei hakata.
t
Tony/ 8. juuni 2015, 11:22
Nüüd on siis riigikontroll propagandavankri ette rakendatud.Loomulikult peab sisseränne toimuma kvootide alusel!
t
teine teema/ 8. juuni 2015, 11:15
aga mina ei uskunud eile oma kõrvu,kui Randpere väitluses Simsoniga ütles,et inimestel pole vaja nii totakaid töid teha,kus nii vähe ehk siis umbes nelisada euri palka makstakse. Kuidas on võimalik,et üks poliitik nii ütleb ??? Ja kui tõesti enamik neist nii mõtleb,siis ei ole meie riigil mingit tulevikku !Kellel vähegi võimalus,minge siit mujale,kus ka lihtne teenindaja on inimene.See ei ole enam normaalne,mis meil toimub.
n
Narr/ 9. juuni 2015, 00:36
Ei ole küll kursis selle väitlusega aga antud juhul nõustun Randperega - sellist tööd, mille lisandväärtus on nii väike, et ei ole võimalik inimväärset tasu maksta, peaksid tegema masinad. Inimesed on enamat väärt. Inimesed on väärt tööd, mis on inimväärne. Liinitöö on masinate töö. Selle asemel, et vedada sisse odavat erialaste oskusteta tööjõudu tuleb leida viise kuidas kasutada ära maksimaalselt tehnoloogiat, tuleb luua suuremat lisandväärtust. Mingi suurtootja trussikutele allhanke korras kummivärvli õmblemisega majanduslikku heaolu ei saavuta. Kahaneva rahvastiku olukorras tuleb leida vahendeid kuidas kaotada 100 "liinitöölise" kohta, luues 10 spetsialisti töökohta. Kuidas koolitada/ümberkoolitada oma inimesi vastavalt majanduse vajadusele.
v
Võõramaalased-spetsialistid/ 8. juuni 2015, 11:11
nagunii tulemas. Iseasi, kas neil üldse mingit haridust ja oskusi on ja kas nad on valmis töötama.
o
8. juuni 2015, 11:02
Omad lahkuvad ja võõrad tuuakse asemele. Vahest oleks vaja uurida probleemi olemust.Ehk ei oska me ettevõtjad inimestega käituda,on üleolevad ja maksavad vähe,siis virisevad kui ei taheta nende juures töötada. Ega sissetoodud spetsalist odavam ei tule,pigem kallim ja tüli ka rohkem.
m
Miks peaks pagulane/ 8. juuni 2015, 11:01
tööle hakkama miinimumpalga eest, kui sisseelamiseks on eraldatud rahad, elamispinna eest ei pea maksma, korterit ei pea ostma, õigus- ja arstiabi tasuta (põliselanikel neid hüves ei ole) . Tööjõudu vajatakse just sinna, kus on madalad palgad - luksuselu pealt virelema pole keegi nõus minema. Seni kuni nad keelt õpivad (kui õpivad), tööpuduse küsimus ei lahendu, sinna läheb aega aastaid. Euroopas pole enamus neist seni tööle hakanud, ainult mõllavad tänavatel ja nõuavad pidevalt midagi. Kõige jubedam on MERS`i epideemia, miks eesti rahvale sellest midagi ei räägita???
k
8. juuni 2015, 11:00
kui kohalikud nälgas on, siis mis kuradi huvi pärast peaks siia sisse rändama?
e
Ei/ 8. juuni 2015, 10:52
Meie haridussüsteem suudab toota neid tippspetsialiste toota ja isegi palju, kuid tänu meie madalatele palkadele kolivad nad teise riiki tööle. Tooge koju tagasi oma enda rahva (normaal palk, lastetoetused, elamine). Arvate tõesti, et need loodrid sealt hakkavad siin tööle madala palga eest ja õpivad keele ära. Kahtlen sellest väga. Na tulevad siia ja toovad veel lisaks oma suguvõsa, kuna siin saab lahedalt ära elada. Ja mis pagulased nad on? Ikka on pagulased need, kes on kurnatud, näljas ja on emad koos lastega ja vanurid. Siin aga tekib küsimus, kes need on kes siia põgenevad? Tugevad, terved mehed ja kust nad saavad seda raha 1000-2000 dollarit, et põgeneda? See on kõik väga kahtlane. Meie paljud inimesed näeksid und sellisest rahast. Pikapeale läheb EV. kallimaks neid ülal pidada, kui oma inimestele norm palk maksta, kõikidele elamine anda ja neil on emakeel suus.
Internetist on näha, kuidas pagulased kiusavad kohalikke, nende lapsed peksavad valgete lapsi, tööd nad ei tee, rahutused, laamendamised, vägistamised. Ei ja veelkord ei, et neid siia lasta.

e
ei pea/ 8. juuni 2015, 10:38
Mingit sisserännet elavdama ei pea, see toimib niigi aga meie majandusel pole neist harimatutest migrantidest mingit kasu, riigieelt ei taheta õppida, tööd ei taheta teha.
o
Onu Ruudi/ 8. juuni 2015, 10:32
Lisan veel, et tulge kõik, kolmapäeval, kell 18.00 Toompeale, meeleavaldusele! Jja võtke oma venelastest sõbrad ja tuttavad ka kaasa. Selle totaalse inimsmugeldamise ja reeturliku valitsuse vastu me üksi seista ei suuda!
n
8. juuni 2015, 22:31
Naljakas, et selle kommentaari alla rohkem" +"
ei saa panna
n
8. juuni 2015, 22:31
Naljakas, et selle kommentaari alla rohkem" +"
ei saa panna
m
8. juuni 2015, 10:30
Ma olen mõelnud, et miks see reformibande, koos punalillade sotsidega nii meeletult pingutab. Ja millele ta ikkagi loodab? Aga siin tuleb vaadelda, kellega on tegemist. Ja vaadates reformibande käitumist ning juhtide maneere, on nad küll praktiliselt identsed GULAG-i zekkidega, täpsemalt blatnoidega. Seega saame ehk mõned vastused Aleksander Solženitsõni ."GULAG-i arhipelaag"ist. Kõigepealt, mis on GULAGI moto? Loomulikult "Umri tõ segodnja a ja zavtra" ("Sure sina täna, aga mina alles homme!") See sobib lausa ideaalselt meie praegusele valitsusele. Loomad on tähtsamad, kui inimesed. Üks endine poliitvang rääkis, kuidas nende laagris sai üks tööhobune surma. Liha anti valvekoertele, aga kondid vangidele. Kõiki vastaseid süüdistatakse fašismis. Pea kõik eestlased on fašistiks sõimamist kuulnud veel vene kroonuski. Mis siis veel rääkida vangilaagrist. Ka nüüd kannatab inimsmugeldamise põhivastane - EKRE pidevalt fašismisüüdistuste all. Nii, edasi inimkaubandus. Jällegi otse kümnesse. Siberisse veetud orjatööliste kohta küsisid alati vastuvõtjad kohaletoojate käest :"Kak tovar?" ("Kuidas kaup ka on?") Nüüd suhtutakse tegelikult nii kohaletoodavatesse "pagulastesse" kui ka siinsetesse inimestesse, kui kaupa, mille arvel võib teenida. Konkreetselt käib jutt 43-st miljonist juudaseeklist, mille peale Taavikene lausa kilkama ja keksima hakkas. Palju on veel musta maffia raha, pole teada. Nii, nüüd veel surnute pajukite välja võtmine. Sageli peideti surnud naride alla, et nende toiduportsu omale saada. Eks ka meie valitsus looda, et äkki panevad mõnedki "pagulased" veel ajama, kas lähevad Rootsi või siis üldse koju tagasi. Neid aga võib ju veel vaikselt hingekirjas hoida ja nende toetus- ja abiraha ämma öökappi või lausa oma taskusse toppida. Ja oi-oi kui palju töötuid sugulasi ja muidu omasid jopesid saab su igale poole tööle sokutada ja kui palju räpast ja rahva käest välja pekstud raha veel läbi MTÜ-de keerutada. Igatahes tõotab see rahvusvaheline inimsmugeldamine meie kriminaalsele ja riigireeturite valitsusele ning ka allilmale olla lausa taevane kingitus. Ega siis muidu selliseid soperdisi ei vorbita, Nagu seegi artikkel!
k
K/ 8. juuni 2015, 10:23
Rõhk sõnal "tippspetsialistid"! Kui meie haridussüsteem ei suuda neid toota, siis nõus. Kuid need inimesed peavad oma oskusi ka tõendama, mitte eitohi riiki lubada sadu v tuhandeid ja loota, et ehk mõni neist vastab tingimustele.
m
Magnus/ 8. juuni 2015, 10:32
"-" panin AINULT seetõttu et meie haridussüsteem ei suuda toota häis spetsialiste, aga millegi pärast Eesti "viletsad" spetsialistid SAAVAD TÖÖD MUJAL!
Siia mustasid parasiite pole vaja! MAKSKE ÕGLAST INIMVÄÄRSET PALKA OMADELE!
k
Keskealine naine/ 8. juuni 2015, 10:07
Täiesti solvav on sellist umbluud lugeda.
Kas rahvast peetakse idiootideks ??
n
Näe, sina saad aru,/ 8. juuni 2015, 14:30
mina saan aru. Aga minu tutvusringkonnas on veel palju neid, kes korrutavad inertsist, et Savisaar tahab Eesti venelastele müüa. Kas on enam mida müüa? Ja mis kuradi kombel ma sellistele ajudeta lammastele seletan, et Eesti tööline on sitke ori. Teda ürita päästa, tema jookseb tulle tagasi. Ole sina vähemalt vapper, keskealine naine!
k
Kellamees/ 8. juuni 2015, 10:03
Ärgem muretsegem......kõik memmede-taatide sarad-puukuurid arvele ja mustad-neegrid las tulevad, eluasemed olemas.....! Paluks selleks ajaks kui tulevad jalpalli väljakud ka rajada võimalikult lähedale.....
t
tolerantne/ 8. juuni 2015, 09:58
sain lõpuks aru - eesti vajab vähemalt kahte-sadat tuhandet murjamit ja lisaks igale murjamile 15 pereliiget ka,nii täidaksime maa rahvaga ja saaksime arvuliselt suuremaks kui Läti,Leedu ja ka Soomest - Kindlalt Edasi multi-kulti meie parteide tulevik.
t
tolerantne/ 8. juuni 2015, 09:58
sain lõpuks aru - eesti vajab vähemalt kahte-sadat tuhandet murjamit ja lisaks igale murjamile 15 pereliiget ka,nii täidaksime maa rahvaga ja saaksime arvuliselt suuremaks kui Läti,Leedu ja ka Soomest - Kindlalt Edasi multi-kulti meie parteide tulevik.

f
fff/ 8. juuni 2015, 09:52
Tassige jah siia neegreid varsti suureneb väljaränne veelgi kuna kes ikka tahab miinimumpalga eest koos neegritega siin võidelda.
t
to fff/ 8. juuni 2015, 10:08
Ega siis pagulased ei plaanigi tööle minna.
n
8. juuni 2015, 10:14
nad ei tööta üheski riigis kunagi,abipakett suurem kui tavainimese palk.
m
Maakas/ 8. juuni 2015, 09:51
Mis ajast metslasi tippspetsialistideks nimetatakse ? Nendega küll majandust elavdada ei ole võimalik, küll aga põhja lasta.
a
AB/ 8. juuni 2015, 09:44
KAS riigikontroll kasutas vana ärakulunud exseli tabelit.
s
8. juuni 2015, 09:47
Sitta see tabel, küll elu ise õpetab. Me ju suured esmajärgulised katsejänesed
e
eks varsti saabub/ 8. juuni 2015, 09:40
s
8. juuni 2015, 09:48
Siis kui murjem riigipöörde teeb
s
8. juuni 2015, 09:52
see oleks ainuke lootus,Au Allahhile !
j
Juku/ 8. juuni 2015, 09:34
Hale väga hale põhjendus murjamnite vastuvõtmiseks. Ja EU tegi 20 aastaga mida NL ei suutnud 70 aastaga. Kuradi müüdavad me ikka oleme. Ja omad müüvad maha meid
m
8. juuni 2015, 09:49
Meid jõuti küll küüditada kahel korral siberisse ja lammutasid meie niigi viletsa majanduse ära
t
Toomas/ 8. juuni 2015, 09:28
Teooria on ju igati kena ja põhjendatav, aga mis kuradi töötegijaid või majanduse turgutajaid neist tumedanahalistest sisserändajatest saab? Ega ikka ei saa! Rämpstulnukad pole minu teada veel mitte ühegi riigi majandust elavdanud, hoopis vastupidi - tulevad siia logelema ja maksumaksja raha eest laaberdama. Jah, mõni üksik on endale koha leidnud, äri püsti pannud ja koguni eesti keele ära õppinud, aga need on ÜKSIKUD ERANDID kogu meid ähvardava muidusööjate massi hulgas!
j
jajah/ 8. juuni 2015, 09:23
Kahuriliha oleks küll vaja kui tahame Petserimaa tagasi võtta
z
zzz/ 8. juuni 2015, 09:33
kahurilihaks lähevad sinu lapsed, aga pagulasi eei sunni keegi sõdima!
k
8. juuni 2015, 09:46
Kurat aga mis point üldse neid tarida? Saadaks loomavagunis siberisse venelastele. Seal ruumi küll
o
Onu Ruudi/ 8. juuni 2015, 10:37
Enamus Vao kaakidest ongi, üle Piusa jõe, Venemaalt siia roninud. Sest piir ju ei pea!!!
m
Mõtle veel/ 8. juuni 2015, 09:17
Mitte sisse-, vaid TAGASIRÄNNET peab elavdama!
t
TAGASI-----TULEK,,,,,MUIDU RÜNDAVAD NEEGRID????/ 8. juuni 2015, 09:31
ETV--- SAATES KUNAGI SM, ANSIP ÜTLES ::::::
ET TEMA EI NÄGEMA PROBLEEMI ---ET NOORED PERED EESTIMAA
PINNALT LAHKUVAD ????+
KAS SEE OLI NORMAALSE EESTLASE JUTT???
v
vastus küsimusele/ 8. juuni 2015, 10:40
Ei ole normaalse eestlase jutt

k
Kuidas / 8. juuni 2015, 09:16
Sellega oleks, kui rahvas Teie olemist ja elu seal elavdaks vastavalt tehtule?
Seega...
Igatahes väga tervitatav tegemine ja kõik vahendid on head!
Seega kaitsele ja ühisloitsimisele KÕIK KOOS!
"11. juuni kell 23.45. Esimene kord. Kui kellelgi on võimalust teha väekohas, andku minna. Mõttes ühandada end käte abil üksteisega, nagu mõttes kätest kinni võtta. Ei pea üksteist tundma." Teha kolm(3) järjestikku neljapäeva vastu reedet kell 23.45.
Eurosaadikud ja riigikogulased,
valitsuse liikmed ja nõuandjad,
maavanemad, kohtunikud, president!
Soovin teile ja teie peredele mitmekordselt kõike seda sama,
mida teie olete teinud ja teete maarahvale ehk siinsele
pärisrahvale neid esindades ja valitsedes!
Nii hea kui halb tasutagu teile kümnekordselt!
Väike mõttepaus ja kohe LAUSUDA edasi või rütmiliselt lugeda nagu ka eelnev
Ohutis:
Öeldud sõnad ja energia ei kahjusta minu ja maarahva elu ning tervist,
füüsilist, vaimset, energeetilist ja materiaalset heaolu ja läheb ainult
pärisrahva kasvuks ja kasuks.
Ja saagu nii!
i
iccc/ 8. juuni 2015, 09:32
sama eesnimelisse hauda pilt ja küünlad peale! Mis teil kaotada on?
t
Tule Taevas Appi/ 8. juuni 2015, 10:17
armas Jumal hävita see reeturlik riik.et tuleks rahu ja õnn eestlastele tagasi.
t
Taevas ei aita sind/ 8. juuni 2015, 23:48
Võta pika lindiga MG ja aita ennast ja teisi!
s
Spetsialist / 8. juuni 2015, 09:11
lendab äriklassis, mitte ei tule kummipaadiga!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee