Kommentaar

Einar Ellermaa | Pagulastest: me kardame, et midagi on pöördumatult kadumas

Einar Ellermaa, Elutark.ee toimetaja, 5. juuni 2015, 17:53

72 KOMMENTAARI

n
Nõme/ 8. september 2015, 08:26
Sellise tempoga nagu on päästetud ja ümber asustatuid peaks olema juba rahutuste kolle tühjaks voolanud. Kust neid NII palju aina tuleb ja tuleb ja tuleb ja ... jääbki tulema?
p
Piret/ 7. september 2015, 08:40
Kui Pariisis ja Berliinis on tegemist tänavarahutustega, kui põletatakse autosid ja lõhutakse poodide aknaid, kes seal märatseb?
v
Välistudeng/ 6. september 2015, 22:36
Halvasti argumenteeritud ja kehv artikkel. Kogu Soome metroo näide on püstitatud autori tuttava ühele kogemusele ning selle põhjal on tehtud üldistus. Olen ise 3 suve Soomes õpingute jaoks raha teeninud ning võin väita vastupidist - metroos töllerdavad noorte soomlaste pundid ning mustad istuvad enamast vaikselt või siis räägivad telefoniga. 90% neist räägib puhast soome keelt. Minu sõna autori sõna vastu, kumbki meist ei paku statistikat. Aga mina ei kirjuta artiklit.
SOS Lasteküladega võrdlus samuti äärmiselt ebaõnnestunud. Tegemist on struktuuri poolest täiesti erinevate probleemidega. Kas see SOS pole mitte vabatahtlik organisatsioon? Autor on mänginud lugeja emotsiooniga, aga tõsiseltvõetavaid argumente artiklis napib.
Eestlased, ärge olge selline selgrootu rahvas, kes tulevaid muutusi kardab ning arvab, et selles oma identiteeti säilitada ei suuda. Vahepeal ongi nii, mõni asi kaob jäädavalt. Enamasti selle pärast, et ta on ajale jalgu jäänud. Vastupidi - muutusi tuleb tervitada ning anda endast parim kohanemiseks. Eesti on liiga väike, et lubada endale tagurlust. Kui ta on kannab edasi eesti keelt ja Eesti meelt ja tahab olla eestlane, siis ei ole vahet, kas ta nimi on Abdul või Toomas. Küsimus on selles, kuidas saavutada seda, et tulijad tahaksid eestlased olla.
s
silva/ 6. september 2015, 16:45
Üks väga hea artikkel. Tunnen ise ka,et see hea ja ilus kaob jäädavalt.Meie jalgealust õõnestatakse kavalalt ja see teeb ettevaatlikuks.
s
Sommi/ 5. september 2015, 07:38
Idakeskuses laamendavad, Tallinna väljakul, pölissoomlased joodikud! Töötu abiraha on 600€ ringis ja seadusega sama köigile, va neile kes ametiühingu liigmed ja oma töötasust sealt 60% saavad. Tööle läheksid ja on läinud köik immigrantid: kahjuks on sageli ees eelarvamustega tööandja.
m
8. juuni 2015, 11:26
Mind vaevab üks küsimus! Iga päev "päästetakse" 3000 kuni 4000 musta.Kas see aafrika manner siis kolib kõik euroopasse.Nendel ei tule ju lõppu.Seal euroopas on ikka täiega pehme ajudega inimesed või kavtsevad need lõuna euroopa rahvad siis aafrikasse kolida.See sisseränne on ju alles algus,neid mossusid sealt tulemas miljoneid.
Mis ajudega inimesed meie riigi eestsas on,tekib ka küsimus.Selliasel kohal töötades peaks ikka inimese arengiu aste kõrgem olema,et oskab ja tahab elust,kui protsessist üldse aru saada.No see kõrgkooli diplom ei päästa,sest rikkurite lapsukesed saavad ju kõik selle.Mis on tänapäeval kõrgharidus,seda näen ma igapäevaelus päris tihti.
Kõik miitingule!!!
l
Liisa/ 8. juuni 2015, 09:45
Vene immigrandid on olnud meile probleemsed. Aga meil on palju teisi rahvaid endi hulgas, kes ei tekita probleeme. Miks ei tekita kunagi probleeme ingerisoomlased, liivlased, ukrainlased ja poolakad? Miks somaallased just venelastega seostada? Minu arvates neil ei ole "suurt venda", kellega meid ähvardada. Neil ei jää muud üle, kui integreeruda.
s
ss/ 8. juuni 2015, 19:20
venelased praegu polegi nii suur probleem enam, sest et nemadki on valged inimesed ja söövad enamuses noa ja kahvliga jahh mõned küll ka veel lusikaga, KUID suurem probleem on see et need samad somaallased ei soovi ennast siduda meie keele ja kultuuriga, pigem liisuke nad seovad ennast sinu hargivahega ja ei midagi enamat, rääkimata siis töö tegemisest siin eesti maal, ja põhiline on see et nad ei kavatsegi kunagi tööle hakata vaid elavad sinu rahakoti arvelt, nii lihtne see asi ongi!?!?
k
K2/ 5. september 2015, 12:44
Oluline täpsustus, tihtipeale öeldakse "ei kavatsegi siin tööle hakata". Reaalsus on selline, et nad tegelikult ei kujuta ettegi, et selline asi nagu Eesti moodi töö on üldse olemas. Mustal mandril on mehe töö üldiselt miskit kompunnida ja rääkida sellest teistele meestele ning naised vaevad raskeid asju sinna kuhu mees näitab. Selles ei saa neid süüdistada, kuid meie peame arvestama, kes siia tulla tahavad.
l
Liisa/ 8. juuni 2015, 09:36
Nüüd on teil lastega naiste kallal ilkumine meelest läinud. Mina siin nägin vaeva ja sünnitasin - siis te kõik ainult mõnitasite mind selle eest. Nüüd on "probleem" projitseeritud mujale. Tegelikult - teie "probleem" on teie kõrvade vahel, abitud tobujussid, kes kõike kardavad.
k
Kõik pagulased/ 9. juuni 2015, 12:36
on noored, ei ühtegi keskealist ega ätikest, naistest ja lastest rääkimata. Need on islamivõitlejad, keda peab kartma. Mõtle!

j
jah/ 8. juuni 2015, 09:29
Tulevad ka haiglasse,soomes elanud 15a!!! Ja kallis tõlk kutsutakse kohale..hommikul töölt minnes, väsinult viimseid veeringuid poes lugedes ,astuvad mustad sillerdavatest autodest ja lehvitavad 500-d...ja maksan muudkui makse rohkem ja rohkem,et temal hea oleks...
v
Väga sisutihe ja mõistlik arutlus/ 7. juuni 2015, 10:56
Tähelepanu alt on jäänud välja fakt, et kui piir Vahemerel töötaks nii nagu omal ajal Venemaa ja Euroopa vahel, siis sel kombel sissetrügijaid vastu ei võetakski. Miks see piir sisi ikkagi ei pea? Uudis: päästeti 3250 häda olijat. Miks sina päästma ei läinud laev, mis on merekindel, võtab kõik inimesed logust paadist peale ja viib sinna maale tagasi, kust nad tulid? Elud saavad päästetud ja inimesed koju tagasi. Mingil hetkel oli teema arutusel ju ÜRO-ski, aga nüüd on jälle vaikus. Kas ka praegusel juhul makstakse kellelegi kusagil kõrgel ja kaugel selle eest, et paadipõgenikke tagasi ei saadetaks? Analoogia skandaaliga jalgpalli MM korraldamisega on täiesti aimatav. Kui üle Venemaa piiri hakkaks tulema ilma viisata venelasi, siis nad kõik saadetaks tagasi ja keegi ei küsiks, kas neil oli tulemiseks ka mingi poliitiline põhjus. Sama on tehtud ka vietnamlaste ja muude rahvuste esindajatega, kes Eesti-Vene piiril kinni on võetud. Mis siis on Vahemerel teist moodi? Miks on EL nii ükskõikne? Pakun, et see on SUUR RAHA, mis makstakse kusagil selleks, et smugeldamine saaks jätkuda.
Minus ei ole võõraviha. Olen palju reisinud ja loodan edaspidigi maailma näha. Mul on aga hirm nagu siinkirjutajalgi: mis saab edasi? Miks meie oma rahvas on vähem väärt, kui sisserändajad? Hr Randpere tõi välja näitena oma sõbrad Rootsist. Aga see oli ju ainult ÜKS selline paar. Ta ei toonud näiteid sisserändajatega kaasnevatest probleemidest - EL seaduste kohaselt tuleb vastu võtta kõigi jooksikute lähisugulased, neid õpetada ja nunnutada. Piirkonnad, kus sisserändajaid on liiga palju, muutuvad kohalikele vastumeelseteks ja sealt kolitakse minema.
Kui võib olla põhjamaades on ehk õigustatudki muulaste tööle võtmine, sest nad on nõus väiksema palgaga, siis meil on palgad niigi väiksed ja selle raha eest küll ükski sisserändaja tööle ei hakka.
Kas meie poliitikud on tõesti sellised "jänesed", et ei leia ühtki vastuargumenti sellise lolluse laienemisele piiri panemiseks?
o
On/ 6. juuni 2015, 14:57
raske tõdeda,et SALAVALITSUS ,kes korigeerib ,ka Obama tegevust on kaugeleulatuva salajase migratsioonilepinguga ettenägelikult koostanud,et kukutada maailma stabiilsust.Tapetud on aastaid teadlasi,kes on leiutanud vaba energia ja loonud loodus sõbralike kütuseid.Infoga ,läbi teleka ja ajakirjanduse pannakse rahvas paikka!
k
Kodanik/ 6. juuni 2015, 14:49
Väga sügavamõtteliselt kirjutatud artikkel. Paljud meist tunnevad sisemuses hirmu ja jõuetust homse ees.
On ääretult kurb, et mingi osa meist on nõus raha eest ka oma vanemad maha müüma rääkimata kiidulauludest ja võltssallivusest jutustamisest.
Tõde on see, et hädalist saab abistada vaid tema enda kodus. Nendest enamus, kes siia jõuavad on vaid parema elu otsijad.
s
se-to/ 6. juuni 2015, 10:54
Ei ole küll venelaste fänn, aga mustade vastases võitluses olen venelastega samas kambas.
e
Einar Ellermaa, Elutark.ee toimetaja/ 6. juuni 2015, 09:59
LOLL JUTT SUHU TAGASI. TÄIESTI TOBE ARTIKKEL!
m
Mida / 6. juuni 2015, 22:38
m
mees/ 6. juuni 2015, 09:20
Tuleb põhja aafrikas lendlehti puistada,et eestlaste lemmiroaks on grillitud neegrimunad...ei tule siis siia ühtki tonti ka relva ähvardusel....
k
Kui/ 6. juuni 2015, 07:20
üldse kedagi vastu võtta, siis tuleb teha võlaleping. Et kogu see nännutav ülalpidamine ka midagi maksab ning sissetoodu peab selle hiljem ise kinni maksma.
Ka peab lepingus olema punkt, et kui kodumaal muutub rahulikuks, siis läheb ta tagasi.
t
to kui/ 6. juuni 2015, 23:09
Geniaalne idee! Aga, kui küsida tohib, kes seda lepingut siis teeb?

p
Poloogna prohhvessor/ 6. juuni 2015, 01:36
Eesti Konservatiivne Rahvaerakond korraldab kolmapäeval 10.juunil algusega kell 18.00 Toompea lossi ees protsestimeeleavalduse tuhandete immigrantide Eestisse toomise vastu.
„Ootame meeleavaldusele kõiki, kes ei hääletanud parlamendivalimistel tuhandete immigrantide Eestisse toomise ja maksutõusude poolt. Meeleavaldus on võimalus teha oma hääl kuuldavaks,“ kutsub erakonna esimees Mart Helme inimesi oma meelsust näitama. “Ütleme üheskoos kindla ei massilisele sisserändele Eestisse.“
Ka valitsusel lihtsam öelda, et mis nüüd meie, aga rahvas on tänavatel.
t
teadja./ 6. juuni 2015, 00:26
Sul Heinar on õigus, kuid paraku jääb Eesti riik selgelt "etturi" rolli.
j
ja jääbki kui kõik/ 6. juuni 2015, 08:52
niimoodi suhtuvad,ise peab avalikult MEELSUST näitama.
Ikka kõik koos.
k
Kes tahab ettur olla, palun./ 8. juuni 2015, 04:25
Ettureid, paraku, ongi alati millegipärast rohkem.
Kes aga tunneb end oma maa peremehena (vastutus käsikäes õigusega) ...
i
inimkonnale/ 6. juuni 2015, 00:10
Peetruse esimene kiri 4:
Kristlase elust ja kannatusest
1 Et nüüd Kristus on ihulikult kannatanud, relvastuge teiegi sellesama
meelsusega, sest kes on kannatanud ihulikult, see on lakanud patustamast,
2 nii et ta maises elus allesjäänud aega ei ela enam inimlike
himude, vaid Jumala tahtmise järgi.
3 Sest te olete minevikus küllalt palju aega mööda saatnud paganate
tahtmist täites, elades kõlvatuses, himudes, purjutamises,
prassimistes, joomingutes
ja sündsusetutes ebajumalateenistustes.
4 Just seepärast nad võõrastavad, et te nendega ei jookse kaasa
sellesama ulaelu voolus ja teotavad teid,
5 nemad, kes peavad aru andma sellele, kes on juba valmis tulema
kohut mõistma elavate ja surnute üle.
6 Sest just selleks on ka surnutele kuulutatud evangeeliumi, et
nende üle mõistetaks kohut küll nagu inimeste üle lihas, aga nad
elaksid vaimus nagu Jumal. 7 Aga kõigi asjade lõpp on lähedal. Olge siis arukad ja kained
palveteks.
8 Üle kõige olgu püsiv teie omavaheline armastus, sest „armastus
katab kinni pattude hulga”.
9 Olge üksteise vastu külalislahked ilma nurisemata!
10 Teenigu igaüks teisi selle andega, mille ta on saanud, nagu
Jumala mitmesuguse armu head majapidajad.
11 Kui keegi räägib, siis ta rääkigu nagu Jumala sõnul, kui keegi
teenib, siis teenigu nagu selle jõuga, mille Jumal annab, nõnda et Jumal
saaks kõigiti austust Jeesuse Kristuse kaudu, kelle päralt on kirkus
ja võimus igavesest ajast igavesti! Aamen. 12 Armsad, ärge võõrastage enestes tulekuumust, millega teid
pannakse proovile, nii nagu sünniks teile midagi võõrast,
13 vaid rõõmustage, et nii nagu te olete Kristuse kannatuste
osalised, võite rõõmuga hõisata ka tema kirkuse ilmumisel.
14 Õndsad olete teie, kui teid teotatakse Kristuse nime pärast,
sest siis hingab teie peal kirkuse Vaim, Jumala Vaim.
15 Ärgu aga keegi teie seast kannatagu mõrtsukana või vargana või
kurjategijana või teiste ellu sekkujana!
16 Aga kes kannatab kristlasena, ärgu häbenegu, vaid andku Jumalale
au selle nimega!
17 Sest käes on aeg kohtumõistmisel alata Jumala kojast; aga kui
esmalt meist, missugune lõpp ootab siis neid, kes ei võta kuulda
Jumala evangeeliumi?
18 Ja kui juba õige pääseb vaevu, kuhu siis satub jumalakartmatu
ja patune?
19 Sellepärast ka need, kes kannatavad Jumala tahtmise järgi,
usaldagu oma hinged head tehes tema, ustava Looja hoolde.
s
Stress/ 5. juuni 2015, 23:14
Väga sant tunne on. Seda ka oma rumaluse ja teadmatuse pärast, kuidas saaksin isiklikult anda tõhusa panuse mölakate võimult kõrvaldamiseks.
Mida teha. kuidas oleks arukas toimida?
Suur ebakindlus on sees. sest plaanitav hullus võib endagi jaoks lõppeda vangimajaga.
Tütarde isana. ma vaevalt suudaks talitseda raevu kui mõni karistamatuses kindel sisserannanud pätt
neile kallale tungiks,
Riik, kes neid soosib, annab neile vägistajatele veel õiguse.väänab seadused kõverpeeglisse. samas maniakaalse järjekindluse ja fanatismiga jälitades Madisoni sugust halenaljakat tütarlastekimbutajat kelle tegevuse peale ma ainult muigan, Selliste situatsioonide lahendamisga tulevad hakkajad plikad
ise toime ja riik ei pea sekkuma, aga kui võim antakse mustadele pätijõukudele, siis isadel emadel on õigluse jaluleseadmiseks vähe valikuid.
i
isiklik panus on seegi, kui/ 6. juuni 2015, 20:26
oled meelekindlalt immigrantide massilise sissetoomise vastu ega lase ennast sentimentaalsest massipropagandast ära kallutada. Vastu kvootidele saab olla VAID EI.
s
Stressi maandamiseks/ 8. juuni 2015, 04:32
oled teretulnud tegutsema - esimene üritus on Toompeal 10.06.
Aga sisulisemalt - sõda tegelikult, paraku, juba käib. Häid, tarku sõjamehi on Eestile väga vaja. KÕIGE TÄHTSAM ON ÜHINEDA EESTLUSE PÕHIVÄÄRTUSTE KAITSELE ja MITTE LASTA ENDID SEKUNDAARSETEL PÕHJUSTEL JAGADA JA VALITSEDA VÕÕRASTEL.
t
to vôtkem eeskuju/ 5. juuni 2015, 22:55
t
Tommi/ 5. juuni 2015, 22:49
Töötan ise Soomes ja näen igapäev laaberdavat massi nii raudteejaamas kui ka Idakeskuses.Enamasti ,ca.80% mustad-ülbed,kisavad jne.Olen näinud,kui mõni soomlane on tõsiselt vihastanud ja midagi öelnud,siis lubab mustade kamp politseisse helistada-ja näe imet,soomlane tõmbab pea õlgade vahele ja lihtsalt läheb ära...Enamus ülbureid on teise,kolmanda põlve neegrid,kes oma ÕIGUSI juba nö-teavad ja rassismiga ähvardavad.Tööle läheb neist suur enamus alles siis,kui kuskilt enam mingit abiraha ei tule!Nii et poliitilal nn.tööjõust on pehmelt väljendudes mädamaitse.Ja miks ta peaks min. tasu eest tööle minema,kui muidu saab 1000.e?Ja lõpuks-enamus neist on hävitatud dokumentidega majanduspõgenikud,kellel on "legend" lihtsalt hästi pähe õpitud!
h
hahaaaa/ 6. juuni 2015, 10:02
Soomes on piisaval soomlasi, kes kakerdavad, kerjavad ja pummivad. Pole pagulane sugugi hullem. Lihtsalt ei tasu neid tuua Euroopasse, püsigu omal maal, aga ei , valitsustes ning ametnike hulgas äärmiselt palju inimesi, kellele see on bisnes. Soomlane ise on laisk, kes ei viitsi tööd teha!
k
6. juuni 2015, 13:59
kuule, soomlane võib soomes laaberdada ja laiselda niipalju kui ise tahab. krdi tont soiud siin.
k
Kui soomlane on laisk/ 8. juuni 2015, 04:35
ja sina ei ole - miks siis sinu maa okupeeris võõras riik, aga Soome jäi siiski suhteliselt vabaks? Loll jutt suhu tagasi!
v
võtkem eeskuju/ 5. juuni 2015, 21:48
juutidest,kes on ühed suuremad rassistid ja kelle juhtide sõnavõttudes on valgerassi hävitamine ja teiste rasside orjastamine läbiv teema,kui samas kutsutakse teisi rasse sallivusele,altruismile ja manitsetakse ja hoiatatakse teisi rasse rassismi eest!Maakera ei ole kummist ja tegelikkuses toimub rassidevaheline võitlus ellujäämise nimel.Ärme siis lase rabidel oma ajudesse mürki süstida ja lambastudes endale pähe istuda.Ajame selja sirgeks ja võitleme oma huvide eest ja ütleme tõde näkku ja otsime liitlasi idaeuroopa riikidest,sest lääneeurooplastel on ajud juba lootusetult mürgitatud,nad ei ole enam adekvaatsed ja täeliku lambastumise tulemusena on nende mehed muutunud jalamatiks kõrberahvastele!
e
eestlane/ 5. juuni 2015, 21:43
Kas peale "meeleavaldust" enam mitte ÜHTEGI immigranti Venemaalt Eestisse EI TULE? Kui peaks tulema, siis on küll see "meeleavaldus" idiootsus ja KASUTU.
i
Inge/ 6. juuni 2015, 01:06
Sa, eestlane, ei saa vist hästi aru millest jutt käib? Praegu käib ju jutt nendest mustadest, keda peaks küll rohkem kartma, kui venelasi. Õige venelane ei tahagi siia tulla, aga need mustad tulevad karjadena nii, et nende maad ja riigid jäävad tühjaks. See on küll viimane õudus, mida minusugune (olen juba kõvasti 70+) peab enne surma nägema. Tunnen südamest kaasa arukatele noortele inimestele.
i
ingel/ 6. juuni 2015, 14:39
Olen ka 70`+ ja mäletan tänase päevani, kuidas pidime koolipõlves kartma vene kaklevaid ja raha pommivaid koolipoisse nii, et kooli läksime karjaviisi ja mõnikord vanemate kaitse all. Pimedas ei tohtinud sõjaväeosa hirmus välja nägugi näidata ja kõik kartsid koputust uksele , arreteerimist ja Siberisse saatmist. Tõesti, venelastest immigrandid on muutnud oluliselt meie elu, aastate jooksul pole eesti keelt ära õppinud nii et kasvõi nui neljaks. Aga ikka jätkub see tuiutav "integreerimine", seekord neegrite suhtes. Kust võtate, et seni integreerimata sisserändajad jätavad pärismaalased hävitamatae ja ei liitu tulnukatega.
s
soovitus noorele kehvormikutsikale/ 6. juuni 2015, 05:56
Mine õppima. Siis saad omale mingi ausa ameti. Selliste kommentaaride kirjutamine on idiootne ja kasutu. Ega vist nende eest palju ei maksta ka? Ja broilerikarjääriga on ka nagu ta just on. Klähvid 10 aastat netis sotsibroilerite, keskibroilerite ja IRLibroileritega. Ja siis jääb järjekordne koomuskitegija pensionile ja saab valimisnimekirja esinumbriks. Ja Sina kui ustav broiler oled nimekirjas number 137.
p
Pane/ 6. juuni 2015, 22:49
tähele! Kui nii edasi läheb, on venelane su parim sõber ja kaasvõitleja. Küll ka sinu silmad avanevad, ma loodan. Liigu maailmas veidi rohkem ringi, kuid kindlasti mitte turistina.
j
Jälle -/ 8. juuni 2015, 04:40
TÄHTIS POLE RAHVUS, VAID MEELSUS!
s
samuti eestlane/ 8. juuni 2015, 04:38
1) Mis vahet seal on, MIS MAALT immigrant tuleb? Vahe on selles, MIKS ja MILLINE immigrant tuleb ja MIDA TEGEMA siia. Ja KUIDAS TAL lood VÄÄRIKUSE jm MORAALSETE kategooriatega on.
2) ÜKSKI MEELEAVALDUS POLE KASUTU. Tõesta vastupidist.

"
5. juuni 2015, 20:26
"Pagulaste vastu"Facebookis.Laikige!
Homme 6.juunil meeleavaldus Tlns Tammsaare pargis kl.12.00!Tulge kohale,osalege!
t
Tommi/ 5. juuni 2015, 22:51
Sinusugust lolli näeb isegi kommentaariumides HARVA-ARENE!
s
Sulle endale/ 8. juuni 2015, 04:41
Aga miks sa ise ei tee?
Keda valisid?
n
5. juuni 2015, 20:03
Nende "põgenike", tegelikult illegaalsete immigrantide näol on tegemist ehtsa bioloogilise ja etnograafilise reostusega. Vähe sellest, et nad siin (organismis kaasatatoodud) haigusi levitavad ning värvilisi ja sageli tõrjutud lapsi sigitavad. Lisaks sellele risustavad nad ka meie rahvuskultuuri oma tavade ja lollide harjumustega, mida nad ise püüavad ka meile peale suruma hakata. Ja loomulikult hoolib valitsus neist kriminaalidest palju rohkem, kui oma vaestest ja nälgivatest peredest.
Mida niisuguse reostuse ja kollaborantse valitsuse vastu teha, kes seda reostust pidevalt soosib ja põhjustab? Loomulikult vastu astuda! Ja eelkõige tuleb olla sallimatum kõigi, siia kanda kinnitada üritavate, eriti teisest usust ja kultuurist pärit, väismaalaste suhtes. Sest vaata mida sallimatumad te olete, seda hiljem teid oma kodudest välja kihutatakse ja seda hiljem te oma elupäevad mõnes räpases põgenikelaagris ise lõpetate. Ka tuleb sellise etnoreostuse vastu astuda oma kultuuri ja keele jõulise kaitsmisega. Tuleb jällegi, elu eest, hoida ja taastada vanu traditsioone ja kombeid ning koguda veel saada olevat vanavara ja see kindlalt talletada. Ja mis kõige tähtsam, olla uhke oma rahvuse üle! Olla need, kes te olete. Rääkida julgelt oma murdekeelt (kes veel mäletab) ka igapäevaelus. Sest keel on ainus, mis meid vähegi rahvana veel elus laseb hoida. Ja loomulikult tuleb näidata koht kätte nii Euroliidule, praegusele, punalillale kriminaalide koalitsioonile, kui ka kollaborantsetele ja müüdavatele rottajakirjanikele, kes nende tellitud soperdisi vorbivad
x
xxx/ 5. juuni 2015, 19:36
ammu kadunud, kogu süsteem on kuritegelik, alates valimistest. https://www.youtube.com/watch?v=urES6AHZ1zg
h
Heinar/ 5. juuni 2015, 19:13
Pöördumatult on kadunud Eesti riik ja Eesti kroon. Veel on jäänud 400 000 orja kes rügavad 200-500eur. eest tööd teha. Ajage oma küürus selg sirgeks ja ärge minge selle raha eest tööle. Eestlane müüb ennast tööturul kõige odavamalt .
k
Kas kesik Lenk äkki...?/ 5. juuni 2015, 21:40
Ja KUIDAS siis ilma tööta ja RAHATA elada...? Mida sa vaimuhaige kesik või EKRE jobu ÄSSITAD kui sul MÕISTUST peas ei ole?
t
Tuleb/ 6. juuni 2015, 22:58
lihtsalt röövida sinusuguseid.
n
Nõus!/ 5. juuni 2015, 19:13
Just täpselt see mida mina mõtlen. Midagi on pöördumatult muutumas. Esimest korda on mul hirm ja On lootusetuse tunne. Ja riik ei kaitse ... ja lastaksegi minna. Avataksegi see pandora laegas. Ma ei mõista ja ei hakka kunagi sest aru saama, miks ometi on inimesed nii rumalad ... ja enesehävituslikud. Ei ole meil Eestis enam munadega mehi eesotsas. Kahjuks.
1
10.juuni ja KÕIK/ 5. juuni 2015, 20:55
Meeleavaldusele,enam pole aega mökutada.
Kommentaariumis vastu olek ei lähe arvesse,see ei huvita kedagi.
t
tegelikult/ 5. juuni 2015, 22:21
Kuidagi pole võimalik tulla, transport on palgaga võrreldes väga kallis. Mõttes igati puhta Eesti eest.
n
näiteks Tartust lähevad bussid/ 6. juuni 2015, 09:04
Vanemuise alumisest parklast kell.15 ,"pilet/osalustasu on ainult 3.- edasi-tagasi,selle peaks ikka leidma.
10.ndal kuupäeval siis,lähme ja ütleme välja,mis me arvame,sest meid PEAB palju olema,EKRE ilma rahvata EI SUUDA end opositsioonis olles maksma panna.
k
Kui ainult mõttes,/ 8. juuni 2015, 04:44
siis on paraku ka võit mõtteline.
p
Pärnu inimene/ 5. september 2015, 16:36
Kas Pärnust ka Bussi läheb 10.09 miitingule Tallinna? Ühineks.
m
massiimmigratsiooni tagamaadest/ 6. juuni 2015, 20:34
vaata https://www.youtube.com/watch?v=yEiDplMeEHs
asi on just nii hull või hullemgi, kui seal räägitakse. Ja AINUS võimalus vastu hakata on AKTIIVNE MASSILINE vastuhakk.
h
5. juuni 2015, 18:51
Helme peaministriks ja lõpetagem see jama!!! Soomlastel on juba Soini välisminn, sest asjad on Soomes juba väga halvad.
s
soomlastel juba kärbitakse pensione, et/ 6. juuni 2015, 20:37
immigrandid võiksid end mugavalt tunda.
a
ants/ 5. juuni 2015, 18:50
Kuidas soomlastest on saanud sellised pelglikud inimesed? Mis siis sellest, kui süüdistatakse rassismis. Eestlastest ei ole ka varsti trammis korra loojat.
a
antsule/ 5. juuni 2015, 19:40
Rootslased on veel hullemad.Pead norus,silmad maas. Võõrad, hirmsad kui tondid, teevad mis tahavad su maal. Komme pidi olema mingi "ülestõus" võõraste vastu Tammsaare pargis? Kohale,kes "mustamandrikatku" ei taha!
a
aga/ 5. juuni 2015, 23:47
eesti mees ei ole ÄPU,hakkab vastu vägivallale
n
need on need nn euroopalikud väärtused, kus/ 6. juuni 2015, 20:44
vanad euroopa riigid on suurtes süümepiinades kolonialismi ning natsisimi mahitamise eest hakanud "aitama" keda tahes. Eks moslemid kasutavad seda sentimentaalset härdameelsust ära ning nõuavad ka endale kui "vähemustele" mistahes õigusi ning vallutavad euroopat just nn inimõiguste malakaga. Ja kes julgeb sõnagi vastu öelda - on rassist ja vajab kohe viharavi. Sellist väärakat ideoloogiat on meie peavoolu meedia juba täis -- ebanormaalsus tahetakse muuta normaalsuseks nagu muus euroopas. Kuid sellisele mentaliteedile tuleb öelda kindel EI.
m
MK/ 9. juuni 2015, 23:51
Nagu ütles Heinz Valk "ÜKSKORD ME VÕIDAME NIIKUINII"
Nii et rahvas, seisame homme oma kodumaa ja õiguste ees. Me saame sellega hakkama !!!!!
m
MK/ 9. juuni 2015, 23:51
Nagu ütles Heinz Valk "ÜKSKORD ME VÕIDAME NIIKUINII"
Nii et rahvas, seisame homme oma kodumaa ja õiguste ees. Me saame sellega hakkama !!!!!
n
need on need nn euroopalikud väärtused, kus/ 6. juuni 2015, 20:44
vanad euroopa riigid on suurtes süümepiinades kolonialismi ning natsisimi mahitamise eest hakanud "aitama" keda tahes. Eks moslemid kasutavad seda sentimentaalset härdameelsust ära ning nõuavad ka endale kui "vähemustele" mistahes õigusi ning vallutavad euroopat just nn inimõiguste malakaga. Ja kes julgeb sõnagi vastu öelda - on rassist ja vajab kohe viharavi. Sellist väärakat ideoloogiat on meie peavoolu meedia juba täis -- ebanormaalsus tahetakse muuta normaalsuseks nagu muus euroopas. Kuid sellisele mentaliteedile tuleb öelda kindel EI.
c
C'mon,/ 8. juuni 2015, 04:45
sa räägid trammist - me oleme III MS künnisel!
i
Igati kena kirjutis/ 5. juuni 2015, 18:48
Probleem ei ole siiski Euroopa ametnikes vaid kohalikes kupjastes kes Eestis võimul ning kel puudub selgroog ja tahe vastu olla nendele ametnikele ning öelda selge ei. Sellega tekitame austuse enda vastu ja edaspidi arvestatakse meie arvamusega. Eesti rahvas peaks eneseväärikuse tagasi võtma ja olla võrdne võrdsete seas.
p
.../ 5. juuni 2015, 19:39
pole mingit vahet millised ametnikud ja politikud, niite tõmmatakse sukkudel täpselt ühest kohast.

n
Nõus/ 5. juuni 2015, 18:32
Kahjuks on hr. Ellermaal tuline õigus.
a
aktivisti nõudmisel./ 5. juuni 2015, 18:29
Mis nüüd hakkame jõudu katsuma või, kes nuia,mürgi,skalpelli,kuuli,pudrukausi või millega iganes, veel senisele lisaks, kuigi see ei kao kuhugile niigi.
1
18:29-le/ 5. juuni 2015, 19:20
Sinu ajuehitus vist nõuab skalpelli?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee