Eesti uudised

Telesaadet "Puutepunkt" enam ei tule: kes jätkab nende tööd?

Kristiina Tilk, 4. juuni 2015 07:00

48 KOMMENTAARI

t
Teadja/ 22. november 2015 11:48
Riigil pole ju tarvis telesaadet, kust koorub välja riigi enda nõrk toetus ning hoolimatus puudega inimeste vastu. Pigem on mõistlik hajutada need teemad laiali.
k
kraamer/ 5. juuni 2015 12:13
Seda osa, mida toitis "Puutepunkt" pole võimalik asendada ühegi teise saateformaadiga.
Millisega?
Olles ise olnud omastehooldaja, küll ametlikult palgata, sest omaksed olid sugulased, puudutas see saade mind sügavuti. Ei ole meie riigis väikestki tagatuba, kus tegeldaks perekondade tragöödiatega sellisel tasemel.
:-((((
l
lugeja/ 4. juuni 2015 18:57
Ainuke saade mida üldse ETV vaadata, oligi Puutepunkt koos asjaliku ja sümpaatse saatejuhi Kaidor Kasega. Jätke ETV propagandasaated tegemata ja jätkake inimestele vajalike saadete näitamist. Nõuan Puutepunkti tagasi!
k
4. juuni 2015 18:58
v
vaataja/ 4. juuni 2015 18:09
Nõustun paljude PUUTEPUNKTI vajlikkusest aru saanud eelkirjutajatega. Tõstaks esile ka sümpaatse saatejuhi Kaidor Kahari, kes tõi saate juurde laheda aktsendi. Puudega inimesed või nende hooldajad ei olnud temaga suheldes mingid hädised tüübid, vaid ta leidis neis ka ägedaid külgi, olles samal ajal hästi hooliv. Saade lõppes ikka pigem positiivse noodi või nõuandega, ei olnud halamist. Olen täiesti sellise saatejuhi fänn!
h
hmm/ 4. juuni 2015 14:57
palun jätkake puutepunkti tegemist
n
noh/ 4. juuni 2015 12:32
ega see Kangro ise vähem kahepalgne pole!
p
Pisut piduriga/ 11. juuli 2015 01:22
Milles see kahepalgelisus väljenub???
o
oeh/ 4. juuni 2015 11:50
kahjuks ei olnud alati tegemist objektiivse saatega ja erivajadustega inimeste elu(olu) kajastamisega. Tihti otsiti nimme probleeme samas, kui oleks ehk rohkem tahtnud näha kuidas paljud puudega inimesed elavad kenasti, on hakkamasaajad jne. Neid näidati ja neist räägiti, ent vähe. Selles osas võiks õppust võtta saatesarjast, kus füüsilise puudega tublid eestlased ulmelise mitmesaja kilomeetrise matka läbi tegid- läbinisti positiivne ning ei tekitanud soovi telekat kinni lükata.
k
kas..../ 4. juuni 2015 14:04
kas teie lükkasite siis teleka kinni kui näidati Puutepunkti! Naljakas arusaamine elust. Loomulikult oli see sari hea, aga mis neist inimestest edasi sai? Näiteks Tommist, seda te enam ehk ei taha teada? Puutepunkt ei olnud ju hädaldamise saade, kus siis puudus objektiivsus?
o
oeh'ile/ 4. juuni 2015 17:46
Nüüd ilmus vist saate kinnikeeraja ise välja oma tegu põhjendama? Et vaja oleks ilusaid saateid puuetega inimestest, mitte koledaid. Aga tehke siis Eesti elust ja poliitikast ka ilusaid saateid - kuidas kõik on õnnelikud ja rahul ja isegi päike naeratab meie edusamme nähes. Ja soovitage sama ka Pealtnägijale - las teevad nüüdsest kiidulugusid - nõus :))
o
oeh/ 4. juuni 2015 21:10
Olen v tihedalt viimased tosinkond aastat omanud kokkupuudet psüühilise erivajadusega inimestega. Tean v hästi, millest räägin. Küll aga ei ole Puutepunkt alati objektiivne paraku. Teie näete seda kõike televaataja aspektist, mina OLULISELT lähemalt, nö köögipoolelt.
k
kraamer/ 5. juuni 2015 12:20
Minu arvates oli see matkasaade liig, sest paljud ei pidanud tõesti ülejõukäivatele katsumustele vastu.
Mis aga saate objektiivsusesse puutub, siis ega ühe lühikese saate jooksul ei saagi kajastada kogu tegeliku elu valu. Meie pere vaatas seda saadet, sest selle kaudu nägime, et peale meie pere absoluutselt üle jõu käivast raskusest, oli inimestel veel suuremaid ja raskemaid olukordi. See andis jõudu.
t
tuleb hea seriaal/ 4. juuni 2015 11:38
Saame uuest vaadata "Lihtsalt Roosat".
o
Ongi hea/ 4. juuni 2015 11:44
Valus oli neid väetikesi vahtida. Parem sukeldun kiitvasse riigipoliitikasse.

m
Miks/ 4. juuni 2015 11:23
raiskab ERR raha inglise, prantsuse, itaalia-saksa filmide sisseostmiseks? Neid oruvalitseja seriaale on juba aastaid nähtud. Las jääb see erakanalite lõbuks. Egas sealt ERR polegi midagi tarka vaadata, eestit ja eesi inimeste elu -olu puudutavaid teemasid on vähe, ikka rohkem, mis meist kaugemal, keda see huvitab, kui elu siin on juba allapoole elamispiiri. Nüüd siis ka mindi Puutepunkti kallale. Võtke 5 min eestit puudutavat AK uudiseid maha ja jätke ikka see, mis eestist väljaspool, siis täiega ära tehtud! Loodan, et saatele leitakse jätkamise võimalused.
d
df/ 4. juuni 2015 11:15
toimuvad suured protsessid ja valge rassi hävitamine, puuetega inimestest on vaja vabaneda, nende häbimärgistamine, joodikuteks ja loodriteks sõimamine, Töövõimeseadus, nende olukorda käsitleva saate kinnipanek .... kõik liigub ühes suunas. Kui pildil ei ole siis ei ole neid olemaski ja võib vabalt eutaneerida kui kasutu biomassi.
https://www.youtube.com/watch?v=TzW_4x7c-rI
j
Ja-jah/ 4. juuni 2015 11:10
Ja mis asenuseks pakutakse-mingi tilu-lilu või mõtetu multi-kulti??
k
Kas riik astus/ 4. juuni 2015 11:08
riigitelevisioonile varba peale? Puudega inimesi tekkis avalikku ellu liiga palju, nende hääl hakkas kõlama, liiga aktiivseks muutusid ning hakkasid ohtu kujutama. ? Peidame aga ära, pigistame silma kinni, kui ei näe, pole probleemi! Seda saadet vaatasid ikka väga suured inimhulgad. Eetris on palju vähema vaatajaskonnaga saasta, need jäävad alles. Valus ämber.....valus. Aga pole imestada, nii Eesti moodi.
a
arnu/ 4. juuni 2015 10:46
nõukaaeg hiilib tagasi ,siis ka puudega inimesi ei olnud ju.neid varjati iga hinna eest.etv reformarist juht tuleb lõpuks maha võtta.
e
eks/ 4. juuni 2015 11:05
asemele tuleb töökohustus ja eutanaasia võimaldamine.
p
puuetega inimesed soovivad/ 4. juuni 2015 11:10
ja neil peakski olema see õigus tööl käia ja tööd teha!
Puue ja eutanaasia ei ole kuidagi seotud.
k
4. juuni 2015 14:57
kes sind su lolli õigusega ikka tahab ! - tööd teha ei suudeta ja see töölollus alles saksa lenduriga lõppes "suurepäraselt!" mäkke panekuga. on olemas selline pargrahv, tervisliku seisundi tõttu töölepingu lõpetamine ja edasi, õigus - kohustus tööd edasi otsida, aga saamine, kui tervetelgi pole head tööd... saate lõpetamine on paras idiotismi näide selle võimu, riigi ja kõigi asjaliste kohta, kes jaanalindu endast kujutavad pead liiva või tiiva alla peites. kas vaatajate arvestust ei peeta, et idikail lällata lastakse rahva raha eest ?- kõik vahivad vaid etsi tallinna tv-d `.
t
Tihtilugu on puuetega inimese ja nö "terve" inimese/ 5. juuni 2015 09:46
motivatsioonitase erinev. See nö " terve" ongi suht laisk, istub enamjaolt facebookis ja kuulutab kui palju tema aeg väärt on!
Tean mida räägin, kuid kahjuks on eestlaste tase veel väga mahajäänud ning madal. Arenguruum meeletu!
t
tiina/ 4. juuni 2015 10:24
Väga vale otsus, alati vaatasin ja kuulasin saadet, nägin elu kitsaskohti, kuidas saavad hakkama puudega laste pered jms. Õnneks enda peres puudega kedagi ei ole, kuid hariv oli vaadata kuidas saavad hakkama need tugevad inimesed, kes peavad igapäev oma elus hoolitsema puudega inimese eest. Mõnikord vaatasid ka lapsed seda saadet ja kindlasti avardas see ka nende maailma.
p
puudega lapse ema/ 4. juuni 2015 10:15
Kas keegi asjalikest inimestest ei võiks algatada saatesarja toetuseks allkirja kogugumist petitsioon.ee lehel?
n
ntx/ 4. juuni 2015 11:07
hakake youtubes saadet tegema. Teed oma kanali ja hakkad teemasid tõstatama, paljud puuetaga inimesed ise saaksid seda teha. Õppinud inimesi on nende hulgas küllalt.
Ä
???/ 4. juuni 2015 09:52
Äkki tahetakse väiketootja käest lihtsalt hästi sissetöötatud saade üle võtta?

V
"ärge kurvastage"/ 4. juuni 2015 09:41
Vikerraadisot võetakse peatoimetaja soovil maha teadussaade "Labor", ETV-st P"uutepunkt" MIS TOIMUB!
d
dsfgh/ 4. juuni 2015 11:08
tõmmatakse läbi info, arutelu ja ideede genereerimise kanalid, vaimne orjastamine käib.
t
terve inimene/ 4. juuni 2015 09:40
austasin siiani ainar ruussaart, enam mitte. kas maksumaksja, kes televisiooni ülal peab ja talle palka maksab, käest ka küsiti? vastupidi, rohkem oleks selliseid saateid vaja, imelik, et see ainuski kaotatakse. kust saab tulla selline värdmõte inimesele üldse pähegi? õudus!
s
Siivi/ 4. juuni 2015 09:27
Pole ka puudega inimene , aga seda saadet oli väga meeldiv vaadata, kuna viis kurssi Eestis elavate puudega inimestega ja nende eluoluga. Toetan selle saate jätkamist
v
Võib olla/ 4. juuni 2015 09:20
on mingigi võimalus, et keegi kommertskanalitest võtab puutepunkti enda hõlma alla? Nii väikeses ühiskonnas peab tooma välja erinevuse, me oleme kõik erinevad ning me kõik kuulume siia ühiskonda, me peame võtma elu sellisena nagu see on!
n
naine/ 4. juuni 2015 09:17
Oli väga hea, huvitav ja silmi avav saade. Äärmiselt kahju, et sellised saated lõpetatakse, aga mingit jura näidatakse riigitelevisioonis edasi. Olen väga pettunud!
t
toetaja/ 4. juuni 2015 09:16
Olen Puutepunkti saadet vaatama hakanud alles viimastel kuudel ning on muutunud iga pühapäeva hommiku osaks. Olen ise kokku puutunud puuetega inimestega oma peres ning lähikonnas ning ütlen kindlalt, et seda saadet ON vaja. tegemist on siiski ainsa saatega, mis kajastab tõsiseid sotsiaalseid probleeme Eesti ühe suurima vähemuse elus. Peale Puutepunkti ei ole tegelikult ühtegi teist saadet, mis nii süvitsi ja komplekselt käsitleks nende inimeste elusid, kes on puudega, või nende hooldajad. Selline liigutus ERR poolt on tohutult silmakirjalik ning pahatahtlik. Samuti ei kannata kriitikat nende väide, et puuetega inimeste probleeme kajastatakse teistes programmides. Seda tehakse minimaalselt ning ainult konkreetsete lugudega. Samuti võiks siinkohal appi tulla riik ning valitsus. Pole raske leida see raha, mis on vaja ühe saate tootmiseks. Selle võib leida nii riigi eelarvest, kui ka sotsiaalministeeriumi, kultuuriministeeriumi eelarvest. Tõsiselt nõme on Tsahkna käitumine soovida lihtsalt edu ja mitte alla anda raha otsimisel. Oled ise sots.minister, siis tule pane õlg alla ja aita otsida lahendus. Aga tõsi, Eesti valitsusjuhte ei huvita miski muu peale oma taskute täitmine ning erakonna võimu upitamine. Riik ja rahva heaolu on viimane, mille peale mõeldakse.
o
on ikka/ 4. juuni 2015 09:04
Väga väga kurb, et riigitelevisioonis on otsutajateks e. juhtivates suurepalgalistes ametites ise haigevõitu inimesed. IRL taust? Katkistest kodudest, vallaslastena sündinud, naistevahetajad, alkolembid. Kui ERR kasutab sellist inimest nagu au- ja häbitundeta rahanäljas Kersnat, silmakirjalikkku enesupitajat ,siis oleks aeg vaadta, kes on ikkagi need ERR niiditõmbajad
h
hr Ruussaarele!/ 4. juuni 2015 09:01
ei ole samuti peres ühtki puudega inimest, aga meie pere vaatas alati seda saadet ja meeldis, et mindi sügavuti probleemide sisse ja püüti ka midagi analüüsida.
No tõesti võiks ära jätta ükskõik mis muu saate, aga see saade peaks jääma kui aamen kirikus!
Kuidas on üldse võimalik hr Ainar Ruussaarel eksisteerida ETV-s kui puudub vähimgi inimlik arusaam tähtsaimatest probleemidest, mida peab kajastama ETV. Saate teema ja ülesehituse kohta ei ole mitte kellelgil probleeme kunagi üles tõstatatud, sest kõik oli äärmiselt inimlikult ja samas otsekoheselt kajastatud.
r
ruussaar/ 4. juuni 2015 16:55
loodame korjandusele.Eesti rahvas on nii kaasatundlik"
m
Marii/ 4. juuni 2015 22:48
Julgen arvata, et Ainar Ruussaar on lihtsalt tankist, kes pidi need sõnad välja ütlema, ühesõnaga - peksupoiss. Tegelikud otsustajad on siiski kõrgemad vennad, kelle veel kõrgematele ülemustele (vt Stenbocki maja suunas) astus Tiina Kangro koos saate teiste tegijatega väga kõvasti varba peale.

j
juku/ 4. juuni 2015 09:00
Kui silma alt ära, pole ka probleemi...nii arvavad meie juhid ja suunajad. Kõik puudega inimesed tööle!!!
e
ene/ 4. juuni 2015 08:51
Väga kahju!Vaatasin alati huviga,eluline saade.
m
m-50/ 4. juuni 2015 08:47
p
puudega/ 4. juuni 2015 08:38
on alles tõprad need reformikomud
ä
..../ 4. juuni 2015 08:36
ääretult kahju, ei ole küll ise puudega ega ka peres kedagi aga vaatasin saadet suure huviga, silmaringi tuleb laiendada, inimestele kaasa tunda, abistada kui võimalik.....
k
Koit ka puudega/ 4. juuni 2015 08:36
Minu meelest tahetakse nii nagu nõuka ajal, teistsugused ära peideti, nüüd samuti probleemist mitte rääkides probleem ära kaotada. Tekitas ju Tiina Kangro paraja peavalu uue töövõimereformi tegijatele. ERR on ju valitsuse käepikendus ja kellele meeldiks kui tema tegevust kritiseeritakse. Nii lihtne see ongi!
l
lugeja/ 4. juuni 2015 08:25
Ei ole sõnu,ennem jäägu ära mingi meelelahutussaade,aga PUUTEPUNKT peab jätkuma.Saade,mis on oluline nii tervetele,haigetele nii suurtele,kui väkestele,see peab jääma.
l
lugeja/ 4. juuni 2015 08:25
Ei ole sõnu,ennem jäägu ära mingi meelelahutussaade,aga PUUTEPUNKT peab jätkuma.Saade,mis on oluline nii tervetele,haigetele nii suurtele,kui väkestele,see peab jääma.

v
vaataja/ 4. juuni 2015 08:19
Meie peres pole õnneks ühtki puudega inimest, aga vaatasime alati Puutepunkti. Just seepärast, et Puutepunkt analüüsis teemat nö "jalad maas". Ei illitsetud, ei haletsetud, ei näidatud puudega inimest kui puude tõttu kangelast. Mida just need nimetatud teised saated teevad. Puutepunkt seevastu tõi avalikkuse ette täiesti uued ja olulised teemad teemad. Nii inimlikus mõttes kui riiklikult. Miks selline saade lõpetatakse?!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee