Kommentaar

Helir-Valdor Seeder | Kindel ei kvoodipoliitikale!

Helir-Valdor Seeder, riigikogu aseesimees, IRL, 3. juuni 2015, 18:35

28 KOMMENTAARI

r
rahvas/ 5. juuni 2015, 20:51
Mõistlikust jutust on kasu vähe. Ikkagi neid tuuakse siia. Kes nad on ei tea keegi. Pagulased, kes põgenevad on vanurid, emad koos lastega aga neid on ehk 2% Ülejäänud on tursked terved tugevad mehed. Kas soovime sama saatust mis Rootsis on? Kas meie eestlased peame oma laste ja naiste pärast lahkuma oma riigist, et neil saab olema turvaline elu? Ei neile ütlen ma ja antke korralikku töötasu meie naistele ja meestele, et pered ei peaks siit lahkuma. Kõikidele elamine ja pole siis häda midagi ja rahvas jääks siia. Iseenda rahvas
j
Jurik/ 4. juuni 2015, 20:11
Põhjendatakse pagulaste vastuvõtmise vajadust sellega, et eestlasi ka võeti vastu kui nad II Maailmasõja ja nõukogude võimu eest välismaale põgenesid. No kuulge, pagulasest eestlane oli haritud rahvas ning ei kartnud tööd teha. Nendest oli pagulust pakkuvale riigile ainult kasu. Need, kes nüüd tulevad ei taha ju tööd teha, vaid hüvesid tarbida ja vale(paha) usku levitada. Meil peavad paljud miinimumpalga või väikese pensioniga KÕIK eluks vajamineva soetama, aga ühele pagulasele kulutatakse kuus palju rohkem raha(toit, riietus, möbleeritud eluase). KAITSKEM EESTI ja EUROOPA PIIRI !!!
h
hmm/ 5. juuni 2015, 14:50
nagu kalevipojad soomes?
a
am/ 4. juuni 2015, 17:37
No nii.Tulbki see aeg jälle tagasi,kus palume ise Venemaad tema kaitsvasse rüppe tagasi võtta,et säiliksime.
t
tavaline eesti mees/ 4. juuni 2015, 15:38
EKRE ütles kohe EI pagulastele. IRL mõtles kaua aega enne kui EI öelda. Muidugi on hea, et ka üks valitsuspartei ütleb ei, kuid see on kuidagi kohmakas ei. Miks ei öeldud ei kohe, kui tuli uudis pagulaskvootidest? Kas oli vaja mõtlemisaega? Või oodati, mis reform asjast arvab? Ma arvan, et nii kogenud poliitikud peaksid kohe oma seisukoha välja ütlema. Nädal aega seebitati tervet eesti rahvast siin hoopis teistsuguse jutuga, mis ajas südame pahaks. Terve delfi oli igasuguseid eero jansoneid täis. Vaadati vist, et eestlased hakkavad lõpuks vastu ja asuti " omade poolele".
v
väga asjalik lugemine!/ 4. juuni 2015, 15:16
kui Sakslased said türklaste näol veel mingilmääral odavat tööjõudu, siis Rootsisse on tõesti pagenud kogu maailma "rämps"- vabandust otsekohesuse eest!
a
Angela Merkel juba ütles,/ 4. juuni 2015, 13:26
et see paljukiidetud multkult on LÄBI KUKKUNUD. Saksamaal igatahes, aga seal v a i d türklased enamuses. Küll moslemid, aga ikkagi valgem rahvas. Ja lootus, et meile vaid töötegijad tulevad...kes aja möödudes ikkagi vananevad ju...Oi, milline demagoogija ja lihtsameelsus või tegelikult on Brüsseli saadikutel "näpud sahtli vahele surutud"?
k
Küll nad meile/ 4. juuni 2015, 13:18
kaela surutakse. Lugege U. Paeti ja Kaja Kallase habisemisi, aga Yana Toom ässitab venemaalasi siin...Oleme ikka seltskonna valinud. Referendumit ei tule, mingid kogunemised Toompeal ei loe,mõnede poliitikute hääl on nagu hüüdja hääl kõrbes, erakodadel, kes asja vastu, on Riigikogus liiga vähe hääli...Mis teha?
t
t siim/ 4. juuni 2015, 13:15
Okupeeritud Eesti.
Omad lapsed välja, multikuldid asemele! Ümberrahvastamise ja assimileerimise uuele ringile! Eestivaba Eesti 3-4 põlvkonna möödudes!
Ideoloogilistest hävituspataljonlastest arvamusliidrite rahvusnihilistlikud sisendused on teinud oma töö - noored eestlased teavad, et rahvusena neid polegi tegelikult olemas, kuna rahvuseid pole reaalselt olemas, sest rahvus võrdub üksnes kodakondsusega. Oleme kõik lihtsalt inimesed - homo sapiensi nimelise loomaliigi liikmed. Kuna eestlasi pole reaalselt olemas, siis ei saa nende kadumise pärast ka kurvastuda, sest ükski normaalne ja täiemõistusega inimene ei saa kurvastada ju selle kadumise üle, mida pole olemas olnud.
Eesti ümberrahvastamist Aasiast , Aafrikast jt ülerahvastatud piirkondadest pärit majanduspõgenike suurte hulkadega pole suure tõenäosusega enam võimalik ära hoida. Rahvussuitsiid uute okupantide kohalike käsilaste assisteerimisel tehakse ära sama kindlalt, nagu suruti riigikogust läbi homoabieluseaduse vastuvõtmise otsus.
.Väike hulk riiklike ajupesurite (nn rahvateenrite) hüpnoosile mittealluvaid ja iseseisva mõtlemise säilitanud inimesi pole võimelised eestlaste rahvussuitsiidi ära hoidma.
Mida ehk annaks veel teha, on kutsuda ausaid inimesi üles tegema kõik selleks, et kõigi vahenditega takistada ja hoida ära brüsseliseerimise ning malmöstamise tulekahju levikut läänest ida suunas Peipsi tagustesse Leningradi, Pihkva, Novgorodi jt meile lähematesse oblastitesse, kus rahvuslikku omapära ja puutumata loodust on veel suhteliselt palju säilinud! Pagulaskeskused jäägu Viimsisse, Tiskresse-Tabasallu ja teistesse Tallinna regiooni jõukamatesse piirkondadesse!
t
tsm/ 4. juuni 2015, 13:29
Paradoksaalsel kombel peame nüüd hoopiski rõõmustama 5,2% põlisrahvaste ajaloolistest asualadest Venemaale kinkimise üle, sest vähemalt 5,2% Eesti territooriumist
jääb esialgu brüsseliseerimata ja malmöstamata. (Brüsselis, EU pealinnas on põlisrahvast veel ainult ca 30%).
t
tsm/ 4. juuni 2015, 13:29
Paradoksaalsel kombel peame nüüd hoopiski rõõmustama 5,2% põlisrahvaste ajaloolistest asualadest Venemaale kinkimise üle, sest vähemalt 5,2% Eesti territooriumist
jääb esialgu brüsseliseerimata ja malmöstamata. (Brüsselis, EU pealinnas on põlisrahvast veel ainult ca 30%).

k
Kõik ühiselt ja ühes suunas/ 4. juuni 2015, 12:06
Kõikide hääl ühiselt on oluline, me kõik peame toetama üksteist ja EI - ütlema selgesõnaliselt ja kindlalt - kindlameelselt. Aitäh Hr. Seederile kindlameelsuse ja kindla sõna eest ja Pr. Aunaste on sama kindlal seisukohal olnud, välja öelnud kindlalt -EI. Kõik ühiselt ja ühes suunas, siis me oleme tugevad.
k
4. juuni 2015, 10:39
Kui tuleb võtta,siis on vaja rääkida arvust.Näiteks, üle 10ne ei võta ja kõik, sest tulijatel ei ole lõppu näha ja meil ei ole vahendeid neid ülal pidada.
d
djaval/ 4. juuni 2015, 11:42
Kui juba korra uks paotada ei jõua arugi saada kuidas kõik kohad mustama hakkavad. Lased ühe sisse ja siis selgub, et sel on naine ja 10 last. Ja nii ta läheb...
ä
ära ole rumal/ 4. juuni 2015, 14:44
Ühel pigil on 10 naist ja 10 last igaühega = 100 neegrit. Lisaks kogu suguvõsa. Nii, et ühest võib saada kolossaalne arv.
j
juss/ 8. juuni 2015, 11:34
mingi lihtsameelne oled või reform, proovid musta valgeks rääkida, kui ei saa ühtmoodi siis proovime teistmoodi, toome ainult mõned, kui need siis vägistavad ja lammutavad siis ju ikka vähem kui see alguses pakutud mass, ja tegelikult võib vabalt nii juhtuda et algul öeldi 1000, meie polnud nõus, siis pakume ehk ikka 500, muidugi oleme me nüüd ju nõus, poole vähem ju kui algul pakutu... ja kui esimesed kohal on siis kohe järgi tulevad ülejäänud 9500, sest need levivad nagu katk.
k
Kodanik/ 4. juuni 2015, 09:54
Kvoodi määramisel on toodud põhjenduseks, et Eesti on siiani nii vähe põgenikke vastu võtnud. Seda vildakat alust kasutavad ka Eesti huvide eest mitteseisvad Eesti europarlamentäärid. Tegelikkus on hoopis selline, et Eesti jõuametid on teinud väga head tööd pagulaste selekteerimisel migrantidest. Erinevalt Lääne-Euroopast ja Põhjamaadest. Niid tahetakse Eestit hea töö eest karistada. Kui Itaalia ja Kreeka oleks sama head tööd teinud, siis meil seda rahvaste rände probleemi ei oleks.
p
peeter/ 4. juuni 2015, 01:56
Kas siin väljaöeldu ….“ELi kohustusliku kvoodipoliitika asemel vajame ühist ja solidaarset pagulaste abistamis- ja kaitsepoliitikat põgenike kodumaal. See peaks olema Eesti poliitikute ja diplomaatide sõnum Brüsselis“ muutub ka IRL ametlikuks seisukohaks?
Praegu on nii Tsahkna kui ka Muuli meedias ilmunud arvamus allaheitlikum, et kohustuslikke kvoote küll ei soovi, kuid põgenikke tuleb vastu võtta, iseasi kui suurel arvul.
t
teadja./ 3. juuni 2015, 23:52
Tubli Helir, aga näita mida sa suudad, sest sinu positsioon jääb ju riigikogus esimese kahekümne hulka. Võrreldes Aunastega, kes jääb sinna kõige tagumisse ritta ja vaatab binokliga, et kas ma näen Heliri kukalt.
k
kaur/ 3. juuni 2015, 21:38
Hea kohe lugeda asjalikku juttu!!
k
Koju!/ 3. juuni 2015, 19:24
Kvootidele ei!
Ja mis me nende kirjaoskamatute suulukeelsetega peale hakkame?
N
kindluses/ 3. juuni 2015, 19:16
No vaatame, küll tulevad mingi muu skeemiga välja.

k
kke/ 3. juuni 2015, 19:05
k
kke/ 3. juuni 2015, 19:04
5
5+/ 3. juuni 2015, 19:03
Ometi üks sirge seljaga eesti mees kes räägib mehejuttu ka poliitikute seas. Kuidas edasi? Kuhu peab loosungitega minema?
m
m44/ 3. juuni 2015, 18:40
On ime ,et Eesti kaltsuajakirjanduse ajal mõistlik arvamus avaldatakse. Ei Eesti rahvast ignoreerivale ja hävitavale valitsusele.
a
Ann/ 3. juuni 2015, 18:38
Üks mōistlik jutt ka poliitiku poolt😀

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee