Kommentaar

Anita Luik | Kas pagulane on vägivallatseja ja räpane logard?

Anita Luik, Lõuna-Taani ülikooli Lähis-Ida õpingute magister, 29. mai 2015 18:13

262 KOMMENTAARI

t
tere-tere vana kere/ 4. märts 2017 15:26
Tasa ja targu - see ei ole argus.Aeg teeb oma töö.Enne kui aitad-veendu-ega ise peale
aitamist abi ei vaja.
t
tere-tere vana kere/ 4. märts 2017 14:59
Küll lõpeb ka see eurohullus ja heast südamest vastu võetud pagulased täiendavad
rahulolematude ridu.Nemad ninad norus virelema ei jää.Heategu võib teinekord
teha rohkem kurja ...
r
René Stevenson/ 12. juuni 2016 19:12
Selle jutuga, a´la: /....Lisaks ma ei saa nõustuda, et kõik eestlased õpivad mujale kolides ära kohaliku keele, ei ela tööturahadest ning ei pane toime ühtegi kuritegu. Iga sellise väite juures tuleb pähe vähemalt paar näidet, mis ilmestab, et ka meie rahvus on võõra riigi vastutulelikkust kuritarvitanud..../ - näeme ilmset püüdlust otsida lollikesi, kes ei tea mitte midagi erandit kinnitavatest reeglitest. Tõepoolest, kõik moslemid pole terroristid. Paraku on enamus terroriste islamistliku taustaga. Ja veel: paluks mitte laliseda rahumeelsetest moslemitest. Islam on ideoloogia. Sama hästi võiks rääkida rahumeelsetest, Eestit administreerinud kommunistidest. Tundub usutav?
m
mida kuradit?/ 15. juuni 2015 15:33
Võrdleme meie väljarännet pagulastega? Meie lähme siit minema, sest siin pole midagi teha. Meiel, eestlased, oleme töökad ja tubli rahvas. Soome võrdlus on mõttetu. Soomlased ootavad meid sinna, sest nad teavad, et eestlane ei vea alt. Me ei lähe võõrale maale autosid põletama, vägistama, solvama ja kurat teab veel mida. Eestlane ja Somaalia põgenikud on erinevad, me ei võlgne neile mitte midagi!
a
arvamus/ 10. juuni 2015 18:44
Ei pea kõik riigid ühtemoodi tegema lollusi. Aastasadu võideldi igal pool oma iseseisuvse eest ja nüüd antakse see lihtsalt käest. Eestil on vähemalt 10 aastat võimalus seda vältida, siis nagunii toimub juba mingi suurem muutus. Ilmselt hakatakse neid ka Euroopast uuesti minema tõrjuma, tapma, steriliseerima vmt. Eestil tasuks lihtsalt see aeg ära vaikselt oodata. Ja me ei pea üldse kaugemalt vaatama, piisab oma Vao küla näitel näha, et nendega pole midagi peale hakata. Mina pole nõus oma makse sellise jama peale raiskama.
v
Vastan autori sõnadega/ 8. juuni 2015 11:12
Raiskad ainult enda aega ja sõnu.
j
jaanus/ 7. juuni 2015 10:07
Tädi peaks pisut rohkem ajalugu õppima ja mitte ainult peavoolu, vaid tiba rohkem süviti. Näiteks kahe sõja vahelist aega ja pealesunnitud rahulepingut Saksamaa ja liitlaste vahel. Ehk mõikaks rohkem elust ja olust. Võõrastest ja omadest. Tainas.
k
Kursis/ 1. juuni 2015 21:51
Maailm tuleb selline nagu me ta ise teema. Rändritsikad on igalpool kurjategijad, vandaalid, vägivallatsejad ja räpased logardid - siit Soome rännanud "kalevipojad" ainult kinnitavad seda arvamust. Eestist langes seetõttu lausa kuritegevus, et karjade tormas värde välismaale röövima, varastama ja narkootikume müüma. See, et osa läks ka ehitama ja kalkuneid kitkuma, ei muuda asja.

n
Nii siis/ 1. juuni 2015 20:37
mõtetu sõna see Vabariik,otsused ja teod tehakse kuskil mujal
j
Jah/ 1. juuni 2015 20:28
Pagulane on kurjategija, vandaal, mõrvar, vägivallatseja, räpane logard, -lisaks neile ligilähestele omadustele ei ole neil üldjuhul oma kodu,nad on võlgu sõpradele ja ka riigile,kodumaaks kõlbab see,kus parem ja saab taas toimetada oma meele ja tahtmise järgi(vähemalt alguses). Antud juhul tekib küsimus,et kui kõikk sealt ära pagenevad,kes sinna siis järgi jäävad ja neid lähevad siis korrale kutsuma meie eesti mehed,sest neid ei ole enam meie maal vaja??Olen kindel,et peale iive tõstmist muud ametit nad palju ei oska ja ei tule ka toime ilma keele oskusetta!
a
Anita Luik/ 1. juuni 2015 18:29
Nagu näete vastan oma nime alt ja olen Annikast täiesti eraldiseisev inimene.
Olin eemal ja seetõttu ei saanud ka vestluses osaleda. Ei olnud põhjuseks see, et ei julgenud oma sõnade taga seista.
Magister on samuti lõpetatud ja Lõuna-Taani ülikool (SDU) ka reaalselt eksisteeriv asutus.
Vastuseks sulle "paar küsimust" jah ma tean, mis mujal Euroopas toimub ja see põhjustab probleeme väga paljudel tasanditel. Ma ei ole kunagi väitnud, et see nii ei ole.
AGA, mida ma tahan rõhutada, need otsused on ammu kõrgemalt tehtud. See vastumeeldus siin kommentarides ei muuda absoluutselt mitte midagi. Poliitikud teevad, mida tahavad. Küsimus ei ole enam selles kas vastu võetakse, vaid palju.
Vastuseks, kas Eestil pole võimalik muud moodi aidata? Arvan, et on, aga selleks peaks ta ise suurema summa välja käima. Hetkel on ilmselt kõrgemalt poolt soosivam hoiak pagulaste toetussumma saamisele. Lisaks on Eesti alati EL'i soove täitnud. Vaatamata teie meelepahale teeb seda seekord.
R
"paar küsimust"/ 3. juuni 2015 20:10
Rahval jääb siiski õigus oma arvamusele ja mina julgen väita, et rahva arvamus on kindel EI nendele "pagulastele". Ja usun, et meie vastumeelsus ja kainem mõistus on ehk ka positiivseks teguriteks sel juhul, kui need "pagulased" siia tulevad ja ei lase meid meie omal maal jalge alla talluda rassismi ähvarduste nimesildi all. Mina ei karda selliste puhul olla "rassist", leian, et vägivaldsed logardid ei ole eraldi rass ega rahvus, et nende mitte sallimise puhul kedagi rassistiks nimetada võiks.
Kardan, et kunagi pageme ise nende pagulaste käest siit!
Ja ettepanek oleks neid majutada Eesti asustamata väikesaartele, olgu ja vägivallatsegu seal omaette!
a
Anita Luik/ 1. juuni 2015 14:02
Tere kõigile,
Täpsustuseks, ei ole kellegi poolt kinni makstud. Ei Araablaste, ega poliitikute. Aga kui keegi tahab mulle raha anda, siis võtan hea meelega vastu.(Nali, kui aru ei saanud). Ei ole mul ka kodus musta meest.
Mis ma oskan öelda. Kahju on neist, kes enda ümber ainult kurjust ja viha näevad.
ps. Soovides, et minu või mu perele midagi halba juhtuks, a'la peksmine ja vägistamine, nagu siit lugesin...kes meist praegu metslane on. Puhta hingega inimene, ei soovi mitte kunagi mitte kellelegi midagi sellist.
Aitäh Annika positiivse toetuse eest :)
p
paar küsimust/ 1. juuni 2015 14:51
Täpsustaksid ka seda, et kas sa tõesti ei näe, mis mujal Euroopas toimub nende pagulastega? Eks see ole nii, et tark õpib oma vigadest, loll ei õpi teiste vigadestki. Kas sa tõesti pead neid mehi sõjapagulasteks ja ei leia, et tegemist on majanduspagulastega? Kas ei ole teist võimalust Eestil neid aidata, kui et ise ohviks jäädes?
a
Annika/ 1. juuni 2015 21:21
Aitäh ! Toetan täielikult ka seekord Sinu arvamust, Edu ja parimat ! :)
a
Anitale/ 1. juuni 2015 00:51
.....ütle üks hea põhjus miks need pagulased ei või minna rikastesse moslemiriikidesse..Saudi-Araabiasse ja Marokosse??? Saaksid oma usu ja kultuuriruui, kliima ka vastuvõetavam neile! Ka Iraan on saadaval...miks eate neid siia tarima? Tulla tahab mitu miljonit....kuhu meie nad paneme....kes neid toitme riietama siin peab???
m
Mees to Annika=Anita/ 31. mai 2015 19:41
m
Mees/ 31. mai 2015 19:28
Ei arva.Arvan,et sa ,Anita oma suurest uudishimust tahtsid ka kommentaariumis jutust osa vôtta ja just vale nime all,väga sarnase nime ja kirjapildiga.Just nimelt sul ei jätkunud julgust.Kuidagi ebamugav oleks oma nimega..

k
konsa/ 31. mai 2015 19:10
British Schoolgirl's Testimony - Muslims Threaten Children With Violence & Rape Outside School Daily
https://www.youtube.com/watch?v=WO1yN-eKjmo
Oslo, Norway - ALL Sexual Assaults Involving Rape In Past 5 Years Committed By Non-Western Males.mp4
https://www.youtube.com/watch?v=WdP5USboKHY
Oslo Rape Epidemic
https://www.youtube.com/watch?v=BmQ49DztFC4
jne.jne.
k
k./ 31. mai 2015 19:08
Kui nendest pagulastest keegi siin ka tööle hakkab siis madalaima palgaga, nii tekib taas majanduslik seis, kus arvestus hakkab nende palgast ja praegune miinimumpalk arvestatakse keskmiseks ning öeldakse, mida sa virised ja nõuad palgatõusu kui saad niigi nn. keskmist.
a
azza/ 31. mai 2015 14:03
Venemaa ei suutnud poole sajandiga eestlust nii palju ruineerida,kui euroopa liit paarikümne aastaga - pole ime ,et inglismaa proovib sellest kuritegegelikust liidust päkka panna....
r
Rumalale Anitale/ 31. mai 2015 11:54
Loe teiste maade statistikat ja kui statistikast ei piisa, loe neid ülirõveidaid lugusid, mida need armastatud pagulased korda saadavad!
Kui sulle väga meeldib grupiviisiline invaliidiks vägistamine, anna minna, naudi! Mina siia ootama ei jää, millal nad mind või minu väikest tütart rappima hakkavad ja hiljem kohtus kõigile näkku irvitavad, sest neil oli sellest ju õigus, valge naine on hoor! Ei, aitäh, tulevad pagulased, lahkub minu pere turvalisemasse kohta! Itaalia peaks neid tagasi saatma, mitte ise kohale tassima. Mul ei ole midagi teiste rahvuste ja rasside vastu, aga teretulnud on sellised isendid, kes on haritud ja tulevad siia tööle ja õppima. Aga mitte sellised isendid, kes Rootsis, Saksamaal, Inglismaal ja mujal vägitegusid korda saadavad. Käi prooviks sellistes linnaosades jalutamas Euroopas, mille need pagulased on üle võtnud, räägi kohalikega, kuula, milline seal elu on ja kui rahul nad on kuritegevuse ja vägistamistega.
k
konsa/ 31. mai 2015 11:01
Anita Luik, Lõuna-Taani ülikooli Lähis-Ida õpingute magister
<<<<<<<<<<<
kui moslemeid ei ole, siis järekordne MARKSIST on end TÖÖTUKS ÕPPINUD,
ja ühiskn peab selliseid ülal pidama hakkama.
talle on IMMIGRANDID-OKUPANDID vajalikud selleks, tõestada oma eksistensi vajalikkust.
see, nn. ülikool on vist mingi VALUUTASPEKULANDI SOROSE VÕLTS HARIDUS ASUTUSEST
e
Evi Dence/ 31. mai 2015 10:58
Artikli autor on ikka täiega lillelaps...
Ei tea, kas ei saa oma Lähis-Ida õpinguid ära lõpetada, kui pole sellist artiklit kirjutanud ?
t
tüdruk/ 31. mai 2015 09:37
mis mõte sellel artiklil oli? Näeme, kuulemetelerist ise ka, mis maailmas toimub. Artikkel on tellitud töö ja mõni teeb rahanutsu eest oikuipalju.
Põnevuse nimel------ilmselt ./ 31. mai 2015 10:15
Küllap on Anitale hinge läinud need armsad videod, kus lääne päritoluga vangidelt kindla käega päid maha nüsitakse. Sedasama oleks ju NII TORE ka siinsamas Euroopas näha. Eks ?

a
a.t/ 31. mai 2015 09:35
Aga miks me peaksime suhtuma nendesse "pagulastesse"(moslemitesse) paremini ,kui nemad suhtuvad meisse.Ei taheta moslemimaades näha kristlasi,siis miks peaksime meie siin tahtma vastu võtta meid põlastavaid moslemeid.
h
huvitav/ 31. mai 2015 09:32
ikka iseenda halvustamine ennekõike....miks ma ei taha siia moslemeid, kes "keelavad, poovad ja lasevad", kes sunnivad peale oma elulaadi ning keelavad kõik võõramaise, hävitavad TEISTE elu planeedilt...nad on aktsepteeritud osade meie tallalakkujate poolt.....on ning muid musti, kellel on vaid õigused. Aafrikas maad küll, see ei kõlba, Venemaa on üldse välja arvatud, miks? Aga eestlane on kõige "paham" tahab OMA elu elada oma külades...
e
EESTLANE/ 31. mai 2015 09:29
Kõikidesse pagulaste sisetuleku pooldajatesse tuleb suhtuda kui Eesti riigi ja rahva reeturitesse.
s
san/ 31. mai 2015 09:15
kas eestlased sõdisid 1918 aastal oma rahva eest või pagulaste eest kas balti kett,laulev revulutsioon oli selle eest et siia somaalia tekitada.autor võiks häbeneda meie vanemate ja vanavanemate ees.miks autor ei paku migrantidele kolimist aafrikas naaberriikidesse,mingu ise sinna ja aidaku üles ehitada sealne ühiskond või kardab ta et seal ta vägistatakse kas tal pole kaastunnet nende migrantide suhtes keda moslemist saatusekaaslased keset merd üle parda loopisid.
s
san/ 31. mai 2015 09:08
selle artikli autor andis väga hästi mõista kuidas ta suhtub eesti rahva ,keele ja kultuuri säilivusse .tal täiesti kama mis keeles siin räägitakse ja halvad näited tal eestlaste kohta ,toogu näiteid kus valge inimene kolib massiliselt aafrikasse või araabia riikidesse ja mis nendest seal saab.las toob mõne näite kus eestlased on soomes,rootsis,inglismaal massiliselt vägistanud,põletanud,rüüstanud.kui suur protsent eestlastest nt soomes ei käi tööl vaid istuvad sotstoetuste peal.oma kogemusest või öelda saksamaa kohta nimelt leverkusenis käin külas oma tuttaval eestlannal.seal majas kus tema elab 40.korterit käib tööl tema ,2 sakslast ja üks türklane.teised elanikud kellest pooled on neegrid istuvad kodudes ja nii vähemalt 3 aastat paloju seal käind olen.
t
tänane JANEK MÄGGI JUTLUS vikerraadios/ 31. mai 2015 08:54
nõretas inmarmastusest, kuid mustade sisseränne on puhas riigi poliitika, humaansusest ja kaastundest pole seal lõhnagi, jahvatage palju tahate, NII loll see rahvas ka ometi ei ole, et ei taipa milles point.
m
madis/ 31. mai 2015 08:39
Kas te ei taha tõesti näha ja õppust võtta mis mustanahalised Inglismaal, Rootsis, Ameerikas teevad?? Pane seale sadul selga, siga jääb ikka seaks. Kui nad oma kodumaal kaklevad, siis kas nad siia tulles muutuvad? Kui tahad musta meest saada, siis käi korraks ära ja
põruta rõõmuga. Sinu tõde ei ole jumala kuulutus!
t
turborott/ 31. mai 2015 08:39
Kes sulle seller artikli eest maksis

n
neeger/ 31. mai 2015 08:02
On juudi ja mustlase ristand aju.
e
Erik/ 31. mai 2015 07:56
Artikli ainus mõte näib olevat kommentaaride noppimine. Palju õnne. Ületanud täidetud.
t
taadu37/ 31. mai 2015 07:20
soovitan lugeda mõned päevad tagasi avaldatud artiklit Tiit Made sõnavõtust
k
kats/ 31. mai 2015 07:17
Ei tule nad midagi nagunii - alati saab EI öelda.
m
Mees/ 31. mai 2015 01:41
Lugesin huvi pärast artikligi läbi.Annika=Anita Luik.Oled kinnimakstud.Hei,Anita..you know,what?Fu.ck you!
Tundub,et tôesti praegu käib valitsuse poolt enam vaid rahva pehmendamine,ettevalmistamine kuna pôgeniketulvale on Eesti riik oma "jah"sôna juba öelnud.Tehti ära ja vôeti vastu nagu pedeseaduski.Kui 43 milj.ki eraldatud.Riigi juhtkond mängib rahvaga lihtsalt lolli,et lôplikku arvu nad "veel ei tea"..Plaan tundub paigas olevat.Järg.5 aasta jooksul pagulasi Eestisse 49000.
a
Annika/ 31. mai 2015 01:57
pean sulle Mees pettumuse valmistama, mina pole artikli autor. Kas sa ei arva, et kui Anital oli julgust artikkel oma nime alt avaldada, siis on tal ka piisavalt julgust soovi korral kommentaaridele vastata? :)
a
Annika/ 31. mai 2015 14:37
Kommentaar milles mind libuks nimetati on kustutatud? Tänan !
t
to Annika/ 31. mai 2015 15:48
Huvitav, et absoluutselt kõik minu kommid on ära kustutatud, kuigi kõik olid viisakas sõnastuses.
Sul, Anikka ilmselt must partner, et neid logardeid ja muidusööjaid hirmsasti kaitsed.
t
Tõnu Mandel/ 31. mai 2015 01:09
Järjekordne demagoog!
Mis alusel te väidate, et põliselanikud on ksenof...,kui neile ei meeldi uusmigrandid kümne maa ja mere tagant. Meil isegi pea Euroopa rekordarv lähinaabritest raskestikohanevaid, eesti keelt ja kultuuri lämmatavaid ja täiendavaid kulutusi nõudvaid võõraid. Nende seedimiseks kulub isegi kolm-neli põlvkonda- seda muidugi juhul kui vene imperialistid uut laienemist ette ei võta.
Ja pole siin mõtet isamaa hüljanute patte kohalejäänute kaela määrida või moraalselt vastutama panna. Eriti veel nendel, kellel mõttestampideks on Hitler ja juudid ning vihast jutlustamine.
Ah, et tulevad nagu nii!? Agressoritena ja Mistralitega või kuidas?
Vanasti oleks öeldud:"Ega Eesti Vabariik Euroopa Liiduga laulatatud ei ole"!
j
31. mai 2015 01:06
Järjekordne demagoog!
Mis alusel te väidate, et põliselanikud on ksenof...,kui neile ei meeldi uusmigrandid kümne maa ja mere tagant. Meil isegi pea Euroopa rekordarv lähinaabritest raskestikohanevaid, eesti keelt ja kultuuri lämmatavaid ja täiendavaid kulutusi nõudvaid võõraid. Nende seedimiseks kulub isegi kolm-neli põlvkonda- seda muidugi juhul kui vene imperialistid uut laienemist ette ei võta.
Ja pole siin mõtet isamaa hüljanute patte kohalejäänute kaela määrida või moraalselt vastutama panna. Eriti veel nendel, kellel mõttestampideks on Hitler ja juudid ning vihast jutlustamine.
Ah, et tulevad nagu nii!? Agressoritena ja Mistralitega või kuidas?
Vanasti oleks öeldud:"Ega Eesti Vabariik Euroopa Liiduga laulatatud ei ole"!
t
T,M,/ 31. mai 2015 01:14
Ei salvesta vist tsenseerimisa ajal ja seejärel avaldab topelt!
ö
ökul/ 31. mai 2015 00:47
Lugemata teisi kommentaare, vastan autorile lühidalt: demagoogia.

m
max/ 30. mai 2015 23:18
nad tulevad nikuinii see kõlab kui ähvardus,kui me ei saa ei õelda siis tuleb el liidust välja astuda,selge see et poliitikud ei julge ei öelda,saanud ju igasugu eurotoetusi me ja mis siis ,ega selle pärast lömitama pea.Kaua see vale jutt käib et pagulased ,sõjapõgenikud ,rääkige nagu on ,enamus hea elu otsijad,kui me vastu ei hakka imevad kogu euroopa tühjaks ja põletavad maha.
ü
Üle minu Laiba/ 30. mai 2015 23:38
aga milles probleem ? astume välja ,ootan seda päeva ja võin julgelt öelda ,et pole seda euroopa liitu astumist kunagi pooldanud.
m
Mees/ 30. mai 2015 23:06
Ei sa mulle haiget suuda teha..
Rahvas,googeldage ja lugege"Islamic invasion of Sweden has led to rape crisis"
l
lihtsalt arvamus/ 30. mai 2015 23:01
Sõjapõgenikud peaksid siiski mingi aja pärast koju tagasi suunduma. Või on Euroopal ja Ameerikal tõesti plaanis igavesti võõrastes maailmajagudes sõdida ja probleeme tekitada?
e
30. mai 2015 22:50
Ei pea kôiki oinasteks aga üht nime vist küll,mis siin lôpu poole tihti figureerib.Fakt on see ,et kristlane ja uskmatu on moslemile sama nagu round zero,veel allapoole.Ja kui neid kümnete tuhandete kaupa riiki voolab,tähendab see samu probleeme,mida nt.Rootsiski.Sa oled valge(kui oled)ja see ongi juba pôhjus,miks sulle tappa anda.Kui naine,kujutle edasi..Peksa niikuinii.
Googeldage "rapes in Sweden" ja vaadake pilte.
a
Annika/ 30. mai 2015 23:00
Aitäh Kaldkriips :) Edu googeldamisel ja Youtubis ringi vaatamisel :)Kahju, et sulle oma arvamustega niiväga haiget tegin, oled vist väga õrna hingega...
s
siin veel kriipse????/ 30. mai 2015 23:11
Õnne ja Tervist sulle ja Ela Hästi! Tahtsin ainuke kriips olla ,aga jälle sain korvi..
a
Annika/ 30. mai 2015 23:21
:D siin neid kriipse vist jah rohkem ja kogu tähestik ka esindatud :)
b
beti/ 31. mai 2015 12:35
Huvitav oleks teada sinu arvamust kas oled lugenud Kalergi kava ,Siioni tarkade protokolli
u
uudishimulik / 31. mai 2015 23:42
kas oled lugenud siioni tarkade protokolli ja kalergi kava ? lihtsalt küsin ainult selle teema kohta sinu arvamust kas oled poliitik,et juhid tähelepanu teemast oma pikka jutuga eemale ?
i
irw/ 30. mai 2015 20:56
Soomes tegi neeger hotellis tööd aegluubis. Hotell ju suur ja lai ning keegi ei passi mida sa teed. Sa kukuksid pikali sellepeale. Tööinimene ei tee kunagi töög aegluubis.
r
Raivo Orgusaar/ 30. mai 2015 20:52
n
näita aga rohkem / 30. mai 2015 21:02
jah ,kui lased need kaltsakad siia ,siis hakkad varsti selle eest peksa saama et oled valge inimene ,need kaltsakad provotseerivad ise tüli ja kui julged ennast kaitsta siis röögivad kõva häälega RASSIST ! RASSIST! nägin seda Pariisis kunagi.
t
TM/ 30. mai 2015 20:44

s
sõda on a.../ 30. mai 2015 20:41
ah et läbi meedia siis niimodi loputatakse meite ajusi ? mulle hüpnoos ei mõju ,näen ,kuulen ,loen ja käin ja vaatan ise mis maailmas toimub ,ja see mis praegu tahetakse toimuma panna ,seda ei sooviks isegi Saatanale endale . Palvetan sinu eest lapseke ,et sul mõistus tagasi tuleks .
r
Raivo Orgusaar/ 30. mai 2015 20:39
Eks otsustage ise, ilma tv ajupesuta, kas need moslemid, kes siia "kohanema" saabuvad, on vägivaldsed või mitte: https://www.youtube.com/watch?v=iU2KTRIVNxY&sns=fb
e
Ettearvamatud./ 30. mai 2015 21:04
Kõik oleneb,kuidas nende jumal ilmutab!(vaatamata Suurbritannia kodakondsusele.Pakistani päritolu 2005a.UK pommid)
v
vastikud/ 30. mai 2015 21:18
Ja selliseid, hullemad, kui marutõbised loomad, selliseid siis peame nüüd hakkama siia ootama. Ei maksa vastu vaielda, et ega siis kõik ei hakka siin märatsema ja omi nõudmisi esitama. Küll tuleb siin sama olukord nagu sellel videol. Ja siis algavad siin täpselt lõhkumised, kaklused, röövimised ja üldse kõik see, mis elus jubedat on. Kas olukord on tõesti nii lootusetu, et ei tohi või lihtsalt ei taheta sellest jubedusest loobuda?
A
Korrata ,korrata/ 30. mai 2015 21:54
Aitäh Raivo! seda peaks Eesti inimestele pidevalt näitama ,oleks mul võimalust siis sõidaks mööda Eestit ringi ja teeks tasuta kinoõhtuid ,et inimestel ometi silmad avaneks.
g
grillitud ajud / 30. mai 2015 20:31
jah on küll palju Eestlasi Rootsis ,Soomes ja edasi? Eestlased rügavad tööd ,et elatada oma peret ja maksta oma laenusi ! Kas eestlased peavad välismaal oma miitinguid nõudmaks paremaid elutingimusi ja abirahasi ! Kas Eestlased suruvad oma usku peale ! Kas Eestlased põletavad selle riigi lippu ,kes neid toidab! Kas Eestlased nõuavad oma sharia seadust! Minul palju sugulasi kes elavad Rootsis ja Soomes tean täpselt millest räägin !
k
Kalergilapsed/ 30. mai 2015 20:18
Me ei pea ennast paremaks ja eestlaste hulgas on päris palju igasugu kurjameid , vot seepärast pole neid võõrast kultuurist kurjameid siia vaja tassida ET OMALGI KÜLLALT NEID!
a
arvaja/ 30. mai 2015 19:56
Kallikesed, Soome on lihtne näide, Nad on lihtsalt teistsugused, mitte kõik aga nad on räpased ja kõik mis käes visatakse maha ja oma õigusi on nad kiired nõudma.
v
Volodja/ 30. mai 2015 19:07
Anita ise sisserändaja taustaga. Miks siis Taani ōppima mindi?
m
Miks mindi ?/ 30. mai 2015 21:05
Aga ikka seks, et saada hea haridus. Seda, et see haridus hea on, on tunda ka tema artiklist. "Inimene, kes ei õpi, on pime nagu öine teekäija." Hiina vanasõna.
k
kati/ 30. mai 2015 18:41
Mis tähendab "nad tulevad nagunii"? No ega ikka ei tule, kui me ei lase. Eks näe, kuipalju eestlasi välja tuleb, kui varsti migrantidevastane miiting tuleb. Sellest oleneb, kas tulevad või ei.
k
katile/ 30. mai 2015 21:06
Miitingust ei olene küll midagi. Eks me oleme neid miitinguid varem ka pidanud ja mis on muutunud?
e
Eestlane oskab hoida kokku/ 30. mai 2015 23:56
Ära anna alla! Kas oled unustanud kuidas niinimetatud "mökud" eestimehed relvituna teletorni kaitsma läksid ...tankide vastu
a
appi, mis naiivsus/ 30. mai 2015 18:05
.........Kui sa tahad midagi muuta, arutle, mõtle, leia lahendusi. Tööta välja ideid, kuidas sisserändajaid aidata........
Tädi mõelgu nende lausete peale siis kui kamp sisserändajaid teda vägistavad või kividega loobivad...

o
30. mai 2015 18:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kibekeel jah / 30. mai 2015 21:16
Vabandust aga mõnikord tuleb öelda halvasti ,et inimestel silmad avaneks.
e
emotsioonid / 30. mai 2015 22:28
Aga ikkagi palun vabandust ,ja Sinule soovin paksemat nahka.
a
Annika/ 30. mai 2015 22:46
Vabandused vastu võetud, tänan:) Kui siin oma esimese kommentaari kirjutasin, siis juba arvasin , et hakkan saama nii et tolmab:)
t
to Annika/ 31. mai 2015 01:46
Miks sa pagulastele tagumikku poed ?
Keegi sulle pugemise eest aitäh küll ei ütle.
a
Annika/ 31. mai 2015 01:59
Ei ootagi tänu, avaldan arvamust, kahju kui ei meeldi :)
k
Kaie/ 30. mai 2015 17:06
Minge vaadake ta facbook profiili, on olnud tööharjutuses araablaste firmas ja mingi uus söber on yks araablane kes elab Tallinnas...sellega on köik ära öeldud miks ta kaitseb neid ohtlikke inimesi. Ootame natuke aega kuni saab esimesed peksud oma araablaselt, siis on uus jutt suus!
k
Kaie/ 30. mai 2015 17:08
a
Annika/ 30. mai 2015 18:24
Minu arvamus.. vabandan, kui kedagi pöördumatult solvan nüüd...Kui inimene on kokku puutunud erinevate rahvuste esindajatega, siis ta ka teab millest räägib, või kuidas.?Kui paljud siin inetult kommenteerijatest on tegelikult kokku puutunud mustanahaliste inimestega, või moslemitega näiteks?
m
minu arvamus vot/ 30. mai 2015 21:19
annaks jumal et seda päeva kunagi ei tuleks nendega kokku puutuda ,aga esialgu piisab sõprade ,sugulaste ,tuttavate jutust ,nutust ja halast ,kes elavad Rootsis ,Inglismaal.
a
Annikale/ 30. mai 2015 21:38
Mida siin vabandada? Kas meie inimesed lähevad karjadena nende maale, elavad seal mõni aeg nende riigi ja rahva kulul ja siis mõne aja möödudes hakkavad esitama nõudmisi ja lõhkuma nende inimeste vara? Üksinda sa kindlasti ei korraldaks seal mingit möllu, sest siis poleks ju sind ka enam meid, "inetuid kommenteerijaid", siin rahustamas.
t
to Annika/ 30. mai 2015 22:15
Minu kommentaar kadus, kuid ütlen siis lühidalt ja teisiti. Milleks siin vabandada? Kui sulle meeldivad need mustanahalised ja moslemid, palun, koli nende juurde ja ära tee meile ajuloputust.
a
Anika/ 30. mai 2015 22:31
Minu arvates on inimene inimene, me ei saa valida kellena sündida. Pätte , vargaid, mõrtsukaid ja vägistajaid on igast rahvusest ja rassist. Kõiki ühe kaikaga lajatada pole lihtsalt aus ma arvan..
a
Annika/ 30. mai 2015 22:34
kas need mustanahalised, kes meil eestis juba põgenikekodus elavad on juba midagi halba teinud? Ei meenu küll... Võibolla pole lihtsalt kuulnud..kas sa tead midagi mida mina ei tea?
k
küll näed/ 30. mai 2015 22:50
t
to Annika/ 31. mai 2015 01:48
Kokku puutunud küll.
Ebameeldivad, valelikud, valetavad nii et suu suitseb, hullult valge inimese raha peal väljas, agressiivsed, ülimalt laisad.
t
to Annika/ 31. mai 2015 01:50
Meil on praegu veel KASULIK ennast tagasi hoida, mustad on väga kavalad.
t
to Annika/ 31. mai 2015 15:53
Miks sa siin ja üleüldse eestikeelses kommentaariumis oled ?
Sulle ei lähe oma rahvas ju üldse korda, miks üldse siin kirjutad ?
Mine kuskile araabiakeelsesse või ingliskeelsesse kommentaariumi.
Siinset kommentaariumi ära reosta, sind ei ole siia vaja.
t
to to Annika 01.50/ 31. mai 2015 15:55
Tahtsin kirjutada.
NEIL on praegu kasulik tagasi hoida.
i
irw/ 30. mai 2015 20:50
Ja araablastel pappi ju on mida talle makstakse.
m
maamees/ 30. mai 2015 16:48
Väga,väga kurb.Vanemad rääkisid nendest tädidest ja onudest,meie rahvuskaaslastest,kes küüditasid eestlasi ja mõnuga venelasi sisse aitasid tuua,arvasin,et minu silmad neid kaasmaalastest reetureid ei näe,aga võta näpust.Uskumatult palju on meie hulgast rahvavaenulikku elementti lagedale ilmunud.Et võidelda oma rahva tagasituleku eest ,ollakse palehigis valmis oma au ja uhkuse maha müüma,nagu viimane saast.Nu jah,eks raha teeb imet,kes maksab,selle laulu tuleb laulda.
l
30. mai 2015 16:38
Lugege ingliskeelset statistikat,oinad!Muidugi kui môistus vôimaldab..
a
Annika/ 30. mai 2015 20:53
Oih, ma mõtlesin,et härra või proua Kaldkriipsul on ainult minu ja loo autori jaoks solvavaid väljendeid varuks aga tuleb välja, et ta sõimab kõiki oinasteks :D,
8
86 aastane naine/ 30. mai 2015 20:55
aga lapsed tõlgivad olen lugenud õudseid lugusi ja vaadanud juutuubist väga koledaid slaide Õudne elu .Lapselapsed hoiavad kogusaeg kursis. Peatäis nutmisekoht .......palvetan
a
aga oinas minu lemmikloom/ 30. mai 2015 21:07
vabandan solvamise pärast ... teema ajab närvi
a
Anitale/ 30. mai 2015 16:08
Kui sellest tuhandest on ainult üks pommipanija, kes eluga rahul ei ole ja kesklinnas peaks kärgatama plahvatus, siis kukub pool tallinna linna kokku koos mägedega. Vat sellepärast ei taha.
a
Annika/ 30. mai 2015 21:01
mõned aastad tagasi oli meil üks pommipanija seal..oli ta moslem? või mustanahaline? või parem unustame ära nüüd kõik meie endi inimeste poolt toimepandud kuriteod? Ei ole eestlaste hulgas vargaid, vägistajaid ja mõrvareid? Kes teisiti mõtleb on reetur, parem tapame ta kohe?
b
beti/ 30. mai 2015 21:23
ma ju räägin et omalgi neid väärakad küllalt ,milleks neid võõraid närakaid siia tuubeldada ,vaatame et omadega hakkama saame.
n
nüüd on pandud ka usuhullud/ 30. mai 2015 16:08
sisserännet heaks kiitma, janek mäggi rääkis vikerraadios kui suure igatsusega ta ootab moslemeid.
s
30. mai 2015 22:53
sel darwini teooria näidiseksemplaril enda isiklik side jumalaga puudub järelikult. rahva hääl - on jumala hääl, kuulaku, mis rahvas räägib.
n
Naine/ 30. mai 2015 16:06
Eesti rahvas...midagi peab ette võtma sellel ei tohi lasta toimuda!

n
Naine/ 30. mai 2015 16:04
See tibin on kinnimakstud id........t!
t
to Naine/ 31. mai 2015 01:52
Arvan samuti, et Annika on kinnimakstud.
a
Annika/ 31. mai 2015 02:21
Et kui keegi mõtleb teisti kui sina ja julgeb seda välja öelda siis kohe kinnimakstud :D huvitav, kes mulle maksma peaks? Euroopa Liit või ? :D Naine rääkis loo autorist, T räägib minust:) Mõned kommenteerijad juba arvavad, et oleme üks ja sama isik :D kas tundub nii uskumatu, et on olemas vähemalt 2 inimest, kes teie vaadetega ei ühine?
t
to Annika/ 31. mai 2015 15:56
Seda, kes sulle siin möga kirjutamise eest maksab, tead sa isegi.
Ära tee süütut nägu.
n
Naine/ 30. mai 2015 16:01
Midagi peab ette võtma...Eesti rahvas ärge laske sellel toimuda!!!
k
Köis/ 30. mai 2015 15:49
Autor on haige inimene. Selline oma rahvuse ja rassi vihkaja tuleks hea lynchikohtu alla anda.
e
ennustaja/ 30. mai 2015 21:24
sinna läheb aega ,aga kunagi nad sinna ka jõuavad.
a
autori toetuseks/ 30. mai 2015 15:48
Autor võiks vihakõnelejatele veel faktidega lajatada. Et näete, Skandinaavias on vägistajatest ainult selline protsent moslemeid! Kuidas te julgete moslemeid vägivaldseteks nimetada!
UUUUUPS! Jääb kahjuks ära - vastav statistika salastati umbes 10 aastat tagasi.
1
30. mai 2015 15:47
18a valge,sinisilmne rootsi tüdruk peksti julmalt läbi-nii veriseks üle keha,et valget kohta näha pole.Ka grupiviisiliselt vägistati.Pôhjus,et miks ei kandnud peakatet.
m
Meil/ 30. mai 2015 21:20
oli hiljuti kohtu all mees, kes peksis oma kasulapse sandiks? Ei tea, kas oli ka moslem või?
i
ise vastasid juba/ 30. mai 2015 21:26
väga õige milleks võõrast rämpsu siia vaja kui seda omalgi küllalt ,
k
kk/ 30. mai 2015 21:27
meil on neid üksikuid aga siis tuleb neid massiliselt
h
hea ja halb/ 30. mai 2015 22:01
moslem on ainult oma moslemile hea ,aga kristlastele ja uskumatutele halb .
t
to Annika/ 30. mai 2015 22:04
Ma loodan, et sa Eestis ei ela. Igatahes eestlane sa pole.
a
Annika/ 30. mai 2015 22:13
Olen küll eestlane :)Miks sa loodad , et ma eestis ei ela?
a
Annika/ 30. mai 2015 22:18
Olen eestlane :) huvitav, miks sa loodad et ma eestis ei ela? Kas olen halb inimene, et siin julgen kaasa rääkida?
m
30. mai 2015 23:00
mingi arengupuudega anika, saa ar, et on olemas kriitiline mass, kui see ületatakse, migrante on piisavalt, et julgevad teha, mis tahavad kuna neid on palju, siis .... sinusuguseid naiivikuid koheldakse esimesena väga halvati, kuna sa pole, ei mees, ega must, ega... mul omad kogemused teiste rahvustega, tean, mida ütlen. nende eesmärk on vallutamine.
a
Annika/ 30. mai 2015 23:19
olen arengupuudega? Järjekordne solvang, tänan, näitasid kes oled :) Olgu, räägi siis oma kogemustest, oleks huvitav teada..,
e
ennustaja/ 31. mai 2015 00:01
a
Annika/ 31. mai 2015 00:25
kas see küsimus oli mulle?
t
to Annika/ 31. mai 2015 01:54
Palju sulle makstakse nende kommide eest ?
r
Raibert/ 31. mai 2015 11:09
k
kilu/ 31. mai 2015 12:31
Oled lihtsalt rumal. Oled leidnud endale musta mehe, kellest hetkel veel vasikavaimustuses oled ja sellest loll jutt. Oota vee veidi aega, oota kui abiellud ja lapse saad. Siis ei saa sind enam keegi aidata ja nutt ja hala jätavad siinsed kommenteerijad ka suht ükskõikseks. Mis parata, kui mõni inimese hakkab millestki aru saama alles siis, kui ise peksa saab. Kui teised peksa saavad, siis sellest ei piisa. Tark õpib teiste kannatustest, loll tahab kõik ise läbi kogeda.
a
Annika to kilu/ 31. mai 2015 13:13
Et kui mõtlen teisiti olen rumal? Ei ole lubatud teisiti mõelda? Kas elame kommunismiajastul? Ainus õige asi on teistega kaasa noogutada, kui vaja siis näpuga nõidata. Arvad, et selleks on vaja olla musta mehe naine, et aru saada et ka tema on inimene? Ei armas KIlu, olen oma töö tõttu euroopas , palju reisinud, kohtunud väga paljude inimestega, ei ole nad ei ole kõik ühesugused tapjad terroristid.. . Ja abiellumisest rääkides...olen 44 aastane, 3 lapse ema :) Proovi vahest naeratada, võibolla siis ei tundugu maailm nii paha :)
t
to Annika/ 31. mai 2015 15:58
No ei ole võimalik, et elad Eestis ja eestlasi ei salli.
Väga võimalik, et oled muulane.
t
to Annika/ 31. mai 2015 15:58
Tasu selle ajuvaba möga eest oled sa kindlasti juba saanud.
t
to Annika/ 31. mai 2015 15:59
Lapsed on sul nagunii mustanahalisega, sellepärast neid nii kaitsedki.
o
Oh, annikake, poliitsuuvoodrike/ 1. juuni 2015 12:09
Sa ei mõtle TEISITI, sa "mõtled" just täpselt nii, nagu sul kästakse mõelda. Mõtlemisest on siin asi üldse kaugel. Just sina noogutad kaasa. Ilma mõtlemata. Demagoogiaõpiku järgi.
k
Kas.../ 30. mai 2015 15:40
...ei ole siis vägivallatsejad ja mõrvarid, kui isegi omasi üle parda viskavad kui paadis kitsaks läheb?
2
30. mai 2015 15:38
2013 aasta esimese seitsme kuu jooksul vägistati Stockholmis u.1000 naist.Neist 300 alla 15 aasta vanused tüdrukud.See on jäämäe veepealne osa kôigest.Tegijateks moslem-immigrandid.
t
to Anita/ 30. mai 2015 15:19
"Kahjuks on neist enamik keskendunud viha õhutamisele ning ratsionaalset arutlust probleemi lahendamisele on näha vähe."
Ei ole viha! Kuid loo autor on küll elanud pea liiva all, teadmata pagulastega seonduvatest probleemidest Inglismaal, Saksamaal, Prantsusmaal, Rootsis... Tark õpib teiste vigadest, rumal oma vigadest, ja päris ... ei mitte kunagi. Päris ... laulab seda laulu, mida rahasumma ette käsib. Korruptsioon.

g
grokodill keena/ 30. mai 2015 15:12
Oota nüüd korraks. Ürita keskenduda. Jah, ma saan aru, et sa oled vihane ja sulle ei meeldi seda kuulda. Tunned juba viha terve riigi ja pagulaste vastu tõusmas, aga palun arutle korraks endamisi.
Selline hõige on mõeldud kellele? Õhtuleht, kas noorik üldse annab aru, milllisele väljaandele ta kirjutab? Et tegemist ei ole ainult vaimupuudega lugejatega? Või on? Näitsik peab selgelt lugejaid imbetsillideks, tubli, Õhtuleht!
h
30. mai 2015 14:55
häbi võiks olla selliste käkkide soperdajal...
l
laga/ 30. mai 2015 14:49
Ainult räpane logard suudab nii suure mandri nagu Aafrika täiesti ära lagastada, et siis rändtirtsuna uut objekti reostamiseks otsida.
k
kroku/ 30. mai 2015 14:33
Ei mis logardid. täna hommikul jälle uudis et järjekordsed paaditäied ajukirurge ja ivesteerimispankureid on itaalia merevaäe abil meid rikastama saabunud
t
Tead tüdruk!/ 30. mai 2015 14:26
Ajad küll tarka juttu siin, aga kui sinu lähedastega juhtub midagi väga paha seoses pagulastega, siis ajad teist juttu!! Mina töötan välismaal ja elan nende nn pagulaste keskel.....tean neist rohkem kui sina või keskmine eestlane, nii et pole vaja rahustada siin eestlasi oma pläraga!!!
t
Tead tüdruk!/ 30. mai 2015 14:26
Ajad küll tarka juttu siin, aga kui sinu lähedastega juhtub midagi väga paha seoses pagulastega, siis ajad teist juttu!! Mina töötan välismaal ja elan nende nn pagulaste keskel.....tean neist rohkem kui sina või keskmine eestlane, nii et pole vaja rahustada siin eestlasi oma pläraga!!!
a
Annika/ 30. mai 2015 21:09
Mis sinuga juhtus siis kui tohib küsida? Millises riigis töötad?
t
to Annika/ 31. mai 2015 02:20
Sulle ikka väga kõvasti makstakse, et oma jonni ei jäta.
See, et sulle selle eest makstakse, on kindel.
Teine võimalus, oled mõnda musta armunud.
a
Annika/ 31. mai 2015 02:30
Ei jäta jonni? Eestlane on juba kord selline, eks. Ja ütlen ausalt, esimest korda elus osalen kommentaariumis, ei sõima, ei ropenda, lihtsalt ütlen, mida arvan, Keegi mulle selle eest ei maksa, teen seda lihtsalt ajaviiteks. Huvitav lugeda ja miks mitte ka ise sõna sekka öelda, Kes tahab sõimaku mind, kes tahab, arvaku, et olen kinnimakstud :)
t
to Annika/ 31. mai 2015 16:00
Teele parem oma mustanahalise mehe ja lastega.
t
TIINA/ 30. mai 2015 14:21
ME EI TAHA IMMIGRANTE,ANDKE POOLTHÄÄL PETITSIOON.ee
v
Vahur/ 30. mai 2015 13:35
Eesti EI TOHI pagulasi vastu võtta! Meil on siin juba 300 000 muukeelset pagulast!
o
30. mai 2015 14:24
ongi , kõik kvoodid on ammu lõhki.

m
Matti/ 30. mai 2015 13:00
Eks nad logardid ole ikka küll, näiteks Saksamaal elab 80% türklastest vaid abirahadest:
http://rahvuslane.blogspot.com/2015/05/80-turklastest-saksamaal-elab.html
d
D'O./ 30. mai 2015 12:42
Jah, ka eestlaste hulgas ON neid, kes lähevad välismaale "pättust" tegema (varastama, rööövima, jne.), kuid ENAMUS läheb sinna lihtsalt ELAMISKÕLBLIKKU palka oma töö eest saama ja teebki seal korralikult tööd! SELLES paraku just VAHE ongi, et need "murjamid", kes siia nüd tulemas ON, pole HARJUNUD tööd tegema ja siiasaabudes küsivad: "Kus mu maja jauto ON??", et häösti elada teiste (MEIE!) kulul.. Näiteid pole ju kaugelt vaja otsida - juba ONGI esimesed taolised juhtumid Eestiski olnud, kuid mis toimub nende "murjamitega" mujal Euroopas - vaadake vaid TV-d ja sellestki piisab, et näha millised "pogrommid" ja lõhkumised meid ees ootavad (see venelaste aprillimäss ON selle kõrval NAKJANUMBER!), sest nad ju KÕIK tahavad kõhu täis süüa, kuid tööd ei viitsita teha!! Ja kui neid ka paigutada algselt laiali, siis varsti on inad ikka oma kogukondadesse (slummidesse!) kogunenud Tallinnas ja ehk ka Tartus.. - selleks pole vaja olla isegi mingi "selgeltnägija", sest jällegi ON sellekohased tõendusmaterjalid juba mujalt Euroopast olemas! Ja see kvootide surusjärk ON ju ka täiesti ABSURDNE! Nüd tahetakse lihtsalt uutesse EU maadesse koraga sise suruda suurem hulk neid TUKNUKAID, sest meil justkui veel neid pole - neil endil (vanadel EU maadel) ON sellekohane kogemus juba olemas.. Kindlasti mängib ju oma rolli ka see, et see "murjam", kes kdus lihtsalt logeleb ja sööb puu otsast allakukkunud banaane, siin sellise eluga EI ole harjunud ning siiatulles toob ta oma kultuuri(use!?!) endaga siia kaasa koos usu ja kõige muuga, mis ON meile täielikult VÕÕRAS ja vastuvõtmatu!.. Kirjutasite oma los pikalt meie inimeste läändeminekust, kuid just siin ongi suur vahe sees, sest meie oleme ise (enamasti!) töökad ja meie kultuur ning usk ON seal palju lähedasem sellele, mida toovad endaga kaasa need "murjamid" (keelest ja selle erinevustest ma eI räägigi!). Samas ON meil ju ka kahjuks siingi idanabreid, kes samuti EI viitsi tööd teha ega keeltki mitmekümne aasta jooksul selgeks saada - pasraku pean kahetsusega mainima, et sealgi on ehk mänginud teatavat rollimongoli-tatari ike, mis Venemaa avarustes üsna mitu sajandit peremehetses ning nüüd on tulemus selline, nagu ta on (Muide vene aadelgi PÕLGAS vene talurahbvast, kes oli laisk joodik-rahvas ning räägit ju omavahel prantsuse keeles, nagu teada ja põlati keltki! MIKS suiis ometi?) Seega arvan, et kommentaridest tuleb nii mõnigi tõsiasi ehk rohkemgi esile ja neidki eI maksa Teil ära PÕLATA! (Kuigi Te seda om loos mainisite tahtvat teha!).
a
Anital on mingi haigus/ 30. mai 2015 12:36
90% mooramaa meestest on logardid ja seda teab terve maailm! Kuidas saab üldse vastu vaielda, kui see on kogu ilmale näha? Ja uskuge, see ülejäänud 10% ei tule mitte Eestisse! Eesti on v a l g e maa! Sellest piisab! Kui EESTI INIMESED TAHAVAD OLLA VALGE MAA, SIIS NII OLGU. Isegi va' Jumal olla öelnud,et "usu ja nii saab olema". Liivahiired ,ärge pressige siia logelema, siin ei kuku banaan puu otsast otse suhu!
a
Anita,/ 30. mai 2015 12:23
oota, kui haisev neeger-moslem su ära vägistab, siis hakkad pagulasi tõeliselt armastama. Seda võib ka Taanis juhtuda.
l
Ly/ 30. mai 2015 12:07
Anita, olen Teiega nõus, et ka eestlaste ja venelaste seas leidub kurjategijaid, aga see ei anna õigustust sisse tuua pagulasi, põgenikke kolmandatest riikidest, kelle hulgast leidub samuti ja kindlasti rohkem pätte. Miks võrdlete eestlasi muidusööjatega ja töötute mustadega, eestlased on läinud tööle Euroopa Liidu riikidesse parema palga nimel, mitte looderdama ja teiseks, need pagulased tulevad Aafrikast, mitte Euroopa Liidust, kuhu me kuulume. Kas Teie olete uurinud põhjust, mis sunnib neid kodumaalt lahkuma, miks Itaalia ja Kreeka on olnud lahkesti kahel käel nõus aafriklasi aitama, sest see on kellegi huvides. Aafrika peaks ise oma probleeme lahendama ja paigutama ümber pagulased, kuid miks sealsed riigid neid ei soovi. Minu poolt on vastus ei, jagada Eestimaad võõrliigiga, pealekauba uurige ise parem, kui palju on neid Eestisse juba imbunud, limiit on täis.
a
Anita/ 30. mai 2015 12:04
Mida sa seal Taanis vedeled ? Tallinnas saaksid peale õppimist olla kasulik isamaale toidupoe kassas inimestele teenindajana. Taanis tegeled sisuliselt propagandaga ja eestluse ja eesti kultuuri hävitamisega. Kollaborantidest naistel, kes magatasid sakslasi, aeti pärast sõda häbimärgistamiseks pead paljaks. Sama peaks tegema ka praegu.
o
oot/ 30. mai 2015 12:03
a mis õigus on sul meile (kes me elame oma kodmaal) nina peale heita kodumaa armastust?
k
koristaja/ 30. mai 2015 11:52
Tembeldati meid mugavuspagulasteks..aga mina läksin piiritaha tööle. Kuidas härra ligi neid nimetaks, kes liitu sotsiaalabi toel logelema on tulnud?

k
kraaks/ 30. mai 2015 11:49
Kogemus ka eestis näitab, et nad ei tee tööd. Ainult koormaks yhiskonnale. Ka norras on paljud logardid ja elavad riigi kulul. Pole nagu näha, et nad väga usinalt tööd otsiksid. Lihtsama elu pealetullakse. Aga arusaamatu on ikkagi see, et euroliit laseb sellisel asjal juhtuda ja sisuliselt aitab kaasa
j
jube/ 30. mai 2015 13:23
nad ei hakka tööle,kysige eesti koristajate ja kokkade käest kes soomes-laisad ja oskamatud.neid ei taha keegi
p
Pigiäri/ 31. mai 2015 04:21
Tegemist on äriga mille pealt teenivad vähesed aga kannatab terve Euroopa
e
Ei ole vihkaja./ 30. mai 2015 11:46
Rahunege ja mõelge, enne , kui paska loobite....Meil on üks päike ja kuu.
e
ei ole ka vihkaja/ 30. mai 2015 12:44
eks sa ütle neile seda siis ka kui nad sulle kambakesi pooljoobununa tänaval vastu tulles hela juhul vaid peksa annavad. Ja mu meelest oleks valutum ja arukam õppida teiste riikide kunagi tehtud vigadest, sh Soome, Rootsi, Saksamaa, Prantsusmaa, inglismaa.... igas riigis on toimunud arvukalt massilisi vandaalitsemisi just teatud pagulasgruppidega seoses, väikemadi kuritegusid ei maini siinkohal- neid ei ole kahjuks nii palju kajastatuid üleüldiselt, et saaks mingi statistika avaldada. Ilmselt ei ole see ka kellelegi kasuilik.
a
aga/ 30. mai 2015 13:56
nad elavad siin inglismaal getodes ja ainult paljunevad,ning elavad koraani järgi kristlasi ja juute vihates,see on kõigi poliitiliste populistide ja kultuurimarxistide helesinine unistus,et nad hakkavad tööle,kui midagi ei aita tuleb teha liikmesriikidel ühine avaldus EL välja astumiseks.
s
30. mai 2015 15:19
suhtumine on selline, et tööd nad ei tee, vaid kasutavad valgeid orje, et nende kulu liugu lasta aina. varsti on meil siin hullem, kui kuskil neegrigetos, kliima ju...alles nad seal grillisid valgeid misjonäre ? pagulanehakkab puhtalt kätte tonn euri saama lisaks eluaseme, mööbli jne. arstiabi kinnitagumistele, me siin aga ei tea, mis makse aina rohkem maksame !
a
Annika/ 30. mai 2015 21:37
Kus linnas täpsemalt elad kui tohib küsida?
m
Muide/ 1. juuni 2015 12:15
see, et nad juute ja kristlasi vihkavad, näitab, et nad on täiesti harimatud, ei tea ka oma religioonist mitte tuhkagi. Koraan ei käsi teiseusklikke vihata, vaid AUSTADA, nimetab kristlasi ja juute Raamatu rahvaks. See tapmise värk on petistest ajatollade poolt lollidele sisse süstitud, et nad teeksid nende tahtmist, mitte Allahi. Nad teenivad saatanat, mite jumalat.
a
ainult allah on õige/ 30. mai 2015 21:30
Jah ja üks usk selleks saab ISLAM
v
viga/ 30. mai 2015 11:44
Piiririkkumine, massiline või mitte ja pagulaste varjus Euroopasse imbuvad islamisõdalased/-terroristid muudavad probleemi sõjaliseks ja sinisilm-naiivikud tuleks probleemi lahendamisest võimalikult kaugele jätta
u
uskumatu,/ 30. mai 2015 11:41
et üks eesti tüdruk võib nii kirjutada, kas peaga on ikka kõik korras?
g
GOOGLE/ 30. mai 2015 11:40
Siit näha mis inimesega tegu ja kust poolt tuuled puhuvad.INERN AT THE ARAB ASSOCIATION FOR HUMAN RIGHTS.
m
meow/ 30. mai 2015 11:34
Nii kaua on see tädi poolt, kui kunagi laps tuleb ühe sellisega koju ja ütleb, et me nüüd abiellume. LOL
i
Ingrid/ 30. mai 2015 11:31
Kirjutan uuesti, sest õhtuleht kustutas mu kommentaari.
Miks te teete eestlase rahvuse suremise poolt propagandat?
a
aga / 30. mai 2015 14:02
see vägivald Usa,Üro,Cia,Saksamaa,Prantsusmaa,Inglismaa poolt lõppeb kollapsiga ja õige pea,vägivald rahvusriikide vastu on kui Nõiajaht keskajal ja arvan,et tuleb võimas vastuhakk valge rassi hävitamisel,ja Põhjamaad hääbuvad ise oma tehtud sundseadustega rahvale,euroopa immigrandid lihtsalt lüpsavad need riigid tühjaks.
n
Noojaah/ 30. mai 2015 11:31
autor ajab pada.
Just Euroopas kerkinud pagulastega kaasnevad probleemid on need, millest lähtumine aitab samu vigu ja probleeme vältida.
Poliitkorrektne propagandajutt, mis reaalsusega eriti ei haaku ning sildistamine siin edasi ei vii.
Eestlased Soomes on teine teema. Nad ei läinud pagulastena ega oodanud Soome riigilt toetusi. Nad läksid soomlastega võrreldes samadel alustel või veidi viletsamatel, kohanesid ega eristu soomlastest. Suurema osa lapsed tunnevad end soomlastena ning Soome patriootidena.
Kui Timo Vihavainen vähemusrahvustest kokkuvõtte tegi, siis eestlasi ta ei maininud. Unustas ära, sest need ei eristu üldse.

o
ohtulehele/ 30. mai 2015 11:26
miks te üritada teha propagandat eestlase rahvuse suremise poolt, avaldades taolisi artikeid?
k
kokkuvõtteks/ 30. mai 2015 11:29
kui Anita tahab neegrit, mingu Aafrikasse.
k
kokkuvõtteks/ 30. mai 2015 11:30
e
evik/ 30. mai 2015 14:57
tundub, et Anita elabki juba neegriga, mis muidu säutsub sedaviisi??
r
ranno/ 30. mai 2015 11:19
neeger ei tee tööd fakt,miks nad muidu kodust ära tulevad nad ju ainult sõdivad lõpetage juba nende kaitsmine.Eestlane läheb mujale tööle,sest eesti ärikas on m..n.Kaltsud kutsuvad siia oma sugulased ja meie peame neid ülevalpidama,sest nagu ma ütlesin neeger ei tee tööd vaid kas sõdib või ootab annetusi
v
viga/ 30. mai 2015 12:38
vaadake pagulaste koduriikide territooriume ja rahvaarvu, Tehakse meelemõistuse kadumiseni lapsi ja kui pole enam ruumi pikaligi kukkuda, pannakse putku
a
30. mai 2015 11:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
viga/ 30. mai 2015 12:40
uskumatu on see, et keeratakse kodus asjad pekki ja siis pannakse rohutirtsuparvena lendu uutele söögimaadele
t
to Annika/ 30. mai 2015 14:59
vaata kullake, see on elu! tule oma roosamannavahu seest välja ja näe, mis TEGELIKULT toimub!
t
to to Annika/ 31. mai 2015 02:24
Annika on palgaline provokaator või musta mehesse armunud.
a
Annika/ 31. mai 2015 02:45
Ei kumbagi kulla T :) pettunud? Musta nahavärviga mees ei ole minu tüüp. See ei tee aga temast kohe vägistajat, tapjat ja pätti...Olen provokaator? Miks?Sest ütlen välja mida arvan?
t
30. mai 2015 15:26
tõde on valus `? idioodil on elu ilus...
a
Annika/ 30. mai 2015 20:43
ootasingi midagi sellist :D Kas midagi paremat ei tulnud pähe?
v
valik on sinu/ 30. mai 2015 21:33
kumb on hullem inimene ,kas see kes räägib ropusti või see kes teeb roppe tegusi?
a
Annika/ 30. mai 2015 21:41
ma arvan, et mõlemad on halvad. Mina elan põhimõtte järgi, et ära tee teisele seda mida ei soovi et sulle tehakse.
a
Annika on meil hea tegelt ka/ 30. mai 2015 23:00
Saan aru Annika ,et sul on hea lastetuba ,hea haridus ,hea töö sinu elu on lill.... Kas tead Rootslased on ka sellised nagu Sina ja Rootslaste headust kasutatakse ära ja Rootslased ikka naiivselt loodavad ja usuvad et kui somaalist pagulasele õpetada selgeks Rootsi keel siis ....siis nad ongi Rootlsased ja mõtlevad nagu Rootslased....
p
põhimõtteid pole olemas / 30. mai 2015 23:29
Sina jah ,aga kas ka nemad ? Annika ,kas sinul ei ole raske elada nii hea inimesena ,kes usub et kõik on hea ja kõik inimesed on head?Ole parem oma rahvale see "Ema Teresa" meie oma rahvas vaesuses ja viletsuses.
a
Annika/ 30. mai 2015 23:48
Ei ole raske elada hea inimesena, Ma ei usu, et kõik inimesed on head. Mis mind ajendas selle teema puhul kommentaare kirjutama on see, kuidas kõik mustanahalised/ moslemid pannakse ühte patta. Inimesed on hüsteerias, tuuakse näiteid youtube´ist, googlest, Mis küll meist saab? Nad tapavad ja vägistavad meid kõiki? Põletavad meie vara maha...kui hirmus..kui jube...Miks külvata hirmu ja hüsteeriat? Miks õhutada kõiki mustanahalisi või moslemeid vihkama? Ei ole Rootsis, Saksamaal ega Inglismaal kõik immigrandid tapjad ja vägistajad, enamus neist tavalised inimesed, teevad tööd, maksavad makse ja elavad sõbralikult...
t
to Annika/ 31. mai 2015 16:03
Kumb on parem, kas inimene, kes armastab oma rahvast või inimene, kes on valmis oma rahva kasu eest kohe maha müüma ?
t
to Annika/ 31. mai 2015 16:05
Hea inimene sa nüüd küll ei ole.
Hea inimene hoiab, armastab ja kaitseb oma rahvast, oma juuri.
Sina aga oled valmis omakasu nimel oma rahva kohe ära müüma.
a
ani/ 30. mai 2015 11:03
Miks vaevata vaest Aafrika rahvast ja sundida neid tulema kodumaast kaugele, külma ja vaesesse põhjamaale. Palju õigem ja õiglasem oleks rikastel, nii vahemaalt kui kultuurilt lähedastel Araabiamaadel neid vastu võtta.
Siin ei olegi eriti midagi arutada ja vahutada.
p
pole rassist/ 30. mai 2015 23:04
Jah Aafrika on ilus ! Ja see on neegrite maa ! Ja neegrid sobivad sinna ! Ja nad mõjuvad ka Eestis exootiliselt ( kui neid on vähe ) aga kui hakatakse neid massiliselt siia tooma ,vot see on juba Oma Rahva hävitamine .
k
kaur/ 30. mai 2015 10:56
Päris hull demagoogia, mõtleks eestlaste hulgas on ka musti lambaid ja loodreid. No kurat, näira mulle, kus on soomes eestlaste getod ja kus vedelevad eestlased sots toetuste peal kambakesi kodus või hängivad kambas?! Mis kuradi musta valgeks rääkimine?
Toome aga musta sodi sisse muudkui?! Krt, kui loll olla võib ikka?
Lähen nüüd enda valget mütsi otsima!!
i
INRI/ 30. mai 2015 10:51
Inimrämps lahkub oma kodumaalt pagulusse või võõrsile sandikopikaid teenima. Parem osa inimestest võitlevad oma kodumaa eest, oma töökoha ja sissetuleku eest.
p
pettunud/ 30. mai 2015 10:48
Inimesed ei saa aru, et need pagulased ei öpi kunagi. Ootavad suu lahti, et toit suhu kukuks. Nad on harjunud, et saavad köik tasuta ja ei pea selle nimel midagi tegema. Nendest on rohkem kahju kui kasu. Sellele sisserändamisele peab löpp tulema.
a
Arutlen Ratsionaalselt/ 30. mai 2015 10:45
Pagulane on muidusööja ja on tegelikult illegaalne immigrant.
MOTT

a
Avo/ 30. mai 2015 10:04
Eestlane läheb võõrsile tööd tegema ja teeb seda hästi. Aafrikast ja lähisidast tulev publik ei hakka kunagi tööle ning soovib elada meie maksumaksja kulul. Ainus asi milleks nad võimelised on, see on paljunemine.
e
ENN/ 30. mai 2015 10:02
VEEL UKS "KÕIKE TEADJA".LÕPETAKS ÄRA SELLE -NII KUI NII TULEVAD -JAMA.EI TULE KUI EESTI ,KUI EESTLASERD EI TAHA.JA POLE KAHTLUST,ET EI TAHA.SINA MUTIKE ISTU OMA NEEGRITE JA MOSLEMITE ÕNNERIKKAS SELTSKONNAS JA UNUSTA ÄRÄ KODUEESTLASTE "HARIMINE".
j
Jüri Kukk/ 30. mai 2015 09:45
Vao põgenikelaagris on sudaanlased. Selles riigis algas sõda mustanalise Lõuna ja araabia Põhja vahel 1972. aastal: Paari aasta eest sai Lõuna-Sudaan iseseisvaks, kuid sõda jätkus, nüüd juba omade vahel. Milliseid põgenikke võib sealt oodata? Just nimelt vägivallatsejaid, sest 42 aastat vägivallas elamist ei jäta kellegi psüühikat puudutamata. Ja kui nad siin konflikti satuvad, ei hakka nad kindlasti politseisse pöörduma, vaid lahendavad seda nii, nagu kodumaal. Autor on ise samuti emotsioonidest kantud.
o
Onu Ruudi/ 30. mai 2015 09:01
Aga ajaks õige natuke hagu veel alla! Lisaks eilsele soovitusele, mida särkidele trükkida, pakun veel mõned ideed välja.
See maa jääb meile!
See maa jääb valgeks!
Seda maad me ära ei anna!
Oma kodusid me ära ei anna!
Kollaborandid ahju!
m
mari/ 30. mai 2015 08:01
Aga tõepoolest, miks need islami suunitlusega rahvad ei valgu teistesse islami riikidesse, oma kultuuri esindajate juurde. Või Hiinasse, Indiasse, Ameerikasse? Miks nad oma kodumaal ei võitle parema elu eest? Pidid ju olema uhked sõdalased. On ju ilmselge, et sündivus on liiga suur ja usk midagi piirata ka ei luba. Pluss harimatus. Miks aafriklased pole viimase 100 aastaga suurt midagi suutnud püsti panna, kuigi kontaktid valge maailma teadmistega on olemas? Aeg oleks neil rahvastel ka jalad alla võtta ja millegi eest vastutama hakata. Küll on magus aina valguda parema elu peale ja siis veel viriseda ka.
m
mõtetu lalin/ 30. mai 2015 05:00
Anita oma naiivse jutuga nagu nõukogudeaegne külakooli pioneerijuht.
n
No igal juhul/ 30. mai 2015 14:34
on Anital trukkija must, muidu ta sellist jama suust välja ei ajaks. Peale selle need pigid haisevad õudselt, bussis sõites rahvas koondus kõik tahaotsa, et mitte seda hobusehigi vänget haisu taluda ja üks inimene lausa peatas bussi ning läkski maha sest süda läks sellest haisust pahaks. Nende nahk haiseb tõesti eriliselt, olen ise samamoodi tundnud seda lõhna bussis ning haaranud oma astmarohu järele.
i
30. mai 2015 00:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
hARRYLE/ 30. mai 2015 11:57
Sa tahaksid saatanaid siia? SINUSUGUSED VISATI ÜLE PAADI ÄÄRE,KUI MAA PAISTMA HAKKAS, KAS SA SEDA OLED LUGENUD?
k
kas anita/ 30. mai 2015 00:29
ei ole eestist välja saanud,et sellist sinisilmset juttu kirjutab?Kui suured ja rikkad riigid nagu prantsusmaa või rootsi kellel on kogemusi aastakümneid ja välja õpetatud inimesed nendega tegelemiseks ei ole suutnud musti põgenikke integreerida ja tööle panna elamisväärse palga eest
võrreldes eesti palkadega.Ja järsku toimub eestisse saadetavate põgenikega ime.Õpivad 6 kuuga keele ära ja lähevad maxsimasse või rimisse tööle.Kas sa tõesti ise ka usud seda?

<
30. mai 2015 00:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
anita/ 30. mai 2015 00:31
i
issand/ 30. mai 2015 03:46
kui ajupestud etnomasohhistlik jutt,islamiseerumine on ideoloogia,ja genotsiid valge rassi vastu, aga kuidas siis muidu kui eesti eliidiks kutsuv valitsus on kohutav sadist eesti rahvale,haigeid parandab ainult haud.
a
aga 43 milline tugi, paistab et mõjub juba./ 30. mai 2015 09:43
Noh mis vahendiga siis sa piirad võimalust, selle politseiga või, kes põõsas trahve kogub, ära aja naerma.Kuule võimalusi on siin piiramatult ainult nikastanuid puudub veel vajalik hulk..
t
tavainimene/ 29. mai 2015 23:18
Mitte pagulased, vaid parasiidid ja neid tuleb tõrjuda enne kui on hilja, vastus küsimusele: on jah vägivallatsejad ja räpased logardid, teiste riikide kogemus näitab seda. EI ka reeturitele, kes Eesti maha müüvad!
a
Anitage viskab/ 29. mai 2015 23:04
mustpepude peale lausa silda, sest eesti meestel ju selliseid vehmareid pole ja milline läikiv must nahk...urrrr!!
n
29. mai 2015 22:51
Nii see on, nii see käib ja nii peabki m6tlema.
k
29. mai 2015 22:41
v
värdi/ 29. mai 2015 22:30
oh dziisas....ja nii kirjutab eesti tudeng?kuhu me küll jõudnud oleme.....
v
valija/ 29. mai 2015 22:25
Valimiste ajal ei räägitud sõnagi sellest, et must katk ja muud haigused lähenevad ja meie "valitud" neid kahel käel vastu võtavad - valituks ei oleks saanud mitte ükski erakond, kes oleks seda pooldanud. Nüüd tuleb kuidagi erakorralised valimised saada ja selgelt küsida, kes toetab Eesti hävitamist ja kes ei. Valimistel valetati nii eestlastele kui venelastele, ainus võimalus on seljad kokku panna ja piirid kinni kasvõi Euroliidust väljumise hinnaga,
t
To kuidas/ 30. mai 2015 03:54
mao pea kuulub---Usale----maokere kuulub EL--ja maosaba kuulub venemaale ja mürgihambad kuuluvad CIA---le.EI Massiimmigratsioonile ja erinevus rikastab.
v
vaatleja/ 29. mai 2015 22:11
Kapo peadirektor võiks oma masinavärgi tööle panna ja välja selgitada kes valitsuse liikmetest on Eesti rahva seljataga salasobingu teinud võõra rassi massliiseks sissetoomiseks,mis toob kaasa katastroofi meie riigi ja rahvale!!Üks huvitav aktsioon veel nimelt järsku laest võetud reform millega tahrtakse kõik sandid ja vigased kiirkorras tööle panna et sisse toodavale rassile afrikast ja lähisidast lahedaks äraolemiseks rahajätkuks,igasugused hea elu otsiad on eestile lisa ballast mis viib meid kiiresti põhja lähima 4 aasta jooksul.
k
Kõvad poisid/ 30. mai 2015 23:34
Ega Kapo poisid pole ka papist poisid ja õnneks ei ole ka nad kummist nagu rootsi .

e
EI TEA/ 29. mai 2015 21:55
Kust tulevad sellised rahvuseta, kodumaata, moraali ja eetikata pohhuistid Anitad? Inimesest nad küll sündinud pole, neid toodab vist mingisugune masin.
s
See anita / 29. mai 2015 22:09
on üks paras koerasöök.
a
Alar1/ 29. mai 2015 21:34
Koraan on autori ajud segi keeranud. Kas meie peaksime iseennast vaatama? Anita Luik nimetab meid kaudselt juba uskmatuteks koerteks????? Sellel inimesel pole tsiviliseeritud ühiskonnas enam KUNAGI midagi teha! Ülejäänud elu möödub tal burkas ja mošees.
k
Kui Valitsus rahvast kuulda ei võta, / 29. mai 2015 21:26
tuleb Pronksiöö, Volume 2, eestlased ja venelased koos.
o
Onu Ruudi/ 29. mai 2015 20:30
Juba kolmkümmend aastat tagasi, vene kroonus, irvitasid mitmed, siinkäinud vene, ukraina, Kaukaasia jne. kutid, et teil seal Eestis on ilusad naised ja väga jobud mehed, kes ei oska nende järele valvata.
o
Onu Ruudi/ 29. mai 2015 20:26
Ütlen jällegi, et ise olete kõik süüdi, et siin sellised, kinnimakstud või lihtsalt ärapööranud multikulti tibid ja jopskid vahutavad ja murjameid taevani kiidavad ning eestlasi mõnitavad! Viimane aeg oleks selliste elu väga kibedaks teha! Kõik sõbrad-sõbrannad ja sugulased-tuttavad peaksid nüüd sellistest eemale hoidma, kui kärnas koertest. Sest vaata sellised ei tee kahju mitte ainult enadale ja oma lähedastele ja ka mitte mingile erakonnale. Sellised teevad korvamatut kahju tervele rahvale ja riigile! Nendes samades murjamimaades, mida nad niiiiiiväga kiidavad, oleks nad peale artikli ilmumist otsekohe väikesteks tükkideks rebitud või siis kividega surnuks pillutud. Siin aga lasevad nad ülbelt, kõrges kaares rahvale kaela ja seda seepärast, et nad teavad, et nendega midagi ei juhtu. Ja vaata seetõttu ongi mul vahel väga häbi olla eestlane!
e
30. mai 2015 15:38
eks see ole nagu alkoreklaamidegagi, endast lugu pidav ja aruga isik seda ei tee, teisi aga - omad vitsad peksavad.
k
Kahju/ 29. mai 2015 20:22
sinust Anitakene.Igatsus musta mehe vastu on nii kohutav! Mina soomes tööl käiv läksin ainult sellepärast,et oma lühikese elu ajal natukenegi paremini ära elada,kui seda võimaldvad kohalikud Eesti olud(teenin tava tööga 15,50e/h). Töötu raha on mul auga välja teenitud ja kui see,ka talvel mõni kuu juhtub,makstakse 50e päev.Ma ei ole aastaid valimas käinud kuid nüüd tulin spetsiaalselt ja valisin kõige nõrgemaid,just sellepärast,et neid siiamaani oljaid vähegi laiali ajada.Ise ei pea ma ennast pagulaseks,sest ema, kodu maja ja sõbrad ootavad mind ja kui kungi hakatakse lihtöölisele samasugust palka maksma siis jään siia igaveseks! Eestis hakkab toimuma rahvuste segunemine---Tee ometigi oma ilusad silmad rohkem lahti ja näed,et segunemin toimub kgu EU-s ja kõik riigid on kellelegi võlgu. SEE ON KINDEL KELLEGI PLANEERING,et maailma stabiilsust kukkutada ja raha koguneks ainult teatud jõugule!
A
// 29. mai 2015 20:20
Anita õigustab pagulaste tulekut ja veel julgeb rahvast solvata valimistulemuste pärast. Sa laps ei tea elust midagi! Valimised olid sohk e- valimistega see pätikamp võimule sai ja pole nende seas oma rahvale mõtlevaid isikuid. Nad pole isegi ISIKSUSED, nad on lihtlabased RIIGIREETURID, kes meie Kodumaa on jänkidele maha müünud ja tahavad siia tuua võõrast rassi. Anita ei suuda teha vahet valge ja musta vahel. Meie oleme Põhjamaalased, valge rahvas ja meile neegreid vaja ei ole, ainult mõte nendest ajab iiveldama. Kui Sulle meeldivad, olgu, mine nende juurde Aafrikasse, siia pole neid vaja.

1
29. mai 2015 19:54
1000000 euri võikse pearahana kaasa siis ka tulla
t
Tutkit/ 29. mai 2015 19:31
Tipskin võiks nendega paar päeva ühel laeval olla:) Vaated muutuksid oluliselt.
o
Onu Ruudi/ 29. mai 2015 20:36
Oleks nagu aeg kõigil aru saada, mis valgeid inimesi ees ootab. Lõuna-Aafrika on selleks parim näide.
https://www.youtube.com/watch?v=jj84Sw1x2po
r
rp/ 29. mai 2015 19:08
Miskipärast ei meenu, et eestlased oleksid autosid kummuli keeranud ja kauplusi lõhkunud. Kes siis ikkagi on räpane?
m
marusja/ 29. mai 2015 19:08
ehk sa lähed sinna murjanite maale ja alustad seal oma tegevust,algul öpetad koolis ja siis öpetad nad tööd tegema ja kui see sul önnestub,siis räägime edasi !
m
muidu pannakse põgenema./ 29. mai 2015 19:29
Läheb ta jee, seal ei maksta tugiisikule, seal tuleb tõelist tuge jagada.
o
Oz/ 29. mai 2015 19:04
Ajalooliselt pole ju rahvaste rändamine midagi uut, aga tõsi ta on, et teatud mahust alates tapab parasiit peremeesorganismi, ja läheb nagu lääne-roomas. Selge see, et midagi tekib asemele ja sadade aastate pärast on meil ehk uut ja vinget, aga euroopa kui selline kaob.
Autor räägib paarist näitest iga väite juurde. Kuidas oleks paari tuhande näitega, igal aastal sisserännanud kvoodi kohta? Asi ju selles ongi, et natuke haiseb igal pool, aga ainult virtsaaugus lämmatab hinge.
Täiesti õige, et asjatu kommenteerimine ei aita ja tegutseda on vaja. Tuleb töötada välja ideesid, kuidas sisserändajaid vältida. Kas kutsutud ja seatud tegelased, keda me nii rutiinselt valime, pole selleks ette nähtud?
Oh krt kust küll nii massiliselt neid jutustajaid tuleb, nii isaseid kui emaseid, kõigil lilleline kübar peas ja elust mitte haisugi aimu. Upgradege enne need süürlased sotsiaalselt/vaimselt normaalseteks - normaalseid inimesi võtaks minagi vabalt vastu siia.
a
aru saad või/ 29. mai 2015 19:00
kui eestlased lähevad välismaale,lähevad nad sinna tööle, mitte toetustest elama.
j
jajahh/ 29. mai 2015 18:57
vähese haridusega peale selle
kaks nädalat tagasi suri Saksamaal siit pärit Karina Kapitan, , immigrandi välimusega arst ei taibanud terve päeva jooksul, et väikest kasvu sünnitajale oli vaja teha keisrilõige, vastav ravikindlustus oli naisel olemas
kui neid "spetsialiste! ei suudeta üle kontrollida Saksamaal siis meil ammugi mitte
s
sa valetad ju/ 30. mai 2015 03:24
alles delfikas sa kiunusid, et naisel ei olnud ravikindlustust, ainult mehel oli piiratud ulatuses väga väikene tervisekindlustus. Sa valetad alatult ja õhutad viha. masnud ise need arved kinni . SEe paar läks ikka selleks Saksamaale, et lapsele sünni kaudu saksa kodakondsus saada.
ja naine ja mees teadis, et on riksi sünnitajad. Miks neile siis eesti arstiabi ei kõlvanud?
a
Annika/ 31. mai 2015 00:10
No näed siis.....sellised kommenteerijad siin :) Nii räägitaksegi must valgeks, ühes kommentaariumis üks jutt, teises teine... Ja kui teema tõstatada eesti arstide kohta, kes pole mitte teps immigrandi välimusega, siis kindlasti jaguks ..Jajahhil´´ piisavalt ..lahkeid´´ sõnu ka nende kohta . MOTT

j
Jah/ 29. mai 2015 18:56
Oletame et kamp murjaneid veetaksegi sisse
1. Majutada, sööta, nunnutada vaja niikuinii
2.Vaja torne, kus hommikuti hakkab kostma jalaga kõhtu pekstava eesli kisa
3.Kui mõni ära lõpeb, vaja extra surnuaeda
4.Aaviksoo oma ja teised solvavad ristid maha
5.Mismoodi eestlastel on murjanitega võimalik suhelda
6.Kes, kust ja kui vanad, teadaolevalt hävitavad nad meelsasti kõik dokumendid
7.Mismoodi selgitada murjanitele meie seadusi, suuliselt/ kirjalikult/kehakeeles
8.Kas meie peame olema sallivad ja kohandama endid neile meelepärasemaks
9.Mis saab Sooääre taolistest homodest
10.Kas on lootust, et tulud neist hakkavad kunagi ületama kulu, ei usu
Ja nii lõputult...
s
staabist./ 29. mai 2015 18:44
Paistab et 43 milli on lajali jagatud, kuidagi lahja üllitis päeva kohta.
a
Anitale/ 29. mai 2015 18:39
Kasva enne suureks, siis alles hakka enda arvamust ajalehes avaldama.
S
#/ 29. mai 2015 18:36
See on nüüd üks neist eesti naistest kes suure mu**i ootuses ei tea mida ära teha
m
m44/ 29. mai 2015 18:19
Ei viitsi selle naiivitari tekti lõpuni lugedagi.
m
Maarja/ 29. mai 2015 18:31
Ma ka paarist lausest kaugemale ei jõudnud. Süda läks pahaks milliseid silmakirjalikke pe*selakkujaid on meie hulgas. Kodumaa reetur!!!
t
Tolknaz/ 29. mai 2015 18:16
Rumal tüdruk. Praeguse kursiga jätkates on Euroopal tulevikus täpselt kaks valikut. Rekonkista või Sharia seadus. Kumma sina valiksid? Miks sa üldse tahad selliseid valikuid?
j
jusss/ 29. mai 2015 18:11
Kui riigis pettunud noored migrandid Prantsusmaa uusaastaööl üle 1000 auto põlema panevad, siis mis see on. Kas eneseväljendus???
j
Jänks/ 29. mai 2015 18:10
Järjekordne "troll" pagulaste vastuvõtmist õigustamas.
Isegi kui pagulased ei ole vägivaldsed, siis Eestisse saabudes hakkavad nad elama eestimaalaste kulul. Nad ei ole sentigi maksnud Eesti riigikassa, kuid siia saabudes tuleb na kindlustada elamispinnaga, toiduga ja arstiabiga ning kõik see eestimaalasest maksumaksja taskust. Kui tahame, et nad siis tööle asuksid, siis tuleb neid õpetama hakata, mis samuti on kallis lõbu, sest esimese asjana tuleb neile ju eesti keelt õpetada ja alles siis saab erialase koolituse juurde asuda. Samas on Eestis 80 000 miinimumpalka saavat tööinimest, 60 000 vaesuses elavat last+pensionärid oma pisikese pensioniga. Kui Jaapanis toimus aatomijaama katastroof ja eestlane palus Eesti valitsusest abi, et tulla koos oma lastega ohupiirkonnast ära Eestisse, siis Eesti valitsus ei leidnud abistamiseks raha. Mille poolest need pagulased tollest eesti naisest paremad on?
Anita, kui soovid pagulasi toetada, siis tee seda omadest vahenditest, kuid ära sunni Eesti rahvale peale võõraste ülalpidamist. Nii palju peaks ikka omal maal otsustamisvabadust veel olema.
j
Jaa/ 29. mai 2015 20:28
Väga hästi ja selgelt väljendatud põhjendus selle neidise kirjatüki lahtimötestamisel.Ise ma soovitaks selle lobistliku artikli kirjutajal elada pikemat aega Indias/seal ju noori tudengeid "armastatakse"lausa mitmekesi/ või siis neis idamaades,kus noori naisi müüakse ja julma jõhkrusega kividega pildudes ja jalgupidi peal trampides mõrvatakse-see oli ju telekas näha/muidugi poolvarjates otsest elajalikku tegu/elada.Huvitav,kas peale õpikute lehitsemise see idamaa teaduste õppija midagi tarka ka peakuplis omab?
a
30. mai 2015 11:41
ainult et... nende kultuuris ei ole kohta tööl, kui ta õpib piisavalt eesti keelt siis ta ütleb seda sulle ise. nad lihtsalt ei hakka kunagi tööle. põhimõtete pärast. aga sina ei tohi nende peale sellepärast viltu vaadata või mekid järgmised aastad vanglalobi. muidugi kui hästi läheb.
a
arvab ka/ 30. mai 2015 12:57
koolitus on muidugi vajalik asi ka pagulastele. AGA kuidas te õpetate neid eesti keeles suhtlema ja mingitki tööd tegema või eriala omandama kui paljud sealt tulnutest ei oska oma emakeeleski kirjutada??? ja mis kogu see asi eesti rahvale kokku maksma läheb? kaasavaraks pakutav 6000 €?????? no mida saab selle raha eest inimene, kellel on kaasas vaid ta hädavajalik rõivapamp?

a
Ann/ 29. mai 2015 18:04
Pealkirja lugedes on vastus üks-jah on küll
j
jah/ 29. mai 2015 18:04
teame igaüks kedagi, kes on käinud Soomes tööl... Jah, just tool...
.Aga enamus neist sisserändajatest ei hakka kunagi tööle,nende kultuur ja traditsioonid on teised.Samuti hakkavad nad oma kultuuri, usku peale suruma.Enamus neist on majanduspõgenikud.
K
...../ 29. mai 2015 18:02
Käies Pariisis hämmastas kerjuste hulk, paljudel olid lapsed aksessuaarideks kerjamise juures ja õhtul nägin üht kerjusnaist kallamas paari kilo eest münte toidupoe kassapidajale suuremate rahatähtede vastu vahetamiseks. Te oleksite pidanud seda kassapidaja nägu nägema, keelduda ei saa kahe kilo müntide lugemisest ja poes seiskus müümine ... Lääneriikides on hõlpelu elajad ära hellitatud kerjamisega. Kas olete tähele pannud, et mustlastest kerjused on taandunud, kuna teenistus oli väike ...
p
peeter/ 29. mai 2015 18:01
Sotsiaalutopistlik revolutsioon algab. Näh ksenofoobid, sulid ja pätid, kõvasti kisav eestlaskond. Nad tulevad niikuinii. Tööta välja ideid, kuidas sisserändajaid aidata. Siis läheb esimese miljoni vastuvõtt meil ladusasti, teise miljoniga tuleb võib olla raskusi, aga see on juba teine, erinevust vaesustav revolutsioon.
r
ri/ 29. mai 2015 17:44
anita on ise pagulane. miks pagulastele ei ütlemine ei muuda midagi. anita - Raiskad ainult enda aega ja sõnu. Kui tahan midagi muuta, arutlen, mõtlen, leian lahenduseks ei ütlemise pagulastele ja anita sugustele.