Eesti uudised

Pagulaskeskuses kõksitakse jalgpalli, aetakse juttu vene keeles ja kurdetakse niru kliima üle

Andres Tohver, 29. mai 2015 07:00

336 KOMMENTAARI

t
Tõnu/ 1. juuni 2015 08:57
http://uudised.err.ee/v/eesti/6739253a-a257-4891-b794-a69eb5f1d2fc
Euroopa Sotsiaaluuringu koordinaator Eestis, Tartu Ülikooli sotsioloogia ja sotsiaalpoliitika vanemteadur Mare Ainsaar ütles, et ka kahaneva rahvaarvuga Eesti arengu turgutamiseks on vaja juurde inimesi. "Hiljuti siseministeeriumi poolt ellu kutsutud kohanemisprogrammi järgi nähakse ette, et järgneva viie aasta jooksul jõuab Eestisse kokku ligi 49 000 uut immigranti," rääkis ta.
k
kärnane koer/ 31. mai 2015 23:26
kui oma õigust( Halimov ütleb ka, et ühines džihadistidega protestiks Tadžikistani võimude vastu, kes ei luba läbi viia moslemite kanoonilist palvust ja kanda islamile kohaseid rõivaid). ei saa siis ühined protestiks jne.
k
kurat,/ 31. mai 2015 21:35
ma ei maksa ju makse selleks,et neid pagulasi toetada,oma rahvast suur osa elab vaesuses,häbi peaks olema meie riigimeestel,kui nad ei suuda nende hordide tulemist ära hoida!!!!!!!!!!!
m
mait/ 31. mai 2015 21:01
Siin ei kasva Banaani.Murjamid
r
Risse/ 31. mai 2015 14:21
Pidi ikka kole elu olema kui lausa ülikoolis sai õppida. Aga muidugi, siin on kordades mõnusa molutada sellise raha eest.
e
eerik/ 31. mai 2015 03:15
Kurb on see et eesti riik ajab oma noored inimesed mimema v66rsile ja v6tab pagulased ja maksab neile k6iksuguseid toetusi ..mind ei aidand keegi kui ajad olid rasked ma lahkusin eestist paar aastat tagasi 24 aastasena teiselepoole maakera sest ei n2inud v6imalust inimv22rseks eluks ...ei hinnata seal omainimesi se teeb nii kurvaks enne antakse v66rastele kui omadele ..mina oma lapsi sellises riigis kasvatada ei taha.
v
4. juuni 2015 19:21
verd vaja ju segada...:P
a
ak./ 30. mai 2015 21:10
Ja sihukseid debiile tahavad Eestisse tuhandeid lubada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tropid!
r
random/ 30. mai 2015 16:51

j
jah/ 30. mai 2015 15:51
Valitsus võiks või oleks võinud leida raha Eesti laste sündivuse suurendamiseks. Hetkel on see kõige tähtsam, et igas Eesti peres oleks vähemalt 3 last ja kes elavad ka Eestis. Olen nõus maksma raha Eesti laste toetusteks.
Idiootsete neegrite sissevedamine on räigelt vale. See on jube mis ajuloputust tehakse raadios kui räägitakse pagulastest. Miks ei räägita seda, et kui kauaks pagulane peab riigis püsima (5. aastat). Euroopa Liit maksab ulmesummasid võtke ainult neegrid vastu. Päris loll peab olema, et neid vastu võetakse. Kuna me oleme nii väike riik ja meil on võõrrahvast juba 30% elanikkonnast siis me ei saa rohkem neid vastu võtta. Euroopa Liit läheb hingusele ka nagunii, lõpmatuseni see nii ei ole. Mingu parem Aafrikasse ja hakaku neid seal opereerima.
t
to jah/ 31. mai 2015 01:01
Võõrrahvast on meil ametlikult 38%, mitteametlikult ikka üle 40%.
t
4. juuni 2015 20:54
Tahaks allikaid et meil ametlikult 38% muulasi on
e
Euroopa Komisjon õhutab kuritegevusele/ 30. mai 2015 13:34
Niinimetatud paadipõgenike lahke vastuvõtmisega ja sunniviisilise paigutamisega EL liikmesriikidesse toetab Euroopa Komisjon otseselt inimkaubitsemist, mis on teatavasti kuritegevus. Miks peaks Eestis kuritegevusele kaasaaitajaid üldse kuulama või nende kvoote arutama??? Põgenikele tagasireisiks piisavalt vett ja moona anda on palju odavam ja inimlikum oma maa elanike suhtes ning tõmbaks inimkaubitsemisele pidurit.
j
jann/ 30. mai 2015 09:17
On ka aeg siit jäädavalt soome pagulaseks minna
j
Jana/ 30. mai 2015 09:08
Oleks pidanud tegema rahva küsitluse ,et kas me neid siia üldse tahame! Meil on õigus seda riigilt nõuda . me ei taha kedagi siia , kes neid tahab võtku omale!Meil neid muiduleivasööjaid küll .Tööd nad teha ei taha aga teiste kulul elada küll tahavad va puugid niisugused .Elagu igaüks omal maal ja tehku tööd.Nad pole harjunud tööd tegema ,sest nad eitahagi seda teha. IGA ROJU OMA KOJUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
k
Kui/ 30. mai 2015 13:16
siin rahvahääletusi korraldataks siis oleks elu palju helgem ja parem aga pööbli arvamust seal ülal kuulda ei taheta!!!
e
Ehh/ 1. juuni 2015 07:26
Mis küsitlusest sa siin veel unistad. Ei lugenud siis, et 43 milli on pigide eest juba meile üle kantud eelmisel nädalal.
Raha makstud, tuleb ka kaup vastu võtta.
i
ilge / 30. mai 2015 07:56
kolakas iga päev ja asi ants.
k
karmid mehed,/ 30. mai 2015 22:57
need õhtuka kommipoisid.
o
oks/ 29. mai 2015 22:35
Tagantjärgi tarkusest on vähe kasu. Euroliitu astumist ei saa enam olematuks teha Inglismaa arvab et saab ilma liiduta hakkama ja astub välja,aga Eesti?
m
maku./ 29. mai 2015 21:58
siin kõik kõvad tegijad,aga,et läheks tänavatele õigusi nõudma. jutustajad.pange end põlema saate elus kordki särada
m
maku/ 29. mai 2015 21:53
siin te kõik kõvad kommenteerima,aga,et hoiaks kokku ja läheks tänavatele õigust nõudma. siis s...tt lahti.haukuja koer ei hammusta.

t
To Ahmed/ 29. mai 2015 21:23
on kova taksoga soitja . kain ikka vahel Rakvere kortsudes valgeid baisi peilimas . Siis vaja oositi Vausse tagasi soita ja eks ainuke liiklusvahebd , mis sel kellaajal liigub , on takso . vene keel on tal hasti suus , valetab taksojuhile , et V . Maarjasse vaja soita , Maarjas aga takso pealt maha ei lahe , nouab , et teda ilma rahaya Vaosse viiaks . Maarja otsa pealt kaupleb niigi juba 7 eurot maha ja ega keegi selle raha ette teda soidutada taha . No leidub ka selliseid , kes ta ikka koju viivad .
e
eestlane / 29. mai 2015 21:17
ma ei saa aru ,mida kuratit nad siia tulevad ,kurat euroopa rikkaid riike täis ,need raisad tulevad kliimasse mis neile ei meeldi ja riiki kus on probleeme enda rahvaga
e
ei/ 29. mai 2015 21:35
a
Andres/ 29. mai 2015 19:42
Meie peaVALUmeedia põhiteemaks on kuidas mees müüs leitud telefoni. Super.
j
Jolleri-polleri/ 29. mai 2015 19:33
Mul ei saa ema ja naabrinaine ja tema sõbranna kolme peale kokku ka 1000 euri kuus kätte. Mis te teete nalja? 1000 euri...Sellisest EU liidust tuleb välja astuda järelikult. UK plaanib seda ilmselt. 1000 euri...ma pole kade, aga kurat küll.....Pole sõnu.
k
k/ 29. mai 2015 19:04
lugesin sellist uudist, ja siis ma hakkasin taipama ja aru saama! lugege teie ka ja mõelge!
siin: http://nation-news.ru/2015-05-29/104909-amerikanskiy-ekspert-ssha-gotovyatsya-spasat-ekonomiku-voyno...
a
Arvan/ 30. mai 2015 16:30
ja loodan, et seda sõda siiski ei tule. Kui USA tungiks kallale ainult Venemaale, oleks vast mingisugune teoreetiline võimalus neil edu saavutada. Kui aga asjasse sekkub ka Hiina, siis on Ameerikaga kindel kaputt. Nendele kahele korraga ta vastu ei saa. Vaatasin Jou Tube-s dok.filmi sellest, kuidas USA viimase peal relvastatud, spets väljaõppe saanud USA väekontingent sai Iraagis viimase sõja ajal armetult kaks korda järjest kohalike sisside käest tappa. Nimelt tahtsid nad mingit linna vallutada(nime kahjuks ei mäleta). 1. kord peksid sissid nad pilbasteks. Siis toodi tohutult täiendust. Ka 2. korda ei õnnestunud ja linn jäigi vallutamata. Kaotused sõjardites ja tehnikas olid väga suured. Ei ole see USA midagi nii võimas, kui näidata püüab. Nüüd siis paluks miinuseid, julgesin ju kahelda USA kõikvõimsuses!
j
JUSS/ 5. juuni 2015 09:34
Ja meil imestatakse veel, et miks Vene rahvas usub propakandat. See artikkel ju puhas Vene propakanda. Piisab ainult ühest artiklist ja arutelu käib nagu see kõik seal tõsi oleks.
k
kollane/ 29. mai 2015 17:59
Pilusilmad pidid ju meile tulema.
m
29. mai 2015 17:00
MIKS neid kohe Venemaale tagasi ei saadetud???
s
29. mai 2015 17:03
sest meil praktiliselt piirivalve puudub,suurematel teedel midagi on aga mets on vaba.
r
Riks/ 31. mai 2015 02:31
Väidetavalt võttis piirivalve ebaseaduslikul piiriületusel kinni... Miks siis Venemaale tagasi ei saadetud, kui sealt tuli ja Vene viisa olemas? MIKS!!!!!!!!!??????????????????????????????? Panite Vao korras majja, kus neil hea palli taguda ja sellise suure rahasummaga taksot sõita..... eestlastelpole sageli leivarahagi...

p
Poiro/ 29. mai 2015 16:52
Kena oli lugeda,kuidas ebola haigetelt voodilinad,madratsid jms ära varastati ja koju tassiti,tore mōelda et sellised geeniused võiksid elada Eestis. Pisar tuleb silma....
a
Antu/ 29. mai 2015 16:44
Nagu aru sain siis murjamid maksvat 3000-5000 USD, et siia saada ??? Meil siin tavalisel Eesti inimesel ei olegi 3000 USD kuskilt võtta. Kui vanal juba niipalju pappi on siis mis kuradi abi neil vaja ? Majutagu hotellis neid oma kulude ja kirjadega mitte ärgu remontigu kortereid ja maju neile pisku eest töötava Eestlaste maksude eest. Tasuta arstiabi on täielik sürr, meil on siin tuhandeid Eestlasi kes ei pääse mingil põhjusel arstile. Kellel pole haigekassat , kes ei saa arstiaega, aga pagulasi teenidatakse kohe eelisjärjekorras, isegi hambaarst on tasuta. Sest muidu rikutakse nende õigusi :D Imelik on see , et Aafrikas pole neil mingeid õigusi ja nii kui üle lombi saavad tekib selline hunnik õigusi, et ei jõua kokku lugeda õigus arstiabile, õigus elamispinnale, õigus tõlgile, tasuta internet, tasuta kaabel TV, tasuta söök, tasuta toasoe, taskuraha jne kõik tasuta. Kes oskab mingit maad õelda, kuhu minnes meil kohe igasugu õigusi tekkiks? Ma kohe koliks :D üldiselt kui neil on 3000- 5000 siia tulla, siis taskud läbi otsida. sest kuskil on neil veel raha peidus, osta selleest pilet ja koju tagasi :D
t
to : Antu/ 29. mai 2015 18:07
sinuga 100 prossa nõus ! minu arust on sama sürr - nagu oleks siis - kui peres oleks. et isa ostaks armukesele kulda ja karda. aga oma pere nälgib ... sellele PEABKI vastu seisma ! vastu hakkama ja mitte lasta heidutada end sellest jurast. kuidas eestlane on see ja teine ja kolmas ! MEIE KOHUS ON OMA SÜNNIMAAD HOIDA OMA LASTELE JA LASTE-LASTELE !!!!! see on nii PÜHA kohus - et isegi sellise asja kahtluse alla seadmine on kuritegu eestimaa ja eestluse vastu ! sorry - aga me ei ole suur ja rikas Rootsi ! rikas svensson ei tahagi midagi vaesest eestist teada ! Rõivasel kuuldavasti palju kinnisvara. nagu ka teistel oravatel. võtku nad endile ja adopteerigugi ! aga tehku seda enda isikliku raha eest ! ja jätku vaese rahva mõnitamine ! KAUA SIIS VÕIB !!!
j
jama/ 29. mai 2015 18:45
Põgenevad sõja eest? Kui neil on oma maal võimalik loomi jne müüa,teenida dollarit, siis pole seal õiget sõda ja need kes põgenevad pole sõjapõgenikud vaid lihtsalt töötud kes lähevad tööd otsima või nö desertöörid, sest naisi või lapsi pole kuskil näha. Kui poliitikud toovad alati näiteks, et ka meie põgenesime, siis see pole võrreldav! Kõik Eestis viibivad mustlaseks võiks ka siis saada hüvitist!!
r
raha mulle ahv sulle/ 29. mai 2015 19:44
Mis poliitikud, 43 millised müügi mehed, unusta ära see unistus.
s
See ... / 29. mai 2015 16:36
ongi ju see Uus Maailmakord .....
k
29. mai 2015 16:21
Kui nad suhtlevad oma vahe vene keeles , siis on nad kõik järelikult kaua venemaal elanud . Peaks nad sinna tagasi saatma ja lõpetama see idiootlik seadus et iga asüülipaluja avaldus vaadatakse läbi .
k
kristiina/ 29. mai 2015 15:41
Teeme ainult tööd-tööd ,et need idijoodid elada saaks Eesti rahva arvelt .. :@ ,kohutav ,terve Soome on neid täis .. ja naad on nahaalsed ,neile on kõik lubatud ,noo mis kuradi erandid naad küll on ?!, Valitsus võiks omasi aidata ja toetada !!!!
v
valitsus garanteerib/ 29. mai 2015 16:31
saate pruunid teiseks juuniks!!!
j
jah/ 29. mai 2015 17:50
Eestil on rumal valitsus. Mitte keegi ei käse neid võtta. Ole valge või must.
q
qwe/ 29. mai 2015 15:31
Kui neil praegu külm on ja ilm ei sobi siis tahaks näha kuidas nad talve üle elavad Eestis
o
ole rahulik/ 29. mai 2015 19:27
sellise toetuse eest mis neile maksma hakatakse elavad nad talve paremini yle kui meie.
m
Marko / 29. mai 2015 15:01
Ulme ! Inimesed on nii kadedad ja õelad ,enda eluga ei tulla toime ja vahitakse pagulaste varjupaika .
Kõik tahavad ainult saada midagi andmata !
Paraku on euroopas reeglid mida Eesti täidab , nii et tehke tööd ,renoveerige enda maja ja ärge vahtige võõrase rahakotti .
a
Ah, et / 29. mai 2015 15:18
Ja mida need pagulased siis annavad, et neile kõik ette taha ära tehakse ? Ja need pagulased on siis suured toimetulijad ?
m
Marko / 29. mai 2015 16:22
Võibolla annavad need pagulased sinule tulevikus kõige õudsama asja mida sa oma unenäos näed , Lapselapse :)
m
Marko / 29. mai 2015 16:33
Võibolla on järgmine president neeger , mis siis saab ?
j
järgmine president on pr Anne Veski/ 29. mai 2015 17:38
aga sina, marko, püüa leida üks nipp, mis aitaks sul pea tagumikust kätte saada
n
nh/ 29. mai 2015 19:17
immigratsioonipoliitika on oma aja ära elanud. Lihtlabaselt aastast aastasse toetusi maksta on sulaselge jama. Kui toetust maksta nagu töötuskindlustus ja edasi on elamine juba omal kulul, siis saaks probleem ka ilmselt lahenduse. Eestlastel ei maksa aga üldse muretseda- siin jääb neeger rahanälga- ei suuda kokku laenatud raha tagasi maksta ja liigub edasi, siin ei püsi isegi omad kodus- on välismaal neegri staatuses omal vabal tahtel!
m
Marko on provokaator,/ 30. mai 2015 23:04
kas pole kohale jõudnud veel?
a
aitab meile juba juudist/ 30. mai 2015 23:04
m
Marko / 1. juuni 2015 09:37
t
to Marko/ 29. mai 2015 15:22
Iga oma kodumaad armastav eestlane EI SOOVI oma esiisade verd valatud maale mustanahalisi lagastama.
Asi ei ole üldse ainult rahas, vaid neid ei ole siia vaja, nad ei sobi siia absoluutselt, on meie hulgas võõrkehad.
Me oleme liiga väike rahvas, kääbusrahvas, ei ole vaja siia mustanhalisi meie ilusat ja ainukest pisikest maalapikest lagastama.
i
Ingrid to Marko/ 29. mai 2015 15:44
Täpselt nii on ka minul mõttes
Ja see tähendab inimkonna lõppu juba, kui nad päriselt ka siia tulevad.
m
Marko / 29. mai 2015 16:30
Nad ongi juba siin + 400 000 venelast on ka siin , inimesed on alati olnud siin ja las ollagi .
k
Kle Marko/ 29. mai 2015 16:35
Loll oled peast? Kasvatage, õpetage...Need mustad kasvatavad ja õpetadav sinuarust? EI! Ainult paljunevad, kui tarakanid ja kui õpetavad oma lapsi, siis ainult kerjama, logelema ja varastama! Eestlased ei käi soomes logelemas ja sotsiaaltoetusest elatumas! Kõik, kes on läinud, on läinud TÖÖLE, et oma haridusele vastavat palka saada s.t tööd tehes. Ja soomlastel on eestlaste üle iga kell parem meel, kui moslemite ja mustade üle, sest eestlane on VALGE! Nii, et ära tule hullu juttu ajama.
a
Appike!/ 30. mai 2015 00:57
Mis lolli juttu Sa ajad?
s
See/ 30. mai 2015 01:01
v
võõras rahakott / 30. mai 2015 09:09
Teiesugune peaks enne ikka ise sutsuke kooliharidust saama ja siis tulema teistele ette kirjutama, mida ja kuidas kõik tegema peavad. Nii vigaselt kirjutav inimene on igale riigile potensiaalne oht. Mina soovin riigilt, et teiesugused saaksid kohustuslikus korras emakeeleõpet ja peaksid tegema enne oma rumaluse laialikülvamist keeleeksami. Võibolla muutub siis ka midagi mõttelaadis.l.
a
arvan,et aafrika on ilusam,/ 30. mai 2015 23:07
aga kui oled sündinud keldris,on see kindlasti sündijale parim koht.
r
Riks/ 31. mai 2015 02:58
Marko, ära nüüd slaavlasi segi aja paduusklike ja harimatute moslemitega!
Sul ikka katus sõidab, ära kommi, kui teadmisi ei ole. Mõnikord on targem vait jääda, kui et oma idiootsust välja näidata. Ja venelased tulid samuti vägisi, vastu meie tahtmist, kas peaksime nüüd, "vaba riigina"(mida me vist ikka ei ole`?) lubama samasugust genotsiidi? kuid venelastega võrdlus ei ole asjakohane, sest rootslaste-slaavlaste verd oli ennegi juba igas eestlases. Moslemid on igatpidi võõrliik. Tead seda näidet laiasõralisest ja agressiivsest kitsasõralisest vähist? Kus viimase sissetungi järel meie oma laiasõraline liik 80-ndatel vägagi kiirelt välja surema hakkas. Vastumeetmed läksid hullult palju maksma, kui ärgati...
n
neegri peale kade/ 29. mai 2015 16:09
antagu eesti noortele ka elu alustamiseks oma kodu ,miks meie oma inimesed peavad pangaorjad olema ,ja paljud ei saagi kodulaenu ,kuna pole tagatist ja nii suurt palka .
z
ZZZ/ 29. mai 2015 19:40
Täiesti nõus sinuga. Riiks võiks aidata esmalt oma rahvast, kui siia võõraid sisse vedada ja neile kõk kandikul ette tassida. Kodutuid inimesi on meil vähe siin või, kes vajaks ka vb veidike tagant tõuget, et jalule saada ja hakkama saada siin, Aga noh, meie riik ongi ju rahvavaenulik riik. Ainult maksudeks me kõlbame.
s
Sina okraM.../ 29. mai 2015 16:30
ja mida need pagulased meile annavad....Eestis on küll selliseid inimesi kellel oleks vaja selliseid elamis tingimusi
f
fuihh/ 29. mai 2015 16:42
no mine sigima siis, aga ära imesta kui lapsuke pruunina sünnib....eestlane ikkagi ja eestlase nägu...eks ju.
Ma pole rassist, kuid massiliselt siia väikesesse Eestisse on liiast.
Loomulikult kõik tahavad saada midagi andmata- võtan eeskuju riigikogulastelt! Nii suur palk ei millegi eest ja mõni sellegagi toime ei tule!
j
Jänks/ 29. mai 2015 18:47
to Marko, need pagulased elavad eestimaalaste rahakoti peal ja igal inimesel on õigus oma rahakotti kaitsta. Kui me oleme vaba riik, siis igat lolli käsku ei pea kohe täitma tormama vaid ennem tuleb mõelda. Kui sulle isiklikult on need pagulased nii armsad, siis mine ja toida neid, kuid mina võtan protestiks Venemaa kodakondsuse kui neid peaks hakkama massiliselt Eestisse saabuma.
j
Jaa/ 29. mai 2015 20:12
Jänksi mõttel on jumet! Mõtlesin ka ise midagi protestiks välja nuputada,kuid rohkem kui seda,et lähen Narva,küll siis edasi mõtlen,pähe ei tulnud.Nüüd hakkan küll edasiseks mõtteid heietama,et kas penskarile antakse vene kodakondsust? Ja kui,siis võiks küll võtta võtta endale venemaa kodakondsus,sest edasi elaksin ma ehk sama hästi kui hallipassirahvas või venemaa kodakondsusega inimesed.Mina olen 1000% vastu sellele,et eestimaa pagulastega)ja kus on teada,kes neist töesti tõsiselt . elukaotus ohus on olnud).Kui oleks näiteks võimalus,saada Soomes eestimaal väljateenitud pensioni,siis läheksin sinna,küll mingi pisikese elukoha ka saaks.Minult vöttis Laari plats puhtakslööjate bande isamaa ära,seega pole mul enam ka kodumaast kahju,elu lõppeb ju niigi omal ettenähtud ajal.Seega,mõtlen nüüd hoopiski positiivsemalt ja enam ei tee sellest hirmutamistaktikast üldse välja,elu on igale ette nähtud,läheb kuidas läheb.
r
Roosi/ 30. mai 2015 15:31
Millest sa räägid.Selles varjupaigas ei ole ja pole ka kunagi olnud ühtegi last,vanurit või naist.Ikka ainult tööjõulised noored mehed.Kas need noored mehed "varjupaiga" taotlemise asemel ei peaks sõdima ja oma kodumaad kaitsma.Selle asemele on nad jätnud oma vanemad ja lapsed naised sõja kätte ja ise jooksnud varjupaika otsima?Teine tähelepanek on, et kõik nad alati saabuvad Eestisse Venemaalt üle piiri.Oskavad rääkida ka vene keelt. Kuigi ka Venemaal ei ole nende kodumaaga ühist piiri?
r
Riks/ 31. mai 2015 03:08
Õige. Nad ongi lihtsalt kasuahned rändurid. Ühest riigist teise. Kui EL seadused võimaldavad sellist pappi saada, siis elavad siin 2a ja siirduvad järgmisse riiki 2 aastaks hea elu peale. Töötukassa ja sots amet võivad neid toetada 2 a, kulutades ühele kokku umbes 20 000€(APPI!) , kuid mida neile tööks pakkuda, kui nad keelt ei oska? ja tegelikult peaks ikka enne põliselanik tööd saama, et siin oma peret toita, või kuidas?
e
Ernst Kern/ 29. mai 2015 14:47
Elu nagu lill! Saame 1000€ kuus, tööd ei tee, keelt ei oska, kõksime jalkat... sudaanlane lubas ühes intervjuus oma pesakonna ka siia tuua.... nooo, milles küssa! Kõik on ju pagulaste jaoks ideaalne- vat küsimus on, kuidas nüüd ilma soojemaks saada. Äkki EL-st saaks tellida kvootide alusel...
q
q/ 29. mai 2015 15:23
mitte soojemaks pole vaja ilma, vaid külmemaks- plätudega - 40 tuleb tööle hakata, et sooja saada...
ü
üx/ 29. mai 2015 15:41
Ja minu kuu sissetulek on 280 euri...:(

s
sellised/ 29. mai 2015 14:34
murjanid on kahtlased,laisad,kuumaga harjunud,mingu parem tagasi palmi alla...
m
Mees/ 29. mai 2015 14:18
tulevad eestisse..... suudavad eestis ära õppida vandistani keele ja siis julgevad veel viriseda. Kui ei meeldi siis tõmmaku tagasi sinna kus tulid ja ongi kõik korras. Kas need oinad ei saa aru,et kui sa ise oled loll siis keegi teine sind aidata ka ei saa. Ma ei ela võõras riigis ja ei käi ning virise,et se ja teine on halb. Ma teen kõik selleks,et mul ei oleks se elu halb ja saan hakkama ilma virisemiseta.
e
ei ole ükski keel liiast,/ 30. mai 2015 23:12
oma rumalust pole mõtet siin ka näidata.
a
Alar/ 29. mai 2015 14:10
Kui neil siin nii külm on, siis mingu palmi alla tagasi!
n
Neil peaks häbi olema oma perekondade ees/ 29. mai 2015 13:56
Vastik vaadata neid täies jõus musti mehemürakatets parasiite.....kas neil endil oma koduste ja perekondade ees häbi ei ole?
Erilised supinahad.....meesteks ei nimetaksi neid muidusööjaid
t
to Neil peaks häbi olema/ 29. mai 2015 15:24
Ei ole neil mitte mingit häbi, nad on põlevest põlve harjunud niisama olesklema.
r
Rein Mark/ 29. mai 2015 13:44
Osa oma lapsi elab süvavaesuses, koolilõunale lisaraha ei anta , meie riigi kodanik kui on kaua aega töötu ei saa makstud arstiabi eest ja peab selle ise tasuma, kuid millest? Kui oleme hea elutasemega riik siis jagame seda ka teistega, mis oluliselt meie elatustaset ei mõjuta, kui oleme vaesed nagu praegu, siis pole midagi jagada. Valitsus on teinud karuteene, et on maailmale kuulutanud oma olematut edulugu, mida on Brüsselis usutud ja vastavalt sellele saadetakse siia rohkem pagulasi.
o
oks/ 29. mai 2015 20:20
Rein Mark--- õige jutt teil. Kreekat tuleks teha. Võtta aga võlga keskpangast ja tagasi maksavad teised
v
Vikerkaare poliitikud/ 29. mai 2015 13:33
Eestis ruumi küll. Mitu maakonda tühjad, Saab arendatud! liivarannad, palmipuud jne. Eesti on varsti Paradiis!
v
Vikerkaare poliitikud / 29. mai 2015 16:35
teatavasti kuni 500 000 tuhat pagulast tuleb eestisse, paradiis
a
andke oma hääl/ 29. mai 2015 13:17
näitame kõik koos mida eestlased inimkaubandusest arvavad
https://www.facebook.com/Pagulasvabaeesti
e
Eestlane (põlis)/ 29. mai 2015 13:15
Hea, et riigiisad, ametnikud oma inimestest hoolivad!
Head aega Eesti!

k
Karin/ 29. mai 2015 13:06
Oma inimesed ei saa midagi tasuta.
Ise arstiabiga raskusi, järjekorrad, kui ei taha ära surra ja kiiremini saada, maksa.
Pagulastele aga kõik tasuta.
See on nii absurd, karjuv ülekohus.
Miks sellist jama siin üldse korraldatakse, kelle ees lömitatakse ?
k
Keskealine naine/ 29. mai 2015 13:04
Miks Reform neid üldse meile tahab ? Kas ainult raha pärast ?
Keegi paneb selle eest suuri summasid endale taskusse ?
Räpase raha eest müüakse oma kodumaa maha, kus meie esiisad on verd valanud ?
See on nii õudne ja uskumatu.
A
#/ 29. mai 2015 14:02
Aga nende isad ei valanud oma verd vaid müüsid seda siis ja nüüd müüb tütar! Pean silmas Marju Lauristini! Riigireeturid maalt välja saata!
k
Kõik on valitsuse teha./ 29. mai 2015 13:02
Randpere jutt Ringvaates ei õigusta selliste inimeste vastuvõttu millegagi. Randpere ütles, et kuidas siis nii, et meie ei võta, olime kunagi ise ka pagulased ja Rootsi võttis vastu.meid, töökaid ja haritud inimesi võrrelda nendega, kes ei mõtlegi siin tööle hakata. Elavad kui kuningakassid, mängivad terved päevad jalgpalli, majas tehtud euroremont, maaküte aga meie enda inimesed elavad vaesuses. Ajab ikka hinge täis küll! Saatku need kõik Siberisse, seal maad küll! Kas niisugust Eestit me tah6tsimegi?! Vaatame, kui tugev on meie valitsus, kas astuvad meie rahvuse allesjäämise eest välja?
t
trraaa/ 29. mai 2015 14:16
sa dikteerid Randpere , MIS ARVAMUSLIIDER SEE IMBETSILL KA ON , EI OLE ENAM LIBEDAMAT JA SELGROOTUMAT MOLLUSKIT KUI SEE PLÄKUTIS
n
no/ 29. mai 2015 15:03
vana nuhk, nüüd esineb pagulasena
t
to Kõik on valitsuse teha/ 29. mai 2015 15:26
Huvitav, et Randpere ei tea, et Rootsi andis paljud Eersti põgenikud Venemaale välja !!
Venemaa saatis aga karistuseks paljud Rootsi poolt välja antud eestlased Siberisse.
Miks sm. Randpere sellest ei räägi ?
j
jaan/ 29. mai 2015 15:40
miks randpere üldsegi tagasi tuli?
s
seda tahtsin minagi Rootsi kohta õelda,/ 30. mai 2015 23:15
randpere on mats,ei enamat.Rumal veel pealeselle.
n
no/ 29. mai 2015 17:57
Randpere sai riigikogusse võrulaste abil, käis neid kitarre kaenlas lollitamas.. See näitab millised rumalad on need, kes nõukaaegse "põgeniku" valisid end esindama.
Randpere on madal , väga madal isik. Koos oma naise Leilaga läksid salaja kokmsomoli aktivisti staatust kasutades ära, jätsid lapse vanaemale. Mis ülesandeid usun punaposs seal täitis? Millist "tööd" pagulane Randpere Rootsis tegi? Kust sai ta raha, et Tais laiutada.
Nüüd võtab Randpere taoline autu käitumisega "saadik" ette tagasihoidliku palga eest kodumaal elanud-töötanud inimesi õpetada! Võrulased on ämbrisse läinud suure hulgana.
e
Eestlane/ 29. mai 2015 13:01
Nagu puugid meil seljas ja elavad meie kulul. Kõik oma koju tagasi saata. Siin ei meeldi kellelegi värvilised muidusööjag.
p
Pensionär/ 29. mai 2015 12:51
Tahan ka omale kodu. Riik võttis mu juba erastatud kodu ja andis kellegi "lehma lellepojale", kes on nii vana, et sent surmale võlgu. Omale palga eest uut eluaset üürida ei ole võimalik. Sotsiaalpinda, mida ma ise maksta jaksaksin ei anta, sest kinnipidamisasutusest tulnud vajavad seda rohkem. Olengi kuuse all. Vot selline riik on meil siis.
k
Kellamees/ 29. mai 2015 12:37
Kas see on moni propaganda, oigustuseks neid vastu votta......? Lennukile -laevale tagasi ja lounasse....., las maksavad vahemeestele, küll ükskord raha ka ära lopeb...! Paadipogenikud tuleb sama paadiga slepis kodumaa randa viia ja las hulbivad tagasi, siis korrata...... Kull ukskord ka pohja lähevad ja enham siia ei kipu....!!! Need ei ole mitte sojapogenikud vaid majanduspogenikud, sellel on suur vahe...... Ka meilt on soome mindud aga tood tegema, mitte almuseid käsi ees ootama.... 100%-lised almuse ootajad!
h
huvitav/ 29. mai 2015 12:32
Varem oli Vaos hullumaja, hullud viidi Tapale, kuna korterite renoveerimiseks raha polnud. Ja oi imet Euroopa tuli pagulastega appi.
m
mutt maalt, rattaga/ 29. mai 2015 12:30
Kui euroopa ei suvatse seda inasiooni ohjata, siis ma vbl lähen ise varsti vabatahtlikult siberisse. Maad on, loodus toidab, ja olen nagu talupidaja eelmise sajandi alguses. Pere saab toidetud. Aga mingeid murjameid ma ka yleval pidada ei taha. Euroopa on varsti mustade poolt invaseeritud. Valged aafriklaste toitjad ja ylalpidajad. Seda tendentsi tulen kiiremas korrad ja otsustavalt pidurdada. Mingu venemaale. Vöi me oleme ise varsti sunnitud oma maalt pögenema. Meie ylemused peaksid meie eest head seisma. Mitte oma rahvale ja liidule auku kaevama
ü
29. mai 2015 15:17
Üldiselt nõus, ainult neid ei lasta ka Venemaale. Seal nabitakse migrandid kinni ja aetakse minema. Teine tõik, see sissevool on Euroliidu nõue ja meie valitsus on Euroliidu tallaalune. Ma usun, et meie kõrge kiht saab üsna hea raha selle eest, et eestlasi hävitab.
k
kogu aeg on nad seda saanud,vaata või põllumeest Laari./ 30. mai 2015 23:24

s
ss/ 29. mai 2015 12:28
Paras koht pigide pesitsemiseks oleks kaevanduse šahtid idavirumaal.Talvel ei ole seal külm ega suvel palav.Maa pinnale neid üldse ei laseks.
i
irwww/ 29. mai 2015 12:25
Türklased, Saudi araablased ja Hiinlased irwitavad praegu pihku! "Euroopa abistab pagulasi"- neid samuseid keda mingi hinna eest oma riiki taheta, sest tänavalaulikuid, kerjuseid, kodutuid kõik nurgatagused täis. Euroopal raha nagu muda, otsustanud tervet Aafrikat elatada ja toita.
Juhtusin just rääkima ühe süüria kodanikuga, kes türgi pagulaslaagrites vabatahtlikuna töötab oma põhitöökõrvalt. Sealsete inimeste kõrvu on juba ka jõudnud juttud, et Saksamaa on paradiis aga kui Rootsini välja suudad pageda, topitakse taskud raha täis ja tööl käima ei pea.
p
pihku irvitavad just jänkid,/ 30. mai 2015 23:26
kogu see pull on nende kätetöö.
f
femina/ 29. mai 2015 12:14
eesti naised nõuavad kaljukinldlalt tõmmude pagulaste vastuvõtmist, kusjuures keeleõpe jäägu nende kanda
e
eesti naine./ 29. mai 2015 12:30
Küll sa oled ikka hästi meie hingeeluga kursis. Pages su mõni endine blondist bimbo neegrikättevahele, et nii hästi tead? Mina olen alati ütelnud, iga pott leiab omale õige kaane. Sina oled kindlasti mõne eesti bimbo pott!
j
Jah/ 29. mai 2015 12:52
Õige Eesti mees, kes saab endale lubada väärikate naistega suhtlemist, naisi mustade armastamises ei süüdista.
a
a/ 29. mai 2015 13:38
saa ära ole selles nii väga kindel! Kui praegu pidavat nad lausa Egiptimaale sõitma selle musta asja järele siis vaevalt nad suudavad sellest keelduda, kui "see" saab siinsamas nurgataga vabalt võtta olemas on.
a
Ah/ 29. mai 2015 15:40
Et pidavat ? Ilatsevad vanamehed poe taga räägivad ? Ja kirjutatakse sa ( sina ) , mitte saa. Saa aru.
e
eks femina ise igatseb ka tõmmutari kaissu/ 29. mai 2015 19:35
aga neegri mehed nii kõvad, et valge poole vaadatagi :D
a
Antu/ 29. mai 2015 12:09
Mis mõttes on õigus arstiabile ? ma olen Eestlane, Eesti kodanik hetkel tööd pole, haigekassa kaarti pole ja puudub õigus tasuta arstiabile. Nüüd murjam tuleb tal on õigus toetustele ja arstiabile ?? Töötul Eestlasel endal pole õigust mitte millegile, surgu nälga, külma, vahtigu ise kuidas hakkama saab :D NORMAALNE !
t
to Antu/ 29. mai 2015 12:40
Mul samuti haigekassat ei ole, kõik pean ise maksma. Midagi ei saa tasuta.
Mustad tulevad ja neile kõik tasuta.
Täiesti uskumatu, mis toimub.
Miks seda küll tehakse ja üldse kaua selline asi Euroopas kesta saab ?
K
.. / 29. mai 2015 12:59
Ka mina olen haigekassa toetuseta, puudub samuti õigus arstiabile. Kui midagi vaja, siis tuleb endal maksta.
t
Tiina/ 29. mai 2015 13:10
Igavesti pole see ka nendele tasuta,ära muretse.Kui nad tööle lähevad,algab neil elu samadel alustel,kui kohalikelgi.Iseasi,kui paljud neist tööle lähevad.Kui aga ei lähe,siis virelevad nemadki,sest toetusi saavad nad samuti Eestis kehtiva elatusmiinimumi piires,nagu eestlasedki ja mitte sentigi rohkem.
k
./ 29. mai 2015 13:33
kuule TIINA ega sind juhuslikult debiilsus ei vaeva??? Igaksjuhuks avaldan kaastunnet !!! Sa arvad, et NEED lähevad "tööle"!?!? Milline püha lihtsameelsus või siis tõega debiilsus !!!!
t
to Tiina/ 29. mai 2015 15:28
Ära rohkem peale võta.
ö
Öeldud ju / 29. mai 2015 16:02
et tuhat euri iga kuu taskus. Tahan ka
r
Riks/ 31. mai 2015 03:24
Vale jutt nende virelemisest, Tiina. Virelevad eestlased, kellele midagi tasuta ei ole. Kui need mugavuspagulased 2 aastat ehk 24 kuud saavad igal kuul 400€ pihu peale (kokku 9600€) nn korteri/elamiskulude jaoks, pluss töötukassalt , pluss riik maksab kinni nende tervisekindlustuse, pluss hambaravi, pluss 2-aastase keeleõppe 1800€....siis arvan, et kokku ületab see summa 20 000€ 2 a jooksul ja kui nad on nii kavalad, et keeleõppega ei hiilga, siis ei saa kasvõi sellel põhjusel neile tööd pakkudagi....ja ikka jäävad toetustele mõnusasti edasi...või liiguvad Rootsi ja meil täidavad tema koha sõbrad, kes asjaoludega kursis!
n
Neiu/ 29. mai 2015 12:05
b
Britt/ 29. mai 2015 12:04
Tean, et minu arvamus ei ole
Poliitiliselt korrektne ,
Aga , Nende elu tuleb siin teha edaspidi
Võimalikult ebamugavaks !!!
Sel juhul liiguvad ehk kiiresti mujale
Sallivamasse ühiskonda ja ei kutsu ka
Oma dzunglihõimlasi eestisse :( !
m
mnjah/ 29. mai 2015 13:11
Küllap ühel päeval lähevadki,sest selline kliima on ka kohalikele raske,seda enam siis neile.
n
Neiu/ 29. mai 2015 12:00
HAIGE VALITSUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MA ELAN MAAL, ELAME VIIEKESTI. EMA TEENIB 500 EUROT JA ISA KOONDATI. SÖÖME SUPPI JA MAKARONE, RIIDETEST POLE MA JUBA KAUA AEGA UNISTANUD. MIS F*KING ELU SEE ON? LÄHEN TÖÖLE, ET PILETIRAHA TEENIDA JA SIIT RIIGIST IGAVESTI MINEMA TÕMMATA, KUS INIMESTEST EI HOOLITA. :( #ABSURD
m
mumm/ 29. mai 2015 12:41
Ja siis julgeb häbitu Samost veel öelda, et riigikogulastel on raha vähe. Häbilugu. Riigikogulased aidaku igaüks kasvõi ühte pere Eestis, kes elab vaesuses, siis hakkavad nägema, et nad savad tegelikult selle tüü eest liigagi palju palka.
a
aga/ 29. mai 2015 13:14
Püütaksegi ju aidata suuremate peretoetuste,lastetoetuste ja suurema maksuvaba miinimumiga.Rohkem pole hetkel meie vaesel riigil võimalusi.
a
ah või/ 29. mai 2015 14:45
oma inimeste jaoks pole riigil võimalusi
üks äärmiselt häbitu inimeseloom oled!
t
to aga/ 30. mai 2015 03:55
Huvitav, kuidas me vaesel riigil igale pagulasele 1000 Euri kuus võimalusi anda on + tasuta arstiabi.
Muidu arstid ei raatsi mingeid analüüse teha, sest maksab.
s
Samost on ju juut,/ 30. mai 2015 23:30
seega pole midagi imestada.
n
neiule/ 29. mai 2015 13:13
Usun,raske! Aga kuhu sa lähed? Pagulastest umbes Euroopasse? Mujal on neid ju tuhandeid kordi rohkem.
h
h/ 29. mai 2015 11:58
Kas nad siis tööd ei peagi tegema ? On kohe lihtsalt niisama või?
j
Jep/ 29. mai 2015 12:35
Niikaua, kui nende dokumente 'menetletakse', niikaua pole neil lubatud tööd teha, mingu selleks kasvõi aasta.
Kuhu öömaja anti, see vald ka toidab ja katab kulud.
õ
õige/ 29. mai 2015 13:19
Kui saavad alalise elamisloa,siis peaksid küll,kui normaalselt elada tahavad.Ega eestlane ka ei pea ju,kui ei taha.

n
nonsens/ 29. mai 2015 11:53
Nagu lugeda, inimene tegi iseseisvalt otsuse euroopasse tulla, ületas salaja eesti riigi piiri.
Miks ta ei ole vanglas kohut ootamas vaid majutuskeskuses.
Absurd, kuidas valede seadusesätete alusel menetletakse seda asja.
Siis veel, et viis venda ja õde jäid seniks oma koduriiki elama, aga arvata on, et varsti on nad käsi pikalt siin.
o
on olemas seadused/ 29. mai 2015 13:21
Eesti peab tegutsema vastavalt rahvusvahelistele seadustele,mis sellisel puhul ette nähtud.See kehtib kõikidele riikidele.
e
29. mai 2015 15:30
Eksid, ainult Euroliidu ja USA seadustele. Ei mingit rahvusvahelist.
l
Lissaboni leppe kohaselt Eesti EI PEA ebaseaduslikke immigrante vastu võtma. / 29. mai 2015 15:51
Itaalia ja Kreeka mahitavad Vahemerel inimsmugeldamist ning kogu Euroopa peab selle kinni maksma. Soovitan lugeda - väga sisukas artikkel - kirjutab eestlane, kes ise Itaalias elab -
http://arvamus.postimees.ee/3205687/mae-merusk-pogenikevoolus-lasub-suu-itaalial
Itaalia on vaja KOHTU alla anda kogu Euroopa turvakaosesse paiskamise pärast.
j
jahimees/ 29. mai 2015 11:49
tuleb vanaisa vana üheraudne üles otsida ja ära puhastada ning asi jokk
s
Saare taat/ 29. mai 2015 12:29
Hädapärast ajab ka üheraudne asja korda. Igaks juhuks uuri, kas vanaisal mõnd roosipõõsast aias polnud, mida vanaema petrooliga hoolikalt kastis. Kui oli, leiad selle alt kindlasti midagi toekamat, kui "berdanka".
j
jahimehe katus / 30. mai 2015 10:19
on ära sõitnud. Mida sa oma piibuorgiga torgid. Üks kord torkad, aga selle ajaga on miljon juurde sündinud.
n
nii palju siis teadmistest/ 29. mai 2015 11:45
kaks nädalat tagasi lasti Saksamaal sünnitusel surra siit pärit 22 aastasel Karina Kapitanil, sest immigrandi välimusega(mitte neeger) arst ei olnud küllalt pädev terve pika päeva jooksul aru saama, et tuleb teha keisrilõige,
kui juba Saksamaal ei kontrollita neid siis meil veelgi vähem
naisel oli olemas spetsiaalne ravikindlustus
meil püütakse see asi iga hinna eest maha vaikida, sest mees on andnud asja kohtusse
ei imesta kui teema selle jutu peale ära kolib või vähemalt kommentaar kustutaakse , meil ju nõukaaegsele sarnane olukord tagasi, rahvast sõidetakse teerulliga üle, arvatakse, et suure mulinaga saab pagulasusku pöörata
j
jaa tean/ 29. mai 2015 12:00
panin seda teemat naisteka halvas kogemuses tähele, kus ta kolmel korral kustutati, mõnede valvekommentaatorite suure sõimamise saatel, nagu lõikaks teemaalgataja selle teema pealt mingit isiklikku kasu
lõunapoolsete kehvad teadmised on ju üldteada, korealased ja jaapanlased välja arvatud, ka nendelõunamaalaste piloodid pidid suuri vigu tegema, sest ei valda keelt
Vao murjamitega ju sama - ei suvatsegi
n
no/ 29. mai 2015 11:41
Ah et selline on see EESTI RIIK, kurat meie omad inimesed teevad tööd ja näevad rasket vaeva, et saada miinimumpalk ja natuke üle selle. Tulevad mingi suvausklikud ja välismaalased, kes kõksivad omavahel jalgpalli ja saavad pearaha 1000 EURI kuus? Andke andeks, aga kas riik on tõesti nii pe***e kukkunud, et tähtsamad on sissekolijad/sissetungijad, kui inimesed, kes on siin elanud ja kasvanud?
Nad ei vaevu isegi meie keelt õppima ja saavad puhtad riided selga ja raha.
Aidakem neid, kes on eluhammasrataste vahele jäänud, leidkem neile kodu ja riided ning töökohad.
Ülejäänud raha, mõnisada eurot võib tõesti siis neile samusetele tühipassijatele jätta, et saaksid oma elu elatud siin.
Kurat kui saaks ise asju ajada siin, siis muudaks nii palju. Riik peaks kuulama rahvast ja siis tegema sellest otsused, kuid siiski ei küsita meilt-rahvalt midagi ja otsused võetakse vastu nelja seina vahel.
Kurb, olen tõsiselt pettunud Eesti elus, kuid kuna olen siin sündinud ja kasvanud, siis surun kõik jamad maha ja lepin sellega, mis siin head on.
v
Vihane/ 29. mai 2015 12:04
+ meie inimesed rügavad selle väikese palga eest tööd teha ja maksavad riigile makse, et need pruunlased saaksid soojas kodus ja kõht täis lulli lüüa!
n
no-le/ 29. mai 2015 13:30
Ringi on hakanud liikuma absoluutselt vale kuulujutt,et pagulased saavad toetusi 1000 kuus.Nad saavad toetusi täpselt samas suuruses,kui kohalikudki ja vajaduspõhiselt.Kuni nad pole saanud alalist elamisluba ja elavad pagulaskeskustes,peab KOV neid üleval.Kui nad aga lähevad juba oma ellu,siis peavad nad ka ise hakkama saama.Vajadusel kehtivad ka neile eluasemetoetus jne.Kõik Eestis kehtiva elatusmiinimumi suuruses.Alguses kindlustab riik neile keeleõpet ja tõlketeenust ja kõike seda,mis aitab neil ühiskonda integreeruda.
ä
29. mai 2015 15:36
Ära sa poliitik aja lolli iba.
m
mm/ 30. mai 2015 01:39
Lähevad oma ellu ja haaravadki noa või kaika järele, sest ise toime ei tule.
t
to no-le/ 30. mai 2015 13:28
Kohalikud ei saa õieti mingeid toetusi.
Kui pagulased saaksid selliseid imetillukesi olematuid toetusi nagu kohalikud, siis millest nad siin üldse elama hakkavad ?
Äkki mõtled peaga ka natuke.
t
to no-le/ 31. mai 2015 01:20
Miks nad üldse siin integreeruma peavad ?
Ei ole siia mingeid pagulasi üldse vaja.
r
Riks/ 31. mai 2015 04:38
Aga jätad mainimata, et riik maksab eluasemekulusid 4oo€ kuus 24 kuud ja sellele lisandub meie taskust veel väga palju (ravikindlustus, hambaravi, keeleõpe, tõlketeenus jpms). Nii et tegelikult on kulu nende eest "tänuks" üle 1000€ kuus.
n
Need/ 29. mai 2015 11:41
Tüübid käivad Rakvere Põhjakeskuses shoppamas,aga mis raha eest ei tea.Sõitsid bussiga vaosse
i
ikka/ 29. mai 2015 12:56
Eesti maksumaksja raha eest.
V
!!!!!!!!!!/ 29. mai 2015 11:40
Varsti peab valge inimene euroopast ära minema sest see EU on varsti nagu mingi Aafrika või islamiriik kus riigi juhib mingi moslem!!!
m
mh/ 29. mai 2015 13:30
Nimeta koht,kus neid pole!
l
Leda/ 29. mai 2015 14:31
e
Enyd./ 29. mai 2015 15:07
No ja tulebki siis meil Aafrikasse minna ja kui meie oleme seal riigi üles ehitanud, ning moslemid ja muud mustad Euroopa põhja lasknud, siis tulevad tagasi Aafrikasse uuesti meie kaela peale.
o
Onu Ruudi/ 29. mai 2015 11:38
Fosforiidisõja ajal trükkisid ettevõtlikud noored oma särkidele järgmise sõnumi:"Fosforiit? Tänan. Ei” Nüüd piisaks ainult sellest, kui sõna fosforiit asendada sõnaga RUBEROID ja elu läheb jälle edasi. Võite ka selle sõnumi tõlkida inglise keelde, äkki mõni murjamgi oskab natuke lugeda ja saab aru. Seda viimast on küll vist üpris asjatu loota.
p
Pagulaselt Onu Ruudile/ 29. mai 2015 12:52
Ara kirjuta RUBEROID.Sellest ei saa nad tuhkagi aru.Kui soovid midagi protestiks kirjutada,siis kirjuta naiteks,EESTIMAA KUULUB EESTLASTELE.Sellest nad saavad aru ja vast isegi austavad Sind,kui kohalikku.Teistele kommenteerijatele tahaks oelda,et see 400 eurot,mis nad saavad ei ole raha,mille parast neid vihkama peaks.Motle pisut.On neid pagulasi eestis voi ei ole,sinu elatustase ja palk ei muutu.Ei muutu nii kaua,kui Sa ise selleks midagi ette ei vota.Vingumisega elu paremaks ei muutu.Mulle millegiparast tundub,et pagulased on oma elujarje paremaks muutmiseks juba esimese sammu astunud.Kahtlustan et pagulased saavad oma moonaperioodist usna kiiresti ule,aga kommentaarjumis vinguvad eestlased vinguvad kuniks elu ja vinduvad surmani.Tegutseda on vaja endal,mitte kiruda ja kadestada teisi.
o
Onu Ruudi/ 29. mai 2015 13:52
Kas Sa tahad, et mina peaksin siis veel karja pagulasi ka ülal pidama? Nii, kui eestlaste kontole mõni rahakopikas kogunema hakkab, sööb selle kohe ära kas rahareform, konksninga 10 miljoni$ mehed, pankrotis Kreeka, lennukitelt abiraha külvav valitsus või siis nüüd ka siia toodav parasiidikari. Aga selles on sul õigus, et tuleb tegutseda ja võimul istuv kommarikari minema peksta.
t
to Pagulaselt onu Ruudile/ 30. mai 2015 13:31
Oled loll või mängid ?
Asi ei ole ainult rahas, vaid selles, et nad siia üldse tulevad.
Neid mustada kolooniaid ei ole siia üldse vaja.
k
kölnis/ 29. mai 2015 11:33
Nägin oma silmaga kui terved noored mustad mehed istusid kirikutrepil ja ymber kiriku kerjakopsikud käes ja väristasid kätt. Nii kui kell sai 5 käis vile. Kõik nagu yks mees loivas ennast yles ja asusid reipalt minekule...tööpäev sai läbi..niipalju siis töökusest...

a
aeg on küps,/ 29. mai 2015 11:31
et eestlased ja venelased ühineksid murjanite tagasitõrjeks.
K
?/ 29. mai 2015 13:32
m
Marko/ 29. mai 2015 11:28
Mina olen viimasel ajal hakanud rohkem uurima kogu selle immigratsiooni kohta. Youtube on videosid Rootsist ja Inglismaalt täis, kuidas need inimesed seal käituvad. https://www.youtube.com/watch?v=g0sRmpvdIIk selliseid peast sooje inimesi pole siia vaja! Need inimesed räägivad, et nende vastu ollakse rassitsid, aga nad ise suhtuvad valgesse inimesse kui rämpu. Peavad ainuõigeks ainult oma Muhammedi ja Allahit. Õudne!!!!!!
o
Onu Ruudi/ 29. mai 2015 11:49
Vaata ka neid videoid, siis saad aru, keda siia tuua tahetakse:
https://www.youtube.com/watch?v=ZRuSS0iiFyo
https://www.youtube.com/watch?v=RY6vvKJGsqg
https://www.youtube.com/watch?v=FNKdbCNWEQk
Ja milline saatus meid kohe varsti ees ootab:
https://www.youtube.com/watch?v=RIdKtOsoEgM
https://www.youtube.com/watch?v=jj84Sw1x2po
t
teadmiseks/ 29. mai 2015 11:27
2.ilmasõja ajal paigutati eestist tulnud põgenikud Rootsis töölaagritesse,kus nad metsa töid tegid ja sõja lõppedes andis Rootsi valitsus põgenikud Nliidu nõudmisel tagasi,kust nad karistuseks siberisse saadeti.osal õnnestus Rootsist ühendriikidesse põgeneda.Tähtis ei ole see,kasmigrandid hakkavad tööle,vaid muret tekitab see,et must rass sisuliselt orjastab meid.Varsti aktiveerub moseede ehitus.Nad saavad oma hariduse sealt.Varsti on islamikogukond suurem,kui eesti oma ja ka parlamendis on nende enamus ja siis kehtestavad nad oma reeglid.Suguharupealikud tulevad afrikast ja lähisidast oma kogukonnale järgi.Kui muidu ei saa,siis läbi abiellumise.Ja see toimub kõikides euroliidu riikides.Ja siis kehtestatakse hoopis teised seadused.Tulnukate mitteorjamine kuulutatakse rassismiks ja karistus on selle eest islami seaduste järgi kividega surnuks loopimine.Enamuse nõudel kehtestatakse ka uuesti esimese öö õigus,kus suguaru pealikud meie neiud ette võtavad!Edasi kirjutatakse ümber euroopa ajalugu islamistidele vajalikus suunas.Ja selliste ettepanekutega tulevad välja euroopa väikeriikide reeturitest saadikud,et üldsusele jääks mulje,et euroopa rahvad tahavad seda ise,mitte kurjad islamistid!
o
Onu Ruudi/ 29. mai 2015 11:54
Olen juba mitu korda teinud ettepaneku mälestusmärgi rajamiseks kõigile põgenikele, keda lääneriigid Venemaale välja andsid ja keda valdavalt Siberi teekond kohe ees ootas ning kust paljud enam kunagi tagasi ei tulnudki. Kas oleks kedagi, keda asi huvitaks ning selle teoks teeks?
j
Jehh/ 29. mai 2015 12:39
Minuteada meie sugulased andis välja Rootsi.
n
nii ja naa/ 29. mai 2015 13:34
Meie sugulasi küll välja ei antud.Igati toetati ja nad elasid seal kogu elu.Onust sai Ülikooli professor ja ka nende lapsed,lapselapsed elavad Rootsis ka praegu.
š
Šahh matt/ 29. mai 2015 11:26
Ja tuleb juurde, valitsusele pisteti pihku 7 aasta peale 43 000 000 eurot.
Iga põgenku hind on 6000 eurot.
43 milli jagatud 6000 = 7166.
Sisuliselt 7000 pagulast.
1000 pagulast aastas.
s
see arv võib ka terve aafrikaga võrduda oleneb palju 43 millised agendid maha räägivad./ 29. mai 2015 11:52
43 milli lägeb siin müügiagendile, sina kes pole müügijuht taod juba selle kinni ükstas puha, kuidas sa sigalas siblid ja toimetad maksudega.
j
jopt mat/ 29. mai 2015 12:11
1000 aastas pluss suguvõsa, umbes korda kümme ma arvan.
t
to Sahh matt/ 29. mai 2015 12:51
Tuleb välja, et Reform toob põgenikke sisse ainult raha pärast.
Meie isade, vanaisade, vanavanaisade verega kaetud maa müüakse lihtsalt maha ja seda ainult mingi näruse raha pärast.
Kas hulluks on mindud ?
Pagulastest on võimalik ometi keelduda.
p
pole nii/ 29. mai 2015 13:47
Nad ei saa seda raha ju endale.See on mõeldud pagulastele korterite muretsemiseks ja nedele elu sisse seadmiseks.
p
pagulastest PEABKI keelduma - Lissaboni/ 29. mai 2015 16:58
leppe põhjal ei saa neid meile peale suruda ... KUI ainult meie oma jobud neid lahkelt nõus vastu võtma pole. KÕIK ON MEIE ENDA KÄTES! Kuidagi peab suutma sundida meie valitsust Euroopale ütlema KINDEL EI.
p
pagulastest PEABKI keelduma - Lissaboni/ 29. mai 2015 17:03
leppe järgi ei saa neid meile vägisi peale sundida, kui vaid meie oma jobud selleks lahkelt nõusolekut ei anna. Kas on võimalik et rahvas suudab valitsust sundida Euroopale ütlema kindel EI?
t
to pole nii/ 30. mai 2015 13:32
Otse loomulikult saavad pagulaste eest suure summa endale.
Ära ole naiivne.
m
mh/ 29. mai 2015 13:45
See ei ole nii.See summa on mõeldid selle 1000+ pagulaste Eestisse integreerimiseks ja elu sisse seadmiseks.
t
to mh/ 31. mai 2015 01:25
Oled loll või mängid ?
Meie valitsus saab ise ka pagulaste pealt suure summa, mille pistavad enda taskusse.
Mille pärast nad siis pagulasi üldse siia nii väga tahavad ?
m
mh/ 29. mai 2015 13:46
See ei ole nii.See summa on mõeldud selle pagulaskvoodi peale,ehk siis veidi üle 1000-le pagulasele nende elu sisseseadmiseks Eestis.
a
audiitor/ 29. mai 2015 16:23
märkimisväärne osa rahast läheb kindlasti ka pärismaalastele tehtavaks ajupesuks. Selle ajupesuga alustatakse juba lasteaiast, vanasti kuulasime lugusid leninist, nüüd sellest, kuidas erinevus meid rikastab.
e
Ega see kliima siin paremaks ei lähe/ 29. mai 2015 11:23
Nii nõrka solar maksimumi nagu praegune pole nähtud ligi paarsada aastat. Järjest kasvav hulk sõltumatuid teadlasi on veendunud, et oleme järgmise "grand solar minimumi" lävel, mil päikeseplekid kaovad paarikümneks aastaks sootuks ja üleüldine globaalne temperatuur langeb 1,5 kraadi. Viimastest grand minimumidest 1600 ja 1800 aastate paiku annab aimu allolev History Channeli dok. väiksest jääajast, mil külmusid talviti kinni nii Läänemeri kui Thamesi jõgi...sellega kaasnesid suur näljahäda ja suured haiguspuhangud.
30 TOP SCIENTISTS PREDICT GLOBAL COOLING 2015-2050
http://youtu.be/6ocCh5yDaqs
WHY HAS THE SUN GONE TO SLEEP? - BBC NEWS
http://youtu.be/DueVWamHmYs
HISTORY CHANNEL - LITTLE ICE AGE
http://youtu.be/HO7m-3Et-bc
m
mumm/ 29. mai 2015 11:20
Kui siiamaani ei ole riik hakkama saanud nende Vao tulnukatega, et nad oleksid kasulikud Eesti riigile, et aitaksid kohalikke ja õpiksid eesti keelt, siis ei ole mõtet rahvast süüdistada ettevaatlikuses. Peaminister koos sotsiaalhoolekandega näitab, et ei suuda sissetulnutega tegeleda. Rahvas küll suunab ja õpetab, kuidas riik peaks toimima, et nendest rõõmu tunda, kuid selle asemel on riik endale fooliumimütsi pähe tõmmanud ja grammofonist on vaid kuulda, et näe, meie võtaksime, aga rahvas ei ole niisugusele tasemele jõudnud, et ka pimesi kõiki piiramatult vastu võtta. Õnneks veel rahvas ei lase endale fooliumimütsikest pähe tõmmata.
N
!/ 29. mai 2015 13:48
Need Vao omad pole saanud veel luba Eestisse elama jäämiseks.Kes saab loa,kolib ka sealt välja.
j
jane vaost/ 29. mai 2015 11:20
Kui loete natuke seadust sisi saate teada, et VARJUPAIGATAOTLEJA EI TOHI TÖÖTADA OMA OTSUSE OOTAMISE AJAL, KUI TÖÖTAB, SIIS TAOTLUS TÜHISTATAKSE. Nii, et logardiks teeb nad meie oma riik, kes tahab ajada inimesed tegevusetuse ja vaesusega siit lihtsalt välja. Eesti keele õpet annavad Vaos kohalikud töötajad oma põhitöö kõrvalt, kui neil jääb aega- aga need paar inimest on nii ülekoormatud, et ei jõuagi midagi õpetada, sest aega pole. Kuigi uus välismaalaste seaduse parandus ütleb, et kui poole aasta jooksul pole PPA teinud otsust pagulasest sõltumatult otsust, siis saab õiguse töötada - PPA teeb aga otsuse väga ruttu, et mitte anda töötamiseluba, sest nii saab inimese kergemini hulluks ajada, kui ootab 3 kohtuinstantsist käed rüppes oma otsust - ja ei saa töötada, sest Eesti ei tahagi, et sa töötaks ja suudaks end ise ülevalpidada. Kaunistest ruumidest Vaos on asi kaugel. Veel hullem lugu on Harku väljasaatmiskeskuses, kus valitseb Hitleri diktatuur , toimub mürgitamine, ebakompetene arstiabi, väikeste vietnami poisikeste maa-alusesse keldrisse lukustamine ... ei jää vist muud üle, kui kõigest sellest, mida ise näinud kuulnud olen raamat kirjutada- sest need valed mida levitatakse heast elust PPA "Kaitsva tiiva" all on läinud üle igasuguse piiri
m
mumm/ 29. mai 2015 11:23
Aga heategevusega tõhib tegeeda küll ja ennast täiendada. See ei ole keelatud. Ei ole vaja neid õigustada. Targad riigijuhid oskaksid mõistlikult ka lahendusi leida.
m
Mida/ 29. mai 2015 16:17
Sa, jane, haletsed? Kui neile ei meeldi, tõmmaku minema! Ma pole neid siia kutsunud ega taha nende heaoluks oma sissetulekust mitte kopkatki loovutada. Kui neist nii kahju, anna kõik ära, mis Sul on ja mine neile madratsiks halastusseksiga neid lohutama. Nende elamistingimused peaksid olema sellised, et kui kuuldused levivad, kaovad neil "põgenikel" igasugused mõtteidud siia tulemisest.
k
Kaire/ 30. mai 2015 16:58
Töötajad on ülekoormatud?? Kas teate miks? Sest nad ei oska oma tööd organiseerida ja koristavad nende tagant. Need inimesed tuleb tööle panna, igaüks peab ju oma tuba ja trepikoda ise koristama nagu iga normaalne inimene. Ja palun õpetagu neid tubades tulesid kustutama, terve pagulaste maja särab nii öösel kui päeval.
k
krooks/ 29. mai 2015 11:04
Mott - kui inimesel on ikkagi tösine häda ja surmahirm, siis ta ei valitse sihtmaad ja ei virise pakutava yle. Ilmselgelt ei ole need surmahirmus söja eest pögwnejad, vaid laiskvorstid. Need inimesed tuleb tööle panna. Nö vabatahtlikud. Kas seal töesti mitte midagi pole vaja teha? Ei tahaks nagu uskuda. Pagulastel peab olema kohustus toetuse eest ka midagi tehs. Niitku muru, pyhkigu tänavaid, korjaku teeäärtelt prygi, rohigu lillepeenraid, ehitagu lasteaiale kiikesid. Mida iganes. Niisama mune ei sygata, raboota naada. Logelemine viib ka kergemini inimese pahandusi tegema. Seda on juba mudilaste pealt näha. Kas mujal euroopas siis abirahast elajad ei pea yhuskondlikku tööd tegema? Kui ei, siis on ju viimane aeg taolised muudatused sisse viia. Näiteks ateenas, selle asemel, et kogu linngrafitit täis mäkerdada, tuleks töötud neid maha pesema panna. See on lihtsalt jälk mis selle linaga tehtud on. Köik kohad on ilget grafitit täis mäkerdatud. Kaasa arvatud kultuurimälestised. Ning, teema arenduseks, ka kohalikud peaksid töötu abiraha saades ykt-d tegema. Ega töö pole ilmast otsa saanud
e
eestlane/ 29. mai 2015 17:33
Selle grafiti jutuga küll nõus ei ole, seda külle, et grafitiga pole mõtet mingit jama teha, aga paljud inimesed töötavadki grafitiga maalides ja see on nende töö, ma ei leia et grafiti midagi koledamaks teeks, see pigem ilus ja natuke huvitavam kui lihtsalt kallid kiviseinad.
e
eestlane/ 29. mai 2015 17:50

k
katt/ 29. mai 2015 11:03
no mida.....aafriklased veetakse välja ,et saada kätte aafrika hiigel maavarad,asendada
ameeriklastega ja EUROOPA teeb head nägu selle mängu juures........
r
Reelika/ 29. mai 2015 11:00
Ja veel seda, et kohalikud inimesed ärge olge neile söbralikud muidu nendest läheb söna maailmale, et tulge aga Eestisse ja tahtjaid aga lisandub!
m
minu napakas versioon:/ 29. mai 2015 10:58
mustade ümber asustamine euroopasse on kellegi ette planeeritud tegevus ja kellelegi on see kasulik?
n
Napakas/ 29. mai 2015 11:06
pole mitte Sinu versioon, vaid need, kes seda teostavad.
i
ilmselge/ 29. mai 2015 12:14
http://antimatrix.org/Convert/Books/ZioNazi...
Džentelmenid!
Tervitan teid esimese Siioni Vanemate õpilaste kokkusaamise saja-aastasele juubelile pühendatud kohtumise puhul.
Oleme saavutanud kõik sihid, mille formuleerisime meie esimesel kohtumisel sada aastat tagasi. Meie juhime valitsusi. Meie tekitasime vastuolud meie vaenlaste vahel, sundides neid üksteist hävitama.
Me tõesti sundisime vaikima meie kriitikud ning me olemegi rikkaim rahvas Maal.
Ma räägin valge rassi surmast. Me oleme täielikult hävitanud niinimetatud aaria rassi enesesäilitamise võimalused.
On aeg tunnistada, et valge rass hääbub geenide segunemise ja praktiliselt nullini viidud sündivuse läbi.
Me kõik oleme nautinud paljukordselt üle kogu maailma näidatud kaadrites nägemust viimastest valgetest lastest, kes mängivad koos mustanahalistega; ja me teame, et see on valge rassi hävingu lõpusirge. Me oleme võimelised põrmustama iidse ja puhta aarialaste vereliini säilimise üleskutsetega altruismile ja veresegamisele.
Meil on ka agressiivsemaid plaane, mille eesmärgiks on valgete järgmise põlve hävitamine iga hinnaga. Me tahame, et iga valge isa häbeneks oma valgeid lapsi ja toodaks segaverelisi.
Meil tuleb tarvitada oma mõjujõudu oma rassipuhtust säilitada püüdvate valgete meeste ja naiste segadusseajamiseks. Uues ühiskonnas on nende saatuseks kividega surnuksloopimine.
Goide ühinemise vältimiseks tuleb neid tappa ja vangistada.
Me saame valge rassi täielikus lõpus olla täielikult kindlad alles siis, kui tajumisvõimeliste valgete laste mõistuse purustamine on moondanud nad nende endi hävitajaiks. Sedatüüpi samme on juba krooninud edu. Nende mehed pole enam iseseisvad inimesed.
Lugupeetud äravalitud, teie ja teie esivanemad on küllalt rüganud selleks, et olla veendununud: valge rassi saatus ongi meie kätes.
k
29. mai 2015 10:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Merit/ 29. mai 2015 11:54
Eesti rahval on õigus otsustada, keda nad omal maal vastu võtavad, ülejäänud mula on asjatu ja EL õppigu pma piire korralikult valvama!
k
ka eestlane/ 29. mai 2015 14:05
Samas võtab eestlane meeleldi vastu teiste EU riikide toetusi,mis on samuti teiste riikide maksumaksjate raha.Mille eest siis ehitatakse maanteid,infrastruktuuri,jne ja antakse kohalikele pidevalt tööd.Kui on aga vaja midagi vastu anda,siis on nina vingus.On see õiglane?Saada tahame,aga vastu ei taha midagi anda?
t
to ka eestlane/ 30. mai 2015 04:21
Kas me vähe oleme tagasi andnud ?
On sul mälukaotus või ?
Kui meeletult suure summa andsime Kreekale, Küprosele, Malisse, Afganistani jne.
m
Mart Palmas/ 30. mai 2015 09:46
Eurotoetused on maksumaksja raha küll. Aga MEIE maksumaksja raha. Meilt võetakse, et sihtotstarbeliselt tagasi anda. Brüssel on andnud teedeehituseks raha? On küll. Omal ajal ehitati Linnahall ja TOP Moskva rahadega. Skeem on sama, miks sa nõuka-aega niisama tuliselt ei kiida? Ülim naiivsus on arvata, et Saksamaa tööline muudkui maksab makse ja need laekuvad meile. Kõik maksame ise kinni, süsteem on vaid rahade ümberjaotamiseks.
t
to Karma/ 30. mai 2015 04:18
Mina jälle ei saa aru sinusugustest, kes oma rahvuskaaslasse halvasti suhtub.
o
Oi-oi/ 29. mai 2015 10:58
Tegelikult on tegemist ohtliku olukorraga, kui meile tekib suur hulk lihtsalt päevast-päeva tolgendavaid meesinimesi, kes on veel pärit ka teisest kultuuriruumist. Millega nad oma elulist tühjust täitma hakkavad, ei kujuta ausaltöeldes ette. Ja kui selliseid reffide "targal" juhtimisel muudkui tuleb ja tuleb. See viib täpselt samade probleemideni, mis on mujalt juba tuttavad. Hämmastav, kas meie poliitikud on tõesti täieliku pimedusega löödud.
m
MIDA/ 29. mai 2015 11:00
..Sa loodad tegelastelt, kellel fooliumimüts silmini peas, suu seemnesodi täis ja kõrvadest tolknevad juudaseeklid ?
o
OB/ 29. mai 2015 11:14
Mitte pimedusega vaid meeleheaga pangaarvetele. Kas vormistatakse läbi MTÜ, de või ämma sahtlite on tehniline küsimus. Ja "peremehele" on lubatud ja osa meeleheast ilmselt ka üle kantud, et ajupesu riiklikul tasandil on hakanud ennekuulmatuid mõõtmeid võtma. Klaashelmete eest tassis suguharupealik omi alamaid kunagi aafrikas laevadele, nüüd juudaseeklite eest tassivad müüdavad valitsejad neidsamu oma rahva turjale parasiteerima.
i
inxu/ 29. mai 2015 10:57
Jääb arusaamatuks,miks jooksevad pakku tugevad ja noored mehed,kes võiks omal maal korra majja lüüa.Mis missiooni nad meil täidavad?
v
Vastus/ 29. mai 2015 11:02
Meie naisi ja tütreid vägistada ja pärast tarvitamist neil ja Sul endal kõrid läbi nüsida.
E
Seega pagulased Aafrikast meil elavad juba ammu, sa lihtsalt ei märganud/ 29. mai 2015 11:09
Eestis läbiviidud naistevastase vägivalla uuringud kinnitavad, et politsei poole pöördub vaid iga kümnes vägivalla ohvriks langenud naine. Aastatel 1994-2007 registreeriti Eestis 1317 vägistamist ja vägistamiskatset, mis teeb umbes sadakond vägistamisjuhtumit aastas. Kõige sagedamini on langenud vägistamiste ohvriks 15-aastased tüdrukud. Vanus 15-aastat on vägistamise riskivanuseks kogu maailmas. Maailma Tervishoiu Organisatsiooni hinnangul moodustavad 15aastased tüdrukud eri riikides kolmandiku kuni 2/3 kõigist vägistamise ohvritest.
õ
õige/ 29. mai 2015 14:10
Aga sa loetled kurba statistikat,kus suuremas osas on kurjategijateks siiski meie omad,st kohalikud.
o
ohjah/ 29. mai 2015 14:09
Kõik ei taha ega suudagi sõdida.Keegi ei tule oma kodumaalt ära hea meelega.Ju selleks on siis mõjuv põhjus.Ja need,keda meile tahetakse asustada,pole mitte majandus- vaid sõjapõgenikud. Kui keegi,nt Venemaa,meid ründaks,tahaksid paljud ka Eestist põgeneda.Kui siis ka meisse samamoodi suhtutaks,oleks ju kurb küll?
t
to ohjah/ 30. mai 2015 04:43
Oled loll või mängid?
Suurima heameelega tulevad nad kodumaalt ära, see nende unistus ongi.
Või et ei tule ära heameelega - no nii naiivne ei maksa ka olla.
Euroopast ja Aafrikast ärasaamisest nad ainult unistavadki.
t
to ohjah 14.09/ 30. mai 2015 04:44
Milleks sa nii rumalat juttu kirjutad ?
s
syyt/ 29. mai 2015 10:54
ahh, mis pagulased! välja kõik need illegaalid!
s
seadus/ 29. mai 2015 14:10
Peale elamisloa saamist pole nad enam illegaalid.
o
OB/ 29. mai 2015 10:53
Kuna ujusid siia venemaalt, sis sinna tapikoras tagasi. Aeruga kuklasse ja küll ujuvad. Kõik pärdikud on omaarust elektrikud ja mehhaanikud, suisa kõrgharitud spetsialistid ju. Tegelikkuses ei erista mutrivõitit maakivist. Parasiteerivad ümber maja jõlkudes ja jalgpalli mängides, elu kui lillehernel. Raibestele tuleks kisselliga broomi sööta, et sugutung kaoks. Organidoonoriteks oleks ainus pakkumine sellistele.
m
Mina/ 29. mai 2015 11:04
omalt poolt lisan menüüsse "kokteili"... :-))))

r
Reelika/ 29. mai 2015 10:52
Ja nemad veel kurdavad kylma kliima yle! Kui inimene oleks pääsenud söjakoledustest ja piinamistest siis nad oleks pisarateni tänulikud, et pääsesid sealt aga nemad veel kurdavad, et kylm. Mingu persse ausalt öeldes!
j
jaan/ 29. mai 2015 11:06
oodaku kui tuleb üks korralik talv
l
Leda/ 29. mai 2015 11:25
Külm talv kurnab pigem eestlast seal Vao külas. Nemad istuvad oma maaküttega majas nagu mishkad! Ei pea ju õue minemagi, kuna tööl ei käi jne.
s
Siis/ 29. mai 2015 12:40
tuleb nad sealt välja "suitsetada"!
M
?/ 29. mai 2015 14:14
Maaküte on kõige odavam kütteliik.Riigil tuleb nii odavam.Ka Vao elanikud võiksid oma majad maaküttele üle viia,kui tahavad.
e
eestlane/ 29. mai 2015 14:12
Eestlane kurdab ka et külm ja vilets kliima.Miks siis nemad ei tohiks nii öelda?Ega ütlemine pole veel kuritegu! Ja miks sa arvad,et nad pole tänulikud?Oled nendega suhelnud?
t
to eestlane/ 30. mai 2015 04:45
Paha lugeda sinu rumalust.
Kui tänulikud on, mingu Aafrikasse tagasi.
n
noh/ 29. mai 2015 10:51
Ja kus see siis on, et niipalju raha kulutatakse nende riigikeele õppe peale ja siis hakkavad tööle. Ja nii nad istuvad tugevad terved mehed ja rahvas peab neid toitma. Ei taha. Kui meie riik pole pannud seda vähest kontingenti sisserändajaid riigikeelt õppima ega tööd tegema, mis veel arvata kui siia tuleb neid muidusöödikuid sadu. (kaval võte, riigikeelt ei osk ja tööle ei võeta,söök aga laual ja riie seljas, kes neid on õpetanud niimoodi???)
v
VAATAN/ 29. mai 2015 10:48
et istub voodiserval, ehk viitsiks toaski korda luua ja riidenutsakad kokku korjata - õudus kuubis!
n
naine/ 29. mai 2015 14:15
Tore,kui mõned nii pedantselt korralikud on.Minu kodus on vahel ka asjad laiali.Ei näe mõtet 24/7 ainult koristada.
d
demo/ 29. mai 2015 10:41
Algul peaks sinna poliitikutele 1,2 kaupa neile koju saatma elama ala 6 kuuks.
Järsku hakkavad siis teistmoodi mõtlema .Lase siis suhtlevad ja panevad tööle.
a
Asjalik ettepanek!/ 29. mai 2015 10:58
Igale ebaseaduslike illegaale pooldavale riigikogulasele eraldada üks murjan ja üks rätipea-kõrilõikaja(Rõivaräbalale, Rändp.rakale,Nestorile ja Sooääre Imbile TOPELT!), et nad kogu "mõnu" täiega kätte saaks.
m
miks/ 29. mai 2015 10:36
pole naisi--lapsi, ainult tugevad mehed.
t
to miks/ 30. mai 2015 04:55
Kas sa tahad, et nad siin veel hullupööra paljunema hakkavad ?
Tulevad naised ja muudkui hakkavad sigima ning kõik meie rahva kinni maksta.
l
Laiskus?/ 29. mai 2015 10:34
"ELU VAO PAGULASKESKUSES: kõksitakse jalgpalli, aetakse juttu vene keeles ja kurdetakse niru kliima üle"
Huvitav, et ma sama pealkirjaga ja piltidega teksti olen juba näinud - ka eelmisel või hopis üleeelmisel aastal.
t
täpselt/ 29. mai 2015 10:37
x
xxx/ 29. mai 2015 10:33
Ennem tehku nii ,et EESTLASEL oleks kõik ok.
Huvitav kui venelasi õpetati rääkima eesti keeles ...mis neist saab nemad ju veel laisemad.
Mina jätakski nad sinna aia taha .Kui ennem pole vargused tase nii kõrge siis nüüd se tõuseb 100 % nagu prantsusmaal.
v
Vanakooli eestlane/ 29. mai 2015 11:58
teolt tabamuse korral on muldaminek ilma pikema jututa ja hoiatus laskudeta.
m
Miia/ 29. mai 2015 14:17
Olen eluga Prantsusmaal kursis.Väga paljud pagulased seal töötavad.On teenindajad,ettekandjad,koristajad,ametnikud,isegi arstid.Samas on väga paljud valged laisad ja kodutud.Kõik oleneb inimesest.
t
tulid/ 29. mai 2015 10:23
nad ju Venemaal, miks nad sinna ei jäänud. Ja miks nad sinna tagasi ei taha kui mõni neist räägib ka vene keelt.
e
Eda/ 29. mai 2015 10:41
Sest venelane ei anna neile selliseid toetusi ja selliseid mugavusi!
m
mm/ 29. mai 2015 12:06
Meie viletsus võiks ka õppust võtta venemaalt, kui tuleb must siis näita raisale ust

k
kliima/ 29. mai 2015 10:22
imelik et samas rootsi kliima on ju nende arvates palju sobilikum
m
29. mai 2015 10:35
Mis on, tahad, et nendel sobiks ja jääks?
h
heh/ 29. mai 2015 16:51
sest Rootsi kliima - suurem sotsiaaltoetus ....
a
ainult üks sõna/ 29. mai 2015 10:22
rõve.
iga päevaga läheb käsi üha rohkem rusikasse.
siia plaanida topitavatel räbalpeadel ja mustadel läheb elu siin VÄGA kibedaks.
meie täielikku sallimatust saavad nad siin iga oma hingetõmbega tundma.
mitte ühtainsatki ei tohiks siia lasta ja vao majatäis tuleks venemaale tagasi kupatada.
l
lase käi/ 29. mai 2015 10:36
lõpuks veedad oma päevi vanglas, nemad vabaduses
a
Aga miks ka mitte?/ 29. mai 2015 10:44
Vanglas on katus pea kohal, soe kamber, puhtad linad koikus, süüa antakse kahh. Lähen sügan ka mune seal ja kõksin palli.
s
sa ei saa aru/ 29. mai 2015 10:47
oma jälestust on võimalik näidata,ilma et ükski seadusepügal sellest kinni saaks haarata.
ja raudpoltkindel,et seda nad tundma saavad,kui riik tõesti nii nõrk ja ogar on,et neid siia sisse üldse võtab.
e
ei saa, jah/ 29. mai 2015 11:02
räägi oma plaanist täpsemalt
s
SINA/ 29. mai 2015 11:11
paned vangi või? Kas "troika" on juba töös või alles loomisel?
J
!!!/ 29. mai 2015 10:19
Jõudeelu elavad isendid, mis nii viga pagulane olla, pole need elujõus mehed seda nägugi, et tahaks tööd teha
n
need/ 29. mai 2015 10:15
on siis need kohalikud rikkurid...1000€ kuus võib kohalik elanik ainult und näha
p
pagulased/ 29. mai 2015 10:14
Kui nad on juba siin olnud 5-10 kuud ja ikka ei oska keelt, tööd ei otsi ja pole saanud miks neid veel siin hoitakse? Laevale, toidumoon kaasa ja tagasi sinna, kus nad tulid. Nad ei hakka kunagi siin naljalt tööd tegema ja nende soov on liikuda vabalt mõõda Euroopat, tuua pered samuti siia ja leida koht, kus saada elada ilma tööd tegemata.
h
Hakka või valima EKREt/ 29. mai 2015 10:13
Vähemalt siis sellist jama ei ole, näha täpselt milline see tegelik integratsioon on. Kaja Kallase ja Tarandi roosa manna kuidas kõik me neid vajame on kui teiselt planeedilt, hea et vähemalt selge pilt kui ajupestud mõned võivad olla. Pole ilmselt sammugi Brüsseli valitsushoonetest kaugemale teinud ega Brüsseli "Lasnamägedel" käinud.
s
Soomes / 29. mai 2015 10:53
on juba pärast pagulasjamasid võimul rahvuslikult meelestatud poliitilised jõud. Eks meid ootab sama pääsevõimalus. Ainus õudus on see, et valimised on alles tüki aja pärast ja seni saavad refid Eesti täiesti ära laastada.
m
Miks/ 29. mai 2015 11:16
..alles tüki aja pärast? Kui rahvas referendumiga nõuab, saab erakorralised läbi viia hulga kiiremini. Sealjuures ILMA e-hääletusvõimaluseta!
r
Riks/ 31. mai 2015 05:06
Jesss! Täpselt minu ja paljude tuttavate soov!
Alusta petitsiooni: nõuda referendumit teemal erakorralised valimised e-hääletusõiguseta!
Teisiti sellistest valitsejatest ei vabanegi, kes endile ise on valimisvõidu "korraldanud". Rahva tahte vastaselt minu arvates. Ja eestlaste tulevikku mõjutavaid otsuseid tehakse rahva tahte vastaselt, juba korduvalt!
k
Kui/ 29. mai 2015 10:13
Kui õigesti mäletan, oli pagulaskeskus Ida-Virumaal juba aastaid tagasi, mis neist on saanud? Mäletan, et ajaleheuudistes olid nad "ootes" aastaid - jalutasid ja käisid poes.
j
Jan/ 29. mai 2015 10:13
Need ahvid elavad tööl käimata paremini kui kõrval kahes renoveerimata majas 400 euroga tööl käivad eestlased. Oksele ajab.
v
vaata pilte,loe artiklit ja tunne uhkust,et hääletasid REFORMIERAKONNA/ 29. mai 2015 10:30
ülima aususe ja isamaaliste aadete poolt.
Maja pildid lausa karjuvad prioriteetide kohta kõva häälega.
Vaesed noored mehed saavad ainult 3kordse kohaliku näraka sissetuleku,on see neile mõni raha ?

s
Saarlane/ 29. mai 2015 10:04
Kommenteerija:eestlasega 100 protsenti ühel nõul.
j
juhuu/ 29. mai 2015 09:57
kahjuks me oleme USA pasakoristajad.nad anastavad teisi riike energia nimel tapavad seal nende juhid,võtavad nende maavarad üle ja pärast ei huvita neid miskit.kui vaatate neid paadipõgenikke on nad täisjõus mehed.naisi ja lapsi on ainult 10%.miks nad ei võitle oma maa eest.kui siiani pole ükski pigi meil tööle hakanud ei hakka nad ka edaspidi.las USA võtab nad endale,miks peame meie nende sitta rookima.
m
Mis.../ 29. mai 2015 09:47
...nad talvel siis tegema hakkavad,kui praegu juba na jahedavõitu on?
n
Näidake melle neegrit.../ 29. mai 2015 10:48
... kui õues paugub talv otsa käre pakane ja need seal ei julge oma soojast kambrist ninagi välja pista.
j
jah/ 29. mai 2015 09:44
ajuloputus on alanud, ELst sunnitakse peale värdjalikke väärtushinnanguid, mida meie riigijuhid rõõmuga meile peale suruvad. Orjarahvas selline.
m
Mark/ 29. mai 2015 09:41
39 aastal põgenesime ka meie , oli tore ju et meie rahvst ilusti vastu võeti , mitte põgenike laevadega põhja ei lastud. Keegi ei käskinud meil oma sõdureid üle maailma võõrale pinnale sõdima minna . See on ju loomulik , mis toimub. Kunagi ütles ilves et me saadame sõdureid kaugele et see sõda ei tuleks kunagi meie õuele , aga näe ilves eksis nagu ikka - sõda ongi nüüd meie õuel.
a
aga Iraak ja Afganistan onEstonie idaprovintsid/ 29. mai 2015 09:45
ja eid peab kaitsma ,et putinoidid sinna pesa ei teeks .
Ega siis ameerika armee muidu purusta ega noti,ikka rahu ja ligimesearmastuse nimel.Neil üllad eesmärgid nagu meilgi.
Ega meilegi tapmine meeldi,aga nõnna mõnus on koksata tatikaid ja eidereosid ..... see lihtsalt lust ja kaunistab igapäevast rutiinset elu.
t
to Mark/ 29. mai 2015 10:16
II Maailmasõja ajal olid asjalood teised inimesed liikusid siit Rootsi, Soome, Norra, USA, Inglismaa, Austraalia, jne kõik riigid on meie kultuurile ja arusaamadele sarnased. Me kohanesime seal kiiresti. Inimesed olid töökad. Kes ei saanud hakkama või tahtis tuli peale sõda tagasi. Nnendest inimestest on osad väga edukad, teadlased, insenerid kes on asukohariikides kuulsaks saanud ja nendele nii vaimselt kui majanduslikult kasu toonud. See mis praegu toimub ja saavutada üritatakse on ebanormaalne rahvuste segamine. Mõtle ka enne kui midagi suust välja ajad !!!
d
dr./ 29. mai 2015 10:29
Ega neid meie põgenike ei võetud kohalike poolt hästi vastu ja ega meie siiajäänudki neisse põgenikesse hästi ei suhtunud. Pealegi need meie põgenejad alustasid kohanemisega ja sisseelamisega kus keeleõpe oli hästi tähtis. Need mustad keda lääs siia meelitab, ei tee midagi sisseelamiseks vaid vegeteerib parasiitluse parimate mallide järgi.
ä
Äkki / 29. mai 2015 11:19
lõpetaks LOLLIDE võrdluste toomise?
h
hei mark/ 29. mai 2015 13:29
kuhu sina põgenesid?Lasti neid paate põhja ja palju , mida sa tuututad ,kui ei tea asjast.
t
29. mai 2015 09:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
R./ 29. mai 2015 10:10
Ei ole tarvis üldistada.
e
evita/ 29. mai 2015 09:35
kylm on ja banaan ja kookos ei kukugi pähe,nii,et ....Aga Soome nad jäid jälle aga-seal on hea sots,kindlustus,mida meil ei ole omadelegi.
a
aga neil on siin sissetulek/ 29. mai 2015 09:41
pärismaalastega võrreldes 2-3 kordne. Nemad ju õiged uued eestlased ja meie peame end jalust korjama.
m
muki/ 29. mai 2015 09:35
hea näide: kolm musta noort meest... Kui üks selline ahv peaks käe panema minu vara või vaatama vale pilguga minu tütart ja teisi suguvõsa naisi. Ripuvad nende meeste munad mõne poliitiku ukse kohal. Kõige väetimad, kes abi vajavad? Aga seal piirkonnas elavad naised saavad hakkama või? Mitte mingisugust kaastunnet ei tekita. Need inimesed ei vaja abi. Oleks nõus abistama kui tegemist oleks naiste ja lastega
m
muri/ 29. mai 2015 10:20
Musti pole vaja. Oled sa mees, naine või laps. Valge rass tahab elada omal maal. Must naine hakkab ju jubedalt siginema. Vähemalt 10 last peres. Tööl ei käi. Sina käid tööl ja teenid neile raha. Mul kahju neist ei ole. Kodumaata inimesed on jõledad.

e
els/ 29. mai 2015 09:30
nad on illegaalid majandus heaolu otsijad.
seadus peab vastu votma, et asuuli taotlejad ei saa uhtegit pereliiget, ei odesid ega vendasid siia kutsuda!
mosheesid ehitada ei tohi.
koraani propagandat teha ei tohi!
o
oi,need miinused on kenad ja/ 29. mai 2015 10:33
ütlevad,et och-i õel kommentaar läks otse kümnesse.
l
Luban/ 29. mai 2015 11:27
sul lahkesti selle idanaabri koos murjanite/kaltsupeadega omale pe.se pista. Et libedamalt läheks, teen Molotovi kokteiliga tee libedamaks. Vähe oleme omi rotinärakaid ellimineerinud...
e
29. mai 2015 09:29
einooooooooooooooo
kui ma ka tuhat eurot kuus kätte saaks, prii ülalpidamise ja kõik muu. no mis mind siis sunnib tööle minema ja midagi tegema. kas sugulasi pole siiakanti tulemas? ma arvan, et sealt oleks kena lisa tulemas
j
Jeesus/ 29. mai 2015 09:26
Keegi urood kustutas kommentaari ära, teen uuesti:
Ega kommentaariumius arutamine väga ei aita. Valitsusel hea näide, kui kütuse hinda taheti kruvima hakata. Facebookis 50000-60000 toetajat, aga tänavatele läks 1000 :). Sana seis praegu, siin võib sõnadega lahmida, kuid reaalselt sellest tolku pole. Mind huvitab, et miks ainult mehed pagevad???
h
hea, et kliima vilets on/ 29. mai 2015 09:25
äkki siis ei jääkski siia. talv on veelgi viletsam. praegu on juba päris mõnus.
m
Muretsemiseks pole põhjust:/ 29. mai 2015 09:31
Ära muretse, külma vastu aitavad remonditud maaküttega korterid ;)
e
eestlane/ 29. mai 2015 09:25
see on alles algus,sest must manner ei suuda enam oma rahvast toita ja paratamatult hakkavad nad siiapoole , vaatama,kvoodid pannakse sunniviisiliseks täitmiseks,nagu praegu on igasugused suhkru,piima ja muud kvoodid,kusjuures nende mittetäitmine toob meile kaasa varsti ka trahvid,kurb on meie tulevik,ei aita siin mingisugused protestid,kõik on euroopa tasandil paika pandud,ainult ei tea kas euroliit jõuab pool maailma ära toita,piibli järgi vallutab maailma kollane rass ja sinnapoole asi juba liigub.
a
Ann/ 29. mai 2015 09:47
Igal juhul on trahvi maksta odavam kui neid eluaeg ülal pidada.
o
oks/ 29. mai 2015 22:00
Euroliidul pole ainult toitmise mure. See ka mure, et Inglismaa tahab teha referendumit Liidust välja astumiseks, vähemalt ta hirmutab sellega, kui meie teeksime sama poleks sel mingit tulemust,arvan ma
n
Naine/ 29. mai 2015 09:25
Ah et meie ilm ei meeldi? No mingusiis sinna, kus on soojem.
l
lootus/ 29. mai 2015 11:02
Jah, see on meie ainus lootus - külm ilm! Et seda ei suuda nad kannatada ja tahavad lõpuks siit ära. Peab pöialt pidama, et tuleksid jälle need aastad kohe, kus 6 kuud talve, 25-32 kraadise külmaga ja hirmpaksu lumega. Eestis on räigelt külm talv + madal elatustase ja sotsiaaltoetused. Nende kombinatsioon ei pruugi pagulastele peale minna.
e
Elena/ 29. mai 2015 09:24
No nii, enam pole Reformil mõtet meid venelastega hirmutada, kui valid Keskerekonna. Pagulased on palju hullemad.
m
määääääääääääääääää/ 29. mai 2015 09:57
need nn.pagulased on lausa inimesed. Venelased EI põleta,rüüsta,vägista nagu Euroopas laiutavad nn.pagulased, kas see on kord?
Vaesed inim esed peavad oma vaba aega ometi täitma,
Reformaatorid on meie oma valitud,meie ihkasime suuri trahve/ üle meie kuupalga suurusi/,meie igatseme kenade krussis juustega seemendajaid ja rahva tervise parandajaid,
Meie soovisime neid ja valisime RE täiesti teadlikult.
Kesikute mulin ei maksa midagi. MEIE oleme targad.
e
Eda/ 29. mai 2015 11:05
Ma ei tea oma tutvuringkonnast ühtegi inimest kes Reformierakonda valis!
n
29. mai 2015 09:24
no need pole mingid pagulased. need on sellised, kes otsivad mugavat eluaset. ja kahjuks nad selle leidsid. nüüd mõnulevad ja veeretavad nööpi.
tuleks tööle panna. tööd küll, kus keeleoskust vaja pole. tänavaid pühkima, aknaid peseme jne. eesti nii räämas, las kasivad korda.
k
kokateenus/ 29. mai 2015 11:05
Ja see nali ka veel artiklis, et 'kokateenust ei pakuta'! Kujuta ette, et pakutagi. No ma peaks ka iseenesestmõistetavaks, et kui peale pikka ja rasket tööpäeva koju vajun, ootaks mind ees tasuta 'kokateenus'. Küll see mulle ja perele meeldiks!

s
Saare taat/ 29. mai 2015 09:24
Ah et kliima ei meeldi?!? Aga keegi ei käskinud palmi alt siia ronida! Sooja oleks vaja(?) - teeme! Kokteil "Molotov" garanteerib isegi rohkem "sooja", kui Aafrikas...
s
Saare taat/ 29. mai 2015 09:24
Ah et kliima ei meeldi?!? Aga keegi ei käskinud palmi alt siia ronida! Sooja oleks vaja(?) - teeme! Kokteil "Molotov" garanteerib isegi rohkem "sooja", kui Aafrikas...
m
miks/ 29. mai 2015 09:23
ei panda neid murjameid toole. Kui eestlased pogenesid soja ajal ule mere, pidi koik tootama aasta metsatoodel- mehed- ja naised olid koduabilised. Alles parast seda said oma eluga edasi minna. Aga neid kaltsupaid hoitakse.
m
Mina arvasin et elan Eestis/ 29. mai 2015 09:23
Aga nemad seal õpivad riigikeelt - vene keelt.
a
Are/ 31. mai 2015 05:17
Kas nende kohustuslik keeleõpe Eestis käib vene keeles????????????
p
poolik töö/ 29. mai 2015 09:22
Mida kauem nad seal seda jalkat kõksivad, seda vähem ja vähem nad viitsivad mingit tööd teha. Praegu just maaharimise aeg , nad seal ju kõik kas "kokad" või "põllumehed". Tundub, et sellega riigi mõistus lõppeski, et tegime maja korda ja lubasime nad siia, aga edasi....?
a
Aix/ 29. mai 2015 09:22
Kui toimub eesti keele kursus,mis on igati õige-miks siis nad ei räägi eesti keelt?Soomes olles tean rääkida,et need moslemist ,,pigid" omavad viimase peal nuti telefone,longivad niisama mööda Helsingit,kogunevad kampadesse-kaugel see terrori ohtki enam on?Kuid vähemalt oskavad soome keelt!Räägitakse sõja ajal pagenud eestlastest-loomulikult,kuid ei tea nagu juhust et ristiusus-kristlane oleks moslemi kultuuri pagenud!Ikkagi nö.valgete juurde.Ja pealegi Sudaanist tulijal on Eestis külm,kuid ikka tahavad tulla!Kui juhtub tulema keskmisest külmem talv,võivad vaesekesed nagu maasse unustatud kartulid surnuks külmuda ja siis taas rahvusvaheline probleem,et ei hoolitud piisavalt!
u
Uskumatu/ 29. mai 2015 09:21
mida teeb valitsus oma rahvaga. Mitte ühtegi pagulast Eestisse, sest nagu näha nad kunagi ei lähe tööle ega õpi eesti keelt. Meil tuleb oma Eesti eest võidelda.
j
Jeesus/ 29. mai 2015 09:21
Ega kommentaarumites arutlemine selle vastu aita. Valitsusel hea näide selle kütusehinna tõusu aktsiooni põhjal. Facebookis oli toetajaid 50000-60000. Tänavatele läks aga 1000 :D. Ega praegu targem ei tule. Ma ikka mõtlen, et miks ainult mehed siia pagevad???

m
Miks meid/ 29. mai 2015 09:14
s
Suumulk/ 29. mai 2015 09:13
Ei tea kas maeestlasena Norrasse ei saaks pagulesena prii leivapeale minna?
p
prooton/ 29. mai 2015 09:45
Norra on juba asustatud neegrite poolt
r
rein/ 31. mai 2015 05:20
ilmselt saad, sest kui miinimumpalgast pere toitmiseks ei jätku või näiteks üksi elades ei saa isegi korterit üürida, et söögirahata ei jääks...siis nokk kinni, saba-lahti - elamisvõõrset elu pole ja võibki öelda, et oled majanduspõgenik. Nende moslemite puhul peetakse ka ju normaalseks, et inimesed tahavad nälja ja raskete maj. olude eest pakku.
t
tule taevas appi/ 29. mai 2015 09:05
Rahvas aetakse selle pagulasprobleemiga pöördesse ja nii saab selle varjus rahulikult toimetada. Mis maksud tõusevad ning millised soodustused kaovad - sellest ei kippu ega kõppu. Pagulaste vastuvõtt on valitsuse poolt juba heaks kiidetud ning selles ulatuses, mis Brüssel ütleb. Meile aetakse ainult jama, et pole nõus. Ned kes tulevad ei ole enamalt jaolt pagulased vaid mugava elu otsijad kellele järgnevad hiljem pered ning kokku saab neid 10000 jagu. Valitsus hakkab oma kuludega koraane trükkima ja mošeesid ehitama. Selleks ju raha on.
t
tänud autorile/ 29. mai 2015 09:41
see oli viimase viie aasta kõige objektiivsem artikkel, sest kirjutaja oli mittepoliitik
a
asoo/ 29. mai 2015 08:59
Mõru...omasid toetab vaid Kodutunne, pagulasi võtab riik avasüli vastu ja annab kõik vajalikku.....vastik, lihtsalt vastik!!!!
J
.../ 29. mai 2015 08:58
Ja oma,kõrgharidusega Eesti spetsialist,kes töötab täiskoormusega oma erialal saab töötasuks veidi üle poole tuhande euro. Väärtushinnangud on väga viltu !
a
Assa reo/ 29. mai 2015 08:49
Parasiidikari....eestlaste mõnitamine...selline rahasumma parasiitide ülalpidamiseks ??????
k
Kass/ 29. mai 2015 08:49
Aetakse juttu vene keeles.....Kuidas ja kus nad vene keele selgeks on saanud?
Järelikult on nad otsepidi hoopis venemaa pagulased.Taas üks kontingent,kes ei õpi ära riigikeelt.Neid umbkeelseid on meil ilma nendetagi küllalt.
a
Ann/ 29. mai 2015 09:51
Noh, siis sobivadki kõige paremini Ida-Virumaale :) Aga tõsiselt rääkides, pole neid siia üldse vaja.
e
Ets veel/ 29. mai 2015 08:48
Pagulastel ei ole midagi teha...? Praegusel aastaajal oleks tegemist küll - korrastagu maja ümbruse haljastust, hoidku maja ümbrus puhas-korras, harigu aiamaad (vabu maid selleks peaks jaguma).
P
???/ 29. mai 2015 08:51
Põldu harima ,ja kohe !
n
nad ei/ 29. mai 2015 09:11
hakka iialgi sul midagi harima. veel vähem põldu.
j
ja õppigu EESTI KEELT,/ 29. mai 2015 09:21
kui siia tahavad jääda.
E
;:;:;:/ 29. mai 2015 11:44
Ei usu , et nad siia tahaks nii väga jääda siin jama ilm + raha saab vähe. Mujal saab rohkem raha.

o
oi kuidas tahaks/ 29. mai 2015 08:43
pagulaseks hakata! kolmveerand eestit unistavad sellest staatusest.
e
Ets/ 29. mai 2015 08:42
"..kortermaja, mille riik renoveeris ja maaküttele üle viis." Tore, külas on katlamaja olemas, mis maju kütab, aga riik võtab kätte ja ehitab pagulaskeskuse ümber maaküttele. Väikeses külas mõjutab see teiste majade kütte maksumust kõvasti. "Tore" on muidugi see, et vald lülitas veel ühe maja kaugküttest välja ning lasi maaküttele üle minna ka hooldekodul. Kui külasse midagi tehakse, ei tohi kohalik kogukond sellest viletsamaks jääda. Praegu maksavad kohalikud ägisedes kallist kütet. Sellist raha, et kõik majad maaküttele (või muule alternatiivsele) üle viia, maainimestel lihtsalt ei ole. Milleks siis toimivat küttesüsteemi ometi lõhkuda????
a
Aadu/ 29. mai 2015 10:45
Kui pildil oleva maja taha näeks... seal järgmised kortermajad... räämas, pudeneva krohviga, sees elamas miinimumpalka saavad meie enda inimesed. Krt, mis toimub?
Põgenike probleem on suure inimäri tagajärg ja planeeritav lahendus on ju vale. Aitame muud maailma ülejääva toiduga, elukeskkonna parendamisega, koolitamistega- kohapeal. Maailma rahvaid ja rasse ei saa ju ümber paigutada. Kuhu meie siis peaksime liikuma? Oma kodumaalt?
h
Hans/ 29. mai 2015 10:48
Mis tähendab, et vald lasi kedagi kaugküttest loobuda ? Hooldekodu on eraõiguslik asutus ja kütab millega tahab. Täiesti asja mittepuudutav teemaarendus.
a
Are/ 31. mai 2015 05:29
Aga miks on hooldekodu eraõiguslik, kui võiks olla riigi oma? kas riik ei võiks toetada oma vanureid, kes kogu elun riigi heaks rüganud ja siin lapsed kasvatanud e riigile tööjõu, kes nüüd makse maksavad. ja nendelt vanuritelt ju riik võtab pensioni ära, millega hooldekodus peaks/võiks toime tulla. Konks aga selles, et pins nii tilluke, et sellest ei jätku. siis anti võimalus erahooldekodud ehitada ja rahvalt (tavaliselt küll vaese pensionäri lastelt) ränka raha nõuda. ka siis, kui neil lastel endalgi kitsas. Kõikse lahedamalt elavad üksikud, kes endile elasid, lastetud. Neid peab riik üleval. Karjuv ebaõiglus, sest peaks ju vastupidi olema - just lapsi kasvatanud inimesed peaksid riigi ülalpidamise olema ära teeninud, mitte need, kellel raha vaid enda tarbeks laristada oli. ja niiisama ebaõiglane on see võõrastele makstav ülisuur raha vaeste eestlaste kõrval.
j
Ja ometi Lissaboni leppe järgi meie riik EI PEAKS pagulasi üldser vastu võtma/ 29. mai 2015 08:42
Paraku - meie riigiisad (Paetiga eesotsas) on Euroopas kes teab mida kokku lubanud. Ja on kahepalgelised - Eestis räägivad ühte, teod räägivad aga teist keelt.
i
ikka jube asi/ 29. mai 2015 08:40
ja läbi venemaa?.. miks nad ei ela oma kodumaal nagu seda sajandeid teinud on? ah et liiga palju inimesi, ei mahu ära? varsti ei mahu euroopasse ka ära. nad on laisad ja harjunud palmi all istuma... kaua nad siis siin eestimaal seda jalgpalli mõtlevad taguda`? aasta? kaks? 10? ah et maha jäid õed ja vennad ja vanemad ja sugulased? no nii, siis need ju ka vaja kiiresti siia kutsuda jne jne jne... mida te ,valitsus,küll teete? kas poleks aeg selg sirgu lüüa?astugem siis eurotsoonist välja... kõik juba hakkavad astuma. kreekat hoitakse väevõimuga, inglismaa juba kaalub, ja NATO kaitse ju jääb.... ega see pole euroopa. kui seal eesotsas on ikka sellised idioodid, kes kui kellelegi jääb aafriklaste tõttu elamine omal maal kitsaks, põrutavad mingile unelmate saarele ja elavad seal kuni elu lõpuni nagu miškad. .. oma rahvas on juba maha surutud ja kodumaatud ja vähemuses.... jube asi jah...
a
arvaja/ 29. mai 2015 08:37
Kas meie, põliseestlased, ei saaks end pagulasteks registreerida. Saaks ka niimoodi päevi õhtusse veeretada, riigi arvelt. Ma arvan, et oleme omal maal õige pea selliste loodrite orjad ja seda tahavad Rõivase, Tarandi jne. taolised.
n
nipi/ 29. mai 2015 08:16
Tore, tore. Toetame aga pagulasi. Toidame,katame jne. Aga seda riigimehed ei näe, kuidas oma rahvas,lapsed siplevad kohati vaesuses. Ulme.
m
Mai/ 29. mai 2015 08:14
kas seal on ainult meespagulased?
m
mis pagulase/ 29. mai 2015 07:45
need ju tavalised ,kes otsivad eluruumi ,kui rändavd läbi venemaa siia.Kelle eest nad sealt Sudaanist põgenevd,lihtsat neid on siginenud seal aafrika mandril nii palju et pole enam midagi teha.Tarvis oleks kehtestada kvoodid palju neil lapsi olla võiks,et piirata arvukust ,sellega see asi ei piirdu,seeaasta võetakse neid euroopas sadu tuhandeid vastu järgnevate aastatel veel rohkem,eesti ei suuda neid ülevalpidada ja nii varsti tekib rahulolematus ja mässud kui nei saab juba küllalt palju.Miks euroliit hävitab iseennast ,sellest ei saa aru. Aafriklase on sajandeid elanud aafikas ja nüüd enam ei saa.Asi on smuugeldajates ,kes on leidnud suure võimaluse rikastumises ja muud pole midagi.Lõpp tuleks teha sellele ja piirid sulgeda ,mitte neid vastuvõtta.See asi ei lõpe heaga,sisseränne ei lõppe,vaid igal aastal tulevad uued .Kui üldse veel eksisteerib oma riik ,siis ttuleb mõelda ka vastavalt.
e
eestlane/ 29. mai 2015 08:47
Mis kuradi kvoodid laste arvu kohta. Nad tuleb ära steriliseerida ja kastreerida 100%-liselt. Vaesed kaunid noored eesti neiud, kõik eesti inimesed seal kes peavad seal elama. Pagulasi ei ole vaja vastu võtta. See on häbiväärne asi mida eesti valitsus teeb. Täna raadios jälle moositakse, et euroopa liit annab raha nende paigutamiseks. Idioodi kari. Kaua võib. Mina ei saa töölegi ja need kuradi idioodid tulevad eestimaa pinnale elama ja siginema ja neile antakse veel raha pealekauba. Miks eesti inimene sünnitab nii vähe lapsi sest pole raha neid kasvatada. Pole töödki. Kui saad tööle makstakse sandi kopikaid sulle.
v
võtame/ 29. mai 2015 09:12
põlissoomlastega ühendust.
r
Rännumees/ 29. mai 2015 09:13
Olge mureta ise nägin inglismaal Somaalaste meeleavaldust see ei ole eesti moodi plakatitega toompeal töllertada see on lööming tõeline.Inimesed ärge muretsege terve rootsi on rändavaid negrusid täis viis sokolaadi poissi ostukäruga kiirteel jooksmas see on tavaline.Tühjadesse majadesse minnakse kohe sisse.Need küladesse paigutatud afrikaanid on esimese nädala pärast Tallinnas.Siis näeb tossike eestlane kuidas mässata lõhkuda röövida ja varastad.Ei aita siis eriüksused ei sõjavägi.Need mehed on emapiimaga juba relva käes hoidnud ja oma ellujäämise nimel võidelnud.Ja siis kerkib kusimus olla või mitte olla aga on juba hilja eestlase olemus kaob igavikku.

e
ehh/ 29. mai 2015 07:37
Kohe süda on kerge, et pagulastel nii hästi- tuba soe, kõht täis, ainult 1000 euri lähebki ühe jalgpalli kõksija ülapidamiseks. Just lugesin, et tulevad taas suured koondamises, no politsei, päästjad jne. milleks meile ikka neid vaja oma pisikeste palgakestega.
e
eh jah/ 29. mai 2015 11:41
Loomulikult kui nii on, siis tahavad kõik pagulased siia tulla, tühja sest kliimast ja pole ju vaja tööd tehagi kui riik neid üleval peab ja renoveeritud puhtasse majja elama paigutab.
j
Jass/ 29. mai 2015 07:36
v
Värdi/ 29. mai 2015 08:55

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee