Videod

VIDEO | Polina Gagarina laulust tehti õõvastav video

Õhtuleht.ee, 27. mai 2015, 11:18

195 KOMMENTAARI

h
häbi./ 26. juuni 2015, 08:27
Kas te olete kindlad,et ameerika ei hakanud seda sõda ukrainas.mulle väga meeldis venemaa laul.see video mis tehti nüüd on väga õõvastav.
n
Nana/ 21. juuni 2015, 11:12
Täpselt see pilt ja need mõtted jooksid läbi, kui seda lugu koos videoga esimest korda nägin. Et kas saab veel rohkem näkku irvitada maailmale? Nüüd on lool õige ja reaalne video, lõpuks ometi.
m
Mari/ 14. juuni 2015, 23:59
Öieti Ukrainlased tegid , täpselt nii ongi! Ukrainlastel pole ammu juba unistusi!
4
44/ 13. juuni 2015, 21:28
Antud juhul Ukraina retsid ja natsid panevad oma jõhkrad teod Youtube'i.Antud video on räige propaganda.
m
Million voices/ 10. juuni 2015, 08:55
See on ÜLIÕIGE VIDEO SELLE LAULU JAOKS. Kuid laul on hea, aga venelased ei ole mulle üldse meeltmööda!
p
pole tema süü/ 7. juuni 2015, 10:20
Pole tema süü, et Putin on nii loll!
m
Mnjah/ 1. juuni 2015, 16:39
Küll on targad siin koos... Loe ja imesta. Hea teada, et eestlane on üks äärmiselt veatu ja hea inimene. Kellelegi halba ei tee, kõik asjad elus teeb ka õigesti! Kõik teised ümberringi on lollid ja muidu nõmedad!
a
Asi/ 30. mai 2015, 07:36
ei ole selles et milline riik sellise laulu saatis ja kes laulab. Laul ilus ja see video sobib sinna nagu rusikas silmaauku. Sumboliseerib maailmas toimuvat kahepalgelisust .

e
Eesti on rahvusriik/ 29. mai 2015, 11:57
EESTI VABARIIGI PÕHISEADUS
Kõikumatus usus ja vankumatus tahtes kindlustada ja arendada riiki,
mis on loodud Eesti rahva riikliku enesemääramise kustumatul õigusel ja välja kuulutatud 1918. aasta 24. veebruaril,
mis on rajatud vabadusele, õiglusele ja õigusele,
mis on kaitseks sisemisele ja välisele rahule ning pandiks praegustele ja tulevastele põlvedele nende ühiskondlikus edus ja üldises kasus,
mis peab tagama eesti rahvuse, keele ja kultuuri säilimise läbi aegade –
võttis Eesti rahvas 1938. aastal jõustunud põhiseaduse paragrahv 1 alusel 1992. aasta 28. juuni rahvahääletusel vastu järgmise põhiseaduse.
a
Annabell/ 29. mai 2015, 09:55
Äkki saadaks need Eesti venelased ka juba Siberisse. Kaua nad siis tuusa panevad ja mölisevad?
s
29. mai 2015, 02:23
Saage aru, et igal medalil on kaks poolt. Eestis näidatakse ja räägitakse üht, Venemaal teist. See, mida teile siin kõrvu valatakse ei pruugi tõsi olla. Aitab juba sellest fašistlikust käitumisest, vaadake ennast. Jube lugeda, kui rassistlikud ja rumalad võivad eestlased olla. JUBE
I
(/ 29. mai 2015, 17:23
Ilmselt Eestlased on ainukesed rassistid sinu jutu järgi...
h
.).../ 30. mai 2015, 10:38
huvitav mis rahvusest ise oled? vene raššist?
t
Tann/ 29. mai 2015, 00:12
Kuidas lajatati reaalsusega, kuidas pöörati asi venelaste endi vastu... Pehmel, mõnusal, äsjanülitud karusnahal keerati verine pool väljapoole... Polinast on vaid kahju Tema ainus süü oli esindada agressorriiki sõja ajal rahuüritusel..
n
Njaa/ 28. mai 2015, 23:47
Lugu on tõesti kena, hääl on ilus. Ürita palju tahes hoida poliitikat ja laulu eraldi, praegusel hetkel on see lihtsalt võimatu, kui endal ka kohe tulevad kõik uudised silme ette selle laulu taustal. See annab poliitilisele hääletamisele kohe erineva taseme. Õnneks eestlased andsid Ungarile 8 punkti, mis näitab, et väga suur osa siiski ei lähe ilusa tilulilu õnge vaid kuulavad nagu asi on.
p
Poliitika ja Eurovisioon tuleb hoida lahus !/ 28. mai 2015, 22:24
Ma saan aru et me ei salli Venemaad ja vihkame tohutult venelasi, aga sellepärast ei peaks täiesti süütu tüdruk kannatama. Eurovisioon on laulu võistlus mitte üksteise maha tegemine ja solvamine!
t
Tõsi ta on/ 28. mai 2015, 21:22
Just selline film käis mul silme eest läbi eurovisiooni aeg, kui kuulsin esimest korda seda laualu...laul on tõesti ilus, kui vale riigi esituses.
e
Ei noh/ 28. mai 2015, 21:12
Laul iseenesest on ju ilus, aga see tuli Eurovisioonil vale riigi esituses ja valel ajal...

j
jep./ 28. mai 2015, 13:28
See on jah huvitav , et nüüd nad nagu vennad pole. Aga,vot siis kui neid mõlemaid ( venemaad ja ukrainat)keegi pommitama hakkab koos siis lööb küll kohe et " oi sa mu vend , ma kaitsen sind" välja !!!
r
28. mai 2015, 11:39
Russid mida te siis vallutate, tapate ja peksate.
p
Poointleess/ 28. mai 2015, 12:23
debiilik oled? uidas sa saad niimoodi üldistada? ma olin 10 min tagasi koos ühe venelasega, kes pole mitte kedagi tapnud ega vallutanud.
4
43/ 28. mai 2015, 12:46
russid on russid.kui nendega nussid siis püsti viskad sussid
P
:)/ 28. mai 2015, 22:20
Palju sa venelasi tead kes on otse venemaalt ja kodakondsus on ka vene mmm ütlen sinu eest ei tea. Meil eestis elavad inimesed kes räägivad vene keeles,aga ei ole venelased.
õ
Õpi ajalugu/ 29. mai 2015, 13:22
Räägi seda nendele eestlaste sugulastele, kelle esivanemad vagunite kaupa Siberisse saadeti. Selliseid asju on raske unustada
p
Pooointless/ 29. mai 2015, 13:26
Enne kui sa kommenteerid, siis loe natukene meie kahe riigi ajaloost. Kui huvitab siis loe, mis juhtus Letipea veresaunast. Kui sa ei tea millest sa räägid, siis ole kušš. Selliseid juhtumeid on mitu, millest keegi ei julge rääkida.
t
Televaataja/ 28. mai 2015, 09:14
Iseenesest ilus lugu. Mõnel muul ajal oleks tekitanud teistsuguseid emotsioone ning olnuks ka võidu vääriline, aga eurovisiooni vaadates läksid minugi mõtted tahtmatult sellele nö "russkii mirile", mida triibuliste lintide abil praegu hoogsalt propageeritakse.
5
5+/ 28. mai 2015, 08:04
väga hea video, hea et koik näevad tegelikkust. Hästi tehtud, OLEKS PIDANUD SELLEGA EUROVISIOONILE MINEMA
j
JaJa/ 28. mai 2015, 06:43
Minu meelest oli eurovisioonil pea teema mitte see poliitika ja mis välismaal toimub vaid vaesed ja hüljatud homod.
i
28. mai 2015, 02:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
V-lause/ 28. mai 2015, 05:23
Ei ole midagi harimatute!
k
Kohatu/ 28. mai 2015, 05:21
See kolmas taevas on muidugi ülekantud tähenduses ja see ei asu mingis 3D ruumis. Saatan valitseb maailma muidugi.
Üldiselt vääriksid sellised pikad ja teemavälised kommid eraldi artiklit!
p
Poointleess/ 28. mai 2015, 01:09
Vot aga mina ei näe seda sellise pilguga nagu osad ütlevad, "et väga õige pisar tuleb silma". Kellelegi pole uudis mis Ukrainas toimub ja see on loomulikult kurb.
Aga eurovisioon võitlebki selle vastu, et hääletada parim euroopa laul. "Builing bridges" ehk barjäride hävitamine, ühtsus. See, et eelmine aasta Venemaa välja vilistati ja nüüd selline video tehti on aga äärmiselt tobe. See et vene riigipead asju niimoodi ajavad nagu videost näha, ei puutu lauljatesse, produtsentidesse ja korraldajasse, isegi siis kui tõesti Putinile meeldis see laul ja kiitis heaks. Sama asi käib spordi kohta, ei ole põhjust vihata vene jalgpalli- või hokimeeskonda sellepärast et nad on venelased. Madalalaubalised inimesed üldistavad, et kõik venelased on halvad.
Mina ütlen uhkusega, et andsin oma hääle just sellele loole.
p
Pooinleess/ 28. mai 2015, 01:11
point oli siiski see, et eurovisioon võitleb poliitika ja üksteise poolt hääletamise ja "vihatud riikide" väljavilistamise vastu
a
anonüümne / 27. mai 2015, 23:51
Olen sellest kõigest kergelt šokeeritud, sest tegemist oli eurovisiooniga, see peaks reeglina olema kultuurne sündmus, mis ühendab positiivselt neid riike, kes osalevad eurovisioonil. Iga riik saadab esindajad koos välja valitud laulga oma riiki esindama. Kas isegi siis ei suudeta olla ilma poliitikata, et peab venemaa laulu nii maha tegema? samas saab iga laulu enda kasuks ümber pöörata ja seda siis jalagama ja laimama hakaga interneti portaalides. Ise pean väga venemaa laulust lugu, kuid jah tõesti ei ole mu vaade ja arusaam poliitikast nii head, seda ka põjusega. Seega võiks natukene mõelda, miks tänapäeva inimesed peavad nii diskrimineerivad olema eurovisiooni vastu, kas on seda üldse vaja korraldada?
v
voina/ 28. mai 2015, 00:13
Eksid, eurovisioon on kultuurist kaugel. See on puhas poliitiline jura. Kahju muidugi inimestest, kes kultuurselt soovivad elada, aga paraku on riike, mis on tegelikult terroristlikud. Maailm peab teadma mis toimub tegelikult....

a
anonüümne / 27. mai 2015, 23:51
Olen sellest kõigest kergelt šokeeritud, sest tegemist oli eurovisiooniga, see peaks reeglina olema kultuurne sündmus, mis ühendab positiivselt neid riike, kes osalevad eurovisioonil. Iga riik saadab esindajad koos välja valitud laulga oma riiki esindama. Kas isegi siis ei suudeta olla ilma poliitikata, et peab venemaa laulu nii maha tegema? samas saab iga laulu enda kasuks ümber pöörata ja seda siis jalagama ja laimama hakaga interneti portaalides. Ise pean väga venemaa laulust lugu, kuid jah tõesti ei ole mu vaade ja arusaam poliitikast nii head, seda ka põjusega. Seega võiks natukene mõelda, miks tänapäeva inimesed peavad nii diskrimineerivad olema eurovisiooni vastu, kas on seda üldse vaja korraldada?
i
ILUS LAUL, AGA VALESTI AJASTATUD./ 27. mai 2015, 23:46
KUI AUS OLLA, SIIS LAUL ON VÄGA HEA. AINKE ASI, ET ÜLENI VALGES JA ALA RAHUTUVIDEST LAULDES, KUI NENDE RIIGI SÕDURID, TEISES RIIGIS TAPATALGUID PEAVAD, EI OLE NÜÜD KÜLL PASSLIK. KANIS LAULIJA, ILUS SÕNUM, AGA MITTE SELLEL HETKEL KUI VENEMAA ANNEKTEERIB TEIST SUVERÄÄNSET RIIKI. VALEL AJAL, VALES KOHAS.
<
27. mai 2015, 22:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
J
(((/ 27. mai 2015, 23:26
Ja sa arvad, et "see venelanna" lubati sinna laulma ilma Putini nõusolekuta?
Aga mis artikli pealkirja puutub, siis mitte see video ise ei ole õõvastav, vaid õõvastavad on need teod, mida sõdivad pooled korda saadavad ja millest need kaadrid on tehtud.
m
Miks../ 27. mai 2015, 22:25
Ma ei saa aru kas mitte midagi ei saa tänapäeval teha ilma poliitikat sisse tuues..igas rahvuses on halbu ja häidinimesi miks kõiki pannakae ühte patta. Nii palju on inimestes viha ja need kõik käivad tänaval rõõmsate nägudega aga sisemuselt rahutud jne..väga kurb, et ei osata näha seda vähest ilu ja rõõmu mis elu tegelikult pakub, meist ei sõltu pea miski, poliitikast aga alati,poliitika on ja jääb ka edasi manipuleerima kõigi ja kõigega, kes läheb siis sellega kaasa, kes mitte...
m
Mine/ 27. mai 2015, 22:43
Räägi seda juttu vememaal. Nene arvates me siiani fašistid jne
a
aga/ 29. mai 2015, 02:11
m
mismoodi/ 29. mai 2015, 19:01
m
Minu ARVAMUS asjast./ 27. mai 2015, 22:24
Müüt: "Riik see on rahvas"
Just nimelt MÜÜT! Nii on see Venemaal ja täpselt samamoodi on see Eestis.
Kiruda näiteks:"Kuradi venelased!" on täiesti haigete ja harimatute inimeste oskus.
Mina olen 64 aasta lennu mees. Tean täpselt mis oleks minuga juhtunud, kui kroonust kõrvale oleks üritanud hiilida. Põgeneda polnud kusagile. Afganistan ootas värsket liha. Kas ma tahtsin sinna minna??? Kas ma nüüd olen mõrtsukas??? Aga ma olen ju eestlane pealekauba. Mis läks mulle korda kogu Afganistani politiline olukord? Valida oli kas minna või............Sama on praeguste Venemaa sõdurpoistega. Ne hotshes? Zastavim! Kas tõesti keegi ei loe ajakirjandusest kui palju on juba organisatsioone ja Vene sõdurite emade etteasteid olnud kogu selle Ukraina sõja teemal?
Kui ikka valitsuses mädaneb, siis mädaneb. Paraku on nii Venemaal, kui ka Eestis võetud vastu palju seadusi, kus valitsev klikk paneb kuni sõjaväeni enda kaitseks rahva vastu. Lihtne on sõimata:"Kuradi venelane!" Liiga lihtne. Elame üheskoos samas riigis. Samades majades ja keegi ei tapa kedagi.
Tihti kuuled venelase käest, et Ta parim sõber on Martin, või Allar räägib oma sõbrast Volodjast hästi. Äkki jätaks inimesed kõrvale!!!! Nagu alguses ütlesin. "Riik see on rahvas" See on kahjuks müüt.
Kui Riik oleks rahvas, siis oleksid ka pljud asjad Eestis teisiti. Riik on kahjuks ainult ladvik. Ladvikul on rahvast vaja ainult pukki saamise tõestamiseks ja maksude korjamiseks. Pärast on alati hea visata kilde, et ise Te meid valisite.
Kas ikka tõesti valisime?????
p
Peace!/ 27. mai 2015, 22:28
Olen 100% Sinuga nõus!
t
to Minu Arvamus/ 27. mai 2015, 23:57
Loe venekeelset Delfit! Sealt saad teada venelaste arvamuse Eestist, eestlastes, Ukrainast ja kogu maailmast. Kui oled selle teada saanud, siis tule siia tagasi!
j
Ja Sina pojake/ 28. mai 2015, 00:19
Mine pane uus mähe. Ilmselt ei kõlband Sa ka Eesti sõjaväkke. Kui kõiki ja kõike peaks hindama delfi kommentaaride alusel, siis............... Sinu vihkamine on niivõrd vale ja tuleneb see sellest, et pole tegelikku elu näinud. Rääkimata surmaga koos elamisest 24/7
s
sina ka/ 29. mai 2015, 02:14
f
FFW>>/ 29. mai 2015, 07:34
Väga ilus ja pisaratkiskuv jutukene, aga ....
... ei haaku absoluutselt reaalsusega, kus Putini verist huntat toetab üle 80% venelastest.
Iga rahvas väärib oma valitsejaid. Mitte kõik, aga ülimalt suur osa venelastest on paraku natsimeelsed, sõjakad zombid, kelle arust tuleks ülejäänud maailm endale allutada või kirsaga sodiks litsuda.
o
Ori või peremees?/ 29. mai 2015, 18:59
Äkki on vastuolu järgmises:
maailma riike (paljukest neid suurfirmade huvide kõrval enam on) saab jagada:
1. Orja(pidaja) - orja eest peab hoolitsema, kuid orjadel eriti õigusi/vastutust pole. Vastutab ORJAPIDAJA.
2. Peremeeste - riik eeldab, et ta koosneb mõtlevaist, vastutavaist isenditest. Kellelegi lutti ei anta aga PEREMEHED VASTUTAVAD ISE.
Kummasse kategooriasse arvad kuuluvat Eesti ja kummasse idanaabri?
Äkki me tõesti ei peaks süüdimatuid tegelasi süüdistama? Et see on nagu lapse karistamine?
p
Peace!/ 27. mai 2015, 22:15
Mind aga huvitab, millal inimesed aru saavad, et KÕIK rahvusvahelised (sõja)konfliktid ja erimeelsused ning probleemid on POLIITILISE taustaga? Ei saa RAHVAST ja riigijuhte ühte patta panna ju! Kus on teie mõistus? Vaadake kasvõi Eesti näitel: see, et meid juhivad mingi debiilikukari, ei tähenda, et kõik eestlased on debiilikud! Samuti ei tähenda, et venelased on halvad, sest Putinil katus sõidab! Meedia võiks lõpetada rahvustevaheliste vaenu õhutamise, sellest ei võida ju keegi! Unustage rahvus, nahavärvus, kodune keel, usk, orientatsioon jne! Hoidke inimesi ilusa puhta südame ja hingega ning vältige neid, kellel südame asemel tühjus!
a
Aga/ 27. mai 2015, 22:45
9 mail eestis ju putinit polnud.......
M
?/ 28. mai 2015, 13:41
Mida sa sonid? Mis see siia puutub?
r
Rahu on õige, aga/ 29. mai 2015, 18:48
1. Ühes õiges riigis siiski RAHVAS = RIIGI JUHTIMINE. Kui rahvas on juhid valinud, siis RAHVAS ka VASTUTAB. Ka Eesti debiilikukari on iga eestlase vastutusel.
2. Miks peaks unustama kõik need loetletud eriomadused?
3. Sõnumitooja (meedia) pole süüdi. Mõtleja/mittemõtleja on süüdi. Peale SÜDAME on tänapäeval hädasti vaja AJU, et jubedusi vältida, sest tundub, et head SÜDANT on palju lihtsam lollitada, kui head AJU.
w
27. mai 2015, 22:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
w
www/ 27. mai 2015, 22:16
t
to WWW/ 27. mai 2015, 22:24
"Seda" tegi sm Putin, sa ajukääbik! Uudiseid ei loe, ei vaata??
t
to www/ 27. mai 2015, 22:28
"Seda" tegi sm Putin, sa ajukääbik! Uudiseid ei loe, ei vaata??
m
Millist/ 27. mai 2015, 22:47
Muusikakultuuri mōtled.....
m
minu Mini arvamus/ 27. mai 2015, 21:34
Lugu Võib olla hea. Kuid laulda maailma rahust samal ajal esindades Venemaad ei jäta loole minu jaoks head maitset.
t
Täpselt/ 27. mai 2015, 22:48
See mōjus silmakirjalikult

m
27. mai 2015, 21:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Hmm to Martid nn. Seltsimees Tarkpea/ 27. mai 2015, 21:44
a
ak./ 27. mai 2015, 22:05
Tead seltsimees Martid-sa oled ikka täis tropp...!
k
Kle/ 27. mai 2015, 22:49
Äkki peaksid kogu ajalookursuse läbi vaatama
a
aus / 27. mai 2015, 21:22
Hea laulja , hea laul ja hea esitlus , mulle meeldis ja laul meeldib . Aga video on nõme .
p
paus/ 29. mai 2015, 18:40
mulle meeldib ka puhas meelelahutus. Reaalsuse tajumise nupp on mul ammu "off" asendis.
Kas tohib küsida - miks video "nõme" on?
t
tg/ 27. mai 2015, 21:18
õõvastav on see mida venemaa oma naabritega läbi tuhande aasta on teinud .. maad ja maavarasi on nii palju, et ei suuda seda hallatagi aga nad ikka pressivad oma naabrite maale .. Aga järjest enam liigub nende novoruzzia projekt häbiväärse lõpu poole ..
v
viking/ 27. mai 2015, 21:03
kahjuks olid need just ukrainlased kes relvastamatta venemeelsete pihta tule avasid ja pole ima ka et sinna niivisi tehnikat sisse vohab ja mis videot puudutab siis keegi tahab venelasi veel halvemas valguses näidata nagu juba viimased paarsada aastat ylemaailmselt yritatud on
h
Hmm/ 27. mai 2015, 21:46
Viide oma väljamõeldisele kah!
Mis ei ole .ru lõpuga.
Haugimälu vbla "mäletab" sellist asja, kuigi fakt on see, et venelased olid relvastatud kui kohalikke valitsusasutusi ja miilitsat ründasid.
S
"viking" alias vitjale/ 27. mai 2015, 22:13
Sa ilmselt mõtled siin 30-ndaid kui tänu vene nagaaniproletariaadile 4 miljonit Ukraina inimest nälga surid.
k
kuule viking,/ 29. mai 2015, 18:37
ärme räägi aiaaugust ja mingit üldist tundejura - kui sul on FAKTE, too nad välja!
Küsimus pole "valguses", vaid faktides.
v
27. mai 2015, 20:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Hmm/ 27. mai 2015, 21:47
Raske on riiki pahas valguses näidata kes lõ käed natsiSaksamaaga ja leppisid kokku 2maailmasõja alustamise(Poola ründamine).
j
Jaaa.../ 28. mai 2015, 07:57
juba viimased 300 aastat üritab "keegi" venemaad halvas valguses näidata.... :D Ilmselt on see Surematu Kaštšei (pole kirjapildis päris kindel). Viking-vennike võiks arstile minna
k
Kus on meie DEMOKRAATIA/ 27. mai 2015, 20:52
Miks ma ei tohi mõelda nagu tahan, mitte nagu DELFI tahab. Miks me usume valesid?
j
Just!/ 28. mai 2015, 07:58
Ära siis tee seda e. ära usu valesid!
m
mina sind ei keela,/ 29. mai 2015, 18:34
vastupidi - kui on võimet - MÕTLE!
u
Urki/ 27. mai 2015, 20:50
Uskumatu! Meil on 50 000 "pagulast" ukse ees aga meedia taob ikka Venemaad.....
b
Burki/ 29. mai 2015, 18:35
Meedia ei "tao" kedagi. Meedia ESITAB. SINU ASI ON MÕELDA ja JÄRELDUSI TEHA.
Kui sul on ikka aju.
t
Tom/ 27. mai 2015, 20:46
Kuulasin ka siis seda paljukiidetud vene lugu, minu meelest täiesti keskpärane, mille eest ta 2. koha sai? Oli palju paremaid, jumal tänatud, et rootsi tast lõpuks mööda sõitis. Aga vat pugeda oli paljudel vaja suure Venemaa ees!!! Rsk!!!

h
hei/ 27. mai 2015, 20:39
Keegi ei süüdistagi lauljat, lihtsalt asi on selles, et natuke veider on saata oma riigi poolt võistlustulle laul, mis räägib põhimõtteliselt hoolivusest ja üksteise austamisest, aga samal ajal riigipead ise nii üldse käituda ei oska.
l
Lyrics/ 27. mai 2015, 21:16
Selle laulu on loonud ju Rootslased!?
t
to Lyrics/ 28. mai 2015, 00:03
Sõnad ilmselt venelased,
Performer: Polina Gagarina
Song title: A Million Voices
Song writer(s): Gabriel Alares, Joakim Björnberg, Katrina Noorbergen, Leonid Gutkin, Vladimir Matetsky
s
stt/ 27. mai 2015, 20:35
l
Liina/ 27. mai 2015, 20:26
Arvan, et see neiu küll pole süüdi sõja kuritegudes. Jäme autoriõiguste rikkumine! Väga andekas laulja!
o
On küll väga andekas laulja./ 28. mai 2015, 15:41
Aga Eurovisioonil nad esindavad oma MAAD ja RIIKI.
a
ats/ 27. mai 2015, 20:02
Tahaks teada, kes selle video tegi, milline riik , kas Ukraina või Eesti ???
a
aga/ 27. mai 2015, 20:12
.....väga hästi ja tõepäraselt on tehtud ju!
a
atsi - le/ 28. mai 2015, 14:26
kõik, mida filmis näed, on vene natsiriigi tehtud!
j
jh/ 29. mai 2015, 02:15
kui sa nii räägid, pole sa vähem nats
k
27. mai 2015, 20:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mats/ 27. mai 2015, 20:25
"Ilus lugu, ilus lugu" ütleb iga naiivne ning kitsa maailmavaatega inimene. Ühes arvustuses Anna Politkovskaja raamatule "Putini Venemaa" öeldi hästi: "Perhaps the most disturbing aspect of this collection is that it feels like a Soviet-era dissident's book. Her pieces have that slightly desperate pitch of someone who fears no one is listening - that her own people have given up and that the outside world does not want to hear, or worse, does not care."
Kahjuks on arvustaja hirmud reaalsus, sest enamusi ei huvita mis Ukrainas,Venemaal ning mujal maailmas toimub. Nende jaoks oli see lihtsalt üks ilus laul, mis kindlasti polnud ametlik katse üritada Venemaa poolt toime pandud koledusi varjata. Ka laulja enda jaoks ilmselt oli see nii. Laulab lihtsalt ilusaid sõnu ning kõik on hästi. No ega ikka ei ole küll.
k
Kangaroo/ 29. mai 2015, 18:31
Eks ikka Kangrote äratamiseks.
l
27. mai 2015, 19:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Hmm/ 27. mai 2015, 21:50
Vaja oli sind ja sinusuguseid teie roosast mullist välja tirida ja näidata laulu ja teema silmakirjalikkust.
Elementaarne Watson ;)
k
Kes keelab, / 28. mai 2015, 08:02
pane silmad kinni ja ära vaata! Täpselt nagu sa ilmselgelt pole seni lugenud, kuulanud, mõtelnud jne. Tõmba tekk üle pea ja sõda ongi kadunud!
e
Ega/ 28. mai 2015, 08:38
Eesti euroloo videogi midagi erilist ei olnud.
m
mis parata/ 27. mai 2015, 19:52

t
Triin/ 27. mai 2015, 19:40
Kui aasta lõpus valitakse "Piinlikuim tegu 2015" siis palun mitte ära unustada asjaolu, et eestlased Eurovisioonil rahust ja armastuset laulvale Venemaale 12 punkti andsid.
t
Tralalal/ 27. mai 2015, 19:47
Kas Rootsi mitte ei saanud Eestilt 12 ja Venemaa sai 10, kuna Eestis elab ju äärmiselt palju venelasi.
t
Triin/ 27. mai 2015, 21:49
Kas ja kas... Kui saadet ei vaatand, võta tulemuste tabel lahti ja näed ise, et Venemaale läks Eestilt 12 punkti.
http://www.eurovision.tv/page/history/by-year/contest?event=2083#Scoreboard
m
Mats/ 27. mai 2015, 20:27
Need on "patriootlikud" eesti venelased, kes alati venemaale punkte annavad. Või siis lollid tiinekad, kellele ei tohiks telefonigi pihku anda.
m
mats/ 27. mai 2015, 22:49
jääb matsiks, pole midagi parata!
p
Poliitika võistlus./ 27. mai 2015, 23:42
Venelastele andsid punkte venelased,kes elavad Eestis,Soomes igal pool Euroopas (ainuüksi Londonis 300 000)
m
Miin/ 29. mai 2015, 18:29
oleme täpsed - mitte eestlased vaid eestimaalased. Siin on (paraku) vaks vahet.
j
JUSS/ 27. mai 2015, 19:26
Mõned teenelised netitrollid, viienda kolonniaktivistid ja muidu putinoidid on päris närvi läinud. Astuti varba peale või?
n
nojah./ 27. mai 2015, 19:20
Ma arvan et selle video tegemine ei ole okei, üks asi on võtta meie idariiki vaenuriigina aga seda kui valitsust, mitte et mulle se rahvas väga korda läheks aga ta on laulja ja tsiviil, samapalju asjaga seotud kui te ise kui eesti oleks agressiooniriik ja sa seal elav laulja siis ei ole okei sind mõrtsukaks kuttsuda sest muidu võiks kõikide ebameeldivate eestis kehtivate seaduste süü kah sinu, minu mdea kella kaela ajada.
j
Jürka/ 27. mai 2015, 19:32
Lauljal on võimalus otsustada, kas ta läheb esindama riiki, mida juhivad terroristid või mitte. Täiesti arusaamatuks jääb see virin teemal "peaasi, et lauljale midagi halvasti ei ütleks". Kuidas peavad tundma ennast need ukrainlased, kes on Venemaa agressiooni tõttu kaotanud oma kodu ja lähedased? Ukraina Eurovisioonil osaleda ei saanud, kuna peab pidama sõda ja tõrjuma välisvaenlast. Solidaarsus teiste riikide poolest oleks see, kui ka agressoril ei lubataks esineda. Ja kui lubati ja laulja sinna läks, siis peab arvestama sellega, et tema tunded ei lähe hetkel sama paljudele korda kui ukrainlaste omad. Mida peavad tundma ukrainlased, kui kogu Euroopa seal võistlusel "Bravo, Venemaa!" karjub?
m
Meri/ 27. mai 2015, 19:59
Venemaa esindajatest pole keegi kuskil nn eraldiseisev tsiviil! Julgemad ajakirjanikud ju koksati maha ja tahad öelda, et nüüd see Polina on selline rebel, et lähebki heast südamest rahust laulma EUROVISIOONILE? :D
m
Mats/ 27. mai 2015, 20:29
Tead ma ei viitsinud isegi sinu teksti läbi lugeda, sest su kirjutamisstiil on nii algelisel tasemel.
j
ja-jah,/ 29. mai 2015, 18:28
kui oleks Eestiga sinu kirjeldet moel - muidugi ma tunneksin RIIGI ESINDAJANA vastutust ja ei saaks laulda, et "küll on kena kelguga".
d
27. mai 2015, 19:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
P
!!!/ 27. mai 2015, 19:23
Putinoidsus on kaasajal veel ravimatu ajukahjustus.
j
27. mai 2015, 19:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
27. mai 2015, 19:17
Oled ilmselt üks nendest Georgi lindi meestest... Kui selline au ja kiitus Venemaale läheb, siis koli sinna. Ei? Ei tea miks küll ei....
v
Vastukäiv olevikule./ 27. mai 2015, 18:52
Mul on sellest lauljast kahju ja laulust ka, sest laul on ilus aga mis videona taga toimub on ju tänapäev ja pole vale.
e
Eestlane/ 27. mai 2015, 18:45
Laul iseenesest on hea jah, kuid irooniat selle taga on võimatu mitte näha, samal ajal kui venelased oma riigis hõiskavad ja on õnnelikud (loe: sinisilmsed), et nende riik õhutab rahu selle looga ja on kindlad, et Ukrainas toimuv pole Putini soov, vaid Ukrainlased on vägivaldsed ja ei pea lepetest kinni. Tsensuur seal ju peaaegu nagu Põhja-Koreas. Hõissaa, Venemaa!
m
27. mai 2015, 18:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Siiski eestlane/ 27. mai 2015, 19:25
Kui ei meeldi, siis võid oma armsale Putini maale tagasi kolida... Las ma arvan... sa ei taha, sest seal ei ole hea. No, aga sinu koht pole sellise suhtumisega ka siin...

J
.../ 27. mai 2015, 18:29
Jah. See, mida Venemaa teeb Ukrainas on kohutav ja vale, kuid ei tohiks rahvust, st ka üksikisikut, süüdistada riigi vigade eest.
h
hm/ 27. mai 2015, 19:40
ikka tohib...sõjas tohib
k
Kuidas nii?/ 29. mai 2015, 18:25
Kas iga VALLUTUSSÕDA PIDAVA riigi kodanik ei vastutagi TEMA ENDA riigis toimuva pärast?
MIS ON RIIK sinu arust? Mingi abstraktne UFO või?
Mulle eestlasena läheb Eesti riik küll korda ja tunnen isiklikku vastutust ja valu meie jamade pärast.
e
eeh/ 27. mai 2015, 18:28
Egas video õõvastav ole, õõvastav ikka see, mis Ukrainas toimub.
m
misasja.../ 27. mai 2015, 18:04
Mulle selle aasta vene laul meeldis. Paistab, et meeldis Euroopas paljudele. Ega seal ju Putin laulnud, milleks inimesi ainult rahvuse pärast kompromiteerida. Anne Veski prooviti ka 1984. aastal NSV Liidu esindajana Sopotis välja vilistada, aga ta laulis nii hästi, et v6itis poolakate sydamed.
j
just,/ 29. mai 2015, 18:21
tore, kui meeldis ja suudad konteksti eemal hoida.
Aga siin ei käi jutt laulust kui sellisest, vaid KONTEKSTIST.
a
27. mai 2015, 17:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
REV/ 27. mai 2015, 18:37
Häbi peaks sul olema, putinoid!
o
oh jah / 27. mai 2015, 18:56
lase varvast siberi poole palund
m
mnjaa/ 27. mai 2015, 19:12
Mis loom sa ise siis oled? Nime järgi ka justkui eestlane, kahju sust kohe
m
Meri/ 27. mai 2015, 20:01
Riik ei tapa kedagi, relvad tapavad ;)
t
Täpsemalt ikka,/ 29. mai 2015, 18:20
ära ostetud, rumal või haige inimene tapab.
Kirvest saab näiteks kasutada ka puude lõhkumiseks ahju kütmisel.
e
Eestlane/ 27. mai 2015, 19:29
Mis iganes teema ka ei oleks... sina ei saa midagi aru mis toimub... olen ise näinud neid venelaste kolonne Ukrainas. Mis sa arvad, et nad on seal puhkusel või? Sa ei tea Ukrainast ega küüditamisest midagi, sest oled ilmselt loll venelane, kes ei saagi meie üldisest vanust aru lollide venelaste suhtes.
s
silm läks märjaks/ 27. mai 2015, 17:35
Oli isegi liiga leebe video.
t
Tahaks küsida, et/ 27. mai 2015, 17:09
Miks nii hilja sellest videost uudis tehti? Antud video oli juba enne eurovisiooni youtube's avaldatud, täpsemalt 18. märtsil 2015. aastal.
õ
27. mai 2015, 16:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
No/ 27. mai 2015, 22:57
tule taevas appi, nüüd on laulja juba lits. nüüd on sulaselge, et eurovisioon on ainult poliitika, kus üksteist sõimatakse, eestlased teevad oma margi ikka väga täis.
a
Arukas inimene/ 27. mai 2015, 16:49
Poliitika ja muusika tuleks üksteisest ikka lahus hoida. Venemaa laul oli hea ja laulja tubli- isegi nii tubli, et oleks väärinud esimest kohta, laulul oli sisu ja esitlus hea, Ega laulja ja laulukirjutaja ei ole süüdi Ukrainas toimuvas ja vene poliitikas...
Need kes kritiseerivad venemaa laulu pole kohe kindlasti aru saanud, et tegemist oli LAULU võistlusega, mitte poliitilise debatiga.
K
.../ 27. mai 2015, 16:56
Ka sa siiani ei tea, et laulu ei kirjutanud venelased, vaid rootslased. Ja seda õõvastavam, kuidas neil on pappi lademes, et seda eruolaulu peale kulutada ja samas inimesed seal sõjakoldes nälja ja õuduse keskel.
a
Arukas inimene/ 27. mai 2015, 17:00
Mis vahet seal on, kes esitas ning kes kirjutas? Kui nad ei oleks osalenud eurovisioonil, siis oleks kritiseeritud, et neil pole raha kuna raha kulub sõdimisele...
(ja mu arvamus ei ole kallutatud kuna mul pole ühtegi venelasest sõpra ja mu sees on viimse veretilgani puhas eestlase veri...)
a
Arukas inimene/ 27. mai 2015, 17:05
Mis vahet seal on kes laulu kirjutas või kes esitas?
Kui Venemaa poleks osalenud siis kõik kritiseeriksid, et osalemiseks raha pole, sest kõik kulub sõdimisele...
(arvamus on objektiivne kuna olen viimse veretilgani puhas Eestlane)
a
Arukale inimesele teadmiseks,/ 27. mai 2015, 20:35
et arvamused on enamasti subjektiivsed
m
mäh?/ 27. mai 2015, 17:21
nõustun ja ei nõustu... aga siit küsimus kas viiamselajal on üldse ka poliitika mitte segatud eurovsisooni? kõike tuleks teha jah see peaks lahus olema ning samamoodi ei peaks üldse sõda olema. Aga natukene oleks ju võinud arvestada sellega et sellised jamad toimuvad ja midagi sellist mitte valima. tahes tahtmata tekib inimestel reaktsioon et mis mõttes nad laulavad rahust. see on juba sisse kodeeritud. jah oli tore noor naine keda ei huvita see nö vene poliitika aga no natukene oleks võinud ju mõelda ka... muidu tugev hääl aga siiski kõik on juba poliitikas kinni seda enam lahti rebida ei saa
r
Rain Poogen/ 27. mai 2015, 18:18
Laul meeldis mulle ka. Ka laulja on tasemel. Aga poliitikat ja muusikat Eurovisiooni lauluvõistluse koontekstis siiski lahus hoida ei saa. Kõik laulud esindavad ju riike. Võinud laulu autor ju ei korralda järgmine aasta uut võistlust?
m
Mats/ 27. mai 2015, 20:35
Persse ära tule isegi ütlema, et laulu sisu on hea. Mis on sinu jaoks hea sisu? Sisutühisus? Sest selle laulu lüürika on nii silmakirjalik kui üldse olla saab, niiet eitada, et see on propaganda, oleks endale valetamine. Pluss tegemist ei ole 100% lauluvõistlusega. Eurovisioon on korraldajariigi jaoks poliitiline tunnustus. Seda sa sooviksid anda Venemaale?
a
Arukus - hea omadus/ 29. mai 2015, 18:16
Paraku pole poliitika lahus hoidmine millest tahes reaalselt võimalik :)
... ja miks peakski!
Näiteks - kes ja millal "laulsid Eesti vabaks"?

o
.../ 27. mai 2015, 19:47
m
mis see "pask"/ 29. mai 2015, 18:08
siis on täpsemalt? Ega ometi sinu enda mõttevõime?
a
Au Ukrainale / 27. mai 2015, 20:04
kel ajud !!!!
Sa idioot arvad vist tõesti et kaevurid tänapäevase raskerelvastusega (ei tea kust pärit raskerelvastusega) linnu lõhuvad ja lennukeid 10km kõrguselt alla toovad !
Aitab juba , ajukääbik !
t
to auuu ukrainale/ 27. mai 2015, 20:21
Meie massimeedia ajupesus on vist elu väga lihtne?
m
Muidugi au Ukrainale!/ 29. mai 2015, 18:10
Aga mitte räuskamine ei vii edasi, vaid ikka just seesama au/väärikus ja MÕTLEMISVÕIME kasutamine.
v
väga hea artikkel,/ 29. mai 2015, 18:14
juhib tähelepanu suurtelt emotsionaalidelt (patriotism, sõprus jm moraalsed väärtused) sellele, et "riikidel sõpru ei ole" ja välispoliitika emaeesmärk ongi sõja vältimine VÄGA S...SE MÄNGU JUURES, mida mängitakse. Monsanto ja relvafirmade huvid (uurige käibenumbreid!) - no kas pole juba selge, mis reaalselt toimub?
K
?/ 27. mai 2015, 16:31
Kas ka Lp. Eurovisioni Eesti zhürii on seda videot vaadanud ? Kas häbi ei ole Lõhmused-Osolinid ?
o
Ott/ 27. mai 2015, 19:58
Neil sul häbi. Soomegi ette tagusid 11 riiki. Oinad!
r
Roby/ 27. mai 2015, 20:07
Eesti zhüriile Häbi jah !!!
Juba teema Venemaa loos oli häbiväärne !
Võite õigusega georgi linte kanda !
t
tipp tapp/ 27. mai 2015, 16:14
kas keegi teeb endale selgeks miks köik ukrainas pahupidi pöörati ja millest köik algas enne kui midagi kommenteerima hakkab tundub nagu arvamuesavaldajad oleksid vene aegsed tööpölgurid kes mitte tööle minnes pandi päevade peale taevas kaitse - kui nuud ka peaks vene moodi elama ...hakkama ja ehk töödgi laulja on tubli tudruk kandis laulu väga hästi välja
i
irw/ 27. mai 2015, 17:09
mitte mulligi ei saanud aru, mida Sa öelda tahtsid :D
t
27. mai 2015, 17:31
m
Mats/ 27. mai 2015, 20:39
Kuradi humoorikas on lugeda kuidas need vene vaadete kaitsjad ei oska absoluutselt oma mõtteid korrektses eesti keeles väljendada.
t
tupp jupp/ 29. mai 2015, 17:57
"vene moodi" elu on eestlane paraku liigagi kaua pidanud kannatama. Ei iialgi enam!
Aga sa valgusta meid, kui sa tead - "miks köik ukrainas pahupidi pöörati ja millest köik algas"?
u
ukrainlane/ 27. mai 2015, 16:04
Kahjuks, ei näidatud seda videot enne eurovisiooni.
g
gg/ 27. mai 2015, 15:49
mina saan loost aru nii, et kogu 145 miljoni inimese peale, kes seal riigis elavad, on miljon inimest, kes on säilitanud mõistuse ja soovivad ikkagi rahulikku maailma,
h
haige/ 27. mai 2015, 15:38
Saan aru, et poliitilised erimeelsused, aga kohe ei ole kõik venelased halvad nagu siit välja lugeda võib.
e
ei ole/ 27. mai 2015, 19:08
kõik venelased halvad, absoluutselt mitte.
Laul oli hea ja puha, aga võltsdramaatika joonis alla paratamatult nende pahade venelaste võltsi dramaatikat. Ikka nemad õilsad ja ikka nemad kangelased nigu Aljoša Tõnismäel.
Poolfinaal super, finaal oma surmakrampidega naeruväärne. Õnneks see vaid minu arvamus, sest teisele kohale ta ju tuli. Poolfinaalis hääletasin isegi.
t
terve/ 29. mai 2015, 17:54
Ära loe siis valesid asju välja. Ja teise riiki tapma minekut ja vallutussõda "poliitiliseks erimeelsuseks" nimetada on ikka VÄGA imelik, kui pehmelt öelda!
ü
üx/ 27. mai 2015, 15:21
Ilus rootslaste tehtud laul, mis Elina esituses kõlaks kindlasti paremini! Aga kui Eesti oleks seda laulu esitanud, siis oleks ikka kusagile tahapoole jäänud. Venelased üle Euroopa hääletasid nii, et näpud villis, sellepärast see laul võitiski. Laul iseenesest nagu disney multifilmist, natuke lapsik. Ukrainlaste versioon laulust läheb rohkem hinge!
e
Effekt/ 27. mai 2015, 21:23
Vb küll - Elinal olid 3x pikemad ripsmed!
m
mnjh/ 27. mai 2015, 15:04
Kui laul nii halvasti mõjub kõigile, siis ometigi ju jõudis nii kõrgele kohale ja Eestilt sai ka 12 punkti?! Oleks ju võinud ka au endale jätta nagu Leedugi, äkki kiruks kõiki neid, tänu kellele Venemaale 12 punkti tuli- žürii ja rahvas?!
e
Eesti punktid/ 29. mai 2015, 17:51
tulid - arva ära, mis meelsetelt?

S
./ 27. mai 2015, 15:02
See on ÕIGE video selle laulu juurde .
õ
Õõvastav?/ 27. mai 2015, 15:50
Jah aga nagu pealkiri nimetas seda õõvastavaks, siis selline see küll pole. Sõda ja paugutamine aga üksikasju ju pole?
7
7yhn/ 27. mai 2015, 15:02
ukranlased on väga vaimukas rahvus :). kiitus!
e
ei ole õõvastav/ 27. mai 2015, 15:01
see sobib vene loole väga hästi. venelane just nii tapabki.
6
6tgh/ 27. mai 2015, 14:58
m
miljon häält/ 27. mai 2015, 14:51
Ei saa aru, kuidas saab kultuuri poliitikast lahus hoida. Laulan rõõmsalt kodumaa eest, kui minu kodumaa valitsus on otsustanud teisi samal ajal tappa. See on rohkem kui õõvastav, see on paraku võigas reaalsus. Inimesed võivad olla ikka väga manipuleeritavad ja kahepalgelised. Tõesti au Leedule nende punktide andmise eest eurovisioonil.
t
Tõnn/ 27. mai 2015, 20:11
mitte m...gi ei saa aru ...
Ilmselgelt mine oma inforuumi tagasi !
e
Ega saagi! Tegelikult./ 27. mai 2015, 15:55
Olgu see kultuurivahendaja siis apoliitiline (loe: silmakirjalik) või ideoloogiaväljendaja. Polina oli ju uhke, et saab oma suurepärast kodumaad esindada. Kurbloolisus ongi selles, et, väidetult mittepoliitilisena, esitab ta teksti, mis on karjuvas vastuolus tema armastatud kodumaal valitsevaga, kuna laul pärineb teisest kultuuriruumist, muust poliitilisest süsteemist. Kuidas haakub sotsiaal-liberalism räige tsarismiga?
k
kultuur ja demokraatia/ 27. mai 2015, 17:06
Just läbi kultuuri saab ja on varemgi väga palu poliitikutele mõista antud, milline on õige tee. Kasvõi Eesti laulev revolutsioon. Ma ei kujutaks ette eestlasi esinemas eurovisioonil samal ajal kui meie sõdurid tapaksid lätlasi ning lõpuks veel nende poolt hääletamas.
n
no vaata/ 28. mai 2015, 16:48
leedus ei ole neid okupante eriti,ehk paar protsenti rahvastikust aga lätis ja eestis neid okupante ja järglasi jagub
m
miljon häält/ 27. mai 2015, 14:51
Ei saa aru, kuidas saab kultuuri poliitikast lahus hoida. Laulan rõõmsalt kodumaa eest, kui minu kodumaa valitsus on otsustanud teisi samal ajal tappa. See on rohkem kui õõvastav, see on paraku võigas reaalsus. Inimesed võivad olla ikka väga manipuleeritavad ja kahepalgelised. Tõesti au Leedule nende punktide andmise eest eurovisioonil.
l
27. mai 2015, 14:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
27. mai 2015, 19:43
Ja kes sa jobu ise oled ideaalses eesti keeles... mine suudle vene taguotsa teiselpool idapiiri :)
h
hea laul ju.../ 27. mai 2015, 14:28
mida vinguda ja spekuleerida..laul hea ja sõnum hea...
j
27. mai 2015, 15:01
ja see uus video on parim
t
to hea laul ju.../ 27. mai 2015, 15:10
no kiida siis rootslasi kes laulu kirjutasid.
v
Võta ja võrdle/ 27. mai 2015, 16:02
seda mõne aasta taguse aserite lauluga (samuti Rootsist ostetud), kuula veelkord Dima Bilani laulu. Ikka muudkui I believe ja we believe. But we don't believe Russia at all and for a long time already...
l
laul lauluks,/ 29. mai 2015, 17:47
aga kontekst! Isegi VÄGA TAHTES ei saa sa ju kontekstist välja! Pole võimalik RIIKI ESINDADES eemalduda RIIGI TEGUDEST ehk siis ikkagi POLIITIKAST.
Paraku või õnneks -- KÕIK ON POLIITIKA.

m
mõmps/ 27. mai 2015, 14:08
Kusjuures see on põhimõtteliselt sama video mis jooksus mul ees kui Eurovisooni finaali laivis vaatasin/kuulasin. Laul ongi ju sellest kuidas suur venemaa kuklasse hingab, sa ei ole enam kunagi üksi. Miljon häält, miljonid appikarjed. Selles laulus on rohkem poliitikat ja varjatud sõnumit kui esmapilgul tundub...
5
5fgbnm/ 27. mai 2015, 14:58
jah, miljonid relvade hääled donetskist.
m
27. mai 2015, 20:08
miljon vene t!bla karjuvad uraaaaaa ja jooksevad täägid ees röövima ja tapma
p
paltika/ 27. mai 2015, 13:31
Väga tabav video selle loo juurde.5 pluss teile kes välja mõtles.Aamen !!
i
ilus/ 27. mai 2015, 12:55
võimas. Vot nüüd võttis pisara silma.
h
huh/ 27. mai 2015, 12:46
selle kõige valguses annan au Leedule!
4
4fg/ 27. mai 2015, 14:59
eesti andis täie rauaga veremaa tegevusele loa 12p näol.
t
täpsustan/ 27. mai 2015, 15:12
eesti venelased ikka, hääletasid nii et näpud villis!
j
27. mai 2015, 12:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Muide nii ta ütleski/ 27. mai 2015, 16:06
nagu Sa siin välja pakkusid,...peaaegu sõna-sõnalt nii...
a
27. mai 2015, 12:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
u
Urrr/ 27. mai 2015, 13:40
Ainus idikas oled sa ise. Peituda laulu taha ja teha nägu nagu t*blad oleks maailma parimad on sul idiootsus...
p
Proua/ 27. mai 2015, 14:45
Sa vist ei tea, kuidas nõukaajal eestlased kah kuiva seaduse kiuste ikka viin viin viin, lõõritasid. Polnud see midagi lihtsalt laul vaid kindla sõnumiga laul, mis tsensuuri läbis vaid seetõttu, et venelased ei osanud piisavalt hästi eesti keelt ja ei saanud aru, mida täpselt öeldakse. Või siis mägra maja laul, mis selgelt mõista andis, kes on mäger ja kes kährik siin Eestimaal. Aga eks naiivseid, kes millestki aru ei saa ja ei tahagi saada, on alati olnud. Praegusel ajal saata võistlusele rahusõnumiga laul ise samal ajal võõras riigis tappes, on ikka venemaa ülim silmakirjalikkus.
m
Mägra maja/ 27. mai 2015, 17:59
Helvi Jürissoni "Mägra maja" luuletuse tõttu korjati 1970ndal kogu ajakirja "Pioneer" tiraaž müügilt ära ja vahetati see poogen välja. Tsensuuril olid pikad juhtmed, need kel ajakiri tellitud oli, olid oma jao juba kätte saanud. Pilt oli kah igavene uhke - kährikud viltides, Asta Venderi töö. Laul tuli hiljem.
t
to aga/ 27. mai 2015, 15:15
laul on tõesti ilus, sest on rootslaste kirjutatud. Elina laulaks kindlasti paremini seda laulu, aga siis oleks see laul olnud viimase kahekümne sees. Vot mis tähendab kui venelasi on terve euroopa täis!
l
27. mai 2015, 16:41
lõpeta ära! elina laulis nagu lastud vares.
v
Vares/ 27. mai 2015, 19:21
Absoluutselt! Ei saa aru sellest suurest elinaeufooriast! Ta hääl ei kanna ju üldse. Polinal on ikka teisest klassist hääl!

l
liigagi korrektne, kuid hindeks/ 27. mai 2015, 12:17
m
million voices/ 27. mai 2015, 11:55
miks me usume unistustesse?
ukrainlaste videole 10++++...
i
Igatahes/ 27. mai 2015, 11:43
väga hästi tehtud ja kümnesse!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee