Eesti uudised

Anvar Samost muretseb, et riigikogulaste palk on liiga väike

Õhtuleht.ee, 27. mai 2015, 07:00

228 KOMMENTAARI

t
Talupoeg/ 11. detsember 2016, 21:56
j
Juku/ 19. oktoober 2015, 23:43
Kuna pürgime Põhjamaaks, siis Soomes on parlamendisaadiku keskmine tasu võrdne 4-kordse soomlase keskmise pensioniga. Seega võiks ka Eesti riigikogulase töötasu olla netona 4-kordne eestimaalase keskmine pension ja siis võiks sinna lisanduda 30% lisatasu. See oleks õiglane ja põhjamaalik käitumine. Soomes sõltub parlamendiliikme tasu ka parlamendistaažist. Ja see on igati loogiline, et esimesel aastal riigikogus olijal puuduvad vastavad teadmised ja kogemused ning suurema staažiga riigikogulaste panus on suurem. Sega võiks ka meil olla diferentseeritud tasustamine. Pealegi lisanduvad siia erinevad tasuta reisid, lisasisetulek nõukogudes.
a
ap/ 17. september 2015, 09:20
riigikogu liikme palk peaks algama eesti miinimumist ja teenige siis palk välja tõõga mitte lubadustega!!!
k
Kellamees/ 29. mai 2015, 08:41
Minu siga sealaudas on ka viletsamas toitumuses kui.....see pildil....!
Tsensuur !!! Kustutage ruttu ära !!! See ju TODE !!!
e
29. mai 2015, 00:28
Elu nagu filmis.VEREKIVI.kõik peale 101 on orjanärud.
h
Häbematusest ja laiskusest tulevad kõik ülejäänud pahed./ 29. mai 2015, 00:27
Loomad pole muud midagi kui meie vooruste ja pahede kujud, mis liiklevad meie silme ees, nad on meie hingede nähtavad viirastused.
k
kutt/ 28. mai 2015, 18:57
kui Samostile tema riigikogulase palk ei sobi-tule ära,ma võin ise selle väikese palga peale minna
a
abc/ 28. mai 2015, 18:00
Rasvund siga sihuke, jõuludeks tuleb lihaks teha. Siis ei pea enam sellisele palka maksmagi. Mida peavad tegema need kes saavd 360 eurot kuus palka.

m
mäu/ 28. mai 2015, 11:28
nalja teete .riigikogus teie istute.ja meie teeme siin füüsilist tööd .ja palk väike.mida teie siin nurisete.
v
vello/ 28. mai 2015, 10:31
riigikogulane samost on liiga paks-ülekaaluline ja toidetud ,et suuremat palka saada...
õ
28. mai 2015, 12:10
õudne põhulõug see samost
28. mai 2015, 10:11
Hr ANVAR ., .. on jah riigikogulase palk liiga väike peaks olema suurusjärgus 100000,0 euri kuus, mis sest et tööd teha pole vaja , aga seegi ju suur ja raske töö , kuidas rahva käest see piskugi kätte saada valimiste ajal polnud juttugi aktsiisidest ega maksude tõstmistest , EESTI inimesele pole raha vaja noh mis see eesti inimene selle rahaga ikka teeb ....!
z
zeus/ 28. mai 2015, 08:41
See mees on vist küll puuhaluga saanud nii,et mäluga on probleeme.
j
jagada saab siis/ 28. mai 2015, 00:44
a
Anonüümne/ 27. mai 2015, 23:23
Mis mõttega tõsta riigikogulaste palkasid???!!!! Paljud elanikud saavad aastas kokku nii palju kui nemad kuuga ja peavad ära elama siin Eesti riigis. Naeruväärne, et tahetakse ka kuludehüvitamist, kui pal on niigi suur. Pole vaja võtta siis kalleid autosid liisingusse ja priisata oma riigkogulase palgaga.
a
Anvar !/ 27. mai 2015, 22:55
t
tavaline valija/ 27. mai 2015, 21:24
Koalitsiooni saadikud teevad kasvõi MIDAGI riigikogus eesti inimeste heaks aga OPOSITSIOONIST ei ole tavalisele inimesele nelja aasta jooksul MITTE SENTIGI kasu. Opositsiooni saadikud istuvad SUURE palga peal riigikogus, haigutavad, midagi nad ei otsusta, mitte millegi eest ei vastuta, ajavad populistlikku möla ja teevad tsirkust, laimavad ja sõimavad riiki ja valitsust...jne. - SELLEKS meie neid küll ei valinud ja neile, MÕTETUTELE saadikutele, poleks vaja üldse palka maksta.... RAHA RAISKAMINE!

m
marks/ 27. mai 2015, 21:23
Ega see nn riigikogulane tööd tegema läinud, enne valimisi ju osad üttlesid otse välja et ikka raha pärast. Pooled tuleks minema lüia, koondada, nii väiksele rahvakillule pole sada ühte riigikogulast vaja , viiskümmend üks. ja need olgu haritud. muidu jutuvestjad mingu tagasi oma supikööki.
m
Mjahh/ 28. mai 2015, 06:17
Eile kanti üle valikuliselt RK infotund ja ülla,ülla - puudus 56 saadikut.
Küsin nüüd, on meile niipalju luusereid sinna palgale vaja.
k
Kellamees/ 27. mai 2015, 19:34
....mu siga laudas on ka viletsamas toitumuses kui see seal pildil !?
27. mai 2015, 19:35
Kull näete, varsti on see toene kommentaar tsensuuritud...
L
??/ 27. mai 2015, 19:14
Liiga väike? Äkki teeme siis ehk vahetust? Olen kõrgharidusega riigiteenisuja, magistrikraadiga võrdsustatud haridustasemega. Aga saan 3-4 korda vähem kui riigikogu toolil püksitagumikku kulutavad poliitbroilerid.
a
Antsu vend/ 27. mai 2015, 19:08
Vaata Samost, see seltskond ei pea seal töötama. Nad ise tahtsid. Teadaoleva palga eest.
Sooda. Ausõna.
t
Tõepoolest/ 27. mai 2015, 18:40
Eesti meedia ninamehe tallalakkumise uus tase. See tohutu ametnike armee, kelle reformivalitsejad on palganud, kägistab meie riigi surnuks.
n
Nüüd/ 27. mai 2015, 18:21
oled lihtsalt ülesöönud välimusega, aga kui veel palka tõsta, siis lähed lihtsalt lõhki ja aamen.
k
kossa/ 27. mai 2015, 17:03
sel juhul peaks nende ülemakstud asjameeste palkasid vähendama,mitte lisama juurde veel rohkem ülemakstud tegelasi
n
näide elust/ 27. mai 2015, 16:55
aga töstku oma palka,nagu politseis-osa logardeid koondati ja nende raha läks jagamisele
j
JT/ 27. mai 2015, 19:21
Minu teada vähenes patrullpolitseinike ja piirkonnakonstaablite arv. Kahtlen, et staabis tehti mingeid suuremahulisi koondmamisi.

r
Rist ja viletsus !/ 27. mai 2015, 16:13
Lööge see võllaroog risti.
a
arvaja/ 27. mai 2015, 14:10
näha jah, et Samost on näljas ja paljas, nii kõhnaks tene jäänud, nälgimisest vist.
a
arvaja/ 27. mai 2015, 14:07
Saksad sõidavad tõllas, vaesed võllas . häbi peaks olema, oled üle 40-aasta tööd teinud ja saad 300-400e. Nendele on4000-6000e vähe.
v
vanaema./ 27. mai 2015, 13:49
Kohutav, kui alandatud meie rahvas on. Lastetoetuste kallal virisetakse, et neid tõstetakse liiga kiiresti. Need on sandikopikad, mida lastele ja pensionäridele antakse. Meie vanemad peavad elama 300-400 euroga kuus!!! Saada aga 3000-5000 kuus! Mõistus ei küünigi nii kaugele, mida küll selle eest saaks osta! Siis ei peaks käima poes ja otsima allahinnatud toitu, ei peaks nädal enne pensionipäeva veeretama sendikesi, sest rahakest lihtsalt ei jagu otsast-otsani, pigista oma pihta kuidas tahad ja neela sülge kuis jaksad. Ei ole õigust, ja tundub, et seda ei saagi olema, sest kõik on mäda.
k
kadund loomaarst muuli/ 27. mai 2015, 13:48
ühed pätid ja varga kõik, nii pruuli kui muuli jne.
eks ka samost loodab rasvasemat palukest.
k
Kõik/ 27. mai 2015, 15:57
juudid tahavad rasvast palukest. Sitta neile sellest eesti rahvast.
v
valija/ 27. mai 2015, 13:40
Tartus toimus arutelu väikeettevõtluse ja hotellide maksutõusu üle, olid kutsutud ka rahvaesindajad. Arvake ära, mitu tuli? 1 !!!!!!!!!! tükk!!!
ü
ütleks sedamoodi,et/ 27. mai 2015, 14:06
ise kuulen sellest esimest korda,kuigi jah,pole ei väikeettevõtja ega külasta ka majutusettevõtteid-pole sellist raha,et kuskil ööbida,hinnad on minu jaoks juba praegu väga kirved.
k
kole oled/ 27. mai 2015, 13:35
t
tk/ 27. mai 2015, 13:34
Jah trahve tahavad tõsta 2,5 korda,ju siis peab ka palka tõstma 2,5 korda .loogiline.
t
to: 13:34/ 27. mai 2015, 13:48
Mis palgatõstmist sulle, jobule, vaja on? Sa käitu korralikult, siis ei ole sul vaja ÜLDSE trahve maksta. Aga pättidele peabki MALKA andma, mitte aga PALKA tõstma....
j
27. mai 2015, 14:44
Jah, nagu trahv oleks mingi kohustuslik maks.
i
ise oled jobu/ 27. mai 2015, 16:46
pätid naguyhtegi trahvinii ei maksa

b
beti/ 27. mai 2015, 13:33
jah ,kuna nüüd tuleb teil hakata Taradiga pagulasi üleval pidama ,siis läheb kalliks küll ,aga nüüd võik teha uue saate ,nagu eestlastel (kodutunne) näiteks (tunne pagulast) rahval raha küll ,head inimesed aitavad
s
27. mai 2015, 13:12
Seakari, mitte Tallinna raad!
i
inxu/ 27. mai 2015, 13:10
hakkab pihta,ikka vähe ja vähe.... Nii kui pumba manu saavad,nii pumpavad südamest,ptüi...
l
Ly/ 27. mai 2015, 13:10
Eksisin Samosti suhtes, vihale ajas tema ja Muuli sõnavõtt, ei süüvinud loetusse. Ju siis Samost muretses tuleviku pärast, äkki veab, saab riigikokku ja ees ootab madalapalgaline töökoht.
m
Mats/ 27. mai 2015, 13:08
On IKKA kuradi täissöönd siga,Teile tuleks maksa keskmist pensioni!
m
miks keskmist/ 27. mai 2015, 14:26
K
..ja irvitavad ka / 27. mai 2015, 13:05
m
maamees/ 27. mai 2015, 13:03
Vaadake ETV praegu kannab üle infotundi.Kohal 56 ja puudub 45.Tekib küsimus,mille eest nad üldse palka saavad.Kus on need 45 valitut.Millega hetkel tegelevad.
s
See kõik,/ 27. mai 2015, 16:03
et te siin kiunute, ei aita enam mitte kui midagi. Eesti on EU liige ja kõik käsud tulevad Brüsselist. Siis kui oli aeg mõelda, lõugasite kõik kooris: euroliit ja euroliit. Ainuke, mis teil nüüd üle jääb, on helpida seda laket, mida Brüsselist ette visatakse. Edasi läheb teil järjest " paremaks ".
v
v./ 27. mai 2015, 12:58
laku panni hamster,magavad niisama seal tipus ja ka maksud makstakse kinni ei midagi tegemise eest,nii et söö s....a!
v
vähe sellest,otsused on ka 100%rahva nörritamiseks./ 27. mai 2015, 13:16
Peale aktsiisitõusu väljahõikamist ja peale seda kui rahvas sellepeale leili läks,leiutati kiiresti pagulased.Lambakari jooksis pagulasteema kallale ja aktsiis otsustati ära!
Nüüd lambad järavad pagulaskamara kallal ja näitavad oma VASTUMEELSUST,nüüd hõigatakse välja(ptüi,ptüi),et venemaa tuleb kallale,juba tanke koguneb piiri äärde.Hops,lambad tormavad venevastalisust näitama ja vaikselt pannakse pagulaskvood paika. Et siis samost arvab,et nii osava RAHVAGA manipuleerimise eest peaks oluliselt rohkem maksma,tubli,samost,mis rahvusest sa ise ka oled?

u
Ups..../ 27. mai 2015, 12:57
....äkki mees näljast paistes ja meie ilgume :(
a
27. mai 2015, 12:56
Anvar Samost on peast täiesti LOLLIKS läinud! Kui võtta eeskuju Liina Kersnast, kes soovis, et lastetoetuste puhul tuleks vaadata, kellele maksta ja kellele mitte, siis SAMA tuleks teha ka riigikogulaste puhul. Need riigikogulased, kes saavad palka oma FIRMAST või mingi ettevõtte NÕUKOGUST - neile EI OLE VAJA üldse riigikogulase palka maksta. Osale riigikogulastele võiks MIINIMUMPALKA maksta...jne. Samost - ära räägi lolli juttu, et riigikogulaste palk on väike! Ja mingeid "kuluhüvitusi" pole neile küll vaja. Ei maksta ju kuluhüvitsi ka tavainimestele, arstidele, politseile, õpetajatele
a
Autorile../ 27. mai 2015, 12:52
"juhti-vatel", "Riigi-kogu" - need on sõnad käivad kokku ;)
i
inimene/ 27. mai 2015, 12:46
tahaks ka süüa koralikku praadi kasvõi kordki nädalas sellel mehel peaks küll selle jutu peale häbi olema ja meie maksame oma palgast viimase et selliseid üleval pidada äkki see mees teeks mulle ka restoranis prae välja nii kui nii makstakse talle kinni
g
ghlö/ 27. mai 2015, 12:45
ülemakstute mured, ikka vähe ja vähe, aga mille eest need rahvareeturid palka saavad?
m
Midamida/ 27. mai 2015, 12:44
Ma annan sulle selle palgalisa eest tasuta jalaga näkku...soovid?
z
zzz/ 27. mai 2015, 12:44
...munad tuleb kurat maha võtta
o
Olku/ 27. mai 2015, 12:42

s
samost/ 27. mai 2015, 12:42
heas toitumuses poiss, kaelgi on ära kadunud.
e
Enn Emmtee/ 27. mai 2015, 12:34
Kas Anvar-poiss sai oma telefoni korda?
m
mortale/ 27. mai 2015, 12:31
riigis toimuvate jamade: maksu- ja elukalliduse tõusud, islami immigrantide sissevool, jamad tallinna mošees, väljaränne, vaesus, nälgivad lapsed, jne jne on tõest masendav ja samas lootusetuse naerupurset esile kutsuv süüdimatu avaldus. eks mees leidis oma võimetele vastava probleemi.
m
maamees/ 27. mai 2015, 12:31
Mina isiklikult ei arva ,et meie riigikogulased saavad vähe palka.Kas te ikka olete jälginud,mida nad seal teevad.Enamus ajast seal saalis tegelevad muude asjadega.Jälgige neid ülekandeid.Olen ise ka korra avatud istungil käinud.Keegi sai just fotod ateljeest kätte,hakkas neid vaatama.Keegi hakkas ajalehte sirvima,keegi surfas netis.Keegi hakkas naabriga lobisema,keegi sättis end lihtsalt istuma ja sulges silmad,Kas tõesti selle eest saavad nad praegust 3500 ja kurdate,et nende palk on väike.Kui arutusel olev küsimus puudutab riiki,siis osalus väike,Aga kui küsimus on nende endi huvides,siis saal täis.Ma arva,et kui on ikka istung,siis peavad kohal olema kõik.Ka kui keegi puudub,siis peaks see olema ka üleval kirjas,kus ta parajasti on ja mis küsimusega seal tegeleb.Väga haige jutt,et saavad vähe palka ja nende töö on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii raske.
2
20 000 juurde ikka/ 27. mai 2015, 12:25
Nüüd on selge, et kes pürgib saadikuks ei huvita rahvas vaid palk. Jumal näeb ja ei mürista. Lapsed nälgivad, vanurid virelevad, pered lahkuvad, palgad nii madalad ja neil on ikka vähe. Pange ikka kohe 20 000 juurde siis ehk on rahul nad. Ja ülejäänud Eesti rahvas surgu nälga, kelle asi see enam on.
n
Nagla/ 27. mai 2015, 12:34
samost ahju raisk,kuradi logard vötab söna seal kus peaks vait olema ja häbenema!!!
p
Proffmuretseja/ 27. mai 2015, 12:20
Olen olnud mures riigikogu palkade pärast kogu oma elu. Ma sündisin koos selle imetillukese palgaga ja kui ka palk tõuseb, siis mina jään ikka muretsema.
a
aga/ 27. mai 2015, 12:16
...nende palk on ju tõesti väike! 4-kordne miinimumpalk neile kõigile!! Kui lihtinimene elab ära miinimumpalgaga, nende arvates, ja normaalselt, siis riigikogu 4-kordsega supleb ju lausa luksuses!
r
R/ 27. mai 2015, 12:15
Palka peaksid saama 2x vähem ning igasugused kuluhüvitused tuleks tühistada. Tollest palgast peaks piisama korterilaenude, liisingute jms jaoks.

e
27. mai 2015, 12:13
Ehhh ,alles ise sinna ,,istuma,, saanud ja juba ajab ilget möla suust välja ( sorry lugejate ees ) kas tõest häbi pole ,meie näiteks pensionärid saavad umbes 300-400 euri ja krt peavad ka rahul olema ,selle rahaga nad küll niii lahmakaks ei lähe, kui see sõnavõtja ja ikka tal veel vähe , häbi .Üks loll eile lehes ja teine täna ,sellised teevadki otsuseid ,või näpivad ainult ,,kohal,, nuppu ...
t
28. mai 2015, 07:14
t
toiduabi/ 27. mai 2015, 12:12
Vaene mehike. Pekk tahab tappa, temal on ikka vähe. Raha, mille eest pekki nuumata.
m
mumm/ 27. mai 2015, 12:08
Miks nad ei muretse teiste madala palgataseme pärast. Nad ei läinud Riigikogusee eneste rahalisi probleeme lahendama, vaid kogu riigi. Või ikka ainult eneste? Siis olgu nendel palk maksuvaba miinimum. Vastavalt tasemele ka vastav tasu. Alatud ei peakski palju raha ndale saama, sest nad kasutavad seda oma kirgede ja naudingute rahuldamiseks.
p
Puugid./ 27. mai 2015, 12:06
Vaata kui LAIAKS oled ennast juba puginud. Häbi ei ole või parasiiti rahva turjal mängida. Nagu puuk kohe. Ikka on vähe veel. Palka kuradid tahate, aga tööl sisuliselt ei käidagi. Häbematusel pole piire. Palka tuleks hoopis maha võtta ja arvestada just puudumisi ja väljamõeldud põhjusi, mis sisuliselt pole mingid põhjused. Iga tolgus võib öelda, et käisisin valijatega kohtumas. Tegelikult pole ma veel kedagi näinud, et oleks tahtnud meie kandi valijatega ka kohtuda.
h
Hea,/ 27. mai 2015, 12:21
et sellist puuki Riigikokku ei valitud,kuigi ta nii hirmsasti tahtis!
s
Spetsialisti palk/ 27. mai 2015, 11:58
Riigikogu liikmel peaks olema tõesti spetsialisti palk. Neto 1000.- eurot kuus.
Siis püsib mõistus ka kainena, ei kao pilvedesse ära.
a
Aimar/ 27. mai 2015, 11:45
Ainult üks ving ja hala. Mida kuradit te ronite sinna, kui rahva kulul piisavalt hästi elada ei saa.
Enamus inimesi ei näe und ka sellisest palgast.
t
tundub,/ 27. mai 2015, 11:42
et oma pugemishulluses ajab ta mitmed asjad segi
t
Trevor/ 27. mai 2015, 11:34
Samost sa oled riigikokku vale inimene kuna sellise suhtumisega polegi sinna inimesi vaja kes mõtlevad ,et palk on seal väike ja sinna mul asja pole. Sinna peavad minema inimesed kes soovivad eesti heaks midagi ära teha mitte ei vahi sinu prisket palganumbrit.
a
27. mai 2015, 12:51
o
27. mai 2015, 13:17
t
28. mai 2015, 07:16

m
Merit/ 27. mai 2015, 11:32
Vaese riigi ametnikud peavadki vähem palka saama kui rikka riigi omad! Töötulemust ju pole!!!
s
Soomlane/ 27. mai 2015, 11:30
t
teine naine/ 27. mai 2015, 11:21
Väikeses Eestis on paras 25. liikmeline riigikogu. Las presidendil olla tulevikus suurem vastutus, mis ta ikka niisama säutsub ja reisib rahva raha eest. Ja kui ei vastuta, siis pole vajalik presidendi institutsioon.
j
27. mai 2015, 12:52
Jumal on rääkinud.Aamen!
a
arvan.../ 27. mai 2015, 11:13
Arvan,et sel juhul tuleb otsida alternatiiv riigikogule. Või siis-mine ja teeni rohkem seal,kus makstakse paremini. Ma ei saa ühest asjast aru miks valimiste ajal ei tehtud vastavaid nõudmisi, kui kandideeriti riigikokku?... Teen järjrekordse ettepaneku. Riigikogus peab samamoodi olema motivatsiooni tasu.
On tulemusi-on vastav palk, ei ole tulemust- kannad vastutust oma vääratuste pärast. Aga mitte nii,et mis p..se läks -kantakse unarlusse.
n
Naine/ 27. mai 2015, 11:06
Olen ka ammu mõelnud, et riigikokku piisaks täiesti 51. muidusööjast.
a
Aunaste mutt/ 27. mai 2015, 11:05
Palk on tõesti nadivõitu, tahaks ikka soliidselt valijatega kohtuda ja pannkooke teha.
p
päike/ 27. mai 2015, 11:03
palk on isegi liiga suur selle mölutamise kohta pluss muud soodustused elagu nii nagu enamus inimesi 320 liht inimesed pole enam inimesed ja puudega inimesed keda ei väärtustata
n
Naine/ 27. mai 2015, 11:00
Olen samuti ammu mõelnud, et riigikogus piisaks 51. muidusööjast täiesti.

i
Indrek2/ 27. mai 2015, 10:48
Jälle hakkavad 101 riigivarast soiguma mingist olematust "vastutusest"...
ä
Ärni/ 27. mai 2015, 10:47
Sul vast püksis on väike, mitte palk pole väike...
k
27. mai 2015, 12:53
Kirumiseks kõlbab ka loll jutt.
j
juss/ 27. mai 2015, 10:40
Egas need rasvavoldid sellise palgaga ei taha kiirelt kasvada jh. Seda viimast saadet kuulates tahaks Samakas hulgim mustasid ka siia. Hea et ta vähemalt riigikogust välja jäi
n
27. mai 2015, 12:54
No siis tal pole ju "sellist" palka.
s
sellel/ 27. mai 2015, 10:22
juudipõrsal ei saa kunagi küll. Eest sisse / tagant välja.
r
Riperino/ 27. mai 2015, 10:18
Riigikogu palk tuleb siduda miinimumpalgaga ja siis kui tehakse head tööd ja inimestel palk tõuseb siis tõuseb ka automaatselt riigikogu liikmel palk.
j
27. mai 2015, 10:52
jah, mingi kolm miinimumi näiteks. küll siis miinimum tõuseb
aga üks shitt lugu selle juures, lasteaia ja huvikoolide maksud on ka miinimumiga seotud. ja oi kurjam, kuidas siis hakkavad need raha saama.
r
Riperino/ 27. mai 2015, 10:59
Vastavalt muudatustele saab ka lasteaia ja huvikoolide maksustamist muuta vastavalt vajadusele. Täiesti põhjendamatu on siin sul rääkida kellegi rahaga üle valamisest.
i
Iroonia/ 28. mai 2015, 04:44
pole muidugi igaühele...
h
Hea./ 27. mai 2015, 10:15
Hea, et teda ei valinud - kuigi oli Idast pärit ja tegi kohapeale hulga visiite. Midagi on temas, mis teeb valvsaks.
n
naljast kaugel/ 27. mai 2015, 10:13
tuleb ikka üks korjandus ära teha,ega siin muu aita. Eesti inimene on ju alati vaesemaid toetanud,teeme seda ka nüüd !
k
kersti/ 27. mai 2015, 10:11
Riigikogu palk on väga suur.Liikmeid tuleb vähendada 51 liikmeni

k
kuule mees,/ 27. mai 2015, 10:07
vaata ennast peeglist ja siis räägi väiksest palgast
k
Kas näilisuse pärast peab palka tõstam/ 27. mai 2015, 10:05
et kõik näiks esteetiline, võrdväärne ja ilus. Teeme riigikogus näiliselt tööd, aastaringi, iga päev. Kohtume näiliste valijatega aga esitame reaalseid arveid? Meil on näiliselt ajutine töökoht Toompeal aga lahkumishüvitist saame reaalselt jne. Näiliselt Eesti õitseb ja õilmitseb aga seda sellepärast, et praegu on kevad, reaalsus on kõle , külm ja masendav. Ja mulle tõesti näib, et meie riigikogus on reaalselt prioriteedid paigast. Rahvas orjab ninali maas riiki aga riik elab näilises 1000 euroses keskmises palgas, tasuta hariduses ja näiliselt näljapajukil olevale Samostile tuleks üks päris dieet kindlasti kasuks.
p
Pagulane/ 27. mai 2015, 10:05
Ma olen sellega pari,et pisut ule 4000 euro parlamendi tootaja palk on vaike.Ja kindlast on need tookohad ka tunduvalt korgemalt tasustatud.Saksamaa,UK,Prantsusmaa jne.Kui arvestada eesti riigi tingimusi ja riigikogulase tahet tootada eest eahva parema tuleviku nimel,siis ma sellega ei noustu.Eest riigikogulase palk ei tohiks mitte mingil juhul olla ule1500 euro brutos.Muuli muretseb kuluhuvitiste parast.Kuluhuvitisi ei tohikski maksta.Sealt need pettused algavad ja kahjustavad vahele jaamise korral mainet.1500 JA MIINUS MAKSUD.eI SENTIGI ROHKEM.
l
lollustel pole piire/ 27. mai 2015, 10:03
kõigi riigikogulaste tervis tuleks üle vaadata-vererõhk, rasva% jne. Kõik, kes ei vasta normidele, tuleb tervise huvides sealt eemalda, sest paistab, et liiga suur palk ja istuv töö ei sobi kõigile
k
27. mai 2015, 12:55
Keda sa praegu silmas pead?
v
vaadake üldpilti / 27. mai 2015, 19:36
enamus neist on ülekaalulised ja väsinud ja räsitud olemisega
z
Zinta/ 27. mai 2015, 10:01
j
juhuu/ 27. mai 2015, 09:56
eelmises kohas oli sul palk veel väiksem,mis ronid siis sinna tühikargaja.riigikogulaste palk peaks olema seotud Eesti keskmise palgaga,vast siis saaks nendest puukidest ja jutumeestest lahti.
t
27. mai 2015, 12:56
j
johhaidiii/ 27. mai 2015, 09:56
uskumatu, mis ila sealt suust nüüd tuleb! Meestele, kes Olukorrast riigis kritiseerisid enam vähem kõike, mis riigikogus, valitsuses ja poliitikas üldse viimasel ajal on toimunud, on nüüd justkui kuvaldaga mööda pead saanud peale riigikogusse saamist! Appi, palun mõistuse kontrolli!!
r
Riigikogus/ 27. mai 2015, 09:52
palk väike. Ei saa banaane osta. Kõik kordub.

n
naine/ 27. mai 2015, 09:48
Olen kúll intelligentne naisterahvas, aga ajakirjanik mingu ravile!!!!
v
27. mai 2015, 12:58
Või sina kohe intelligentne naisterahvas?!
k
Kellamees/ 27. mai 2015, 09:46
Kas oli valus kuulata TODE !!!, et Kellamehe kommentaar kustutati !? Selliste Toompea saakalite kohta peabki koik toena välja utlema....... Uks aunaste taoline saakal juba ahnitseb......, tööl ei käi, raha votab vastu ja veel vähe...!!! Ah et pole kohustust Toompeal käia istungitel !? Oleks väga tore kui mul ka poleks kohustust tööl käia aga palk jookseb arvele..... Toompea seakari !!!
i
ikka vähe/ 27. mai 2015, 09:45
Tõesti, häbematusel pole piire. See tõestab veelgi, et Eestile 101 liiget on palju. Kui pooled sealt kaotada, siis ehk hakatakse ka asju tõsiselt võtma. Pooled kes praegu seal istuvad on täissöönud nuumpõrsad.
Paar ideed hr Samostele:
Tõstke igasuguseid 100% igasuguseid makse, kaotage invaliidide toetused jne. Ikka leidub ju veel kohti kust võtta.
r
Raamatupidaja/ 27. mai 2015, 09:44
Palun ärge kustutagee komme! Ütlesin vaid - Jaa. See Samaka-poiss on ju ise ka naa kõhnake. ;)
m
27. mai 2015, 12:59
Miks sa, raamatupidaja, nii kärsitu oled? sinu kommi pole keegi kustutanud.
n
27. mai 2015, 20:15
No ei ole ju, miks miinuse panid.
o
oh heldus/ 27. mai 2015, 09:42
Samost on ka liiga väike, nagu riigikogulaste palk, ehk siis asja tuleb võtta pöördvõrdes.
r
Raamatupidaja/ 27. mai 2015, 09:41
Jah. Eks ta nii ole. Samakas ju ise ka naa kõhna poiss ;)
s
see ju näljapaistetud/ 27. mai 2015, 09:52
ega temal,vaesekesel,enam pikka pidu ole.
Aga riigilt kogujad saavad tõepoolest armetut raha kui võrrelda penskari-raibetega ja minimaalse palgaga luuseritest müüjatega ,kes isegi rollotamist pole viitsinud ära õppida
lasteaedikest ma ep räägigi.
Näljased lapsed lähevad uus-eestlastele grillim iseks ja muuks lustiks.
muulid-samostid on tõelised eestlased,õiged jutuga isamaalised mehed. Ise olete neile omad hääled andnud ,eist lugu pidanud ja mis teile enam ei meeldi !?
u
urr6dfdf/ 27. mai 2015, 09:33
No see on juba häbematuse tipp. EESTI VABARIIGIS lapsed nälgivad aga riigikogulased teenivad ikka veel vähe? Avage silmad ometi, kuhu meid VALITUD on viinud ! ! !
l
Lisan/ 27. mai 2015, 20:47
Soome eduskunna lihtliige saab kätte 3800 eurot. Kas Eesti on juba Soomest ette jõudnud, et riigikogu liikmete palk nii suur peab olema?

s
ss/ 27. mai 2015, 09:33
kuule mees kas sa üldse tead kui palju inimesed teenivad ja miks minnakse välismaale tööle
MÕTLE SELLE PEALE
aga vaevalt sa neid kommentaarte siin üldse loed
teie seal üleval keelate,käsite jne.
aga mõelge natukenegi,et alampalka oleks vaja tõsta
l
loomulikult väike/ 27. mai 2015, 09:31
tuleb vähemalt pooled niisama istujad koondada ja teistelt palka suurendada,nii lihtne see ongi!
k
keda sa koondad ?!/ 27. mai 2015, 09:56
Sinna peaks juurde panema inimesi,nende assistente ja abilisi ja kuupalgaks vähemalt 25 tuhat eurot + boon used´toetused+tasuta söök+ tasuta jook
Korralikud eesti mehed ja naesed vajavad.
Madam Maire pirises,et teda pandi nn,musta nimekirja puudumiste pärast.
Milles küsimus,tema palk ei kadunud ,jäi talle ja tema hüvitised jäid ka alles.
Miks ta nutab ?
r
raha ju pole/ 27. mai 2015, 09:29
valitsus otsib seda tikutulega taga, põhjuseks ikka lubatud lastetoetuste tõus ja mingid riigikogulased tahavad veel palka juurde saada. Nagunii on teile kõik tasuta, pluss veel reisid ja ikka vähe. Pealegi teenib enamus veel kõrvalt raha, võiks ikka rahva peale mõelda, aga eks rahvas meenub ainult enne valimisi, muul ajal on ta tülikas mass, kes julgeb kõrgestisündinute kohta kommentaariumites elik peldikuseintel, nagu härrased viimaseid nimetavad, sõna võtta.
v
vana tõde/ 27. mai 2015, 09:29
...anna inimesele võim ja võimalused ja sa näed, kes ta on....
j
jaaaaa/ 27. mai 2015, 09:27
vat on hullarite kanditaate. huvitav kas igaüks kes sinna toompeale kuuluma hakkab, sõidab katus ära. millest teil puudu on, ah????? kui eesti kdanik peab 390 eu kuus ära elama siis mis teil viga on???? täissöönud raisakotkad, kunagi täis ei saa. jäleduse tipp.
a
arvesta sellega,keda olete ise nii palju usaldanud ja austanud/ 27. mai 2015, 09:58
need ei saa mitte iialgi täis. Ei saanud nende vanemad täis,kui meiesuguseid vagunitega ära saatsid, ei saa nemadki .
a
ab/ 27. mai 2015, 09:26
ei noh, loomulikult vaja nende palka tõsta, muidu koolevad veel nälga, hakka siis neid jutti matma, mis see veel maksma võib minna. Egas murjanite maksud ka nii kähku eelarvesse ju jõua, kui üldse jõuavadki kunagi!
j
ja miks peaks 10 tuhande murjani maksud minema eelarvesse ???/ 27. mai 2015, 09:59
Tule,taevass.appi ! Tule kohe ise appi! See nuts kulub omadelgi ära.
a
ab/ 27. mai 2015, 10:07
arvad, et otsustajad võtavad endale orjadeks? Kah sobib.....
k
kaitsev vägi/ 27. mai 2015, 09:25
Riigikogu on nagu kaitsevägi 24/7/365 ametis. Järelikult saadikutele prii toit ja kasarmu ning pisut taskuraha parema lõhna jaoks.
p
Pensionär/ 27. mai 2015, 09:24
Täiesti nõus! Muuli saada palun mulle oma 82.- restoarve. Maksan ära! Soovitan referendumit teemal riigikogulaste palk - tõsta 1000.- või 2000.- . Või 3000 euri!
n
nii tagasihoidlikult siis/ 27. mai 2015, 10:02
kui juba tõsta,siis 10000.- või 20000.- või enamgi veel. Inime tahab elada ,ega tegu ole eesti lastega(need näljaga harjunud) või putinoididega
Tegu ausate eesti soost isamaaliste aatemeestega.
s
Sai/ 27. mai 2015, 12:20
vist tagasihoidlikult jah! Muuli saada oma 82.- restoarve maksan sada, sest sa oled nii tore ja aateline mees!

j
jaaaaa/ 27. mai 2015, 09:24
vat on hullarite kanditaate. huvitav kas igaüks kes sinna toompeale kuuluma hakkab, sõidab katus ära. millest teil puudu on, ah????? kui eesti kdanik peab 390 eu kuus ära elama siis mis teil viga on???? täissöönud raisakotkad, kunagi täis ei saa. jäleduse tipp.
n
naine/ 27. mai 2015, 09:23
muidugi on riigikogulaste palgad väiksed....selleks sinna niii vähe pürgijaid on ,et sellise plgaga ju ei ela ... mitu autot ülaslpidada,maja, reisid, tahes tahtmata jääb palgast vajakka.Teeme korjanduse-võtame nats päästjatelt ,lasteaednikelt , medõdedelt,müüjatelt,õpetajatelt , näete, õnneks on kellelt
võtta.Ja teeme ühe suuuure annetuse,kasvõi ühekordse.Hirmus hale muidu neid vaadata.
h
Hea mõte/ 27. mai 2015, 09:32
4
44/ 27. mai 2015, 09:21
sellegi raha eest pole tulemust rahva jaoks ollagi, mitte kopika eest kah: arendage majandust, mitte ärge jahuge 500 eurosest turvavöötrahvist!
m
Maakas/ 27. mai 2015, 09:09
Mida kõrgemale tõstame riigikogulase palga, seda enam hakkab sinna pürgima , üldsusele tuntuid: näitlejaid, saatejuhte, muusikuid, kultuuriinimesi ja muid kloune. Seega väheneb riigikogu töövõime katastroofiliselt. Näiteks jäi sellest riigikogu koosseisust välja majandusteadlane Arrak, kelle kohalolek
riigikogus oleks hädavajalik, tema asemel said sisse terve hulk kultuuritegelasi, kellel puudub igasugune kompetentsus seadusloomes kaasatöötamiseks. Olen seisukohal, et kõigile riigikogulastele ei saa maksta ühesugust palka, neid tuleks kuidagi tarifitseerida. Näiteks ilmna magistrikraadita ei ole riigikogusse üldse asja.
e
eh/ 27. mai 2015, 09:29
Arrak on samasugune sahkerdis ja eneseimetleja nagu tema upitajadki.
13 riigikogu koosseis on kohutavalt mannetu- muulid, aunasted, kersnad- igasuguse väärikuseta tegelased.
Kahjuks on olukord Eestis selline, et madalalaubalised ja suurtes kompleksides "ajakirjanikud" jagavd inimesi staarideks ja eliidiks ja arvajateks. Enamik selles "nomenklatuuris" on labased ja matslikud elunautijad , kes teevad seda täielikult teiste kulul ja peavad end pühadeks lehmadeks.
p
POLIITIK/ 27. mai 2015, 09:08
Riigikogulase palk peaks olema 100000 euri,siis nad ei istuks humanas järjekorras,IRW
s
sellest õhtuleht ei kirjuta/ 27. mai 2015, 09:07
täna otsustab see riigikogu eesti rahva saatuse- mitu murjanit siia tuuakse
k
käsk on ju selge/ 27. mai 2015, 10:04
esimese satsiga 10 tuhat .
m
Marianne/ 27. mai 2015, 09:03
Mitte riigikogulaste palk pole väike, vaid ametnike palgad on liiga kõrged!
Kui Riigikogu liige saab 4x Eesti keskmist palka (+ kuluhüvitised + autoliising + korterihüvitis + lähetused), siis seda peaks ju ühele inimesele küllalt olema. Kuidas siis meie väikesepalgalised ja pensionärid peavad kordades väiksemate summadega hakkama saama?!?!
Jääb mulje, et see oli ikka täiega loll, kes Samostit valis! Saab Riigikokku ja esimene asi millega tegelema hakkas, on palga üle vingumine! Kurb.
k
kossuäss/ 27. mai 2015, 08:52
mina jälle olen mures, et anvar samost on liiga väike

m
27. mai 2015, 08:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
KUIDAS SAAB SEE MEES::: NII LOLLI JUTTU AJADA;;/ 27. mai 2015, 08:55
NO LÖÖGE SEE JOBU ----SEALT RIIGIKOGUST KOHE MINEMA,,,((JUBE)))
1))SUUREMAT SITA--KEERAJAT JA RAHA NÕUDJAT ---- MINA KÜLL EI MÄLETA???
SEE MEES OM TERVISELT ""VÄGA HAIGE ??VAJAB KOHE KIIRESTI
ARSTIDE ABI JA ROHKEM AJU UURINGUID,,,????
MEES OM VÄGA HAIGE;;;;
k
27. mai 2015, 09:14
Kuule, suurte tähtedega mees, uuri enne asja, kui kommenteerid. Samostit ei saa kohe kuidagi Riigikogust minema lüüa, sest ta ei tööta ju seal. Mismoodi sa ikka siis lööd. Kõige hullem ongi, kui sinusugused, keda on siin enamus, ei saa arugi, mida kommenteerivad. Ehk vajaksid ise rohkem arstiabi? See muidugi ei tähenda, et tema jutuga nõus oleksin.
o
On ju riigikogus/ 27. mai 2015, 10:07
v
27. mai 2015, 13:11
m
mina/ 27. mai 2015, 08:49
Nii aatelised ja ülimalt töökad riigikogulased peaks miinimum palka saama,siis oskavad näha ka inimest.Oma suure ahnuse kõrvalt ainult smuugeldavad oma taskutesse.Olgem ausad,kas sellepärast valisime,ei,sellepärast,et viiksite rahva elu-olu paremuse suunas.Unustasite või?
s
Samost/ 27. mai 2015, 08:48
Kas olete päris ära keeranud?Minu pension 274.-eurot-mõtlen iga päev,kas suudan enam edasi elada!Röövlite kari!
k
KURI 39.aastat töötanud MEES!((( JA juba 60.a. invaliid))/ 27. mai 2015, 09:00
JA ENAMUSES """PUUDEGA SANTE 150€ JA PALJUD NEIST OM JÄÄNUD TÖÖTA ,,, JA ELAVAD PEOST SUHU NEED INIMESED ----OM VÕLGADES ,,,((SÖÖVAD LEIBA --JA ÜHE PURGI SUPI NÄDALAS!
ELAB EESTIS SANTE------ VEELGI VÄIKSEMA RAHAGA 150--200€
a
ahsoo/ 27. mai 2015, 08:46
samost teenib kannuseid, aga on kahjuks valel ajal vales kohas. muuli pidagu suu oma nööri mööda käimisest. kui see nöör on talle kitsas, siis võib ta sellelt rahumeeli maha astuda, ilmselt ei kaota eestlane sellest midagi, muuli kaotab aga oma restoraniarvete kuluhüvitised ja suure palga. Samost tegelgu oma asjadega. Kui ta nii asju edasi ajab, ei saa ta ealeski riigikokku. Lubas suuresti Ida-Eestisse töökohti luua, kus ta nüüd on? Nüüd on temal muure, et suurepalgalisetel palka tõsta, virumaalased näksigu muru, aas ju haljendab.
n
Näljarott/ 27. mai 2015, 08:45
Ma ei saa aru, kuidas väikese palgaline ennast niiii suureks on õginud??
n
noh/ 27. mai 2015, 11:51
i
Ivar/ 27. mai 2015, 08:45
Ennem põhjendati kõrget palka seoses kõrge vastutusega ,kuna pole ükski kaabakas millegi eest vastutanud siis tuleks palka vähentada.Kui kaabakad said endale puutumatuse millega vastutus kadus ,oleks kohe ka palk vähenema.
o
Oh.../ 27. mai 2015, 08:40
...mi sa trügisid sinna,kui palk väike ja sahkerdada ja mahkerdada ei saa.Häbi ei ole ka sellist juttu ajada,et palk väike.Mida see "samovaar" seal seletab.Riigikogulane pangu suu kinni ja ärgu seletagu sel temal ikka väga kaua.Häbi pole,kui vaesuses istuvad enamik inimesi ja ka veel lapsed näljas.
a
Ah.../ 27. mai 2015, 09:17
ta ei olegi riigikogulane.
p
PAADIALUNE./ 27. mai 2015, 08:40
Riigikogulastele peaks tõesti rohkem maksma. Muidu äkki lähevad Soome tööle.
p
Penskar/ 27. mai 2015, 09:58
Head reisu Pileti rahaga võiks toetada.

õ
õnneks ei valinud reformi/ 27. mai 2015, 08:37
ma ei saa aru, meie, rahvas peaksime hakkama mõtlema, mis toimub! see, mis valitsus praegu teeb on , mul ei ole sõnu, mis selle kohta öelda ja nüüd siis palka ka veel vähe!
õ
Õige oleks/ 27. mai 2015, 08:35
et mitte riigikogulasel pole palk väike, vaid Eesti taset arvestades on neil teistel fruktidel liiga kõrge see palk.
õ
õige tähelepanek/ 27. mai 2015, 12:12
õpetajate, päästjate, politseinike, müüjate jne. palk on liiga kõrge, pensionärid elavad ka liiga hästi. Alandame 100€ peale (las lähevad kuuse alla elama), siis paistab Riigikogujate pajuk suurem.
v
Vaatleja/ 27. mai 2015, 08:34
"Aga kui vaatame näiteks seda, kui palju riik maksab parematele ametnikele ja ministritele, kui palju makstakse palka juhtidele erasektoris, siis ei ole riigikogu liikme palk märkimisväärselt kõrge..."
Samost ei tohiks unustada seda, et juhid ja spetsialistid teevad individuaalotsuseid ja vastutavad isikliku mainega. Riigikogu vastutab kollektiivselt ja otsused tehakse erakonna poolt. Seega on Riigikogu liikme palk ja kuluhüvitised rohkem kui piisavad.
x
x/ 27. mai 2015, 08:24
Samost ei pääsenud ju riigikokku :)
v
Vabandust!/ 27. mai 2015, 08:32
Nii suure mehe kohta jääb ta ikka kahe silma vahele...
j
27. mai 2015, 08:35
jumal tänatud, et ei saanud
a
27. mai 2015, 09:19
Aga ega lollikari sellest aru saa, nendel peaasi, et kiruda saavad, faktid pole olulised.
t
Ta on ju / 27. mai 2015, 10:15
seal asendusliikmena, lugeda ei oska?
§ 11. Asendusliige
Kui Riigikogu liikme volitused peatuvad või lõpevad enne tähtaega, asub tema asemel Riigikogu liikmeks asendusliige.
Järelikult siis ikka on riigikogus, kuigi jah, palk võiks ikka suurem ju olla!
Näeb ikka väga hädine välja tõesti ja riided on kindlasti humanast pärit.
p
27. mai 2015, 13:12
a
AMORAALNE/ 27. mai 2015, 08:21
Uskumatu, mis jutt inimesel suust välja tuleb. Kogu riigikogu aastaks ajateenistusse!
Sada euri puhtalt kätte! Elage metsas põhiosa ajast! Isiklik elu olematu, rääkimata einest kaaslasega laeval.
S
:D/ 27. mai 2015, 08:44
See ei ole piisavalt ekstreemne!
Minu soovitus - 3 last kaela, üksikhooldajaks, kelle eks töötab Soomes ning on loonud endale uue pere, 100 euri p-u-h-t-a-l-t kätte, isiklik elu olematu, rääkimata einest kaaslasega laeval!
m
Ma olen segaduses..../ 27. mai 2015, 08:18
Ta läks riigikokku loosungiga - muuta (riigikogulaste, loe KHMMM) elu paremaks! (Meie, loe KHMMM) palgad suuremaks! (Riigikogulastele, loe KHMMM) meile parem elatustase!
Või oli tal mingi muu teema? Kes teda valisid?
Ma üldiselt ei ole inimene, kes ilgub teise välimuse kallal...Aga kui ma ta sünniaastat nägin, siis oli see paras ehmatus, et nii noor mees on ennast nii käest lasknud ning vilistab kõigele, mida nimetatakse elementaarseks enesehoolitsuseks. Ja paraku peab see paika, et kui inimene ei hooli endast, siis ei hooli ta ka kellestki teisest ning tegemist on laisa isikuga.
s
27. mai 2015, 08:51
Segaduses oled jah, sest teda ei valitudki riigikokku, et teaksid. Selle koha pealt on su mure asjatu.
n
27. mai 2015, 09:21
No miks miinus? Või sinu arust on ta Riigikogus?
m
Mina sind ei miinustanud/ 27. mai 2015, 10:16
Kuid kui järele mõtled, siis ta oli minemas riigikokku, kuid hääli jäi väheks ning kokkuvõttes ei pääsenudki. Keegi ju andis talle oma hääle.
Ehk kuulutas suure häälega seda ja toda, kuid hääl ei kandnud piisavalt.
Sinu kommentaar ei olnud pihtas põhjas, vaid ainult riivas poolikut tõde.
t
Ta on seal asendusliige!/ 27. mai 2015, 10:16
§ 11. Asendusliige
Kui Riigikogu liikme volitused peatuvad või lõpevad enne tähtaega, asub tema asemel Riigikogu liikmeks asendusliige.
n
NO aga ikkagi!/ 27. mai 2015, 10:34
Ta hingesoov oli pääseda riigikokku! Ja sinna ta ei saanud, vaid ootab.
m
maksumaksja/ 27. mai 2015, 08:14
Miks seltsimees enne valimisi selle ideega välja ei tulnud?
w
ww/ 27. mai 2015, 08:14
palk väike jah hahaaaaaaaaaaaaaha

s
Sellepärast/ 27. mai 2015, 08:13
ei tohikski uusi erakondi kuhugi valida.Uued hakkavad kohe oma palka töstma,vanad vähemalt taskud täis saanud.Kohutav,kuidas sydametunnistus lubab esimeste kuude jooksul juba palka nöudma.Sellised need uued ongi,kes mötleb miitinguid teha,kuna kooliharidus väike,teine nöuab kohe palka,kolmas ei viitsigi istungitel käia.Miks pole sellistel mingit austust oma töö suhtes ja seista oma valijate eest.Köik on unustanud juba valimised.Köige vastikum oli keskide lubadus,millega nad kindlat 1000 eurost palka lubasid,nyyd ametlikult tagasi vötsid.Selliseid näiteid oleks palju palju
k
27. mai 2015, 08:57
Kuule, kellest sa räägid? Enne, kui midagi kommenteerid, tee endale mõned asjad selgeks, nimelt, Anvar Samost ei ole Riigikogu liige.
u
Urrr/ 27. mai 2015, 08:10
Asi on selles, et erasektoris teeb inimene tööd kah korralikult, te selline palk kätte saada.
Riigikogulane aga mökutab enamuse ajast kuskil mujal kui riigikogus, sisulist tööd peale lolluste ei tehta. No mis krdi palka sa neile veel juurde annad. See samost tundub küll väheke lihtne peast olevat...
k
27. mai 2015, 08:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Nipik/ 27. mai 2015, 08:18
Veidi robustselt väljendatud, aga nii see on. Minu arust juba kunagi oli selline mõte. Siis tõsteti sellise põhjendusega riigikogujate palka. Varsti aga hakati ikka jälle kuluhüvitisi maksma. Saan aru, et kõrgematel ametnikel on teistsugune elulaad kui tavainimestel, nad peavad esinduslikumad välja nägema, neil on kohtumised, milliseid tavainimesel pole, aga sellevõrra nad saavadki juba piisavalt kõrget palka.ÖELDAKSE: SEA SUU SEKKI MÖÖDA. POLE VAJA KOGU AEG RAHA JUURDE MANGUDA. Majoneesi- ja autokompensatsioon on küll täiesti lubamatud.
m
Mina ettevõtjana/ 27. mai 2015, 08:26
pean samuti esinduslik välja nägema, kuid seda pean ma tegema enda kulul, ei ole kuidagi võimalik seda kellegi teise arvele suruda...
j
Julie/ 27. mai 2015, 08:04
j
Julie/ 27. mai 2015, 08:05
k
27. mai 2015, 08:11
Kughu kadus Kellamehe kommentaar, tsensuurite !?
a
Amoraalne/ 27. mai 2015, 08:30
minu komm oli hetke ja kadus, aga ikkagi soovitus RIIGIKOGULASED AASTAKS AJATENNISTUSSE, SIIS 100 EURI PUHTALT KÄTTE!
e
27. mai 2015, 08:59
Ei kadunud ta kuhugi, ole veidi kannatlikum
m
mina.../ 27. mai 2015, 07:59
tema asemel muretseks oma keha kaalu pärast.
l
Ly/ 27. mai 2015, 07:58
Sellised siis ongi need rahva poolt valitud, saamahimulised, ahned, rumalad riigikogulased, kes nutavad oma väikese palga pärast. Muulil oleks karistuseks pidanud palka vähemaks võtma ning millega on silma paistnud virisev Samost. Kes käsib teil madalal palgal olla ja kannatada, sellised sellid, kes istuvad maksumaksja kukil, võiksid omal soovil lahkumisavalduse anda, nagunii olete võimetud tööd tegema, sest mõtted on ainult rahal.
l
27. mai 2015, 09:01
Ly, Samost ei ole Riigikogu liige ja ta ei istu sinu kukil.
e
Ehh/ 27. mai 2015, 07:51
Kui palju sa, Anvar siis tahaksid, anna mõni konkreetne summa ette, õgard.
Välimusest näha, et kohe-kohe süda seiskub selle rasvakihi all niigi.
p
puhtam maailm./ 27. mai 2015, 07:49
Vaata imet siin ei peagi säästma. Nii nagu parteiline juhend ette näeb, vähem pappi kulub vähem.

m
marii/ 27. mai 2015, 07:47
Oh jaa,väike muidugi see riigikogulase palk! Ei jõua osta juust ei banaani,leivast-soolast rääkimata. Ja toiduabi ka neile ei anta. Alampalgalistel ja penskarid saavad 10 korda vähem,neil raha jalaga segada. Söövad nii puuvilju kui juustu, sekka lubavad vahelduseks lihamaitselist vorsti ka,kus 00 protsenti liha sees. On üürid makstud,kõht täis ja meel rõõmus,pole karta,et keegi maha lööb või olematus pangaarves surgib. Kel vähe palka,tulgu tänavapühkijaks või poodi kassapidajaks-probleem lahendatud!!!
o
Olen pettunud samostis/ 27. mai 2015, 07:46
Muretseda tuleks rohkem vaesuses elavate laste pärast.
w
wtf/ 27. mai 2015, 07:43
tra kas sa teed nalja või? otsitakse võimalusi kuidas riigirahakotti täita ja siis samal ajal vaja 3500€ palku tõsta kuna nad saavad liiga vähe? joptvõimat ma ei saa aru.... #absurd
n
Naljanina/ 27. mai 2015, 07:42
Kui ta mõtleb seda tõsiselt, siis pole asi enam naljakas.
a
appi/ 27. mai 2015, 07:41
see poliitbüroo on end segaseks söönud
t
27. mai 2015, 09:23
a
Aimar/ 27. mai 2015, 11:50
Ega ainult riigikoguliikmed poliitikud pole.
i
27. mai 2015, 13:15
m
marks/ 27. mai 2015, 07:40
Alles sai riigikokku ja juba on tal väike palk. Neil tuleks hoopis maha võtma, kuna nad pole sedagi raha väärt. Ülemakstud täissöönud sead sellised.
m
marksile/ 27. mai 2015, 09:03
Aga vot ei saanud Riigikokku.
p
Pensionär/ 27. mai 2015, 07:36
Olen nõus läbi viima riigikogus ellujäämiskursused - kuidas ära elada 260. eurosuuruse pensioniga.
s
sass/ 27. mai 2015, 07:34
oh te tupsukesed musirullikesed oh mis nüüd küll saama,palk väike ,nii kahju mul teist,pisar tuleb kohe silma
tuleb kohe 1 juunist palka tõsta,või teeme riigis korjanduse,te nii vaesed

a
arvo/ 27. mai 2015, 07:33
enne olid normaalsed mehed nüüd......
j
Jah/ 27. mai 2015, 07:33
Olen Samostiga nõus. Riigikogulaste ja ministrite palka tuleks vähemalt kahekordistada. Mina isiklikult ei läheks ka selle eest sinna tegutsema, et rahvas ei saaks mõttetute asjade pärast minu kallal võtta ja minu elu rikkuda. Ajakirjanduse tõttu on enamik eestimaalasi täiesti mõistuse kaotamise äärel.
j
Joo/ 27. mai 2015, 07:44
Sinusuguste pärast ei tohikski tõsta, sest siis läheks olukord veelgi hullemaks. Riigikogulase palka tuleks vastupidiselt vähendada, et sinna ei mindaks mammona pärast vaid soovist midagi kasulikku teha oma kodumaa heaks.
j
ja jah/ 27. mai 2015, 07:47
.....ei läheks ka selle eest sinna tegutsema, et rahvas ei saaks mõttetute asjade pärast minu kallal võtta ja minu elu rikkuda....
Suurem osa sellest seltskonnast tegeleb siiski ainult oma taskute täitmisega ja ei kanna oma otsuste eest mingit vastutust. Ministrivärk on päris naljakas ja sõltub ainult parteilisest ustavusest. Rahvas kui selline on peale valimist neile ainult tülinaks.
k
Keeruline sistem neh, ajakirjaniku töö oli lihtsam?/ 27. mai 2015, 07:33
Muidugi oli lihtsam, sest keegi ei keelanud oma rahaga söögi (kahele, kasvõi õhtusöök viiele) eest tasuda. Ahnus või kokkuhoid. See riigikogulaste mõnus olemine kestab "vaid" neli aastat, aga see on sügavalt loominguline periood, sest saad endale lubada kõikvõimalikel kursustel osaleda (Aunaste näide), lõõgastavatel kohtumistel seni tundmatute E-hääletajatega vestlusringis lobiseda jne. Kõik see, mida lausa mõtlematult eelnevalt lubati, oli ju näitemäng "huumorimeelsetele" valijatele. Isegi lasteaialapsed oskavad küsida mõne poolulmelise jutu kohta, et ONU/TÄDI, kas see on tõsi mida sa räägid?! Jaa, see on tõsi, aga tegudega on lausa vastupidi - teeme nagu ise tahame, meie tahame ka paremini elada, aga "orja staatus" jäägu ikka nendele kes selleks loodud, toome mustanahalisi ka veel lisaks.
b
Broiler/ 27. mai 2015, 07:32
Vaat mis juhtub kui ajakirjanik poliitikasse lägev, tuleb välja samasugune poliitbroiler nagu need, keda ta enne kritiseeris
t
To Broiler/ 27. mai 2015, 09:06
Millist ajakirjanikku sa silmas pead? Kui Samostit, siis , tema ei ole Riigikogus.
m
27. mai 2015, 07:32
mida palk väike,oh sa saatanasigitisi seal,palk neil väike sunnikukari
l
Lihtne soovitus/ 27. mai 2015, 07:30
Kui töötasu on väike,vahetage töökohta!
s
Selleks/ 27. mai 2015, 07:27
selleks tuleks ka vaestelt inimestelt lasteraha ära votta. Moni on ennast ikka väga priskeks söönud ja ei mahu enam pildile ära.
l
lahti lasta/ 27. mai 2015, 07:26
Sellised orikad peaksid kõigepealt kaalust alla võtma.Raseeritud korillad.Täis söönud ja ikka veel vähe.Liht inimene peab peale arvete maksmist 2,50 € päevas hakkama saama,et süüa saada.Täiesti uskumatu tüüp.
k
Kodanik/ 27. mai 2015, 08:05
"Riigiametnike tabeli tipus on maanteeameti peadirektor Aivo Adamson"
Huvitav, et just kõige problemaatilise valdkonna juht saab kõige rohkem palka. Tartu uus ümbersõit, mis ehitati maast madalast uuesti, avati 2 nädalat tagasi ja KAKS päeva hiljem olid uuel asfaldil Tõrvandi ja Lennujaama tee vahelisel lõigul augud sees (ca 30-40cm suurused). Praegulti lapid peal näha.

s
Samost/ 27. mai 2015, 07:24
ära muretse,,,ei juhtu su sõbraga midagi...hoidke lihtsalt kokku a kui teinekord Muuli tahab kuskilt kelmitada,siis las küsib lihtsalt üle...kaks pead on ikka kaks pead!
o
Oh, te tupsununnukesed küll!/ 27. mai 2015, 07:19
Loomulikult on teie palganatuke liiga väike. Istute või ei istu riigikogus. Olete lisasissetulekut pakkuvates nõukogudes liikmeteks, kolate maailmas ringi - ikka valija hüvanguks. Loomulikult tuleks teie palganatukest veel tõsta. Kuidas siis muidu.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee