Kommentaar

(:)kivisildnik | (:)valitsus vahetab rahva välja ehk Massiimmigratsioon

(:)kivisildnik, Äärekosmos, 22.05.2015, 22. mai 2015, 18:01

83 KOMMENTAARI

s
salaaggent/ 23. mai 2016, 20:13
vaata Sven vaata, et sind vardasse ei aeta....liigse möla jahvatamise eest.....
e
Erkki/ 23. september 2015, 12:49
Hoolimata sellest et hetkel käib jutt eestis vaid sümboolsest "põgenike" võtmisest on jutt jumala õige
Keegi ei lähe naabreid aitama kui omal pere näljas ja paljas
Rääkimata veel võhivõõrastest turistidest kes on kokku suutnud koguda reisiraha mida enamus maal elavatest eestlastest ka parima tahtmise jooksul oma elu jookul kokku ei saa
j
Jüri Kukk/ 22. september 2015, 08:10
Braavo, Sven! Veidi ropult ja väga õieti! Loodan, et sajad sallijad toovad Sulle lilli, sest sallivusteooria järgi peaksid nad ülimalt väga austama Sinu arvamust! Erinevus rikastab, mäletate?
j
Jüri Kukk/ 22. september 2015, 08:10
Braavo, Sven! Veidi ropult ja väga õieti! Loodan, et sajad sallijad toovad Sulle lilli, sest sallivusteooria järgi peaksid nad ülimalt väga austama Sinu arvamust! Erinevus rikastab, mäletate?
p
proovigu ainult/ 1. august 2015, 14:12
eesti on piisavalt väike ja kõik nagunii omale turvat ei jõua palgata ja riigireeturid ärge oma järglasi unustage
e
Eestis on rahvas/ 5. juuni 2015, 23:02
k
kõrgeim võim on orava maffia/ 10. juuli 2015, 19:19
ei ole ammu juba enam, rahvas siin riigis ei loe midagi. eesti on maha müüdud.
ü
üle VÕLLI/ 5. juuni 2015, 21:03
Eestlasi etnilisi TALLINNAS 1/3 ainult Toimub valitsuspoolne ´´küüditamine ...Nagu kunagine ansip
(TARTUraj.TÄITEVKOMITEE komisar ÜLEM) alustas SAMA jätkab praegune poisike veel edukamalt
et õigustada oma SUURT PALKA SOODUSTUSI PÄEVARAHA koorides MAKSUMAKSJAT vastu
andes ajupesu -supi-söögi kaltsuabi SAADES brüsselist kiita ...olles ise eesti rahva ´´vaenlane nr 1
p
Proffet Proscilla/ 2. juuni 2015, 12:46
Tulevikumälestused: Igal eesti pensionärimutikesel on nüüd koerakese asemel oma "pagulaseke", kellega saab jalutamas käia, et euroopa kombeid õpetada. Mutike võib ise valida omale kodu-pagulast, eestlased valivad tavaliselt lillakaspruune ja pikemaid, venelastele meeldivad kollakas-pruunid ja lühikesed. Nii on tänavapildis kohe näha, kas kohalik mutike on eestlane või venelane. Mehi pole kohalike seas enam ühtegi alles, sest pärast pagulaste sissesundimist on nad häbist ennast surnuks joonud, eestlased häbist oma vanaisade võitluse pärast, venelased lihtsalt harjumusest. Eesti noored on ammu võõrsile põgenenud, nii et kogu maine vara, maad ja metsad jäävad riigile, kes need omakorda kiiresti pagulastele laiali jagab. Juba aastaid püüavad pagulased üksikuid kohalikke riigiametnikke oma kultuuri sisse integreerida, aga need sunnikud räägivad isekeskis ikka veel eesti keelt ja laulavad "Mul aiaäärne tänavas....". Aga tänavatel valitseb puhas rõõm ja tam-tamm.

v
vanamees/ 29. mai 2015, 20:04
Varem juhtis Interrinnet Jevgeni Kogan, nüüd Valdo Randpere. Sama asi.
o
Olemas/ 29. mai 2015, 19:10
Jutt järgmine. 6 pigi või kaltsu saavad elamispinna... 5 elamispinda üüritakse välja ja siis kuuendas elatakse kõik kuuekesi õnnelikult koos ja pappi jääb ülegi.
Lahendus... Enne riigikeele eksami läbimist ei mingit torti ja pirukaid, las panustavad midagigi selle "abi" saamisse. Tegelt võiks nad kõik otse riigikokku saata ja vaadata mis tulemus on sest jutt sellest et enam hullemaks minna ei saa on Eesti rahvus moto lause. Saab, o ja kuidas veel!
a
A/ 29. mai 2015, 16:29
Sügav kummardus ja müts autori ees maha!
m
masendunud maameea/ 29. mai 2015, 14:54
m
MM/ 28. mai 2015, 10:20
Võib-olla ma sain millestki valesti aru, aga see 6000 eurot per immigrant ei tule ju mitte Eesti valitsuselt, vaid Euroopa Liidult. Seega halada teemal, et miks me seda raha nälgivatele Eesti lastele või padjatoppijatele ei anna, on mõttetu - pole meie raha, et anda.
f
faktid/ 28. mai 2015, 18:47
Eesti riigil kulub keskmiselt 1800 eurot ühe pagulase keeleõppele ja tõlketeenusele, lisaks 400 eurot kuus ühe pagulasleibkonnale kodu andmiseks...
Sotsiaalministeeriumi eelarves on tänavu pagulastega tegelemiseks ette nähtud kokku 217 300 eurot. 2016. aastaks on praegu selleks planeeritud täpselt sama palju raha. «Arvestades rahvusvahelise kaitse taotlejate ja rahvusvahelise kaitse saajate arvu olulist tõusu, siis eelarve ei ole piisav,» märkis ministeeriumi kommunikatsioonijuht Malle Aleksius.
http://www.postimees.ee/3205289/kui-palju-eesti-uhe-pagulase-aitamisele-kulutab
t
TO/ 28. mai 2015, 20:55
Saadki valesti aru.See raha on ühisest katlast võetud aga selle raha on andnud ka Eesti .Pole mõtet liigutada edasi-tagasi seda raha,parem jagab oma raha õigesse kohta,nagu noorte arenguprogrammidesse,omavalitsuse regionaal arengusse jne.mitte murjanite ülal pidamiseks.
v
Virgo/ 29. mai 2015, 12:59
Ei see raha tuleb Sinu taskust ja Sinu suhtumine on väga arrogantne
n
Njah/ 26. mai 2015, 18:09
Ôudne on lugeda neid kommentaare kus inimesed ei saa aru mis neid ees ootamas on! Kuidas saab olla nii naiivne??? Hui tulebki ainult 326 "pôgenikku" liida sellele iga inimese pere + sugulased! Ja need sigivad nagu rotid! S***agi nad tööd tulevad tegema! Hahaa milleks? Kôik makstakse ju kinni! Vägistamiste arv hakkab ilusti kasvama! Terroristid lasevad paar pommi ôhku. Rahutused jne jne! Peaks ikka teistest eeskuju võtma ja silmad lahti tegema, head need endaga kaasa ei too! Meie kultuur, keel- pff hahaa unustage ãra et neid üldse huvitab õppimine! Käivad oma mustad kaltsud peas ja nôuavad et jóulud oleks lihtsalt holiday ja Eesti iseseisvus pãev likvideeritakse ka veel ãra kuna need nn põgenikud tunnevad ennast solvatuna! Jne jne. Ja kust mina seda tean? Elan Austraalias ja nad tekitavad nii palju probleeme KOGU aeg!!!
Tahaks ikka kodumaale tagasi veel tulla aga kui need sinna vegeteerima lastakse siis küll ei kipu! Kurb lihtsalt kurb...
1
1939/ 25. mai 2015, 18:32
lubati mõni baas Eestisse ,läksid Narva,Sillamäe,Kohtla-Järve,jne
lubatakse 300 migranti,siis 3000, 30000jne
Oleksime pidanud vastu hakkama,nüüd järjekordne võimalus riiki kaitsta.
Brüsseli ätid vibutavad vaid sõrme kui vastu hakkame,või visake liidust välja.
e
eimidagiuutsiinilmapeal/ 24. mai 2015, 17:03
leidke seaduseelnõu nr. 354 ja lugege! Tehke omad järeldused! "Põgenike" import on tegelikult
otsustatud! Praegune "valitsus" VALETAB jultunult ja nagu ütles üks Rooma senaator: Kartaago
tuleb HÄVITADA!

p
poder/ 24. mai 2015, 15:32
mis mõttes rahvuslane.need kes siia tulevad ja hiljem oma erilisi õigusi nõudma hakkavad(keelt,riietust,usku,kombeid jne.). see kõik hakkab eesti vastu toimima nagu seda mujal euroopas on ammu näha.ise elan perega soomes 3 aastat.tagasi ei kavatse tulla ja ega meid seal eriti ei ootatagi.suht savi.multikulti on siin igal sammul, eriti teatud linnaosades(koivukyla) näiteks.palju õnne EESTI
p
poder/ 24. mai 2015, 13:43
lollide maa.multikulti kellel seda vaja
a
asdsadsad/ 24. mai 2015, 13:23
Võtame siis asja liberaalselt.
Miks mitte seda kõike Eesti moodi teha ?
Võetagu vastu, pakkuda neile ca 300€ üüripindasid (mis on hetkel suht soodne ja) ja vastavalt võimetele töökohti. Kui kährik suudab end ise üleval pidada, keele selgeks saada (kasvõi inglise keele vms suhtlemiseks sobiva keele), siis tere tulemast. Aga kui talve üle ei ela, siis adjöö - tagasi kodumaale. Töövõimetutel pole kohta ei siin ega mujal euroopas.
t
T.Mets/ 24. mai 2015, 00:28
Ei saa aru, miks need kaltsupead Eestisse tuuakse.Viidagu aga Ameerikasse, sest nemad ju
Iraagis Süürias jaLiibüas selle segaduse esile kutsusid,aga Euroopa helpigu seda suppi. See ohjelda-
mata mustade vool saab saama surmavaks vähihaiguseks tervele Euroopale
t
tavaline eesti mees/ 24. mai 2015, 00:07
Kivisildnik. Respeckt. Kui sa peaksid kandideerima Riigikogu valimistel, siis minu hääl on sinu. Ära ainult reformierakonda astu.
t
ta ju/ 24. mai 2015, 03:32
k
kõigile juhmidele!/ 23. mai 2015, 22:32
Pagulasi on eestile väga väga vaja! Ei eesti ise ega ka Nato ei suuda eestit kaitsta üle 20 minuti venemaa rünnaku korral, see on juba avalik info. Aga kui siin on need pagulased ei ründa venemaa meid iial. Nad hoopis ehitavad piirile 5 meetrise metall aia et kaitsta venemaad eesti eest!
r
reede/ 23. mai 2015, 21:54
Olen uhke et olen rahvuslane Kes küll olid need raisad kes jälle selle kohutava oravapundi võimule valisid Eesti kindel tee on kuristikku kui me seda punti oma kukilt ei kukuta
O
.../ 24. mai 2015, 00:39
Ooravad ise valisid oma e-valimistega.
e
Erak/ 23. mai 2015, 17:22
Haige ühekülgne hala. Artiklist kumab läbi võhiklikkus ja taktitundetus. Tüüpiline rahvuslase jutt, kes oma mülkast kaugemale ei näe. Esiteks on tegu paarisaja inimesega. Mingist suurest massist on asi valgusaastate kaugusel ja nõuka aegse sisserändega võrdlemini ajab lihtsalt oksele. Tekstist jääb mulje nagu ainult Eesti võtaks põgenikke vastu, Eesti tehakse suureks ohvriks, samas võtab Eesti Euroopa liidu kontekstis vääääga vähe põgenikke vastu. Iga riik oma võimete kohaselt. Kui sildnik tahaks ülekohtust rääkida, siis võrrelgu olukorda parem Bulgaariaga ja kohe on aru saada, et paarsada põgenikku vastu võtta pole mingi probleem. Teiseks unustab sildnik ära selle, KES see põgenik on. Tegu pole lullilööjaga või kellegagi, kes tuleb siia vabal soovil selleks et sildnik maksudest talle raha maksaks. Tegu on inimestega, kelle kodu ja elu on ära hävitatud, kes põgeneb oma kodust, sest see on maha põletatud. Kui tuua näiteks robustne paralleel, siis on tegu koeraga, kes haavatuna tänaval vedeleb ja abi vajab. Artiklist tuleb välja, et Sildnik virutaks koerale paar korda jalaga ja kõnniks edasi. Et jumala pärast ma oma raha aitamiseks kulutama ei peaks! Reaalsus on see, et põgeniku olukord on hullem eesti "palgavaese" omast, sest tal pole siia tulles MITTE SITTAGI. Aga muidugi on rahvuslase prillide tagant selle nägemine pea võimatu, seega eeldan et mu kommentaar kaob kiirelt.
j
Jumal tänud!/ 23. mai 2015, 17:44
Lõpuks ometi ka üks mõtlev inimene, mitte hüsteeritsev rahvuslane.
s
23. mai 2015, 22:21
see kvoot on iga aasta kohta! igal aastal ilmub neid siia üha rohkem ja rohkem. kui sul nad nii meeldivad ja sul eestimaast nii savi on siis äkki kotid kompsud kokku ja sinna!
e
eraku nimelisele hälvikule/ 23. mai 2015, 22:54
kuule hälvik! terve Euroopa on täis põgenike, kes ainult väidavad, et nad põgenevad sõja eest ja on kõik kaotanud. tegelikult on need neegrid ja asiaadid aga kuulnud, et Euroopasse pääseb parasiteerima valgete kukile, kes makasavd sulle abiraha kasvõi elu lõpuni. -- need on araabia islamistid, kes saabuvad Euroopasse sisuliselt pommivööga ja koraaniga. juba teel olles hävitavad nad oma dokumendid, et keegi ei saaks kindlaks teha isegi seda, mis maalt nad pärit on. sest vastasel juhul selguks, et tulija on pärit mõnest suhteliselt jõukast Aafrika või Aasia riigist, kus isegi ei lõhna tegeliku sõja ega vägivalla järele, vaid rahvas on lihtsalt IQ-ga u 60 tasemel. st natuke rohkem kui on ahvil.
Sama suur on ilmselt IQ number ka sinul!
s
student/ 26. mai 2015, 21:04
Tundub, et tegemist on ülikoolis ajupesu saanud tegelintsikiga...

e
23. mai 2015, 17:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ü
Ühik/ 24. mai 2015, 03:30
selle räusatuse kergeimaks diagnoosiks on huumorisoone puudulikkus.
Kui väidad end täpselt teadvat, KES SEE PÕGENIK ON ja kui tore mees ta on - valgustaksid siis ka teisi?
Samas tasuks mõelda (kui ikka ajukest jagub), kui pikka pidu oleks lambana huntide seas käitumisel?
Tõstame ikka pilgu ja vaatame kogu pilti, asi pole ju mõnes üksikus abivajajas, vaid süsteemses nn põgeniketööstuses, mille põhjustega pole Eestil vähimatki asja!
t
23. mai 2015, 13:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
d
Dom/ 24. mai 2015, 02:59
See on kibeda naljana hea küll, kuid tegeliku plaanina ei kõlba teps mitte. Et me kedagi tapma ei peaks, tuleb valitsejad ikka ühiselt ja rahuliku peaga valida... mide me ju üsna alles ka tegime! Ja keda siis valisime? Ahaa - no neidsamu ju!
Nii et, kes tegi? Ise tegin!
Paraku!
k
Kust need matsid tulevad?/ 23. mai 2015, 12:45
Kui eelmise Eesti vaprad komsomolid välismaale põgenesid ; randpere ja need teletegelased,jne.
polnud kellelgi midagi selle vastu. Muidugi, see oli KGB erioperaysioon ja seda tulika heaks kiita.
Miks te nüüd virisete, kui Roopaliit siin toimetab? Häbbi peaks olema!
p
Prohveti sõna/ 23. mai 2015, 11:32
Puhas tõde, Ida Viru ja Tallinna vene migrandid pole meile mingit rikkust toonud, vastupidi. Vaesed vene getod, kus lokkab kuritegevus.
d
dr.alban juutuubast/ 23. mai 2015, 11:18
HELLO EEFRIKA
tell mii hai ju
duuinn
rapp
jou
hello eefrika
moderlant
hello v nature
kogu piss on see
faterland eefrika
perseland ja invidioland
bisniss on siin hea
saad sa kohe hero of see
maakas
eefrika on evriveer
kus eefrika foor mii
seal eefrika foor juu
ja varsti eefrikat saab täis
kogu mu kuur
k
Keniaalne!/ 25. mai 2015, 05:20
e
eeslased/ 23. mai 2015, 11:17
MINU VANAISA SILMAD
oleksid nüüd elus
minu vanaisa
kes sa hukkusid segastel
asjaoludel seal litsimajas
kus karaga said pähe
mina olen ka
ära väljamaal nüüd
käinud
kahjuks oma riigi sündi
sa ei näinud
refrään:
küsite
mis puutuvad siia silmad
aga silmad olid tal põhjatud
helesinised
kardulast musta nina kohal
välkuvate helkivate valgete hammaste taustal
sinu unistused on siiski
täitunud
punased botikudki tõin ära
kohe-kohe saan neegrinaist
proovida
kuid üks veel täielistest wabariigi
tunnustest on puudu
hiina müür ei käi vasta
eesti piiri
aga see vaid aja küsimus
refrään:
küsite
mis puutuvad siia silmad
aga silmad olid tal põhjatud
helesinised
kardulast musta nina kohal
välkuvate helkivate valgete hammaste taustal
i
imeline/ 24. mai 2015, 02:52
t
teadja/ 23. mai 2015, 11:15
VANASÕNA(kihukonna)
pinguta püksirihma
kuda pingutad
üts mahub juure ikka
ehk
eestlasele on kombeks
üts neeger kõrraga..
m
mai saa aru.../ 23. mai 2015, 11:13
PAARIKS -KOLMEKS AASTAKS
..mai saa aru,mida te nutate kallis eesli rahvas selle paari -kolme põgeniku pärast-oleme jah ilged natsionalistid-ise käime norras ja rootsis tööl-nüüd mingid paarkend põgenikku segavad kogu siinset elu-jah?soomlasedki juba käitlevad meid soomes kalevipoegadena ja teisejärgu inimestena meie joomarluse ja halva tööökvalitäti pärast..tuletagem meelde-kuidas ise liikusime peale sõda rootsi paatidega..ning ka pregu siis mõni paaditäis,miski sada-paarsada samasuguseid on siis raske vastu võtta?mai saa üldse aru,kas me siis ka euroopla toetustest samamoodi ära ütlesime kui neid siin jagati jajagatakse -kes tahab -see ka põhimõtteliselt saab ja nüüd need paartuhat põgenikku siis-keda nad siin segaks? eurorahade est on meil hea ülal pidada teehooldst ja sos lasteküla ja veel tuhendeid teist hüve-kas siis miskit kümmet -paarikümmet tuhat tegelast ei mahutaks nigi tühjalt seisvale maaalale ära-jutt ei ole ju paarisajast tuhandest muulasest-kui me korralikult valime nende hulgast vaid miski kaheksakümmend tuhat head töökat meest-naist-abiks seegi meile...ise nutame ju,et keegi ei sünnita-see miski kaheksakümmend tuhat nüüd korruta kohe 10-ga ja saame normaalse iibe ka veel pealekauba...
k
Kaltsu Taavi/ 23. mai 2015, 11:37
õige ja tubli inimese jutt!ei suuda enam valitsus matsirahvaga hakkama saada-tulebki musti tublisid kupjaid eesti orjade piitsutamiseks appi kutsuda,muidu orjarahvas hakkab veel demokraatlikult E-VALITUD isandate vastu mässama:D
n
Norbert/ 23. mai 2015, 16:23
Vaata, need eestlased, kes sõjaajal paadiga Rootsi põgenesid, hakkasid seal esimesel võimalusel tööd otsima, mitte riigi ülalpidamist nõudma ja valgeid naisi vägistama.
d
degradeerunud lugejad/ 23. mai 2015, 20:56
lugege enne komm läbi ..ja mõttega ja LÕPUNI ja siis laduge miinuseid
t
tule taevas appi!/ 25. mai 2015, 08:40
Väga lühinägelik, ega vandid ka eestisse kohe tuhandete kaupa tulnud, ikka täna paarsada, homme paarsada....
s
student/ 26. mai 2015, 21:08
Kui sa seda pruuni iivet tõsta tahad siis mine tõsta seda seal aafrikas...

t
tõde/ 23. mai 2015, 11:10
Jumal tänatud, et veel on mõni mõtlev inimne Eestis, kes mõistab mida see reeturite kamp teha plaanib... Viha aina kasvab selle valitsuse vastu...
s
siin ei tohiks olla komme,-kõik peaks olema mäel juba eile!!!/ 23. mai 2015, 10:32
miks ei ole siin 28 kommi asemel 28 000?vastus:eeeslased on killustund!
mis saab eestist 10 aasta pärast-vox pepuuli küss täna???
stirliz:
hiina ja venemaa ühinevad selleks ajaks ja saabki teie laul lauldud-eesti piir hakkab vasta hiina müüri käima-putin aga on ikkagi kõikse kõvem presku läbi ajaloo ja ta taastab ka temaenda unistuse-endise nõukaliidu-ainult suuremana -Euraasia Liitriik- nime all!oiraliidust ei jää aga alles midagi,sest 2016 lahkuvad sealt kriburadapidi kreeka,portugal,itaalia jahispaania ning esimesena-ENNETADES lagunemist,-kaob nigu stt ihust suurbritannia,kellel seda raske teha polnud,sest oma raha alles ja konservatiivid cameroni juhtimisel jätkavad tugevate jõuliste reformidega migratsiooni suhtes...aga vot teie eeslased tehke nüüd järeldused-teil pole oma raha,teil pole peale röövkapitalismi ja hea geograafilise asendi mittemidagi-teid pole isegi venemaal vaja-ei vallutada,keda vaja-ostetakse ära-olge siis targemad ja tulge vabatahtlikult uude Euraasia Liidu rüppe,sest pärast me enam ei palu!...ahjaa-peaaegu oleks unustanud-soomlased teevadki just nii ja saavad lõputult tasuta rongiga alates 2018 sõita lapimaalt hongkongi!!!
müller:
10 jahre pärast on euroopa liit tugevaim kuis enne-lahkunud on kreeka,venemaa on lisaks ukrainlastele ja edukate sanktsioonide toel lagunenud killukesteks,putin istub tartu vanglas,mis hõlmab kogu tartumaad,rail baltic aga toob siia suurde vanglasse veel mitusadatuhat migranti,-viib aga tagasi suureuroopasse kogu baltikumi maavarasi ja fosforit,tumedapäised eesti poisid norivad möödujatelt nätsu,suitsu ja colat-kusjuures sakasa keel on teil teiseks riigikeeleks..veel on kaotatud sularaha,kanepit saab õllehinnaga ja homopulmaliste naerukõla üle kogu allemande kõlab täiega...täite tuuridega viite teie-estlandi pojad aga läbi karistusoperatsioone bandiitide tõkestamiseks üle pihkvamaa,sest oskate veel ainsatena maailmas vane keelt!ahjaa-oleks peaaegu unustanud-rikstagiisad ja suuremad tegelased on ka kiibistatud,nad näitavad üles head tahet,et olla eeskujuks kogu ühiskonnale läbipaistvuse suhtes kõikides elusfäärides!tuhandeaastane reich on taastatud!
vanga vaim:
10 aasta pärast pole eestit-suured kraavid on vaid!
morales:
valik on teie-EESTLASED..veel on võimalus midagi muuta,aga tegutsema peab väga kiiresti..muidugi juhul kui seda soovite?
e
EESTLANE KELLE KOMMENTAAR KUSTUTATI(EI MEELDI LÄÄNE FILIAALIDELE)/ 23. mai 2015, 10:00
See on me sinine äratus, mis karjub lilla tooni taustalt.
Kriibib hinge, nagu rumal rahutus, sest eestlast tahetaks
panna kausta, neegrite ja muulastega, kes ei austa -
Me pärandit ja kultuuri, imbuvad siia vaid ju selleks, et panna tuuri,
hajutada kontuuri, ning lõhestada me rahvuslikku identiteeti.
Valitseva kliki mentaliteet, ei ole kohe kindlasti Eesti eest.
Pigem, kes ees see mees, maarahvast röövima ja rõhuma,
garanteerimaks oma rahastajatele soomeugrilaste vaimsuse allakäigu tõhusama.
Pinged on õhus aga konservatiivid ja nende soovid, hoida traditsioonid kõrgel, tundub õige.
Las meedia puhub intriige, kuid konservatism on siiski ühiskonda raviv organism.
Eesmärgiga antikommunism - vabanemine viisnurga ikkest, mis pikki aastaid hoidnud
indiviide kõikvõimalikes pahede rikkes.
k
köik/ 23. mai 2015, 08:30
Köik NARVA ja ongi kysimus lahendatud.
õ
õiged mõtted!/ 23. mai 2015, 07:55
Propagandamasin ajupesuks ebaseaduslike immigrantide vastuvõtmise poolt on käivitunud täie tuuriga. Küllap on keegi võimuritest juba Brüsselis lubanud, et Eesti võtab vastu ... no näiteks 50000 immigranti. Ja vale ning vassimine ning salastamine toimub igal rindel. Siim rääkis paarisaja immigrandi vastuvõtust, ehkki juba sel ajal oli Saksa lehtedes Eesti kvoodiks määratud 1015 immigranti. Lisaks protsent 1,76, kuid millest, seda pole siiani teada. Kas miljonist? Miljardist? Mida me aga IGAÜKS saame kindlalt teha - OLLA VASTU sellisele KVOODIsüsteemile, ja inimeste vägisi ümberpaigutamisele üldse. Isegi kui me oleme vastu oma mõttes, aitab see luua üldist õhustikku.
i
Ivo Õunpuu/ 22. mai 2015, 23:48
Vormilt sürr, aga sisult geniaalne.
n
nii ongi/ 22. mai 2015, 22:51
Kas austet riigimehed on juba unustanud, et nelja aasta pärast tulevad uued valimised! Valimistel näeme raisk!
l
lollus/ 22. mai 2015, 23:03
on kisendada muudkui uutest valimistest, mis nelja aasta pärast tulevad... ja siis nelja aasta pärast sama kisendada... lõpmatuseni...
t
tjapp,/ 24. mai 2015, 02:46
see hetk kord 4 aasta tagant pole tõelisele riigi peremehele tõesti kohane juhtimise määr. Aga kas on ettepanekuid selle suurendamise kohta? Šveitsi näited äkki?
k
kkk/ 22. mai 2015, 23:58
4 aastaga jouab valitsus oma uued valinad Aafrikast kohale tuua, asis sa void ona haalega vetsu minnaja paberina kasutada.
Tegutseda tuleb nuud ja kohe ja mitte lasta uhelgi illegaalsel immigrandil jalga Eesti punnale panna, see on meie koigi esivanemate peale sulitamine kes kannatasid labi Vene, Saksa, Rootsi, Poola,Taani jne okupeerimiste, vagistamistw, tapmiste jne et nuud Eesti murjamiriigiks teha. Kuidas meie poliitikud magavad teades et said palgale lisa ja see on vaart omaenda rahvuse valja suretamist. Sest nii see laheb, see on Agenda 21, terve maailm uhe valitsuse alla ja kaotada ara rahvuslikud identideedid.
m
mida veel? / 23. mai 2015, 11:28
austad selliseid "riigimehi" ? No palju õnne sulle. Kolm peotäit õnnistatud mulda neile kõigile sinna Toompeale!
w
werty/ 22. mai 2015, 22:46
6000–10 000 euroga aitate kedagi jalule, täitsa põrunud olete? Need nõuavad igakuist puhtalt kätte toetust 1000 eurot kuus, lisaks elamispinnad ja keeleõpe, kutseõpe, lisaks pereliikmete ülalpidamine, haridus toetused, arstiabi, riigist hakkab raha ainult välja voolama, see ei jää siia majandust kasvatama, sest kari vaeseid sugulasi ISIS vaja ülal pidada, sama teema ju Inglismaal. Aga ametnikele saab olema hea kogemus kui mõni söandab toetuse määramisest keelduda, see jääb tema viimaseks otsuseks.
s
Soni/ 24. mai 2015, 23:00
Jah, nii ongi. Britid teevad nüüd referendumi, et EUst välja astuda. Põhjuseks meeletu immigratsioon. Ei jaksa see saar neid siia enam vastu võtta, kes tööd ei tee, aga viimase aasta jooksul on neid siia paksult-paksult ilmunud. Neile eestlastele, kes põgenikes probleemi ei näe ja neid lihtsalt ilma tööd tegemist nõudmata kostile on nõus võtma, tunnen sügavalt kaasa. Mina näen siin, mis toimub ja see ei ole ilus, hea ega õiglane.

a
Alar1/ 22. mai 2015, 21:35
Valitsus on ise süüdi, et Kivisildnik teda alusetult sõimab. Loomulikult ei vaheta veel keegi rahvast välja ja Kivisildnik liialdab täiega.
Miks valitsus pole siiamaani oma seisukohta välja öelnud? Ütlen ette ära, et nõustumise korral tuleb ka kõige rahulikumgi eestlane Toompeale ja migratsiooniga nõustunud valitsus kukutatakse! Kui mõni valitsuses mind ei usu, tehku rahvareferendum. Siis näevad. Eesti rahval on õigus otsustada, keda siia elama(rahva kulul sööma) tuuakse!
s
sdfghj/ 22. mai 2015, 22:46
ära valeta, nad on rääkinud rohkem, kui te suutnud olete vastu võtta, hakka uuesti üle lugema vanu uudiseid.
i
Ivo Õunpuu/ 22. mai 2015, 23:45
Kivisildnik ei liialda. Sinisilmsed naiivid, nagu alati, ei jaga asja ja elavad luuludes.
v
vernz/ 24. mai 2015, 12:23
eestis ei sünni piisavalt lapsi, et ühiskond oleks jätkusuutlik (keskmine pidi vist olema 2,3 aga võin ka eksida). Seega toimub hääbumine. Moslemiusku immigrantidel on see näitja mitmekordne. Illustreerivalt:
http://www.data360.org/temp/dsg205_500_350.jpg
Seega võib väita, et kivisildniku rahva välja vahetamise teooria ei ole liialdus. Tegemist on küll pikaajalise protsessiga, kus täpselt tulevikku ennustada on keeruline. Ehk loodetakse, et need inimesed võtaksid ajapikku omaks hedonistlikud "läänelikud" väärtused.
Väiksed rahvad on ennegi hääbunud (liivlased?).
a
22. mai 2015, 21:10
Amen selle peale, pagulaste sisselaskmine on konkurentsitult eesti valitsuse halvim otsus (kui see reaalselt vastu võetakse, arvestades neid eurokintsu kaapureid, võetakse see sigadus vastu nagunii).
j
ja ka/ 22. mai 2015, 22:17
eesti noored on aru saanud mis toimub,proovisid küll raskelt laste ajusid loputada aga ei läinud läbi,kogu see valitsus ja targad eksperdid Mtü-kesed kes propageerivad väärikat kultuuri ja teavad kuidas eesti peab elama,kas ikka see Usa ja EL on teilt isegi mõistuse võtnud ,löövad iseendale viimast hingekella,head teed minna sotsid ja liberid,tuleb aeg ja kuhugile pole põgeneda omaenda rahva eest,kelle te reetsite.
v
Vaene/ 22. mai 2015, 20:21
Need on õiged ja karmid sõnad .
Isikud ,keda see tekst naerma ajas+(ERR,Valitsus ,KUKU,jt)lugegu seda veel üks kord.
Tänud Õhtulehele.
j
janek/ 22. mai 2015, 19:42
k
kaur/ 22. mai 2015, 18:54
õige.mida te väärakad me maaga ja rahvaga teinud olete.
õ
õigesse NLKP usku pööranud/ 22. mai 2015, 18:58
ega te muidu ka küüditajate järglasi oma ministriteks upita ega vanu kommuniste Brüsselisse ja Brüsseli taha tööle saada.
a
am/ 22. mai 2015, 18:53
Nagu ikka,kõik õieti öeldud.
b
Bb/ 22. mai 2015, 19:10
m
mm/ 22. mai 2015, 17:28
Vabandust, valehäire. "Postimehe" tsensorid on muutnud mu paranoiliseks.
m
mm/ 22. mai 2015, 17:25
Avaldasin kirjutisele poolehoidu - ja kommentaar kadus nagu niuhti! Jõudu, "Õhtuleht"!

m
mm/ 22. mai 2015, 17:21
Ega tabavamalt toimuvat kokku võtta vist annakski.
y
Y:/ 22. mai 2015, 17:05
Osaliselt ropendav väga õige jutt.
a
asjalik/ 22. mai 2015, 16:59
Tegelt tulebki kodanikualgatuse korras mingil inimõiguste ühendusel riigikohtu otsuseni jõuda, et kui üle piiri tuuakse inimesi, siis koheldakse neid mitte eelistatud seisundis, võrreldes kodanikega. Ja sama teave tuleb valitsejatel EU-sse ametlikult ka esitada. Või määratleda alla selle taseme jäävatele eestlastele samasugune põgenikustaatus ja nõutada neile EU toetus. Kohe on probleemid maas. Või peaksimegi ehk põgenema siinse viletsuse eest näiteks Brüsselisse ja Berliini ja sel nõudma tuhatkond eurot kuus paar aastat?
Ja tuua tuleb muide teismelisi, vanemateta lapsi. Kulu nendega väiksem, integreeruvad paremini ja sealt on mingigi lootus saada juurde reaalseid eestlaseid.
u
Urve/ 22. mai 2015, 16:59
Nõustun täielikult Kivisildniku kirjutisega . Miks see kommentaar kustutati?
d
22. mai 2015, 16:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
y
yyuu/ 22. mai 2015, 22:53
siin on enamus töötajaaid palgavaesed, EL sotsiaalsed tagatised eestlastele ei kehti, erinvalt põgenikest, kes onEL kaitse all.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee