Täna olid lõuna paiku häiritud Swedbanki kaardimakseterminalide ning internetipanga töö. Panga teatel on probleem üles leitud ning parandatud ning kõik teenused töötavad taas. 

Osa kliente ei saanud Swedbanki terminalides üldse kaardiga maksta ning osal toimus ühendus aeglaselt. Sama kehtis ka internetipanga kohta – sisselogimine võis võtta aega või osal ei toiminud üldse.

Tegemist oli kolmanda osapoole (panga koostööpartneri) seadmete tehnilise ümberseadistamise tulemusel tekkinud häirega, mis nüüdseks korda tehtud.

Antud intsident pole seotud viimaste päevade NETS Estonia juhtumiga ega ka nädalavahetusel toimuva pangasisese testiga, kinnitati Swedbankist.

Pank palub oma klientidelt vabandust võimalike ebamugavuste pärast.

PS. Kuna Swedbankil on käimas ka sularahavaba kuu, millest võtavad alati osa väga paljud kliendid, siis on meilt uuritud, kas intsidentide päevad lähevad arvesse. Ei lähe arvesse ei NETS Estoniaga seotud päevad, tänane päev ega ka nädalavahetuse päevad, mil toimub pangasisene test.

Nendel päevadel tehtud sularahatehinguid pank ei arvesta ning kliendid osalevad loosimises.

Jaga artiklit

20 kommentaari

M
mina  /   22:49, 23. mai 2015
tahtsin võtta automaadist sularaha, ei saanud, tahtsin maksta kaardiga, ei saanud. Oli tunne, et kassas palun saata arve oma pangale... Järgmine kord nii teengi.
T
TULETAN MEELDE  /   22:23, 23. mai 2015
ET TEGEMIST ON PEDERASSIDE BANGAGA.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis