Eesti uudised

Maksumaksja tasub rahvasaadiku eluasemekulud Tallinnas kuni 688,84 euro eest kuus

RIIGIKOGU LIIGE ÜÜRIKODU HÜVITAMISEST: "Loomulikult on see mujalt tulnuile vajalik."

Maarius Suviste, 14. mai 2015, 07:00

118 KOMMENTAARI

o
Oi/ 16. mai 2015, 10:48
No see on küll täielik jama ju! Kõrgematele inimestele makstakse kõik kinni! Aga mida peavad tegema teised inimesed?! Rügavad tööd päevast-päeva, mõni võibolla rügab mitme töökoha peal, et ära elada saaks kuu aega, süüa on ju vaja, autole on samuti kütet vaja, kõike on vaja! Teie seal nüüd ei suuda enda kõrgema palgaga ära elatud,et makstakse kõik kinni! Vastik on lugeda seda!
t
tore lugeda/ 16. mai 2015, 01:00
Minu mees käib ka Tallinnas tööl, kuid kodu on väljaspool Tallinna, sooviks ka soodustusi siis. Miks lihtrahvas peab tõmblema, et maksud maksta ja teile see kandikul kätte tuuakse. Nõmedad poliitikud....
s
See suur .../ 15. mai 2015, 12:56
inimeste oiguste eest seisja Kotka on nii kaua Tallinnas elanud ja kas toesti ei olegi selle aja peale veel korterit endale soetanud kogu aja hea palga peal olnud ja nuud kui sai suure surmaga riigikokku mis oli tema eluunistus siis kukkus kohe korterit uurima siin on ikka midagi vaga valesti
i
ints/ 15. mai 2015, 12:15
huvitav nähtus jah, see suutmatus oma palga ja kuluhüvitiste eest oma elamiskulude eest tasuda
kui on üks isik valitud riigikogusse, siis miks peaks ta üürima just suurt ja kallist korterit kesklinnas olukorras, kus
on piisavalt 1-2-toalisi üürikortereid ca 300-350 euro eest kuus
taksokulud hüvitatakse neile ju niikuinii
pealegi on oma kodu ülalpidamiskulud sel ajal, mil pealinnas ollakse, väiksemad
see on priiskamine, krahmamine, kust aga võtta on
ahned ja südametunnistuseta on need meie nö. rahvaesindajad
aga mis teha, kui kehtib see nimekirjade värk, kus eesotsas on ikka ühed ja samad näod, kellest kasu ei ole ja kes ei saa täis ega lähe lõhki
m
maksumaksja/ 15. mai 2015, 11:04
normaalne , riigiisad ei saa oma palgaga hakkama !?!?! Igasugused ilusad sõnad tahavad suust välja tulla !! Ja minul ema keda ma pean toetatama, kes tänu haigusele kaotas tõõ ja saab ja saab invaliitsus pensoni ainult 148.98 eurot kuus, kasvatama veel 1 last peab hakkama saama. No joppen puhh. Mis toimub siin riigis. Se et, meie riigikogulased kõike endal hüvitada lasevad , vot sellepärast ongi riigil eelarve puudu jääk ja makse ja igasugu aksiise tõsta tahavad kuna RIIGIKOGULASTEL jääb raha väheks. Nad ei hooli rahvast vaid rahast. !!!!!
m
mis maa/ 14. mai 2015, 21:12
m
milles või kelles küsimus? / 14. mai 2015, 19:44
Tallinnas käib pidev ehitustegevus.Miks ei suudeta/ei taheta? ehitada riigikogulaste jaoks pansionaati? Las nad siis elavad seal kenasti koos.Pidevalt ja mainivad,et töötavad lausa 24/7! Siis ju hea ühe katuse all oma parteikoosolekuid pidada. Ka ei riiva silma,kui kõrge saadik taaruval sammul voodi poole sammub. Kuhu nad om ahiigelsummad siis panevad? Elamiskulud makstakse kinni,tramspordikulud kaetakse,odav söökla ja kohvik riigikogus olemas,väliskomandeeringud kinni taotud? Vaadates praegust hinda mida eluaseme eest kompenseeritakse,peaks nad küll elama lukskorterites! Vaadake vaid korteriportaale Saaks hea kotreri tunduvalt odavamalt .Aga silm ahakkab ka see,et nii mõnedki üürivad korterit oma poistelt Seega taas korruptsioon ja rahakantimine Ülbusel ja ahnusel pole enam üldse piire.
e
eioleoluline/ 14. mai 2015, 18:58
ok väljapoolt tallinnat tulnud riigikogulane ei sõida igapäev koju on mõistetav.kuid siis võiks olla nende jaoks nn riigikogu ühikas.tuleks maksumaksjale odavam.

a
Alar/ 14. mai 2015, 17:43
Kui rahvas kõike lubab, siis riigikogus tehaksegi vaikselt omale sellised priiskavad palgad ja soodustused. Tundub, et saadikud on kõige abitum rahvas Eesti Vabariigis! Loomulikult on Eestis seaduse eest võrdsematest võrdsemaid, selles pole kahtlustki!!! Ega siis ilmaasjata sinna Toompeale ei trügita. Meenub Riisalu lause ühes telesaates, et ega tema palga pärast riigikokku läinud, sest erasektoris töötades teenis ta palju rohkem. Nüüd on sama mees riigikogust väljas, kuid erafirma asemel on ta kaitseliitlaseks hakanud. Huvitav, kas ta on minetanud oma oskused erafirmas töötamisel?
r
riisalu/ 15. mai 2015, 20:01
pole oma eraettevõtteid likvideerinud ei riigikogus olles ega ka hiljem, sealt saadav tulu võimaldab tal muul ajal tsirkust teha. Pealegi kuulus antud fraas tänasele rahandusministrile.
a
Alar/ 14. mai 2015, 17:43
Kui rahvas kõike lubab, siis riigikogus tehaksegi vaikselt omale sellised priiskavad palgad ja soodustused. Tundub, et saadikud on kõige abitum rahvas Eesti Vabariigis! Loomulikult on Eestis seaduse eest võrdsematest võrdsemaid, selles pole kahtlustki!!! Ega siis ilmaasjata sinna Toompeale ei trügita. Meenub Riisalu lause ühes telesaates, et ega tema palga pärast riigikokku läinud, sest erasektoris töötades teenis ta palju rohkem. Nüüd on sama mees riigikogust väljas, kuid erafirma asemel on ta kaitseliitlaseks hakanud. Huvitav, kas ta on minetanud oma oskused erafirmas töötamisel?
k
kana/ 14. mai 2015, 17:32
Meie võime siin kaagutada surmani, kuid nende muidusööjate paksust nahast ei lähe see kisa läbi. Nemad on ju puutumatud, eksimatud ja teevad ja loevad ainult meile seadusi ette. Miks nad ei maksa oma palgast ega suurtest esinduskuludest kõike kinni, kuna niigi on neil kõik prii. Palju neid ööistungeid neil on, kui juba poole päeva ajal kaovad kõik sealt saalist minema, kui see infotund neil on. Kui aga kohalolekukontroll on tehtud, siis on õhk puhas. Sõitku siis koju, igal ju auto olemas ja kütus ka prii. Aga kuula praegu nende põhjendusi, siis peab küll päris segane olema, kes neid ka usub.
v
Vikatimees/ 14. mai 2015, 17:25
täiesti ebaõiglane diskrimineeriv teiste kodanike suhtes,kes peavad samuti viibima tööülesannete tõttu kodust eemal-kuid ideaalses pätiriigis on u erilisete seadustega kaitstud kõik parasiidid,eliitpätid,vargad-see pole õigusriik vaid õigustühine pätistan.
m
Maakas/ 14. mai 2015, 16:41
Ajab harja punaseks. Nii ebaõige on elu.....
o
omg/ 14. mai 2015, 14:54
Mis mõttes see loomulikult vajalik on? Kui tavalised inimesed käivad kusagil kaugemal tööl, siis keegi ei maksa neile ei sõidu-eluaseme- ega toidukulusid kinni...Kas selle palgaga tõesti ei saa oma asjade eest maksta? Väga haige värk!
s
sad/ 14. mai 2015, 22:46
Mina töötan ka tähtajalise töölepinguga, mille pikkus on 4 aastat. Ja pidin millegipärast oma raha eest Tallinnas elamise üürima.
Mispoolest see riigikoguliige siis eriline on?
Kas nad nendelt esinduskuludelt maksavad ka erisoodustusmaksu? Siis on summa veel kahekordne.
t
tuleb/ 14. mai 2015, 14:41
pöörduda õiguskantsleri poole, et miks rikutakse põhiseadust. eesti riigis peavad olema kõigil VÕRDSED õigused. kui makstakse kinni nende 101 kõikvõimalikud kulud, siis peab seda tehtama ka kõigi ülejäänud kodanikega Eesti Vabariigis.
k
Kommentaator/ 14. mai 2015, 14:41

k
kõige räigem kuritegevus/ 14. mai 2015, 14:41
Kõige räigem kuritetegevus käib Toompeal,maksumaksja kulul.Keegi võiks kokku võtta kõik kulud ,mis on rahvalt välja pumbatud.Külm Taavi aga sõidab rahumeeli geisõbra pulma,see näitab ,et tal pole oma rahvast sooja ega külma.Bensiini hinda taheti tõsta oma lõbude ja heaks ära elamiseks,koos ärisõpradega.
k
ka lugeja/ 14. mai 2015, 14:37
Olen vanaisa ja kõigel lõpp!! Enne kui ei toimu mingit referendumit kogulaste mõtetute sissetulekute kohta,ei lähe MEIE PERE ENAM VALIMA TOOMPEA KLOUNE!!!
l
lihtsameelne/ 14. mai 2015, 14:37
On ju kuluhüvitus, miks peaks katma korteri üürimise. Egas kuluhüvituse väljavõtmine(nuputamine) ometi kohustuslik ei ole?
k
ka lugeja/ 14. mai 2015, 14:33
Olen aru saanud,et nende üüridega tehakse ka äri!! Üüritakse sugulase-sõbra korter,võibolla ka 1. toaline, ,,makstakse,, üür mis tuleb ju kogulase lisa ,,hüvedest,, ja pärast jagatakse sugulase-sõbraga see üürisumma omavahel ära!! Ega siis kõik kogulased ela siis üürikorteris kuigi neil selleks õigus!!
s
Sellist/ 14. mai 2015, 14:22
summat maksavad ka pered, kes kahepeale kokku teenivad riigikogulase palga. Häbenege, rahvateenrid! Kas see on eeskuju omadega toimetulekuks? Selline "lisatasu" tuleb seadusega lõpetada ja igaüks vaadaku oma rahakotti palgapäeval ja otsustagu, kas ja kus üürib korterit või sõidab kodu vahelt. Üheks lahenduseks on ka riigikogulaste ja valitsuse sotsiaalmaja.
v
vaatleja/ 14. mai 2015, 14:01
huvitav ? ei ole ju tegemist mingi asendamatu kõrgelt kvalifitseeritud tööjõuga. tahtjaid oli mitu tükki kohale. valik tehti mitte oskuste vaid poliitiliste eelistuste põhjal. kui nüüd ühele (t)öötingimused ei sobi leidub kindlasti asendusliige, kes vähemaga lepib.
m
14. mai 2015, 13:24
milleks neile palk kui kõik nende tarbimine kinni makstakse-korter,auto,kütus ,internet,telefon,reisimine,söök......MILLEKS NEILE PALK?
h
HAHAHAAA/ 14. mai 2015, 13:03
KITSEKARJUS SAI MAALT LINNA JA KOHE LARISTAMA

k
kas ma olen nõus?/ 14. mai 2015, 13:01
kas ma maksumaksjana olen nõus, et maksan kellegi korteriüüri kinni või keegi saab oma koreteri eest maksumaksja raha... ja seda ikka päris korralikult kuupalga ulatuses. miks ma sellega nõus pean olema? miks see olukord selline on?
h
Huvitav/ 14. mai 2015, 12:53
Mina ei ole näinud mitte ühtegi kuulutust kus üürisumma leks olnud 688,84. Siin lausa 2 seltsimeest sellise korteri leidnud. Summa on ka juhuslikult maksimum väljamakstav summa riigikogulasele
h
huvitav..................../ 14. mai 2015, 12:51
Ma ei ole näinud uhtegi kuulutust kus oleks üürisummma olnud 688,84, siin on aga isegi 2 seltsimeeest leidnud sellise summaga üürikorteri, mis juhuslikult on ka maksimumsumma mis neile välja makstakse.
v
vist kodanik/ 14. mai 2015, 11:58
Miks ei võiks neile ehitada Lasnamäele kortermaja?Ööistungilt koju võiks neid viia siis üks suur buss.
Autokompensatsioon maha ja ongi nii lihtne.Aga 600 üürida korterit?Kas on eetiline.Mustakal saad 3 toalise 300 kätte
r
14. mai 2015, 11:53
riigikogu liikmetel on samad õigused pagulastega: elamispind maksumaksja kulul, kulutoetused, ja igakuine ülalpidamistoetus, mida riigikogulased palgaks kutsuvad.
Töötajatel on ainult kohustused makse maksta.
m
maakas/ 14. mai 2015, 11:50
ja seadustes võiks olla korstnapühikjatel nn "kindel visiiditasu", kunas see on riigi poolt tehtud kohustuslikuks. Ja seda kohustust tuleb täita igaastaselt (kui ei täida, siis järgnevad sanktsioonid). Korstnapühkijad kirjutavad ikka väga müstilisi summasid välja.
w
14. mai 2015, 11:48
www.millimalli.blogspot.com
j
Juula/ 14. mai 2015, 11:37
No neid üürileandjaid peaks rohkem uurima. Kas on tuttav või sõber ja kui suured need kulud seal korteris siis on? Üürileandja peab ju tulumaksu ka maksma. Kas maksavad? Mingid skeemitamised on ainult. Tooge avalikkuse ette.
w
www.millimalli.blogspot.com/ 14. mai 2015, 11:47
Toomas Kivimägi on harjunud köik muidu saama ! Majagi sahkerdas tenniseväljakule .
t
14. mai 2015, 11:52
Ta on ju vana kommunist !

k
14. mai 2015, 11:35
Kahju,et ei küsitletud EKRE saadikuid, oleks olnud huvitav kuulda nende seisukohta.
j
ja kui mina/ 14. mai 2015, 11:32
oma 500sest palgast pean maksma üüri 150+kommunaalkulud. sest minu kodukohas lihtsalt tööd ei ole. las arvutavad välja palju mul elamiseks alles jääb. katke minu kulud kah, sest teenin eesti riiki.
r
riigikogu/ 14. mai 2015, 20:25
ori peabki isandat teenima ja vait olema!!!!
s
Siin ei jää muud üle/ 14. mai 2015, 11:28
Kui teha uus erakond, kannatada need neli aastat ja siis tulla välja ühe lubadusega - Vähendame riigikogu töötajate hüvesid, kulusid, tasusid. Ei mingeid kinnimaksmisi tegudel mis on isiklikel eesmärkidel, ei mingit korteri üüri maksmist rahva raha eest, ei mingit auto eest maksmist rahva raha eest, ei mingeid valimiskampaaniaid rahva raha eest, vähendada riikide ettevõtete juhtide ulmelisi palku. See list on pikk. Algul tuleb riigikogus asjad korda ajada, alles siis saame hakata tegema normaalseid lubadusi. Hea külg on see, et raha selle arvelt riigikassasse jääb rohkem :)
ü
üks kommentaar veel/ 14. mai 2015, 11:20
mis siin keerutada, see on ju otsene vargus läbi lillede
o
onujuhan/ 14. mai 2015, 11:17
ega meite kirumine on kui hane selga vesi. võtkem parem lugupeetutest eeskuju kuidas siin riigis elama peab.
omal ajal küsiti brezhnevi käest, et kuidas me hakkama peame saama? leonid iljits vastas, et tema käis ülikooli ajal vagunitest arbuuse laadimas, 2 arbuusi koormasse ja üks kõrvale. ja läkski kogu riigis kõrvale panemiseks. niiet, võtame aga eeskuju ja teeme järele, oleme natukene positiivsemad :-)
i
IRW/ 14. mai 2015, 11:10
k
kodanik/ 14. mai 2015, 11:03
Selline riigi raha varastamine tuleks otsemaid lpetada - las elavad oma palgast!
m
Mr. John/ 14. mai 2015, 10:58
Vaatasin, et paljud inimesed on vastu, et riigikogulastel hüvitatakse nii elamine kui muud asjad. Aga miks riigikogulased on tõstetud nii kõrgustesse, nad pole pühakud. Mõni riigikogulane on ju isegi kriminaalse süüdistusega. Miks ei ole sellise situatsiooniga midagi ette võetud ja lasti kandideerida ja nüüd istub jälle "tarkade mäel"?
Kui mina või keegi teine kanditeerib mingile tööle, siis ise peame leidma pinna ning oma rahadega kuidagi toime tulema.
On tunne, et riik ise tahab, et inimesed hakkaks mässama, maksudest kõrvale hiilima jne.
Jääb mulje, et tehislikult tekitatakse mingi probleem, et mõned ametkonnad saaks seda lahendama hakata.
Sooviks, et tavainimestel ka hüvitatakse elamine ja mõned asjad veel. Hiljuti oli juttu, et inimestel pole raha hammaste parandamiseks, mõnes kohas puudulik meditsiini kättesaadavus ja osutamine.
Võiks siis neid asju aidata kuidagi siluda.
Kuidagi haiglane on ühiskond. Mõned unistavad kallistest ametiautodest (tavainimestele soovitatakse säästumasinaid), kõiksugu hüvitised valitud seltskondadele jne. Minu teada on ju Riigikogu töö mingi tähtajaga. Aga miks makstakse riigikogu liikmetele hüvitist ka siis kui nende aeg saab läbi. Seda võiks ju võrrelda koondamisega. Või on neil tõõlepingus kirjas, et nende töö on tähtajatu.
Kuidagi rahapesuna tundub kõik see situatsioon.
Paistab, et riigis raha jätkub, et vasakule paremal loobitakse.
Jõudu kallis Eesti Riik.

r
Riigikogulastele/ 14. mai 2015, 10:57
Kas teil, varganägudel, tõesti sellest palgast mida teenite ei jagu korteri üürimiseks ja autoga sõiduks? Häbi võiks olla!
m
mis/ 14. mai 2015, 18:35
sõiduks,mõni ei jõua isegi banaanisealolijaist osta....
e
eksmaakler/ 14. mai 2015, 10:52
üks Kesk-Eestist pärit kogulane oli omal ajal vägagi huvitatud paarist väikesest korterist südalinna lähedal, plaaniga osta tütre nimele ja siis tasapisi hüvitistega tasaarveldada. Küllap on ka praegu sarnaseid tegijaid.
m
miina/ 14. mai 2015, 10:50
Alalist riigikogu ei ole üldse tarvis. Nõukaaegne ülemnukogu käis koos paar korda aasta ja mõni erakorraline veel. Säilitati töökohal keskmine palk ja kogu lugu. Seal osalemine oli au ja uhkuse küsimus ja kõik sai tehud. Võiks järgida ja milline rahaline kokkuhoid.
t
14. mai 2015, 10:50
toome need mustad siia keda euroliit väga peale sunnib,nemad oskavad hästi organiseeruda ja kisada,küll nad ühel hetkel vargamäel mässamas,mõne saadame energia jaotusvõrku tööle galeeriorjadeks väntama siis võib-olla saab ka elektrihinna alla.
t
14. mai 2015, 10:44
tekkis ketserlik küsimus-kas siis tallinnas alaliselt elavad külakurnajad kadedust ei tunne või kompenseeritakse althõlma ka neile midagi...lihtsalt selline uitmõte.
m
merka/ 14. mai 2015, 10:37
kas kinnisvaraturul odavamaid kortereid pole??????? KOHUTAV! Auto, riided, telefon, korter... milleks palk siis?
e
Elbil/ 14. mai 2015, 10:26
Teate, me valisime nad Toompeale aga mitte ei kohustanud sinna minema......!!! Iga-uks maksab oma palgast ikka elu-olu ise, Toompea SEAKARI !
a
aardeotsijate ühiskond/ 14. mai 2015, 10:23
Kui võrdsest kohtlemisest rääkida, siis miks on ebavõrdses seisus tavatöötajad, kes Tallinnas elamispinda üürivad? Kui müüja või tehasetööline peab enda palgast üüri maksma, siis miks hakkavad riigikogulased enda puhul inisema mingitest vaatenurkadest ja õiglusest?
Paistab, et omaks on võetud vaikimisi reegel- riigikogulane ei tohi oma palgast mingeid elamiskulusid maksta. Tekib küsimus, milleks neile üldse palka maksta? Hüvitame neile põhjendatud kulud ja kogu lugu! Või siis saagu palka, kuid katku oma kulud sellest.
h
Huvitav jah!/ 14. mai 2015, 10:38
Nad saavad palka ja lisaks makstakse neile elamiskulud kinni; mingi loogika järgi tuleb välja, et ega nad nt toiduks suurt midagi alla tuura ja graavilõhe osta tohigi, sest mingi tühise seaprae näitamine kuluhüvitise saamiseks oleks ehk neilegi piinlik - või ei olegi?

r
rein/ 14. mai 2015, 10:19
Ûhiselamu ehitada ja siis pidagu öö vöi nädalalöpu istungeid pidzaamad seljas,ei ole vaja mingeid lisa esinduskulusidki enam...
s
Siret K./ 14. mai 2015, 10:15
Pole paha! Siret Kotka rentis 600 euro eest korterit oma healt sõbralt Andres Viderilt, kes on OÜ Delmontes omanik. Siret elab endiselt Kadriorus, kuid kasseeris raha ikkagi sisse.
p
Paul/ 14. mai 2015, 10:09
Nad on valitud rahva raha raiskama :
j
Jänks/ 14. mai 2015, 10:07
Põhiseaduse järgi on kõik kodanikud võrdsed ja kui riik hüvitab riigikogu liikmete üürikulud, siis peab ta ka hüvitama tavakodaniku üürikulud kui inimene on oma töö tõttu sunnitud elama kodust eemal üüripinnal. SLÕhtulehe ajakirjanikel, kui meil üldse eksisteerib vaba meediat kes julgeb jupijumalatele ebameeldivaid küsimusi esitada, on aeg minna selle teemaga õiguskantsleri jutule ja küsida miks rikutakse põhiseadust, miks Eesti riigis ei ole kõik kodanikud võrdsed?
Ükskord lõppeb sellise ebaõigluse tõttu ka eestlaste kannatus, Eestist saab järgmine Ukraina ja Putin Kremlis naerab, sest meie omad poliitikud on tema eest ta musta töö ära teinud.
a
Aunaste/ 14. mai 2015, 10:02
on kadunud, muidu oli suu kõrvuni, kas nüüd on pappi täis või? tühi koht, ullike eit!
t
Tema ju/ 14. mai 2015, 10:36
ootab suvepuhkust! See kaks ja pool kuud on vaesekese NIIIII ära vaevanud! Ja egas ainult tema, teised ka ikka!
k
Kui rahvas on riigikogu liiget valinud, siis mõistlik, et makstaks et makstakse kinni üür, s.t elukoht./ 14. mai 2015, 09:55
Mis põhjusel makstakse kinni eluruumiga seotud kõrvalkulud (kulud küttele, elektrile, veele, prügiveole, hooldusele ja muudele eluruumiga seotud teenustele)?
Kas oma kodus elades ja mujal töötades maksab tööandja kom. kulud kinni?
Ei leia ühtegi põhjendust, miks riigikogu liikmele tuleb võimaldada tasuta vannis käimist jms?
m
Mati/ 14. mai 2015, 09:47
Eesti on vaene riik.Vaene vaid tavakodaniku suhtes.Need,kes saavad riigi palgale,unustavad ära vaese riigi tavakodaniku mured ja paraku muutuvad kohe ütleme küünilisteks.Kõik hüved,mis eelnevad riigikogulased on tulevastele ametikaaslastele määranud,on nagu loomulik osa nende jaoks.Seejuures jahutakse pikkadel ja pikkadel istungitel lastest,kes peavad minema magama tühja kõhuga.Sest raha pole kusagilt võtta.Raha saab juba Riigikogu ja valitsuse seinte vahel otsa.Põhjuseks pillav elustiil rahvaesindajate poolt.Rahva pahameele põhjustanud riigireformi ei paista kusagilt.Milleks 101 Riigikogu liiget kõrgete palkadega,kuluhüvitistega,eluaseme kuludega ja peale ameti lõppu ka veel suured kompensatsioonid.Ja lapsed lähevad magama tühja kõhuga.Teiste riigiametnike kõrged palgad ei tee ka au vaesele riigile.Minu arvates on EESTI VABARIIK paljude küsimuste suhtes täiesti ebaõnnestunud.Kartulikoorte söömine on toonud õnne ainult riigiametnike õuele.Valitsuse liikmete uhked autod kõrgete liisimistasudega annavad teada,et ``tehke meie sõnade järgi,mitte tegude``.
k
Kas ei saada aru või/ 14. mai 2015, 09:45
Te tainad ei suuda endale sukapükse osta ega korterit üürida oma palga eest. las aga rahvas maksab. Mida peavada tegema tudengid kes elavad üürikorterites? Kes neil selle kinni maksab? Kas ka rahvas? Krtr te peaksite seda tööd tegema TASUTA ja elama enda kulude kirjadega. See oleks õiglane, sest te olete valitud rahvast esindama aga mitte palka saama.
k
.../ 14. mai 2015, 10:01
kas sina oleksid nõus tasuta töötama? ja riigi juhtimine pole kerge..aga teiste inimeste tööd kipume alati kõige paremini teadvat....
see on tõsi, et vähemat poole üürist võiksid nad ise tasuda...oleks mõistlik....aga selline teiste töö hindamine, millest teil tegelikult aimugi pole, ei kõlba küll kuhugi....
aga nohh...eks eestlastest kommenteerijad olegi enamus igasugust sappi ja kibestumist täis...
x
xxxx/ 14. mai 2015, 10:36
Kas mõni riigikogulane on vastutanud kahju eest mis on riigile ja rahvale
tekitatud
r
Riina/ 14. mai 2015, 10:57
kommunaalkulud peaksid nad kindlasti ise maksma Praegu riigikogujad nagu Vao külas pesitsev Aafrika põgenike seltskond, kelle elu makstakse viimse senidini kinni, ainus mure jalgpalli taguda ja iga hinna eest töötegemisest hoiduda. Nujah, Toompea seltskond siiski tööd teeb.......aga saab selle eest ka korralikult tasustatud

R
.../ 14. mai 2015, 09:42
Rahandusministeriumi hoone lammutatakse maha. Ministeerium ise viidi uue maja valmimiseni Endla tänava hoonesse. See näitab, et antud maja oli liiga suur. Mahub ka väiksemas majas tööd teha. Endine hoone oleks tulnud ümber ehitada riigikogulaste korteriteks ning kogu probleem oleks lahendatud. Samuti võiks ehitada Lasnamäele riigikogulaste ühika, kus oleks ühe ja kahetoalised juba möbleeritud korterid nagu hotellides.
e
Eesti moodi./ 14. mai 2015, 09:33
Miks makstakse nende üüripind kinni? Kõikidel on neil seal auto ja kui vaja sõidavad Tallinna ja makstakse edasi-tagasi bensiin kinni. Meil elavad inimesed paljud üürikas ja maksavad kinni oma pisikesest palgast ja peavad veel pere söögiraha maksma. Kätte ei jää midagi ja jääb veel puudu seda raha. Miks me peame siin elavad inimesed kinni maksma nende elamised, kui palk on neil üle 3000 euro? Häbi peaks olema neil.
j
Jah.../ 14. mai 2015, 09:32
..kes minu üüri kinni maksab,kui töötan Tallinnas ja elukoht Võrus.Paraku see üür on veel täiendav tasu riigi rahakotist.On ikka osatud teha omale seadused,KUI PALJU HÜVESID oma kasuks teha.Rahvas nn.valija maksa kõik kinni.Veneajal parteilane küll palka ei saanud ja ei mingeid hüvesid.Tehti kõike südamega ja tasuta.Küll meie nn.saadikud on ahned,missionitundega ei tehta midagi.Rügatakse oma era ettevõtlustes ja 100% nn.riigikogulase palk jookseb.
Rahvas jälgige TV`s riigikogu istungeid,näete palju kohal ja kes on.Istungite saal liiga tühjavõitu,ouudujaid oi,kui palju.
p
Põhitöö/ 14. mai 2015, 10:05
seisnebki neil tööga komisjonides ja valijatega kohtumises,millest mingit märki maha ei jää.Üks tarkpea panustas oma ajakulu veel ööistungitele!
p
puudega/ 14. mai 2015, 09:31
kuidas saab inimene otsustada kogu riigi elu ule, kui ta ei suuda endale elamist uurida sobiva hinnaga.
Tallinnas uhiselamuid kullalt, eks riik ostku Paljassaares voi Mustamael moni uhiselamu ara, kus nad siiis kasvoi tasuta elada saaksid, tuleks maksumaksjale odavam.
Uldse ei peaks sellistele isegi palka maksma, kui isegi televisioonis naidatava infotunni ajaks ei joua ennast istungitesaali vedada. Peaks kontrollima, kui suure vaimupuudega sellised on ja siis otsustama, kas see on joukohane too voi peaks oppima karpe kokku panema juhendaja kae all.
k
KATS/ 14. mai 2015, 09:26
Mina siis oma alampalgaga kuuse all ja nendele, kes teenivad tuhandeid makstakse üür kinni ....pluss veel esinduskulud jne. Ebameeldiv lugeda sellist artiklit.
n
No mis.../ 14. mai 2015, 09:25
on ometi viga Eesti riigil!!! Ise teenivad tuhandeid ja julgevad veel mingit üüriraha küsida. Kui neilt "mugavusinimestelt" (mõtlen Riigikogu), see punt hüvitis ära võtta poleks vaja mingeid makse tõsta. Äkki oleks aeg alustada sellest otsast! Aga no nemad meil ju nii kaugel kodust ja teevad jubedalt tööd (naeru koht). Äkki maksaks veel koduigatsustasu kah. Palk ju niigi väike, vaesekesed. Eesti rahvas ärgake, selliste sigaduste vastu tuleb midagi ette võtta.
n
nõmedused/ 14. mai 2015, 09:23
Ja pealekauba hakkate ise oma kulutuste eest maksma nagu maksavad normaalsed inimesed enda kulutuste eest kaua te kavatsete teiste persepeal elada,,,,tobujobud!
i
imestaja/ 14. mai 2015, 09:23
Tsirkus bartselona.Eestis on kõik võrdsed ainult ühed on võrdsemad.

t
tobudekari/ 14. mai 2015, 09:20
Pagan võtaks,mina käin samuti tööle 60 km päevas,kes minu kulutused küll kinni maksab vaadake meie palkasid,kuradi oinad sihukesed,tormavad ringi nagu peata kanad midagi tarka nad teha ei oska ainult oma kasuks!
t
tuntud kelmid/ 14. mai 2015, 09:16
Mitme toalise saab 688.- eest kuus? Ahnus ja kavalus on selle asja nimi!
t
14. mai 2015, 10:46
tegelikult on üür 300 aga ülejäänud keevitatakse külge
k
kade/ 14. mai 2015, 09:11
Sõle tn korteri eest 686 euri??? kapo peaks asja üle vaatama
t
tom/ 14. mai 2015, 09:11
ja nüüd siis veel siia mingeid jooksikuid ka vaja ülalpidamisele vötta! küsigu ennem,kas rahvas on nöus,et mingid jooksikud tulevad siia aafrikast ja venemaalt ning mujalt?! pole omadele öiget palka töö eest .siis veel neile?aga miinimum palka ei saa valitsus ju suuremaks määrata-siis ei ,,,,,anneta,,,enam ükski firma juht erakondadele midagi? ka ei saa maksustada pankade kasumit-jällegi jääks annetused ära!
t
tom/ 14. mai 2015, 09:06
kas nendes korterites on siis köik asjad kullast ja kalliskividega kaetud? teenija tömbab teki peale-hommikul viib sind süles vannituppa-peseb-kasib..topib söögi -joogi suhu? vöi teeb ka ,,,nämmu,nagu lastele?vetsu tahad-toob potitab su ära? kas nii?see köik on sahker.mahker värk,,,oma erakonna inimestelt vöetakse korter ja las loll rahvas maksab?!selle raha eest oleks pidanud korterid,mis olid riigikogu liikmetel kasutuses,ammu ilma ära ostetud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
siin oli kellegil plaan lehes kirjas,,,21 riigikogulast keskmise palgaga ( arvestatakse tunnid mis kuluvad koosolekutele) ja siis 3 ministrit,,sise-völis,ja-peaminister,,ei mingit presidenti ega tema naist !!!!viimane on möttetu raharaiskamise koht,,pole tal ju mingit vöimu,ainult käib mööda ilma kohtumistel-söömingutel?!
p
pühavaim/ 14. mai 2015, 09:06
Ei saa ma sellest asjast aru! Kas Riigikogusse saavadki vaid ebaeetilised inimesed või muutuvad nad Riigikogusse saades ebaeetiliseks? See on ju nagu mingi mülgas, mis määrib ja neelab jäägitult.
m
mp/ 14. mai 2015, 09:03
Ma arvan et riigikogu liikmed võiks oma OMA PALGA EEST autosid liisida ja kortreid üürida, nii oleks ehk nii mõnigi auk riigieelarves täidetud.
p
pm/ 15. mai 2015, 01:52
Palk ju nõnna väike, ei jagu!
h
h/ 14. mai 2015, 08:57
See peaks olema osaline hüvitamine, miks nad elavad tasuta? Mingi osa peaksid nad ikka ise maksma siis oleksid elamispinnad ka mõistliku hinna eest valitud.

b
14. mai 2015, 08:57
broiler palling pole ka endale korterit osta jõudnud.
h
häbematus/ 14. mai 2015, 08:55
Miks need krt peavad olema kõige kallimates rajoonides? Häbematus, see on rahva raha, mida te laristate, selliseid inimesi ei taha kuulatagi, kui räägivad oma panusest inimeste elujärje parandamisel.
t
tule taevas appi/ 14. mai 2015, 09:21
KAPO peaks uurima, kes need "üürileandjad" tegelikult on ja kuidas " üürijaga " seotud.
r
Raivo/ 14. mai 2015, 08:54
Paljud inimesed käivad pealinnas tööl, neile ei maksa keegi sentigi, ega teid sinna sunnitud minema, võiksite ise maksta.
j
Juta/ 14. mai 2015, 08:51
Roosimannustelt ära võtta elamud, nagunii on need sahkerdustega saadud.
h
Hille/ 14. mai 2015, 08:50
Ilves andku ära Ärma talu, mis on riigi rahadega üles upitatud.
o
oih/ 14. mai 2015, 08:45
See on habematus, kui nii kosmilise palgaga majandada ei oska, siis ei ole sellist esindajat kull vaja.
Pole ime, kui meil majandus haabub - riigikogulane on heaolupilves.Tavaliste inimeste probleeme ta selle rahassuplemise parast ei moista - ka ei maleta enam kuidas pariselus peab hakkama saama.
m
Mulle/ 14. mai 2015, 09:34
meeldib see kommentaar kohe väga, väga.
l
Ly/ 14. mai 2015, 08:37
Eesti riigil ei ole raha, loomulikult, kui kulutab iga kuu 100-le saadikule tohutu summa bensiini raha, peale selle osale neist üüratu summa üüriraha, oleks, et valiks tagasihoidliku 1-toalise korteri, seda enam, et on ülalpeetav. Urve Palo, jätkake oma sotsiaalmajade ehitamise projekti, Teie töökaaslased vajavad üürikortereid. Ammu on jutuks olnud 50 riigikogulase valimine riigikogusse. Miks raiskate maksumaksja raha, mind ei huvita iga päev lugeda erakondade omavahelisest kemplemisest materdamisest. Ärge raisake energiat tühiste sõnade loopimisele.
a
anno/ 14. mai 2015, 08:36
Miks nad peavad nii suuri ja kalleid kortereid üürima? Nädalavahetuseks sõidavad koju ja nagu nad ütlevad, et tööl peavad olema hiliste õhtutundideni. Kuna nad siis selles suures, kallis korteris üldse on?

i
imelik/ 14. mai 2015, 08:32
kui on päev pikk , õhtud tööl ja ööistungid siis milleks veel korter kui elatakse töö juures, või nagu ütles kosmosemutt 24/7 ja kuna tegu on vabatahtliku rahva koinimisega siis tuleks hoopis selles ametis olemise eest peale maksta
.
Tegelikult...../ 14. mai 2015, 08:29
.... peaks see artikkel olema rubriigis " Kiiksud ".
l
lugesin/ 14. mai 2015, 08:23
läbi need üürijad ja summad mis korterid maksavad ja liidame siis need rahad kokku ja palju kulub siis maksumaksja raha igas kuus???? see summa on väikese Eesti jaoks kosmiline ja pensionärid virelevad alla 300 sissetulekuga. KAS TEIL TÕESTI HÄBI EI OLE????
p
penskar/ 14. mai 2015, 09:37
kui saaksin sellise summa, nagu kõige kallim üür, oleksid minu mured mitmeks aastaks murtud. Paneks selle kirsturahaks, tasapisi korjaks juurde, nii 20 .- euri kaupa ja saaks mur akelast. Muidugi on see mõte ja minu sitt seis mu oma mure.
p
pff/ 14. mai 2015, 08:17
Võru elanik peab parlamendiliikmena olema võrdses seisus Tallinna elanikuga. Ühiskonna jaoks ei oluline, kas Võrust pärit juuksur või taksojuht saab Tallinnas elamist lubada, aga on oluline, et Võrust pärit parlamendiliige saaks.
a
Ann/ 14. mai 2015, 08:14
lihtsam on ehitada 101 korteriga sotsiaalmaja😀
j
jah,/ 14. mai 2015, 08:25
Täpselt minu mõte-ehitatagu riigikogu ühiselamu,siis on kõigil võrdsed tingimused, muidu mõni tunneb ennast kehveminu, et peab südalinna asemel kadriorus korterit üürima...
m
miks vajalik?/ 14. mai 2015, 07:59
kui mina elan maal ja pean linnas tööl käima, siis on see minu mure , kas ma sõidan iga päev 80 km või üürin endale linna elamise. mitte keegi ei kompenseeri mulle elamispinna üürimist. Riigikogu peks panama eesti keskmise palga peale, kusjuures maksavad kõik oma kulud kinni ISE. nagu iga muu inimene selles riigis. Sellepärast nad sinna nii trügivadki, et saaks ometi hea põlve peale.... lihtsalt viha teeb.
e
ei saa/ 14. mai 2015, 08:07
kui panna riigikogu keskmise palga peale, siis jærgmisel kuul on keskmine palk langenud 200.-euro peale kuus.
j
jah / 14. mai 2015, 07:50
Nad kõik on sinna vabatahtlikult trüginud, nii nagu tavaline inimenegi otsib omale töö ja katab oma kulud. Riigikogus olemine peaks olema ja saama auasjaks,mitte raha teenimise allikaks, kus kulud kaetakse riigile oluliste kohtumiste eest, mitte a’la kohtumine valijatega või tutvumine teise riigi parlamendi vaatamisväärsustega.
k
kuluhüvitise/ 14. mai 2015, 08:08
saavad ka vabatahtlikult...
k
Kah valija/ 14. mai 2015, 12:48
Kuda nii--vabatahtlikult? Ikke valijad, needsamad, kellega yrask"kohtumas käib", valisid ta sinna "marjamaale"...Kaesin yks õdagu mingit filmi, kus näitleja sõnas oma naisele---see inime, kes siia maailma lapse sünnitab, on julm... Usun, et see lause peaks olema valimistel iga Eesti partei esikaanel. Niisuguseks on see elu siin ,Maarjamaal ,muutunud..
r
Riigikokku kanditeeritakse/ 14. mai 2015, 07:46
ikka ja ainult enda paremaks toimetulekuks, nn.eesti asi on enamasti teisejärguline.

a
Aadu/ 14. mai 2015, 07:41
Ei pea seda õigeks neid hüvitisi nad on rahva teenrid ja minu meelest 1 vabariigi aegu ei makstud neile midagi
z
z/ 14. mai 2015, 07:38
Riigikogulast ei ole ju keegi sinna vägise viinud tööle. Selleks tal ju suurem palk ongi. Selle eest saab ka korterit üürida kui see on vajalik. Miks lihtsurelik peab ise oma korteri kinni maksma kui teise kohta tööle läheb ja palka pole ollaga. Ma saan nii aru, et inimene valib ise endale töö ja vastava korteri, mille jõuab oma palgast kinni maksta. See on tema enda asi, kas üürib,elab sugulaste juures või telgis.
m
Mait/ 14. mai 2015, 07:36
Ainult vabandused, et ei peaks oma palgast maksma elamiskulusid. Lihtne inimene tuleb maalt linna, üürib korteri ja maksab lõpuks pool oma palgast selleks, et ta saaks linnas tööl käia.
m
miia/ 14. mai 2015, 07:36
Issand jumal!!! Nad saavad ju ka palka ja mitte vähe... milleks midagi hüvitada neile??? Nad peaks ju sellega arvestama kui kandideerivad sellele kohale. Arusaamatu... teised INIMESED maksavad kõik oma eluaseme eest ise, aga ju nemad siis ei ole kahjuks enam INIMESED...
m
Maakas/ 14. mai 2015, 07:35
Arvestades Riigikogu liikmete palganumbreid poleks neile mitte mingisuguseid hüvitisi tarvis. Samahästi võiks nõuda ka näiteks kuskilt Lõuna-Eestist pealinnas tööl käiv lihtinimene et vajaks hüvitist üürikorteriga seotud kulude katteks. Aga talle seda ei võimaldata. MIks? Kas ta on halvem kui Riigikogu liige? Arvan et mitte. Lihtinimesed koos panustavad oma maksudega Eesti majandusse palju enam kui Riigikogu liikmed kes tekitavad vaid kulutusi.
Minu vastus eluaseme kulude hüvitamisse Riigikogu liikmetele on kindel EI. Ise nad kipuvad sinna, las siis maksku ka ise seal tööl käimisega seotud kulud.
Pensionär./ 14. mai 2015, 07:29
Inimesele, kes tuleb maalt pealinna TÖÖLE, alla-tuhandeeurost palka teenima on VAJALIK eluasemekulude hüvitamine. Riigikogus lössutamie eest saab piisavalt raha, et endale kesklinnas ka LUKSUSKORTER üürida.
Lisaks...../ 14. mai 2015, 07:34
Muidugi on ka Toompeale " valitute " hulgas selliseid isendeid, kes rahanumbritest ei jaga ja palgaga välja ei tule. Nende jaoks võiks olla äärmisel juhul mingi sotsiaalmaja tüüpi ühiselamu.
a
14. mai 2015, 07:28
Arvan, et rohkem valima ei lähe. Riigikogu liikme palgast ei suudeta isegi enda elamispinna kulusid katta, lisaks saavad veel üle 1000 euro kulutoetusi. Pensionärid,kes neid valinud ja 300 eurot kuus saavad, peavad siis seda normaalseks pidama või?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee