Kommentaar

Kari Käsper | Õigus varjupaigale kui igaühe üleilmne turvavõrk

Kari Käsper, inimõiguste keskuse juhataja, 13. mai 2015, 17:47

49 KOMMENTAARI

e
eestlane/ 12. juuni 2015, 06:57
Üldiselt võiks sellised Kari sugused eesti rahvuse ja identiteedi hävitajad riigist välja saata.
k
Kalev/ 23. mai 2015, 14:45
Nii lolli juttu kui Kari käsper ajab naljalt ajakirjanduses ei leia. Talle sekundeerib ehk ajust vaba Remzujev.
Loomulikult tuleb Karil laulda seda laulu mida leivaisa käsib ja kelle peost ta puru sööb. Minul, sorry on aga sellest sügav poogen ja mina teen kõik selleks et Eestimaa jääks mu lastele puhtaks ja rikkumatuks mudakoonude poolt. Ma tahan et Eestimaa oleks eestlaste päralt!!!!!! Ma tahan, et meie riik ei osale selles "põgenike" tsirkuses kus liiguvad tohutud rahad ja mis tegelikkuses on lihtsaLT SUUR ÄRI kus pisike klikk saab hästi makstud. EI, kindlasti ei igasugusele inimsmugeldamisele.
Ma olen nõus aitama osta padruneid ja relvi, et saata missioon vahemerele, mis hoiaks juba eos ära igasuguse inimsmugeldamise Euroopasse. Aga ma olen kategooriliselt vastu, et tuua siia võõrast kultuurist ja teisest kliimast, teiste arusaamadega rahvast. Kari Käsper peaks vastutama sellise poliitika eest, mis isegi lühikeses perspektiivis tähendab eesti rahva genotsiidfi.
k
Küsiks arglikult:/ 15. mai 2015, 20:00
Kuhu me ise siis peaksime põgenema?
a
arutleja/ 15. mai 2015, 10:23
Kui valdav enamus on ütelnud oma arvamuse, siis ongi see rahva hääl/arvamus!
k
Kodanik/ 14. mai 2015, 15:19
Mulle näib, et kirjutise autor püüab igati õigustada oma ametikohta. Mõned küsimused:
-Kas inimkaubandust saab võrrelda pagulusega?
-Miks me ei hooli tõelistest abivajajatest nende kodumaal, nendast kellel pole piisavalt raha maksmaks inimsmuugeldajatele?
v
valikuline moraal/ 14. mai 2015, 15:02
Käsper teeb tööd välistahade eest.
Nüüd kus läbi Eesti rajatakse raudteed, oleks aeg tal inimõigusi ja muud demagoogiat kasutades kaitsta eesti inimesi kelle kodud ja elukeskkond hävivad.
Aga seda ta ei tee: raudtee on samade jõudude projekt nagu sundimmigratsioongi.
Tema asutus on kunstlik moodustis mis suunatud internatsionaalsete välisjõudude teenimisele.
k
????/ 14. mai 2015, 14:23
kus on eestlaste varjupaik, kui Eesti on kogu maailma varjupaik?
m
Meediakriitik emeritus/ 14. mai 2015, 13:46
Miks ei ole Kari Käsper lülitanud artiklis roodud positiivsete näidete nimekirja ühtegi Aafrikast pärit neegrit, vaid opereerib rassistlikult ainult valgete, europiidset rassi inimestega? Kus on näited neegritest?

k
konsa/ 14. mai 2015, 13:29
veel multikulti vägivallast
http://dailykenn.blogspot.com/
The murders so brutal they shocked even South Africa: Couple shot dead, then son aged 12 is drowned in scalding bath
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2179171/Walkerville-family-murders-Horrific-death-boy-12-dro...
Six months for boy who raped girl of 11 sparks outrage over 16-year-old thug's soft sentence for attack in McDonald's toilet
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2139461/Six-months-boy-raped-girl-11-sparks-outrage-16-year-...
l
las/ 14. mai 2015, 13:05
artikli kirjutaja läheb elama somaaliasse nt vaataks mit minutit ta seal vastu peab
p
päriseesstlane/ 14. mai 2015, 12:56
Need maffiale raha teenivad "põgenikelaevad" tuletavad meelde kunagi Atlandil Aafrika ja Ameerika vahel sõitnud "orjalaevu", mis vedasid "elavkaupa", mille murjanite pealikud olid kokku korjanud ja odava hinnaga orjakauplejaile maha müünud. .
a
ainult need / 14. mai 2015, 18:21
orjad tegid to"o"d kuid praegused ainult n^uavad tagasi saata kui vastu ei v6eta mis siis enam tulla
k
koll/ 14. mai 2015, 12:41
Vähemalt saksamaal on nii,et algul tulevad vaesed pagulased riiki,saavad elamispinna,riided ja süüa.Algul on tänulikud,mõne aja pärast aga toit ei maitse ja pole nende kultuurile kohane,siis on korter väike ja ilm paha.Kui pakutakse teist toitu,siis nõutakse juba raha,et se ise osta.Saadud rahaga ostetakse mingit puru ja logeletakse niisama ringi...enamasti nooremad mehed,ettevõtlikumad saavad aga donaldsisse või burgerkingi tööle
d
Demagoogia tipp/ 14. mai 2015, 11:19
Einsteinide osakaal nende võsaloomade hulgas on sama nagu Paldiski mnt. rohelise plangu taga. Kuhu muide tuleks ka taoliste avalduste autorid lukustada.
k
Käsperile/ 14. mai 2015, 10:56
Sa ei saa ikka üldse aru,mida räägid.Keegi paneb sulle jutu vms suhu ja siis muudkui vahutad.
siin sulle väheke mõtlemist........
http://incogman.net/2010/03/i-killed-them-because-they-were-white/
w
wan der sell/ 14. mai 2015, 10:56
...kes võiks selgitada: "Eesti toetab vabatahtlikku vastuvõttu", kas 51 häält on ikka vabatahtlik vastuvõtt???..., kas ehk "maakeeli" tõlgituna tähendab mõte- vabatahtlik-sunniviisiline...
ä
ÄRA HÄMA/ 14. mai 2015, 10:14
Probleem on siin ju selles, et pagulaste toomine üle Vahemere Euroopasse on suur ja tulus äri. Sellele ei saa kuidagi külge panna aitamise silti. Miks sa valetad oma rahvale. Tegemist on samasuguse äriga nagu narkoäri. Euroopa on juba nagunii põgenikevoolu all upakile. Sellele tuleb lõpp teha ja aidata Aafrika riike reaalselt, aga mitte võltsmoraali levitades.
s
seda minagi/ 14. mai 2015, 21:38
see on äri ja veel oi, kui tulus! Miks peaks kogu Euroopa selle all kannatama, et mingid smuugeldajad saaksid pappi teenida? Piirid kinni ja laevad tagasi sinna kust nad tulid. Või peaks hakkama otsima, kellele Euroopas selle eest makstakse, et need laevad edasi liiguksid?

s
soodama komorra/ 14. mai 2015, 09:57
Eesti lipu värvid annavad selge signaali mustanahalistele — seega võtke nad rõõmsalt vastu ja saabki olema sini must valge eesti! Seega meie esiisad sajand tagasi lipu värvi valides olid väga prohvetlikud nägemused milline saab olema tuleviku Eesti !!
Lipu värvid kajastuvad rõõmsasti tänast eestit! e. SININE - siniverelised rikkurid ja kõrgepalgalised riigiametnikud. MUST paadipõgenikud Aafrikast ja muud eesti madalapalgalised kohalikud. VALGE - need on veel süütud sündimata lapsed. Enam täpsemalt üks lipp ei saagi EESTI elu väljendada!!
k
kulla karikene/ 14. mai 2015, 09:18
mul on sinust tõsiselt KAHJU,et sa Eestist isegi Rootsi ja Soome ei ole saanud ja seega sul pole õrna aimugi mis seal tänu mustudele toimub?
k
kilu/ 14. mai 2015, 09:14
Aga tehke mulle selgeks,miks ei võta pagulasi vastu rikkad lähis ida riigid,kui palju pagulasi võtab vastu iisrael,miks on pagulased enamasti 3000 dollarit taskus nooored mehed,no ilmselt tulevad euroopasse maad uurima,saavad toetusi,saadavad siis pileti raha juba järgmistele.Meil on siin ilma sõjatagi pagulasi,kel pole aga nii palju raha,et soomegi minna töööle
r
rfv/ 14. mai 2015, 08:43
Kolmas maailmasõda ei olegi varsti enam nii jube väljavaade...
j
Jaak/ 14. mai 2015, 08:39
Ka Kari Käsperil on õigus põgeneda, aga ometi eelistab ta (ilmselt "rassistlikel kaalutlustel") elada Eestis.
i
inimkonnale/ 14. mai 2015, 05:43
Piibel mainib meile, et on olemas kolm taevast (vaata 2.Korintose 12:2). Esimene taevas on atmosfäär maa kohal, teine taevas on tähine taevas ja kolmas taevas on see, kus asub Jumal. Täna on Saatan suuteline seisma teise taeva serval ja välja hüüda kõrvetavaid süüdistusi Jumala rahva vastu. Ilmutuse 12:10 kutsub teda vendade süüdistajaks. Fakt, et ta kontrollib esimest ja teist taevast, on tõestatud Efeslaste 2:2, mis kirjeldab teda kui õhuvallavürsti. Lisaks sellele, Efeslaste 6:12 ütleb: Meil ei tule ju võidelda inimestega, vaid meelevaldade ja võimudega, selle pimeduse maailma valitsejatega, kurjade taevaaluste vaimudega. Taevaalustega sõna otseses mõttes tähendab “taevas”. Kuna see on mitmuses, see viitab esimesele ja teisele taevale.
Peagi ühel päeval Saatana elukoht uuesti muutub, kuna ta heidetakse välja esimesest ja teisest taevast maa peale, Katsumuste ajaks. See sündmus saab olema sõjaks peaingel Miikaeli ja tema armee ning Saatana ja tema deemonite vahel. Ja taevas tõusis sõda: Miikael ja tema inglid hakkasid sõdima lohega, ning lohe sõdis ja tema inglid (Ilmutuse 12:7). Salmides 8 ja 9 teavitatakse meid, et Saatan kasutab oma positsiooni taevas: Lohe ei saanud võimust, ja enam ei leidunud neile aset taevas. Suur lohe heideti välja, see muistne madu, keda hüütakse Kuradiks ja Saatanaks, kes eksitab kogu ilmamaad - ta heideti maa peale ja tema inglid heideti koos temaga.
Sel ajal Saatan asutab oma posti siin samas maa peal ja mürgitab seda maailma nagu kunagi pole selle maa ajaloo jooksul mürgitatud. Kui sa arvad, et see deemonlik vägi on tegutsemas momendil, siis oota kuni pühakud on üles võetud ja Saatan ja tema armeed võtavad kontrolli enda kätte. Elu pole siis elamist väärt. Ilmutuse 12:12 ütleb: Häda maale ja merele, sest kurat on tulnud alla teie juurde; ta on suures raevus, teades, et tal on aega üürikeseks.
Kui Saatan heidetakse maale, ta taipab, et tema aeg minna põhjatusse auku on lähedal ja et tal on jäänud 1260 päeva oma tegude sooritamiseks (kui see sündmus leiab aset viimase kolme ja poole aasta jooksul Katsumuste ajast). Seepärast Matteuse 24:22 ütleb: Ja kui nende päevade arvu ei kahandataks, siis ei pääseks ükski, aga valitute pärast kahandatakse neid päevi.
Jah, see päev on tulemas, mil kõik deemonlikud vaimud, kes praegu on õhuvallas, saavad tulema maale ja vallandavad oma kohtumõistmise väed maa kodanike peale. Praegu, Saatan ja tema deemonid teevad visiite maale, ... käivad edasi tagasi maal ja ...kõnnivad üles alla sellel (Iiobi 1:7). Esimene Peetruse 5:8 hoiatab kristlasi: Olge kained, valvake! Teie süüdistaja, kurat, käib ringi nagu möirgav lõvi, otsides, keda neelata.
m
Miks just Euroopas?/ 13. mai 2015, 22:28
Siin on täitsa vale keskkond. Vale usk, valed kombed. Miks rikkad sama laiuskraadi riigid neid vastu ei võta. Rikkad naftašeigid, kõrbes ruumi küll!!!!
r
rfv/ 14. mai 2015, 08:47
EU - see on kari lolle, kelle selgas saab tasuta liugu lasta
v
viljandlane/ 13. mai 2015, 22:08
Ära pea ennast kogu Eesti rahvaks-Kari Käsper!Minu isiklik seisukoht on,et tuleb ignoreerida igasuguseid nõudeid siia pagulasi suunata.Miks peaks eesti muutuma samasuguseks vastkuks riigiks nagu seda põhjamaad juba muutunud on?Ei näe nagu põhjust.Me ei ole lasteaias,et teeme kõik teiste tehtud lollused järele!

e
Ei tea/ 13. mai 2015, 21:41
miks mul tuleb kuulipilduja tunne peale kui kuulen nime Kari Käsper.
ä
13. mai 2015, 23:24
i
issand,millised tilu-lilud/ 14. mai 2015, 09:30
Ühed Eestlased saavutasid vabaduse, teised pugejad lagastavad selle ära. Olge neetud!
y
yll/ 13. mai 2015, 21:26
kui pagulaskonventsioon vastu võeti polnud neegritel veel inimõigusi ja paljusi pagulaste doonoriike olemaski.ja seda polnud mõeldud mandritevaheliseks seiklemiseks.samas kasib sama konventsioon
asüüli taotleda esimeses konventsiooniga liitunud riigis.mehed tulevad kongost-norra`?
lõpetage see valgete hävitamine ja silmakirjalik valetamine.
a
Ainus Võimalus!/ 13. mai 2015, 20:44
KES volitas seda MTÜ käsperit rääkima EESTI riigi ja EESTI rahva nimel-eest!??!
See otsus kas ja kuidas TULEB langetada AINULT koos KOGU RAHVA käest küsides-REFERENDUMI kaudu! See on AINUS võimalus!
Ülejäänud seekli MTÜD, ametnikud, poliitikud PEAVAD ARVESTAMA RAHVA TAHTEGA!
r
raaL/ 14. mai 2015, 13:45
Ja kust siis tulevad need rahad, mis panevad "suu laulma"? Ikka raha voolab sisse ikka välismaalt, läbi projektide, fondide ja ka ministeeriumid on lahked maksumaksja raha eest sellist "inimõiguste kaitset Eestis ja mujal" edendavat sihtasutust toetama.
Kas valge hetero eestlane ei ole inimene?
http://humanrights.ee/
k
Kari Käsperile/ 13. mai 2015, 20:18
1. Meie maal- Eestis, on 30% rahvastikust kas migrandid või nende järeltulijad juba niigi.
2. Euroopa lugu näitab, et moslemid muutuvad siseriiklikuks ohuks ja tugevaks ebastabiilsuse allikaks nii kultuuriliselt kui religiooselt.
3. Nendest ei ole ka töötegijaid.
Varjupaigast niipalju, et palu seda ise mistahes riigist ja lase Eestist oma kirjatüki peale jalga. Seesuguseid me siia ei vaja.
r
Rootsis/ 14. mai 2015, 21:43
aastaid tagasi tehtud uuring näitas, et piirkond, kus rahvastikust on üle 10% migrante, muutub ebastabiilseks. Kahjuks ei saa lisada siia linki, millelt toona teksti lugesin, sest seda enam ei leidnud. Ilmselt poliitkorrektsus on võidule pääsenud.
k
kuhu pageda?/ 13. mai 2015, 19:41
Kuhu me siis peame pagema? neegrid, moslemid ja bürokraadid võtku riik üle
m
Mimi.../ 13. mai 2015, 22:30
Esialgu Soome, Norra, Rootsi või nt. Austraalia, siin ei oota nii kui nii midagi head.
k
kuhugi/ 14. mai 2015, 09:35
pole vaja minna. Eesti riigi hukutajad tuleb kohtu alla anda! Pole lihtsalt sõnu,et mitte ropendama hakata.
m
Mida?/ 14. mai 2015, 15:28
p
päeva küsimus/ 13. mai 2015, 19:40
kelle peost sööd, radikaalne tolerast kari käsper?
s
smugeldajad on siis heategijad/ 13. mai 2015, 18:37
aga selline tegevus toob põgenikke ja uppujaid juurde
d
demagoog kasper/ 13. mai 2015, 18:03
Suurem osa Eesti töötajatest teenib kuus 500 eur või vähem. Täis elujõus meestele, kes maksavad smugeldajatele 3000 eur et paadiga üle Vahemere saada, tuleb Eestil maksta toetust miinimum 600 eur + pluss elamine ja keeleõpe.
Oma venelastele me pole suutnud venekeelsetesse koolidesse välja õpetada 2o aastaga korralikke keeleõpetajaid. Oma 65 000 lapsele me ei suuda tagada igal õhtul täis kõhtu ja inimväärseid elutingimusi.
Ja siis tuleb Brüssel ja käsib meil poputama hakata alguses 300 ja siis x arv pagan teab mis taustaga tegelasi.
Miks ei näe me fotodel põgenikest naisi, vanureid ja lapsi? Miks on need paadid täis täis elujõus mehi??? Kas nad ei peaks seal oma riiki uueks looma või midagi?
Eestikodaniku jaoks ei paku Eesti riik mingit turvavõrku. Töötukassa on lihtsalt valitsuse rahapõrsas ja reaalne täätu sealt abi ei saa. pensionid on sellised, et vanur oma pensi eest hooldekodusse ei saa. Euroopa Inimõiguste Harta on meil rakendatud osaliselt. Põhiseadus ei taga arktilises kliimas riigi kodanikule õigust eluasemele.
Oleme de facto arengumaa.
Ja nüüd siis sajad uusmigrandid!?
Tule taevas appi, milline võltsmoraal meie riigijuhtide ja igasuguste riigi rahade peal parasiteerivate MTÜ juhtide poolt!!
n
Notsu/ 13. mai 2015, 20:31
j
Jah/ 14. mai 2015, 10:17
Ja siin on veel juttu kvoodist (ehk üle 300) aastas, mitte ühekordselt. See tähendaks põgenike voolu, millele ei tulegi lõppu. Praegu on viimane aeg resoluutselt tegutseda ja Eesti poolt enesehävitusele EI öelda.

k
Kari Käsper/ 13. mai 2015, 18:02
Teie rääkige ikka enda nimel, mitte teiste eestlaste nimel.Need riigid kust need inimesed tulevad ei panusta ise sellesse üritusse midagi ja ei vastuta ka maailma ees millegagi.Miks vaene Eesti on kohustatud neeid toitma ja katma.
h
Helgi/ 14. mai 2015, 00:58
Kumb ta siis on? Kas Kaido või Kari?
v
Vaatleja/ 13. mai 2015, 17:39
Esiteks ei ole need migrandid kuidagi panustand "ülemaailmse turvavõrgu" rajamisse.
Teiseks ei ole nende migrantide elu ohus, vaid nad soovivad saada mugavama elu peale.
Kolmandaks ei ole neil plaanis kunagi naasta oma kodumaale.
Neljandaks ei ole nad võimelised kohanduma ja tekitavad vastuvõtjates oma kommete ja tavadega ebamugavust.
Viiendaks olen täiesti veendunud, et Kari Käsper ei oleks nõus sellega, et pagulased majutataks tema või tema vanemate elukoha ja suvekodu (selle olemasolul) naabrusesse.
m
Muidugi/ 13. mai 2015, 21:44
ei ole see silmakirjateener sellega nõus, tema loeb ainult oma juudaseekleid, mis ta selle hävitustöö eest saab.
o
oot/ 13. mai 2015, 17:17
"aga sellest hoolimata maksame makse üpris solidaarselt, sest leiame, et sellist asja on vaja. Samasugust solidaarsust pakub üleilmselt igaühe õigus varjupaigale."
Imelik loogika. Mis makse need varjupaiga nõudjad on maksnud?

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee