Kommentaar

Nasta Pino | Neljarealist läheks väga vaja (14)

LISA KOMMENTAAR

eestlane 13. mai 2015 18:48
Vastik kiun- huvitav kas seltsimees on endine NLKP liige
ää ulu 13. mai 2015 14:12
12. mai 2015 17:19
Nõus autoriga - väga oleks vaja neljarealist. Sõidan seda vahet iga nädal. Alati arvutan, mis kell oleks kõige parem minna, kogu elu säti selle järgi, et mitte sattuda kolonnidesse jne.
Tähenärija. 12. mai 2015 11:34
Laduge lõbusalt miinuseid, aga Tallinnast Tartusse ei tule ka selle, ega järgneva sajandi lõpuks neljarealist. Tallinn-Tartu- Tallinna neljarealine oleks tõenäolisem. Aga Tallinnast Tartusse nelja rada pidi, no ei tule.
12. mai 2015 11:53
veel parem oleks viierealine,yks rida rullnokkadele !
rullnokkadele 12. mai 2015 12:49
võiks üldse vaid ühe rea, suunaga metsa, puude vahele ehitada. Muidu lendab veel inimeste rajale. Mine turakaid tea.
nojah 12. mai 2015 10:07
vaadaku spidot ka, või mõõtku postivahe järgi ise, ma olen sõitnud Tln-Trt-Tln täpselt 90ga v.a piiranguga lõigud ja ei jäänud mu taha ükski rekka - kõik panid 110ga mööda.
Näe, 12. mai 2015 11:35
max 12. mai 2015 09:46
paarkümmend aastat on juba sellest lubatusest,aga vahepeal läks juba nii hästi et ehitati Saaremaa sildu ja Helsingi tunneleid ja see väike asi läks meelest vist ja parem ka vist,kuna eestlased teid ehitada ei oska, võtku soomlased,tuleb kvaliteetsem ja odavam lõppkokkuvõttes
nipitiri 12. mai 2015 09:44
Oli aeg, kus oleksime võinud selleks Euroopa raha saada. Kahjuks ei saadud organisatsiooniliselt ( vajalikud maaeraldused ja projekteerimine ) õigel ajal hakkama. Asjapulgad peitsid end väite taha, et kogu Tallinn - Tartu lõigul ei olevat neljarealist vaja. Ka nüüd räägitakse pigem 2 + 1 sõidurajast. See viimane on aga hädalahendus ja saanud oma alguse veidi mägisematelt aladelt tõusudel raskelt koormatud haagisega rekkadest möödumise võimaldamiseks, mitte kiirtee lahenduseks.
_Pontu_) 12. mai 2015 08:36
Ajakirjanik võiks teha vahet sõnadel rida ja rada. Kui muidu ei seisa meeles, mõelgu näiteks saja meetri jooksule. Algul on jooksjad ühes reas, kõlab pauk ja igaüks tormab oma rajale.

Sõida rongiga 11. mai 2015 22:12
Bussisõit on looduse reostamine ja asjatu ressursi raiskamine !
vana parm 11. mai 2015 21:31
ei ole raske aimata palju teeehitus tänapäeval maksab, eriti sellise unistuste neljarealise. Usun, et eesti riik ei ole nõnda rikas, et kõik maksutulud ja lisaks laenurahagi maasse kaevata. Ja mille nimel? Eks ikka selle, et näiteks Nasta Pino ja veel mõned tuhanded eestlased saaksid paar korda kuus sel teel kihutamas käia. Kas eestlased jätavad oma isad-emad pensionita, lapsed lasteaiata ja koolihariduseta ning ka arstiabita. Kui nii siis ehitagem aga teid, ehitagem ka neid mis suurema osa ööpäevast on ilma arvestatava koormuseta, mida on ehk kõigerohkem vaja teatud klannil enne valimisi. Ehitagem siis seltsimehed teid, teid mis viivad meid helgesse tulevikku. Nael kummi !
Papi. 11. mai 2015 18:23
Neljarealised peaksid olema kõik linnadevahelised maanteed. Mis aga puutub kohanimedesse, siis Kiruvere ja Töravere on väga süütukesed. Sõidama Pärnu maanteed mööda Tallinna poole. Peale Varbolat on Ruunavere, justkui elaksid seal ruunatud mehed. Saku viadukti juurest naitab teeviit ka Jälgiverre. Tea, mis seal nii JÄLK on ? Pärnust Türi poole sõites pakub Soomlastele lõbu peale Tootsi teeristi tõsimeelselt " KULLI " poole juhatav viit.