Galeriid

GALERII | Nelgid, Georgi lindid ja Venemaa lipud. Ja mitte ühtegi parkimiskohta. Vaata, kuidas Pronkssõdurile austust avaldati

Teet Teder, 9. mai 2015 15:41

136 KOMMENTAARI

r
raivo/ 10. mai 2015 16:54
varsti kallistad venelast tänaval,ikkagis valge.
s
11. mai 2015 09:41
sa oled kremli troll ja muidu loll !
r
raivo/ 10. mai 2015 16:46
euro poliitikat vaadates varsti kallistad venelast,ikkagi valge.
i
issand/ 10. mai 2015 09:36
ei või olla, et need on siin eestlased kes kommivad. midagi on valesti ei saa olla et et ehe eestlane on nii julm, madalalaubaline harimatu mats. uuu mis rahvus siin kommenteerib???????????
v
vasja/ 10. mai 2015 13:27
r
Rohkem rahvast/ 10. mai 2015 09:32
kui Vabaduse platsil rõivas Taavit kuulamas
j
just/ 10. mai 2015 09:22
Muhhahaa,vajab kordamist!
see seltskond / 16:39, 9. mai 2015
Saksa autod ja invaliidimärgid.
m
mingit pidustusi ei tule, ega lippu lehvitamist./ 10. mai 2015 09:14
Eks see eesti elukene olegi nii lähen viin täna vanaemale lille kelle need saakalid tapsid, koos eesti punastega.
"
"Dabei ist nun nichts zu machen!"/ 10. mai 2015 08:59
"Pole midagi teha". Kas nende ( Kaudselt ka Palusalu kuju juures seisjate) arusaam või mõte liikus kasvõi sekundi murdosas selles suunas, et selle võidu vormistamise nö. käigus tapeti ka eestlasi ja nüüd peetakse suurejoonelist võitu või mälestasid kõik tõesti vaid langenuid?! Täna saab vaid õudusega mõelda sellele mis olnuks siis kui NL oleks vallutamisi alustanud oma plaanide (algus oli plaanis hiljem) kohaselt, ettevalmistused käisid hoogsalt, sõjatehnikat arendasid parimatest parimad, tehased olid olemas jne. Sõjakust jätkub mongolite järglastel ka praegu ja seda indu toidetakse hästi ja varjatult ka läbi majandussuhete.
f
FM Paulus/ 10. mai 2015 12:10
Ei ole midagi nüüd teha" on õige tõlge, sõna nun on tõlkimata, mis annab lausele hoopis teise mõtte. Sul google või mingi muu translaator petab. Suurtes sõdades saavad väikeriigid alati kannatada, hukkuvad tsiviilisikud.
"Täna saab vaid õudusega...." Mingi naise loba.
Kui NL oleks rünnanud Saksamaad, siis oleks Inglismaa, Prantsusmaa, USA ühelt poolt tulnud õigel ajal!!! Saksa vägedele appi, Idast oleks kohe rünnanud NL-u Jaapan, Soome poleks ka oma võimalust kasutamata jätnud. Ja ikkagi oleks Saksamaa ja NL ennast majanduslikult nõrgaks sõdinud. Ja sõdinud oleks Saksamaa omas kodus, mitte laiadel vene väljadel. USA rikastus kiirelt ju peale 2.MS, põhjused kõigile teada.
Venelaste sõjakusest pole mõtet eriti rääkida, kui üks riik oma satelliitidega muudkui peksab teisi riike segi. Nende oma statistika väidab, et nad on alustanud peale 2.MS erinevaid sõdu või muutnud jõuga riigikorda üle 60-s riigis.
o
Olev Vallimaa/ 10. mai 2015 08:31
Kommunistliku režiimi poolt toimepandud inimsusevastaseid kuritegusid pole tänase päevani hukka mõistetud ega kommunistlikke kurjategijaid kohtu poolt reaalselt karistatud, selle asemel hoopis ülistatakse seda punasaasta igal aastal 9. mail, mille käigus rüvetatakse ka meie Kaitseväe kalmistut.
KAUA VEEL???

j
Jätke jama!/ 10. mai 2015 06:23
Kui rahvas mäletab oma sõjas hukkunuid ja langenuid, ei ole seal midagi halba. Küsigem endalt - kas minu vanaisa oli selles süüdi, kui ta nõukogude armeesse võeti ja seal pidi sõdima. Kas teine vanaisa on siis ausam mees, kui saksa poolel sõdis, kuna oli noorem ja vene mobilisatsioonist pääses?
Pronkssõduri juures mälestatakse ju üldiselt sõjas hukkunuid, mitte konkreetselt kedagi!!!
v
10. mai 2015 06:25
j
Jätke jama/ 10. mai 2015 07:22
Vene lippe lehvitati mitte ainult pronkssõduri juures, need lehvisid nii Berliinis kui isegi Torontos, mis teadupärast asub hoopis teisel kontinentil. Seega - see lippude lehvitamine ei ole muud kui suur ihalus kunagise suurriigi järele, mis omal ajal oli maailmas üks võimsamaid jõude... Lipu lehvitamine annab tunde, et oled osakene sellest (kunagisest) hiilgusest. Ja kuna EL tolereerib mistahes vähemusi, päästab Süüria rannikult ujuma läinud pagulasi, siis 9. mai lipulehvitamise komme ei ole kõige muuga võrreldes midagi erilist! Inimeste vaba eneseväljendus - demokraatlikule riigile kõigiti kohane ja sobilik ettevõtmine!
m
mis/ 10. mai 2015 08:55
kompleksi sa põed, ega elu ei käi ainult sinu tahtmise järgi. kui ei meeldi mine lehvita oma lippu
v
10. mai 2015 10:21
venemaal puudub demokraatia siiamaani, nad lehvitavad terroririigi lipuga siin, samahästi võiks pühitseda põhjakorea või ISIS aastapäeva, see on apsurd, ok mälestuspäev jaa miks mitte, aga nõukavormides sõdurid ja venemaa sõjaväe mundrid, miks mitte natsivormiga igapäev ringi jalutada siis juba, sama terror nagu oli kommunism ja tema sõdurid. Midagi on valesti siin ja venelased lihtsalt naeravad eesti üle. Norm valitsus meil.
j
Jätke jama/ 10. mai 2015 10:48
Natsiriigi sümbolid on teadupärast avalikus kasutuses keelatud, nõukogude sümbolid aga mitte, seega ei saa keegi keelata tolleaegse lipuga lehvitamist. Ja uskuge mind, valdav enamus taolisel sündmusel osalejatest teeb seda seepärast, et nii on kombeks, nii on kogu aeg tehtud, see on selline tava! Nad ei mõtle sellega midagi halba asukohamaa aadressil, ei õigusta punaterrorit, ega siinmaal toime pandud kuritegusid ja küüditamist. Ega siis tolleaegne nn punaterror puudutanud ainult Eestit, selle all kannatasid kõik rahvad, kaasa arvatud (ja võib olla kõige rohkemgi) venelased ise.
g
Gert/ 9. mai 2015 23:10
Loodan,et kunagi tuleb aeg ning kõik need EESTILE ebalojaalsed tüübid saadetakse teisele poole Narva jõge.
n
Need tüübid ei sega White House ega Pentagoni,mida üks pärismaalane / 10. mai 2015 01:12
nõuab oma suures nõmeduses,ei koti ega kepi mitte õhtegi misterit . gerdid võivad vahutada,midagi muud nad teha ei oska.
Noh,talla ja .... limpsimine on alati lakei kohustus,seda ei loetagi oskuseks.
h
Homme ei ole enam..../ 9. mai 2015 22:59
Olge rahulikud! Tegin täna mardikate tõrjet kemikaalidega - HOMME neid coloraado mardikaid enam ei ole.... Saame terve aasta jälle rahulikumalt hingata.
h
Homme ei ole enam..../ 9. mai 2015 22:59
Olge rahulikud! Tegin täna mardikate tõrjet kemikaalidega - HOMME neid coloraado mardikaid enam ei ole.... Saame terve aasta jälle rahulikumalt hingata.
n
9. mai 2015 22:41
Natsid oma ebajumalt kummardamas.
m
Miks/ 9. mai 2015 22:34
peame meie, eestlased taluma riigivastaseid ja nendele veel austust avaldama, et meid tapeti ja aeti siberisse. Kas nende üle ei saa riigivastase tegevuse eest vastutusele võtta?
m
9. mai 2015 22:38
Muide, üks Venemaa ajaloolane ütles küüditamise kohta, et teie eestalsed ei mõista seda, et küüditamine oli vajalik...
L
./ 9. mai 2015 21:56
Lilled lilledeks, aga oma punalipu ja lindid jätku koju...
h
Heino/ 9. mai 2015 21:27
Selle lillede vedamise ning marssimise asemel tuleks hoopis Eesti keel selgeks õppida!!!!

o
ove/ 9. mai 2015 21:20
minu vanaisa oli sõjas saksa vastu ja ma austan tema ennastohverdust ja ei seosta me riigi reetmisega.ki kellelgi on midagi selle vastu,siis mingu persse.ta oli aus sõjamees küsimata poliitikutelt
o
ovele/ 10. mai 2015 08:59
Aga kui ta hiljem usinalt punastel paraadidel käis, siis mis see oli? Minu isa ei käinud seal k u n a g i ,põhimõtteliselt. Sai ka nii, kui sa ikka sirge seljaga olid. Mis sest, et kap.remonti tehes tuli seina seest "lutikas" välja (kui sa muidugi mõistad,mis see oli )
n
niks/ 9. mai 2015 21:14
aga võimas paraad oli...kas usas nii ilus kah on see paraad
z
ziidiuss/ 9. mai 2015 22:33
Brighton Beach on New Yorgi venelaste linnaosa, kas seda mõtled näiteks? :-)
seebiks/ 9. mai 2015 20:30
p
9. mai 2015 20:55
Palusalu sanotaan toimineen mallina Tallinnan Pronssisoturi-patsaalle.
o
oli küll./ 9. mai 2015 23:04
aga ausad eestlased vihkavad Palusalu selle eest,et ta Punaarmeest sai väekargajaks ja sõdis Soomes.
Mõtelge,tema reetis Punaarmee !!!!!!! Lippas üle !!!!!!!
Ja veel enam vihkavad teda sellepärast,et 1936.aastal Olümpiavõitjaks sai.
o
oli küll./ 9. mai 2015 23:04
aga ausad eestlased vihkavad Palusalu selle eest,et ta Punaarmeest sai väekargajaks ja sõdis Soomes.
Mõtelge,tema reetis Punaarmee !!!!!!! Lippas üle !!!!!!!
Ja veel enam vihkavad teda sellepärast,et 1936.aastal Olümpiavõitjaks sai.
o
OLIKÜLLILE/ 10. mai 2015 09:02
SUL, 23:04, ON OMAPÄRANE HUUMORIMEEL, MA ÜTLEKS.
r
raivo/ 9. mai 2015 20:28
täitsa savi.tehku seal surnuaial,mis tahavad.
k
KIVIMEES/ 9. mai 2015 20:05
LAKEID!EESTLANE OLI KOONDUSLAAGRITES INNUKAMAID TAPJAID ÜLE EUROOPA!SEDA RÄÄGITAKSE AVALIKULT MAAILMAS!TEID LAKEISID ON ORJASTATUD1111 AASTAT JA TE IMETE VEEL NATUKE!URAALI PASK!
s
10. mai 2015 01:12
0
01:12, 10. mai 2015-le/ 10. mai 2015 09:04
Ta ongi ju segane,kes seda ei tea? Peaga vastu kivi jooksnud ju.
k
KIVIMEES/ 9. mai 2015 20:05
LAKEID!EESTLANE OLI KOONDUSLAAGRITES INNUKAMAID TAPJAID ÜLE EUROOPA!SEDA RÄÄGITAKSE AVALIKULT MAAILMAS!TEID LAKEISID ON ORJASTATUD1111 AASTAT JA TE IMETE VEEL NATUKE!URAALI PASK!
o
olid küll/ 10. mai 2015 01:16
isegi Nürmbergis oli poojate seas eesti mees.
Peipsi taga Punakülas oli eesti SS-lastel head kombed....küla oli Stalini ajal meestest tühjaks tehtud,olid lapsed ja eided ja taadid.
Ülimalt rahumeelsetel oli komme nautida plikade ihu ja hommikuti puua partisane ,mis äraaetud ribudega muud ikka ette võtta oli.
Ega nad vägistanud,nemad vasjad polnud .....
v
viide!/ 11. mai 2015 09:41
muidu oled niisama jutupaunik.
1
1 tartlane imestab**** Osad Meie Suure Pealinna Tallinna/ 9. mai 2015 19:47
kodanikud arutlevad siin Georgi lintide ja muude väga tähtsate küsimuste üle.
Tähtsaim osa Meie Pealinna Tallinna kodanikest on aga terve päeva veetnud tervislikult värskes õhus. Tegutsegem ikkagi hea ja väga hea tervise nimel.
Lähtudes eelpooltoodust soovitan edaspidi käituda mõistlikumalt, juhul kui khmm. mõnedel (et mitte öelda väga paljudel) talsinklastel ikka mõistust üldse peas on.
Privet iz Tartu!!!
g
georgi too lõgesse puid/ 9. mai 2015 19:43
selliseid linte kannavad ainult piidrid!
e
ehtsalt leninlik ütlus ja / 10. mai 2015 02:02
teeb õigele eestlasele au.

s
Ss/ 9. mai 2015 19:38
Oi kui palju faziste on Eestis ja tulevasi separatiste!
t
to: Ss, 19:38/ 9. mai 2015 22:48
....täpsemalt: Putini VENE fašiste!
v
Volli/ 9. mai 2015 19:33
Kui see kuju viia idapiiri taha, kas nad kõik läheks sinna järgi? Tundub, et Tõnismäel ei käi eriti kedagi, ehk lootust on?
a
aga/ 10. mai 2015 10:08
see oleks ikka päris õudne,kui seda kuju poleks ära viidud,las nad seal surnuaias siis olla kui muidu ei saa.
k
KIVIMEES/ 9. mai 2015 19:30
KUI POLEKS STALINI SUGUST MEEST HITLERILE VATU KÄJA.OLEK TEID PIKAPEALE GAASILKAS KUTUKS TEHTUD!AM.TAPPIS PEA KÕIK INDIAANLASED MAHA .ET VÕIMUL OLLA!!!LAKEID!TEID ON N......D 111
k
kuule kivimees/ 9. mai 2015 21:56
Kui sa nii tark oled endaarust,siis küsin kes ütles need sõnad:"....gooide ühinemise vältimiseks tuleb neid tappa ja vangistada!"?Teine küsimus on see,et ega sa juhuslikult "skabar" ei ole?
a
A.H./ 9. mai 2015 23:41
No sinusugust lolli võikski gaasikambrisse pista. Poleks Aadu sarnast meest, poleks sind lolli kahj, sest sinu esivanemad mädaneksid GULAGi surmalaagrites ära.
k
KIVIMEES/ 9. mai 2015 19:30
KUI POLEKS STALINI SUGUST MEEST HITLERILE VATU KÄJA.OLEK TEID PIKAPEALE GAASILKAS KUTUKS TEHTUD!AM.TAPPIS PEA KÕIK INDIAANLASED MAHA .ET VÕIMUL OLLA!!!LAKEID!TEID ON N......D 111
g
Georgilint/ 9. mai 2015 21:28
1000x parem saksa all kui venkude piidrite :)
J
21:28, 9. mai 2015-le/ 10. mai 2015 09:09
Just. Ei antud "vabastajaid" valida,oleks saanud õige otsuse teha...Vabastaja vabastas normaalsest elust, ei muud.
a
Arx/ 9. mai 2015 21:39
Kust koopast sa lp.KIVIMEES välja karanud oled? Mine kooli ja hakka uuesti õppima. Ja katsu seal hästi tähelepanelik olla.
n
need/ 9. mai 2015 19:27
vene tatikad ajavad südame pahaks. ehtsad okupandi värdjad. muideks: miks oli Saku õlletehase telk seal? et meie eesti esiõlletehas?
p
Pozdravljajem vseh talintsev s Ddnjom Velikoi Pobedõ!/ 9. mai 2015 19:14
Lugupidamisega
101 000 tartlast
d
Durak, ty...., 19:14/ 9. mai 2015 22:52
101 000 tartlast pidas täna EUROOPA PÄEVA, aga loll kartuli mardikas mõtles, et nende päeva....
1
19:14... to 22:52/ 9. mai 2015 23:14
Kas su arvuti klaviatuuril õ tähte pole? Kui on, siis kirjuta ty asemel tõ. Karulimardikas kirjutakse kokku. Peale selle on veel teadmata, kas kartulimardikas on loll või mitte, mina isiklikult pole putukate elu ja oluga kursis.
a
aje/ 9. mai 2015 19:10
Pronkssõdur on ju eestlane. Tore, et nad seal andestust paluvad.
k
kes sõja ajal ei elanud, hoidku SUUKENE KOOMAMAL/ 9. mai 2015 18:50
Igal juhul on RAHUPÄEV püha ja kui sa ei tea,mis tunne on,kui taevast enam pommid ei saja, ole vagusi.Mõni vist tahtis,et ta vanemad gaasiahju aetakse ja hindab Hitleri poolt,aga võitsid ju ikkagi liitlased koos NL-ga ja rahupäeva tulebki tähistada Meie vaenulikkus on ikka liiaST
t
tola/ 9. mai 2015 19:22
S
18:50-le/ 10. mai 2015 09:12
Stockholmi sündroom sul?
s
See.../ 9. mai 2015 19:25
..eest Stalini käsilased saatsid sadu tuhandeid inimesi,isegi rauke ja imikuid Siberisse nn.üle venemaa.Uued liiduvabariidi annekteeri väe ja julmusega..BAM ehittatud laipadele.Stalin hävitas ka oma rahusest inimesi-grusiinlasi.
Miks venelased vaikivad ja salgavad Stalini kuritegusid.Isegi Moskvas tapeti Stalini ajal tarku inimesi,sest stalin kartis,et on temast targemad.Eestlased said ka Siberis hakkama,sest on töökas rahvas.Samas väga palju jäi ka Siberi mulda maetud.
Pole motet siin midagi hirmutada-Hitleri gaasikambritega.Stalin hävitas rohkem,kui Hitler oma gaasikambritega.
v
Võts/ 9. mai 2015 19:52
Lühike mälu või vähe - ja vale info. Venelased ei salga Stalini kuritegusi, nii nagu sakslased ka Hitleri omi.
Kuid oli sõda ja sõjas ei kehti mingid muud seadused, kui ainult kuul ....
Anaoogseid tegemisi, nagu BAM on sadu ja tuhandeid.
Kiibitseijad, ärge otsige pindu teiste silamst , vaid põõame saada lahti palgist oma silmas ja seda koos nii nagu kunagi lauluväljakul lauldes ja unistades tegime.
Oleks nagu juba aeg.
j
Joss/ 9. mai 2015 21:28
...viis siberi vanad ja väetid, praegusest Eestist lahkuvad noored ja töökad, kellele pole lapse tulevik ükskõik. Que vadis, kodumaa
u
uskumatu/ 9. mai 2015 21:39
et leidub nii palju lolle interneti ajastul,kes usub neid gaasikambri muinasjutte.Internet kubiseb dokumentidest,kuidas juudid peksid ja piinasid tunnistusi välja.Lisaks ähvardasid nad ülekuulatavadnõukogude poolele nkvd kätte üle anda,kuinad keelduvad ülestunnistusest.Nõukogude poolel olid eriti head spetsialistid mongolid,kes läbi sajandite on olnud kuulsad oma julmusega.Eks seda õnnetut vene rahvast ongi juudid ja mongolid koostöös valitsenud.
s
sinu jutu peale / 10. mai 2015 09:02
ütleks, kahju et sind sinna ahju ei aetud oleks praegu üks loll vähem
v
võtsile/ 10. mai 2015 09:14
Ah meil on mingi palk silmas?
See "kuul" kehtis ka pärast sõda , nii et mis s i i s viga oli?

õ
Õudus !/ 9. mai 2015 18:38
Eesti rahva annekteerijad peavad pidu meie Wabariigi territoorjumil. Venemaa pidutseb meie rahva küütitamiste,annekteerimiste ja mõrvade võidupõha. Mõrvarriik paneb pidu ja räägitakse ,et kaitseme oma Eesti Wabariiki .
t
teie EESTI WABARIIKI ei ole olemas./ 9. mai 2015 19:06
Te olete USA osariigi moodised,mitte osariik ,aga midagi sinnapoole.
Eesti Wabariik lõpetas oma tegevuse aastal 1940.
Möödunud sajandil reformiti ENSV,tuli ilmale Eesti Vabariik,kel polnud pikka iga
t
to õudus/ 9. mai 2015 19:47
Ära aja lolli juttu. Võidupäev on oluline meile kõigile ja ka sul on põhjust seda tähistada.
m
murueit/ 10. mai 2015 09:16
Meile kõigile? Mina "meile päheistumise päeva" küll tähistada ei saa, tantsigu teised või kadrilli punalipu all.
a
arvo/ 9. mai 2015 18:32
eesti riigis on tõesti midagi väga mäda
t
tõsi/ 9. mai 2015 19:22
siin on 300 000 inimeselaadset,keda siin ei peaks,ei tohiks olla-vene kolonistid.
see 9. mai saast läheb iga aastaga hullemaks.
riik vahib tegevuseta pealt ja rögiseb sellest,et me peame hoolima,sallima ja vaenlasega lõimuma.
oksele ajab.
o
olevikene omas vanas headuses/ 9. mai 2015 19:28
unistab,et tema on siin peremees ....unustab ära,et tema kui korraliku orja esmane kohus on jänkide ........lakkumie
v
Võts / 9. mai 2015 19:54
Nõus, et paljud pole saanud aru, kus nad elavad, kuid kus on ja kuhu on siis läinud see aastakümnetega nn. lõimumisraha ???
k
kui/ 10. mai 2015 09:10
venelast nimetad inimeselaadseks siis kes sa ise oled minu arust amööb oled venelane on kahjuks väga hea inimene kui sa temaga normaalne oled. mida sa inglismaal ja ameerikas teeksid siis kus on multi kulti segunemine.
S
19:28, 9. mai 2015-le/ 10. mai 2015 09:18
Sulle meeldib rohkem see venelaste...lakkumine, eks ole?Laku terviseks. Kas küüslauku ka tunned?
ü
Üäääk !!!/ 9. mai 2015 18:26
Selline roojamine on ikka üle igasuguste piiride... Hais pidavat juba Soomeski olevat tunda.
e
eit/ 9. mai 2015 18:20
nüüd , kui leinamonument on surnuaial , pole viisakas asjasse sekkuda, ükskõik millise arvamusega . igal inimesel on õigus leinata . eestlane ei ole ülim rahvus maapeal . ja uskuge , meil kõigil on kokkupuutumist nii mõnegi toreda venelasega . ärge kiskuge vaenu , see on minu 70. aastase eestlase soovitus . ajakirjanik peaks ka oskama inimeste tundeid austama .
m
mees/ 9. mai 2015 19:44
Mina kui 40 aastane eestlane olen sinuga täiesti nõus.
r
Räägitakse Eestist aga vaatepilt on Venemaa./ 9. mai 2015 18:17
Ei saagi aru millises riigis elame,kas Venemaa on Eesti juba vallutanud ja oleme oblasti seisuses.Räägime Eesti Wabariigist aga Venemaa kirsa on kohal ja ka sümboolika.Kas Toompeal lehvib veel SINI-MUST-VALGE või on riigilipp muutnud võrve. Aljosa tuleb oma kodumaale saata.
i
Ida või lääs/ 9. mai 2015 18:06
No ei ole midagi parata, ei istu mulle see ida värk.
s
selge pilt/ 9. mai 2015 18:02
s
seltsimehed bolshevikud/ 9. mai 2015 17:52
Austust avaldati neile,kes hukkusid Stalini ja Hitleri eduka koostöö käigus.
Austust avaldati neile,kes kaitsesid oma kohta Päikese all kõigele vaatamata,kes ei lidunud ega müünud isamaad,kes ei kinkinud investoritele ega endast parematele.
Vaevalt teie sellisest elust aru saate,te kingite oma maa ja oma vabaduse ise ära.
Aga hukkunud surid v a b a maa ja oma vabaduse nimel.

z
Z/ 9. mai 2015 17:27
Kotid pähe, rongi peale, Moskvasse. Pronksi anname ka kaasa, saavad rahulikult oma kodumaal separatiste mängida.
p
pole põhjust/ 9. mai 2015 17:51
Miks nii kuri. Las olla inimestel koht, kus sõjas langenuid mälestada. Kaudselt on ju ka mälestus meie Palusalust igal aastal lillesülemitega jäädvustatud.
s
9. mai 2015 18:00
Seal mitte ei mälestata langenuid vaid näidatakse vastumeelsust Eesti Vabariigile ning suurt poolehoidu sõjakuritegudele nii Putini ajal kui kuritegudele mis pandi toime II maailmasõja ajal.
k
9. mai 2015 18:07
Kas on nii raske aru saada, et kui meenutatakse sõja lõppu ja sõjas hukkunuid, siis nii see ongi.
See on juba sinu enda tõlgendus, et poolehoidu .................jne.
k
9. mai 2015 18:11
Kas nii raske on aru saada, et kui tähistatakse sõja lõppu ja meenutatakse lilledega sõjas hukkunuid, siis nii see ongi. See millest kirjutad, poolehoidu ......... jne. on ju sinu enda tõlgendus sinu enda peas.
o
9. mai 2015 20:42
Okei lilled, aga ehk seletad ka need imelikud lipud ära?
v
Viruna Mart/ 9. mai 2015 17:53
Putin teeb köik öigesti ja mina armastan Putinit !
a
armasta pealegi,meil homondus / 9. mai 2015 17:59
aktsepteeritud nii nagu 14 aastaste kohustuslik seks ja lastaias häälte andmine.
Kes keelab Putinit armastada.
Eks ta ise kas armastab ennast,olete nüüd kahekesi ja tal pole igav-
ä
10. mai 2015 18:17
ära ole nii kuri armas Z. Mina, eesti kodanik, arvan et pooksin end üles kui kuuleksin et mind tahetaks tagasi eestisse saata. Tervistega Rootsist!
z
Z/ 9. mai 2015 17:27
Kotid pähe, rongi peale, Moskvasse. Pronksi anname ka kaasa, saavad rahulikult oma kodumaal separatiste mängida.
o
oeh.../ 9. mai 2015 17:20
loen kommentaare ja oksele ajab.istute siin harimatud keldrikakandid ja haisete!
m
masssuuurik/ 10. mai 2015 01:17
õ
õhtuleht/ 9. mai 2015 17:19
miks on sellest s..t ülekanne tehtud?
b
beti/ 9. mai 2015 17:13
Võtan ka varsti Vene lipu kätte ,ennem kui hakkan islamit kummardama.
v
9. mai 2015 17:39
Venemaal venelased juba peavad moslemitele kummardama. Ja hullemaks seal läheb, sest moslemid paljunevad rohkem ja ei joo ennast surnuks nagu venelased.
p
prussakalint/ 9. mai 2015 17:06
MUPO hoiab kuidagi madalat profiili täna...
l
Lilled MAAILMA Kristjani tegude meenutamiseks!?/ 9. mai 2015 17:01
Kokkusattumus: Venelased vallutasid Berliini ja Berliinist tegi ennast ja Eestimaad tuntumaks ka Kristjan Palusalu. Oleks tore kui eestlased viiksid ka Palusalu (tema keha oli nö. modelliks kindlasti, kuigi mõned "ajaloolased" seda eitavad) jalamile lilli, tehes seda 1936.a. olümpiavõitude meenutuseks.
Üks kuju täidaks siis kahte eesmärki - vormilt hea Vene sõdurile, aga sisult eestlastele, intergratsioon oi kui jõuline.
e
Ei saa aru/ 9. mai 2015 16:57
Ei saa aru miks eestlased natsiokupatsiooni ei tahtnud ja nende vastu sõdisid.
e
eestlased ei ole natside ega okupatsiooni vastu sõdinud / 9. mai 2015 17:56
13 sajandil hakati päästmisele vastu,hiljem mitte
p
psh/ 9. mai 2015 22:50

h
huvitav/ 9. mai 2015 16:54
k
Kuidas sul häbi ei ole !/ 9. mai 2015 17:00
Isegi peavalu on leiutanud venelased ! Raadio leiutamine oli selline lihtne näpukas .
v
vot people/ 9. mai 2015 16:48
selline on ühtekuuluvustunne!!! oleks eestlased sellised ei oleks meil sellist pasavalitsust seal toompeal kes taskud raha täis kraabivad!!!
n
Normaalsed inimesed käivad Laulupeol ./ 9. mai 2015 17:04
Kui pidevalt kõigilt kremli kanalitelt tehakse sellist propagandat ja ajupuhastust , mis niigi nõrga närvisüsteemiga ja alaväärsuskompleksiga venelase panevad hulluma , siis on nad valmis 9 mail lilli viima kas või koera fekaalile , kui ainult putin või mõni propagandist seda käsib .
l
läks laulugaa läks laulugaa toompeale rahaaa viima kuhjagaaa/ 9. mai 2015 17:52
mine ja laula siis lammas
ü
10. mai 2015 18:20
ühis määgimine on see mitte mingi laulupidu.
n
njah/ 9. mai 2015 17:56
ühtekuuluvustunne & pestud ajud
t
Tbla/ 9. mai 2015 16:45
Tibla õngeridva otsa pandud vene lipuga, piilupart donaldi meremehekostüümis lapsed invaliidimärgiga kallid saksa autod- ikka valus seltskond pronksfekaali kummardamas. Noh, moskvas kummardavad muumiat.
s
see seltskond/ 9. mai 2015 16:39
Saksa autod ja invaliidimärgid.
"
9. mai 2015 16:59
" Kott oli seljas, silmad punnis
ida poolt ta sisse tungis,
kiltsus-kaltsus idfanaaber,
pista p....e oma sirp ja haamer!"
s
sotsjalistlikust eestist./ 9. mai 2015 16:38
Koomiline värk sõjavägi tõmbas linnast lippet kella 8.00 paiku oma 15 km oli masin masinas kinni Kuusalust sinnapole, ja punaväelased lajutavad linnas.
O
.../ 9. mai 2015 16:46
Ossa! Tõmba ruttu kamuflaaž selga ja tee ragulka valmis!
v
vaadates Ukrainat/ 9. mai 2015 16:35
Eestlased, jätke meelde, keda tunnete neist, sest need on meie separatistid kui võimalus neil avaneks.
m
mg3/ 9. mai 2015 16:34
Tblade kontsentratsioon on ühiskonnas masendavalt kõrge ja meie punarefid tooks neid aina juurde...
o
olge rahulikud, tblad tulevad Aafrikast/ 9. mai 2015 18:01
uued on palju paremad,palju targemad,palju õilsamad ja neid on tulöemas palju rohkem.
k
Kus on õnnetute isade ja emade maa mille eest sõditi ???/ 9. mai 2015 16:30
Eestis see kohe kindlati pole.Nägude järgi kisub Kaluuga ja Prostokvašina poole...

V
./ 9. mai 2015 16:28
Venelastele on 9 uus usk , ortodoksi kristluse ja kommunismi järel . Nad on rahvas ilma sihita , mida hoiab koos ainult kremli telekanalite propaganda . Peatada kreml ei saa , sest kogu venemaa ajalugu on valedest kokku pandud ja kui nõrgeneb riigi propaganda ( nagu perestroika ajal ) siis algab momentaalselt selle savimaailma lagunemine . Nagu krooniline alkohoolik kes peab pidevalt jooma , muidu hakkab paha .
9
./ 9. mai 2015 16:30
9 mai - mai jäi 9 järgi kirjutamata
t
Tbla/ 9. mai 2015 16:27
Tra 09.05.2015 14:31
Ei tea, kas politsei neid avalikus kohas viina joovaid prussakaid talitsemas ka käib? Seekord on isegi peldik kohale veetud, et ei peaks pronksfekaali jalamil ihuhädasid rahuldama-kui suur protsent tollest massist wc üldse oskab kasutada? Kahju vene russide kutsikatest, kes n pidanud klounikostüümi ja piilupart donaldi meremehemundri selga vedama ja purjus vanade sibulate ees turakat mängima
j
jeah/ 9. mai 2015 16:23
Grimmeerimata õudusfilmi tegelased.
v
veel mõni aasta tagasi/ 9. mai 2015 16:21
polnud neil mingit lusti pronkssõdurit austada, aga nüüd on see mingi trend.Puuslikukummardajad.
v
veel mõni aasta tagasi/ 9. mai 2015 16:21
polnud neil mingit lusti pronkssõdurit austada, aga nüüd on see mingi trend.Puuslikukummardajad.
v
veel mõni aasta tagasi/ 9. mai 2015 16:21
polnud neil mingit lusti pronkssõdurit austada, aga nüüd on see mingi trend.Puuslikukummardajad.
m
Meie Kristjan oli pronkssöduri modell/ 9. mai 2015 16:17
Kristjan Palusalu järgi tehtud pronkssöduril täna igav ei hakka ! Tore,et venekeelsed austavad ja armastavad Maailma Kristjanit ! Aitäh neile lillede ja pärgade eest !
a
aga eestikeelsed ei andesta,et Kristjan tegi/ 9. mai 2015 17:54
saksa maadlejatel selja prügiseks ja pani plagama Punaarmeest. Mitte ei andesta.
Kui Oskar Kuul võttis ta tööle,siis õiged eestlased käisid kaebamas KGB-s ja parteikomiteedes nii kuid neil jaksu oli.

v
Vahur/ 9. mai 2015 15:48
Kogu viies kolonn oli kohal!
j
Ja koguni relvastatuna/ 11. mai 2015 17:08
Politsei võiks kontrollida 60. ja 61. pildil kujutatud püstolkuulipilduja päritolu ja selle kandja relvaloa olemasolu.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee