Eesti uudised

LUGEJA FOTO | Statoili klienditeenindaja rinnas ilutses Georgi lint (172)

LISA KOMMENTAAR

Statoili püsiklient, demokraat : 12. veebruar 2016 22:36
Võtan vabandused vastu. Kuid kui veel mõni verejanuline stalinist avalikult sellise provokatsiooni korraldab lõpetan kliendisuhte Statoiliga.
lord 10. mai 2015 14:09
eestlane võiks olla suurem kui georgi lint
Ei ole 10. mai 2015 18:25
Eestlane viskab ikka labidaga sõnnikut õhku, saab ise selle endale kaela ja siis teatab, et nt Putin, Venemaa või kes iganes on süüdi.
Väiklane, mõistuselt kidurakene, tigedakene, hingelt millimallikas...
see 10. mai 2015 09:02
Georgi lint oli reaalsete lahinguliste teenete eest olemas ka Laidoneril.Tegelikult on see lintidega lehvitajate punt ka Venemaal seaduserikkujad.
lisan 10. mai 2015 09:14
Georgi lint mälestab punase terrori ohvreid-----tulge mõistsele----see müüja pole Eesti mõistes milleski süüdi.
A.H. 10. mai 2015 08:16
Mina selle urka külastamisest loobun, kuna nad ei suud klaadit valda!L-oil;S-il üks saast kõik.
Teeme asja selgeks 10. mai 2015 00:29
Siin mõned harimatud väidavad, et Georgi lindi kandmise eest oleks Venemaal 1945a Siberisse saadetud.
Teatan, et rumalate poolt demoniseeritud "Georgi lint" on medali "võit Saksamaa üle" medalilint!!! Oli algselt Georgi Risti järkude lint.
Medal "Võit Saksamaa üle" võeti kasutusele JUST 09.05.1945!
http://en.wikipedia.org/wiki/Medal_%22For_the_Victory_over_Germany_in_the_Great_Patriotic_War_1941%E...
Märter 9. mai 2015 17:28
Georgi lint Eestis on samaväärne SS haakristi käepaelaga Iisraelis!
9. mai 2015 17:14
sõbrakesed -saage aru-putini venemaal pole GEORGIlintidega midagi pistmist! stalin hävitas parimad vene väejuhid ja inteligentsi......tundke ajalugu ja ajage õiget juttu!!!
9. mai 2015 13:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Georg 9. mai 2015 14:33
Kas teil on 3 klassi haridust ? Mida ta siis 9 mail selle Georgi lindiga tähistab ? Kui ta oleks selle lindi omale 1945 aastal rinda pistnud, oleks momentaalselt saanud "tasuta tuusiku" pikemaks ajaks siberi avarustesse.
Ja palju haridust endal? 10. mai 2015 00:17
Juhin tähelepanu sellele, et lausa Stalini enda kujutisega medali lint oli Georgi lint: "Võidu medal"
Mis Siberisõidust sa sonid?

Sissel 9. mai 2015 12:10
Et Statoil arvab, et ka sini-must-valget ei tohiks tööl kanda? See ka ju meelsus.
S 9. mai 2015 11:59
Georgi lint teenindaja rinnas on kahtlemata ebasobiv aga mida peaks ütlema siis, kui kooli huvijuht kõnnib kogu päeva Georgi lindiga ringi ja emadepäevale pühendatud kooliraadio saate lõpus soovib kõigle head lähenevat võidupüha???
Haakristi kandja 9. mai 2015 09:44
Haakrist peaks olema georgi lindiga võrdsel pulgal aga näe ei ole.Miks ma ei või kanda näiteks haakristi..
tom 9. mai 2015 07:33
ah et see lint rinnas häirib? aga kommuniste valitsusse -riigikokku valides ei mötle te,narrid,,üldse keda valite? erukindralid? lauristin? savisaar?ansip? kallas? jne?
Tann 9. mai 2015 00:17
No oma klientidest pole Taytoil kunagi hoolinud. Miks muidu megakirve hinnaga minema peletatakse? Isegi sama mentaliteediga Olerex on tagasi tõmmanud. Pole ma kummaski juba 8 aastat tilkagi tankinud. Ah, et kaardiga saab soodsamalt?! Ei saa ja ka teistel on kaardid.
Mul 8. mai 2015 22:38
savi mis tillerdis seal rinnus ilutseb,iseasi et inimene jääb inimeseks.Mulle ka näiteks ei meeldi eesti lipp sellisel kui ta on,varjante on paremaid nagu on näiteks soomel või rootsi norra
jaan 9. mai 2015 08:36
tahaks ka nagu risti kaela võtta või, esivanemad ei loe midagi
8. mai 2015 22:26
Selliste jaoks on avatud vaid MÄNNIKU SERENA !!! Probleemideta külastus kokku leppida eelnevalt !
Heidrich . 8. mai 2015 22:06
Miks mõne rahva sümbolid teises rahvas vihkamist tekitavad ? Ja oma rahva sümbolid häbi tekitavad ? Ajuloputatud rotid olete , võib selle kohta öelda !
Georg 9. mai 2015 14:37
Mis on ühist 2 maailmasõjal, 9 mail 1945 ja georgi lindil ? Õige vasus on putin, sellist ajupesu annab ikka otsida.
Sul on õigus 10. mai 2015 18:20
Nii ajupestut, kui sina- no tõepoolest on väga raske leida.
Ah, et mida ühist? No vaata siis:
http://en.wikipedia.org/wiki/Medal_%22For_the_Victory_over_Germany_in_the_Great_Patriotic_War_1941%E...

ints. 8. mai 2015 22:04
peab ikke üts hää maa olema, et selle maa eest andsid oma elu iga-sugu hõimud und rahvad.
EKRE pooltaja 8. mai 2015 21:59
Väga vappernaine- seltsimees! julge kõigile lilladele näppu näidata ja lillale koalitsioonnile!
Nii 8. mai 2015 21:27
Palun laske see isik lahti. See sümboliseerib seda, mis on meie esivanemaid peaaegu väljasuremiseni viinud.
õpi 10. mai 2015 14:16
Mis tähendab tegelikult Georgi lint 8. mai 2015 20:58
Seda Georgi linti kantakse Väike Aasia pühaku Georgi Võidutooja mälestuseks. See püha suurmärter astus kurjusejõudude vastu ja võitis. Georgi lint on kui võidu sümbol kurjusejõudude üle.
9 mai 9. mai 2015 14:38
1945 9mai oleks selle lindiga tähistanud oma homseid matuseid !
maakas 8. mai 2015 20:55
ma ei osta kaupa georgi lindiga ,ristiga või muu atribuutikaga selgelt oma meelsust või usku väljendavalt teenindajalt.see on minu vaba valik.samas ma ei halvusta ega mõista neid avalikult hukka sest uska ja poliitilised vaated on nende vaba valik.küll aga peaks tööandja seisma selle eest et otse kliendiga suhtlev teenindaja oleks igati neutraalne ega riputaks endale külge vidinaid mis ei ole otseselt seotud tema tööandjaga või tema tööülesannetega.
vello 8. mai 2015 20:53
See on ikka eriline v*rd. Nüüd küll enam STATOILIST kütust ei osta. Kaarega sõidan nendest russtanklatest mööda. Kuldkaardi lähen homme lõikan nende kassas pooleks, ausõna!
:D 9. mai 2015 12:31
Statoilis pole kuldkaarti enam
vellole 9. mai 2015 13:10
Kuldkaart? Hakka kõigepealt tööle ning üle miinimumi palka saama, kuldkaart :D
Hähh 8. mai 2015 20:12
Mind see lint enam ei häiri, kuna venelased on selle ise ära lörtsinud. Linti riputatakse kõikvõimalikesse kohtadesse: autopeeglid, -antennid, lemmiklooma kaelarihm, kopli parmud ehivad sellega oma taarakotti jne. Sellest on saanud naeruväärne kangaräbal. Tegelikult ongi tegemist suvalise lindiga, millega oma meelsust väljendatakse, sest algupärase Georgi lindiga on sel üsna vähe ühist.
Tõprakari marutab 8. mai 2015 20:10
Iga jumala aasta 9. mai on selline epideemialaadne nähtus! Igasugused ussikesed ronivad oma urgudest välja ja ajavad rinna punni. Üsna väsitav tegelikult. Aga noh - mida neilt ikka oodata? Intelligentsi?
8. mai 2015 23:38
mis sul inteligendiga pistmist?
9. mai 2015 14:29
"inteligendiga"? Ha-ha-haa

juks 8. mai 2015 19:52
see vene rähm tuleks töölt lahti lasta.
laske tal nüüd olla 8. mai 2015 19:33
Mul pole sellevastu midagi, kui juba kaugelt näeb mis mardikaga tegu!
ivan 8. mai 2015 19:33
Jube ,kui palju vene vastaseid kommenteerib.Toetan Putinit.
Ivanovits tits ! 8. mai 2015 20:38
Mine kommenteeri Barakit :D
ak. 8. mai 2015 22:07
adolf 8. mai 2015 19:28
tänu Ameerikale ja Inglismaale , nad võitsid , arge unustage õppige ajalugu noored kutsikad!
8. mai 2015 19:30
mis vahet kelle abiga, lõpes ju hästi
ei lõppenud ju 8. mai 2015 20:07
kestab siiani seda sõda....
tohoh 8. mai 2015 21:13
Siiamaani, sakslatega?
8. mai 2015 21:16
Või sa mõtled hoopis Süüriat?
Lugeja 8. mai 2015 19:28
Mina tangin küll Statoilis.Lemmik kett.Te paljud eestlased pöörake tähelepanu ka endale ja vaadake,millised värdjad te teineteisele omade keskel olete!Pole teile miski püha ega oma!Igavesed vingujad ja virisejad aga teisele sit.ta mihklid keerama..
Móni ime et muud rahvad teie halinat ega lalinat kuulata ei taha..
jaan 9. mai 2015 08:39
ja miks sina seda maad reostad- mine oma kodumaale ja tegutse seal
Toetan linti 8. mai 2015 19:20
Ja mis siis,mis see teiste asi on...Toetan NSV Liidu taastamist.Roiskuv kapitalism ei vii kuhugi.
kle sina Toetan linti 8. mai 2015 19:27
mine toeta kuskil omasoolisi vana aff mitte sellist Stalinistide pas.a siin,ja sinu Putinism viib kull jube kaugele ju,näljasurma lambaaju,oleks lasknud ära suua selle lindi sellel Statoili lehmal.
8. mai 2015 23:41
NSV liidus istusid sinusugused omasoo iharad hullaris muide. praegu on vähemused võimul!
kle sina toetan linti 8. mai 2015 20:45
Kui kapitalism ei vii kuskile siis kommunism viib heal juhul tagasi koopasse ja halvemal juhul sinna kust kogu elu alguse sai, ehk tagasi nullpinkti. Kommunism on deliiriumi kõrgeim staadium.
Mis linti 9. mai 2015 09:35
NSVL sümbolid on ikka sirp ja vasar ja punalipp.
tundub 8. mai 2015 18:59
,et õhtulehe toimetuses on ka need lindid.
maeitea 8. mai 2015 18:56
pärast Maidani jäi linte poole vähemaks, piinlik hakkas?

Георгиевская лента и триколор символы нацистов 8. mai 2015 18:55
LINT LINDIKS 8. mai 2015 18:44
Moskvas kannavad juba kaelasalle ja varsti saab porivaipu mardika värvides.
jaan 9. mai 2015 08:41
moskvas kantku mida tahavad
Noor 8. mai 2015 18:37
Päris siiralt tahan teada, mis selles nii hullu on? Internetist ei leia midagi eriti selle tähenduse kohta, ainult, et oli punaarmee lint ja vene veteranid kannavad seda 9 mail. Keegi palun seletaks teadmatuses noorele lahti...
Ann 8. mai 2015 19:03
Praegustel Eestis asuvatel Georgi lindi kandjatel pole mitte midagi ühist ajaloost pärit Georgi lindi või ordeniga!
http://www.ra.ee/apps/georgi/html/georgi_ordeni_ajalugu.html
Krimmis olid georgi lindid kasutusel kohalike toetajate eraldusmärkidena, kui Vene väed sisse sõitsid. Arva ära miks?
Kui sellele mõtlen siis ei taha näha siin Eestis oma kodumaal ühtegi georgi linti!
2005 aastal Venemaa Föderatsiooni president Vladimir Putin isiklikult muutis selle georgi lindi ülemaailmseks vene poolehoiu märgiks mis tähendab, et sellega püütakse kaasata ka venelasi väljaspool Venemaad. Sellega seoses levitatakse Vene piiride taga massilises koguses must-oranže linte. Aktsiooni on Vene ametivõimud heaks kiitnud ja nad suunavad seda üritust.
Kõik kes seda Eestis kannavad on minuarust meie rahva juba reetnud!
8. mai 2015 22:50
Sina / 9. mai 2015 01:42
Esiteks,ära röögi. Teiseks,valus ka oli kui oma lolli pea ära lõid?
mnjaa 8. mai 2015 18:37
Kannavad neid linte aga ei tea selle lindi tegelikku tähendustki.Aga sellega 100% nõus et peaks trahvima-see on ikkagi riigivaenulik tegevus.
... 8. mai 2015 19:22
Trahvima peaks neid,kes keelustavad lindi kandmise.
kui juba sis juba 8. mai 2015 19:33
ehhki trahviks ka neid, kes räägivad vene keeles
Ann 8. mai 2015 18:34
Tänu sellistele provokaatoritele nagu see konkreetne tädi on ju Putleril hea jälle kisada,et Eestis on vene rahvusest inimestel halb elada ja peab ikka neid oma venemeelseid terroriste ja provokaatoreid Eestisse oma tankide ja sõjamasinatega kaitsma tulema! Puhas vene propaganda mille tagajärjel on meil siin sellised provokaatorid. Need antud inimesed on kahjuks nii rumalad,harimatud ja sombistatud,et nad ise ka aru tegelikult ei saa mida nad teevad ja miks nad seda teevad. Ajaloost pole neil halli aimugi,sest haridust ja haritust neil pole. Need samad inimesed ei kuulu tegelikult ju kuhugi kuna venes oleks nad võõrad ja töötu,Eestis aga keelt pole tahtnud õppida ja oma arust pole nad ka Eestlased. Putja kasutab oma meedia käraga selliseid lolle ära ja nii on hea provotseerida ja ärritada teisi riike ning Eesti on kahjuks üks nendest riikidest.
8. mai 2015 23:44
Ann sa oled jube tark muidu aga miks sa eestit riigiks nimetad?
Ann 9. mai 2015 01:39
Eesti on muide suure tähega! Tänapäeval on Eesti demokraatlik parlamentaarne vabariik. Seega on meil oma Eesti riik kui sa veel aru pole saanud Hr või Pr tulnukas.(minul vene kirjutatud puhtalt ironiseerimise mõttes väikse tähega) Ahjaaa tahtsin veel küsida,et kas tõde oli valus lugeda? Venemeelsed tõesti vist ei suuda leppida,et meil on nüüd oma vabariik!
n.75 8. mai 2015 18:08
Mina sain 2.teises kl. veneaeg,sini-must-valge lipu joonistamise eest,on midagi praegu teistmoodi??
Raivo 8. mai 2015 18:35
midagi ei klapi. teises klassis pidid olema 51 v 52 aastal. Sell ajal tähendanuks see sinule ja pereliikmetele (kui ei sattunud omade kätte) kustumatuid mälestusi. Omade puhul, noomimist ja vaikimist. 80, nendatel oli minul lipp riigisautuses töölaua klaasi all olnud ehk üle aasta enne kiu üks kolleeg (Kostja Suhtin /NKVD meedikuna 39.a Tallinnase tulnud, olustikust minule jutustanud/ minule tähelepanu juhtis, et sellest võib tulla probleeme mida mina noore mehena ehk ei tea, samas lohutas, peaarst Holvandus ei ütle kindlasti midagi, kui partei liikmetel algab koosolek, lahkub ta tööl ust pauguga kinni lüües). Räägitu sobis ka minu tähelepanekutega. Ei läinud palju aega mööda kui ajalehes sai vabamalt kirjutada kui praegu kommenteerida. Vaevalt keegi avaldaks praegu seda mida mina kogu kremplist arvan. Lühitalt - peame Hitlerile pärast kaotust kinkima haakristi, peame agresiivset poliitikat toetama georgi lindiga jne.
kas 8. mai 2015 18:04
selle lindi kandmine on meil riigis keelatud? Kui jah,siis on variante. Kui pole keelatud,siis milleks hüsteeritseda. Ei tohi neile tähelepanu osutada. See ju ongi kõikse suurem vesi nende veskile. Kui nendele lintidele peale nende kandjate keegi mitte mingit tähelepanu ei osutaks, muutuks nende kandmine neile rutiiniks. Tänase seisuga saavad nad meie ärritumisest ainult indu juurde. Elan ja töötan juba aastakümneid nendega kõrvuti ja näen-kuulen igapäevaselt nende tegemisi. Paljud ongi mulle kohe otse rääkind,et pehmelt öeldes ohmud olete oma paanikaga,vägev vaadata eestlaste hüsteeriat. Seepärast räägingi,jätke need lindid lihtsalt märkamata,on teil endil rahulikum ja nende kandjatel hakkab igav. Meie kollektiivis on eestlased,venelased, lätlased,mõned kaukaasiast ,aga lindikandjaid on jäänud vaid üksikud. Pole me aastate jooksul kordagi teinud juttu nendest lintidest kuigi veel ammu prooviti nende poolt vägagi tihti.
kas 8. mai 2015 18:04
selle lindi kandmine on meil riigis keelatud? Kui jah,siis on variante. Kui pole keelatud,siis milleks hüsteeritseda. Ei tohi neile tähelepanu osutada. See ju ongi kõikse suurem vesi nende veskile. Kui nendele lintidele peale nende kandjate keegi mitte mingit tähelepanu ei osutaks, muutuks nende kandmine neile rutiiniks. Tänase seisuga saavad nad meie ärritumisest ainult indu juurde. Elan ja töötan juba aastakümneid nendega kõrvuti ja näen-kuulen igapäevaselt nende tegemisi. Paljud ongi mulle kohe otse rääkind,et pehmelt öeldes ohmud olete oma paanikaga,vägev vaadata eestlaste hüsteeriat. Seepärast räägingi,jätke need lindid lihtsalt märkamata,on teil endil rahulikum ja nende kandjatel hakkab igav. Meie kollektiivis on eestlased,venelased, lätlased,mõned kaukaasiast ,aga lindikandjaid on jäänud vaid üksikud. Pole me aastate jooksul kordagi teinud juttu nendest lintidest kuigi veel ammu prooviti nende poolt vägagi tihti.

Aksel 8. mai 2015 18:01
Saast! Makske talle rublatsooni keskmist palka.
Pange Statoil'i korjanduskast, et saaks ta koju (Venemaale) saata.
vaata 8. mai 2015 20:52
rublatsooni keskmine palk on suurem kui meil praegu.
Aksel 9. mai 2015 00:50
Ehk on mingi allikas, millele see väide rajaneb?
ossu 8. mai 2015 17:46
tea kas sõna statoil tuleb sõnast stalin? sel juhul on ju kõik õige.
pets 8. mai 2015 17:44
enam oma jalga statoili ei tõsta ,
G 8. mai 2015 17:40
Miks ettevõte vabandab, kelle ees???! Kannaks ka ise kui oleks ja ükski koer ei tule mulle ütlema miks ma seda kannan!
mhm 8. mai 2015 17:58
mine oma putja-maale tagasi, ole hea.
Njah... 8. mai 2015 17:40
..oma vaateid peaks avaldama ikka oma vabal ajal.
fdgf 8. mai 2015 17:31
Krt, oleks ma samal ajal sinna sattund ja juhuslikult peeruhäda oleks old, siis oleks korraliku pussu selle mutti ette maha lasknud.
8. mai 2015 23:47
aga miks sa seda siis siin teed?
kõigile teenindajatele 8. mai 2015 17:30
vikerkaarelint rinda,elame ju nüüd Pederiigis,ärgu eesti ,,sirged,, seda unustagu.
No ja siis? 8. mai 2015 17:24
Olete sama lollakad, kui nõukaajal Glavlit, kes ei lubanud õpikutes kujutada õiges sulestikus linde, kelle mõnel kehaosal oli kombinatsioonis sini-must-valge! Pidi õõnestama ja teabmida veel.
Kandku mida tahab!
Kui aga eesmärk on rumalat ja väiklast eestlast panna vihast nuttu tihkuma ja oma pisikesi rusikaid viibutama, siis on see lindike oma eesmärgi täitnud ;).
Ise ka aru saate, millega tegelete? Võitlete riidetükiga, samas, kui teie selja taga teid lauspaljaks varastatakse!
"Mehed- teie hobused põlevad...". ;)
"...õiges sulestikus linde, " 8. mai 2015 17:44
ekstaole, ainult see koloraadolinnuke võib oma meelsust seal "Široka strana moja rodnaaaja..." täiel rinnal nautida, meil tuli oma trikoloori aasjus nii siin kui siberis glavlitist juhenduda. miski on sus võlts, need "pisikesed rusikad" oled sa ju haiget tegemiseks siia tippinud, järelikult oled ise pihta saanud, millal? kas siis või nüüd, kas tuli sul omal ajal sinimustvalge reeta või ei julge nüüd jürilinti avalikult kanda?
n.75 8. mai 2015 17:54
Tõesti imelik,nagu veneaeg tagasi,mina sain 2.teises klassis,joonistasin sini-must-valge lipu.
su kodu oli hõivatud 8. mai 2015 18:12
jürilindikesi vajavate kodu on vaba.
Nii on 8. mai 2015 21:06
Meie kodu aga on maha müüdud.

Sõja kaotanu. 8. mai 2015 17:15
Selliste Statoili lindikandjate järeltulijad ongi need tulevased rohelised mehikesed. Ei Statoilile ja see koloraadokas (venemutt) otse aia (ukse) taha.
kysimus 8. mai 2015 17:14
Kas statoili juured tulevad ka sealt? On keegi seda uurinud?
Vello 8. mai 2015 16:42
Ah sa raisk, kus nüüd läks andmiseks! Tuleb välja, et meil võib ainult ühte jalga käia ja ühte värvi kanda. Nüüd saan aru, miks moslemid meile kuidagi tulla ei taha. Kujutan ette, kui peldiku taga hüüded Allahi poole kostuvad, siis jooksete vist vigladega jumalaarmu andma? No hullem kui russia. Tundub, et ongi üks miljon ning kõik va fashistid? Kui lindi peale selline hala algas, siis mis saab kui laigulist sookolli üle piiri näed. Arvan, et kõik kolepatrioodid panevad paugu püksi ja plagama rootsi poole. Sealt aga tervitab tulijaid poliitkorrektne allah-akbaar...
totakas 8. mai 2015 17:37
Sa kirjutad nagu islamofoobia oleks halb asi.. :D
G 8. mai 2015 17:43
See juba ammu nii ja seda on minul ka väga raske uskuda :(!
Miki 8. mai 2015 16:37
Nutimaailm ja tehnoloogia on siinkohal vähemalt hinnas, et müüjale kohe fotosüüdistus teha.
kui 8. mai 2015 16:26
tahan siis käin kasvõi svastikaga ringi, kes keelab see on mu usk ,EU on meil usuvabadus
kuulge 8. mai 2015 16:25
..41 sel tungis sakslane venemaale,ei venelane,unustame ära kuidas asi oli...
jah 8. mai 2015 16:42
ja venelane vabastas Eesti 45-ndal, et ise siia elama tulla, ja seetõttu on venelased eestlaste jaoks okupandid, ja mitte vabastaja.
mis 8. mai 2015 17:32
vahet ,nyt jänkid siin su õuel....
Vat 8. mai 2015 21:56
On ikka vahe, kas 400000 või 300...
noh 8. mai 2015 17:26
sulle oleks kindlasti hitler isiklikult sobinud....demokraat
Penskar Sass 8. mai 2015 16:18
KAS 15.06. lähed homme vehkima olematu riigi lipuga? Paistab, et Sa pole elanud ei ENSV-s ega NSVL-is. Vaata, et Su jorhi lindiga sõbrad Sulle harakirit ei tee riigi nime valesti kirjutamise eest. Aga võib-0lla on Sul säärane huumorimeel? Mul on teenistusest alles juubelimedal " Tridsat let gvardeiskoi divizii", mille lint on ka koloraado mardikas. Väga haruldane medal, sest selle said vaid 3. Kaardiväediviisis 1971. aastal teenivad sõjaväelased. Aga ma pole seda medalit ega selle linti kandnud oma mundritel ega erariietel.
Töömees Aleks. 8. mai 2015 17:07
Järelikult oled Eestlane, mitte venemaalane.
b.unn 8. mai 2015 16:05
Tuleks toota peldikupaberit selle triipkoodiga ja uksematte et saaks seal pori sisse hõõruda. Osale venelastele pole teine maailmasõda veel lõppenud sest rinne toppab ukraina steppides. Muide vene NOGIA on kirsa, sinel, automaat, ja viha kõikjalt natse leida. Kes mõtleb teisiti on fasist. Kujutan ette kui hästi müüksid alukad -sukad-triipkoodiga Lasnamäe pesupoes. Peaks homsel paraadil mingi masin seiskuma oleks ülikõva.

Vallandada! 8. mai 2015 15:57
veteran 8. mai 2015 16:08
Mis vahet, kas Statoil või Lukoil- kõik meie bensujaamad saavad enamuse kütet venemaalt.
8. mai 2015 18:00
pigem viidati nimele - LUKoil. SIBULAõli.
:S:S 8. mai 2015 19:55
Mis asja...tule taevas appi!!! sibulaõli. Sellist pas*a pole ikka kunagi kuulnud..pigem mõeldi ikka seda, et Lukoil on Venemaa ettevõte ;). Ma olen rahvuselt eestlane ja mul on sügavalt savi kas neil on need Georgi lindid rinnas või ümber pea seotud..vaba maa ja ise teavad mis teevad. Koguaeg räägitakse, et Eestis pole erinevaid rahvuseid ja kõik peavad kokkuhoidma aga mingit linti nähes naise rinnus on kiun ja hala lahti.
Püha Georg II 8. mai 2015 15:51
Kus nüüd kabanossifirma esitas pateetilise vabanduse! Haledad kapitalistinärakad, ei neil ole vahet kas siin eestimaa või venemaa, peaasi et oma sandikopika koeravorsti eest kätte saavad.
heh 8. mai 2015 15:31
Statoil nagu ei teaks, et just töötajad esindavad firmat ja kujundavad selle maine...
Õhk puhtaks 8. mai 2015 15:29
Tubli mammi aga soovitan minna Moskva bensukasse tööle. Siis saaks siin ka õhk puhtamaks.
ajaloolane 8. mai 2015 15:26
Täna pole enam tähtsust, mis tähendust lint kunagi kanda võis. Täna on selle koloraado lindi näol tegemist selge sümboliga, mida kannavad punaväljaku sõjamasinad. Ja see riik on eesti maad, inimesi ja meelt korduvalt okupeerinud. Täna on iga selle lindi kandja agressiivse sovinismi esindaja. On üllatav ja piinlik, et ka Statoil on agressoritega liitunud. Siit retooriline küsimus - kas Statoili olemasolu Eestis on hädavajalik? Ilmselt mitte. Kütusefirmasid on ju EU-s nagu murdu. Seega võiks selle kompanii teenused jätta tarbimata.
Mis ajaloolane.. 8. mai 2015 19:59
..sa oled kui räägid okupatsioonist kui ainult ühest osast. Kui pole Venemaa okupeerinud siis poleks sind kindlasti olemaski olnud peale Hitleri jõudmist Eesti. Kuidagi kiputakse unustama, et II MS ei olnud Venemaa mingisugune üksiküritus.
to Mis ajaloolane.. 8. mai 2015 20:31
Kui poleks Venemaa okupeerinud, oleks Eesti olnud peale II MSi iseseisev riik. Saksa väed olid venelaste sissetungi ajaks juba minema tõmmanud ja Pika Hermanni tornis lehvis sini-must-valge lipp. Milline vabastaja jääb võõrasse riiki peremehetsema ja laamendama? Eks minnud siis peale "vabastamist" oma riiki tagasi.
/ 8. mai 2015 23:09
Ei tea sa asjadest midagi. Suurriigid jagasid väiksemad ära ja hilisem kobin ei aita. Süüdistage Stalinit ja teisi kes Jaltas selle kokkuleppe tegid,
to to Mis ajaloolane.. 9. mai 2015 14:27
Kuna eelmine kommentaar kustutati, ei tea küll mispärast, siis kirjutan uuesti. Kui Venemaa poleks meid okupeerinud oleks Eesti olnud pärast II MSi iseseisev riik. Saksa sõjavägi oli venelaste sissetungides ammu siit jalga lasknud ja Pika Hermanni tornis lehvis sini-must-valge lipp. Milline "vabastaja" jääb pärast "vabastamist" võõrasse riiki laamendama, lõhkuma, tapma ja põlisrahvast oma riigist asumisele saatma?
ajaloolane 8. mai 2015 15:25
Täna pole enam tähtsust, mis tähendust lint kunagi kanda võis. Täna on selle koloraado lindi näol tegemist selge sümboliga, mida kannavad punaväljaku sõjamasinad. Ja see riik on eesti maad, inimesi ja meelt korduvalt okupeerinud. Täna on iga selle lindi kandja agressiivse sovinismi esindaja. On üllatav ja piinlik, et ka Statoil on agressoritega liitunud. Siit retoorinline küsimus - kas Statoili olemasolu Eestis on hädavajalik? Ilmselt mitte. Kütusefirmasid on ju EU-s nagu murdu. Seega võiks selle kompanii teenused jätta tarbimata.
oh 8. mai 2015 15:22
Mul oli paar liitrit bensu paagis,kui nägin seda kartulimardikat letis, keerasin ruttu ringi ja jõudsin õige teenendaja käest võtma.On ikka kuradi satikad need mardikad!
Tõnu 8. mai 2015 15:19
Järjekordne kinnitus sellele, et meil Eestis on tõesti väga palju natse, on see kommentaarium siin. Tigedus ja sallimatus on siis eestlaste peamised iseloomujooned?
see 8. mai 2015 15:29
see lindikandja on vene nats
G 8. mai 2015 17:49
Ja mis see sinu asi nina toppida on teiste eraellu, kuradi pervert!
Mari 8. mai 2015 15:33
Sa oled asjadest väga omamoodi aru saanud, või õigem oleks öelda, et mardikalindi kandmisest oledki niimoodi aru saanud, nugu need mardikadki. Apelleerida väitele, et meil on demokraatia ja iga kodanik ja mitte kodanik võib teha mida tahab. EI VÕI IKKA KÜLL. Nenende mardikate esivanemad tegid meile oma tegemistaga väga palju haiget ning ühe haritud demokraatliku inimese käitumine ei väljendu provokatiivselt kohalikule kogukonnale näitamaks, milleks nemad ikka võimelised on. Seega on nende lintidega vehkimine minu kodumaal lihtsalt kohatu.
iconoclast 8. mai 2015 15:43
Mari kas sa keelaksid ka tööl näiteks risti kandmise?
Arvesta sellega et ristiusu nimel tehti meie esivanematele väga palju halba ja sellise sümboli kandmine siin on ikka väga kohatu.
Kui sa arvad et tööl risti kandmine on samuti kohatu siis ma nõustun sinuga, muidu aga arvan et su seisukoht on lühinägelik.
tead 8. mai 2015 16:00
Loomulikult ei ole ka mingi silmapaistva kuldse risti ega ehete kandmine sobilik teenindajale. Riiete all kandku mida tahab. Me oleme kristlik maa ja see, et kunagi ammu keegi ristiusku halvasti ärakasutas, ei tee usku ennast halvaks ja rist ei kanta teistele meelsuse demonstreerimiseks nagu seda linti.
to incoclast 8. mai 2015 16:06
Vaata on suur vahe, kas seda linti kannab keegi, kelle esivanemaid ahistati või selle kelle esivanemad teisi ahistasid. Sa tuled selle lindikesega eestlaste sekka, kes kaotasid iseseisvuse, keda tapeti ja küüditati selle lindikandja esivanemate poolt. Ainult siis, kui linti tahab kanda eestlane, kelle esivanemaid nõukogude võim ahistas, siis ma aktsepteeriksin seda. Ahistaja enda järeltulijatel pole õigust selle lindiga siis kepsutada.
kuule icinoclast 8. mai 2015 17:15
Mitte kunagi pole ristiusk olnud Eesti Vabariigi loomise vastu olnud! Ükski Luteri kirikutegelane pole valitseva riigikorra vastu kunagi olnud. Vot sulle ristist ja lojaalsusest riiki, mida teenid. Niiet mokk maha.
Ann 8. mai 2015 18:10
Jube ikka kui inimesed on nii madalalaubalised ja ei tea asjade õigeid nimetusi. Sa ikka tead kes on nats?
huvitav 9. mai 2015 14:55
miks vene trollid nimetavad end Tõnudeks ja Vellodeks? Et end usutavamaks teha? Naeruväärne! Esiteks pole eesti kommentaariumis kombeks end pronoomeniga nimetada. Teiseks reedab nende tõnude ja vellode tekst kogu meelsuse.

MM 8. mai 2015 15:18
Eks mõnes mõttes ole see Georgi lindi eksponeerimine ka austusavaldus eesti sõjameestele. Eesti sõjameeste kirikus tegutsev kogudus on nimetatud Püha Jüri, kui rüütellikkuse sümboli, ustavate ja väärikate sõjameeste kaitsja järgi. Ja Georg on ju maakeeli Jüri, niiet siis Jüri lint.
mumm 8. mai 2015 17:19
Tegelikul Püha Georgiosel ei ole küll midagi tegemist selle lindiga. Ei ole vaja õigustada valega valet.See, et Georgios, Georgius, Yrjö ja Jüri on ühest puust, ei tähenda, et selle sama puuga oleks seotud ka see lint. See lint rüvetab Püha Georgiost täpselt samapalju, kui eestlasi. Selles ongi iva.
Sõjakaotaja. 8. mai 2015 15:14
Igatahes mina ütlen kuuks ajaks "EI STATOILILE"
jah 8. mai 2015 16:05
mina ütlen igavesti statoilile Ei ja veel kord ei
G 8. mai 2015 17:50
Tõmba igaks juhuks ka sitapott protestiks pähe!
kas 8. mai 2015 15:06
sa näed, terve kommentaarium on natsionaliste täis, edu siis. Mina kannan ka ja ka veel ENVL lipp on homme väljas. Elu oli siis parem ja sellised tigedikud, nagu praegu siin, olid siis pealekaebajad ja küüditajad.
kkk 8. mai 2015 16:01
Kanna muidugi, siis paistab kohe kaugele, et oled üks loll kommunist ning õhtul võid osta üheotsa pileti Tallinn-Moskva rongile, seal ju palju parem.
8. mai 2015 23:16
Rahune, ma olen Moskvas käinud ja palju.
kkk-e 9. mai 2015 15:06
Sa ei saa ilmselt keelest aru - jutt oli ü h e o t s a piletist.
9. mai 2015 15:08
(sorri, üheotsa-jutt oli mõeldud 23:16 Rahunenule. Vabandust kkk :)
Natalja 8. mai 2015 15:02
Kas Teil Eestlastel see tõesti nii valus teema , et nii suurt probleebi sellest tõstate, nii hale :D
maamiis 8. mai 2015 15:07
lihtsalt mida arvad mis juhtuks kui kantaks ukraina värve moskvas?Selle värvi all vägistati meie vanaemasid.
Tõnu 8. mai 2015 15:13
Harimatu mats, kas niisugused on siis "õiged eestlased"?
urrr urrrr 8. mai 2015 15:19
jah kindlasti juba jooksen :D ja lint hävitatud - seda võid oma parimas unenäos näha :D mis sa arvad et teie virisemise peale siin miski muutub :D iial
urr 8. mai 2015 15:29
ma austan väga Eestlasi enamus sõpru eestlasi , aga selliseid mõnda mölamokka kes oskavad aint arvuti taga julge olla :D kus oled siis kui vaja seda öelda :D miks teed pilti aga ei ütle näkku inimesele :D see ongi hale,
urr 8. mai 2015 15:41
Õigeid eeslasi on vähe Tõnu ,,,, enamus kõik siin segaverelised .... ja Tõnu ka enda lapse nimeks enam ei panda ... nii et rahune maha vana...
Imbi 8. mai 2015 15:11
Aga mis sõjas see tädike seal kangelaslikkust näidanud on? Tundub, et venelastel endal on ammu sassis, mis Georgi lindi mõte on. Tegelikult on ju asi nii, et varasemalt okupeeritud ja tagakiusatud riikides ei ole ilus ja viisakas teatud teemasid torkida. Sakslane võiks ka ju vabalt haakristi rinda pista, et oh kui lahe, toetan rahvuslust. Ilmselgelt oleks signaal teistsugune. Sama on ka selle lindikesega Eestis. Kui sa seda linti kannad, Natalja, siis see näitab mulle, et sul on kama kaks minu esiisadest ja esiisadest, kes oma maa eest verd valasid ja kes vägivaldselt riigist deporteeriti. Miks on nii, et venelased näevad, mis kurja teised teevad aga oma vigu ja valesti tegemisi üldse ei tunnista? Kui Venemaal oleks nii hea ja üllas elada, siis oleks vähemuse protsent tunduvalt vähem. Kui siin on hea elada, miks on siis nii raske aru saada, miks põliselanikud teatud märkidele viltu vaatavad? Ma võin sinuga külg-külje kõrval rahulikult elada ja sinuga hästi läbi saada, Natalja, aga kui tuleb aeg poolt valida ja sa selle lindi endale rinda kinnitad, siis ilmselgelt sa sülitad mulle näkku ja ma ei saa sellega leppida.
jah 8. mai 2015 15:18
Sest te olete Eesti Vabariigi vastased ja mõtetes elate Venemaal ning soovite ka siia Venemaad tagasi
oi oi 8. mai 2015 16:16
Natalajakene, kas sa tõesti siiani ei tea, et meie riik lakkas sellest hetkest olemast, mil algas sõda ja peale sõda algas eestlaste julm represseerimine, tapmine ja küüditamine. Sina nimetad seda tühised ja väikses probleemiks????? Ka venelasel ei alanud külluse põlv, vaid samuti julm ja raske elu peale sõda ja mitte mingit põhjust pidutsemiseks.
Liane 8. mai 2015 14:51
WFC!?? See on ju täiesti lubamatu!!! Kuidas saab selline asi juhtuda?? Ja kuidas sellisel inimesel üldse lastakse veel seal töötada??? Kohe tuleks vallandada!
arusaamatu 8. mai 2015 14:58
Mis WFC? World Fucking Champions?
8. mai 2015 14:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
just 8. mai 2015 15:25
Ülistab Venemaad, las elab ka seal ja kaitseb seda .
mm 8. mai 2015 14:48
kohe 8. mai 2015 14:34
koheselt vallandada see põssa! sellisel ei ole kohta!
statoilile boikott minu poolt seni kuni see olend seal töötab!

8. mai 2015 14:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kuule sõida ära venesse 8. mai 2015 14:54
seal sinu kodu, kodumaa ja keegi ei kiusa. valesse kohta oled roninud. mis sul debilnõide sekka asja?
k 8. mai 2015 15:14
raivo 8. mai 2015 14:29
lint lindiks aga viimasel ajal pole kusagil jutuks,et euroopa jagamisel olid koos ka meie praegused liitlased.euroopa jagati nelja poolse kokkuleppega.ja ükski meie liitlane ei ole kahetsust näidanud,et aitas eesti okupeerimisele kaasa.oleme peenraha suures poliitikas ja millegi pärast käivad mõned just usa konsulaadis aru andmas,mis on muidugi parem,kui moskvas käia.aga kuidagi niru tunne on.
"ükski meie liitlane ei ole kahetsust näidanud,et aitas eesti okupeerimisele kaasa." 8. mai 2015 17:04
ega ole, aga siin on üks õhkõrn vahe, nad on kogu 'võiduau' venelasele jätnud :D
venelane seda autaaka kannabki ja koos igaaastase "võidutsemisega" tuletab meile ja kogu nsvl-i haardesse lämmatatud rahvastele oma tegelikku mordat meelde, nii me siis olemegi liitlased sellest häbikoormast "unustanud" ja venelast-okupanti ei unusta.
Gunnar Stahl. 8. mai 2015 14:27
Rohkem Statoilist kütust ei tangi ja soovitan eestlastel ikka kodumaisest Olereksist tankida.
maali 8. mai 2015 15:03
tom 8. mai 2015 16:37
olerex-kus see krakkimistehas eestis on-ikka mazekjai nafta????IRW
Lint? 8. mai 2015 14:22
Pff. So what? Idikad olete vä?
XXX 8. mai 2015 14:10
See klienditeenindaja tuleks lahti lasta ja venemaale tagasi saata.
just 8. mai 2015 15:21
Ülistab Venemaad , las siis elab ka seal!!!
õigesti 8. mai 2015 19:37
see lindike pole venemaa ülistamine vaid kuritegude õigustamine!
Saladuste Võti 8. mai 2015 14:09
Statoil on Krimmi okupatsiooni j@rel alustanud aktiivset promokampaaniat. Kuulujuttude kohaselt saavad koloraadolindikeste kandjad 30 senti benssu odavamalt.
Pärtel 8. mai 2015 14:04
Kuidas lindikandjad Eestis ise seda tegevust tõlgendavad?
Z 8. mai 2015 13:58
Kott pähe ja üle piiri, aitab sellest jamast, kaua nad provotseerivad meie kaunist rahvast?

8. mai 2015 13:57
Pildistagem üles kõik Georgi lindi kandjad ja firmad, edastagem need sotsiaalmeediasse ja eirakem selliseid kohti - ka edaspidi. Raha otsustab kõik!
Alar1 8. mai 2015 13:56
Ma pole Statoili selgitusega nõus. Aga kui ma olen nudistlike vaadetega, kas ma tohin siis palja tilliga kliente teenindada? Statoil ütleb ju, et vaadete pärast ei tohi diskrimineerida.
blin 8. mai 2015 14:40
Statoil ütles, et vormirietuse all võid nudist olla palju tahes. Vormiriietuse peal aga mitte.
las kannab 8. mai 2015 14:57
vormiriietuse all oma linti
asd 8. mai 2015 13:55
Eesti on piiririik ja eesti rahvas piirirahvas, kelle olemasolu on kogu viimase aastatuhande jooksul olnud ohus. Meie ei saa endale lubada luksust punaprofessorite või vasakliberaalide retseptide kohaselt lolli mängida. Me peame nägema asju nii, nagu need reaalsuses on: Venemaad oma põlisvaenlasena, siinsete venelaste kriitilist massi Moskva viienda kolonnina ja multikulturalistlikke liberaale rahvuskehandi nõrgestajate ja lõhestajatena. Ja peame olema aina valmis enda eest seisma. Sest see loeb. Mitte aga eurotädilik loba mõistmisest ja andestamisest.
!!! 8. mai 2015 13:19
See oli ehk leppemärk, et uued tankid T-14 saavad seal takida.
JUSS 8. mai 2015 15:57
Saavad ka tehnohooldust, kui toppama peaksid jääma. Nii nagu paraadiproovil juhtus. Ja kütust krediitkaardiga. Omad lindikandjad ju hätta ei jäta.