kui kondatakse sellistes kohtades inimesi.Reisin tihti ja laeva puhtus kogu aeg langeb.Kui ikka tegemist teenindava firmaga,tuleks röhk panna reisijate olude parandamisele,mitte hullemaks tegemisele
no sel nädalal Stariga sõites oli seda tunda - poed avatud aga enamusel kaupadel hinnasildid puudu , toidupoeriiulitel vedeles hunnik asjasse mittepuutuvaid silte mis ei omanud mingit seost väjapandud kaupadega .Sama parfymeeriapoes - terve pood ilma hinnasiltideta.Nagu türgi turg.
nii on Jaak Madisoni karvane käsi mängus,oleks ahistamine õnnestunud,oleks ta kohe varastatud telefoniga heilstanud sinna,kuhu vaja ja poleks koondamist olnud :-)!
kodulehel kirjas: "...meil on ühine eesmärk: olla Läänemere regiooni parim teenindusettevõte. ..klientide ja sidusrühmade ootused nõuavad meilt jätkuvat uuenemist ja arenemist, teeninduskvaliteedi ja teenuste täiustamist. Ühise eesmärgi saavutamine nõuab meilt palju. Seepärast ongi meie jaoks tähtis hoolitseda iga Tallinki töötaja edukuse ja heaolu eest. Tahame toetada iga töötaja individuaalset arengut ja pakkuda võimalusi mitmekülgseteks tööülesanneteks." Hea teenidamine nõuab teenindajat ja teenindajale peab andma aega. Klienditeenindajate koondamine piirini, kus teenindajal ei jää aega ega ka jaksu, pole ei uuendamine ega arendamine. See on nii töötaja kui ka kliendi heaolu eiramine.
PALJUD VARJAVAD PÕHIASJA, ET HAKKAMA EI SAADA, SELLE ASEMEL, ET SELLEGA TEGELEDA HOOPIS VALLANDATAKSE PERSONALI. TIHTI VEEL KIIDETAKSE SELLIST OTSUST - ALANDADA TEENINDUSE KVALITEETI JA OHUTUST. MASENDAV MAJANDUSSEIS MEIL IKKA!!!
Minule tehti täienduskursusel selgeks,et inimest saab koondada ainult JUMAL kuue laua vahele,aga asutus koondab töökohad ja sellele kohale ei saa võtta uut töölist-
Äärmiselt kaju, et selline koondamine toimus, Selle alla kannatab tegelikult praegune töö kvaliteet. Ka inimvõimetel on piir! Aega on koristamisteks äärmiselt vähe ja kahjuks kannatavad selle pärast ka kliendid, kuna ei jõuta antud ajaga ruume korda teha, Eriti siis, kui on toimunud suuremad peod kajutis. Osad pidulised pole veel laevalt mahagi läinud, kui uued juba peale tulevad ja paraku peavad uued reisijad ootama, kunas kajut korda tehakse. See võtab aega rohkem, kui 5 minutit. (isegi 20 minutit) Neid kajuteid pole 1 vaid enam, kus on tekitatud väga palju segadust, Tulemus oleks tunduvalt parem ja korralikum, kui praegu, Teenindajaid oleks tegelikult rohkem tööle vaja, kui neid praegu on!!!
Ei viitsita ega osata korraldada oma tööd, et tööviljakus ja tulu tõuseks, sellest ka sellised rumalad koondamise otsused. Seda ju lihtsam teha, ei hakka pea higistama.