Eesti uudised

Imre Sooäär annab ähvardajad politseisse

Siim Randla, 28. aprill 2015, 07:00

226 KOMMENTAARI

r
Riskigrupp/ 29. aprill 2015, 17:27
Lillade eluviiside juures on mitmeid aspekte, mis nende tervist ohustavad:
I Päraku väljavenimine
II Sõrmedega pärakus onaneerimise tagajärjel saastub roisubakteritega kogu neid ümbritsev keskkond
III Aidsiohu riskigrupp
Selliseid terviseriske on palju. Seega ka sagedased haigestumised ja lühem eluiga.
a
Arvan/ 29. aprill 2015, 16:21
Miks imre soosaar peaks kunagi maetama Metsakalmistule? See on siiski vääriliste eestlaste koht
t
teadja./ 29. aprill 2015, 01:16
Niipalju komme ei osanud Imre isegi unes näha. Võin väita,et see on tema isiklik rekord.
v
Valija/ 29. aprill 2015, 00:50
Fakt on, et Imre Sooäär Riigikogu valimistel oma paarituhande häälega ei osutunud rahva poolt valituks. Kahjuks sai ta sisse Pentus-Rosimannuse asendusliikmena.
Nüüd püüab kodanik Sooäär teha mida iganes, et tuua ennast pildile ning näidata, et ilma temata üldse ei saa riik hakkama.
Klassikud ütlesid: muhulane aga ikkagi inimene. Kas see ikka kehtib ka Tallinnas sündinud isehakanud muhulaste suhtes?
t
trax/ 29. aprill 2015, 14:24
2102 inimest valis!
Aga kas teil ei ole valus, et seitsmest Riigikogu ekrekast rohkem kui pooled said Sooäärest oluliselt vähem hääli, mõni koguni rohkem kui neli korda vähem (Arno Silc EKREst kõigest 500 häält)? :P :D
Muide kui pingerida reastada selle järgi, kui palju keegi hääli sai, siis Imre on 61. koht!!!
m
MAX/ 28. aprill 2015, 23:38
KALLIS IMRE SOOVÄÄR!SINUSUGUSTE KOHT EI OLE ESINDUSORGANIS !!!
n
Nah/ 28. aprill 2015, 23:36
Jälk tüüp on. Minul temast kahju pole.
e
Eve/ 28. aprill 2015, 22:16
Kes teile midagi peale surub? Kõigil on õigus armastusele. Jätke teiste eludes sorkimine.Parem lapsel 2 armastavat ema või isa, kui lapsed kes kasvavad lastekodus, kes pole kunagi tunda saanud ema-isaarmastust. Vaadake peeglisse, kas see inimene kes sealt vastu vaatab on õige teiste elu korraldama. EI. Edu Imrele!
ä
ära esine naiste nimede all/ 29. aprill 2015, 08:59
Mitu last see IMBI on üles kasvatanud,ära too tobedaid näiteid.Ärge siis korraldage oma seadustega meie elu,elagegi omas maailmas aga ilma lippude ja nõmedate riietega tänavatel.Milleks see karneval,millega te uhkustate?Vahetete paarilisi üleöö ja see ongi armastus ja laste kasvatamine.Rumalusi pole mõtet välja mõelda,see ei toimi.Vastikud sooääred,ma jälestan teid.
j
Ja/ 29. aprill 2015, 09:10
Kes ütleb, et naine peaks sallimatu olema ? Ja kuidas on ho..d püüdnud kellegi elu korraldada ? Elementaarne oleks aru saada, et kõik inimesed, kes on tolerantsed, ei ole seepärast veel teistsuguse orientatsiooniga. Kuidas 08:59 nii täpselt teab, kuidas see paariliste vahetamine käib, minul küll ei ole ettekujutust homopaaride eraelust ?
h
Hei!/ 29. aprill 2015, 11:29
"Ja kuidas on ho..d püüdnud kellegi elu korraldada ?"
Uuri natuke nende viimaseid tegemisi,saad teada!
ä
29. aprill 2015, 11:30
ära sega siin vett,lesbimutt
e
Et/ 29. aprill 2015, 11:43
Ja kohe näed ära, et kes ja millise orientatsiooniga ükski kommenteerija on ? Lausa kadedaks teeb, oleks ma ka nii läbinägelik.
k
kips/ 28. aprill 2015, 21:50
Sooäär peab ennast siis surematuks? Iga inimese elu lõpeb surmaga, kus on siin ähvardus?

k
Kloostrimetsa/ 28. aprill 2015, 21:37
Kui Sooäär ei soovi hauaplatsi Kloostrimetsa kalmistul, siis ma võtaks selle endale. Ma tean ,et sinna on raske hauaplatsi saada kui seal kedagi ees ei ole.
p
28. aprill 2015, 21:24
t
Tere/ 28. aprill 2015, 21:31
tere pede, said ka aega läbi astuda siit :)
t
to Leena/ 28. aprill 2015, 21:15
Isegi primitiivsed ema ja isa on lapsele turvalisemad, kui kaks himurat isa ühele poisslapsele või kaks himurat ema ühele tüdruklapsele.
ä
äääääär/ 28. aprill 2015, 20:40
rabaäär on nõme peedik ja argpüks veel pealekauba.
o
oh ei puutu sind .soo äär. keski,/ 28. aprill 2015, 20:30
kui oled maksutõusude. immigrantide ja kooseluseaduse vastu.
l
lasnamäe ivan/ 28. aprill 2015, 20:27
kas ta arvab et elab igavesti
e
ets/ 28. aprill 2015, 20:23
Miks ähvardada-lööge maha.
e
ets/ 28. aprill 2015, 20:23
Miks ähvardada-lööge maha.

j
jurka/ 28. aprill 2015, 20:11
Politsei kohus on ühiskond rämpsust puhas hoida-selline tuleks kohapeal maha lasta.
r
28. aprill 2015, 20:42
g
G/ 28. aprill 2015, 19:18
l
Lilla juhus/ 28. aprill 2015, 18:50
Las Tallinki lillad korraldavad Lilla Sisejuurdluse. Pederasti ähvardamine pole enam mingi naljaasi.
ü
üks/ 28. aprill 2015, 18:40
p
Perseseen/ 28. aprill 2015, 18:15
tarkoita ko tämä, että sitä saa laitaa perseseen?
s
28. aprill 2015, 20:43
saa laitaa ja täysin ilmaiseksi.
j
jah/ 28. aprill 2015, 18:13
Kurb kui rumalaks ja kurjaks üks ekrelane võib muutuda, aga õnneks nad ei esinda rahvast vaid käputäit hulle...edu Sooäärele!
g
Gil/ 28. aprill 2015, 17:49
Ega sa end ometi surematuks pea, sooäär? Meid kõiki ootab mingi kalmistu mingil x-ajal. Ära nüüd pabista, politsei võib uurida või mitte uurida, kalmistu ootab sind sellest hoolimata! Tõsi, võib olla mitte see kalmistu. Või ei sobinudki sulle see konkreetne kalmistu? Sa oled nagu mingi mõisapreili, et kiljud asja eest teis taga "uih!" ja"Fuih!" Püüa kuidagi mehelikum välja paista.
s
Sakunne/ 28. aprill 2015, 19:50
Kuidas ta saaks mehelikum paista ...
n
nõme eit/ 28. aprill 2015, 17:33
kõik sitasurfarid kasti!jään politseid ootama.
k
Küll/ 28. aprill 2015, 20:53
on hea anonüümselt siin härga panna, politsei silme ees lasevad aga püksid püüli :D

h
huvitav/ 28. aprill 2015, 17:23
Kes selles süüdi on et ähvardusi saab-oleks normaalne ja orientatsioon õige, poleks vaja ka enda pärast väriseda.Välimus ju päris kena-oleks mõnele naisele päris kena mees aga paraku jah-katkine lapsepõlv vist olnud kui selliseks sai!
j
Ja / 28. aprill 2015, 20:56
sinu arvates võib siis inimest solvata ja ähvardada teda tema soo, usu ja rassilise kuuluvuse pärast ? Ja millal sina otsustasid omale selle "õige" orientatsiooni valida ?
s
Sekt/ 28. aprill 2015, 17:21
Pederasti mõttekeskus asub allpool vööd seega sooäärt veenda pole normaalsel inimesel võimalik, sest kõrvad onju märksa kõrgemal seega mõjub ainult füüsiline kasvatusmeetod millega istumiskoht on reeglina harjunud.
g
Gil/ 28. aprill 2015, 17:52
Su filosoofia meeldib mulle, kust hariduse said?
a
Auguääre/ 28. aprill 2015, 21:46
ainus mõte parlamendis on omasooiharate legaliseerimine. Muud pole sellest muidusööjast seal kasu polnud.
g
Gunnar Stahl/ 28. aprill 2015, 16:43
Austatud homoseksuaalid, Te teete praegu kõik selleks, et normaalsed inimesed Teid tõeliselt vihkaksid ja midagi hirmsat Teile sooviks.
Kusjuures on palju homoseksuaale, kes soovivad elada rahus oma hälbega ning tunnistavad seda sellisena, nagusee on ning naudivad seda omal moel.
Äärmus homod on tegelikud viha õhutajad ja normaalsuse eitajad.
p
Paavo/ 28. aprill 2015, 16:31
kas EKRE't võib mitte sallida ? Mina EKRE toetaja ei ole, küll aga olen selle poolt, et ke ekrelased võiksid üksteist armastada. Mis see meilt, ülejäänutelr ära võtab, kui ekrelased armastavad üksteist ? Olgem sallivamad. Salligem ka EKRE olemasolu, kõik ju ei sarnased.
t
TRELLIDE taha EKRE pätid!/ 28. aprill 2015, 16:25
Ammu on aeg hakata neid EKRE pätte TRELLIDE taha panema. Kaua nad sõimavad ENAMUS eesti rahvast, kes nendega nõus ei ole. Oma 500 lambaga terroriseerivad, laimavad ja sõimavad eesti inimesi ning mõtlevad, et neid ei saa karistada.
a
allanraadik@gemail.gom/ 28. aprill 2015, 16:39
Oled sa sügavs pohmellis, muidu loll või saad lihtsalt rahultust kui lollusi kirjutad?
a
allanraadik@gemail.gom/ 28. aprill 2015, 16:39
Oled sa sügavs pohmellis, muidu loll või saad lihtsalt rahultust kui lollusi kirjutad?
a
allanraadik@gemail.gom/ 28. aprill 2015, 16:39
Oled sa sügavs pohmellis, muidu loll või saad lihtsalt rahultust kui lollusi kirjutad?
s
28. aprill 2015, 16:49
a
allanraadik@gemail.gom/ 28. aprill 2015, 17:47
Väga madalalaubaline vastus. Tuletab kesikute käekirja meelde teised tegid ka.
v
vastus/ 28. aprill 2015, 17:55
Ei ole pohmellis, lihtsalt ekspert
k
28. aprill 2015, 20:49
kuule, väikese tähega allan, kuidaskesik, ikka reformar. Sul läks vist natuke segamini.
1
16.25/ 28. aprill 2015, 17:35
Oi,meie kõrgeltharitud reformi sülekoerad klassi näitamas.Enamus Eesti rahvas on nüüd siis juba 1/3 e-valijaid.Pohmellis muidugi,kaineks ei saa kunagi.Politsei,viige see kainerisse,kaua ta räuskab siin.
k
28. aprill 2015, 20:52
Kellega sa, 17:35, siin räägid, ei saa aru, iseendaga või? Ah, et sina ka pohmellis ja kaineks ei saa kunagi?
2
20.52/ 29. aprill 2015, 09:07
Vahepeal magasid,niipalju aitas,et suudad jälle räusata.Sina kaaaaaaaa,sina kaaa---kogu tarkus oravarottidel.
g
Gil/ 28. aprill 2015, 17:54
Ja ei saagi! Võid proovida, saad omal nahal kogeda.
t
tiit/ 28. aprill 2015, 16:21
sooäär on igatahes minu jaoks suht jälk kuju. eks ta teab seda ise ka,
k
kärgere?/ 28. aprill 2015, 16:18
need kes ise kärgperest pärit on nüüd suured traditsioonide kandjad. Minu arust peab inimene vastutama oma sõnade eest ja Sooäär käitus õigesti. nalja tegi küll, kuidas Helme ähmi läks.
k
28. aprill 2015, 17:50
Kas sa KÄGERE olid riigikogus,et nägid sedaähmi??Sa nii südamest vihkad heterosid,et oled võimeline mida iganes suust välja ajama,ei hakka võimpeale,mis teha.Kägere omaette rohkem,muidu politsei viib joodikud platepeale,oled ehk kuulnud seda varem.
1
17:50/ 28. aprill 2015, 20:57
Kuule sina, sa kindlasti nüüd mõmised rahulolust, et tabasid sõnas ühe tähe puudumise? Aga mis sõna see KÄGERE sul seal on, kas nüüd naerame sinu üle, et "vigade paranduses" ise ka vea tegid?
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:00
Ähmi või mitte. Asi sai selgeks tehtud, et kellel ikka traditsioonilise pere kogemus puudub, ei ole mõtet ka sellist pere "kaitsma" hakata. Ta ei tea ju, mida teeb, pärast jälle kisa pilvini, kuidas teda ei mõisteta ja muudkui ahistatakse. See oli sooääre enda huvides, ta lihtsalt ei oska sellistes kategooriates mõelda.
n
Nad/ 28. aprill 2015, 19:23
Lillad on lausa kärgpersest pärit, miks neid muidu nii palju on?
l
Lilla/ 28. aprill 2015, 16:18

s
sel hullikesel/ 28. aprill 2015, 16:15
tuleb siis kohtu alla anda paarsada tuhat ausat inimest ...
a
ahahaa/ 28. aprill 2015, 16:52
paarsada tuhat, äkki terve miljon kohe? " Hullike" oled.
t
28. aprill 2015, 17:40
tõenäoliselt tuleb äkki tõesti miljon normaalset eestimaalast kohtu alla anda sest sinu mõttega suhtarv klapib.
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:01
p
Pederastiua vastu/ 28. aprill 2015, 21:48
on eesti ca 70% elanikonnast. Ülejäänud 30 said oma toetuse tänu e-valimistele-
s
sel hullikesel/ 28. aprill 2015, 16:15
tuleb siis kohtu alla anda paarsada tuhat ausat inimest ...
s
Stakan K.Butõlkin/ 28. aprill 2015, 16:12
Mina olen liberaal ,leian , et on normaalne et on hulgaliselt normist erinevusi ja erandeid ehk kui inimestel on kiiksud ja veidrused , isegi perverssusteni välja. Erand kinnitabki ju reeglit või normi.
Ebanormaalne on see kui mingit kiiksu, veidrust, perverssust -normist erinevust hakatakse normina kehtestama ja üritatakse kõigile normi pähe nina alla hõõruda. See teeb kurjaks sest norm on norm ja erand on erand.
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:06
Aitäh! HEA et kellelgi on tundelained veel ülepea löömata. No ei ole neile seksuaalvähemustele keegi minu arust pinda käinud, las nad olla, aga just, mingit nn. kooseluseadust pole küll vaja, ei homoseksuaalidele ega veel vähem heterotele.
l
Lamba ni2kuja/ 28. aprill 2015, 21:50
Kas soo-, pedo- ja nekrofiilid on järgmised kelle vallatusi hakatakse propageerima?
j
Jah aga see Sooäär / 28. aprill 2015, 16:05
tundub üks ebameeldiv tüüp küll olevat.Mul lapsel on sellise inimtüübi jaoks ka nimi välja mõeldud,see on "irvpüks" aga noh ju ta siis ikka mõnele meeldib,kui riigikogusse valiti
e
Ei valitud/ 28. aprill 2015, 21:52
Isegi valimiskünnist ei ületanud.
Kandidaat Kandidaadi number Valimisringkond Nimekiri
IMRE SOOÄÄR 278-häält Tallinna Kesklinna, Lasnamäe ja Pirita linnaosa
Valimisringkond nr 2 Eesti Reformierakond
http://info.rk2015.vvk.ee/kandidaadid/?kandidaadiNimi=Imre+Soo%C3%A4%C3%A4r&otsing=true
p
Paavo/ 28. aprill 2015, 15:51
kardan, et inimkond läheb rappa omadega, kui ei tohi karistuse kartuses enam väljendada oma suhtumist teise inimesse. Näkku on alati harveimin öeldud, kuid mõnikord siiski. Mõnikord on inimene nii vastik ja jälk, et kohe peab näkku ütlema. Kus kulgeb solvamise ja ausa näkkuütlemise piir ? Sooäär on oma käitumisega ja seisukohtadega äärmiselt vastik ja provotseeriv. Kuidas teda ohjeldada ? Sooäär võiks olla sallivam ja sallida ka neid, kes peavad homovärki ebanormaaleks, ei saa sundida inimesele peale homosõbralikkust.
l
28. aprill 2015, 16:55
Lauslabasus pole küll suhtumine, Paavokene. Suhtumist saab väljendada ka viisakamas vormis.
p
pervert/ 28. aprill 2015, 17:26
s
Selleks/ 28. aprill 2015, 18:09
peab olema intelligentsi, sooäärel seda kahjuks ilmselgelt napib ja kuna ise seda ei taju, kogubki süsi oma kiilanevale peale
K
?/ 28. aprill 2015, 15:39
Kas Maret Maripuu ja Imre Sooäär elasid nagu kunagi koos?
k
Kert/ 28. aprill 2015, 17:16
See pole mees,kes teda tahab!
E
?/ 28. aprill 2015, 17:43
Ei ole kunagi elanud,Sooäär kasutas vastuvõttudel kapilukuks,ei muud.Gräzin on Maripuu mees,kuigi elavad lahus.
g
Gräzin/ 28. aprill 2015, 21:03
oli viljastaja mitte kellegi mees
n
noh/ 28. aprill 2015, 21:49
ikka Imbi Sooäär ju.......
a
ats/ 29. aprill 2015, 06:19
Kas maripuu orientatsiooni tead?Kumb mees,kumb naine.
l
luulet pisut siia lisaks/ 28. aprill 2015, 14:57
Vurrudega Muhu Imbi
Riigikogus kahmas klimbi
Tahtis kärmelt põske pista
Aga laskis EKREL kista
Seedekulglast jälle ära
Klimbi mis teeb palju kära
Nüüd on Imbi murest hall
Klimp on EKRE väraval
Kes küll Imbi karva siluks
Seedekulglat naljaviluks
Pisut õrnalt kõditaks
Läeks Imbi tuju premaks
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:11
soovitus: pöördugu Tallinki
m
28. aprill 2015, 14:52
Mis asja,kas Sooäär on surematuKaštsei,see on ennekuulmatu,et keegiei suregi ära.Pagana kõvad tegijad need lillabrigaadi liikmed.No las ta hirmutab,kes seda tola ikka puutuks.
n
No/ 28. aprill 2015, 15:11
ei saa aru sellest kiunumisest, mis sellel Kloostrimetsa kalmistul siis viga on? Või kuhu tema siis maetud tahab saada? Õelgu ära, siis teab arvestada.

t
TE/ 28. aprill 2015, 13:59
"Kritiseerijad olid peamiselt EKRE liikmed ja nende toetajad. Ühtlasi kirjutati, et mind ootab ees Kloostrimetsa kalmistu," märkis Sooäär, kes pöördub selle pärast politsei poole.
Kas siis ei oota või? Minu teada on Riigikogu liikmed endale lausa seadusega endale saanud hauaplatsid Metsakalmistul (kuigi see võiks olla lugupeetud ja rahva poolt armastatud inimeste kalmistu).
n
nõuka aegne noor/ 28. aprill 2015, 13:55
ka siis ole teistsuguse orientatsiooniga inimesi ja mitmetes suurtes esinduslikes asutustes ka. Need olid suurepärased kolleegid, toredad kambajõmmid ja peokaaslased. Mitte kusagil ei promonud nad oma orientatsiooni ja keegi ei hõõrunud seda neile nina peale.
Aga see, mis praegu toimub on kohutav. Imre Sooäär, palun ärge provotseerige ja teil peaks olema häbi ronida traditsioonilise perekonna toetusgruppi. Ma ei ole EKRE-lane, aga teie enda püünele tõstmine on natuke üle võlli. Olge, nagu olete, aga jätke teised rahule. Paluge vabandust oma provotseeriva käitumise pärast ja minge eluga edasi.
Jätke ka Reformierakonnaga EKRE provotseerimine, see on väga inetu ja madal. Meil on juba 2 suurt erakonda läinud ajaloo prügikasti, kui te nii jätkate siis järgmine saab olema Reform.
n
28. aprill 2015, 13:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
leo/ 28. aprill 2015, 14:12
kui tema ei anna sinu ksenofoobilist kommentaari politseisse, siis mina annan küll.
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:15
Mis tost? Mis ähvardad? Pane siis pikem paber valmis, neid "kaebealuseid" tuleb vääääääääääääääääääääääääääääääeg palju.
s
28. aprill 2015, 21:03
Selle peale sa loodadki, ikka "teised tegid ka".
s
28. aprill 2015, 13:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
MIS KURADI POLITSEIST --SELLINE RÄÄGIB..???/ 28. aprill 2015, 14:00
JUST SELLISEID EMA--POJUKESI OM --- TERVE EESTIMAA TÄIS,((KELLEST MINGIT MEEST POLE SAANUD JA MEHEKS KA ARENENUD;;)),,????
VAADAKE TEMA PILTI JUBA--JA ASI KOHE SELGE::
JA MINA OMA SILMAGA TARTUS NÄGIN-----KUIDAS EMA TARIB MEEST ARSTI JUURDE,,,,,, JA MAKSAB
KA EMOS --SUURE MEHE 37.aastase POJAKESE EEST RAHA,,
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:17
Oled sa kindel, et ikka maksis? Äkki on üks neist, kes on inkassosse antud haiglatele arvete mittetasumise pärast?
m
MIS KURADI POLITSEIST --SELLINE RÄÄGIB..???/ 28. aprill 2015, 14:00
JUST SELLISEID EMA--POJUKESI OM --- TERVE EESTIMAA TÄIS,((KELLEST MINGIT MEEST POLE SAANUD JA MEHEKS KA ARENENUD;;)),,????
VAADAKE TEMA PILTI JUBA--JA ASI KOHE SELGE::
JA MINA OMA SILMAGA TARTUS NÄGIN-----KUIDAS EMA TARIB MEEST ARSTI JUURDE,,,,,, JA MAKSAB
KA EMOS --SUURE MEHE 37.aastase POJAKESE EEST RAHA,,
h
hm/ 28. aprill 2015, 13:36
Mis osside kommentaarium, piinlik lausa lugeda. Sellised siis meil Eestis teevad Eesti riiki? Hale värk!
e
Ega/ 28. aprill 2015, 13:56
Loodetavasti jäävad nad ainult oma harimatu sopaloopimise juurde, sest see veel puuduks, kui nad midagi reaalselt tegema hakkaksid.
t
to hm/ 28. aprill 2015, 15:13
Arvestades plusside rohkust, saavad nad vist aru, et neid hoopis kiidetakse.
j
Just/ 28. aprill 2015, 15:39
l
lugeja/ 28. aprill 2015, 13:35
Ei arvanudki, et see Martin selline põmmpea on, masendav tüüp!
n
28. aprill 2015, 13:29
Noh, kui ta ikkagi surematuks ei osutu ja ikkagi ühel päeval kõrvad pea alla otsustab panna, paigutame, siis ermi ja klaas kasti.

.
28. aprill 2015, 13:28
.....pole Imret, pole probleeme ! Anna kohtusse !
m
muud midagi/ 28. aprill 2015, 13:17
peatagem põlastusväärsete padupedronautide pillerkaaritav pealetung
j
Ja / 28. aprill 2015, 13:57
kuidas nad siis sulle peale tungivad ?
k
28. aprill 2015, 14:53
Kommenteerija " muud midagi" võitleb pidevalt nähtamatu vaenlasega. See on ühe haiguse tunnus, hahahaaaa
m
Maarja/ 28. aprill 2015, 16:21
Kuidas seda teisiti siis nimetada?! Peded võivad valjuhäälselt tänaval lippude ja paljaste tagumike välkudes oma õigusi nõuda aga need kes sellega nõus pole olgu vait? Ja siis räägite veel sallimisest ja armastusest ja ... Kõigepealt käituge ise vastavalt!
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:19
t
to Gil 18:19/ 29. aprill 2015, 12:16
Mul lausa Gil-st kahju, tal kõik reaalselt ja lihalikult kallal, ei tea, millega ta need homod küll ära on võlunud ?
r
raivo/ 28. aprill 2015, 13:01
Et mitte kohu alla sattuda ja ilmaasjata mingit trahvi maksta ütlen lihtsalt-minu arust on see sooäär lihtsalt jälk inimene.
n
28. aprill 2015, 13:13
no mis sinul nüüd hakkas?
1
13.13/ 28. aprill 2015, 14:57
..ja sina ka oma hakkamisega.Mis kräunud nagu märtsi kass iga kommi järel.
e
Et/ 28. aprill 2015, 15:05
Kas märtsil on kass ja kes talle kommi annab? Need, kes õigekirjareegleid tunnevad ja omavad loetavast tekstist arusaamise oskust, saavad aru, millest ma kirjutan. No siin ilmselt suurem osa ei saa.
t
to 14:57/ 28. aprill 2015, 15:16
kas sinu kräunumine on kuidagi erilisem?
e
28. aprill 2015, 15:20
h
28. aprill 2015, 15:21
Hahahaa, "märtsi kass". kuule päris vahva. Aga selline kontingent siin põhiliselt räuskabki, kel kooliharidust napib, see on nende omapära.
1
15.05/ 28. aprill 2015, 17:59
Nii lolli annab otsida,kes ei tea,kes on märtsikass.Kiimas kasside pulm muidugi ja seda need lillad ka on.Üks kräunumine käib pidevalt ja kõik peavad seda aktsepteerima.
n
nonii/ 28. aprill 2015, 21:08
esimene olemas, kes loetud tekstist aru ei saa nagu kommenteerija "jah", arvaski.
e
Et/ 29. aprill 2015, 09:20
Ja märtsikass ( üks sõna ) on sootuks midagi muud kui märtsi kass ( kaks sõna ), selleks õigekirjareeglid ongi, et vastavalt kirjaviisile on sõnadel erinev tähendus, aga siin suurem osa ei suuda sellest aru saada.
g
gil/ 28. aprill 2015, 18:23
inimene - see oleks võinud lõpust ära jääda, tundub tulnukana
s
selgeltnägija irw/ 28. aprill 2015, 12:56
röövoravate jaoks ongi negatiivne tagasiside ähvardamine,sest see on märk selle kommunistliku vargabande peatsest hukust.
k
28. aprill 2015, 12:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
28. aprill 2015, 15:02
Aga sina,sind oleks ammu pidanud uurida andma.Missugune sõim siin EKRE aadressil käib,see on kõik ok???Kus brigaadiliikmete viisakus on?Õudsad isendid,nõuavad ainult,ei tea ise ka mida.
j
28. aprill 2015, 13:15
Ja enamus kommenteerijaid kirjaoskamatud...
k
Kaks / 28. aprill 2015, 15:23
e
28. aprill 2015, 16:59
Ei ole liigsed, uuri millisel juhul pannakse lause lõppu kolm punkti, tarkpea.
1
16.59--13.15lause lõpetus/ 28. aprill 2015, 18:33
...siis ,kui lause lõpeb sõnadega...nagu mina.
p
PAGAN/ 28. aprill 2015, 12:53
Kaeba siis juba mind ka, mine tea millal mul kops üle maksa läheb
a
Aga/ 28. aprill 2015, 21:09
esine oma õige nimega ja küll ka kaevatakse
h
hmm/ 28. aprill 2015, 08:45
Igaüks sai aru, et too oli klounaadf ja taheti kaaperdada või vähemalt pilgata üritust.
Ega keegi reaalse tapmisega küll ähvardanud. Kui Sooäär usust, sh kristlusest midagi jagab, siis ta peaks ka ise aru saama, et patu palk on surm ja kui ennast ei parandata, siis igavest elu ei järgne.
See on usust lähtuv oponeering Sooääre süüdistustele kalmistuga ähvardamise kohta. Nii et kui kohtunikud tunnevad kristliku usu aluseid, siis nad teavad, et kirikus öeldakse alati, et patust ootab surm, kahetsevat patust aga tee surmast ellu.
r
RS/ 28. aprill 2015, 08:28
Kaks kõige jälgimat lõusta Riigikogus on Sooäär ja Randpere.
j
Juss/ 28. aprill 2015, 08:41
e
Erki/ 28. aprill 2015, 13:36
Randpere pole ju pede, ta korralik pereisa!
n
Näe/ 28. aprill 2015, 13:59
Randpere ka juba ...-ks tembeldatud. Siin vist suurem osa ei saa aru, mida see sõna tähendab ja tituleerivad sellega kõiki endale ebameeldivaid inimesi ( ja neid on ju suurem osa, sest sallimatus vohab täiega ).
a
28. aprill 2015, 14:56
Aga mida sa ullikestest tahad, üks kisab ees, teised kambakesi järel.
k
kalew/ 28. aprill 2015, 15:18
Randpere ka jah, temasugune komsomolipropagandist kes otsustas nüüd asuda homondust propageerima mida piiblis "jäleduse tegemiseks" kutsutakse ei saa teistsugust nime kanda
o
On / 28. aprill 2015, 15:26
küll korralik jah, ise ka usud seda, pakasuuhhat pole mõtet tõe pähe võtta.
g
Gunnar Stahl/ 28. aprill 2015, 16:09
Randpere ostis Taisse rootsi vanameeste kolooniasse kinnistu ja teadagi, mida need seal lapsprostitutsiooni paradiisis teevad.
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:28
Ju siis peab kasulikuks räuskav suuvooder olla, ega tõesti mingit loogilist põhjust tema käitumisele ei leia, kui ehk, siis vanadusnõtrus (nii all kui ülevalpool vööd)
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:29
Ära ole nii tundeline, katsu pea selgeks saada ja ütle uuesti
j
Ja/ 28. aprill 2015, 21:11
Gunnar Stahl on seal uksehoidja kuna nii hästi teab, palju ka palka makstakse sulle ?
v
VÄGA, VÄGA / 28. aprill 2015, 17:32
hea komm! 10000000000000000000000000000000 punkti. Mina arvan ka nii
e
28. aprill 2015, 18:39
Ennast kiitmast sa ei väsi,mõlemad sinu ila--18.29---17.32.

e
Eve/ 28. aprill 2015, 08:19
Paistab, et Sooäär ei talu traditsioonilise perekonna kaitset. Kas tal on mõni muu orientatsioon või. Mina ei tea ja ei tea ka tema perekonnast midagi. Arvan, et ta oli kooselu seaduse poolt ja ei salli teisitimõtlejaid.
a
Ah/ 28. aprill 2015, 21:18
ära ole nii tagasihoidlik nüüd Eve, terve fb ja selle kommentaarium sinu komme täis sellel teatud teemal ja muideks üks küsimus ka, mille või kelle eest on siis nii väga vaja kaitsta ? peded aga astuvad traditsiooniliste perede tuppa ja ongi pereisa kohe pede ja abielulahutus majas :O
e
29. aprill 2015, 09:22
Eks see sobiks pedele kõige paremini--astungi tuppa ja sina ole vait,lasmina tegutsen.
j
jah/ 28. aprill 2015, 08:15
Miks Sooäär takistas traditsioonilise perekonda kaitsva ühenduse loomist. Martin Helme oli selle mõtte initsiaator, tal on omal tore neljalapseline perekond. Minu meelest on Helme tubli mees ja igaühe ajab marru segaja kelleks antud juhul on Sooäär.
a
Ahsoo/ 28. aprill 2015, 13:02
No siin on siis näha, kui palju inimesed asjast teavad või asjade tegeliku olukorra vastu huvi tunnevad. Kuidas see Sooäär siis seda ühenduse loomist takistas või segas ? Helme jooksis paberitega minema, endale sobivamaid kandidaate otsima, sest sallimatus teisitimõtlejate vastu on nii suur, et läheb meelest, et ollakse riigikogus, mitte mingis sektis.
s
28. aprill 2015, 15:10
Sooääre sekt mõtles selle ise hävitada aga ei antud pabereid tema kätte.Kas riigikogus võib ainult lillabrigaad olla sinu arvates,on ikka ajuhiiglased meil tõesti maapeal.See on ju puhas Sooääre sallimatus perede suhtes,kus ja mitu last on Sooäärel,37a. memmepojuke nuuksub presidendi rinnal.
a
Analoogia/ 28. aprill 2015, 15:32
Aga paneks siis padujoodiku karskusseltsi esimeheks või loomapiinaja loomakaitsjaid juhtima. Sama teeb välja.
a
Ajuhiiglased tõesti/ 28. aprill 2015, 15:50
Kes ei saa aru, et meil on demokraatia ja inimese usk, nahavärv, rahvus või orientatsioon ei puutu kellessegi ja riigikogus loodav ühendus peab olema avatud kõikidele riigi kodanikele ( muidu on see tõesti sekt ).
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:34
teerullile tehti ära, ai-ai kui valus. See oli sooääre enda huvides: ei ole mõtet teha ennast lolliks, kui traditsioonilist perekonda isegi kaugelt pole näinud, sa juba vana mees, sooäär, ei ole vaja ennast panna olukorda, mis munadeni punastama paneb.
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:37
No ei pannud teda keegi ketti, tulnud uuesti asutamisele, me oleme kõik vabad inimesed vabal maal, aga seal polnud enam kaameraid ja mäng ei väärinud enam küünlaid.
l
Lasteaia/ 28. aprill 2015, 21:19
tase, tubli argument, istu 5
i
28. aprill 2015, 15:24
Igaüks kaitseb oma peret ikka oma peret ise, mis ühendust siin vaja.
m
miks/ 28. aprill 2015, 17:34
pededel siis oma sedaust vaja on?
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:38
igaüks oma peret ja kõik omasoolist peret!
a
Avo/ 28. aprill 2015, 08:14
On veidralt sümptomaatiline, et osad riigikogulased trügivad valdkondadesse, millest nad midagi ei jaga ja mis ka ei huvita. Ei kujuta hästi ette, missugust nõu oleks valimise korral andnud riigikogulane Sooäär iibe tõstmiseks? Laste kasvatamiseks? Turvalise elukeskkonna loomiseks paljulapselistele perekondadele?
Lihtsalt puudub igasugune häbi- ja taktitunne. Soovituslikult võiksid reformierankondlased registreerida riigikogus homode toetusrühma, sest mitteformaalseid liikmeid on seal juba praegu üsna palju. Ei ole ilus ehtida oma tegevust teiste lilledega.
j
Just./ 28. aprill 2015, 08:30
Kes keelab "tavapärasest erineva" vaatega riigikogulastel moodustada toetusrühma (seksuaal)hälvikute kaitseks. Tehku oma lilla rühm, las kõik omasooiharad liituvad sellega ja las pasundavad, mis jaksavad. Ronida teiste (minu arusaamade kohaselt) pervertide toel hundina lambanahas ühendusse, mis on sinu vaadetega vastuolus..., see on alatu ja vastik käitumine.
t
28. aprill 2015, 15:26
Tehke tööd Riigikogus, mitte ärge tegelege mingite rühmade moodustamisega, päristöö jaoks aega ei jäägi.
g
Gunnar Stahl/ 28. aprill 2015, 16:16
Olge rahulik, EKRE-l jätkub kõigeks aega, ka lilladest refide põhjalaskmiseks.
j
juts/ 29. aprill 2015, 06:28
EKRE-LOTUTE LIIT.Olen pedede ja lebari-rämpsu vastane aga ekre-l pole normiga midagi ühist.
o
Oh/ 28. aprill 2015, 08:13
Kas tōesti muud teha ei ole......riigikogus näikse aega palju olevat
o
Olev Vallimaa/ 28. aprill 2015, 08:05
Imre Sooäär on ju sama erakonna aktiivliige, kes Riigikogus usinalt riigireetmisega tegeleb ja ega käbi kännust kaugele ei kuku, nagu vanarahvas hästi mäletab. irw
j
Jürka/ 28. aprill 2015, 08:34
Ära võta endale õigust rääkida enamuse nimel. Enamus inimesi arvab, et ela ise ja lase ka teistel elada.
l
luts/ 28. aprill 2015, 11:19
Jürka...vaata plusside ja miinuste skoori Olevil. Ja omi plusse ja miinuseid ka vaata.....Tundub, et Olevil on küll õigus rääkida enamiku nimel?
Teie, hälvikud, ei lase teistel elada.
n
No/ 28. aprill 2015, 13:05
Huvitav, kas luts suudaks öelda, kuidas need ' hälvikud' temal või tema tuttavatel elada ei ole lasknud ?
k
28. aprill 2015, 13:23
Kas sa, luts, arvad, et netikommentaatorid moodustavad enamiku rahvast? Tule taevas appi, selline see valvekommentaatori-sapipritsi tase ongi, hakkavad end juba kogu rahvaks kuulutama ja rahva nimel rääkima.Õige suurelt mõtlete.
t
to luts/ 28. aprill 2015, 13:24
Kes sind elamast on keelanud? Päris haige.
m
Minna/ 28. aprill 2015, 13:29
Kas RE laseb siis teistel elada nagu nad ise elavad?Eks proovi ka kilekotipoliitikat ja autorollost raha välja võtta nii, et uurijad selles midagi kriminaalset ei näeks.
n
Näe/ 28. aprill 2015, 14:01
ei oskagi vastata, sest lihtsalt ei ole midagi öelda.
e
et/ 28. aprill 2015, 14:02
14.01 kommentaar mõeldud lutsule.
m
Miks/ 28. aprill 2015, 14:11
Miks ei tule konkreetset vastust, küsimusele, et kuidas 'hälvikud' inimesi elada ei lase ? Miks oma vaenu ja sallimatust ei põhjendata. ?
p
28. aprill 2015, 14:59
Passid siin ja ootad vastust?
x
x/ 28. aprill 2015, 15:08
No iga järgmine lugeja ju näeb, et ikka veel ei ole vastust.
1
13.23/ 28. aprill 2015, 15:17
Aga sama sinu kommentaarides-teistsugused st. normaalsed ei tohi kohe mitte kusagil olla.Alles ütlesid..sellised riigikogus?..sinu tase ongi allpool arvestust.Ära unusta tõsiasja,kooseluseaduse vastu on 2/3 rahvast,nii,et ära plõksi.
k
kalew/ 28. aprill 2015, 15:22
hälvikud on muutunud äärmiselt agressiivseks ja püüavad sekkuda tavakodanike perekonnaellu seda alavääristades ja oma ebatõdesid kuulutades ning olles vaenulikud kõige traditsioonilise vastu, nii lihtne see ongi
l
Lollidele/ 28. aprill 2015, 15:40
ja hälvikutele polegi mõtet vastata, ütleme nii, et see pole rentaabel.
j
Järgmine lugeja/ 28. aprill 2015, 15:54
Siin juba korduvalt küsitud ja küsin ka mina, kuidas ja kus , kelle perekonnaellu on konkreetselt sekkutud ja kuidas ?Keegi millegipärast ei vasta, need vaesed ahistatud perekonnad võiksid ja muljetada, aga ei, käib ainult umbmäärane süüdistamine.
v
28. aprill 2015, 16:32
Valimistulemused näitasid hoopis midagi muud kui see Vooglaiu tellitud "uuring"! Miks IRL sai kõige hävitavaima kaotuse osaliseks (9 kohta kaotas), kas kooseluseaduse vastasuse tõttu? Miks EKREle sai sellelt rahva ""enamuselt" kõigest 7 kohta?!
j
28. aprill 2015, 17:09
Jah, kui minu allpool arvestust taset ei oleks, siis ei paistaks ju sinu "kõrge tase" välja.
e
e-hääled/ 28. aprill 2015, 17:39
otsustasid valimistulemuse- seal anti nendele, kellele vaja ja nii palju kui nad "ära olid teeninud" partei ees- kesse muidu oleks neile aferistidele mõnegi hääle andnud kui ainult oma lähisugulased.
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:41
jürkale, õige ja nõus, aga ütle seda palun randperedele-sooäärtele ja nii, et nad kuidagi asjast aru ka saaks.
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:45
Kui ise vastust ei tea-leia, siis ongi tegemist teatud hälbega. Üks loll oskab ikka rohkem küsida, kui 10 tarka vastata, seega ei ole mõtet siin sooääre kommentaariumis aega raisata.
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:48
Kooselu seaduse vastuvõtmine oli sekkumine traditsiooniliste perede ellu. Kas piisab? Kui edasi küsid, liigitud hälvikuks.
t
To Luts/ 28. aprill 2015, 21:23
anonüümsete kommenteerijate plussid ja miinused nüüd küll mingit eesti rahva arvamust siin ei näita, siin vaid ekrelaste jüngrid enamuses koos :D
k
Kui/ 29. aprill 2015, 08:23
jabur peab olema, et arvata kui valiti teisi erakondi peale EKRET, et siis aütomaatselt oldi kooseluseaduse poolt.
n
No/ 29. aprill 2015, 11:55
See, kui inimesed, kelle mõtlemisvõimet ma eriti kõrgeks ei pea, mind hälvikuks nimetavad, mind nüüd küll eriti ei häiri, aga Gil-i perekonnaellu sekkuvad ilmselt ka immigrandid, puudega inimesed, mittekodakondsed ja kõik, kelle elukorralduse kohta mingi seadus vastu on võetud.
e
Et/ 29. aprill 2015, 12:09
18.45 kommentaar on selge näide sellest, mida mõni inimene konkreetseks vastuseks peab.
k
Kas/ 29. aprill 2015, 12:22
kalew-i kodus, tema perekonda alavääristamas, nende ellu sekkumas ja mingeid ebatõdesid kuulutamas käib keegi täiesti võõras, või keegi omade tuttavate hulgast ?
t
to Olev Vallimaa/ 28. aprill 2015, 14:58
irw jah, loll naerabki iseenda jutu peale
e
Erik/ 28. aprill 2015, 08:01
Ei tea, kas Sooäär on ka saladusliku Reformi tagatoa poliitik. Nojaa siis on selge, miks ta hammast ihub EKRE vastu. Polnud vaja toppida oma nina teiste tegemistesse.
h
Häbene/ 28. aprill 2015, 07:59
Ole mees ja lõpeta see lolli mängimine! Riigikokku minnakse tööd tegema aga mitte s.tta keerama ja lolli mängima. Ise midagi teha ei oska ja teisi ka olla eo lase, kõik peavad selle homojamaga tegelema. Tead Imre, Eestis on palju põletavamaid probleeme kui sinu tagumik!
m
28. aprill 2015, 13:26
Minuarust peaks enamus kommenteerijaid psühhiaatrilise kontrolli läbima. Loe ja imesta, mida üks rumal inimene suudab.
m
Minna/ 28. aprill 2015, 13:32
Tüüpiline ansiplane - kui arvamus ei ühti RE arvamusega, siis oled kohe hull ja seemneid söönud.Küll on ikka piiratud mõtlemine!
t
to minna/ 28. aprill 2015, 15:04
ja tüüpiline, et kui ei sõima ja teistmoodi arvamust omad, oled reformierakonnast ja " ansiplane"( Minna uue sõna leiutanud).Küll on piiratud mõtlemine!
s
SINA/ 28. aprill 2015, 17:40
v
Võiks/ 28. aprill 2015, 21:28
nii olla küll jah aga miskipärast see tagumiku teema ikka vägagi torgib juba siinseid kommijaid nii väga

j
juss/ 28. aprill 2015, 07:54
Vastik kitupunn. Pissin sinu liivalossile ja lähen kaebama... Kui mees oled aja asi ise korda!!!
s
see/ 28. aprill 2015, 13:39
l
lugeja/ 28. aprill 2015, 07:52
Jõudu, Imre! Sellele pätikambale tuleb koht kätte näidata.
n
28. aprill 2015, 15:37
No näete nüüd sallivat lillabrigaadi,käsen ,poon ja lasen,nagu kogu reffi kamp ikka.
g
Gil/ 28. aprill 2015, 18:52
to. lugeja Imrel pepu põleb, mine kustuta ära!
s
28. aprill 2015, 21:18
Sinul on see pepu ikka rohkem meelel ja keelel, muust nagu ei räägigi.
j
Jah/ 29. aprill 2015, 11:59
Gil on millegipärast võõraste tagumike pärast muretsemise enda kanda võtnud.
o
Olev Vallimaa / 28. aprill 2015, 07:52
Mina jälle avalikult irvitan sinu ja teiste neomarksistide tegemiste üle ja selleks on FB suurepärane tööriist, sm Imre Sooäär. irw PS. Ja irvitamine pole muideks seadusega keelatud tegevus. ;)
o
olevile/ 28. aprill 2015, 15:06
veelkord ütlen, loll naerabki enda jutu peale ja arvab, et on kangesti vaimukas.
k
KM/ 28. aprill 2015, 07:46
Aga riigikogulased ju ise ehitasid endale sinnakanti(Kloostrimetsa) endale kalmistu- Metsakalmistu. Millega siis "ähvardaja" mööda pani? Eks me kõik lahku siit ilmast kunagi...kes varem, kes hiljem
T
.../ 28. aprill 2015, 07:41
Tema arvates pidanuks eesti rahvas tema häbematusest vaimustusse sattuma, kui ta oma kolleegide ettevõtmist pilada üritas? Inetu tegu, Sooäär, inetu. Häbi!
e
Ehh/ 28. aprill 2015, 07:35
Imre jahvatab siin 'traditsioonilisesest perest', 2 ema või 2 isa ei ole teps mitte see nö traditsiooniline.
j
Jürka/ 28. aprill 2015, 07:39
Aga ähvardamine on kuritegu ja sellel pole asja sisuga mingit tegemist.
Tubli, Imre, et selle teekonna ette võtsid!
p
pro/ 28. aprill 2015, 07:47
Eks iga meist hakkab kunagi vastutama oma tegude eest. Ka see homo...Ka temal pole pääsu!
j
Jürka/ 28. aprill 2015, 08:36
Vastutama mille eest? Homoseksuaalne suhe on vabatahtlik suhe kahe täiskasvanud inimese vahel.
p
pro/ 28. aprill 2015, 09:02
Ka näiteks kannibalism on vabatahtlik suhe kahe täiskasvanud mehe vahel. Üks nõustub sellega, et teine ta tapab ning ära sööb. Seda nägi terve Saksamaa ja mitte ainult korra vaid ka uus case juba olemas. Kõik osapooled olid loomulikult HOMOD! (vt. Armin Meiwes)
Et mida sa öelda tahtsid oma kommentaariga?
Vastust peavad ja kunagi andma oma homopoliitika eest! Jumala kohtu ees! Ka need kes Jumalat ei usu!
m
Martin/ 28. aprill 2015, 10:51
kui palju on Eestis usklikke üldisest rahva arvust,et te siin nii suuresti sõna võtate piibli nimel. Ja kas piiblis pole sõnagi juttu sallivusest??
m
Merka/ 28. aprill 2015, 11:21
Just just. Jürilini suhe teise Jüriliniga. Kohe kanni!
v
Vabatahtlik suhe/ 28. aprill 2015, 12:56
aga mitteriiklikul tasandil! Pole vaja rahvale oma hälbeid peale suruda.
t
to pro/ 28. aprill 2015, 13:30
mida ta konkreetselt sulle või kellelegi teisele teinud on? Ole mees ja pane siia kirja.
k
28. aprill 2015, 13:32
Kuule, pro, kas sa ei peaks enda isiklikule elule sellisekirega pühenduma või polegi sul seda, siis nokid teiste omades?
p
28. aprill 2015, 13:34
Pole sa mingi Merka või kui oled, siis jube labane eit.
n
No / 28. aprill 2015, 14:07
Ma tõesti ei saa aru, kuidas kellelegi midagi peale surutakse ? Kas tõesti neil 20 + panijal käib keegi ukse taga propagandat tegemas ?
n
No/ 28. aprill 2015, 14:08
Ja mis ta siis kellelegi halba on teinud ?
j
Jürka/ 28. aprill 2015, 15:42
See on pelgalt nõme jutt aga sinu võiks EKRE sõimamise eest küll käsile võtta.Eks ka võetakse,igal oinal oma mihklipäev,nii ongi.
e
Eit või mitte,aga.../ 28. aprill 2015, 15:48
Keegi pole keelanud kahte Jürkat teha mida omavahel tahavad,mina ei pea seda tahtma teada ega veel vähem ka tegema.Mis teil haigetelometi veel puudu on.No surkige aga ära nõua seda minult!!!
k
28. aprill 2015, 17:14
Kas on selline oht sul olnud?
e
Et/ 29. aprill 2015, 09:28
kas neid nõudjaid on palju olnud? Vaeseke, et omasoolistele niiväga meeldid, mind küll keegi ahistanud ei ole.
0
09:28 / 29. aprill 2015, 09:30
mõeldud vastuseks Eit või mitte, aga
l
Leena/ 28. aprill 2015, 10:13
On küll ja väga hea perekond ongi. Igal juhul ei tohiks lapsed kasvada üles nende primitiivsete kommenteerijate perekondades. Emmel issil endal ei ole lastetuba ja sellest tulenevalt ka võimeid oma lapsele kasvatust anda. Häbi teile endile! Parem kaks head ema-isa kui üks primitiivne isa-ema.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee