Juhtkiri

Juhtkiri | Riigiautode kasutamisel kord majja

Õhtuleht.ee, 27. aprill 2015 17:49

32 KOMMENTAARI

t
TAHAN KA/ 29. aprill 2015 14:55
sõita riigi autodega,olen ju riigi kodanik ja eriti meeldib mulle, see ökonoomne A8,ja see taavi on vormimütsiga roolis,,,vinge on ju!!!
e
Ei usu/ 28. aprill 2015 19:49
iga auto uksele oma kolhoosi embleem ei see küll ei mõju on ju Kaitseliidu autodel mustad numbrid hästi näha aga ikkagi käitutakse nagu oleks see isiklik auto sõidetakse nii koju kui poodi ja nädalavahetusel koos naise ja lastega ka uhkelt maale. Kaitsejõudude autodel paistab kontroll peal olema.
p
pole päeva/ 28. aprill 2015 19:27
kui tsuksit ei eksponeerita.
k
K.K/ 28. aprill 2015 18:50
Ligi rääkis kütuse kahjulikkusest loodusele,temale palun elektri auto või jalgratas.
j
Jaanus/ 28. aprill 2015 17:22
Kuna tegu on avaliku sektori ja Riigi rahaga siis peaks/võiks olla Riigi Autopargi register kus on välja toodud kulud ja kes milleks kasutab, lisaks ka info erisoodustuse maksmise kohta. Kui makstakse riigi rahast kellegile auto kompensatsiooni siis võiks olla ka see seal avalik. Aeg näitab palju jääb alles Riigi autoga sõitjaid kui kõik avalik on...
e
els/ 28. aprill 2015 17:11
meie valitsuse pea madaneb!
aga noh, nad ei hooli rahvast ega ka riigi heast kaekaigust!
valitsus ja riigikogu hoolib vaid oma heast pe--sel--damisest ja endale tasku krabamisest!
Korda pole, ausust pole, valetatakse otse nakku-alates peaministrist....ja need parteiod- kellele ku==ra==mus neid vaja on- mitte rahvale ega ka riigi huvanguks!
parteid ongi loodud kliki voimul kindlustamiseks ja maksumaksja lupsmiseks.
Peab veel minema streikima- igal nadalavahetusel ja kohe raudselt- egas muidu asi hakka paranema!
ra--i--sad tuleb pukist minama puhkida- valega nad sinna said ja kaua nad ei ole seal!
t
tom/ 28. aprill 2015 14:56
ka ministrid peaks omad söiduautode liisingu ja kütuse omast taskust maksma! samuti linnapead ja nende abid!
n
Nagu vanasti/ 28. aprill 2015 13:39
iga auto uksele oma kolhoosi embleem
Kaltsu Taavi ja Roosa_manna pole sellega kindlasti nõus. Maksuamet on oma eksami teinud.

d
dim/ 28. aprill 2015 13:19
jaa ise valisite selle ja nüüd on ok
e
et siis/ 28. aprill 2015 13:13
Taani riigis on päris huvitavalt olukord lahendatud. Kui on töökoha poolt sõiduauto, siis saab see olla ainult kahe kohaline. Lisaks on kõigil neil teistsugune numbrimärk, et oleks kõikjal näha millega tegu. Meie riigis on muidugi olukord keeruline, kuna juba maksuameti juht ei saa asjast üldse aru. Maksab riigi rahaga riigi poolt kehtestatud erisoodustus tasu kinni ja sõidab uhkelt edasi. Tegelased ei saa nagu üldse pihta, mis on isiklik raha ja mis on riigi raha.
j
JT/ 28. aprill 2015 12:08
Lisaks riigikogulastele, omavad ametiautosid ka teised riigiametnikus. Võtame jõustruktuurid, maksuametnikud ja valla- ning maakonnaametnikud. Võtke vastu seadus, et ametiautoga on keelatud kodu minna ja probleem on lahendatud. Kui inimesel pole eraautot, sõidab bussiga, kuid iga päev sõita 40 km kaugusele ööbima, on riigi raha raiskamine.
t
Teedo/ 28. aprill 2015 12:07
Mina pean soetama omale auto,maksma maksud remontima jne. Mind on kogu aeg häirinud riigiautode laamendav käitumine.Elektri firma autosid võib näha kodus,poe juures,kooli,treeningul käimise ja kõigi oma sõitude tarbeks. Mina pean ise hakkama saama,aga nemad laristavad paljud. meie kulul.
p
PL/ 28. aprill 2015 12:01
Samuti võiks riigikogulaste autopark olla allhanke korras koostatud. Kes tahab, siis see kasutab. Pole vaja kuluhüvitisi isikliku auto liisimiseks kasutada.
j
jaan/ 28. aprill 2015 11:02
ja mitukümmend aastat sellega juba tegeletakse?
a
auto/ 28. aprill 2015 10:51
Oravate EESTI kommunistlik partei rehvorm. EKP valisid e-valimised vanadekodu ja lumpen. Väiksed vargad võllas suured tõllas. Pole inimest pole probleemi, Elagu rehvormi EKP.
m
maalt ja obesega/ 28. aprill 2015 09:23
Eile seda nimekirja sirvides torkas silma igasugu ka nurgataguste muuseumite ksutuses olevate autode suur hulk. Milleks? Nõukogude ajal oli vaid ministritel ametiautod, teistel madalamal astmel olevatel asjapulkadel aga enam mitte. Erandeid oli, kuid nagu teada siis erandid vaid kinnitavad reegleid. Veel olid ametiautod parteikomiteede sekretäridel, aga neid ei olnud õnneks siis p...täit nagu nüüd ametnikke.

m
Maanteeameti juhtkond võiks juba ärgata/ 28. aprill 2015 09:03
Olen pensionär ja teen igapäevaseid jalutuskäike Pääsküla jõe ääres. Juba pikka aega hakkab Koru tänaval silma Maanteeameti Teede Järelevalve KIA maastur 171 TKH, mis on pargitud auto kasutaja eramaja aias, nii töö ajal kui töövälisel ajal. Kirjad peal ja puha. Nüüd on see auto seal seisnud kasutuseta juba üle nädala. Ilmselt mees haige või puhkusel. Kas auto ei peaks mitte ettevõtte teenistuses olema? Kas teede järelevalve on seiskunud? Alles see oli kui nende endine juht sai kinga firmas toimunud korralageduste eest. Kas praegune juht on samasugune silmaklappidega ülemus,valmis vastutama oma alluvate nahaalse ja vaid enda isiklikest huvidest lähtuva käitumise eest? Ja veel imestame,et teede ja sildade järelevalve lonkab kahte jalga,tekitades suuri kahjusid. Uut luuda oleks siin hädasti vaja,et vähemalt lõpetada ülbe käitumise tavakodanike nina alla hõõrumine.
m
Merit/ 28. aprill 2015 08:59
Võiks ju ka uurida, paljudel ametiautode kasutajatest üldse lisaks ka oma auto on, siis oleks ju kohe pilt selgem, sest ega need tüübid ju jala käi!
m
28. aprill 2015 12:30
milleks mulle veel oma auto kui riigi auto tasuta ja hea ringi sõita kõikjal puhkuse ajal,milleks raisata oma raha.
i
Isikliku autoga--sõidab pere!/ 28. aprill 2015 12:57
Ja paberitest -makstakse veel selle eest auto kasutamise eest hüvitist!
l
28. aprill 2015 17:46
s
Staatus või püha lehm?/ 28. aprill 2015 08:51
Tegelikkuses saaks selle laristamise päevapealt lõpetada ja riigieelarves kohe ka 100 milli kokkuhoidu aga poliitiline tahe puudub! Kõik teavad ju tegelikkuses, kes need eputrillad on ja kus nad töövälisel ajal ja nädalavahetustel tillerdavad.
k
28. aprill 2015 10:38
kaltsunukk võtab selle autode vist ligi 900 ülalpidamise ikkagi kõige vaesemate taskust.
k
kräppid ja luuserid,mõla maha !/ 28. aprill 2015 08:50
mis on teil kräunuda iseenda poolt paika pandud aususe etalonidele ja nende businessidele. Ega ad putinoidid ole,et röövimine patt .
t
to urr/ 28. aprill 2015 08:42
Aga ongi nii juu, sama siin, erasõituteks on konf. või tariif kuidas tahad, mille alusel tuleb eraautoga odavam sõita kui oma maetiautoga ja GPS on peal ,samas ülemuste autodel seda ei loeta .
R
!!!/ 28. aprill 2015 07:53
Riigiautodeks sobivad elektriautod TEEL TULEVIKKU. Näidake eeskuju !!!
h
Hea artikkel./ 28. aprill 2015 01:23
Päris hästi on ka välja toodud mädapaise, mis tõepoolest paljudelegi südame pahaks ajab.
Paraku võtavad seaduseid vastu just need, kes neid hüvesi meie kõigi kulul naudivad. Olen rohkem kui kindel, et enne pannakse kõik firma autod millimeetri täpsusega liikuma, kui keegi läheks oma enda mugavat tagumiku alust kahjustama. On ju enamusel veel meeles, et oli täiesti olemas selline autobaas, kus kõik autod kandsid eraldi numbrimärke. Igal ministril ei olnud oma sõiduautot, vaid sõitudeks tuli sellest samast autobaasist sõiduk tellida koos juhiga. Siin oleks iva täiega sees. Iga sinikrae käiks tööle oma vahenditega ja päris rida inimesi saaks tööd. Autobaasi direktorist luksepani. Kellegi vana on alati kellegi uus. No tegelikult läheb enne siga sõjaväkke, kui see teoks saaks. Mis siis, et ministreid ka siis ainult volgadega sõidutati. Ka siis tehti sõite, mida autojuhid kollonniülemateni pilvedesse kandsid. Samas ei makstud kinni saalitäie tiledantide eralõbusi ja kulutusi tuli ka tõega tõestada.
l
Lihtne/ 27. aprill 2015 23:49
Las soidavad eesliga, kuni eesel ohku touseb.

u
Urrr/ 27. aprill 2015 23:47
Riigiasutuses kus ma töötan pole lubatud ametiautot erasõitudeks juba mitu aastat. Võibolla suurtes ministeeriumites jah aga allasutuses mitte...
a
aga/ 28. aprill 2015 08:55
Konkurentsiametis kasutataks ametiautosid just erasõitudeks, maksumaksja maksab kinni ka erisoodustuse, ja lemmikutele makstakse autokompensatsiooni nagu maksuvaba palgalisa, oma auto isiklikuks otstarbeks kasutamise eest. Riigikontroll peaks selle ameti raiskamisi põjalikult uurima. Lepingtega on tõõle võetud igasuguseid tuttavaid jne. inimesi. Isegi Aarma (Loone Otsa hea sõber) tegi midagi peadirektorile.
m
Mikk/ 27. aprill 2015 22:03
Ükski endast lugu pidav natukegi asjamees (reeglina heapalgaline) isiklikku autot ei oma. Milleks, kui töökoha auto liisingud, kasko ja hooldused- remondid ja bensiini maksab töökoha kaudu seesama, kelle puhul haliseme palgavaesusest. Auto loovutatakse reeglina liisingu lõppemisel jääkväärtusega perekonda ja liisitakse uus. Millal see sigadus küll lõpeks? Kokkuhoidu küll, rohkem kui aktsiisidest.
i
28. aprill 2015 10:41
ise valisite seda seltskonda et teid korralikult paljaks röövida kliki poolt.