Eesti uudised

Hindamisnõukogu: Tartu Ülikool ei õpeta tulevastele arstidele sotsiaalseid oskusi (16)

Õhtuleht.ee, 27. aprill 2015 12:08
Foto: ALDO LUUD
Tartu ülikooli meditsiiniharidus on liiga teoreetiline ning ei õpeta tulevastele arstidele sotsiaalseid oskusi, nagu näiteks patsientidega suhtlemine, tõi välja kõrghariduse hindamisnõukogu.

Kui kõik õppekavagrupis on kõik väga hästi, siis hindab kõrghariduse kvaliteediagentuuri hindamisnõukogu õppekavagruppi iga seitsme aasta tagant. Kui kõik nii suurepärane pole, nihutatakse hindamist varasemale perioodile. Nii juhtus hiljuti Tartu ülikooli meelehärmiks ülikooli ühe olulisema õppekavagrupiga, milleks on meditsiin, vahendas ERR uudisteportaal.

Arstiteaduskonna dekaani Joel Starkopfi sõnul polnud hindamisotsuses toodud puudused talle üllatuslikud, sest suur osa muredest on kirjas ka enesehindamisraportis ja puudustega tegeletakse juba mõnda aega.

Kõrghariduse kvaliteediagentuuri juht Heli Mattiisen ütles, sotsiaalsed pädevused on erinevatel elukutsetel erineva kaalukategooriaga ning just see oli ekspertide hinnangul üks probleemsemaid aspekte.

"Sotsiaalsete oskuste arendamine peaks olema Tartu ülikooli meditsiiniõppes oluliselt paremal tasemel kui siiani," toonitas ta.