Eesti uudised

Martin Helme: piirilepingu ratifitseerimine on julgeolekuoht

Siim Randla, 27. aprill 2015 07:00

83 KOMMENTAARI

g
Grupp seltsimehi/ 28. aprill 2015 15:34
Kuna seltsimehed Paet, Mihkelson ja Rõivas aitasid Eesti-Vene piirilepingu abil massidele selgeks teha, et Putini juhitav valitsus kaitseb venekeelse elanikkonna huvisid terves maailmas ja aitavad seega kaasa Nõukogude Liidu taastamisele, siis teeme ettepaneku, et pärast Nõukogude Liidu taastamist neid ei lastaks maha, vaid neile antaks GULAG-is brigadiri kohad.
k
Kalju Mätik/ 28. aprill 2015 15:26
Seltsimehed valvehalisejad, kui te nii arad olete, et isegi praegustes tingimustes ei julge oma nime all esineda, siis kirjutage oma kommentaarid oma kodus peldikuseinale. Ei maksa arvata, et kui Eesti sellele piirilepingule alla kirjutab, siis saab vene karul kõht täis. Tegelikkuses on olukord täpselt vastupidine - mida rohkem järeleandmisi teha, seda jultunumaks lähevad Kremli nõudmised. Nii oli see aastatel 1939-1940, nii on see ka praegu. Venemaa oli Teises maailmasõjas võitjate poolele, ta on koos oma kolooniatega üks maailma loodusvarade poolest rikkamaid maid. Ja kõige selle peale vaatamata on ta rahva põhimassi jaoks muudetud tõeliseks vaestemajaks. Vene rahvas hakkab vähehaaval aru saama, kuidas mujal maailmas elatakse ja kes on süüdi selles, et Venemaal on elu viletsam kui näiteks Saksamaal või Soomes. Selleks, et vene rahva tähelepanu kõrvale juhtida tema viletsalt olukorralt, tekitab Kreml kunstlikult riikidevahelisi pingeid ja ka sõdu, nagu hiljutine sõda Gruusiaga ja praegu käimasolev sõda Ukrainaga. Putin-Lavrovi pakt aitab Kremli ladvikul luua illusioooni, et ta on vene rahva huvide kaitsjas terves maailmas ja pikendab valitseva ladviku agooniat.
j
Just/ 28. aprill 2015 14:35
LISAKS TÄHENDAB TARTU RAHUST LOOBUMINE SEDA, ET VABADUSSÕDA KESTAB EDASI!
r
Reku/ 28. aprill 2015 11:40
Te pooletoobised tõmmelge aga rõõmsalt edasi.Teie lalin ei peataEKREt nagunii.
t
To enamus eesti rahvast..../ 28. aprill 2015 11:37
Ah,et sinu arvates on siis eestimeelsed inimesed kõik Seevaldi patsiendid.
k
Kalju/ 28. aprill 2015 08:36
Kui kommunist põhjendaks milleks kingiti Venemaale osa Eesti Wabariigist. Oli põhjus,et taheti Teda Gulaagi koonduslaagrisse viia või kompenseeris küüditamised,mõrvad ja okupatsiooni.
T
"Enamus" eesti rahvast toetab EKRE-t...???/ 28. aprill 2015 00:00
Toompea miitingul oli siis näha seda ENAMUSE EESTI RAHVA toetust EKRE-le, mida vaimuhaiged EKRE jobud kogu aeg räuskavad... Kui ENAMUS eesti rahvast on 500 inimest, siis on EKRE liikmed ja nende toetajad küll Seewaldi patsiendid....
P
// 28. aprill 2015 08:36
Päris nii see ka polnud, on andmeid, et kohal oli 1,5 tuhat. See selleks, mind huvitab hoopis, et miks on Martini seinal Gruusia lipp?
v
vanaema/ 27. aprill 2015 20:37
Oleks tore kui need EKRE imelapsukesed vähemasti mõnda aegagi oma suukesed kinni peaksid, sest laps räägib siis kui kana pissib.

s
sammal J/ 27. aprill 2015 20:33
Viisakas on öelda "ära kaaguta" või siis "tra rsk, sellist ila pean kuulama" või hoopis "hujevo obsluživanije"
j
27. aprill 2015 20:14
jumal karistas eelmise ew reetureid, küll nad nüüdki saavad oma palga.
j
27. aprill 2015 20:14
jumal karistas eelmise ew reetureid, küll nad nüüdki saavad oma palga.
r
Rain Poogen/ 27. aprill 2015 17:57
Tundub, et kellelegi astuti varbale :) Sellist EKRE sõimamist nagu ei mäletagi varemalt.
p
Poogenile/ 27. aprill 2015 19:50
Kauaks seda ERKEt üldse polnud on.Nad ju lastekingades veel.
v
Vajalik siiski/ 27. aprill 2015 16:43
Venelased võivad rahuga jätkata meie piirivalvurite röövimist kuna piiri pole.
e
EV/ 27. aprill 2015 16:51
Küsin uuesti, miks venelased Jaapanlastele "varvastele" ei astu? Palun selgitagekes teab!
k
Kas töesti/ 27. aprill 2015 16:22
Riigikogus pole midagi teha muud,kui selliseid lolle iga päev lasta muud teha,kui riigimehe tööd.Hullud need ekrelased on ja näitasid oma öige näo ka eilsel miitingul,jama ,mis jama oli
s
sina totu/ 27. aprill 2015 20:42
...võta esmalt ühed eesti kõnekeele kursused! Jama mis jama tõesti...see sinu jutt siin!
p
Pole / 27. aprill 2015 16:20
sellist sopaga loopijat ja vaenulikku erakonda näinud meil Eestis vähemalt.Teie vaenulikkus saab meie rahvale saatuslikuks,minge ja istuge oma väikse ryhmaga ja arenege
s
Selge see,et/ 27. aprill 2015 16:18
EKREST peab kaugele hoidma.Nii lolli juttu ikka öige poliitik ei räägi.Löpetage see EKREst kirjutamine,lihtsalt ei taha neist hulludest midagi kuulda.Hingerahu maksab palju enam,kui selliste hull jutt
e
et siis/ 27. aprill 2015 20:49
....armastad pea liiva all istuda? Seepärast sinu kommentaaris domineeribki sõna "loll" ! Huvitav...mida sa veel oskad?
a
arno/ 28. aprill 2015 14:33
Ometi on lõpuks ka RK saanud valitud inimesed kelledele Eesti saatus korda läheb, sellest siis ka siinne EKRE vastane laushüsteeria, ju on Eesti Riigi mahamüüjatel vesi ahjus, ega nad muidu nii hullusti ei sõimleks.

e
EV/ 27. aprill 2015 15:47
Küsimus kõigile siin kommentaariumis ilkuvatele oravatele- MIKS EI OLE kuni tänase päevani JAAPANI ja NSVLi-Venemaa vahelist RAHULEPINGUT? Elu läheb edasi sõltumata alandavatest lepingutest.
s
siiralt/ 27. aprill 2015 14:49
loodan,et EKRE ei hakka tegelema sama juraga,millega on reffid 20a tegelnud....lahendage ikka meie riigi tõelisi muresid,neid mida reffid pole suutnud , tahtnud lahendada.Ja ärge otsige pseudoprobleeme,need on rohkem reffide teema..
e
EKREle/ 27. aprill 2015 14:03
Küll riigikogus on siis ikka hea elu.Palk tiksub,ise võta lehes igapäevaselt süna ja muud polegi vaja teha.Kas teid siis selleks valiti sinna.Ajage ikka targemaid asju.Kooseluseadusest sai küllalt jahutud,nüüd siis piirilepe hambus,kütuseaktsiisivastane meeleavaldus läks metsa ......Ehtne lasteaed ikka olete,näha,et lapsekingades.Arenege suureks ometi.
k
kelleks/ 27. aprill 2015 20:54
...siis sina ise oled arenenud? Kleebid ainult silte...ilma mingi katteta! Mitte ühtegi MÕTET su jutus ju pole! Oled nii loll, et ei saa sellestki aru, et just nimelt kooseluseaduse vastasus oli üks põhjustest, miks valijad EKRE-le kohad Riigikogus eraldasid!
k
kelleks,kelleks/ 27. aprill 2015 21:56
Mina arvan,et mõni mees on ametlikult abielus ja lastele isaks,Kuid paljudel on ka luukered kapis.On küllat selliseid mehi,et pereelu paistab korras olevat,aga tegelikult on mehel ka salaharrastus.Nimelt käib poiss sõbraga väljas.Sellest nooremast Helmekesest on jäänud selline mulje.VAGA VESI,SÜGAV PÕHI.Ja oleks aeg neil tööle asuda riigikogus.Meil lobisejatele palka ei maksta.
m
mm/ 27. aprill 2015 14:01
EKRE tegevus ja sõnavõtud on Eestile kõige suuremaks julgeolekuohuks,varsti oleme EKRE homo,juudi ja immigrantideteemaliste väljaütlemiste pärast EL-l ja liitlastel hambus.Vargad ja kapipeded teevad EKRE-s "suurt"poliitikat!
i
igatahes/ 27. aprill 2015 13:43
see kes EW maa vaenlasele loovutab on riigireetur
p
poole midagi uut/ 27. aprill 2015 12:58
iga erakond kasutab võimule püsimiseks oma meetmeid .Reffid on näiteks aastaid kaagutanud tasakaalust riigieelarves ja hirmutanud inimesi venemaaga..nii et mks EKRE ei saa samu võtteid kasutada ?
e
Eesti kaitsja/ 27. aprill 2015 12:56
Paistab, et EKRE eestivaenulikud fašistid on sõlminud juba uue MRP lepingu Venemaa coloraado mardikatega. EKRE arvates võiks siis Venemaa piir minna Saaremaa ja Hiiumaa tagant... REETURID seina äärde!
k
kaitsjale/ 27. aprill 2015 20:58
....sul järjekordselt rohud võtmata! Sinusuguse kätte küll püssi ei usaldata! Roni voodi alla!
a
aga/ 27. aprill 2015 12:22
pööblile on oma parteid vaja ja see ekre sobib neil enagu valatult. väärivad mõlemad pooled teineteist oma lolluses.

a
Aitab juba/ 27. aprill 2015 12:00
Rahval on kõrini juba nendest Helmestest,igapäev juba lehes.Mingu imetlegu ennast parem peeglist.
k
27. aprill 2015 13:07
Kas riigikogus mingit tööd pole tarvis teha, et päevast päeva üksteise võidu jauravad?
a
Alar1 veel/ 27. aprill 2015 10:52
EKRE kasutab nimetust Sinine Äratus. Palju paremini iseloomustab EKRE-t Sinine Esmaspäev.
a
Alar1/ 27. aprill 2015 10:49
EKRE on ise tõsine julgeolekuoht Eesti riigile! Juba valimislubadustes lubasid nad taastada ajaloolise piiri. Teisiti öeldes lubasid nad Venemaalt maad tagasi võtta. See on aga otsene sõja kuulutamine Venemaale! Kas siniverelistel natsidel üldse mõistust ei ole?
t
to: Alar1/ 27. aprill 2015 11:51
Jah. Hoidku jumal ekre põmmpead eemal. Vaenlastega saame hakkama.
l
Leida/ 27. aprill 2015 10:22
Mina arvan ka, et pole mõtet jageleda, piir vahele ja asi ants. Asi on ikka kontrolli all. Kas nende mõnede km-te pärast on vaja maadelda. Ellujäämiseks peame ka suurt Venemaad austama!
n
Nii ON.../ 27. aprill 2015 10:02
Huvitav,et Tartu rahulepingut Venemaa ja Soome vahel aksepteeritakse.(venelase poolt.)
j
Jaak/ 27. aprill 2015 16:48
Selle rahulepingu järgi kaotas Soome Eesti suuruse maaala ja nikli leiukohad. Loomulikult venelases aktsepteerivad seda.
e
Eesti vajab vapraid poisse / 27. aprill 2015 09:58
Julgete konservatiivide poolt
ä
ära andmine/ 27. aprill 2015 09:51
Aastal 2005 andis õiguskantsler Allar Jõks selge juriidilise hinnangu piirileppe asjus ja teatas Riigikogu väliskomisjonile oma seisukohtades, mida refereeriti ka meedias, järgmist: “Tartu rahulepingu jätkuvat rahvusvahelis-õiguslikku kehtivust ei saa lugeda iseenesestmõistetavaks. Kuna ratifitseerimisele kuuluvad piirilepingud Tartu rahulepingut ei nimeta, siis ei kohaldu neile automaatselt ka Rahvusvaheliste lepingute õiguse Viini konventsiooni artikkel 30 (”Ühes ja samas küsimuses järjestikku sõlmitud lepingute kohaldamine”). Riigikogu poolt antava selgituseta võib rahvusvaheliselt tekkida mulje, nagu oleks Eesti vabariik tacite nõustunud Vene Föderatsiooni seisukohaga, et Tartu rahuleping on oma kehtivuse juba varasemalt (1940. aastal) minetanud või 2005. aasta piirileping asendab ratifitseerimisel Tartu rahulepingu täies ulatuses, muutes viimase sisuliselt kehtetuks või unarusse langenuks.”
http://www.postimees.ee/890034/paet-seadustaks-sunnijargse-topeltkodakondsus
http://epl.delfi.ee/news/arvamus/ken-marti-vaher-kas-eesti-voiks-lubada-topeltkodakondsust.d?id=6626...
http://www.postimees.ee/2917923/sotsid-pooldavad-piiriaarsete-alade-muuki-voorriikide-kodanikele
http://www.postimees.ee/3038873/juskin-fsb-voib-karta-tahtsa-agendi-sissekukkumist-eestis#comments
http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/miks-ma-kardan-lihtsustatud-kodakondsuse-andmist-eestivenelastel-pole-vastutust-rahvusriigi-sailimise-ees-ja-nad-ei-tee-otsuseid-sellest-lahtuvalt.d?id=70070933
http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/avalik-kiri-riigikogu-liikmetele-uus-piirileping-ei-korvalda-uhtki-julgeolekuriski?id=66308726
http://www.delfi.ee/news/riigikogu2015/arvamus/georg-kirsberg-paeti-lavrovi-pakt-tuleb-tuhistada?id=70804953
Georg Kirsberg: Paeti-Lavrovi pakt tuleb tühistada
2
2234/ 27. aprill 2015 09:40
Piirilepingu eest võiks saada vähemalt mingeid riigivarasid Venemaalt tagasi mis II Ms ajal sinna rööviti.

k
Küsimus/ 27. aprill 2015 09:32
Mida need Helmed tegelikult tahavad.Selline tegevus on juba julgeolek Eestile.Eestkõnelejad on Madison ja Madisson.Paras kamp.
l
luts/ 27. aprill 2015 09:34
No sa oled ikka päris rumal. Ehk loed artiklit ka?
õ
Õige, Küssa/ 27. aprill 2015 15:48
see ongi julgeolek Eestile.
l
Laduge / 27. aprill 2015 09:29
aga miinuseid,orjameelsed ullikesed.
a
Appi/ 27. aprill 2015 09:28
Kaua võib. Mul tulevad juba ihukarvad püsti, kui seda nägu näen.
r
Rahvas tagasi välismaalt/ 27. aprill 2015 09:03
Tublid konservatiivid, ehk hakkab midagi muutuma, saame omad tagasi asumiselt. Paljud soovivad koju tagasi tööle.
e
EKRE valija/ 27. aprill 2015 09:08
Toome vene sõjaväe tagsi. Lahkunud on meilt antsiplaarliku hunta ajal juba 200 000 inimest, nendest 100 000 sõjaväelased peredega!
p
Peab/ 27. aprill 2015 09:01
ikka omadega päris sassis olema,et siin miinuseid jagada.Kas tõesti ei saada aru mis siin riigis tegelikult toimub.Osadel inimestel on orjameelsus kõvasti geenides.
m
27. aprill 2015 20:15
Mine oma orjameelsuse jutuga päris puu taha.
p
Poliitlollus/ 27. aprill 2015 09:00
See kamp ei saa pihta, et Eestlie oleks rahvuslikuks katastroofiks endiste piiride taastamine. Kui Venemaa oleks selle ära märganud, oleks ta meile Tartu Rahu piiridega määratud alad juba kätte andnud.
Kahjuks pole poliitiline küündimatud meil karistatav.
Õnneks/kahjuks pole meil poliitiline küündimatus karistatav.
s
Seal on ekre valijad!/ 27. aprill 2015 09:01
Need kellega nad eile Toompeal olid, nood georgi lintidega seltsimehed!
m
Mõistust pole!/ 27. aprill 2015 16:55
Eesti hävitamiseks oleks Venemaal vaid vaja olnud määrida Eesti riigile kaela Narva jõe tagune ala ja Setumaa. Sealsed degenereerunud lausjoodikuist ja laostunud elanikkond ,oleks Eestile liig rängaks taagaks olnud, Eesti poleks jõudnud neid toita.
m
27. aprill 2015 20:05
mudyi aga jõuaks ! eesti piir käib vastu hiina müüri üldsegi.
l
loomuliokult/ 27. aprill 2015 21:09
.....nende "lausjoodikute" asemel toovad refid/sotsid siia nagu plaanitud kuni 50000 islamisti iraagist/süüriast....vaat siis on "õnn" meie õue peal! Tee Kuku raadio/Samost/ või Tankleri tund R2-s lahti....käib pidev selles suunas rahva "ära pööramine"!......miks me ikka niii vähe neid moslemeid siia võtame.....peaks ikka pingutama.....
o
Otu/ 27. aprill 2015 08:59
Vana Rahvaliit uute ülemustega, kuid haiged kõik!
v
Vana mees/ 27. aprill 2015 09:00
Ma mäletan, et kunagi kutsus rahva seda kampa Rasvaliiduks või Vargaliiduks? Kas nüüd sellid pildil tagasi?
v
Vana/ 27. aprill 2015 15:52
aga loll. Vargaliit on ikka reformierakond.
k
käkre/ 27. aprill 2015 08:59
just see käkre on oht meie julgeolekule, eile nägime ilusti siis ära kui "suur potensiaal" siis tegelastel on , susserdamine ja peaasi , et pulli saab !? interrinne-keskerakond-käkre....kõigil ühiseid jooni paljus, kasvõi OMA INFOKANAL ja kõik see muu....peaasi et pulli ja eetriaega saaks...väga mage.

j
..../ 27. aprill 2015 08:56
just kiiresti on vaja lepe ratifitseerida, et kõik oleks selge..mitte mingisugune hämav kontrolljoon..Helmel rumal jutt suhu tagasi..
k
kas/ 27. aprill 2015 21:13
.....Tartu rahu lepe ei ole piisavalt selge.....et nüüd uut "selgust" vaja on??? Kui nii jätkata siis järgmine "selgus" saabub Tartu- Rakvere joonel! Kust võeti enesele õigus Tartu rahu lepe prügikasti visata???
ä
Ärgake ykskord ometi !/ 27. aprill 2015 08:55
Eestile ongi vaja selliseid julgeid mehi, saab ykskord korra majja !
j
Juuni 1940/ 27. aprill 2015 09:05
Õige seltsimees! uusi Neeme Ruuse, varesbarbarusi, Idel jakobsone, Zdanoveid ja teisi vapraid juunikommuniste, kes päästaks meid kõduneva lääne mõjusfäärist!
a
Aga lääs/ 27. aprill 2015 15:55
kõdunebki ja mandub, peab ikka pime ja rumal olema, et sellest mitte aru saada.
u
ussike/ 27. aprill 2015 08:42
Martinil on kahjuks igati õigus, kahjuks seepärast, et tegelikult ei koti see leping kedagi. EVenemaad, kes teeb, mis tahab ka selle lepinguga,või ilma, ei ELiitu, mis ei ole tegelikult mingi liit, ega ka USA-d, kes teeb ka, mis aga tahab:-(
a
Ants Rannula/ 27. aprill 2015 08:38
Senine "poliitika" on kaotanud EESTIST tehased,kolhoosid,koolid,kauplused,sidekontorid...
Töötegijast sai ori, lapsed on näljas..
ISAMAAST kingiti lahmakas maad ja vett Venemaale,partorgid valetavad ja varastavad karistamatult.
Põhiseadust muudetakse parteilistest vajadustest.Valimisseadust RAHVALE pole.....
e
EKRE valija/ 27. aprill 2015 08:45
Nii on! Lisaks selle kõige olulisema, lootuse elada kommunismis! Kaotai veel vangilaagrid, avati piirid ja kaotti liikumispiirangud! Jube olukord!
k
Klaasiluud/ 27. aprill 2015 09:45
Kas Antspoiss tahab kolhoose ja kolhoosikorda tagasi? 350 km ida poole on sama olukord kehtimas. Hakka aga astuma, Antspoiss!
h
huvitav/ 27. aprill 2015 19:00
suhtumine!Kõik,mis nõuka ajal oli,oli hirmus paha!Jagati need kolhoosi varad 1krooni eest ladvikule,kes viitsid veidi aega maakat mängida,kes jättis asja kohe laokile!Aga lehmad olid toona laudas,tehnika oli olemas,Miks oli vaja lasta laguneda!Eestlane on ikka suutnud ennast ise ära toita!Nüüd tarnime mingit laga sisse!Kui see nimetus ,kolhoos,ei meeldinud,no nimetatagu siis ühistu või mida iganes,aga see oli tõesti kuritegelik!Aga tänapäeva noor inimene läheb kohe turri,kui öelda mõni nõukaaegne väljend!Tegelikult ju kõik toimis!EKRE ajab ka mulle judinad peale,tuletab meelde üht teist "grupeeringut",kes liikusid ringi tõrvikute ja timukamütsides!
v
Vargad ja sulid võimul on suur oht!/ 27. aprill 2015 08:38
Kas kujutate, kui igasugu moosivargad, perverdid, poetagused bokimehed ja roppuste loopijad saaks võimule!
a
aga/ 27. aprill 2015 10:15
nad ju on juba võimul , kapitagused unustasid mainimata
o
olen/ 27. aprill 2015 08:38
100% EKRE poolt, reform peab nendega arvestama
e
Eestlased ei arvesta!/ 27. aprill 2015 08:43
93% on nende vastu ja täna kindlasti rohkem.
h
27. aprill 2015 08:37
s
Stalinist/ 27. aprill 2015 08:42
Naša delo pravoje, mõ pobedim!
j
Juss, kas oled raha eest lollike või jagad matsu?/ 27. aprill 2015 08:35
Kui ei oleks Helmed, siis oleksid pärlid - rahval on juba ammu kõrini võimutsejatest. Eilne kogunemine jääb meelde, tehtagu seda nii madalaks kui oskavad, aga nad peavad "oskama", sest muidu lendavad püünelt nagu takud.

j
Juss/ 27. aprill 2015 08:25
Löpetage Helmed oma esitlemine.Eile näitasite,kui vaenulikud ja ebaviisakad te tegelikult olete.Mitte midagi pole te teinud,et teid saaks arvestada poliitikas
a
allanraadik@gemail.gom/ 27. aprill 2015 08:49
Milles seisnes eile see vaenulikkus ja ebaviisakus. Kõikk esinejad rääkisid õigust. See künnkal pesitsev pande on vaenulik eesti rahva vasttu. Ja viisakusest ei ole neil ka aimu.Juss kas oled palgaline kommija, peavooluga kaasjooksja või veidi omapärane?
s
27. aprill 2015 13:20
Sina mine oma "palgalise kommija"jutuga kukele, nagu papagoi korrutab ühte ja sama. Arvad, et kõik, kes mõtlevad sinust erinevalt, on "palgalised kommijad" Siis oled sina ka samasugune palgaline, ainult palka saad teiselt erakonnalt. Ja veel, kui tahad targutada, proovi seda teha ilma kirjavigadeta.
j
j.../ 27. aprill 2015 09:35
Sul on paraku õigus, et Helmed ei ole viisakad. "Viisakad" inimesed, keda sa esindad, on sinusuguste näol ja piiri taga ootamas .... Huvitav ainult kas kasutatakse äraproovitud loosungit "Krõmm našš" või võetakse kasutusele midagi uut. Äkki annad teada?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee