Krimi

Kohus kaalus täna väärkoheldud Emily emalt vanemlike õiguste ära võtmist

Delfi/Õhtuleht.ee, 24. aprill 2015, 16:54

26 KOMMENTAARI

s
Sa Keiti / 27. aprill 2015, 15:20
julged veel irvitada,nagu oleks suure hea teoga hakkama saanud.Kurat võtaks,lased oma lihast armast silamatera piinata ja julmalt peksta egertil kaks nädalat ja sina ei saanud aru,et midagi valesti on.Oled pesuehtne dibiil,sa ei tahtnudki aru saada, tõbras.Pole sul vabaduses teha midagi,roni aga egertile järele.Üle maailma kuulus oma lapse peksja Keiti Voogre.
v
vanaemal/ 26. aprill 2015, 11:20
ei olnud ka sudant last kasvoi arstile naidata kui sinikaid nagi kellegil ei olnud nagu asjagi mis lapsega toimub laps pidi ise hakkama saama ja kui midagi tema juures ei meeldinud loodi nurka et vait oleks Sellisele emale sooviks et ta enam uhtegi last ei sunnitaks tal puuduvad taiesti ematunded tore vabandus kaisin tool ei nainud ega kuulnud midagi
k
keitil/ 26. aprill 2015, 09:51
tuleb vanemlikud õigused ära võtta.Ta ei vääri peale vanglat midagi.Keiti õe vastus reporterile,et ta arvab küll,et keiti tahab last tagasi(arvab).Aga mina arvan,et keiti on huvitatud lapse rahast,mitte lapsest.Keiti näos ei ole näha mingit kahetsust.Ja vaevalt,et kahetsebki.Pisike peab jääma oma issiga.
t
tuuslar/ 26. aprill 2015, 08:33
Siit moraal pigem meestele. ÄRGE TOPPIGE IGASUGUSEID RÄÄBAKAID, kellelt pärast peab lapse välja nõudma...
j
ja enne ei saagi nõuda/ 26. aprill 2015, 10:17
kui laps on juba eluaegselt vigane ning traumeeritud. siis ka veel kohus arutab seda asja.
s
See/ 25. aprill 2015, 19:12
keiti ei ole lapse kasvataja.Linn teeb õieti,et vanemlikud õigused ära võtab.Pole ta hoolinud varem lapsest,siis praegu seda enam.Pisike peab kasvama oma issi juures,kus on tal turvaline.
o
Ott/ 25. aprill 2015, 18:19
vaadake missugused silmaalused tal on, ehtne joodik. Ta on täpselt samuti süüdi, et ei tegelenud lapsega, ei kaitsnud teda, elas pätiga ja ei lüünud teda minema.
k
kas te olete aru kaotanud või?/ 25. aprill 2015, 13:12
PALUN VAADAKE selle lapse pilte kui ta oli veel alles nii 9 kuune ( endal sama vana poeg, seega osan arvestada pildi järgi küll) sellel lapsel oli juba siis näos sinikas!! Kui ta veel seda last ka praegu kasvatama hakkaks siis tema rikutud närvikava ja mõningane pohhuism teeks selle isegi vigase lapse elu täielikuks põrguks. See laps vajab nüüd palju armastust, hoolt ja hellust mitte jälle hoope oma emalt ja hoolimatust.
Jah emad on ka inimesed ja eksivad, vihastavad, teevad vigu aga on piirid mida ei ületata. Kui oma väikest last juba 1 korra lööd, siis peaks sellele järgnema meeletu kahetsus ja süümepiin aga kui juba ka teist ja kolmandat korda seda teed siis no enam ei ole midagi rääkida.
m
mida siin kaaluda on/ 25. aprill 2015, 11:57
Naine,kes ei hooli oma lapsest, kes laseb suvalisel mehel oma lapsele vihgastusi tekitada, kes ei saa siegi aru, et ta laps on vigaseks pekstud, no mida siin kaaluda on? Sel naisel puudub emavaist, emaarmastus ja emaks sobilik natuur. Kas ta üldse suudab vigast last kasvatada, kui ta ei suutnud normaalset pisilast kaitstagi?????? Mida siin mõelda on, kui noor naine ei taha seda last, vastasel juhul ta oleks oma pisikest ka armastanud, hoidnud ja kaitsnud ega lasknud oma lapse lähedalegi igasugu näruseid mehi. Puudub emavaist ja emaks olemise soov. Kui inimene ei taha last, milleks talle seda peale suruda, liiatigi tema süül vigaseks pekstud last vaja eluaeg hooldada.
e
eva/ 25. aprill 2015, 19:54
tahtsingi kommenteerida ainult selle pealkirjaga "MIDA SIIN KAALUDA ON???" 100% nõus.

v
Vähem süljepritsmeid, kommentaatorid!/ 25. aprill 2015, 03:46
Emapoolne süü selle lapse õnnetus vigasaamises ei ole nii suur, et vanemaõigusi ära võtma hakata. Kohus jõuab ilmselt ka selles osas kaalutletud järeldusele. Taolisi otsuseid ei tehta uisapäisa ja emotsioonidele tuginevalt. Noorele emale tuleb anda kindlasti teine võimalus, keegi pole sündinud ideaalne ema ja noorel inimesel vigu ikka juhtub. Ta on muide oma karistuse asetleidnud hooletuse eest juba ära kandnud.
k
kes karistuse kandis/ 25. aprill 2015, 07:06
karistuse ema hooletuse eest kandis vaene laps ise, kes on lisaks traumaatilistele üleelamistele hirmsas kodus kasvades saanud ka füüsilised kehavigastused, mille tagajärjed ei kaogi vist kunagi. praegugi läheb emakene kohtusse irve näos, õdegi veel eputamiseks kaasas. need ei ole inimesed, nendest ka ei tule mingeid inimesi. õppimise, arengu ega kahetsuse märke ei paista kusagilt. oleks emal süda sisse tulnud ja mõistus pähe, jõudnuks kohale, mida tegi oma lapsele. oleks madalam kui muru, süda valu ja kahetsust täis, see on süüdimatult käituv luhvakas, ei sellest inimest tule.
o
ohoh/ 25. aprill 2015, 07:39
sinusugusele jubedikule on süljest tõest vähe, täiesti õige jutt sul, ülepea virtsaauku oleks paras
j
Joppen/ 25. aprill 2015, 13:04
Lõpuks ometi üks mõitsusega inimene. Neiu ei saa terve edaspidise elu elada paariana, kõigil on õigus elule ja see kui keegi kritiseerib või ähvardab lausa võtta midagi ette, et ta ei saaks elada, see on lihtsalt VASTIK. ELAGE OMA ELU!
k
K/ 25. aprill 2015, 18:08
Emapoolne syy ei ole suur ,julged veel kommenteerida !! ?? Kasuta vöimalust ja ole vait !!
e
ema.../ 26. aprill 2015, 07:18
See on idiootlik postitus. Pole süü suur? Suurim on.... ei mingit teist võimalust!!!
a
appi,/ 27. aprill 2015, 17:16
veel teine võimalus!? - see naine tuleks peale vanemlike õiguste äravõtmist ka steriliseerida,nagu ka kõik teised sarnased "emad"-liiderdajad, joodikud,narkarid.....oleks õnnetuid lapsi vähem.....
n
Njt/ 24. aprill 2015, 23:16
Poleks vaja midagi ära võtta. Las inimene kasvatab oma invaliidiks pekstud toodet ise. Edaspidi tuleks jälgida kuidas ja kas piisavalt korralikult seda teeb. Pange külge kaamera ja jälgimisvõru näiteks. Niikui eksib, saab sekkuda. Selline karistus oleks talle palju raskem kui mingite olematute "õigustega" mängimine. Invaliidi hooldamine ja kasvatamine pole kerge.
s
Sellisele/ 24. aprill 2015, 23:14
ei tohi enam vanemlikke õigusi alles jätta, oleks lapsele eluohtlik!
m
ma ka ei saa aru/ 24. aprill 2015, 20:15
Ega see, et emal pole kasvatuslikke õigusi, ei tähenda et ta teda näha ei või, tal lihtsalt pole õigust tema kasvatuslikel eesmärkidel kaasa rääkida ja sellise otsuse tegemiseks ei ole siin mitte midagi kaaluda!
k
krikats/ 24. aprill 2015, 19:01
Mida siin veel kaaluda? Kui emal ematundeid ei ole, on jõhkard ja hoolimatu, siis ei tohi talle anda võimalustki. Laps peab saama kasvada turvaliselt, ilma hirmuta, et niisugune ema veel lähenemisõigustega on.
g
Gerda/ 24. aprill 2015, 18:34
Nõustun ühe kommenteerijaga, misasja siin kaaluda on üldse?? Tulebki kohe ära võtta talt need õigused, Emilyl on issiga koos parem, tema juures ta vähemalt kaitstud.
a
AAA/ 24. aprill 2015, 18:24
v
24. aprill 2015, 21:48
a
AA/ 24. aprill 2015, 18:11
Sellel tädil päris kindlasti kruvid kupli all logisevad!

p
pole/ 24. aprill 2015, 17:10

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee