Eesti uudised

Uuendatud kell 18.00

Võru linn tahab väärkoheldud Emily emalt vanemlikud õigused ära võtta

Arvo Uustalu, 21. aprill 2015, 17:56

64 KOMMENTAARI

l
Loomulikult/ 22. aprill 2015, 19:02
Pisike Emily kartis seda jõhkardist egertit,ega muidu laps hüsteeriliselt nutnud,sest must tegi lapsele nii palju haiget,tekitas valu.
s
Sina / 22. aprill 2015, 16:28
Keiti Voogre oled täielik tropp.Kui laps hüsteeriliselt nuttis,ei tahtnud Mustaga koju jääda,kus oli sinu aju,et aru saada,midagi mäda on.Egert piinas pisikest iga päev ja vaat,et mitugi korda päevas.Pisikesed lapsed saavad väga hästi aru,kes on hea ja kes on halb lapse suhtes.Sinusugune keiti voogre kao siit ilmast.Oled tõbras.
v
Väga.../ 22. aprill 2015, 09:30
Õige kommentaar Jaagupil, tark mees oled.
i
inimene/ 22. aprill 2015, 07:29
vanemlikud õigused ära võtta kohe kindlasti ja kui ka peaks kunagi sünnitama laps kohe käest ära võtta lapse isale aga palju jõudu väikese tütrekese kasvatamisel
t
tuvi/ 22. aprill 2015, 00:41
keiti voogre võiksakata jehoovaks usklikiks akata jehoovat lasevat entalastekatehakõiki mitajumalütlep
w
www/ 21. aprill 2015, 23:55
nõustun, et see **ema** kui vähegi mõistust, peaks endale ise nööri kaela panema.
no kuidas ta suudab üldse elada, hingata........minu mõistus seda kinni ei võta.
k
keiu/ 21. aprill 2015, 23:37
Vaadake selle jõhkardi nägu, ei sellest metslasest inimest saa. Ta on selliseks loodud.
Sihuke peaks tingimata steriliseerima, siis tõmmaku ringi ja möllaku, nii kuis jaksab.
u
ups/ 21. aprill 2015, 23:33
Sūnnitab järgmise vàrdjaga uued lapsed ja asi jätkub...selliseid tūūpe parandab haud ja peale surma tulevad veel kummitama..

r
riin/ 21. aprill 2015, 22:59
Tore.. Ei taha naabriks lapse peksjat!!! Minu isa peksis ka mind ja mis ta sai midagi... Mina ela vigastustega edasi.... Ta õde elab kauksis ....uuu rõve koht...
m
Marta/ 21. aprill 2015, 22:58
Kogu hingest palun Jumalalt Emilyle tervist ja õnne, ta isale ja lähedastele sama. Kallid inimesed, ärge raisake ennast halva peale, pigem aidake hea võidule. Ilmas sünnib ju imesid ja see oleks ju imeline, kui pisike kullake saaks terveks ja kõik halb on möödas. Palun.
t
tigetik/ 21. aprill 2015, 21:57
ja steriliseerida kindlasti, et enam kunagi kokkupuudet lastega poleks!
Las tõmbab siis niipalju ringi ja paneb narkot kui jaksab
v
vanaema/ 21. aprill 2015, 21:51
Ta oleks õnnelik kui lapsest lahti saaks, eriti veel nüüd kui laps on sandiks pekstud.
a
AL/ 21. aprill 2015, 22:10
Asjale peaks lisanduma Emily ravikulutuste kohustusliku tasumise määramine Keitile. Selline idioot on ikka raske olla.
o
Olen nõus/ 21. aprill 2015, 21:28
Selline ei kõlba emaks!! Kätt tõsta oma kalli lapse suhtes on ülim kurjus. Häbi talle! Tollest peksja-tüübist ei hakka rääkimagi. Kohutav!
h
Hmm/ 21. aprill 2015, 21:17
Kohus on oma otsuse teinud, mis siin ikka enam tagant järele vinguda. Loodan pigem, et sellele nö emale määrati ikka psühholoogil käimine, see on tingimata vajalik, et edaspidised käitumismustrid ei kipuks korduma. Samuti ei taha ma uskuda, et inimesel pole mingit kahetsus tunnet ega ema instinkti ... eks see oli õppetund kogu eluks, iseasi, kas osatakse sellest õppida!
õ
Õige/ 24. aprill 2015, 14:49
_Lõpuks üks mõistusega inimene kommenteerimas. Ei saa ju üks haritud inimene oletada või raiduda ja väita, et Keiti puhul võib olla tegemist olukorraga kus ta on õnnelik kogu juhtunu üle, Sellise väite tegijaid on siin väga palju ja eranditult kõiki loen harimatuteks imbetsillideks. Iga jumala üks on meist teinud elus vigu, mõned koguni väga ränkasid ja nüüd näitavad näpuga sest nende endi vead on ammu ununenud, nad loevad end muutunud inimesteks.
m
21. aprill 2015, 20:52
ma oma suure kasuturega olin karvupidi koos,aga laps??
t
to eks/ 21. aprill 2015, 20:46
egas kõik kommenteerijad ka mahu võru linna ära,eks need jutud on tulnud ikka võrust üle eesti ja väljapoole Eestit.Sellest keitist ei tahagi enam midagi kuulda,kui,siis seda,et pikemaks ajaks ära koristatakse(vangi).Temale nagu karistust ei olnudki.Egert sai samuti liialt vähe jõhkra teo eest.

m
maiu taalvelt/ 21. aprill 2015, 20:32
Vaatan selle pisikese Emily postitusi pisarad silmis,ta on nii tubli ja õpib usinasti uuesti kõike mida ta kord oskas! Südamest soovin nii väga,et ta terveks saaks!Armas lapsuke,väga kahju,kuidas ema sai selline sadist oma lapsevastu olla. Nagu ma aru olen saanud,tahtis Emily issi ammu teda endajuurde!Alles nüüd saab lastekaitse aru,kui lapsuke on läbinud surmatee! Palju õnnelikke päevi Emilyle issiga ja edukat paranemist!
k
" . . . Ema lõi ja tiris juustest kümnel korral . . . "/ 21. aprill 2015, 20:19
kas laps ise ütles või ema tunnistas oma teod üles . . . ?
k
KUST/ 21. aprill 2015, 20:31
k
21. aprill 2015, 20:56
kohtuotsusest, mida meedias kajastati.
k
K/ 21. aprill 2015, 20:57
Ole ikka enne uudistega kursis kui siia sodima hakkad !!
a
AGA IKKAGI/ 21. aprill 2015, 21:00
KES SEDA TUNNISTAS . . . ?
e
21. aprill 2015, 22:13
ei olnud juures, lehest lugesin nagu paljud teised, kes suvatsesid meelde jätta.
m
MIND EI HUVITA SEE,ET SA LEHEST LUGESID . . . / 22. aprill 2015, 09:12
. . . VÕI ET KOHTUOTSUSES KIRJAS OLI,AGA MILLISTE TUNNISTAJATE ÜTLUSTE JÄRGI SEE SINNA SATTUS . . . ??? väheusutav,et lapsest oli tunnistajat,aga seda nagu ka ei usu,et ema ise sellist asja üles tunnistas . . . :(
v
Voogre/ 21. aprill 2015, 20:13
h
hmm/ 21. aprill 2015, 19:53
huvitav, kas sellisel veel sõpru ka on? tegelikult jube mõelda, et keegi veel soovib olla tema sõber. samas pole võimatu, et laps ikkagi armastab oma ema ja annab talle kunagi kõik andeks. mina näiteks ei mõista, kuidas selliseid asju saab andeks anda, aga antakse.
ü
ühel päeval on/ 21. aprill 2015, 19:38
see pisike ka suur ja sadistist emme vana ja väeti. Huvitav, mis mälestused jäävad sellel pisikesel emmest ja kas sel emmel ka süümepiinad ja südametunnistus kunagi tärkavad, eriti siis kui ise on vaene ja mannetu?
l
Linn / 21. aprill 2015, 19:33
teeb õige sammu,vanemlikud õigused ära võtta voogrelt.Ja peale selle tagasi vangi saata,kus keiti koht on.Keiti ei vääri vabadust.
e
eks / 21. aprill 2015, 19:27
keiti oli võru linna sisse kirjutatud,seepärast linn nüüd alles ärkas ,hakkas tegelema,mida oleks ammu,ammu pidanud tegema,mitte ootama.Õuduste,õuduste,õuduste õudust.Kogu linnal oli teada,kuidas keiti suhtus pisi tütresse.Pisikesest,armsast EMILYST on nii,nii,nii kahju,mida ta pidi läbi elama.Aga ta on vapper,soovin ikka kõike ilusat teile,kallis EMILY ja sinu ISSILE.
t
to eks/ 21. aprill 2015, 19:46
kui kogu linnal oli teada, sul ka, siis olete kaaskurjategijad, et ei teatanud kuskile ja lasite last piinata. kuidas sa ise magada saad? enda pärast häbi on? rõve ema ja sama rõvedad kaaslinlased, kes keeravad pea ära, et ah pole minu asi. nüüd kaagutate, häbenege end maa alla.
j
Jaagup/ 21. aprill 2015, 18:52
Jah, mis on linnal selle looga pistmist? Kus te kuradid varem olite...kõik teadsid probleemist, kuid kedagi probleem ei kottinud, nüüd, kui jama käes, on linn ülempositsiooni hõivamas, vanemlike õiguste kallal!? Haige inimene ei saa ise aru, et ta abi vajab, kuigi neid "nägijaid" oli küll, ei tulnud keegi appi!! Nüüd ruigate kõik, et laps ära võtta koos hooldusõigusega! Ise te lasite seal asjadel nii traagiliselt areneda!!! Pädev spetsialist tabab probleemi varakult, aga....kus need linna targad siis oli, kui last sai veel päästa??? Ärge nüüd kaagutage siin, ise te olete kõige rohkem süüdi!!!

a
Arvan,/ 21. aprill 2015, 18:51
et mis õigusega kohtuotsusega erilist süüd ju "emmel" ei olnud.See lurjus mees on kõiges süüdi.
m
21. aprill 2015, 18:26
Mitte ei saa aru, mida see võru linn siis nüüd targutab? Juba varem oleks pidanud tegutsema. Elas Võrus, kolis ära? Kui ära kolis, siis pole ju Võru linnal mingit õigust midagi algatada. Kui aga algatas kohtuasja, siis järelikult ikka elab Võrus ja linn on kogu aeg vassinud, lihsalt vastutusest tahetakse kõrvale hiilida. Siin peaks kah ametnike tööd väheke kontrollima, nii nagu soomes hiljuti juhtum oli kus laps ära tapeti. Ametnikud kes jätsid oma töö tegemata, said karmilt karistada.
v
Võru lastekaitse ei ole Harjumaal elukoharegistris oleva lapse eestkosteasutus/ 21. aprill 2015, 19:42
Võru linn lihtsalt "kalastab" koos kohaliku kohtuga. Kodanikul, kelle elukoht ei asu Võru linnas registri alusel, tuleb sel juhul kohtule vastav avaldus teha. Hagi esitatakse kostja elukohale vastavalt.
Juhul, kui kodanik ei taba eeltoodut ära ja ses osas vastulauset ei esita, siis on kutu.
o
oii/ 21. aprill 2015, 18:14
Ärge ni küll tehke,.. kaitseme ikka TRADITSIOONILIST peremudelit. traditsioonilise perekonna kaitsel olevad hullud võiks nüüd peeglisse vaadata. Jäle, et heteroperedes on nii palju vägivalda, aga kui tuleb juttu kasvõi kahe lesbi armastavast kooslusest, siis on varrod tagajalgadel ruigamas.
t
tegelikult/ 21. aprill 2015, 18:06
Oleks tulnud seda enne lapse vigaseks peksmist teha. Märke ju väärkohtlemisest oli. Põhjamaades oleks see laps päästetud.
ä
Ära ole nii kindel!/ 21. aprill 2015, 20:53
Ka Soomes on lapsi surnud oma vanemate vägivalla läbi. Ja mitte väga ammu.
s
21. aprill 2015, 18:01
See naine ei vääri enam mingit oigust oma last näha ja ka lapsi sünnitada, ta peaks saama ka karmima karistuse, sest 6kuud vanglas ja 3aastat tingimisi???? Eestis saadakse selline karistus ka leivavarguses, ta siiski tekitab emilyle vaimse trauma kuna tüdruk pole kunagi endine, ta ei vääri enam mingit vabadusoigust ja ka lapse hooldusoigust.
n
Norm/ 21. aprill 2015, 18:25
Lapsi võib kes tahes sünnitada ja nussida saada seks on relax
n
NO/ 21. aprill 2015, 17:47
Mulle tuli ka üllatusena, et miks seda siis siiani veel tehtud ei ole?
<
21. aprill 2015, 17:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
M
???/ 21. aprill 2015, 17:56
Miks peaks keegi suvaline mingi suvalise fb profiili vahtima??? Mingi haigus kallal v6i?
t
to ???/ 21. aprill 2015, 18:44
Miks peab keegi kedagi vahtima, küsid? Sul on absoluutselt õigus.
Facebook on loodud vaid Sinu ja selle teise "suvalise" jaoks.
T
.../ 21. aprill 2015, 20:26
Täpselt minu mõte,ju pole aega enda jaoks.
t
Tydruk/ 21. aprill 2015, 22:32
NO: Vaatasin sama ja ma ei saa aru kuidas ta julgeb praegu üldse eksisteerida vv oma enda nimealt kui ta on praegu paljude vihkava pilguall.Aga nuh nüüd jäi oma rahaallikatest ka ilma millest narksi,suitsu ja jooki ostetakse ruttu vaja uus rahakott leida-keegi samasugune ikka tahab:D Mina tema asemel oleksin endale nõõri kaela pannud.Ma vaatan korduvalt oma lapsi ja ma ei saa aru inimestest kes nii suudaks teha ja ok kui ema otseselt selles süüdi pole siis kuidas ta kül niiiiiiiiii lolllll ja pime oli,et ei näinud mis tema ainukese lapsega toimub.Rumal ja naiivne inimene.Mul on tõeliselt kahju,et meie seas sellised elavad.Mõllaku ja lasku aga edasi kuid otsigu endale mees kes otsib peksmiseks enda taolise-või ei käi jõud neist üle. :D Tõeliselt kurb lugu kahju lapsest.Ema ja kasuisa võiks minu pärast kasvõi tulle visata.Egas nad muuks ei kõlbakski.
t
Tydruk/ 21. aprill 2015, 22:32
NO: Vaatasin sama ja ma ei saa aru kuidas ta julgeb praegu üldse eksisteerida vv oma enda nimealt kui ta on praegu paljude vihkava pilguall.Aga nuh nüüd jäi oma rahaallikatest ka ilma millest narksi,suitsu ja jooki ostetakse ruttu vaja uus rahakott leida-keegi samasugune ikka tahab:D Mina tema asemel oleksin endale nõõri kaela pannud.Ma vaatan korduvalt oma lapsi ja ma ei saa aru inimestest kes nii suudaks teha ja ok kui ema otseselt selles süüdi pole siis kuidas ta kül niiiiiiiiii lolllll ja pime oli,et ei näinud mis tema ainukese lapsega toimub.Rumal ja naiivne inimene.Mul on tõeliselt kahju,et meie seas sellised elavad.Mõllaku ja lasku aga edasi kuid otsigu endale mees kes otsib peksmiseks enda taolise-või ei käi jõud neist üle. :D Tõeliselt kurb lugu kahju lapsest.Ema ja kasuisa võiks minu pärast kasvõi tulle visata.Egas nad muuks ei kõlbakski.
h
Halloo!/ 21. aprill 2015, 17:25
Kas seda polegi veel tehtud? Mida veel oodatakse?? Milles veel küsimus on??

h
Huvitav/ 21. aprill 2015, 17:13
Kas tal häbi pole juba FBi profiilipilti teha naeratavana?
a
AA/ 21. aprill 2015, 17:28
Irvitabki näkku eesti riigi vildakale kohtusüsteemile..
v
vanaema2/ 21. aprill 2015, 17:00
Võetakse vanemlikud õigused ära, aga kui uue lapse sünnitab, antakse tagasi? Sundsteriliseerimine oleks ka asjakohane.
v
vanaisa/ 21. aprill 2015, 16:59
Selles novembrikuises artiklis on videolõiguke, kus väike Emily rõõmustab oma esimeste sammude üle. Ometi oskas ta käia ju varemgi... Lapse naerukilge toob pisarad silma http://www.ohtuleht.ee/605793/poolsurnuks-pekstud-pisitudruku-isa-aastaga-selgub-kas-emily-taastub-t...
ä
ära võtta jah/ 21. aprill 2015, 16:50
aga sellest nüüd aru ei saa, et mis institutsioon on linn, et sellist asja nõuda? jah, linnal on sotsiaalosakond, kes sellega tegeleb. aga et linn tahab...... kõlab imelikult.
f
facebook/ 21. aprill 2015, 16:49
Ja juba särab see eit enda facebooki profiili pildil.
a
21. aprill 2015, 16:47
Alles tahab?Ammu peaks juba ära vöetud olema.
n
Nunn/ 21. aprill 2015, 16:46
Keiti suhtes tuleks kohaldada sund(võõrutus)ravi! See, et ta koos tolle väärastunud peikaga allamäge veeres, et tähenda veel seda, et ta teistsuguses seltskonnas samasugune oleks. Vaevalt! Mul tekib vägisi küsimus, kuidas või kellega ta koos narkot tarvitama hakkas? Nagu ma aru olen saanud, siis ta ise oma lapse suhtes vägivalda ei tarvitanud...vähemalt sellist mitte, mis lapse sandistanud oleks. Ilmselt on ta ise ka ohver suuremal või väiksemal määral, kuid ravi vajab ta kindlasti, kas-või juba sellepärast, et aasta või paari pärast sama lugu ei korduks! Mitte keegi ei tea, millal ja kellega ta uuesti lapse võib saada ja mis siis toimuma hakkab?
p
21. aprill 2015, 16:36
Peksja-Mõrvar Pärnaste sai 5 aastat.
Peksja kaasosaline 5 kuud..
Lastepeksja 3 aastat.
Kas on proportsioonis ?
3
..../ 21. aprill 2015, 21:38
3 aastat tingimisi.Nõukogudeaegne kohtusüsteem kaitseb süüdimatult naiskurjadegijaid ja sellepärast nad karistamatult tapavad ja peksavad.

a
alles nüüd?/ 21. aprill 2015, 16:36
Juba alguses oli selge, et "emal", kes koju tulnult ei muretse oma sinikates ja teadvusetu lapsukese pärast, pole südant sees. Sellises seisundis pisikese oleks arstide hoolde toimetanud võõraski. Kohe ja viivitamata. Rääkimata sellest, kuidas trauma üldse juhtuda sai... Ei ole lihtsalt sõnu!
a
Appikene!!!!/ 21. aprill 2015, 16:33
Tal veel emaõigus alles??? Mis mõttes!!!???
v
vanaema/ 21. aprill 2015, 16:31
see oleks linna poolt õige tegu
m
21. aprill 2015, 16:18
Mis talt ei võetudki neid ära veel???
o
Otseloomulikult/ 21. aprill 2015, 16:18
Sellisel ei tohiks lapsi ollagi. Kuradi **********!
k
kurijuurikas/ 21. aprill 2015, 16:09
Ära muidugi. Kui ta ei sallinud oma last tervenagi, mis siis veel oma päti poolt vigaseks pekstuna!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee