kui tood oma tarbeks pole probleemi. kui aga hakkad müügiga tegelema siis rikud seadust. seega ettevõtjatel on see kokkuhoid ja küllaltki arvestatav, eriti kui autod euroopa vahet käivad. eraisik võib vabalt 200 liitrit tuua. ei riku adr nõudeid ja juriidiliselt on j.o.k.k. eks lõuna eesti hakkab lätis tankimas käima. kütuse firmad võivad läti piirist 100 km kõik tanklad likvideerida. läbimüük kukkub kõvasti ja suurenevad tanklate röövid. tegelikult kannataks eestis kütuse hinda tõsta kuni 2,5 eurini liiter. seda eriti siis kui tõuseb ka gaasi hind. siis on kindel et maksude laekumine kukkub kolinal ja igal kevadel hakatakse teid hööveldama sest puudub raha aukude lappimiseks rääkimata asfaldi panekust ja teede laiendamisest. ja küll pätid ja sulid leiavad skeeme kuidas salakütust müüa ja seda äri teha.
küll läheb see salakütuseäri veelgi suuremaks kui refid makse tõstavad, ka sala alko ja tubakas, rääkimata narkootikumidest. egas riigis kus vaid makse tõstetakse saagi ju normaalselt elada, ikka tuleb sala asju ajada, edu sala äritsejatele, sellist päti juhtkonnaga riiki ei peagi austama.
Upitage kütusehindu veel kõrgemaks - siis polegi varsti enam Eestisl tankijaid - kõik hakkavad käima naaberriikides tankimas või ostma musta turu kütust. Ning Eesti riigi tuluallikaks kütuse vallas saavadki tänu koputajatele vahele võetud musta turu tegijad või naaberriikidest liiga suure kütusekogusega tulnud ja meie tollile vahele jäänud isikud - õigemini neilt sisse kasseeritavad trahvid. Eesti riik areneb väga vales suunas:(!
KOMMENTAARID (12)