Eesti uudised

EI TAHA ENAM: miks mõni vald annab oma elektriauto riigile tagasi? (22)

LISA KOMMENTAAR

hihii 24. jaanuar 2016 08:14
Teades Maie Kalnapenkist kui aferisti ja kasulõikajat, on täiesti loogiline, et ta võtab kõik vastu.
kalle 18. august 2015 20:20
Minul on DACIA TASTER juba 2 aastat ning diesel 1,5 . Kütusekulu keskmiselt 4.4 L sajale suvel oleks vaja kondit, aga palju meil seda 30 c suve on.Auto on kõrge ja läbivus hea .pagasiruum ka pttsav. aga hind 11000 kuni 14000.
Ehh 20. aprill 2015 02:28
Anna sandile hobune ja ta selle surnuks sõidab
18. aprill 2015 10:57
miks SEST SEE AUTO ON JUMALA PASK.
Hipu 18. aprill 2015 22:07
Konkreetselt seesama Mitsu on küll kehva maakondade vahel sõitmiseks. 2013a tuli uus Leaf, sellel on soojuspump. Lisaks muidugi see, et Leafil on sõiduulatust grammi võrra rohkem. Seetõttu soovitaks nendel valdadel, kes praeguse autoga ei sõida talvel ära (aga suvel sõidab) kasutada soojuspumbaga Leafi. Täpselt sama tegelikult ka lugejatele. Kui te tahate sõita rohkem kui 60km päevas pakasel päeval ostke soojuspumbaga elektriauto. Kel raha on, ostke Tesla Model S 70D. See lahendab üldse kõik mured. Aga tasub ennast ära alles peale kuut kasutusaastat.
aku 17. aprill 2015 18:03
Autot kiidavad ainult töötajad kes ei tea kulutustest midagi,tüüpilised riigiametnikud eihuvutu tulevikust.
Ketser 17. aprill 2015 12:45
Ja selle 120km jaoks on vaja kallist elektriautot?
Äkki oleks mõttekam olnud valla sotstöötajale oma auto kompensatsioon määrata või need sutsud ära teha mõne muu valla tööautoga? Kuigi jah, üldiselt kipuvad need "valla tööautod" olema rohkem erakasutamise jaoks.
Arumäe 17. aprill 2015 11:50
selle juhtmeotsas külmkapi peaks andma Taavile, las näitab eeskuju. M:O:T:T:
Samuti 17. aprill 2015 14:14
eksmajandusministrile Jussile? Nende soetamine rohkem nagu tema afäär.
Elektriautod 18. aprill 2015 11:10
sebis Eestisse Sulling. Sellega ta kuulsaks saigi.
Kõva Käsi 17. aprill 2015 11:47
See tili-lilu maaletoojad ja promojad tuleks kohtu ette tarida. Elektriauto põhjamaale...haloooooo...
A.H. 17. aprill 2015 14:18
Maaletoojatele on see äri, promojatele on see töö. Kohtu alla tuleks anda Jussikes, kes selle afääriga hakama sai.
Hipu 18. aprill 2015 22:08
Loe mu suuremat kommentaari. Leaf oli ka kunagi tavalise küttekehaga. Nüüd saab soojuspumbaga, lahendab probleemid põhjamaadega.

Ter, Elek 17. aprill 2015 11:41
Maailmas on juba aru saadud, et elektriautode ajastuks ei ole aeg küps. Põhjusi on päris palju, alates turvalise ja piisava kogus elektritootmise puudumisest , lõpetades akude kalliduse, kehva mahutavuse, nende keskkonda saastava tootmise ning kohmakusega.
volli 17. aprill 2015 11:20
Kahju, et selle artikliga heidetakse halba varju kõikidele elektriautodele. Probleemne on siiski üks konkreetne mudel - mitsubishi iMiev. Olles ise Nissan Leafi omanik, võin öelda, et ühtegi nimetatud probleemi talvel ei esinenud, ka mõnepäevane seismine ei imenud akut tühjaks ja aku mahutavus külmade ilmadega kahanes suhteliselt vähe. Küll kahandab läbisõitu soojenduse kasutamine, mis erinevalt mitsu otseküttest on leafil soojuspumbaga (ehk mitu korda effektiivsem).
!!!! 18. aprill 2015 19:22
Leafi hind jällegi kõrgem ja seda ka akude vahetus. Ainukene koht kuhu ta hästi peaks sobima on linnas sõitvaks taksoks. Aga seegi siiski probleemne tänu salongi kliima tagamise küsitavusele kõigis tingimustes
Alar1 17. aprill 2015 10:57
Lühidalt kokku võttes: Elektriauto akut pole veel leiutatud! Seni on el.auto piiratud kasutusega ülikallis prototüüp.
Hipu 18. aprill 2015 22:09
Teslast tead midagi?
te andke see säästuauto 17. aprill 2015 10:53
Õige 17. aprill 2015 13:34
Ja sots töötajatele ruumikad A8-d, et vanuritele saaks ikka süüa ka viia.
Kohutav saastamine 17. aprill 2015 10:43
Kilomeetri hinna saame teada kui KOGUKUKLU jaotada kilomeetrite arvuga. Arvan et nonde valdade kasutuses olnud aotode kilomeetri hind tuleb üle euro. Lisaks keskkonnale tehtud tohutu kahju.
Sullingu ja meeskonna hea äri! 17. aprill 2015 10:00
Selleks, et kogu asjast kokkuvõtet teha oleks vaja andmeid:
-kõikide autode summaarne läbisõit;
-riigi poolt kulutatud raha autode soetamiseks.
Olen ise enam kui kindel, et oluliselt suurema mahutavusega odavaima otsa tavaautosoetamisel oleks riiklikult võttes oluliselt odavam olnud.
Läbisõit 30000km isegi 8l/100km aasta kütuse kulu 2400€ ja hoolduskulu max 300€ =2700€
Sealjuures soe, ruumikas, piiramatu läbisõidukaugusega ja mis peamine kasutatav ka Eesti kliimas.
Väikeauto hind tavakodanikule ca 11000. Sellise hanke (500tk) korral oleks hind ca 9000 või allagi!
Elektri auto hinna kompensatsioon oli a'14000 e. 5,2 aasta kütuse kulu. Auto hind ca 40000 ja hulgi ostu korral vast 32000.
Kus on majanduslik tasuvus ja heaperemehelik riigimehelik käitumine??? Siin ka hea viide kaasa kus küll 14000 on käsitletud kui riigi poolset kingitust kuid riigi seisukohast see nii ei ole ju ja häving oleks mitte 311 vaid 14311.
Usun, et tegelikkuses on see vellgi suurem!
http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/arvutus-elektriautol-on-miinuseid-rohkem-kui-plusse?id=643453...