Eesti uudised

Masenduses laps otsib abi: ­kedagi ei koti, kuidas end tunnen!

Katrin Helend-Aaviku, 14. aprill 2015, 07:00

121 KOMMENTAARI

k
29. september 2019, 23:18
Kas vajate ettevõtetele kiirlaenu või 2-protsendise intressiga arvete tasumiseks? Pakume ärilaene, isiklikke laene, eluasemelaene, autolaene, õppelaene, võlalaene e. TC. Igatahes teie krediidiskoor. Me tagame oma arvukatele klientidele kogu maailmas finantsteenused. Maksimaalse tähtajaga 1 kuni 30 aastat ulatub meie laen vahemikus 3 000 USD (kolm tuhat USD) kuni 50 000 000 USD (miljon USD) Bestokoko34@gmail.com või whatsA +35677141459
m
Marcus/ 17. september 2019, 10:52
Tere, daamid ja härrad, kas vajate kiiret laenu? Kas vajate oma ettevõtte või projekti alustamiseks või maja või auto ostmiseks laenu? Kas vajate võlgade kustutamiseks või arvete tasumiseks laenu? Kui teie vastus on jaatav, võtke meiega kiirlaenu saamiseks ühendust kohe aadressil (pinnaclefinancegroupinc@gmail.com)
t
tfunds/ 21. august 2019, 12:41
Tere päevast, härra / proua, Kas vajate igasugust laenu, näiteks ärilaen, isiklik laen, võlgade konsolideerimise laen, autolaen, õppelaen jne. Kui olete huvitatud mis tahes laenudest, saatke meile täna laenu saamiseks e-kiri aadressil tffinance01@gmail.com LAENU TAOTLUSE ANDMED: Eesnimi: Keskmine nimi: Perekonnanimi: E-post: Kodutelefon: Kontoritelefon: Mobiil: Elukoha aadress: Linn: Osariik / provints: Riik: Faksinumber: Vanus: Sugu: Perekonnaseis: Amet: Kuutulu: Järgmise sugulase nimi: Järgmise sugulase aadress: Vajalik laenusumma: ........ Laenu kestus (maksimaalselt 25 aastat): Laenu eesm
u
Unicredit fast loan/ 6. aprill 2019, 04:57
Head päeva,   Kiireloomulise laenu otsimine? Võtke kohe ühendust UNICREDIT FAST LOANiga kohe oma tehingu jaoks. See on kiire ja turvaline. KONTAKTINFO: EMAIL: unicreditfastloan@gmail.com TELEFON: +17815645941 WHATSAPP: +2348146606842 Laenutehing, mida saate usaldada.
3
3% laenu pakkumine kehtib nüüd/ 5. aprill 2019, 12:20
Ma olen härra Mark Joe korpuse firma, oleme legitiimne, registreeritud ja garanteeritud laenufirma, me anname välja 3% laenu pakkumise üksikisikutele, ettevõtetele, valitsusasutustele ja äriorganisatsioonidele ning igasugustele inimestele. Vabaduslaenud on lahendus kõigile teie finantsprobleemidele. võtke meiega ühendust e-posti aadressil: mjoe0123@gmail.com
l
Look Compagny / 25. veebruar 2019, 13:25
Kas otsite kiiret rahalist abi 02 päeva jooksul, ilma komplikatsioonita, ilma riigireetmiseta, ilma võltsitud lubadusteta ja eriti tõendiga oma laenu ülekandmise kohta? Tere tulemast LOOK COMPANY, mis on seotud Investor Bankiga: WEST INVESTORS BANK. Kuigi mõned otsivad usaldusväärset laenu, mis aitab neil oma võlgadest ja arvetest vabaneda, siis teised vajavad neid ootamatute kuludega toime tulemiseks või uue äritegevuse alustamiseks. Samuti võite taotleda oma juhtumi rahastamist 5000 euro kuni 900 000 euro suuruses summas vastavalt teie igakuisele sissetulekule, soodustusmäär 2,5% tagastatav
e
Erick Swanson/ 25. veebruar 2019, 03:51
COLLINS GUZMAN FUNDINGS We offer a variety of Financial packages at a very low interest rate, We stand apart from other lenders because we believe in customer service, We offer the right solution to your financial needs.In general we are FINANCE COMPANY, We offer loan at 2% interest rate, Commercial loans, business loans, home loans, car loans and debt consolidation loan are available for you. Contact us for more information via E-MAIL: collinsguzmanfundings@gmail.com Thanks and best regards Mr Collins Guzman WhatsApp or Text: +1 (786) 598-8751
c
COLLINS GUZMAN FUNDINGS We offer a variety of Financial packages at a very low interest rate, We s/ 25. veebruar 2019, 03:49

t
Tatiana Anderson/ 2. juuli 2018, 13:58
Kas teil on vaja rahalist lahendust võlgade tasumiseks, samuti pankrottide või muude kohalike finantsasutuste laenude ületamiseks? Või on teil vaja raha oma ettevõtte loomiseks? Ärge enam muretsege, anname laenu intressimääraga alla 2%. Siis võtke meiega ühendust aadressil: (tatianaandersonloanfirm@gmail.com).
m
MORIS LOAN COMPANY/ 16. veebruar 2017, 01:35
Tere
Küsi kiire ja mugav viis maksta arveid ja alustada uut oma projektide rahastamisel, mille intressimäär 2% odavam laenu. Võtke meiega juba täna kaudu: MORISLOANCOMPANY1@GMAIL.COM koos laenusumma vaja, sest meie miinimum laenu pakkumine on 1.000,00 tahes valik summa préstamo.Yo olen sertifitseeritud, registreeritud ja õiguspärane prestamista.Me täna saab ühendust kui olete huvitatud saada selle laenu, minuga rohkem teavet laenu protsess, protsess nagu laenutingimused ja kuidas laenu kantakse sind. Ma vajan su kohest reageerimist, kui olete huvitatud.
Aitäh.
MORIS FRED
E-post: MORISLOANCOMPANY1@GMAIL.COM
Koduleht: http://morisloancompany6.wix.com/morisloancompany
e
ERIVAN LOAN/ 7. veebruar 2017, 15:30
Good day my Dear brothers and sisters, I am a Reputable, Legitimate & an accredited money Lender. I loan money out to individuals in need of financial assistance. Do you have a bad credit or you are in need of money to pay bills? i want to use this medium to inform you that i render reliable assistance as I'll be glad to offer my Services which include;*Refinance *Home Improvement*Auto Loans*Debt Consolidation *Line of Credit*Second Mortgage*Business Loans*Personal Loans*International Loans If interested kindly apply via email;. Upon Response, you'll be mailed a Loan application form to fill.(No social security and no credit check,100% Guaranteed!) I Look forward permitting me to be at your service Contact us via email:erivanloancompany@yahoo.com
k
Kiado/ 26. jaanuar 2017, 07:10
Kas otsite rahaline abi? pakume mingit rahalist abi Legit üksikud ettevõtted, auto laenu, eluasemelaenu, äri laenu, meditsiini laenu e.t.c meiega täna ja lähme kinnitada oma laenu.
Kontakt e-post: worldbestloan@gmail.com
Koduleht: http: //worldbestloans.wix.com/worldbestloans
e
ELITE LOAN FINANCE/ 16. detsember 2016, 03:30
Siin on võimalus kõiki neid rahalisi probleeme ja neile, kes vajavad laenu mingil põhjusel anname laenu väga mõistliku intressiga 2%, anname igasuguseid laenu nii üksikisikutele ja ettevõtetele, ettevõtja või töötu inimesed on kõik teretulnud. Paljud kannatavad ja vajavad abi, et parandada oma elatustaset, paljud on töötud ja vajavad rahalist abi, et alustada äri, paljud vajavad rahalist abi, et puhastada oma arveid ja võlgu. mis tahes tüüpi laenu, mida vaja ja mingil põhjusel lihtsalt julgelt ja võtke meiega täna, see on suurepärane võimalus oma ukse samm, võtke meiega täna kell tahes meie e-posti aadress (ELITEFINANCE2000@GMAIL.COM) ja saada oma laenu täna.
JAMES ELITE
E-post: ELITEFINANCE2000@GMAIL.COM, ELITE_FINANCE@OUTLOOK.COM
Koduleht: http: //morisloancompany6.wix.com/morisloancompany
telefon: +17472339251
Tänu.
3
3% garantii laenupakkumise/ 10. november 2016, 16:34
Tere,
Ma olen hr Henry Wilkerson eralaenu laenuandja, kes annab elu jooksul võimalus laene. Kas teil on vaja kiiresti laenu kustutada oma võlad või vajate kapitalilaenu parandada oma äri? olete poolt tagasi lükatud pankade ja teiste finantsasutuste agentuurid? Kas teil on vaja konsolideerimise laen või hüpoteek? otsi enam, nagu me oleme siin, et kõik oma rahalised probleemid jäänud minevikku.
Me laenufondideks välja üksikisikute vajavad rahalist abi, mis on halb krediidi või vajavad raha, et maksta arveid, investeerida äri kiirusega 3%. Ma tahan kasutada seda keskmise teile teatada, et me muuda usaldusväärne ja soodustatud abi ja on valmis pakkuma teile laenu. Nii kirjuta meile täna: easyloanfirm15@gmail.com
ootame teie kiiret vastust
parimate soovidega
Henry Wilkerson
easyloanfirm15@gmail.com
3% garantii laenupakkumise
h
Henry Clark/ 16. oktoober 2016, 10:19
Tähelepanu !!!
Kas teil on vaja kiireloomulisi laenu? Anname välja laenu huvitatud isikud
kes otsivad laenu heas usus ja intressimäära 3%. Kas sa tõsiselt vaja kohta
kiireloomuliste laenu? siis oled õiges kohas. Anname äri
laenu isikliku laenu, Xmas laenu, ja nii edasi. Meiega oma laenu taotluse rahuldada oma
nõudlus ja sätestatud rahalist probleemi. Võtke meiega juba täna e-posti teel:
HENRYCLARK003@GMAIL.COM
Ja meie kodulehel on http://henryclarkloanfirm.jimdo.com/
Tänu nagu me ootame teie vastust.
Henry Clark Loan.
l
Leonardo sanchez/ 19. september 2016, 14:48
Kas teil on vaja laenu? Sa tahad olla rahaliselt stabiilne? Või soovid laiendada oma äri? Pakume ettevõtte laenu, auto laen, äri laenu, isikliku laenu ja jõulude laenu? anname välja laenu väga madala intressimääraga 2% kestev mugavus, mis on kaubeldavad. See pakkumine on avatud kõigile, võtke meiega ühendust läbi meie e-posti aadressil (sanchezloanfirm@gmail.com)

l
Leonardo sanchez/ 19. september 2016, 14:47
Kas teil on vaja laenu? Sa tahad olla rahaliselt stabiilne? Või soovid laiendada oma äri? Pakume ettevõtte laenu, auto laen, äri laenu, isikliku laenu ja jõulude laenu? anname välja laenu väga madala intressimääraga 2% kestev mugavus, mis on kaubeldavad. See pakkumine on avatud kõigile, võtke meiega ühendust läbi meie e-posti aadressil (sanchezloanfirm@gmail.com)
s
steven Best/ 2. august 2016, 21:27
Laenud: üksikisikud, grupid või ettevõtted:
Seal on võimalus saada laenu vahemikus $ 5,000 kuni kuni $ 10 miljoni meie firma (Destiny finantslaenuga Firm).
Kui oled 18 või vanem ning teil on funktsionaalne töö ja funktsionaalne pangakontole, siis on kvalifitseeritud rahalist laenu viivitamatult ja 2-4 tööpäeva jooksul.
Me isikliku laenu, äri laenu, hüpoteegi või eluasemelaenu, auto laenu, õppelaenu, reisimine ja puhkus laenu. Pakume ka laenud kujul tagatiseta laenu, tagatud laenud, halb krediidi laenud ja laenude konsolideerimine.
Lihtsalt saatke oma soov e-posti teel:
destinyfinancialloanfirm@gmail.com
Lugupidamisega
Destiny Financial Loan Firm
C.E.O steven Best
m
Maria Amber/ 2. august 2016, 21:25
Tere kõigile.
Minu nimi on Maria USA mul on anda see imeline tunnistus, mis on ikka uskumatu mulle siiani. Mul oli probleem minu abikaasa 4years tagasi, mis viivad meie lõhkuda. kui ta mind maha jättis, ma ei olnud minu enese jälle, ma tundsin nii tühi minu sees, mu arm ja rahaline olukord muutus halvim, kuni tihe sõber nimega Joan rääkis mulle õigekirja Ratas, kes aitasid tal sama probleem tema nimi on Dr uwa. ta mulle nii palju Dr et teda aidata, ja ma ka e-posti Dr uwa õigekirja ratas ja ma ütlesin talle, minu probleem ja ma tegin seda, mida ta küsi teha, ja ta ütles mulle, et ma ei peaks muretsema endale, et see võtta ainult üks päev, et teda cast õigekirja, mis toob tagasi mu abikaasa, enne kui ma teadsin, mis juhtub mu abikaasa otsida minu number ja helistas mulle ja ütles, et ta tuleb tagasi mind 2days ja ma olin nii õnnelik, et on mu abikaasa tagasi. Meil on kaks last koos ja meil on hea meel nüüd. Tänu Dr uwa säästmiseks minu abielu ja ka säästa teisi oma liiga. jätkata oma hea töö sir, kui olete huvitatud temaga ühendust ja tunnistan seda õnnistusi nagu mina, suur õigekirja Ratas e-posti aadress on (
dr.uwaspiritualtemple@gmail.com) sa oled parim kõigi õigekirja Ratas Internetis Loodan, et teil näha oma ütlustes ning ka palvetada minu pere ka.
(Võite kirjuta mulle rohkem teada suur Dr uwa kui olete huvitatud temaga ühendust võtta oma lahenduse ka. mariaamber561@gmail.com)
k
2. august 2016, 21:21
Kas teil on vaja laenu? Maksta arveid ja võlgu?
Anname teile isikliku laenu, äri laenu, hüpoteegi, auto laenu, õppelaenu, laen reisi- ja vaba aja. Pakume ka laenud kujul tagatiseta laenu, tagatud laenud, halb krediidi ja võlgade konsolideerimise laene.
Võtke meiega ühendust e-posti teel: livingfaithloanfirm@hotmail.com
Lugupidamisega
LIVING FAITH LOAN FIRM.
C.E.O Mr.Best Andrew.
a
Anderson Morris/ 22. juuli 2016, 08:10
Kas teil on vaja laenu, et maksta arve või teil on vaja raha, et alustada oma äri võtke meiega nagu me anna laenu nii madal kui 2% intressimäära me anda ka pika ja lühikese aja jooksul laenu rohkem infot meiega e-posti teel andmoris38@gmail.Com
a
Anderson Morris/ 22. juuli 2016, 02:05
Kas teil on vaja laenu, et maksta arve või teil on vaja raha, et alustada oma äri võtke meiega nagu me anna laenu nii madal kui 2% intressimäära me anda ka pika ja lühikese aja jooksul laenu rohkem infot meiega e-posti teel andmoris38@gmail.Com
b
Billy/ 4. november 2015, 12:07
Tere
anname tõeline vastused reaalseid lahendusi oma rahalisi probleeme. Sa lükkas oma pank või vajad kiiret laenu kiiresti täita rahalisi vajadusi oma laenu, et maksta oma võlad ja ehitada oma äri laenu taotlemise nüüd. Anname välja laenu madala intressimääraga 3% aastas, kui olete huvitatud võtke meiega ühendust: billycolehelp@hotmail.com ja täitke allosas laenu taotluse vorm, laenutaotluse vormi: Täisnimi:
Riik:
aadress:
Telefoni number:
Laenusumma:
Laenu kestus:
Kuusissetulek:
Sugu:
vanus:
E-post: billycolehelp@hotmail.com
Tänan
Billy Cole
a
Arvamus/ 17. august 2015, 22:46
Olen ise olnud kunagi õppimisega hädas. Hinded langesid ja langesid kuni tuli tunnistusele veerandi kaks ära. See oli muidugi šokk sest koju minnes mõtlesin, et mis nüüd saama hakkab. No peksa ei saanud ja pole kunagi füüsilise vägivallaga kodus probleeme olnud. Sealt edasi hakkasin lihtsalt õppima, hakkasin järjepidevalt oma halbu hindeid parandama, tunnis tähelepanelikumalt jälgima ning küsisin kohe oma uuelt pinginaabrilt kui midagi arusaamatuks jäi. Üheksanda lõpetasin kiituskirjaga ja väga heade eksamitulemustega esimese sooritusega. Tuleb hakata omale väiksemaid eesmärke püstitama ja nende suunas liikuma. Tuleb tahta asju paremini teha. Kui vaja, tuleb õhtuti kaua õppida ja mitte kuulata seda kui kaua teised klassikaaslased õpivad. Enese teistega võrdlemine ei aita, tuleb võrrelda seda mis sa olid eile ja seda mis sa oled poole aasta pärast, sest palju on neid nö. põhikooli priimuseid kes hiljem takerduvad millegi taha. Tuleb hakata elama hetkes. Töötegemise harjumuse tekitamisega tuleb tegeleda. Tuleb arendada konstruktiivset suhtlemist õpetajatega (st kui kodus midagi õpitu juures arusaamatuks jääb, siis tunnis küsida, kasvõi peale tunde või vahetunnis). Tasub uurida, kas laps julgeb tunnis õpetaja käest küsida, kui ta aru ei saa. Mind näiteks häiris jubedalt see kui tahvli ees vastamisega hätta jäädes tulid nii mõneltki kaasõpilaselt ebameeldivaid turtsatusi. Tuleb tugev olla, ei tohi lubada endale mingit eneselõikumist, sest see ei vii edasi. Eneselõikumine on nõrkadele. Töötahte arendamine on väga oluline. Vanemad peavad olema lapsega mõistvad kuid järjekindlad. Sellisest august on võimalik välja ronida ja keskkooli minna.

i
Illuminados/ 21. aprill 2015, 09:19
Ei ole olemas palju naispsühhiaatreid. See on teadlaste poolt kindlaks tehtud. Vaatamata pikale õppimisele, teadmistele lihtsalt ei ole, need peaksid olema rohkem mehed. Puudu jääb sellest mis loodus on andnud ja mind ei maksaks selles süüdistada. Kui oleks minu teha laseks ma lastepsühholoogiat õppima vaid nende looduse poolt antud võimetega naised/mehed.
t
töötan/ 15. aprill 2015, 19:40
ka igapäevaselt koos üksikemaga, kes päevast päeva toriseb, iriseb, vingub, kirub, on rahulolematu kõigi ja kõige suhtes. vahepeal hakkab inimesest lausa kahju, et mingitki helgusekiirt inimene märgata ei oska või ei taha. Kui ikka ennast ise ei aita, siis oma negativismiga peletad needki enda kõrvalt, kes midagi proovivad üritada. Kurb muidugi ja kuidas tunnevad endid sellise ema lapsed?
n
Nine/ 15. aprill 2015, 13:51
Mhhmmm....Okei las ma räägin nüüd teile oma arvamusest...Tal ongi raske...kõik karjuvad...palud neid et nad oleks vähe tasem...nad ei oane sind tähee või neid ei huvita sinu arvamus....Ma tean mida sa tunned. MInd kiusatakse ka....ma käin kaheksandas klassis....See pole kerge....mitte sinna poolegi...jumal tänatud et kohe on koolivaheaeg. Ma mõtlesin ka eluvõtmise peale ja nii aga ma ei tee seda...Mul on unistus saada räppariks ja ma pingutan selle nimel. Olgugi et mul ei ole kõige paremad hinded ja et ma pole kõige ilusama näoga või nii. Vanasti oli kord...vanasti EI LASTUD RÄÄKIDA ROPPUSI NII NAGU PRAEGU. Ma ei tea miks või kuidas on nüüd nii et iga väiksemgi laps räägib mõlema suu poolega roppusi ja ei anna aru ültse mida need sõnad tähendada võivad. Vanemana sa saad aru et need sõnad mida sa kunagi rääkisin ja ütlesid polegi niii head ja sul on häbi.
Ilmselt kui ma saan eksami kahe ma lasen siit jalga,mul on ka depressioon. See aasta ma märkasin seda,kui ma ei jõudnud enam joosta...ma ärkasin vägfga vara üles...mul oli halb olla,,ma ääritsin kegrsti.. See on väljakannatamatu.. Aga ära endt elu võta....prooovi vastu pidada...tee midagi mis sulle meeldib. Varsti on kool läbi..
Ma loodan et te nüdü mõiste miks on nii.
Aitäh! -Nine
l
Loll on see, kes vabandust ei leia/ 15. aprill 2015, 13:35
Sinule üksikema, 3 lapsega. Tead, kibestunud inimesed süüdistavadki oma saamatuses kõiki teisi, ka ühiskonda ja õpetajaid, nagu sa siin isegi kenasti välja tood. Miks vanarahvas juba ütles, et laps on perekonna (mitte ühiskonna) peegel? Võin sulle saladuskatte all öelda, et kui koolis v lasteaias hakkavad lapseg aprobleemid pihta, siis võetakse esmalt luubi alla perekond ja seal olevad suhted. Vanema/vanemate töökohad, kodu seisukord ja sisemine õhkkond, laste arv peres...Selliste paljulapseliste üksikemade puhul paraku noogutatakse kurvalt ja palutakse laps psühholoogi juurde viia. Sellepärast, et on ilmselge, et üksi lapsi kasvatav, kibestunud, tüdinud üksikema oma lapsi ei kuula, rääkimata toe pakkumisest või mõistmisest!
p
Põhikoolis 10 klassi/ 15. aprill 2015, 12:50
12 klassi süsteem tuleks muuta 13 klassi süsteemiks. Teemasid tuleks sama palju, aga aega oleks rohkem ja ei õpetajatel ega õpilastel tekiks nii palju stressi.
v
või et kohe nii/ 15. aprill 2015, 12:49
Ei pea end geeniuseks ega pole kunagi käinud eliitkoolis.Tean mis ja kuidas toimub tavakoolides. Kui sa lähed peale kooli koju ja õpid 5 tundi järjest,palun vabandust, aga sa oled täielik idioot ja arvatavasti erakordselt loll inimene. Vanemad inimesed palun nõustuge, sest kõik me ju teame, et 30 aastat tagasi oli koolides PALJU RASKEM. Ja ennäe imet-polnud koolistressi EGA depressiooni!
v
või et kohe nii/ 15. aprill 2015, 12:49
Ei pea end geeniuseks ega pole kunagi käinud eliitkoolis.Tean mis ja kuidas toimub tavakoolides. Kui sa lähed peale kooli koju ja õpid 5 tundi järjest,palun vabandust, aga sa oled täielik idioot ja arvatavasti erakordselt loll inimene. Vanemad inimesed palun nõustuge, sest kõik me ju teame, et 30 aastat tagasi oli koolides PALJU RASKEM. Ja ennäe imet-polnud koolistressi EGA depressiooni!
v
või et kohe nii/ 15. aprill 2015, 12:49
Ei pea end geeniuseks ega pole kunagi käinud eliitkoolis.Tean mis ja kuidas toimub tavakoolides. Kui sa lähed peale kooli koju ja õpid 5 tundi järjest,palun vabandust, aga sa oled täielik idioot ja arvatavasti erakordselt loll inimene. Vanemad inimesed palun nõustuge, sest kõik me ju teame, et 30 aastat tagasi oli koolides PALJU RASKEM. Ja ennäe imet-polnud koolistressi EGA depressiooni!

l
lapsed/ 15. aprill 2015, 11:59
ei ole mitte ainult koolis närvilised ja stressis. See algab juba väga varakult kodus, kust lapsed jõuavad närvilistena lasteaeda ja sealt edasi kooli. Jube on kuulata hommikuti kärkivaid, last tagant kiirustavaid ja närvilisi vanemaid. Õhtul last koju viies kordub sama. Mis neist väikestest inimestest tahta. kui oma vanemad on ajahädas ja stressis.
h
hämmastav/ 15. aprill 2015, 07:47
ja keda peaks sellise äpu saatus kottima
m
Mõistus/ 15. aprill 2015, 08:49
Ja sul pole muud midagi teha kui siin inimest maha teha ? Kas sul aru ka peas on ? See et sa peast "soe" oled ei tähenda et peaksid kohe teist maha tegema . Put*i inimesed , mis meist alles on jäänud ? üks eestlane sööb teist ja kohe rõõmus selle üle ? Olen väga tagasihoidlik inimene aga selline kommentaar ajab lihtsalt marru ... Kas tõesti on sellistel inimestel nagu "Hämmastav" nii tilluke aju, et ei kannata oma suud õige koha peal kinni hoida ?
m
mõhk/ 15. aprill 2015, 10:29
Töövõit kirjas? Kooli eesmärk ongi inimesed vaimselt läbipõletada.
m
Mina / 15. aprill 2015, 00:46
tahan oma lastele hea ja mõistev ema olla, aga kahjuks pole tööd hetkel, mis teeb tihti kurvaks.
Muidugi lapsed näevad- tajuvad seda, aga mida teha, et jälle rõõmsamaks- tööle saada, jõuga ju ennast kohtadel peale ei saa pressida.
Otsin erialast tööd, kassapidajaks kahjuks tervis ei lase.
d
debiilsus/ 15. aprill 2015, 00:34
See on minu arust ebanormaalne, mis siin riigis toimub. Tähtsatel riigiisadel pole õrna aimugi, kuidas teised ennast tunnevad, ainult lahmivad neid uusi seadusi ja kohustusi. Õpilastel on tänapäeval kohutavalt raske, õppida on üüratult palju ja ka raskusaste on tipus. Selline eluviis kurnab õpilasi kohutavalt. Mis puutub õpetajatesse, kes on n.ö teine ema või peaks seda olema, siis see on täielikult vale. Tänapäeval ei saa õpetajatega mingeid ema suhteid luua, nad isegi ei viitsi tegeleda sellega. Kui tahad midagi näiteks vastata, kui oled haige olnud, öeldakse ainult selle peale, et ega meile selle lisatöö eest ei maksta. Paljudele on õpetajad, kui hirm ka vihavaenlased.
k
kusjuures/ 15. aprill 2015, 07:03
neile makstakse selle lisaaja ees. kindlad konsultatsiooni tunnid on neile ette nähtud teha. aga paljud ei viitsi ja ülbitsevad. ja kui inimene ei tea nõuda siis lähevad need valed enamasti ka läbi.
k
14. aprill 2015, 22:51
Kuidas saada laps rääkima? Minu 12aastane poiss on väga kinnine. Me mehega räägime ka pigem vähe, aga poiss veel eriti.
v
.../ 15. aprill 2015, 09:13
võib-olla ei oska te kuulata? võib-olla ta on juba lukku läinud. samas mõni ongi loomult introvert, tal puudub vajadus kõike jagada ning arutada. kes teab. mina ei kavatsenud süüdistada. mul omal on mudeks kuulamisoskusega probleeme. ikka tahad ise rääkida, õpetada, targutada. ometi olen püüdnus konkreetselt õppida suhtlemist, oskust kuulata, saanud teadlikuks kasutusel olevatest suhtlemistõketest. no ikka on aina arenguruumi, teinekord tundub, et püüad mis sa püüad, ikka oled sama juhm kui enne. a vist päris ikka ei ole ka.
k
Kuidasele/ 15. aprill 2015, 10:54
See on sinust väga mõistlik, et tunnistad probleemi ja soovid olukorda muuta, see on algus! 12 aastane on juba paljuski oma vaadetega, väljakujunev inimene ja arvestatav vestluskaaslane. Alusta tasapisi. Mitte nende tavaliste küsimustega, mida ta juba teab oodata, a la: Kuidas koolis läks, mis hindeid said, mis koolis süüa anti jne. Seda peab muidugi ka küsima, aga küsi hiljem, mitte esimese asjana, kui koolist tuleb. Lihtsalt tervita rõõmsalt, sööge kõht täis ja siis võid midagi küsida mõne muu, päevakohase teema kohta, uudised jms. Midagi, milles sul endal on seisukoht, mida oskaksid selgitada või põhjendada. Võtame kasvõi luikede söötmine Kadriorus, uued trammid...Küsi poja käest, mida tema sellest arvab jne. Teismelise jaoks on oluline, et vanemad ei kohtleks teda enam titana, et temaga arvestataks, kuulataks ja antaks nõu, kui on mured (selleks ta peab muidugi niipalju usaldama, et tuleb rääkima), mitte ei hakataks maha laitma. Edu teile!
o
osad/ 15. aprill 2015, 12:29
noored ei räägi ka sellepärast, et kardavad. Kardavad et vastu tuleb midagi muud peale mõistmise. Et hakatakse ikka peale enda tahtmist ja teda otseselt ei kuulatagi
m
mõhk/ 14. aprill 2015, 22:17
_Kui lapsel on probleemid,siis kellelt ta veel seda abi saab kui enda vanematelt?_
Olid samad probleemid. Ise küll vanematelt abi ei saanud. Abi tuli hoopis seitsme maa ja mere tagant. Alan Jackson, Schlagerburschi, AKB48, Morning Musume, David Dunlap, 826aska, Joe Hisaishi, Johann Strauss, atokun111kyusyu, Hayao Miyazaki, Lordi... Päris kena hulk "patareidevahetajaid" :)
d
dfgdf/ 14. aprill 2015, 18:28
Õpi ja koormusemahtu tuleb ise vähendada. Al 7 klassist jätsin matemaatika ja täiesti sinnapaika, muidu poleks suutnud teisi aineid läbida. Pole enda üle uhke ja võibolla olingi laisk, lõpetasin 7-9 klassi matem hinne 1'ga. Ja mida see juurde oleks andnud kui oleksin selle keerulise jaburuse 45x-43yx2c=21 hindele 3 pigistanud. Vahet pole, töötaksin ikka samas kohas, vahe aint selles, et närvirakud alles.
j
ja keda tegelikult huvitab, kõik on hõivatud ainult oma voodielu korras hoidmisega, ainult üks kommentaar/ 14. aprill 2015, 18:19

v
Väike hoiatus!/ 14. aprill 2015, 17:48
Olen 14 aastane ja kannatan juba päris mitu aastat depressiooni all. Varem käisin tihti psühholoogide ja psühhiaatrite juures, siiani pole ma kuskilt abi saanud ja ei viitsi seda isegi enam otsida. Mõned kuud kasutasin ka antidepressante ja selle asemel et asi paraneks läks asi hullemaks. Seega hoiatan antidepressandid ei ole igaühele abiks ja võivad halvasti mõjuda!
k
Ka positiivne/ 15. aprill 2015, 12:34
Minule mõjusid antidepressandid positiivselt. Nende toime on muidugi väga pikaldane ning selle kuuri läbimine vajab palju kannatust. Kindlasti on vaja psühhiaatri ning ka psühholoogi väga tugevat tuge, ilma, vaid tablettide abil ei ole võimalik, et miski muutuks. Eriti juhul, kui ei ole peret toeks, sest näiteks minu puhul nad arvasid, et see on komejant, mis ma teen; et see kõik on väljamõeldis.. Ka pärast mitmeid enesetapukatseid. Igatahes, antidepressandid aitavad korraks unustada, tõmbavad ülepea kokkulöövad tunded maha. Nende võtmise lõppedes tuleb raske üleminekuperiood, mil emotsioonid tulevad tagasi ning tuleb uuesti hakata "ise elama". Edaspidiseks annab see aga suurepärase pagasi oma tunnete kontrollimiseks. Antidepressandid ei ole ilmtingimata halvad ning vajadusel tulekski neid kasutada. Lihtsalt koos eksperdiga, kes käekõrval aitab uuesti õppida end ise kontrollima.
k
Kaja/ 14. aprill 2015, 17:15
Olen 41 aastane, kasvatame elukaaslasega oma ühist tütart, kes on 12 aastane, ehk siis varateismeline. Olen nõus, et depressiooni sattunud laps on läheduse järele karjuva pere tulem, kahjuks. Minu vanemad olid küll abielus, keegi ei joonud peres, head töökohad, kodu korras, meil vennaga oli kõik vajalik olemas, aga mõistmine ja toetus meile, lastele puudus täielikult! Vanemaks saades hakkasin nägema, et ema ja isa ei räägi ka omavahel muust, kui olmeasjadest: mis me täna süüa teeme, millise tapeedi me valime jne. Teinekord, kui ma andsin emale vihjeid ja ootasin lausa tuge, teismelisena eriti, siis ta nagu nimme oli külm ja eemalduv! Kui mul poleks olnud imearmsat, isapoolset vanaema, "memmet", kellele sain kurta nii õpiprobleeme, kui õnnetuid armumisi, aga ka tülisid sõbrannadega, siis oleksin päris kindlasti langenud depressiooni! Igal lapsel peab olema keegi perekonnast, kes mõistab ja on lähedane ja asi ei ole isegi põlvkondades, vaid 2 kõrva vahel kinni! Oma tütrele oleme mehega mõlemad toeks, räägime palju ja kõigele sellele, mida mina lapsena oma vanematelt ei saanud, pole meie peres kohta:)
o
14. aprill 2015, 17:23
Ole õnnelik, et sa iga tühja asja pärast peksa ei saanud. Ja et sa ei pidanud öösel unest ärakama selle peale, et issi märatses ja peksis asju puruks.
k
K.L/ 14. aprill 2015, 17:30
Masendav, millised kibestunud inimesed mõned on, parastavad, kadedad..Pole siis ime, mis nende lastest saab:-( Ega sellised ei õpigi, ei enda ega ka teiste vigadest.
m
miks sa tigetsed/ 14. aprill 2015, 17:47
kas teine on süüdi, et sinul olid veel palju hullemad kodused tingimused? võta ka, tegele endaga, ravi ja arene. kadeus ja viha ülesnäitamine teiste suhtes sind ei aita. valus on küll.
k
16. aprill 2015, 02:14
kus ma siis tigetsen - ütlen ju, et olgu õnnelik
m
14. aprill 2015, 17:49
mis tal ei ole vendi ega õdesid, üksik laps on kurb laps
r
Riina/ 15. aprill 2015, 11:07
Ma juba ootasingi, millal ilmuvad välja need "õpetajad" ja targutajad, kes hakkavad propageerima paljulapselisust ja teavitama, et üksik laps on õnnetu, kurb ja mida kõike. Nii kitsarinnaline ei saa olla! Võibolla selline üksik jah, kes elab kusagil paksu metsa sees, kus pole sõpru, lisaks mõistmatud vanemad jne...Keegi ei käse olla titevabrik tänapäeval. Sorry, aga liiga palju on seda paljulapseliste kurtmist, et pole raha, pole aega laste jaoks jne. Kui sina oled nii võimekas, et tõepoolest jaksad kasvatada nii moraalselt kui materiaalselt mitut last ning samas ka toetav olla ja iga lapse koolipäeva lõpus ka ära kuulata- palun väga, kangelasema. Kuigi ma sügavalt kahtlen selles. Õnneks on järjest rohkem inimesi, kes omale aru annavad ning selgelt kalkuleerivad, mitme lapsega on võimalik perel toime tulla, ilma, et peaks vinguma, virisema, kurtma ja kerjama, sest taoline olukord avaldab väga suurt mõju lastele- negatiivset!
n
njahh/ 14. aprill 2015, 15:31
no, kui õpetaja kogu aeg karjub laste peale, siis on küll viimane aeg palka tõsta.
t
To njahh/ 14. aprill 2015, 18:12
Mis palka tõsta? Siis ta ju läheb veel hullemaks teades, et karjumise peale tõstetake palka. Ahnus!
Sellised tuleb koha pealt vabastada või ravile saata. Milleks laste psüühikat rikkuda?
j
14. aprill 2015, 13:41
Jah,olen ise teadlik unehäiretest aastaid ja kokkupuutunud artiklis olevaga.Olen ravinud end AD ja teiste rohtutega ja need nüüd juba aastaks jätnud.Miskit pole muutunud ja olen õnnetu,sest keegi ei aita,kui uuringusse pöördusin,siis anti teada,et klemmide alla ei saadeta,see on kallis uuring.Mis mõttes?Olen aastaid unega suures probleemis aga uuringut klemmide all ei lubata,sest see on KALLIS või pean ise maksma nende sõnul kinni-hind pea 300 eur.Nii on tänapäeval suhtumine!Kui raha pole,siis piinle!Kuigi olen maksnud terve elu haigekassat.Aitäh!
s
serotoniin/ 14. aprill 2015, 13:01
esimese asjana ma küsiks nende depressioonikute käest- mitu tundi päevas te veedate arvutis, mis keel lähete magama, kas värsket õhku saate ainult 4 x päevas paariks minutiks- kodu ja kooli ukse juures. Õnnehormoonil on vaja füüsilist koormust ja kvaliteetset und, mitte mängupuldi ja elektroonilisi vidinaid
k
14. aprill 2015, 13:02
s
Sulle vastuseks/ 14. aprill 2015, 13:31
Need lapsed lähevadki ise normaalsel ajal magama ja veedavad piisavalt aega värskes õhus, kellele omaenda vanemad on maast madalast selgitanud, miks see hea on ja mis juhtub siis, kui hakata organismi koormama, olles seejuures ISE oma lastele eeskujuks! Mitte elektroonilisi vidinaid pole vaja süüdistada, vaid vanemaid, kes lapse kasvatamisega hakkama ei ole saanud, ega hakkagi saama, sest iga venitatud aastaga läheb raskemaks.
v
14. aprill 2015, 13:36
Vanemad? Kus sa näed vanemAID? Hea kui on üks ja reeglina ema, isa juba ammu mujal ja teeb uusi lapsi juurte. Kusjuures meie ühiskonnas täitsa aktsepreeritud ja soositud peremudel. Alustame sellest. Kuidas sinuga?
ü
üks ema/ 14. aprill 2015, 13:51
Imestan su jutu peale ning veel rohkem sinu õigustuste peale! Üksikemaks olemine ei ole mittemingisugune õigustus, et oma lapsesse/lastesse mitte süübida! Milleks nad siis on? Kui ollakse üksikema (olgu siis mees teises ilmas, teisi lapsi tegemas, joodik, mida iganes), siis peaks olema veel topeltsuur vastutus ja tahtmine oma lapsele parimat kasvatust ja toetust anda!? Selliseid eluväärtusi, nagu mõistmine, hoolimine, toeks olemine saab väga edukalt ka üksikvanem õpetada. Iseasi, kas ta oskab...Pole ka õigustus, kui tullakse ise sellisest mõistmatust perest, sest hoolimist ja mõistmist on võimalik õppida! Õudne lugeda, et nii paljud inimesed otsivad oma rumalusele õigustust, kannatavad aga lapsed.
t
teine ema/ 14. aprill 2015, 15:00
Väga vähesed isad on teises ilmas, enamus teises voodis. Asi on selles, et ühiskond kiidab heaks sellist peremudeli,, ilmselt sind kaasa arvatud, ja selline peremudel juba ammu pole erand, pigem reegel. Paljud naised poleks üksi ja ei maaldeks oma alu raskustega (et leib oleks laual, peab ka tööl käia ja mitte ainult ühes kohas, kusjuures ööpäev on ainult 24 h), kui nii poleks.
ü
Üks mulk teisele emale/ 14. aprill 2015, 15:28
Sa oled ka ema? Sellisel juhul tundud just mitte kõige mõistlikum olevat. Paljud naised poleks üksi, kui poleks mida...? Asi on ikka selles, et see lapsevanem, kellega laps elab, on kohustatud endast andma kõik vajaliku, mida laps vajab õnnelikuks eluks. Siin pole isegi selle taha pugeda, et olen üksikema, raha pole jne. Lapsele õpetada hoolimist ja inimlikkust- see ei maksa mitte midagi, ega võta lapsevanemal tükki küljest! Inetu on lugeda, kuidas sa räägid, et enamus isasid teises voodis...Oled kibestunud üksikema? Ja kui mõni isa ongi teises voodis, siis keskendu oma lapsele ja sellele, kuidas SINA saad oma lapsele hea ema olla ja eeskujulik, mitte ära raiska aega isa halvustamisele.
a
14. aprill 2015, 17:05
aga kui lapsevanem ise on lapsest saadik depressiivne (meie noorusajal diagnoosi kui sellist ei olnud - olid lihtsalt laisk ja rumal)
t
to üks ema/ 14. aprill 2015, 17:08
ah et kui vanem on depressioonis, siis otsib oma rumalusele õigustust, aga kui laps on depressionis, siis on haigus??? Mis loogika see on? Kõik oleme inimesed - nii vanemad kui lapsed. Ilmselt sa ei tea, misasi on deppressioon - see on nii, et sa polegi võimaline lapsega tegelema , iseendagagi ei saa hakkama. Sama hea oleks nõuda ratastoolis olevalt jalutult, et ta lapsega võidu jookseks, sest liikumist tuleb ju harjutada lapsel.
ä
Ära õigusta/ 14. aprill 2015, 17:21
Täiskasvanu peab endaga ise hakkama saama, laps aga mitte, kui ta ei ole täisealine ja iseseisva elu peal. Otsi siis abi ja saada laps senikauaks adekvaatse ja hooliva lähisugulase juurde. Oma "haigusega" ja hädaldamisega rikud ka noore, kasvava inimese elu ära. Ratastooli näide oli sul nüüd küll nati kehvasti valitud.
n
14. aprill 2015, 17:26
No siis peab ka ratastooli inimene käia suutma ja vähehaige võrdselt tervetega tööd teha suutma - ta ju täiskasvanu ikkagi ja peab ise endaga hakkama saama. Muideks - ongi abi otsitud ja erinevatelt tohtritelt - MITTE ÜKSKI pole neist peale AD-de muud võimalust pakkunud.
E
15:28,/ 14. aprill 2015, 17:46
Ei, ma olen oma laste isa
v
14. aprill 2015, 18:21
vahepeal haige olla on lihtsalt mugav
14. aprill 2015, 18:25
"Inetu on lugeda, kuidas sa räägid, et enamus isasid teises voodis..."
Tõtt kuulata alati on piinlik, mõni seda nimetab inetuks jutuks.
Eestis on ca 31 690 üksikvanema leibkonda ja 93% üksikvanematest on naised, ainult vähesed lesed.
l
lisaks/ 14. aprill 2015, 18:29
Ja kui statistikaameti sotsiaaluuringu andmetel on Eestis kokku ligi 600 000 leibkonda, siis iga teise leibkonna lapse isa on juba teises voodis, pole välistatud ka kolmas või neljas nagu Andres Raidi puhul
n
— -le/ 14. aprill 2015, 13:31
noh näe. pole ka ime, miks meil nii palju deprekaid, ise pooldate vastva eluviisi
s
sssdvg/ 14. aprill 2015, 13:55
depressioonis olid inimesed ka siis, kui arvuteid olemaski ei olnud, isegi kui ei olnud veel depressiooni nime siis olid neuroosi nme all.
d
14. aprill 2015, 15:02
depressiooni mõiste oli ka varem, aga haigeid oli palju vähem, seda soodustab keskond mitte ainult kehakeemia
n
14. aprill 2015, 15:04
neuroos ja deprssioon on kaks eriasja, neuroos on ärevushäire
k
14. aprill 2015, 15:10
kui arvuteid olemaski ei olnud, neuroosi nimetati vegetodüstooniaks
ü
üks depressioonik/ 14. aprill 2015, 17:54
arvutis veedan päevas nii kaua kuni koolitööd tehtud, magama lähen esimesel võimalusel, hingan värsket õhku nii palju kui võimalik max 2 tundi rohkem mul ei ole aega, võimalust ega tahtmist väljas käia
k
14. aprill 2015, 18:31
kui sa 2 tundi oled väljas, pole see deprekas nii suur midagi, tõelised deprekad ei saa voodist välja
t
The H/ 14. aprill 2015, 11:20
Ma ei tea kuda tänapäeval on, aga lapsi tuleks kah petma õpetada. Ainus viis puhkust saada on, kui nagu vanasti tegi kodutöö ära 1 laps ja teised kirjutasid maha, järgmine kord siis järgmine. Kahjuks ainus võimalud vaba aega leida ja tegelt õpib ka ümberkirjutades midagi.
a
Annely/ 14. aprill 2015, 11:15
Laps on alati olnud ja jääb perekonna peegliks! Aegu on olnud igasuguseid, kus ei soositud perekonnavahelist lähedust, rääkimist jne, aga lapsevanemaks olemine ongi see vastutus, kus mõistlikud vanemad leiavad aegade ja ühiskondade kiuste selle t e e enda lapseni! Mooduse om alapse tundmaõppimiseks, usalduse kasvatamiseks, õpetamiseks ning toeks olemiseks! Selleks, et lapsest kasvaks rõõmsameelne, enesega hakkama saav, edukas ja õnnelik täiskasvanu, ei piisa kindlasti ninaesise ettetõstmisest ja puhastest riietest- teise poole tervikust annab just suhtlemine, kodu, vanemad, kogu kodune õhkkond! Kui seal pool haigutab ümmargune null ja vanemad lapse vajadusi (emotsionaalseid) lihtsalt ei märka, siis täisealiseks saades on see lapsuke kodunt läinud, ega anna näole muul ajal, kui ainult sünnipäevadel või pühadel. Teisalt laps, keda on vanemad toetanud, õpetanud, kogemusi vahetanud ning toeks olnud- sellisest lapsest kasvab mitte ainult tubli inimene, vaid sõber vanematele kogu eluks! Kas selle nimel ei oleks loogiline pingutada ja vanematena endast parim anda?
m
Murelik/ 14. aprill 2015, 11:01
Loen artiklist välja eraldi kaastunnet õpetajatele. Õpetajad peavad peale tunde töid parandama ja uueks tunniks ette valmistuma. Aga lapsed, nemad ju õpivad koolitundides ja siis koju jälle õppima. Lastel ei ole raske? Lastel on ainult mõistmatud vanemad? Mida peab vanem tegema kui lapsel ongi nii palju õppetöid, vabastama ta sellest? Siis saab koolis jälle "vastu pead". Olen seda praktiseerinud, ei ole lahendus. Suletud ring mu meelest.

k
Klahv/ 14. aprill 2015, 10:19
Jah, borrelioosi testi võiks küll enne AD-de välja kirjutamist ära teha.
ä
14. aprill 2015, 10:11
n
nõiaring/ 14. aprill 2015, 10:11
praeguste laste vanemad olid ka omal ajal depressioonis ja vanavanemad ka...
j
just/ 14. aprill 2015, 14:03
ainult abi sad siis veel vähem inimesi.
E
*/ 14. aprill 2015, 09:44
Enesetapp ei ole mitte kunagi lahendus!
t
tead/ 14. aprill 2015, 14:05
selline üldsõnaline möla ei lahenda ammugi midagi, see on suhtlemisbarjäär, mitte abikäsi suitsiidiohus inimesele.
n
naine/ 14. aprill 2015, 09:36
See ongi uue põlvkonna vili. Esiti tuleb nende laste vanemate otsa vaadata, mis elu ja kuidas nad elavad-käituvad. Sealt kõik algab ja mida aeg edasi seda hullemaks läheb. Mida teeb ja oskab tänane noor, vastan- külmkapi ust avada, nutitelefoni näppida ja seinast raha võtta. Mõelge ja see ongi nii.
n
naisele/ 14. aprill 2015, 10:30
Olen teismelise tütre ema. Sa süüdistad kõiges põlvkonda? Tänapäeva laps oskab ainult telefoni näppida ja külmiku ust avada- jah, paljud küll, kuid mitte KÕIK! Laps ei ole selles süüdi, et vanematest talle eeskuju pole. Ma saan aru, et nõuka ajal polnud kombeks vanematel lastega lähedane olla, süveneda probleemidesse, arutada üheskoos perega jne, ühiskond ei soosinud seda, sestap kasvasid kinnised inimesed. Aga praegu, milles küsimus? Suhelge oma lastega, KUULAKE neid, rääkige, tehke midagi koos, jagage kogemusi! Vanemad on ise sellised, kes tulevad töölt ja vajuvad teleka ette seriaale vaatama või lobisevad telefoniga (emad) tundide pikkusi kõnesid. Mida teeb sel ajal laps? Mida tal teha- istub arvutis või telefonis! Kõik saab alati alguse vanematest ja selles osas on teadjatel tuline õigus!
t
tänavad/ 14. aprill 2015, 13:29
u all blame it on computer lol
j
Just/ 14. aprill 2015, 16:59
õige ma peangi silmas neid mütetuid noori vanemaid
t
to 10.30/ 14. aprill 2015, 17:14
praegused VANEMAD on nõukaaegsed LAPSED .... st ise depressioonis - kas pole vähe palju nõutud depressioonihaigelt nõuda, et ta tegeeks lapsega, hariks teda positiivses võtmes ja oleks igati tubli??? Vähehaigelt ei nõuta ju, et ta olümpialt medali tooks
k
Kuule sina/ 14. aprill 2015, 17:27
...depressioonihaige, ennast õigustav inimene. Esiteks katsu teemas püsida: siin räägitakse teismelise lapse depressioonist. Teiseks: Mida, sa, nõukaaegse lapse ja depressiivse inimesena siis mõtlesid, kui planeerisid lapsevanemaks saada?? Või juhtus see vastu tahtmist? Jah, lapsevanem ON kohustatud lapse heaolu ja kasvatuse tagama, see on muuseas SEADUS! Kui õpetajad ja kaaskodanikud märkavad, et depressiivse vanema tõttu laps kannatab, siis on õigus sind isegi kohtusse anda ja vanemlikud õigused ära võtta, vaat sedasi.
j
jah/ 14. aprill 2015, 10:35
Kohutavalt masendav aeg, Seksi, raha ja edukuse kultus. Lastel pole enamasti terve ellusuhtumisega ausaid vanemaidki. Onud on asendanud biloloogilised isad. Vabas koosluses vegeteeriv laps läheb juba ellu musredatuna, kõvera elupeegliga. Salakavalus, kurjus ja kättemaks oma niru lapsepõlve eest saab alguse vanemate süüdimatusest ja tühisest eluviisist. Kõik teevad nii! menatilteet hävitab inimpõlvede jooksul tekkinud väärtused. Madalsus, lasbasus, joomingud, valef, iga laps ise isaga , poliitikute aferistlikud teosd- kust ammutada terveid normaalseid teadmisi...
a
asdcvb/ 14. aprill 2015, 14:06
bioloogiline isa võib olla hullem elajas kui kõik onud kokku, aga kes last usub, kui teda oma isa ründab?
m
minul ei olnud onusid ega tädisid/ 14. aprill 2015, 15:03
mind peksis oma isa ning ema teinekord ka. ema palju ei peksnud, tema lihtsalt vihkas ja sisises ning pressis mõnitusi ja mahategemist hammaste vahelt välja.
s
sinule/ 14. aprill 2015, 15:31
Kurb:( Aga ma usun, et Sinus on motivatsioon ja soov kasvatada oma lapsi risti vastupidiselt sellele, mida sinu vanemad tegid. Pakkuda kõike seda, mida Sinu vanemad ei pakkunud.
t
to jah/ 14. aprill 2015, 17:16
minu ema elas küll minu isaga hambad ristis ligi 50a koos - aga nii mina kui mu õde läksime ellu sellegipoolest muserdatuna, kõvera elupeegliga.
s
Soome / 14. aprill 2015, 09:20
eurolaul oli/on ka,et jälle pean,,minema,tegema: Ivo Linnal on laul,et miks võib igaüks mult nõuda,igalepoole pean jõudma. Laps ja kõik üleväsinud - püüdke 2nädalat haigusleht võttagi.
s
Soome / 14. aprill 2015, 09:20
eurolaul oli/on ka,et jälle pean,,minema,tegema: Ivo Linnal on laul,et miks võib igaüks mult nõuda,igalepoole pean jõudma. Laps ja kõik üleväsinud - püüdke 2nädalat haigusleht võttagi.
y
Yapp/ 14. aprill 2015, 09:03
Neil lastel on vanemate endil ajus kompressioon ja lapsel ongi sellest depressiooon.

o
Oodake poisid/ 14. aprill 2015, 09:01
põnevaks läheb siis kui homod hakkavad lapsendama.
t
Tere tulemast!/ 14. aprill 2015, 09:01
hulluarsti juurde.... Krematooriumile võiks ka sihukese sildi panna.
r
raivo/ 14. aprill 2015, 08:39
Tänapäeval ei kotigi kedagi võõras mure,ei arsti ega tööandjat jne.lapsed harjugu,edasi läheb aina hullemaks
8
87Ygf45X/ 14. aprill 2015, 08:14
Vene ajal, kui olid teised olud, siis õpetajaid "kottis" küll, kuidas laps ennast tunneb. Praegu aga on õpetaja lihtsalt õpetamisteenuse osutaja, mitte enam. Mis aga vanematesse puutub, siis ka siin on ühiskonnal omad mõjud. Kuidas peab lapsevanem suhtuma olukotda, kus ta ei tohi last näpugagi puutuda, muidu läheb asi kohtusse? Laps oleks nagu riigi poolt lapsevanemale üürile antud. Või nagu töö juures, kus sa oma tööarvutiga mitte midagi teha ei saa, kuna puuduvad administraatori õigused. Ja nii tekibki olukord, kus lapsel on tunne, et mitte kedagi ei koti, mida ta tunneb. Mina süüdistaks praegust ühiskonda. Üritatakse olla humaansed aga tegelikult on ükskõiksus. Andke tagasi vanematele ja õpetajatele nende õigused!
v
vanaema/ 14. aprill 2015, 08:11
Pole töesti ime,kui lastel raske.Vaadake,kuidas lapse vanemad käituvad kasvöi poodides.Köigil kas telefon näpuvahel vöi vaadatakse internetti.Köik algab kodust.Osa muud ei teegi,kui kiruvad,kui halvasti köik on,ka see on lastele arusaamatu ja tekib stress.Ega suur virisemine ei tee kellegi elu kergemaks,vaid negatiivsus löppkokkuvöttes möjub tervisele.Hoidke oma lapsi ja tundke röömu igast laste tegemistest
j
Jah/ 14. aprill 2015, 08:00
Iseenesest saan aru murest ja raske on üksi hakkama saada. Samas, täiskasvanute seas on täpsealt sama seis. Ainuke keda sinu elu kotib, on sa ise. Seega tuleb leida võimalus ise olla õnnelik ja mitte pöörata negatiivsetele asjadele tähelepanu. Samas peab selleks olema oskust... aitab näiteks youtubest sõja või Aafrika näljas olevate inimeste vaatamine. Kuigi minul puudub võimalus eespool olevaid aidata, annab see mulle selgelt mõista, et minu elu on tegelikult väga hea...
n
N27/ 14. aprill 2015, 10:09
Minul aitas vastavate videote vaatamine suuremasse masendusse langeda - mitte ainult minu elu pole minu jaoks ebameeldiv, vaid see ongi laias laastus ebaõiglane ja vastik!
Praeguseks olen oma suhtumist muutnud. Muidugi ravimid on ka aidanud.
j
ja lapse sõnavara pole ka/ 14. aprill 2015, 07:55
selline : "EI KOTI . . . " . . . :(
v
14. aprill 2015, 08:45
Vanemad inimesed kasutavad täpselt sama lauset!
s
14. aprill 2015, 07:55
See on swe tänapäeva Eesti haridussüsteem. Riigiisad ei saa arugi, kuidas nad riigi pe*se keeravad. See pole normaalne mida need 8-nda ja 9-nda klassi öpilased tundma peavad. Kui öpid, siis ei olenvaba aega. Kui ei öpi, siis on kolmed ja halvimal juhul kahed. Siiski on see ainus vöimalus vaba aega saada, eks ikka hinnete arvelt.

i
Isa/ 14. aprill 2015, 07:39
Lapsevanemad ei ole alati ise ka täie mõistusega!Kui lapsel on probleemid,siis kellelt ta veel seda abi saab kui enda vanematelt?
e
Ema/ 14. aprill 2015, 10:04
Lapsed on enamus päevast koolis. Koju jõuavad kella 16-17 ajal, kui on isu, siis söövad ja hakkavad jälle õppima. Kas see abi peab siis tulema ainult kodust vanematelt? Kool/lasteaed on lapsele teine kodu, sealne õpetaja on ema/isa rollis ja peab samuti last aitama. Ei saa kogu koormat lükata ainult lapsevanemale, kes samuti on sunnitud tööl olema kaua-kaua.
Tuletades meelde enda kooli aega, siis õpetaja oligi ema eest. Ta oli inimene, kelle poole julgesin pöörduda, inimene, kes siiralt elas kaasa nii rõõmudes, kui muredes ja aitas leida lahendusi. Tänapäeva õpetaja on tõesti robot. Tema koormus on üüratu, õppekava täiendatakse pidevalt, õpetajalt nõutakse palju ja seeläbi peab õpetaja nõudma ka lastelt liigselt.
Nagu öeldakse - kala hakkab mädanema peast. Haridussüsteem on nii mäda, et lihtsalt pole sõnu. Varsti peab kooliastujal lapsel olema juba ülikooli haridus ja oi, siis oleme kõva rahvas!
m
14. aprill 2015, 11:35
Ma räägin otseselt endast ja oma lastest!Süsteem on kah muidugi mäda!
e
emale/ 14. aprill 2015, 14:19
Olen samuti ema ja päriselt sinuga nõustuda ei saa. Sa nagu üritad osaliselt oma vastutust õpetajate õlgadele lükata, öeldes, et koormat ei saa lükata ainult lapsevanematele. Kas oma laste kasvatamine on sinu jaoks koorem? Sellega olen nõus, et meie sinuga haridussüsteemi ei muuda ja õppida antakse meeletutes kogustes. Aga see süsteem ei muutu siin veel 10 aastaga, kui sedagi...Laps on aga SINU oma ja tema heaolu eest vastutad SINA, mitte õpetaja, ega haridussüsteem. Ka mina tulen töölt hilja ja olen väsinud, aga ma leian iga päev selle tunnikese, et lapse jutud, muljed ja mõtted ära kuulata, arutada, nõu anda, kui tarvis. Asi on selles, et ta tuleb ise minu ja abikaasaga rääkima õhtul. Sõpradest, õpetajatest, mida keegi tegi ja ütles jne. Ja tead, ma olen selle üle väga õnnelik:) Me poeg on 15 aastane, täieõiguslik vestlus- ja mõttekaaslane, kellega on põnev arutada.
t
To: emale/ 14. aprill 2015, 18:06
Väike vahe meil sinuga miks sina mind ei mõista ja ei tahagi mõista ega saagi mõista - mina olen kolme lapsega üksikema.
Jään endiselt seisukohale, et lapse depressioon ei ole koduse elu vaid kogu ühiskonnas toimuva tulem. Selleks, et laps ei langeks depressiooni peavad tegutsema kõik lapsega tegelevad inimesed ühisel rindel ja punkt. Endiselt olen seisukohal, et ka koolil lasub vastutus, sest just seal viibib laps olulise aja oma elust.
t
tudeng/ 14. aprill 2015, 18:09
Minu arvates antakse koolis palju õppida. Isegi ülikoolis pole nii raske (v.a arstiteaduskond ja vb veel mõni eriala). Ma räägin TÜ-st, TTÜ-st. Võib-olla on asi selles, et minnakse õppima seda, millest huvitutakse, aga kaldun pigem arvama, et ülikoolis on maht väiksem.
a
Aga.../ 15. aprill 2015, 11:19
...Miks sul siis on 3 last, kui hakkama ei saa? Mõttekoht? Sinusugused 3 lapsega üksikemad ongi kibestunud ja arvavad, et teised neid ei mõista. Mõistavad küll ja vaatavadki viltu, et ok, ise ja ju seda kõike tegid. Mõistusega inimene mõtleb ka tuleviku peale. Rumal on elada mingi suure armastuse hetkes. Kui lapse sünnitad, siis tema jääb sinu lapseks kuni surmani! Pole mõtet ühiskonda süüdistada. Suurem pagas tuleb lapsele siiski kodunt.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee