Kui järgmisest aastast plaanitakse mootoribensiini aktsiisitasu Eestis tõsta 10 protsenti ja diislikütusel 14 protsenti ja järgmistel aastatel 10 protsenti, siis kasvab aktsiisimaksu erinevus juba järgmisel aastal võrreldes Leeduga 36 protsendile ja Lätiga 30 protsendile.
"Viieaastases perspektiivis on mootorikütuste hind praeguse kava kohaselt Eestis möödunud Soome hinnatasemest ning aktsiisitasusid võrreldes ületame Lätit ja Leedut kahekordselt."
Maksude osakaalu tõus võib tõenäoliselt kaasa tuua illegaalse kütuseturu kasvu, sest suureneb kütusepettuse kasumlikkus.
Õliühingu ja selle liikmete arvates tuleks aktsiisiteemale läheneda komplektselt, võttes arvesse kõiki kütuseliike ja lähiriikides toimuvat.
71 KOMMENTAARI