Lasteaed - tehku enda tänavad enne korda, kui kallitele kaameratele raha kulutavad. Kuhu küll Ülemiste vanake jäi? Nii ebaratsionaalset omavalitsust nagu Tallinna LV, annab ikka otsida! PS. Pole ma mingi kihutaja, pigem rahulik liikleja, aga see autode lõhkumine kartulivagude vahel Eesti pealinnas ajab küll vihale. Registreerisin end Tallinnast välja, pole neile mu raha vaja lolluste jaoks.
Väikene kiiruseületamine, mitte et ma seda õigustaks, on köömes selle kõrval, mis toimub ristmikel tipptunnil. Stockmanni, Taksopargi jt. ristmikud sõidetakse umbe, nii et rohelisega pole võimalik ristmikku ületada. Trahvida tuleks neid, kes kollasega, punasest rääkimata, ristmikule sõidavad ja siis sinna risti-põiki teistele ette jäävad. Vasakpööret on tihtipeale võimatu sooritada, sest ikka leidub keegi, kes veel keelava tulega üle lendab.
Liiklus kaamerate, kui robottrahvijate ainuke eesmärk on pappi teha! Ja seda kähku, seega autojuhtidele pannakse südamele kaamerate juuresolekul rohkem vahele jääda! Muidu asi ei õigusta end!
Linnast väljas enne kiiruskaamerat võtavad juhid kiiruse maha. Tihti sõidetakse mööda lubatud piirkiirusest aeglasemalt. Arvata võib, et sarnane nähtus hakkab aset leidma ka linnas. Seega rolleritega sõitjad pole enam teistel jalus, kuna rolleri maksimaalne kiirus on 45 km/h. Saab näha, kas mul on õigus.
Eriti hea on see peale tunnelit olev kaamera. pimedusest väljudes saad kohe sähvaka, esimene reaktsioon on pidurid plokki. Vaatame palju seal õnnetusi juhtuma hakkab!
sõida vähe Euroopas ringi ja näed kus kaamerad on, nii linnas,kui külades,tavaliselt seal kus piiratud kiirus ja teiseks,kas lubatud kiirusega sõitmine põhjustab trahvi, väga kahtlen selles. tervitan täiega seda ja ise ei kavatse tiigikassat küll täitma hakata kiiruse ületamisega.
Aga kus siis nüüd sõitma hakatakse!? Ostku parem mõni tank või oma hävitaja. Häbi, kaameraid, omi inimesi nüpeldada kui palju, aga riigikaitse kerjuse staatuses !!
loodame, et pannakse sinna, kus on neist ka kasu. mitte ainult raha korjamise eesmärgil. igatahes koolide ja lasteaedade juurde oleks neid küll väga vaja.
See sähvatus on tegelikult väga ohtlik! Maanteel üks tropp sõitis kaamerasse ja kui pilti tehti, pani pidurid plokki. Pidin selga sõitma. Linna vahel on selliseid tonte rohkelt.
Teoorias on see sinu kohapealne taatlemine võimalik ainult nii, et paar korda sõidetakse kaamera ees etalonautoga täpselt 250 km/h (näiteks, sõltub kaamera mõõtepiiridest. sõltuvalt mudelist kuni 300 km/h või rohkem), lisaks veel muud kiirused ja taatlemiseks vajalikud protseduurid. Eestis ei taadelda ühtegi kiirusmõõturit kasutuskohal.
Tuleb teha kõikidele üle eesti kohustuslikuks eksam Tallinna ARKis,kuna maakatele ei õpetata põllupeal suuna näitamist ja foore kah neil ei ole ,siis tulemus ongi selline,et Tallinna liiklus on täis situtud bemmi osside poolt.
Linnaliikluses tekitavad kaamerad ainult segadust, inimesed hakkavad kramplikult sõitma, roheline korra vilkstab ja juht paneb pidurid kohe blokki. Miks, sest kes see ikka trahvi tahab saata vilkuva kollasega ristmikut ületades on juba trahv teel sinu poole:) Tänu sellele muutib liiklus kordades aeglasemaks, avariisid hakkab rohkem olema, sest inimene, kes sõidab trahvihirmus, sõidab kramplikult, kindlasti saab olema palju tagant otsasõite.
Oluline vaid,et saaks raisata rahva raha ja onupojafirmadele anda tööd! Tundub,et nad ka ise ei tea,et mida ja milleks, vaja vaid summasid korstnasse lasta!
Ikka on vaja juurde leiutada nii makse , kui trahvimise viise. Edasi heaolu riigi suunas, kus on oht iga liigutuse peale, kas saada trahvi või saada maksustatud.
kiiruskaamerad peaksid olema mobiilsed, 6. aprill 2015 07:27
ja teisaldatavad nagu mujal Euroopas,mitte nii,et teatatakse veel ette,kus ja millal.Ikka ja jälle leiutatakse jalgratast.Muidu juhtub nii,et leiutatakse,nagu e-valimised,kuid väljaspool Eestit millegipärast seda keegi kasutama ei kipu.
KOMMENTAARID (30)