Eesti uudised

Tallinn paigaldab kiiruskaameraid, aga palju ja kuhu täpselt, veel ei ütle (30)

LISA KOMMENTAAR

M. 4. mai 2015 23:26
Lasteaed - tehku enda tänavad enne korda, kui kallitele kaameratele raha kulutavad. Kuhu küll Ülemiste vanake jäi? Nii ebaratsionaalset omavalitsust nagu Tallinna LV, annab ikka otsida! PS. Pole ma mingi kihutaja, pigem rahulik liikleja, aga see autode lõhkumine kartulivagude vahel Eesti pealinnas ajab küll vihale. Registreerisin end Tallinnast välja, pole neile mu raha vaja lolluste jaoks.
WP 7. aprill 2015 16:29
Väikene kiiruseületamine, mitte et ma seda õigustaks, on köömes selle kõrval, mis toimub ristmikel tipptunnil. Stockmanni, Taksopargi jt. ristmikud sõidetakse umbe, nii et rohelisega pole võimalik ristmikku ületada. Trahvida tuleks neid, kes kollasega, punasest rääkimata, ristmikule sõidavad ja siis sinna risti-põiki teistele ette jäävad. Vasakpööret on tihtipeale võimatu sooritada, sest ikka leidub keegi, kes veel keelava tulega üle lendab.
Kröösus 7. aprill 2015 12:29
Liiklus kaamerate, kui robottrahvijate ainuke eesmärk on pappi teha! Ja seda kähku, seega autojuhtidele pannakse südamele kaamerate juuresolekul rohkem vahele jääda! Muidu asi ei õigusta end!
mumm 6. aprill 2015 21:06
loodan et need samad kesikute valijad varsti löövad need kaamerad pilbasteks...
Kiun 6. aprill 2015 19:12
=leiutatakse,nagu e-valimised,kuid väljaspool Eestit millegipärast seda keegi kasutama ei kipu.==
ehtne Eesti tomat - otse Poolast.
oletaja 6. aprill 2015 18:36
Linnast väljas enne kiiruskaamerat võtavad juhid kiiruse maha. Tihti sõidetakse mööda lubatud piirkiirusest aeglasemalt. Arvata võib, et sarnane nähtus hakkab aset leidma ka linnas. Seega rolleritega sõitjad pole enam teistel jalus, kuna rolleri maksimaalne kiirus on 45 km/h. Saab näha, kas mul on õigus.
muha 6. aprill 2015 18:28
Eriti hea on see peale tunnelit olev kaamera. pimedusest väljudes saad kohe sähvaka, esimene reaktsioon on pidurid plokki. Vaatame palju seal õnnetusi juhtuma hakkab!
mehele 6. aprill 2015 18:13
sõida vähe Euroopas ringi ja näed kus kaamerad on, nii linnas,kui külades,tavaliselt seal kus piiratud kiirus ja teiseks,kas lubatud kiirusega sõitmine põhjustab trahvi, väga kahtlen selles. tervitan täiega seda ja ise ei kavatse tiigikassat küll täitma hakata kiiruse ületamisega.

tom 6. aprill 2015 15:57
Pikivahest oled midagi kuulnud?
Paul 6. aprill 2015 15:27
Aga kus siis nüüd sõitma hakatakse!? Ostku parem mõni tank või oma hävitaja. Häbi, kaameraid, omi inimesi nüpeldada kui palju, aga riigikaitse kerjuse staatuses !!
click... 6. aprill 2015 14:19
loodame, et pannakse sinna, kus on neist ka kasu. mitte ainult raha korjamise eesmärgil. igatahes koolide ja lasteaedade juurde oleks neid küll väga vaja.
Paul 6. aprill 2015 12:10
See sähvatus on tegelikult väga ohtlik! Maanteel üks tropp sõitis kaamerasse ja kui pilti tehti, pani pidurid plokki. Pidin selga sõitma.
Linna vahel on selliseid tonte rohkelt.
333 6. aprill 2015 11:53
Enne tuleks fooritsüklid normaalseks keerata, et jõuaks üle 1-2 auto ristmiku ületada. Samuti on linnas oma sadakond ajuvaba liiklusmärki.
Märkus 6. aprill 2015 11:52
Teoorias on see sinu kohapealne taatlemine võimalik ainult nii, et paar korda sõidetakse kaamera ees etalonautoga täpselt 250 km/h (näiteks, sõltub kaamera mõõtepiiridest. sõltuvalt mudelist kuni 300 km/h või rohkem), lisaks veel muud kiirused ja taatlemiseks vajalikud protseduurid. Eestis ei taadelda ühtegi kiirusmõõturit kasutuskohal.
Alar1 6. aprill 2015 11:42
Raha kõrvalekantimine: Ütlen, et ostsin miljoni eest kiiruskaameraid aga ei ütle, kus nad on.
pekki 6. aprill 2015 11:40
Tuleb teha kõikidele üle eesti kohustuslikuks eksam Tallinna ARKis,kuna maakatele ei õpetata põllupeal suuna näitamist ja foore kah neil ei ole ,siis tulemus ongi selline,et Tallinna liiklus on täis situtud bemmi osside poolt.

Alar1 to ludiit 6. aprill 2015 11:36
Vali parem Klandorfi mask. Kui sa Savisaare maski kasutad, siis pead tõepärasuse mõttes ka ühe jala ära saagima.
ludiit 6. aprill 2015 11:24
panen savisaare maski ette ja autole võltsnumbrid ning hakkan neid kaameraid purustama!!!
mees 6. aprill 2015 10:39
Linnaliikluses tekitavad kaamerad ainult segadust, inimesed hakkavad kramplikult sõitma, roheline korra vilkstab ja juht paneb pidurid kohe blokki. Miks, sest kes see ikka trahvi tahab saata vilkuva kollasega ristmikut ületades on juba trahv teel sinu poole:) Tänu sellele muutib liiklus kordades aeglasemaks, avariisid hakkab rohkem olema, sest inimene, kes sõidab trahvihirmus, sõidab kramplikult, kindlasti saab olema palju tagant otsasõite.
ranno 6. aprill 2015 10:38
tore ju.lõpuks leiavad tallinna autojuhid piduripedaalid ülesse
ranno 6. aprill 2015 10:37
lõpuks ometi,ehk leiavad tallinna autojuhid piduri pedaalid ülesse
ott 6. aprill 2015 09:56
Oluline vaid,et saaks raisata rahva raha ja onupojafirmadele anda tööd! Tundub,et nad ka ise ei tea,et mida ja milleks, vaja vaid summasid korstnasse lasta!
sass 6. aprill 2015 09:33
Elu keeratakse p..e, peab jalga laskma.
ggg 6. aprill 2015 09:08
Taatlemine käib ka hiljem ikka spetsialisti poolt kohapeal aga uus taadeldud kast vajab jah ainult kalibreerimist.

Märkus 6. aprill 2015 09:04
Kasutuskohas neid taadelda kindlasti ei saa. Võimalik on seal mingis tähenduses kalibreerimine parima asendi saavutamise mõttes.
dfdd 6. aprill 2015 08:45
Jumal tänatud..rullnokad ei kihuta enam ehk siis. Ainult ,et trahviühikud tuleks ka suuremaks teha.
Rekkaauto 6. aprill 2015 08:37
Läks kiireks, ehk jõuan veel praamile
ikka 6. aprill 2015 08:36
Tühja sest liiklusest, peaasi, et raha laekuks.
tore 6. aprill 2015 08:13
Ikka on vaja juurde leiutada nii makse , kui trahvimise viise. Edasi heaolu riigi suunas, kus on oht iga liigutuse peale, kas saada trahvi või saada maksustatud.
kiiruskaamerad peaksid olema mobiilsed, 6. aprill 2015 07:27
ja teisaldatavad nagu mujal Euroopas,mitte nii,et teatatakse veel ette,kus ja millal.Ikka ja jälle leiutatakse jalgratast.Muidu juhtub nii,et leiutatakse,nagu e-valimised,kuid väljaspool Eestit millegipärast seda keegi kasutama ei kipu.