Eesti uudised

20 000 Eesti inimest saab 15kilose Euroopa toiduabipaki

Maarius Suviste, 1. aprill 2015 07:00

45 KOMMENTAARI

j
Jube jube ,rahvas sööb puuoksi / 4. aprill 2015 14:35
t
täitsa/ 3. aprill 2015 20:10
No nii rumal ei saa ka olla et küsida milleks suhkrut antakse . Eks ikka tee joomiseks !!!!!
S
!!!/ 3. aprill 2015 11:29
See jaotusprintsiip on nagu mulluse lume peal ennustamine. Mitte kõige objektiivsem ega hetkeolukordaarvestav. See kes talvel oli töötu ja sai abiraha, on äkki nüüd mingi tööotsa leidnud ja vastupidi. See kes tookord töötas on nüüd vahest selle kaotanud.
p
pole kursis/ 2. aprill 2015 22:21
mis see toimetulekupiir siis eestis on?
m
murr/ 2. aprill 2015 20:13
huraa,oleme juba aafriklased,saame isegi abi
p
Paraku!/ 2. aprill 2015 17:28
"Samas olen 8 lapsega ja kas siis suurperel pole õigust saada toidupakki?"
No siis ei ole, kui antakse ainult neile, kes toimetulekut taotlenud... Jah, nõus, süsteem on ebaõiglane ja mis kõige hullem: soosib laisku "hea haridusega" ametnikuhingi, kes lausa ei taha selliste asjadega tegelda (ja eks ole ju vaese inimese lõhngi neile vastik - ükskõik, kui puhtad need ka ei ole, parfüümi üle saab ikka iriseda, no odav deodorant ajab ju tõusiktädi ruumist välja!, ja "ajude puudus" (E. Sepp, surematu mõtteavaldus!). OEH!!!! Ma ei taha sellele mõelda, tagasi, tagasi teisele poole merd, kui mingigi kvalifikatsioon ja kogemus on!
j
Jah, ja meil/ 2. aprill 2015 17:22
"See USA toidutalongide süsteem"
saaks ka täiesti kaardistada, milliste isikute nädalane toiduraha jääb nt alla eur 40 kahe peale (summa on hetkel laest, aga ma tean selliseid inimesi ja ei ole nad joodikud ega midagi); no siis tulekski mingite poekettidega kokkulepe teha, et need isikud saavad talonge, mis ühtkokku aitavad nad nt eur 60-70 peale nädalas (on närune kah, aga parem ikka, kui see eelmine number) ja need talongid kuuluvad poodnike käest hiljem väljaostmisele; mingite maksusoodustustega saaks veel mängida jne, aga see kõik eeldaks, et kohvitädid hakkavad ka TÖÖLE ja ajavad jalad oma jõusaalis treenitud pepude alt välja - kas nad seda suudavad/tahavad, on iseasi, mugavustsoon on ju ka paras mülgas, hullemgi ehk, kui joodiklus.
k
kraamer/ 2. aprill 2015 16:26
Ka mina panin seda tähele. No hädapärast ehk ühe kuu selle kogusega üks vaene pere peaks vastu, mida teha aga ülejäänud 5 kuud?

a
Ansip/ 2. aprill 2015 12:57
nii saamegi 5 rikkama riigi sekka Euroopas :)
s
2. aprill 2015 12:24
Samas olen 8 lapsega ja kas siis suurperel pole õigust saada toidupakki?
a
Armin karu/ 1. aprill 2015 21:37
k
Kas need/ 1. aprill 2015 18:26
Kellele toiduabi ei anta, peavad seda ise poest varastama minema?
r
Rõivas/ 1. aprill 2015 17:51
Põrgu põleb.Palun mine kohale
l
lugeja/ 1. aprill 2015 16:53
Palka saadakse ju póhjanaabrite juures!
e
1. aprill 2015 14:01
Ei küsi mina enam kunagi toimetulekutoetust- lihtsa inimese mõnitamine on see. Miks nad seda toiduabi siis üldse jagavad? Neid, kes sellist abi vajavad, on ju kordades rohkem.
j
Ju see / 1. aprill 2015 13:44
pakkide värk üldse aprillinali on

a
A/ 1. aprill 2015 13:40
Üleskutse meie rikkuritele -ärge laduge oma võsukeste ette niipalju toitu .et muist tuleb minema visata -alati saab ju hoopis juurde panna ,kui tahetakse ! - Muidugi ,kui suhtumine on selline ,et oma toit ,teen mida tahan , siis pole nendega midagi teha - peldiku taha ja ...
a
Aga äkkile./ 1. aprill 2015 13:22
Korrusmajas nimetus, aga numbriga korteris,uuri elu ja põllumajandust peale SUURMARTI,ajaloolast.Anneta oma ülejäägid loomakasvatajale,enamasti põllumees ja loomakasvataja ei jää võlgu annetuse eest.Lambakints või paarkümmend kanamuna pole patt loomasöögiest.Ainuke viga et EVametlikult sihukest asja ei tohi olla.Keskeuroopas võikusiganes lõunapool on kehtivad ajastaega kohalikud seadused kehtivad.Ainult EV on kehtivad blää-blää seadused,sest meil endiselt võimul sügavalt kummardavad 160000 riigiametnikkku!
t
tibu/ 1. aprill 2015 12:57
Olen Mariga nõus ! Joodikud saavad abi aga üksi lapsi kasvatav ema mitte ,kuna ta tuleb kuidagi toime ja abi ei küsi !
j
Juku/ 1. aprill 2015 12:32
aga raha loobib"RIIK" kreekasse ja mujale,aga oma rahvas nälgib,häbi.
k
Kus on alar1 rohud/ 1. aprill 2015 12:31
r
Ravas nälgib .Otsivad karjadekaupa prügikastidest süüa ,Lastel pole sealt enam midagi võtta need söövad puulehti / 1. aprill 2015 12:29
Ainult Reformierakond kaagutab nagu munend kana . VIIE RIKKAMA SEAS ,VIIE RIKKAMA SEAS
r
Ravas nälgib .Otsivad karjadekaupa prügikastidest süüa ,Lastel pole sealt enam midagi võtta need söövad puulehti / 1. aprill 2015 12:29
Ainult Reformierakond kaagutab nagu munend kana . VIIE RIKKAMA SEAS ,VIIE RIKKAMA SEAS
a
Aga äkki/ 1. aprill 2015 12:20
"Nii on minu õpetajast tädigi saanud kilode kaupa riisi, mannat ja muud kuivaineid"
on tal ka mingi % puuet, kel kunagi infarkt, insult vms olnud, neil näiteks reeglina on ja mitmesuguste muudegi hädadega. Ja siis nad lähevad kõik invaliidsuspensionäridena kirja, millest tulenevalt laienebki neile abisaamise õigus. See abi ise, jah, on nagu ta just on...

a
Ahti/ 1. aprill 2015 12:03
Väga võrdne 15 kg inimesele või perele 1-9 liiget süüa ja riigi isadele 20kg eurot ühele inimesele, pole paha tere tulemast kapitalismi
o
oma ema/ 1. aprill 2015 12:03
Kuidas siis vahet tehakse, kes on see tõesti vaene ? Minu teada on eelmised pakid läinud küll sinna peresse kuhu juhtus. Nii on minu õpetajast tädigi saanud kilode kaupa riisi, mannat ja muud kuivaineid. Samas ei ütleks, et ta vaene on. Räägitakse küll jah, et õpetajate palk väike, aga samas minu puudega ema peab kuus hakkama saama 170 euroga. Maksud, rohud ja igapäevased kulutused. Nii et kust tuleb see parameeter, kes on "tõeliselt vaene ".
l
lord/ 1. aprill 2015 11:56
eestis vaeseid ei ole, kõik on rikkad????
r
Regina Rass , Helle Lepik jne jne/ 1. aprill 2015 11:49
tegelased, kes vaestele mõeldud abi oma sõbrakeste ja iseenese heaks on kõrvale organiseerinud. Rass tegi seda Paldiskis (loe: Aukodanikuks Paldiski moodi), Lepik tegi seda Kuusalus (üle 100 000 oma tasku ja oli kambas oma pojaga). hiljem palkas Tallinna Ülikool Lepiku õpetamaks tudengitele, kuidas see sotsiaalabiäri ikkagi käib. Pidevalt kuulume sellistest "abistajatest" , seepärast ei usu enam, et abi läheb tegelikele abisaajatele. Vargad jagavad neile, kes neile plaksutab !
ä
Ärni/ 1. aprill 2015 11:46
Kuidas siis nii?Aga kus see edulugu siis on?Skandinaavia tiiger? :)))))))...
e
Ei noh/ 1. aprill 2015 11:46
toiduabi saajaid on mujalgi maailmas, aga asjad on pisut teistmoodi korraldatud. See USA toidutalongide süsteem (need talongid maksavad teatud kettide poodides nagu raha, ainult alkoholi nende eest minu andmeil ei saanud), mis mõni aasta tagasi aitas pea 15% ameeriklastest, on selgelt kõige efektiivsem ja tegelikult kaunis odav korraldada - aga meil muidugi eelistatakse mitte millegi pinnalt suurt kära teha.
h
Hapumari./ 1. aprill 2015 11:39
Vaesusel ja vaesusel on vahe,palgal ja palgal on vahe ,pensionil ja pensionil on vahe,kunstil ja kunstil on vahe,naisel ja naisel on vahe,invaliidil ja invaliidil on vahe.Kõigel ja kõigil on vahe.Seepärast tulebki muuta riigikorda,maksustamise korda,elamise korda.Isegi Riigi Põhiseadus ja valimiste kord pole kord!
j
Jah/ 1. aprill 2015 11:39

r
Reformierakondlased on niigi rikkad .RAHVALT HEA VARASTADA/ 1. aprill 2015 11:37
k
Krdi REFORMIERAKOND/ 1. aprill 2015 11:35
j
Ja/ 1. aprill 2015 11:30
ikka:KIDLALT EDASI KURISTIKKU!!!
m
Miks/ 1. aprill 2015 11:16
Miks on abipakis suhkur? Nüüd juba laialit infot käepärast kuivõrd nad haiguste tekkele kaasa aitavad. Inimesed ei oska elada, tuleb õpetada.
l
lihtsalt eestlane/ 1. aprill 2015 11:01
a
Alar1/ 1. aprill 2015 10:37
Mul on kahju Viljandi "abisaajatest". Jälle peavad nad mööda linna otsima kedagi, kellele see mittevajalik "abi" maha müüa või lihtsalt kinkida. Ka mulle on sageli pakutud.
See "toiduabi" on ületootjate häbiväärne tegevus oma äraviskamisele minevast kaubast vabanemiseks. Ilmselt saavad need ületootjad seismajäänud kaupa "toiduabiks" ümber nimetades omaksusid vähendada.
f
fakt/ 1. aprill 2015 10:27
jälle mu ema jagab paremale ja vasakule, set tal pole vaja, aga ära õelda kah ei julge
m
Mari./ 1. aprill 2015 10:14
Vaesusel ja vaesusel on suur vahe.Üks osa vaeseid inimesi üritavad omadega toime tulla ja tulevadki toime,loobudes seal juures isenda heaolust,ega saa endale lubada mugavust.Teine osa vaeseid ei tule toime,ega soovigi seda.Samas naudivad nad head mugavat äraolemist olles päevast päeva purjus,tundes ennast seal hästi,kus parasjagu on.Kahjuks siiski üks suur osa abist läheb ikkagi viimati mainitutele.

e
Et kõige vaesem kontingent/ 1. aprill 2015 10:04
saab süüa iga poole aasta tagant. Aitäh abi eest!
t
To "kui"/ 1. aprill 2015 09:58
Tänan, jobu. Kui sina oleks invaliid ja sissetulek ca 80€ kuus....... Aga kahjuks sa ei oska (IQ alla 50) panna ennast vaesust kannatavate olukorda, ilmselt oled Reformierakonnast.
k
kui/ 1. aprill 2015 09:45
suudaksid need 20 000 olla mitte orjameelsed oleks eesti suure tähega
p
päti ja kerjusriigi privileegid-/ 1. aprill 2015 09:44
o
oleme siis/ 1. aprill 2015 08:46
nii kaugele juba jõudnud, et riigis pole võimalik inimestel end toitagi. Aga nojah, rikastele ikka jagatakse, ju siis oleme juba esimesed.