Maailm

Rootsi ekspert: pole välistatud, et Lubitz on ennatlikult lennuõnnetuses süüdi mõistetud

Õhtuleht.ee, 31. märts 2015, 21:15

16 KOMMENTAARI

a
age/ 1. aprill 2015, 22:59
y
ytlete köikke ,lugesin teie ytlusi,aga kui sul tuleb see öhuröhu vahe sa ei suuda siis enam midagi möelda./ 1. aprill 2015, 14:15
k
kt/ 1. aprill 2015, 09:59
Doksaates "Lennuõnnetuste uurimine" on näidatud juhtumeid, kus ühel hetkel tekib tehnilistel põhjustel alarõhk, aeglane hapnikuvaegus, nii et inimesed jäävad lihtsalt magama, ise aru saamata, et üldse midagi valesti on. Ja ongi juhtunud õnnetus. Teadvuse kaotanud inimene ju ka ei suuda midagi teha ja võib-olla hingab täiesti rahulikult.
Tegelikult on üldse väga vale mingi avaliku järeldusega esineda, kuni pole veel 100% selgust, mis tegelikult juhtus. Teine must kast on ju alles leidmata.
k
kast/ 1. aprill 2015, 07:40
aga äkki polnudki teist kasti lennukil ja üks oli enne juba vigastatud.
a
arusaamatu/ 1. aprill 2015, 07:37
no kes pidi need mustad kastid siis kaotama ja vigastama,kas oli keegi kusagil peidus ,kui lennuk kukkus,see päris arusaamatu lugu.
f
Freddy Oller/ 1. aprill 2015, 04:07
Lugesin ka selle kohta, et Lock resiim kestab täielikult 5min ja siis on võimalik uuesti koodiga sisse saada. Seeda sihilik alla tulemine ja uuesti lock aktiveerimine või siis lausa selle all hoidmine ...
a
av/ 1. aprill 2015, 00:55
a
1. aprill 2015, 00:24
airbusi krahh pilbastaks niigi käpuli oleva euroopaliidu. vahet pole kes süüdi, kas 2. piloot või Madonna toatüdruk aga kindlasti mitte airbus

o
otsija ei leia/ 31. märts 2015, 23:59
Googeldades ei leidnud küll ühtegi rootsi lennunduseksperti nimega Hans Kjellin. On muid mehi.
v
vana toriseja/ 31. märts 2015, 23:28
Mõistliku tasu eest leiab selliseid eksperte kimbuviisi, vajadusel ka vihmametsadest.
See arvamus ei maksa sentigi.
p
Pia/ 31. märts 2015, 23:21
Selle aja vältel pidi Lubitz vähemalt korra veel selle ukse seest lukustama, sest väidetavalt 5 minuti möödudes oleks saanud ukse koodiga avada, aga ei saanud.
t
Triin/ 31. märts 2015, 23:13
Igatahes mina usun seda teooriat rohkem kui sihilikku allakukutamist.
Mõelge ise, keegi taob teil ukse taga 18 minutit. See on pikk aeg. Mitte 5 minuti, 10, vaid ligi 20 minutit, keegi tao, röögib, karjub. Kuradima head närvid peavad olema, et sa mitte midagi vastu ei ütle, isegi mitte endamisi ei pobise ega kommenteeri või ei loe endale seda mantrat ette, mis sind sunnib lennukit alla kukutama. Lihtsalt istud ja hingad?? Ei usu seda, lihtsalt ei usu. Seda, et see Lubitz ise esimesena pildi tasku pani, olen ma kogu aeg mõelnud.
j
jeah/ 31. märts 2015, 22:54
tõesti usutav ekspart, kes annab teada, et nupp oli LÄINUD valesse asendisse :D ise läks, probleemne piloot kaotas seepeale kohe teadvuse : D krdi klounid seal rootsis ikka.
t
Täis jura/ 31. märts 2015, 22:15
Ja automaatika ka ei töötanud? Mingi hetk oleks saanud ikka sos signaali anda!?või kadus kõigil kohe teadvus,keegi ei saanud rääkida jne...rootslased ajavad siin plära!
t
teist lennuki musta kasti/ 31. märts 2015, 21:55
ei ole ka leitud. Ja miks oli üks kahjustatud siiski.
m
mich/ 31. märts 2015, 21:47
Kapten lahkus kokpitist ja pani ise ukseluku asendisse--lock--ja pärast karjub:tee see kuradima uks lahti!!?
Ja lennuk votab ise languse ette!?
Mida tollel öelda ka oli? ....ärge kujutage ette.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee