Oota, aga mis siis saab kui pilooti näiteks mõni tahtmatu terviserike tabab, näiteks infarkt. Kui lennukis on ainult üks piloot, siis on vabalangemine või?
et lennukit juhtida pole ma ei tea mis keeruline ülessanne nii et tulemus oleks katastroof. nuppudele juurde ju kirjutatud kust miski asub, autopiloot jne. kuna autopiloot ei tule üldjuhul maha ilma häält tegemata siis lennusaatja muidugi kuuleks et miskit nüüd juhtub aga kas reaalselt midagi tehab saab selles kahtlen. isegi kui kuuleks et nüüd midagi hakkab toimuma, piloot tõstab nina 40 kraadi üles, võtab mootorid tagant hakkab stall samal ajal sealt tagant ei tule ükski piloot enan kokpitti. selleksajaks kui võibolla kohale jõuab coverit enam teha ei jõua ja ongi kogu muusika.
tõsi ta on et lennukit suudab piloot alla kukutada, piisab kasvõi nina kõrgele tõstmisest ja üksi vend enam seal uksetaga ei kopsiks. niikaua hoiab nina üleval kuni hakkab lihtsalt vertkikaalselt alla kukkuma
et pardapersonalil puuduvad lennuki juhtimise kogemused.... Kui meenutame ameerika septembris juhtunut, siis moslemipoisid, kes olid juhiseid paberilt lugenud, kuidas reisilennukiga lennata, suutsind nagu naksti juhtimise sujuvalt üle võtta ja keerukaid manöövreid tehes lennukid juhtida nii pentagoni kui ka pilvelõhkujatesse. Seega piloodiks võib saada ka vaid jooniseid lugedes ja ekstraõpet polegi vaja.
Mina oleksin oodanud, et lendurite personalivaliku ja vaimse ja füüsilise tervise kontrolli vahendid-meetodid võetakse kriitilise ülevaatuse alla ning tehakse korrektiivid. Vbl peaks nende (ja teiste analoogsete ametite puhul) olema kohustus arstidel teavitada keelust töötada firmat.
nendes riikides, mille kodanikud pardal olid, said sellel päeval surma kindlasti üle 150 inimese.... ühel juhul statistika, teisel juhul katastroof....
KOMMENTAARID (15)