Maailm

Saksa piloodid: uus kokpiti kaheinimesereegel on mõttetu (15)

LISA KOMMENTAAR

Blabla 31. märts 2015 19:37
Oota, aga mis siis saab kui pilooti näiteks mõni tahtmatu terviserike tabab, näiteks infarkt. Kui lennukis on ainult üks piloot, siis on vabalangemine või?
Horros 31. märts 2015 16:43
Targem oleks üldse vältida Saksa firmasid ja sakslastest piloote, nende teod ja nende ütlused on elule ohtlikud.
tahtsin veel öelda 31. märts 2015 14:16
et lennukit juhtida pole ma ei tea mis keeruline ülessanne nii et tulemus oleks katastroof. nuppudele juurde ju kirjutatud kust miski asub, autopiloot jne. kuna autopiloot ei tule üldjuhul maha ilma häält tegemata siis lennusaatja muidugi kuuleks et miskit nüüd juhtub aga kas reaalselt midagi tehab saab selles kahtlen. isegi kui kuuleks et nüüd midagi hakkab toimuma, piloot tõstab nina 40 kraadi üles, võtab mootorid tagant hakkab stall samal ajal sealt tagant ei tule ükski piloot enan kokpitti. selleksajaks kui võibolla kohale jõuab coverit enam teha ei jõua ja ongi kogu muusika.
jah 31. märts 2015 14:09
tõsi ta on et lennukit suudab piloot alla kukutada, piisab kasvõi nina kõrgele tõstmisest ja üksi vend enam seal uksetaga ei kopsiks. niikaua hoiab nina üleval kuni hakkab lihtsalt vertkikaalselt alla kukkuma
nendel musumannidel 31. märts 2015 11:55
on juba kaasa antud anne lennata...
Inimelu 31. märts 2015 10:38
siin kirjutab 31. märts 2015 10:28
et pardapersonalil puuduvad lennuki juhtimise kogemused.... Kui meenutame ameerika septembris juhtunut, siis moslemipoisid, kes olid juhiseid paberilt lugenud, kuidas reisilennukiga lennata, suutsind nagu naksti juhtimise sujuvalt üle võtta ja keerukaid manöövreid tehes lennukid juhtida nii pentagoni kui ka pilvelõhkujatesse. Seega piloodiks võib saada ka vaid jooniseid lugedes ja ekstraõpet polegi vaja.

Miuga nõus 31. märts 2015 10:27
Pole võimalik, et poolpime psühhopaat juhib lennukit! Ju siis on mõttekas Saksa lennukeid vältida.
pontius 31. märts 2015 10:08
ühe ohmu pärast pole mõtet maakera ringi pöörata !
Mõte 31. märts 2015 09:05
Mõttetu või mõttega, aga need inimesed oleksid praegu elus.
Miu 31. märts 2015 09:00
Mina oleksin oodanud, et lendurite personalivaliku ja vaimse ja füüsilise tervise kontrolli vahendid-meetodid võetakse kriitilise ülevaatuse alla ning tehakse korrektiivid. Vbl peaks nende (ja teiste analoogsete ametite puhul) olema kohustus arstidel teavitada keelust töötada firmat.
miku 31. märts 2015 08:57
Saadaks mupo lennukisse valvama :D
cxz 31. märts 2015 08:28
Hea võimalus lennusaatjaks maskeeruda
kaks palet 31. märts 2015 07:24
nendes riikides, mille kodanikud pardal olid, said sellel päeval surma kindlasti üle 150 inimese.... ühel juhul statistika, teisel juhul katastroof....