Eesti uudised

Professor: tõenäoliselt eelistavad inimesed automaksule pigem teemaksu

Toimetas Kristin Aasma, 19. märts 2015, 11:31

15 KOMMENTAARI

p
Penskar Sass/ 20. märts 2015, 08:17
Ei tea, kas ta nüüd just lammas on, meessoost ju, seega pigem ikka oinas. Et ta eesti keelt ei valda, on fakt - " autod, kes bensiini ei võta..." Ta ei tea, et " kes" öeldakse elusolendi kohta, aga elutu asi, ese on "mis". Mis puutub ühe maksu eelistamisele teisele on sama suur lollus kui eelistada jalgupidi poomist kõripidi poomisele. Eelistada ühte halba teisele- no see on minu arvates küll lolluse tipp. Nii et Siim käsib eestlastele uued maksud peale panna? Selleks ta sinna Brüsselisse saatsimegi meid esindama. Raisk, aina maksud ja raha, muud ei kuule. Pensini kaks nädalat, mul pole sentigi raha ei ravimite, ei toidu jaoks, nii et toetan aga rõõmuga uusi maksusid ja lähen kerjama, mis see kõrgharidusega invaliidile ära ei ole, vähemalt tänu kaaskodanikele ei kärvanälga. Paluks veel uussi makse!
o
Kui sa oma penskarielu kõrvalt natuke ka mööda Eestit ringi sõidaksid, siis näeksid, et Eesti on täies autosid (peamiselt raskeveokeid), kes sõidavad ainult Eesti teedel, aga midagi riigile sisse ei too. Ma juba ammu ei saa aru, miks neile korralikke teemakse kaela ei väänata. Sõida mööda Tallinn-Tartu maanted. Ühe otsa jooksul sõidab vastu peamiselt 40 rekkatäit luksautosid Venemaale. Mis kasu neist Eestile on??? Ainult rikuvad teid, reostavad loodust ja oma kolonnis sõitmisega võivad vabalt ka avarii põhjustada. Miks sellised peaks saama Eesti teesid niisama lõrtsida?
l
Lollile lambale/ 20. märts 2015, 07:46
"Ja kui sa loll lammas ruugikaitseks kulutusi ei tee, siis millekssul seda riiki üldse vaja, mine kohe putkini rüppe."-nii see loll lammas ütleski.hea küll, mikserid-roivad ostavad kalli raha eest veel paar vananenud soomusmasinat, ehk ka paar tanki, kuid kes neid juhtima ja kes teenendama hakkab?Kui vene dessantväed tulevad maalt ja õhust Pihkva poolt ning Peterburi poolt ning merelt, mida sa lammas vastu paned?Poisid neis vanades sarades surema?Kus tuli patrioot välja!Vnelastele on kuperjanovi baasid Võrus ja tapa sõjaväelinnak nagu nuusata, millega sa oinas neid kaitse?kas Mikseri mulinaga?Või Roiva loengust kaitseteemadel?
Tõepoolest, lammas!
l
Lammas, mitte professor/ 20. märts 2015, 07:37
l
Lauri/ 20. märts 2015, 01:18
Ainult transiidile. Eesti majandus ja inimeste sissetulekud ei ole kummist. Kui Kallas, kes seda haibib, omab suuri sissetulekuid, siis annetagu vabatahtlikult teede remondiks. Rahvas ei ole lambakari keda pidevalt saab pügada!
a
alternatiiv/ 20. märts 2015, 00:01
Tundub, et kütuseaktsiisist enam ei piisa, sest mootorite kütusekulu muutub järjest väiksemaks. Võib-olla aitaks aktsiisi tõstmine, aga selle asemel arutatakse Eesti meedias, kas kehtestada automaks või teemaks. Äkki tuleks minna hoopis kolmandat teed ja maksustada liikluse kolmas komponent - inimene, täpsemalt juht? Sel juhul võiks riik kehtestada juhiloa ehk juhtimisõiguse aastamaksu, mida võiks tasuda ka igakuiselt. Nt igal kehtiva B-kategooria juhiloa omanikul peetaks palgast kinni 10 eurot kuus. Juhtimisõigus pole ju õigus, vaid privileeg.
l
lubadega/ 20. märts 2015, 02:10
Puhas kadedus sul kuna ise ei saa lubade tegemisega hakkama. Kas sinu arust on norm kui peres on 2 lubadega ja maksavad 2x rohkem kui 1 inimene ???
m
Makse vöib/ 19. märts 2015, 21:55
ju veel 10 juurde möelda aga vaevalt see teede olukorda parandab. Selleks on aktsiisimaks juba. Algselt oli teede rahastamiseks möeldud ka autode sundkindlustuse maks, Nyyd pead isegi seisva auto eest kindlustust maksma aga rahad lähevad mujale. Enamus teede rahadest läheb eelarve aukude lappimiseks.
k
kasbek/ 19. märts 2015, 21:04
keegi ei eelista mingeid makse. igsugune mks ja maksutõus ainult suurendab maksupettust. saadav kasu võib kergelt asenduda kahjumiga. ja nii edasi. riigil on võimalus kokku korjata saamata maksud, tõsta rahva jõukust ja sissetulekut ja seoses sellaga saada suuremat maksulaekumist. kas peab siis olema mingi professor et ei leita võimalust kokkuhoiuks ja raha optimaalsemaks ja kasulikumaks kasutamiseks. milleks lappida auke kui ehitada uus?
i
Inimene/ 19. märts 2015, 13:41
Tõenäoliselt peaks oletusi tegevad professorid enda teaduslikust kraadist loobuma, kuna oletustel pole küll teadusega mingit pistmist!!!
s
Välismaised rekkad kes ainult kulutavad meie teid, midagi vastu andmata las sõidavad tasuta, eks ole? Sa vana tolvan.
USUME ,,,, SIIS KAOVAD RAHAD ---KUHUGI TEISE OLULISE AUGU TÄITEKS,, KUI JÄLGIDA RAHADE ÜMBER JAGAMIST ,,MIDA INIMESELE EI RÄÄGITA,,,
MIKS MA NII ARVAN????::: KUI EESTIL OLID KAITSEKULUTUSED ENNE 2000 aastat PÄRIS VÄIKSED, ""SIIS 2004 .---2014 SUURENESID NEED SUMMAD --ANSIPI HULLUSE AJAL,,,
IKKA PÄRIS KIIRESTI --ET EI JÄTKUGI SEDA RAHA --VÄIKSES RIIGIS,
""ÄRGE OLGE PIMEDAD ::: MEID SEE REFORMI PUNT,, OM IKKA
KÕVASTI PALJAKS RÖÖVINUD;;
ä
Ära ole ise pime,/ 19. märts 2015, 21:52
miks sa muidu oma lollusi suurte tähtedega trükid. Ja kui sa loll lammas ruugikaitseks kulutusi ei tee, siis millekssul seda riiki üldse vaja, mine kohe putkini rüppe.
2
21.52/ 19. märts 2015, 22:00
Ära ise ole rumal ja nöua hariduseks raha siis öpid ka kirjutama. Kirjaoskamatul pole vahet kas olla putja vöi obama vöimu all ,järelikult riigikaitsel pole tähtsust.

a
arvaja/ 19. märts 2015, 13:20
automaks?Miks mitte,aga kallistele luksusautodele ja mitte sümboolne!Teemaks?Miks mitte,aga transiidile nagu lätis,leedus ning mujal!

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee