Eesti uudised

TALLINNA LINNATRANSPORDI JUHATUSE ESIMEES ENNO TAMM: trollibussi koht on muuseumis!

Tallinn vahetab trollid busside vastu välja

Mattias Tammet, 18. märts 2015 07:00

24 KOMMENTAARI

v
veerev kivi/ 20. märts 2015 12:23
küllap sõidaksid inimesed ka saja-aastase suslaga, kui liinivõrk oleks mõistuspärane. kuulukse valmistatakse liinivõrgualast uurimust ette. küsimus jääb, miks seda alles nüüd tehakse? ja pealegi, ega see saa siis kivisse raiutud, peab olema elav dokument
t
To Lugeja/ 19. märts 2015 21:46
Mis moodi see troll mõjub troll tänavakatele rohkkem kui buss? Sellest ei saa ma aru, muude postulaatidega võiks enam vähem nõusse jääda.
v
velts/ 19. märts 2015 11:00
kui tahate värsket õhku siis minge maale elama ,aga trollid on linnas ainult kõigil jalus.
j
Jaana/ 19. märts 2015 07:47
Väga loodaks,et bussid oleksid palju puhtamad.Trollid on vanad,aga ka neid saaks tihedamalt pesta.Kahju,kui trollid kaovad,aga bussid ka mönusad,kui on pikad ja pole vaja nagu praegu tipptunnil olla,kui kilukarbis.
u
u./ 18. märts 2015 18:19
Kui palju maksab kontaktvõrgu hooldus ütlema ei nõustutud. See oleks sama hea kui ostetaks bussid mingi ime kütusega aga keegi ei nõustu avaldama kütuse hinda aga see eest on buss odavam. MIsmõttes nagu. Vahet pole, et see troll rohkem maksab, kui kallis tuleb kogu ekspluatatsiooni ajal kilomeetri hind? Ilma seda teadmata pole ka muul jahumisel mingit tähtsust. Siis võiks ju keegi pakkuda ka nt 0,5 raha eest busse mis võtaks nt 300 liitrit sajale diislit.
p
penovanake/ 18. märts 2015 16:56
Tasuta eksperimendi paratamattu tulemus
a
aga../ 18. märts 2015 16:45
..see on ju samm tagurpidi keskkonna suhtes. Rohkem bussi tossu. Aga kes sellele ikka m6elda viitsib. Pea ikka et ilusam ja kergem oleks inimestel, kes seda see keskkond ikka huvitab. Mitte, et me elaks k6ik yhel planeedil....
h
Horros/ 18. märts 2015 16:22
Suu vajus lahti, et millised tagurlikud inimesed Enno Tammega eesotsas on Tallinnas ametis.
.
Sellised tuleks KIIREMAS KORRAS välja vahetada.
.
Stockholmis sõidavad südalinna bussid bioetanooliga. Tallinnas aga tahetkse diislijurakaid juurde soetada, nimetagu nad neid hübriidideks või ....

R
.../ 18. märts 2015 15:12
Rongid ju vahetas välja ja mis sellest välja tuli
j
jama/ 18. märts 2015 15:11
Jutust ju selgub, et hübriidbussid on oluliselt KALLIMAD. Kust see kokkuhoid tuleb?
v
vetevana/ 18. märts 2015 15:00
aga kas bussid töötavad elektriga või ikka bensuga ja vot siis küll seal linnas elada ei taha........ma tahaks veel värsket õhku hingata
u
uku/ 18. märts 2015 14:10
Trollid asendame bussidega. Trammid võiks ka asendada bussidega, oleks jama vähem. Edgari asendame ka, tuleb odavam.
u
Uskumatu / 18. märts 2015 13:30
Taevas tule appi!!!! Kuhu kyll möistus jäi!!! Vöi kas seda yldse otsuste tegijatel on olemas. Arvatavasti ei ole. Mujal pool maailmas pannakse röhku saastevabale elukeskonnale, meil Eestis hoopis vastupidi.
Keegi ajab taas oma eesmärke , vilistades keskonnale , inimestele jne. Keskonnasöbralikkumat transporti nagu on trammid ja trollid on raske leida. Minge käige mujal maailmas ringi , tehke silmad lahti ja märgake kuidas on panustatud trammi ja trolli liiklusesse teistes maades. Kumb on tähtsam, kas diisli kahjulikkus vöi looduse ja inimese söbralik elekter = trammi ja trolli näol. Kahjuks köike ei saa mööta rahas!!!
m
Marko/ 18. märts 2015 12:46
Hinnavahe kompenseerib kütuse maksumus. Elektri kilovatttund on diiselkütuse omast kordades odavam.
b
Billile/ 18. märts 2015 12:41
Bill / 10:41, 18. märts 2015
Keskerakonna koht peaks ka muuseumis olema!
*
Küll ta jõuab, kui õige aeg käes. Kuniks on Edgar, on meil ka kahe pooluse vahel puhver ja praegu on see vägagi kohane.
0
09:05, 18. märts 2015 -le/ 18. märts 2015 12:39
Ja sellegipoolest---jälle saadakse ühe lollusega maha! Üksnes sõna "keskonnasõbralik" kaaluks muud vead üles, aga tühi sellega, nagu alati...

a
Ahjaa/ 18. märts 2015 12:34
Aga kõik trollid pole üleni pikad, nr 7 liin on pisike ja lühike troll 99 % sõidukordadest. Nr 6 on pikk troll. Loodetavasti on uued bussid ka pikad ja mitte pungil täis.
n
Naine, kes süsteemile pihta ei saa/ 18. märts 2015 12:32
Ma ei saa üldse aru - Peaaegu igas peatuses peab hakkama laadima? See võib ju eriti tüütu olla?? Nii bussijuhile kui reisijatele. Kas kuidagi üheks liiniotsaks ei saaks end korraga täis laadida? Või tulebki iga 3 peatuse järgi juhtmeid hakkata toppima või kuidas see välja näeb? Juba praegu on see tüütu kui troll oma sarved mitu korda reisi ajal alla kukutab ja siis neid on vaja hakata tagasi toppima.. Milline ajakulu..
b
Bill/ 18. märts 2015 10:41
Keskerakonna koht peaks ka muuseumis olema!
m
Madalalaubaline finantsanalüüs/ 18. märts 2015 10:08
Juhul kui tasuvust osatakse arvutada vaid kõrvutades kaht ostuhinda siis pole selliste inimestega midagi teha... Iga normaalne finantsanalüüs arvestab peale ostuhinna ka seadme eluiga, jooksvaid hoolduskulusid ning tulevasi hooldusinvesteeringuid (kap.remondi kulusid) ja kapitalikulu. Lõpptulemusena peaks ütlema et palju sel juhul tuleb 1 sõidukilomeetri kulu ühe ja teiste transpordiliigiga, mitte jahuma migist 1rahast ja 2rahast. Lõppkokkuvõttes võibolla buss on otsekuludes isegi veidi ikka soodsam autobussimehele ja linnale, kuid kas ka Eesti ühiskonnale? See sääst mis saavutatakse linnas diislit põletavate busside arvu suurendamisega - need kantserogeensed nano -tahmaosakesed osakesed suurendavad elanike haigestumist ja suremist ning tasuvusarvutuses võiks mõne "raha" bussile veel otsa panna ka inimeste ravikulude eest ning mõne raha ka haiguse tõttu hukkunud inimeste poolt kautatud tööaastate eest. Vot see oleks üks korralik analüüs, kuid mida ikka finantskirjaoskamatutelt oodata kes rohekm ei oska teha kui arvutada kui palju täna raha taskus ja mitu pudelit selle eest täna poest üht või teist jooki saab...
e
elanik/ 18. märts 2015 09:57
Kui midagi elektriga või kontaktliiniga juhtub, siis on ikka jama majas, nagu öeldakse. Ega ma trolliga eriti sõita armasta ka, aga Sõpruse puiestee ääres saab ikka aknaid avada, erinevalt nt Narva maanteest.
t
trollid on pikad ja mahutavad palju/ 18. märts 2015 11:05
bussid lühikesed ja pilgeni täis (buss nr. 24 ja 24a)
l
Lugeja/ 18. märts 2015 09:05
Seda oligi arvata. Varem või hiljem see juhtuub. Troll on küll keskkonnasõbralik kasutuskohas, aga troll on kallim, ekspluatatsiooniliselt kulukam ja töömahukam ning mõjub ka rohkem kui bussid tänava kattele.
e
ehh/ 18. märts 2015 07:25
Kui selleks kasutatakse riigi raha, siis ei osta mitte savisaar, vaid riik

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee