Eesti uudised

Riik ei suuda vähihaigele mehele ravimit soetada – käibemaksu aga võtab annetatud rohu pealt küll!

Kristiina Tilk, 11. märts 2015 07:00

142 KOMMENTAARI

v
velts/ 13. märts 2015 11:16
kes meil viimased 10a.selle riigi eesotsas on olnud ???? -oravad siis pole ka midagi imestada..oravad ahju !!!!!!!
o
On ka selline variant/ 12. märts 2015 01:51
p
proovi/ 11. märts 2015 22:12
Proovi dmso'd, 20 euri - pidi vähki ravima.
k
kukimuki/ 11. märts 2015 19:41
m
miks / 11. märts 2015 22:46
a
arvata võib/ 11. märts 2015 17:58
miks kahvanäod müügilt EETRI kõrvaldasid,vanad inimesed panid ikka vanasti laupäeval peale sauna seda liikvat ühe pitsi ja sõraline hoidis ennast kaugele.See teeb gripilegi tuule alla.
v
v/ 11. märts 2015 22:06
kellele siis vähiravimit müüa?
m
11. märts 2015 17:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
arvan,/ 11. märts 2015 19:27
et jumal taevas loeb teie kirjutatut...
m
maamiis/ 11. märts 2015 19:35
võrreldes rikka USA-ga saavad ju meie vaesed ikka väga head ravi ju .Kui seal sul kontol raviraha ikka ei ole siis ongi ainuke ravi kuskil vaestehaiglas noore vabatahtliku meditsiinitudengi käes .
s
sandr/ 11. märts 2015 16:27
Tegelikult ravimi koduleht ütleb, et ravim ei tee terveks vaid pikendab eluiga aasta või paari võrra ja seda hea õnne korral. Ehk siis arvatavasti on ravimi puhul siiski tegu viimases hädas olevate inimeste pealt kavala hõlptulu teenimise meetodiga.
v
v/ 11. märts 2015 22:08
ja ka riik ei unusta teenida selle pealt
h
Hr.Arntz/ 11. märts 2015 15:51
Isegi artikklit lugedes nöörivad, 50 sent, et edasi lugeda...

k
11. märts 2015 15:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
neuroloog/ 11. märts 2015 16:32
Ja-jah, enne surma natuke head olemist...
a
arvamus/ 11. märts 2015 19:29
olemist, mille hinda ja maitset tunned alles nüüd. tegelikult ongi elu ju mõnus. jaksu ja vatupanuvõimet sellele mehele!
l
Liisa/ 11. märts 2015 14:33
Kui elu on odav,siis peab vähemasti surm olema kerge.
Kas meil aga nii on? Mitte ei usu.Olen suitsiidiabi (mitte segamini ajada eutanaasiaga)pooldaja ja leian,et inimesel peab olema ÕIGUS ISE OTSUSTADA KAS TAHAB KAASA TEHA KÕIK NEED VAEVAD ja TIHTI MITTEAITAVAD RAVID,KÕIK NEED PÕETUSEGA KAASNEVAD HÄDAD,MASENDUSE,AHASTUSE-VÕI MINNA SIIS KUI SOOVIB JA SEAL KUS SOOVIB,MILLAL SOOVIB,JÄÄMATA ILMA ÜHESTKI ÕIGUSEST RAVILE,ANESTEESIALE,PÕETUSELE,MISTAHES ABILE.
KUi tegemist on MITTEPARANEVA HAIGUSEGA,MIS LUBAB ELUKVALITEEDI JÄRKJÄRGULIST HALVENEMIST ja/VÕI KANNATUSI PEAKS IGAÜKS KES SOOVIB SAAMA SPETS.ARSTI VÕI ASUTUSE VÕI AMETNIKU KÄEST KARBIKESE AMPULLIGA,MIDA KASUTAB KUI SOOVIB.Loomulikult peaks kaasnema täiustatud seadusloome et haiget ei tohi sundida,kallutada,häbistada,mõjutada ühelgi viisil seda kasutama(kui ta ei soovi)näit.vajalikust abist ilmajätmisega.
Meil kõigil on olnud erinevad elud ja närvisüsteem,olukord mida üks tajub optimistlikult on teisele hullunud põrgu.Inimõiguste hulka(ka loomaõiguste hulka)peab kuuluma õigus mitte kanntada,lõpetada kannatused kui nagunii peale nende midagi tulemas pole.-kui need on jäävad,süvenevad.VAJAME KA KODUPÕETUSSÜSTEEMI LOOMIST KUI VÕRGUSTIKKU.
Hooldushaiglates ja vanadekodudes ei ole ega saagi olla adekvaatseid vahendeid ja spetsialiste valu kui muude ebamugavuste ärahoidmiseks,psühhol.toeks.
Kui ei ole raha ravi tarvis-LEIDKEM SEDA SIIS SURMA TARBEKS.MÕISTMIST!
m
MAILI.... Mõtlesin ümber, ANNETAN 9 eurot ja 10 senti vähihaigete raviks! Kas keegi kirjutaks, millisele pangakontole raha kanda? / 11. märts 2015 14:31
Rahvas läks millegipärast pahaseks minu MERSU-ostu jutu peale, tulid muudkui kommenteerijate miinused.
K
14:31, 11. märts 2015 -le/ 11. märts 2015 16:34
Kuule,Otto-Triin,poeg peaks su arvutile salasõna peale panema.
h
hmm/ 11. märts 2015 13:45
Huvitav, et kui jutt on mingist teadmata ravimist, mis maksab 160 tuhat, siis on kõik inimesed kohe karjumas, et miks riik seda kinni ei maksa ja kui vajalik see ikka on. Samas, teine artikkel oli emast, kes oma lapsi ei vaktsineeri ja seal olid kommentaatorid all kaagutamas, kuidas kõik vaktsiinid on mürk ja ravifirmade vandenõu, et meid kõiki tappa! Kas seda ravimit ei tooda mitte samas firmad, kes vaktsiine toodavad? Huvitav kahepalgelisus!
k
Kirde-Eestlane/ 11. märts 2015 13:59
hmm - kurb, et Sinu seisukoht toetab ahnet ja ebainimlikku Eesti bürokraatiamasinat:(!
m
Meister/ 11. märts 2015 14:06
Kui Sa ei suuda vahet teha surmahaiguse ravi ja laste vaktsineerimise vahel, siis on midagi Sinu mõttemaailmas valesti. Mõtiskle selle üle.
e
ei suuda vahet teha/ 11. märts 2015 18:55
mina pean sellist hirmkallist ajapikendust petukaubaks. vaktsineerimist mitte. tänapäeva emad ei tea, missugustest õudustest need vaktsiinid nende lapsed on päästnud. las tuleb neid hulle rohkem, siis saavad teada.
x
xxx/ 11. märts 2015 14:29
asi pole ju minu meelest mitte selles, et riik ei maksa ravimit, vaid et sellele niigi suurele summale, mille heatahtlikud abistajad annetavad (ja millelt annetajad on juba maksnud kõiksugused maksud), lajatatakse veel otsa käibemaks.
copy-paste: loe artiklit nii... juhm oledki ? / 13:45, 11. märts 2015
Jutt käib käibemaksust 9% mis lisatakse 160 000 + 14 000 mille riik omale ahnitseb kuigi ravimit ei kompenseeri !
m
mare/ 11. märts 2015 19:33
jutt jumalast õige- ja millelt annetajad on juba maksnud kõiksugused maksud), lajatatakse veel otsa käibemaks.
k
Kakujulle/ 12. märts 2015 10:43
Jutu mõte on eetikas. Kui riik ei suuda teenust pakkuda, siis selliste annetuste korral ei peaks ka raha koorima. Sama firmadega, kui kannad kulu ja toetad sporti, haridust, teadust, ka siis maksustatakse, miks? Kas me tahame, et need alad ei areneks? Kui toetajad ei maksa, siis valijate survel hakkab riik omam taskust rohkem maksma. Ja kui pole raha, siis muudab mingeid makse-imeb kõigilt, ka vaestelt. Nii, et südametunnistusega rikastel tehakse asi raskemakset anda selleks, et vaesematelt võtta....Nagu Jüri Mõis ütles (vabalt tsiteerituna), olin valmis rohkem makse maksma, aga nüüd aitab reformierakond mul taskuid täita
k
Kirde-Eestlane/ 11. märts 2015 13:41
Vähihaige ravi "pole oluline" - kuid Tema ravimite pealt käibemaksu võtta, see on mõttetu bürokraatiamasina jaoks oluline:(!
i
11. märts 2015 13:34
Ikka tuleb kohe Kreeka meelde...
v
vello/ 11. märts 2015 13:26
ega oravad poleks ilma e-valimiste võltsimiseta võitnud...see on nüüdseks kõigile selge...oravad ahju!!!
i
indrek/ 12. märts 2015 15:19
v
vello/ 11. märts 2015 13:26
ega oravad poleks ilma e-valimiste võltsimiseta võitnud...see on nüüdseks kõigile selge...oravad ahju!!!

e
ei keegi/ 11. märts 2015 12:17
KAS TE NÜÜD JOBUD SAATE ARU KELLE TE VALISITE VALITSUSSE. HÕISSA REFORM. NELJA AASTAGA VIIMASE VIIE RIIGI SEKKA.
n
nii .. oledki või?/ 11. märts 2015 13:38
Et siis sinu arvates on normaalne, et ühe inimese elu mõnekuuliseks(aastasek) pikendamiseks makstakse 160 tuhat eurot, samas kui kergema ja ravitava haiguse ootejärjekorrad on tihti pool aastat ja kauem? Kas suures plaanis pole siiski otstarbekam kasutada raha seal, kus sellest ka kasu on?
l
loe artiklit nii... juhm oledki ?/ 11. märts 2015 13:45
Jutt käib käibemaksust 9% mis lisatakse 160 000 + 14 000 mille riik omale ahnitseb kuigi ravimit ei kompenseeri !
k
...../ 11. märts 2015 14:46
kui see haigus tabaks sind, räägikisid teist juttu, seega, mõnikord on targem vait olla..
l
lollile/ 11. märts 2015 19:38
See annetatav raha ongi tulnud sihtotstabelisest eraisiku Tänavsuu loodud fondist, mis on annetustepõhine. Imelik oled, et avaldad arvamust, kuhu on õigust paigutada seda raha. Kas oled sina sinna sendigi annetanud, et nii kõvaks jagajaks tahad hakata? Kummaline inimene. Samas veel võtab sõna haiguse ravi osas. Mul puuduvad sõnad, kui rumal võib üks inimene olla.
n
Nii on/ 11. märts 2015 20:43
Mis vahet,kas see ravim pikendab selle inimese el aasta vöi paar...Inimesed on ju tahtnud seda peret aidata aga abi röövitakse riigi poolt ja mis veelgi vöikam, lisaks selle annetuse röövile ,röövitakse teda edaspidi veel ka matusekukudelt,vöite kindlad olla!
n
nüüd/ 12. märts 2015 08:18
ei lähe enam nelja aastat,nüüd kukume kolinal.
m
muti/ 11. märts 2015 12:16
Ilmselt on riigijuhid ôpetust vôi innustust saanud ühest "Star treki" loost, kus näidatakse ühiskonda, kus igaüks oma 60-ndal sünnipäeval teise ilma saadatakse. Hm, palju rohkem rôômu elamisest ja olematu mure vanaduse pärast :-)
h
Huvitav/ 11. märts 2015 12:04
Miks ei maksa riigi poolt hüljatud aga veel liikumisvõimelised surmale määratud otsustajatele samaga tagasi?
t
to huvitav/ 11. märts 2015 12:14
Kuidas tagasi, selgita palun? Kas nad peaksid korraldama haigekassa peakontoris ühe "koolitulistamise"? Panema pommi? Või hääletama Venemaaga ühinemise poolt?
I
!!!/ 11. märts 2015 13:34
Ilmselt läheb kokku hoitud raha tulemuspalkadeks ja preemiateks, eeskujuliku töö eest. Või kontorite kaasajastamiseks ja euroremontideks.
k
Kindlasti tuleks kiiremas korras vastu võtta eutanaasia seadus!/ 11. märts 2015 11:36
Ka mina põen seda koletut haigust arstide lohakuse ja hoolimatuse tulemusena. Arstid saatsid mind lihtsalt koju surma ootama. Ja ootangi! Mis mul muud teha. Aga kui valud suureks muutuvad,siis heameelega valiksin eutanaasia. Kahjuks meie riigis piinatakse selliseid inimesi. Viimse vindini hoitakse elu sees,et valusid pikemalt tunda. Vähemalt sellistele haigetele võiks olla eutanaasia lubatud seadusega. Nii ootangi oma hirmsat lõppu. Minusuguseid on palju.
e
Erla/ 11. märts 2015 11:57
Kas see on siis keelatud? Vähiga võitleval inimesel on olemas rohud, et oma vaev ise ära lõpetada ja enamik mõistab seda. Ometi ise nagu ei tahaks seda teha, küll aga võiks kellegi teise südametunnistust koormata ja lasta temal asi ära teha? Nii ei saa. Onkoloogia osakonna patsientidel on pea kõikidel rohud olemas, mis vaevad piinadeta lõpetaksid, ometi ei kasutata seda võimalust, sest inimene tahab elada. Kes ei taha, tehku asi ise ära. Ja üldjuhul sellised ka ei kuuluta teistele: tahan eutanaasiat! Minu emagi läks läbi raskete kannatuste, aga lõppu ei tahtnud ja ka seda võimalust ise ei kasutanud. Ainult siis, kui vähi luusse tungimise tõttu reieluu ära murdis, siis hetkelises valuhoos palus omale rohte, mis tema vaevad lõpetaksid. Õnneks kiirabi aitas kiirelt.
t
to Erla/ 11. märts 2015 12:10
Või vastvad rohud on olemas? Kustkohat sa siis kiiresti mõjuvat tsüaankaaliumit ja selle retsepti said? Põhimõtteliselt võib ennast ükskõik millega, kas või paratstamooliga ära mürgitada, ainult et see võtab aega ja pole kuigi meeldiv.
e
Ei mingit eutanaasiat/ 11. märts 2015 21:21
Samurai kasvatusega inimene saab ise endaga hakkama!
e
elise/ 11. märts 2015 11:07
nii hea lugeda, et inimene sai abi-ole terve !
t
to eilse/ 11. märts 2015 11:16
Hea muidugi. Kuid vaid üks sai sellist ravi, 99 jäid samas aga ilma. Mingi heategev fond ei suuda riigi poolt tegemata tööd oma õlgedele võtta. Selline õnn on nagu loteriivõit - vaid üksikute jaoks.
e
erakondade/ 11. märts 2015 12:15
rahastamiseks raha on, inimese elu ei loe. KUI KAUA VEEL!?
I
!!!/ 11. märts 2015 10:59
Igale matsile hirmkallist ravimit ei jagu! Aga kui riik juba on selline ratsionaalne sentide lugeja, kas poleks siis humaansem valevagaduse mask maha võtta ja seadustada ka meil euanaasia+ Valutu ja väärika surma. Tean, et nii minu vähihaige isa kui ka vanem vend kaaluid seda päris tõsiselt. Isa kaalus seda senikaua, kuni õige aja maha magas ja polnud võimeline enam ise voodist tõusma ja tabureti otsa ronima. Nii ta lõpuks valudes ja vaevades surigi. Ise enam ei suutnud. Aga abistada sellises ettevõtmises seaduse järgi ka ei tohi - see oleks kohemaid kriminaalasi ja rootsi kardinad.
5
55/ 11. märts 2015 10:52
eriti eetiline on lasta Swedbanki laenureklaami vähihaige arikli vahele
m
Maanaine/ 11. märts 2015 11:52
Pank tahab,et sugulased võtavad laenu ja maksavad seda kogu oma elu.Võõras pank ja võõras mure.Et aga Eesti riik võtab annetustelt veel tulumaksu on liig mis liig.Suuremat tulumaksu pole nõus maksma ükski riigikogulane(nad ju nii õiglased inimesed).Pööblit on vaid hääletamiseks vaja,ka siis võltsitakse tulemust nagu vaja.Pätid panevad jõudsalt edasi!
t
to 55/ 11. märts 2015 12:20
Must huumor või hoolikalt kaalutletud reklaam?
r
REklaam!/ 11. märts 2015 20:07
Uppuja haarab õlekõrestki. Reklaam kohe seal kus vaja. Laena! Pandi laenu vastu oma vara, nuia halemdlsetel sugulastelt käendusallkirja. See-eest mõnede laenuportfell aga paisub.
m
MAILI... Annetaks, aga sentigi raha pole. Mees ostab mulle varsti kõige uuema mudeli Mersu, kogun ise ka mõned kümned tuhanded selle ostu kaasfinantseerimiseks./ 11. märts 2015 10:51
Egas mul kahju annetada küll poleks.
m
Maanaine/ 11. märts 2015 11:55
Kui haigeks jääd,siis maetagu sindMERSUS!

a
Aix/ 11. märts 2015 10:49
Riik võtaks ehk surnutelt ka makse,näiteks maamaksu,sest maetud on ju Eestimaa mulda!
v
vana/ 11. märts 2015 11:42
aga võtabki ju. oma platsi pead kenasti kinni maksma. või sugulased. seepärast mõistlik ikka kremeerimine.
s
surnuaiavaht/ 11. märts 2015 12:06
Surnutele tuleks määrata nö parkimistasu - lebad seal, parkimiskellaga esimesed 20 min tasuta ja siis hakkab tiksuma. Kui ära ei pleki (kas sugulased või on kadunuke ise teinud eelnevalt otsekorralduse), tuleb sundteisaldamine, kohtutäiturid ja arvete arest.
Hämmastavad võimalused tegelikult on veel kasutamata.
k
kobra./ 11. märts 2015 15:39
Need on punaoravate varjatud reservid.
u
unzip/ 11. märts 2015 10:40
https://www.youtube.com/watch?v=654fWi6X4Es
kuigi juba hilja..... rahvale meeldis ikka see pätikamp tagasi valida :(
m
Maanaine/ 11. märts 2015 11:58
Mis neist valimistest,need ju kino lollidele.Vaata kes seda lolli mängivad!Need ju paadunud inimesed,neil pole inimese nägu ka.
m
miks?/ 11. märts 2015 10:35
miks riik-rahwas on süüdi=aga täissõõnud toompea harjuskid teewad ju otsusi--elada--piinelda--surra--
n
no/ 11. märts 2015 10:35
aga keegi ju andis tuhandeid hääli sellele reformierakonna bandele... tõde on see,e .meie riik ei ole enam jätkusuutlik- pooled inimestest,kes varsti pensile jäävad ,hakkavad elama vaesuses.Nad ei suuda endale ravimeid osta,üüri maksta jne.Mis neist saab ???Noored lähevad ära ,kolmesaja euro ees keegi tööd enam ei tee , mis siis saab meie riigist ? Vaadake ja kuulake neid lapsministreid,kes mingil imekombel tuhandeid hääli said,nutt tuleb ju peale.
e
Eesmärk/ 11. märts 2015 13:16
ongi keskklass üldse ära kaotada,jäävad ainult rikkad ja vaesed,selle nimel tehaksegi igasuguseid väärakaid seadusi!
e
endel/ 11. märts 2015 17:16
ansipile valu--reformierakonnale haigused--Meie lapsed ja lapselapsed saagu terveks ja
tugevaks!!!Maha Toompea Eesti maalasteahistajad.!!!
Lugege seda kolm korda ja midagi hakkab toimuma.
e
evita/ 11. märts 2015 10:32
Selle asemel,et inimesi piinata,kui enam lootust ei ole vöiks vastu vötta eutanaasia seaduse.On nii palju,keda miski ei aita enam-jalad ei käi,möistua ei toimi,aga elama sunnitakse!
e
Erla/ 11. märts 2015 12:00
Oled siis ise nõus teise ilma saatmisel abistamisega? Mine otsusta iseenda üle.
a
Aga/ 11. märts 2015 13:20
vaata,milline raha sellele hooldamisele kulub :-)!
v
velts/ 11. märts 2015 10:32
mida kiiremini selline korrumpeerunud ja inimvaenulik riik otsa lõppeb seda parem....
t
to velts/ 11. märts 2015 11:12
Seda nimetatakse lihtsalt turumajanduseks. Ka "vana hea" NSVL on juba ammugi ajaloo prügikasts, ka Venemaal saabseesama röövellik turumajandus tuult tiibadesse. Nii et tuleb lihtsalt uute oludega kohaneda, pudrumäed ja piimajõed ei oota mitte kusagil.
m
maamiis/ 11. märts 2015 12:32
nüüd pingutad küll trollimisega üle .Olen näinud nii veneaegset vähiravi ja ka praegust .Esiteks oleks veneaegne ravi juba mittu aastat tagasi lõppenud kuna patsienti poleks enam ja see mis siis haigega tehti ei irinenud palju natsi koonduslaagris tehtud katsetest.ainüksi uuringute tase oleks siis olnud ulmeteadus,ravist rääkimata .Samuti kas te siin kraaksujad ikka oleksite nõus andma OMAST TASKUST kahtlase tableti eest üle miljoni Eesti Krooni ja tulemus ei ole teada või on pigem negatiiv?Kui Haigekassa need ravid kõik kinni maksaks olete siis nõus vähemalt 10 korda rohkem haigekassasse sisse maksma???
j
ja ministeeriumid/ 11. märts 2015 10:29
on kummis neist arvuti-klõbistajatest,kelledest pool tuleks kindlalt koondada.Riigi aparatuur on meeletult üle paisutatud,kuhu läheb kõik maksumaksja raha,sest ise need saraskina kontorad ei too kopikatki sisse,vaid jagavad rahva raha laiali.
o
ootan ürgaega, ja see tuleb sest sõda hävitab lõpuks ka need orjapidajad / 11. märts 2015 10:22
DIREKTIIVID on terves maailmas farmaatsiatehaste poolt kinni makstud . Nii me "ravime" vähki kindla tedmisega, et tegelikult hoiame maailmas inimeste populatsiooni kontrolli all. Eestis on see eriti läbinähtav, kuna oleme väike riik väikse rahvaarvuga. Seadustevastuvõtjad teevad igalelualal ja eriti sotsiaalsüsteemis kõik selleks, et rahvas ja rahvus kiiremini üldse välja sureks. Käputäiele kallaslastele, kes ise polegi eestlased, on see kasulik. Nii see käib, oleme ringkaitses mütsikeste ülemvõimu all, täpsemalt välja öeldes uusorjanduslikus ühiskonnas

r
RAili/ 11. märts 2015 10:18
Täiesti toetan seda, et Eesti inimesed Soome ja mujale maailma kolivad, pole ju mõtet siia riiki surema jääda !!!!!!!!!!!!!!!
a
Aix/ 11. märts 2015 10:56
Eestis ei saa inimesed isegi arsti vastuvõtule siis,kui haigestub,pigem siis kui abi enam vaja pole,kas taandunud haiguse või siis surmaga lõppenud1...ei saa aru,milleks makstakse Sots makse,kui abi ei anta?Nädalapäevad tagasi kukkus kokku isa,kes on 83-e,kiirabi ei tulnud,viidi ise oma jõududega haiglasse!Kas see on õiglusriik?
m
Maanaine/ 11. märts 2015 12:16
Ming saate vähemalt näha normaalset elu.Mina käisin ,sain jalsd alla.Noortel pole vaja lollidega vaielda,sest nemad neavad vaid oldut.Jõudu jalgratta leiutajad!Nn.veneajal ehitasid kõik asutused maju oma töötajatele,aga tänapäeval firmad hoiavad inimesi NÄLJAPAJAPAJUKIL.Minge ja te ei kahetse!
j
jobu/ 11. märts 2015 23:11
Soomes tapetakse tervishoiu poolt veel rohkem inimesi, kui Eestis!!!!! Maga end välja!
k
kuule jobu/ 17. märts 2015 23:07
m
Maali/ 11. märts 2015 10:16
ma pöörduks euroopa liidu kohtusse- see ju topeltmaksustamine? kõige pealt maksab inimene oma sissetuleku eest ja siis see kes saab sellest osa? õigusvastane, ja milleks me üldse maksame haigekassat? mul peaks olema õigus oma teenistuse üle ise otsustada- kui tahan kasutan ise, kui tahan - annan vähihaige raviks selle summa, kuid kindlasti mitte narkari turgutamiseks.
i
inimene/ 11. märts 2015 10:14
pankadel lubatakse maksuvabalt riigist raha välja viia aga haige inimese jaoks pole mingit soodustust tema käest võtame viimase sendi küll meie rehvormierakond on alles tubli KINDLALT EDASI SAMAS VAIMUS Eestis pole inimelu midagi väärt
m
Maanaine/ 11. märts 2015 12:23
Mis te HUILGATE?Ise valisite,ju kõige paremat.Savissar vaatab ju venemaa poole(uskusite reformi plära ja saite mis tahtsite,paras ajutud).
i
Inimene/ 11. märts 2015 10:10
Nean ära Eesti juhid ja otsustajad, loodan, et nad surevad ilma abita ja piinades.
m
Maanaine/ 11. märts 2015 12:30
Neid ravitakse välismaa kõige peremates haiglates ja 6 kuud peale veel lõunamaal spa-s ka veel.Meie presitent ka eesti arste ei usaldanud.Ravis ka välismaal.Põõblile käivad siinsed järjekorrad ja arstid küll ja veel.Maksumaksjal pole oma rahale mingit õigust(s.o.riigile kümmnis).
l
lugeja/ 11. märts 2015 10:09
Aga vabariigi aastapäeval vaatama härdalt pingviinide paraadi...
a
asd/ 11. märts 2015 10:03
äkki pooks risti need ravimikauplejad hoopis, nemad on need kes selliseid üüratuid summasid küsivad.
l
lugu on kurb/ 11. märts 2015 09:39
aga kui nüüd tunded kõrvale jätta ja mõelda kainelt... see on selge, et selle ravimiga rikastutakse surma(hirmu) arvelt. see selleks. kui see raha oleks haige oma, siis on tema valik. praegu on jutt riigi rahast. selles mõttes on ju aru saadav, et keegi ei taha raha välja käia ehku peale, sest ravim võib-olla aitab. kauaks ja kui üldse? inimene(riik) on kahjuks, õnneks materiaalselt mõtlev organism. ja kui haige peaks nüüd selle summa iseseisvalt kokku korjama, siis ravi mittemõjumise korral neaks ta iseennast maa põhja. ja just raha "tuulde" loopise osas. riik ei sa endale seda lubada, sest siis ei ole riigil enam õigust teistele keelduda. ja need on juba väga suured summad. kas karm on olla õiglane, või on õiglus karm. ei tea. ja ei tea ka, mida elab läbi sellises situatsioonis inimene. aga kindlasti head paranemist.
a
11. märts 2015 13:29
Aga oma osa selle kokkukraabitud raha pealt võtab riik küll oma osa. Mille eest?
m
mammi/ 11. märts 2015 09:38
tüüpiline EV - ei anna midagi, aga võtab kõige viletsamatelt kahe käega. jah, ega rikaste peale ju hammas ei hakka.
m
Maanaine/ 11. märts 2015 12:34
Võim toodab võimu ja ebaõiglust kuhjaga juurde.

l
laine/ 11. märts 2015 09:30
Üks punkt riigikogulastele, rahvaannetused tervise, põlengu või muu katastroofi puhul, tuleb käibemaks kaotada.
m
mis / 11. märts 2015 09:28
m
Maanaine/ 11. märts 2015 12:37
Saksamaalt ostes jääb eesti tulumaksust ilma.(ei lasta osta ja ravimit tuua välismaalt)
n
nii on kasulik/ 11. märts 2015 09:21
see, mida eesti riik "raviks"pakub on lihtsalt mürk--kidagi peab maailmas rahva arvu ohjeldama.
ü
Ülemaailme farmaatsatehaste vaikiv kokkulepe. / 11. märts 2015 09:17
KUhu ladustada ravimitootmise ülimürgised ülejäägid? Kõige lihtsam, filtreerida need läbi inimorganismi. Väike protsent inimesi, kes lisaks vähile ( kui see tegelikul veel organisnis alles ong ) ka selle mürgile vastu suudab panna ja ellu jäävad 90 % sureb lausa esimese aasta jooksul.!
h
hajaj/ 11. märts 2015 09:16
Hollandist saab melanoomi vastu hempoili. Ei maksa 160 000 ja töötab.
h
Hemp Oil/ 11. märts 2015 17:47
Ok, kust seda õli osta saab Hollandis? Kas Internetis saab tellida ka?
m
MUVVAME LÄBI/ 11. märts 2015 09:13
k
kolla/ 11. märts 2015 09:12
etem on narkar olla.riik katab,ravib ja matab.
j
jutt/ 11. märts 2015 09:07
Ja keda sa vahetasid valja,jutupaunik???Sama erakond on jalle voimul.

e
ema/ 11. märts 2015 09:04
Just eile kuulsin oma raviarsti suust,et see ravim,mis minule on vaja käivad haiged ise toomas Saksamaalt.Ja ravimi nimi on kolestüamiin.On raske maksa haigus Primaarne pilliaarne tsiroos.Ja teha ei ole midagi,kui arst vaatab silmasisse ja ütleb,et need haiged,kas lähevad hulluks või teevad enesetapu,kuid sügeluse vastu ravimit Eestisse ei tooda. Nii,et vaatan,kuidas teen sellele lõpu.
m
muti/ 11. märts 2015 12:10
Primaarne billiaarne tsirroos - see on kaasasündinud haigus. Mina sain diagnoosi, kui välismaale elama asusin ja ônneks polnud kahjustused veel suured. Ehkki vaid kôige elementaarsema ravikindlustuse klient, saan ravimit, mis seisundi vägagi talutavana hoiab ja mida pean elu lôpuni vôtma, nii suure dotatsiooniga, et mingit auku see eelarvesse ei löö. Eestis kuluks mul pelgalt sellele ravimile ca 80% pensionist. Teise, samuti geneetilise haiguse, mis ravimata letaalne, suhtes keeldus eesti arst minu lapsi testimast pôhjendusega, et nad veel liiga noored (hm, keskealised ometi!) ja mis tähendab, et kui nad on selle haiguse pärinud ja ravi ei alustata nüüd, on nende elukaar vaevalt (niikuinii pisikese) pensionini ulatuv. Mida siin siis veel arvata...
r
??/ 11. märts 2015 08:50
riik, see oleme meie. nii et meie tahtel võtavavad meie teenrid, ministrid, ja ametnikud seda käibemaksu.
kui see ei ole õige, siis ütleme oma teenritele, et ärge tehke seda ja kui nad ei kuula, siis vahetame välja
0
08:50-le/ 11. märts 2015 08:57
Ja keegi ei vaheta neid välja, sa tead seda sama hästi nagu teavad kõik...Rahva "teenrid" teevad kõik täpselt nii nagu ise tahavad või nagu Brüssel käsib.
i
inimene rahva seast.../ 11. märts 2015 09:13
hilja välja vahetada...
b
baizel/ 11. märts 2015 08:50
Yervoy, yervoy, yervoy
sur e goy, sur e goy
yev Roy, yev Roy, yev roy
negev on teile ravimiks
rahatu Goym............
k
Keskmine Eesti mees/ 11. märts 2015 08:45
Nagu Pirokunn Tartust kord ütles: "Ise tee oma tööd, mitte riik. Riik meid paneb P*tsi!"
See riik viib meid kõiki hauda veel, kui selle sitase Reformierakonnaga seal midagi ette ei võeta. "Kindlalt edasi!" ??? Taandarengu poole? Pole ju mitte midagi muutunud. Inimesed hääletavad sellepärast oravate poolt, et kardavad Savisaart. Mulle isiklikult Savisaar üldse ei meeldi ning ka selle pärast ma tema poolt ei hääletanud, kuid soovisin pigem Keskerakonda võitjaks kui Reformierakonda. Lihtsalt muutuste pärast. Enam sitemaks nagunii minna ei saa siin riigis. Maksud nii suured ja mõttetute asjade peal, et keegi ei tahagi siin enam elada. Halavad seal eesotsas veel pea laiali ja perse õieli, et miks on Eestis negatiivne iive ja suur migratsioon. Mõelge, inimesed!
m
Maksuvabastuse nipp/ 11. märts 2015 08:42
Kas ravimit ei võiks ostmas ja manustamas käia kuskil reisilaeva peal rahvusvahelistes vetes? Tax-free alkoholi jaoks see ju sobib.
t
tk/ 11. märts 2015 08:35
Aga riigil on vaja kaitsekulutusi ju suurendada,saage aru,see ei ole koht kus kokku hoida,,muidugi selleks et venelast võitma peame me ka tuumariigiks kunagi hakkama,selleks ka pingutame.
a
ABSURD!/ 11. märts 2015 08:29
SEE ON TÕESTI ABSURDNE! RIIK ISE HAIGET EI TOETA JA MAKSU SAADA TAHAB IKKAGI??? MIDA VI..TU???!!! KRDIKRT! MUL POLE ENAM ISEGI KAHJU, KUI PUTIN TULEBKI SELLELE RIIGILE KALLALE, SEST SEE, MIDA OMA VALITSUS OMA RIIGIGA TEEB ON VEEL HULLEM! VASTIK, LIHTSALT VASTIK! :/
k
Kindlalt ""põrgu poole?/ 11. märts 2015 08:28
Kuule hmmm! Sina soovitasid postimehes , VIST ,ravimite teemal ???
ET ,,Ärge virisege SIIN,, --hakake Ettevõtjateks;; (( No noortel küll---,,AGA abivajajal JA HAIGETEL,, IGAS VANUSES
om ikka mõtekam --Riigi varaste poole pöörduda!

k
Kindlalt ""põrgu poole?/ 11. märts 2015 08:28
Kuule hmmm! Sina soovitasid postimehes , VIST ,ravimite teemal ???
ET ,,Ärge virisege SIIN,, --hakake Ettevõtjateks;; (( No noortel küll---,,AGA abivajajal JA HAIGETEL,, IGAS VANUSES
om ikka mõtekam --Riigi varaste poole pöörduda!
s
11. märts 2015 08:37
Sinu plära ei sobi iga teema juurde, eriti siia.
SINA endine Komu, / 11. märts 2015 08:51
MINE sinna __kus sa väljusid ! --Parem ole vait , ja võta närvihaige oma rohud
ka ära!
t
teine soovitaja/ 11. märts 2015 09:11
Sa oled kahestunud, vaata oma kirjutist lähemalt,eriti tähti! Rohud kuuluvad ka sulle endale.
p
11. märts 2015 16:55
Pole ma mingi "endine Komu", (vaata aga, millise austusega suhtud suure tähega lausa kirjutad), sest vanus ei anna kuidagi välja. Aga ma ei salli lihtsalt selliseid inimesi, kes aina lõputult lärmavad ja kiruvad kõiki ja kõike, mis just parasjagu ka teemaks poleks. Kus aga vähegi kiruda annab, seal sina ka platsis oled. Loe ise oma kommentaari ja mõtle, kas normaalne inimene kirjutab niimoodi.Närvirohi kuluks sulle endale ära.
n
nii uskumatu kui see on / 11. märts 2015 08:21
maksab soome riik ka viimase taseme vähihaige ravimite eest ja inimese oma makstav summa on 3 eurot siit on eesti haigekassal palju õppida
m
maali/ 11. märts 2015 09:40
meil seadus selline, et arstid võtavad haigekassa raha välja dividendidena ja raviks ei jätku
a
ann/ 11. märts 2015 08:06
Lugeg Ärilehest hr. Pillesaare antud intervjuud. Olen temaga 100 % nõus, sest olen ennast viimased 16 aastat pidanud üleval oma firmaga, olles tegelikult ainuke töötaja. See pole kerge ja ma pole kindel, kas enamus riigikopgulasi seda teeks ja oskaks. Makse võtta ja seadusi omakasuks teha oskavad nad küll.
t
tead ju küll/ 11. märts 2015 09:12
Aga maksud---sellest koosnebki riik!
m
11. märts 2015 09:28
MAKSUDEST KOOSNEB JAH RIIK, AGA SEDA MAKSUMAKSJA RAHA LIIGA KURITARVITATAKSE!!
a
arutleja/ 11. märts 2015 07:51
ministeerjumite nuumamine olemasolevate ressurside arvelt kurnab riigi täielikult abivajajad jäävad abita .Samas laristatakse miljoneid paljudele hullumeelsetele projektidele ja ulmelistele ideedele
b
11. märts 2015 07:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
u
Urrr/ 11. märts 2015 08:03
m
mis parajasti moes/ 11. märts 2015 09:13
See on sama jutt,moejutt näiteks, et vanasti oli selleks teine sõna ja rohi---üheksavägine!
õ
Õudne./ 11. märts 2015 07:38
Hirmus, milline võib oma rahva vastu olla üks demokraatlik süsteem .
,,Olen ka eesti kerjus, ehk invaliid/ 11. märts 2015 08:23
VAADAKE INIMESED;; NII KAUA KUI OLED TERVE,,TÖÖKAS JA KASULIK
EESTI RÖÖVLITELE OM KÕIK EESTIS HÄSTI!
1) KUI -- Kadus aga kallis vara- Tervis ,lõpetas KOHE,ilma jututa tööandja 3.aasta lepingu,, ehk haigus-lehel olles-- kiiresti töölepingu-- enne veel kui invaliidi paberi kätte sain! KÕIK JA ELAN TÄNASE TUNNINI 61a, päris sandi rahaga---
JA oma poja aidatud rahadest.,..Et kuidagi veel elada!
2) Kas ikka ehitasime 2000-- 2014 ""Õiguse riigi eesti töö-- INIMESTELE?
MINA ARVAN ET EI;;;
i
invaliid/ 11. märts 2015 11:39
Just nii see ongi, kui tervis läbi, oled unustatud!!!
Kahjuks on meiesuguseid sante palju..., ravimid on kallid, osta ei jõua, aga iga kahe aasta tagant peab ikka komisjonis käima. Ehk kasvab jalutule jalg tagasi või peatule pea tagasi???
s
see/ 11. märts 2015 07:38
ravim maksab vahest 1600 eurot. no ja siis peaks pakend olema kullapuruga kaetud. maksab ikka elutahe, lootus ja nurka surumine. kui inimesel oleks raha nt 10 miljonit, siis oleks ravi ka sama kallis. parem ju elada rahatult, kui surnud olla rahatult. loogiline. must ravimiäri on käibelt sama suur kui relva ja inimkaubandus.
m
MS/ 11. märts 2015 07:38
K
07:38, 11. märts 2015-le/ 11. märts 2015 09:15
Kurb ja uskumatu on see,et vähk ei ole ravitav, rääkigu nad mida tahes.

o
Oojaa/ 11. märts 2015 07:35
Põnevad ajad on ees. Kuna tänaseks on päris paljude vähivormide jaoks juba ülikallid ravimid olemas ja enamikku ei peeta meie riigi poolt "kulutõhusaks" siis on ainult aja küsimus millal mõnel eluaeg korralikul, ausal töömehel ja pereisal, kes haigeks jäänud, katus sõidab ja ta ühe muljetavaldava amokijooksu teeb.
m
maamiis/ 11. märts 2015 08:07
"põnevad " ajad tulevad ju alates 2017 aastast kui riik lõpetab IGASUGUSE ravi korvamise neile invaliididele kes eelmine aasta tööl pole käinud.Matusefirmadele tuleb "kuldne aasta".
j
Jep/ 11. märts 2015 08:26
Mina kardan ka seda, et varsti lõpetatakse igasugune tasuta ravi ära. Vabaerakonnal oli see lausa valimislubadustes. Alguses üks osa oma osaks hiljem aga maksab iga üks ise oma tervise eest. Mina olen ka haige ja saan süste kord kuus. Ilma haigekassata oleksin juba surnud kuna süsti hind on üüratu aga ma pean lapse üles kasvatama. Ilma minuta pole tal kedagi. Seega ei tea, mis edasi saab.
Mind häirib väga, et haiglatesse soetatakse palju aparaate puhtalt annetuste teel. Ise annetan ka pidevalt aga see, et meie riik pole suuteline isegi vaja minevaid aparaate osta on häbiväärne.
e
ei lähe lahedamaks/ 11. märts 2015 09:19
Jah,kui vaadata ühte haiglat,kuhu aastakümme( või lausa kaks) on juba aparaadiraha annetatud,siis peaksid aparaadis seal kullast olema, aga ikka on üks rist ja viletsus.
Aga inimene,selles pole sa üksi,et vajad abi ja lapsel pole peale sinu kedagi. Olen SAMASUGUNE kaaskannataja. KATSUME VASTU PIDADA.
u
urki/ 11. märts 2015 07:33
see on suur kivi seaduse tegiate kapsaaeda või siis tahtmatus midagi ette võtta Muide vaadake kui suur on palk haigekassa juhtidel .
p
pahaloomuline/ 11. märts 2015 07:31
aga mingite jalgraturite kojutoomiseks oli riigil raha küll. hurraa
A
07:31, 11. märts 2015 -le/ 11. märts 2015 16:40
Aga need tulid tagasi riiki teenima,mitte surema.
y
yll/ 11. märts 2015 07:27
see ühiskassast rahastatud,olenemata sinna panustamisest ravi on läbi kukkunud.niisuguseid rahasi lihtsalt pole.
t
Tõde/ 11. märts 2015 07:25
Inimelu ei maksa Eestis midagi! Riigil parem kui kõik pensionärid ja riiki koormavad haiged maha sureksid.
AGA SURETAMINE __see käib juba 2000--2014 aastani,/ 11. märts 2015 08:47
1 KA TÖÖD TEINUD --- EESTI INVALIID -- POLE 61.aastaselt ENAM MITTE KEEGI,, ((määrati PENSIONI --AMETI KAUDU LEIVA RAHA168€ ---KUIDAS KÕIK SELLISE SUMMAGA ÄRA TASUDA???
SANDILE ,,ÜHEST KATLAST---ONGI SEE KUU RAHA-- JA OMA SUURE TÖÖ EEST! KAHJUKS 3.aastat OLI TÖÖLEPING TASKUS::::TÖÖTAJA TERVIS EI ÜTLE ETTE
(( KUNA TABAB INIMEST INSULT ,,""NAGU POLIITIK-- AJALOO KIRJUTAJA SM, MART LAARIL KA EESTIS JUHTUS,,!
AGA PANGE HÄSTI TÄHELE ,,KUIDAS PUUTEPUNKTIS RÄÄKIS LAAR ,, INVALIIDI KAITSEKS ÜHTEGI HEAD SÕNA???? ;;;
AGA TEMALE JÄTKUB KÕIKE--- M. LAARIL JÄTKUB RAVI--RAHASID,, --- JA KA TEENINDUS BRIGAAD OLEMAS,,,JA KA RAVIMIS RAHASID KÜLL JA KÜLL,,.,,
/// NAGU ENSV-AJAL--PRESIIDIUMIS;;;;; ET SUUR KUULUS MINISTER -- SAAB RIIGI POOLT KÕIK;?) SINA KOPAMEES OLED SUUR M- nn TÄHEGA ,Endine loll töömees eestis OLNUD,///
2) Õnneks on MINUL SANDIL poeg ::: JA POLE OLNUD MINGI ÕEL --EGA KADE INIMENE
AGA SUUR KLASSI --VAHE KÄIB EDASI,,, --POLIITIKU JA LIHT TÖÖTAJA VAHEL
OM IKKA LIIGA SUUR KÜLL..?
AGA SURETAMINE __see käib juba 2000--2014 aastani,/ 11. märts 2015 08:47
1 KA TÖÖD TEINUD --- EESTI INVALIID -- POLE 61.aastaselt ENAM MITTE KEEGI,, ((määrati PENSIONI --AMETI KAUDU LEIVA RAHA168€ ---KUIDAS KÕIK SELLISE SUMMAGA ÄRA TASUDA???
SANDILE ,,ÜHEST KATLAST---ONGI SEE KUU RAHA-- JA OMA SUURE TÖÖ EEST! KAHJUKS 3.aastat OLI TÖÖLEPING TASKUS::::TÖÖTAJA TERVIS EI ÜTLE ETTE
(( KUNA TABAB INIMEST INSULT ,,""NAGU POLIITIK-- AJALOO KIRJUTAJA SM, MART LAARIL KA EESTIS JUHTUS,,!
AGA PANGE HÄSTI TÄHELE ,,KUIDAS PUUTEPUNKTIS RÄÄKIS LAAR ,, INVALIIDI KAITSEKS ÜHTEGI HEAD SÕNA???? ;;;
AGA TEMALE JÄTKUB KÕIKE--- M. LAARIL JÄTKUB RAVI--RAHASID,, --- JA KA TEENINDUS BRIGAAD OLEMAS,,,JA KA RAVIMIS RAHASID KÜLL JA KÜLL,,.,,
/// NAGU ENSV-AJAL--PRESIIDIUMIS;;;;; ET SUUR KUULUS MINISTER -- SAAB RIIGI POOLT KÕIK;?) SINA KOPAMEES OLED SUUR M- nn TÄHEGA ,Endine loll töömees eestis OLNUD,///
2) Õnneks on MINUL SANDIL poeg ::: JA POLE OLNUD MINGI ÕEL --EGA KADE INIMENE
AGA SUUR KLASSI --VAHE KÄIB EDASI,,, --POLIITIKU JA LIHT TÖÖTAJA VAHEL
OM IKKA LIIGA SUUR KÜLL..?
õ
Õpeta välja/ 11. märts 2015 09:22
...JA KA TEENINDUS BRIGAAD OLEMAS,
*
TEAD,INIMENE, LAARIL ON NAINE SELLEKS VÄLJA ÕPPINUD.
r
rs/ 11. märts 2015 07:13
nii tore on see maa, meie kodumaa!
h
hmm/ 11. märts 2015 07:11

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee