Eesti uudised

ÕHTULEHE VIDEO | Koalitsioonikõnelused: mis saab ikkagi Eesti-Vene piirilepingust?

Õhtuleht.ee, 10. märts 2015 18:29

47 KOMMENTAARI

v
Valimised/ 11. märts 2015 21:28
Parandage mind aga mina ei mäleta, et valimistel oleks mõni erakond tõstnud teemaks, et mida teha venemaa poolt peale surutava piirilepinguga? Mis annab neile inimestele õiguse kogu Eesti rahva nimel ära kinkida 5 protsenti Eesti territooriumist? Kas venemaa omalt poolt kah tegi mõne järeleandmise ja kui jah siis millise? Kui läheb kinkimiseks, siis saab seda teha ainult Eesti rahvas, ehk siis rahvahääletus.
ü
Ülo/ 11. märts 2015 17:21
Lõpetage ükskord see jura ja sõlmige leping ära. On ikka kõvad mehed küll. Kõvad ainult targutama.
k
kodanik/ 11. märts 2015 14:19
Praegust lepingut ei tohi mingil juhul sõlmida, seltsimehed Eestimaa mahaparseldajad.
e
ei ole sinuga nõus/ 11. märts 2015 19:30
palju hullem on , kui Venemaa nõustub Tartu rahu piiridega , aga "humanitaarsetel" põhjustel nõutakse taasliidetud aladel "kultuuris-keeleline" autonoomia tagamine. Integratsiooniprotsesside algatamiseks on olukord totaalselt muutunud . Sisuliselt tähendaks see nn. "Donbassi" tekkimist Eesti territooriumil . Praeguses situatsioonis on "rohelised mehikesed" Narvas paras utoopia , Sellises , tekkinud , situatsioonis oleks aga Narva, kaevanduste piirkonna , Sillamäe ja Peipsi läänekalda liitmine "kultuurilise-keelelise" autonoomiaga väga reaalne . Nende alade kaotamine on ...
m
Maakas/ 11. märts 2015 14:09
Loodan, et hr. Reinsalu pole unustanud, et IRL lubas riigikogu valimiste eel hea seista selle eest, et
väikesepalgalistel läheb pensioniarvestusse üks aasta ühe töötatud aasta eest, mitte 1/3 nagu siiani.
Vähemalt pr. Aunaste lubas seda valimiseelsetel kohtumistel Valga, Võru ja Põlva rahvale. Kui te selle
lubaduse unustate või keerate jälle käki kokku nagu kodukulude alandamisega ja 50000 uue töö-
koha loomisega, eelmiste valimiste künnisel, siis võite järgmistel valimistel jälle 9-ksa kohta riigikogus
kaotada.
k
11. märts 2015 13:58
Kes neid valis,ARVUTI oma väljaõppinud IT-meestega või siis samasugused kavalpead-autorollod.Vabakad mängitakse auti nagunii,eraldiseisev piirivalve lubadus juba läks aiataha,mis järgmiseks???
v
Vabandage/ 11. märts 2015 08:50
kas nüüd on rehvid tühjad ja aju jooksis kokku... ??? Tõepoolest, kes need rehvid valis, kui nad õhku ei pea ???
e
11. märts 2015 14:08
Ei need iial tühjaks lähe,eurorahad pumpavad jõudsal jälle üles ja kindlalt edasihukatuse poole marssssss!
i
Imelik/ 11. märts 2015 08:47
Reffidega kaib kaasas koguaeg suurte summade vasakule panek. Nagu meie vossa kasvanud piiri jaoks olevat suured summad eraldatud, aga raha lihtsalt kadus. Nuud oleks vaja arutada selle raha kadumise kusimust, mitte enam, et kust raha saada, et piir korda teha. Kes neid vargaid kull jalle valis??? Mustavad keski, nuud on Ekre et oma patud valja ei paistaks.
m
Maakas/ 11. märts 2015 08:42
Nüüd tahetakse vabatahtlikud kutseliste piirivalvurite funktsioone täitma panna. Härrased läbirääkijad
minge läbige enne sõduri baaskursus ja siis hakake riigi julgeolekuga seotud küsimusi lahendama.
Enne kui te hakkate riigi majandusküsimusi lahendama hankige endile TTÜ inseneri diplom. Praegu on meil valijatel häbi vaadata kuidas ebakompetentsed inimesed riiklikke küsimusi lahendavad.

k
Kelle idee?/ 11. märts 2015 07:19
Milleks muudeti piirinihutamist ja kelle huvides?Ükski riik ei anna oma maad terrorriikidele ja meie kingime küüditamise ja mõrvade sooritamise eest genotsiidikorraldajale.
r
Riho/ 11. märts 2015 06:40
Vabaerakonna ettepanek luua relvastatud piirivalve nulliti ära. Hästi panete, poisikeste kari. Ei jõua nende lollusi ära imestada.
m
mm/ 11. märts 2015 06:40
Piir oli kunagi paigas Ja sellest ei tohi põhimõtteliselt loobuda.nemad tulid OMA lennukitega make inimesi linnu hävitama
m
Mis asi on/ 11. märts 2015 04:07
o
Onu Ruudi/ 11. märts 2015 02:20
Nende kinuvendade osa lepingu sõlmimisel on marginaalse tähtsusega. Praegu kirjutatakse lihtsalt alla Venemaa poolt esitatud nõudmiste paketile. Seega on leping sisuliselt sarnane selle soperdisega, mille järgi Eesti väidetavalt astus NSVLiitu ja mida käisid Moskvas alla kirjutamas mõnede, praeguste, sotside vanemad või vanavanemad.
t
Taavi teeb seda/ 11. märts 2015 08:13
mida tagatoast kästakse!
Vunts ja teised nn.suunajad on aga oma afääridega Venemaa oravate sõsarparteil , kenasti mune...pidi pihus!
t
Taevale/ 11. märts 2015 14:34
tänu,ma mõtlesin,et ma üksi nii arvan!!!
m
maali/ 10. märts 2015 23:54
no kes neis pildil olijatest julgeks seda ratifitseerimata jätta ?
s
SETUMAA OLI KORDADES SUUREM/ 11. märts 2015 11:34
VANAD EESTIAEGSED PIIRID TULEB KEHTESTADA, SIIS OLEKS KÕIK ÕIGE
<
10. märts 2015 23:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
Ivar/ 11. märts 2015 09:03
Meelis kas see on kontroll ,et palju on kommentaarumis kesikuid. Mul kama keda sa valid või ülistad.
i
Ivar/ 11. märts 2015 09:03
Meelis kas see on kontroll ,et palju on kommentaarumis kesikuid. Mul kama keda sa valid või ülistad.
k
'MEELIS/ 10. märts 2015 23:19

c
copy - paste/ 10. märts 2015 23:12
Aastal 2005 andis õiguskantsler Allar Jõks selge juriidilise hinnangu piirileppe asjus ja teatas Riigikogu väliskomisjonile oma seisukohtades, mida refereeriti ka meedias, järgmist: “Tartu rahulepingu jätkuvat rahvusvahelis-õiguslikku kehtivust ei saa lugeda iseenesestmõistetavaks. Kuna ratifitseerimisele kuuluvad piirilepingud Tartu rahulepingut ei nimeta, siis ei kohaldu neile automaatselt ka Rahvusvaheliste lepingute õiguse Viini konventsiooni artikkel 30 (”Ühes ja samas küsimuses järjestikku sõlmitud lepingute kohaldamine”). Riigikogu poolt antava selgituseta võib rahvusvaheliselt tekkida mulje, nagu oleks Eesti vabariik tacite nõustunud Vene Föderatsiooni seisukohaga, et Tartu rahuleping on oma kehtivuse juba varasemalt (1940. aastal) minetanud või 2005. aasta piirileping asendab ratifitseerimisel Tartu rahulepingu täies ulatuses, muutes viimase sisuliselt kehtetuks või unarusse langenuks.”
http://www.postimees.ee/890034/paet-seadustaks-sunnijargse-topeltkodakondsus
http://epl.delfi.ee/news/arvamus/ken-marti-vaher-kas-eesti-voiks-lubada-topeltkodakondsust.d?id=6626...
http://www.postimees.ee/2917923/sotsid-pooldavad-piiriaarsete-alade-muuki-voorriikide-kodanikele
http://www.postimees.ee/3038873/juskin-fsb-voib-karta-tahtsa-agendi-sissekukkumist-eestis#comments
http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/miks-ma-kardan-lihtsustatud-kodakondsuse-andmist-eestivenelastel-pole-vastutust-rahvusriigi-sailimise-ees-ja-nad-ei-tee-otsuseid-sellest-lahtuvalt.d?id=70070933
l
Lea/ 10. märts 2015 23:06
Piirileping on alla kirjutatud ja normaalne. Tuleks jätta Venemaa õrritamine ja hakata tegelema inimeste elatustseme tõstmisega.
o
Ott/ 10. märts 2015 23:04
Kõige tähtsam on see, mis saab meie riigist, vaesus süveneb kogu aeg.
t
tõsielust/ 10. märts 2015 22:52
Võimupartei parseldab Eesti territooriumi , mille tõttu Savisaar on Kremli agent.Eesti majanduskollapsist ja nirust riigikaitsest aga saab tähelepanu kõrvale juhtida Jaak Madisoni ründamisega
v
'MEELIS/ 10. märts 2015 22:40
K
t.metsale/ 10. märts 2015 22:15
Kas sa rumal inimene tõesti uskusid et peale valimisi midagi muutub.
i
inimkonnale/ 10. märts 2015 22:11
Tarkuse kasust ja kasutusest
27 Kes sõnades on tark, edutab iseennast,
ja mõistlik inimene meeldib suurtele isandatele.
28 Kes maad harib, teeb kõrgeks oma viljakuhilad,
ja kes suurtele isandatele meeldib, lepitab ülekohut.
29 Meelehea ja kingitused pimestavad tarkade silmi
ja takistavad manitsust otsekui suukorv suu ees.
30 Peidetud tarkus ja nähtamatu varandus -
mis kasu on neist mõlemast?
31 Pigem inimene, kes varjab rumalust,
kui inimene, kes varjab tarkust.
k
KIVIMEES/ 10. märts 2015 22:05
EKS KÜSIGU KOHVRILT ,TEMA TEAB HÄSTI !

m
ma ei saa/ 10. märts 2015 21:58
Aru, kuidas see ukraina sündmuste valguses üldse kõne alla tulla saab
<
10. märts 2015 21:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
ruuttu restarti/ 10. märts 2015 21:32
kuzzer on kokku jooksnud
e
ei piirilepingule/ 10. märts 2015 21:28
kuna putini venemaa ei pea lepinguid millekski siis pole mõtet reeturlikku piirilepingut sõlmida, seda lepingut hakkab vene propaganda kasutama Krimmi okupeerimise legaliseerimiseks kuna üks EU riik ju tunnistab vene piire
m
10. märts 2015 21:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
vaene kuzzer, no ei saa vaevast lahti/ 10. märts 2015 21:26
see kesik onaneerib savika pildi peale
a
10. märts 2015 21:20
ajalugu kordub... nagu 1939. vene vägede asemel on nato omad - putini rohelised järelikult.
y
yll/ 10. märts 2015 21:05
tühja sellest piirist kui igaüks võib käed üleval sisse jalutada ja ASÜL hüüda.
i
Iroonman./ 10. märts 2015 20:54
Putin tahab kähku piirileppega ühele poole saada sest mudu äi tiia kusmaalt Eestimaa algab kui tankidele komando anna, et "vperiot v Estoniju" piir peab ikke selge olema ja võsast tuleb kah lagedaks teha mudu Putin eksib veel ära kah.
t
T.Mets/ 10. märts 2015 20:42
Aga mis saab Eesti madalatest palkadest.

<
10. märts 2015 19:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Minu/ 10. märts 2015 20:15
pärast hääleta,kelle poolt tahad aga ära tee Keskerakonda vastikuks ja mine ravile,soojalt soovitan!!!
h
10. märts 2015 19:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
10. märts 2015 19:45
Et sul ka ühtegi vaba päeva ei ole.
r
Radist/ 10. märts 2015 19:14
Huvitav, et Eesti Reformierakond tahab ratifitseerida lõpetamata piirilepet kiiresti ja ühepoolselt, kuigi Venemaa peab seda võsastunud ala vaid naeruväärseks kontrolljooneks.
k
Kaua võib?/ 10. märts 2015 19:11
Eestile kahjulik piirileping, hunnikus kilekotiraha. Millal selle telgitagused v'lja tulevad???
i
ikka edasi varstamiste lainel/ 10. märts 2015 18:59
kuidas saak ikka PIMEDAT raha siia asinna kantida..= varastada. Vaadake parem ,mis saab eestimna rahvast ja lastest kui see värdrõivas teise lapse tulumaksu tagastust plaanib kaotada-.LOodan, et põleb põrgus kiõige selle halva eest, mis ta eestlastele teeb.
L
☆Ⓐ☆/ 10. märts 2015 18:45
Lööge või maha, aga mul on sellest kollasest pasast juba nii kõrini! Istugu opositsioonis, mitte ärgu tuuseldagu tähtsalt riigi kallal. Mõttetu! Jälle virelemist järgmised 4 aastat või? Kes need rehvid ometi valis?
k
kes kes ITmehed ikka itimehed/ 10. märts 2015 19:00
sama nagi granici loto"võidud" selleks on itimehed arvutisütseemid välja timminud.
e
e-orav/ 11. märts 2015 02:11
m
mats/ 19. märts 2015 20:25
lähme kõik toompeale ja saadame nad riigist välja

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee