Maailm

Vene propagandavideo: "Jah, ma olen okupant, ja ma olen väsinud vabandamisest..."

Õhtuleht.ee, 9. märts 2015 10:05

141 KOMMENTAARI

q
Q/ 13. märts 2015 21:37
Kui eestil oleks selline riigipea kui Putin siis ei peaks ta Ameerika kommi? onusi abiks kutsuma vaid saaks ise oma riigi kaitstud ja ei peaks ka eestlased voorsil Potte pesema vaid hariksid eestimaa pinda.Ja palga tase venemaal palju parem kui eestis,mis ronite venemaale odavat kytet ja kauppa tooma.Igas rahvuses on pooled arukad ja pooled aruvabad mis teha .
x
xvbnj/ 10. märts 2015 19:25
Vallutatud aladel oli hea äri ajada, aga pärast NSV kokkukukkumist on hea näpuga näidata, et teised süüdi.
Korralik propaganda.
v
Venelased/ 10. märts 2015 13:19
ongi eestis okupandid,kes ei tohiks siin üldse olla.Rahvusvaheline õigus keelab okupeeritava riigi territooriumile võõraid asustada ja seega ei tohiks okupantide järeltulijad üldse legaalselt siin viibida.Venemaa ei ole kunagi täitnud ühtki lepingut ku see neile lausa kasulik ei ole ning nendega ei ole üldse mõtet mingeid lepinguid sõlmidagi.Nad väidavad näiteks meie riigi ühe aluslepingu-Tartu rahu kohta,et aeg on edasi läinud ja seda enam täita ei saavat.Mulle isiklikult mõjus nende reklaam just nende soovitust vastupidiselt ja ei pane mind kunagi nendesse sõbralikult suhtuma.Mul on ajalooline mälu,mis sigadusi nad kõik korda saatnud on!
v
Venelased re/ 13. märts 2015 22:04
Karta, karta! Varsti mina, vene okupant, tulen ja okuperin sind täielikult)))
t
tony/ 10. märts 2015 09:08
kuigi räige propaganda on tekstis tõetera sees
s
SINA SITANOKKIJA/ 10. märts 2015 13:13
POLE MINGI OKUPANT. ÕIGE MAAILMA OKUPANT ON USA, KES OKUPEERIB VARSTI KA SINU. MEIEGA ON SEE JUBA JUHTUNUD
e
10. märts 2015 14:08
Enne USA, kui mädanev venemaa. Tundub, et sa ahv ei ole nõuka aega eriti palju näinud. Ehitagu müür endale ümber. Aga kuna nad seda ei tee, siis võikski keegi neid mätasse tampida. Meie üks neist jagu ei saa.
s
Sõnade autor/ 11. märts 2015 10:56
on "Postimehe" ajakirjanik Narvast. See näitab selgelt Narva venelaste suhtumist Eestisse ja arvata võib, mis nende ajudes toimub.
m
mutt/ 10. märts 2015 08:06
pole küll kordagi kuulnud ,et keegi nendest oleks vabandanud
t
to venelane/ 9. märts 2015 23:53
v
Venelane armastab/ 9. märts 2015 22:23
rahu? Wikipediast võib lugeda mitmes sõjalises konfliktis osales NLiit oma eksistentsi ca 70 aasta jooksul ja mitmes tema järglane Venemaa. Suur osa neist konfliktidest on tema algatatud (Poola sõda möödunud sajandi 20tel, Talvesõda, Berliin 53, Ungari 56, Praha 68, edasi Afganistan, Tsetsheenia jne jne) Seega rahu armastab ta ainult seal, kuhu suvilaid tahab osta, Nizzas, Lõuna Soomes jne. Et keegi tema õuele ometi lärmama ei tule
s
SÄGA/ 9. märts 2015 20:56
NO NII nüüd kus ollakse tunnistanud okupatsiooni ja ollakse väsinud vabandamast ehk oleks aeg kompenseerida kannatanutele nagu Saksamaa tegi...
Ja kohalikud teisitimõtlejad-kultuuritoojad peaksid õhu välja laskma.
r
10. märts 2015 14:17
Russ oskab ainult lõhkuda ja lagastada. Ei see maksa midagi. Vaanja jääb vaanjaks!
L
// 13. märts 2015 22:12
Loomulikult, sul on õigus. Paljud asjad, mis olid Vankal Eestis 50 aastad tagasi ehitatud, siiamaani kasutusel remondita. Tee õigeid ja objektiivseid järeldusi!

s
Suuga/ 9. märts 2015 20:55
Suure linna.....käega kärpsesit....Nii näeb välja teie kogu ruzza,teremok vajub kohe wcpotti.
s
Suuga/ 9. märts 2015 20:55
Suure linna.....käega kärpsesit....Nii näeb välja teie kogu ruzza,teremok vajub kohe wcpotti.
m
ma/ 9. märts 2015 20:48
Olen eestlane ja ma ei kannata vimgumist,valetamist ja te ei tea kellega teil sõdid tuleb.peale okupantide lahkumist oskab eestis isegi naine relva käsitleda.
m
ma/ 9. märts 2015 20:48
Olen eestlane ja ma ei kannata vimgumist,valetamist ja te ei tea kellega teil sõdid tuleb.peale okupantide lahkumist oskab eestis isegi naine relva käsitleda.
v
venelane/ 9. märts 2015 20:43
Okupeerimine tähendab midagi muud minu teades..umbes nii,et kui tungid võõrasse riiki,ja ei jäta selle riigi elavale rahvale võimalust okupeerimise ajal elamist,töö tegemist,ökonoomika kasvamist !! okupeerimine tähendab enamvähem vangi minek!! aga siin eestis kõik elasid nii kui kunnid,ei ole nõus ?
T
!!/ 9. märts 2015 21:54
Tee endale selgeks põhimõisted nagu okupeerimine ja okupatsioon ning annekteerimine ja annektsioon. Loe näiteks rahvusvahelise õiguse alast kirjandust.
t
to seda et/ 10. märts 2015 00:36
Pullisitt või mitte, see on omaette küsimus. Sina aga tee endale kõigepealt selgeks vastavad terminid ning mõisted, kui kommentaariumis midagi seletada tahad. Muidu kukub nii välja, et räägid saapast, kuid nimetad hoopiski sukka või sokki, kui piltlikult väljenduda.
P.S. Moskva ei ole siiski veel mitte see "kõik", kuigi mõned putinlased seda ehk sooviksidki.
v
venelane/ 9. märts 2015 20:43
Okupeerimine tähendab midagi muud minu teades..umbes nii,et kui tungid võõrasse riiki,ja ei jäta selle riigi elavale rahvale võimalust okupeerimise ajal elamist,töö tegemist,ökonoomika kasvamist !! okupeerimine tähendab enamvähem vangi minek!! aga siin eestis kõik elasid nii kui kunnid,ei ole nõus ?
t
toa/ 9. märts 2015 20:34
väsinud vabandamast? Nad pole isegi tunnistanud okupeerimist, vabandamisest ja väsimusest rääkimata
a
Asi selge/ 9. märts 2015 18:39
K
!!/ 9. märts 2015 21:58
Kui siseriiklikult kõik lörri läheb on üks vana kindel äraproovitud retsept: üks väike võidukas sõda! Mis toob kaasa patriotismipuhangu, pummpeade hurraakisa, tõstab juhid geeniuse- ja kangelasestaatusesse ning silub ära kõik pahameele defitsiidi, hindade ja elatustaseme valdkonnast.

k
kass/ 9. märts 2015 17:42
m
M.M./ 9. märts 2015 18:58
Kuule naiivik...kui see "koomika" sinu omaksed hukkab ja sinusuguse jobu kuhugi siberisse mädanema viib..!Tahaks näha kui lõbus sul siis on...koomik.
s
See on/ 9. märts 2015 17:21
Putini vastus ERR korrespondent Astrid Kannelile Moskvas pressikonverentsil.
p
pluto/ 9. märts 2015 17:14
s.i.t.t.a te sõdida oskate, ainult massiga tormate väiksema riigi vastu, siis on inimkaotused 5 korda suuremad kui vastastel. väike soome oleks ka teile peaaegu nahapeale andnud. tahaks näha kuidas te mõne suurriigi vastu sõdite, aga seda te ei julge kunagi, ainult väikseid olete kõvad kiusama!
s
9. märts 2015 17:06
selle 20 aasta jooksul tegi euroopa rekordi okupeerimisega, balti riigid kiidavad seda heaks eestlased on harjunud astuda nende saama rehede peal, vene okupatsioonil vähemad tööd oli aga nüüd on euro komuniism fasihistiliku rezim
M
?/ 9. märts 2015 17:56
Mis on selle segase mulina mõte?Vahest täpsustad? Ilmselt pole eesti keel su emakeel või napib haridust?
o
oh ja/ 9. märts 2015 15:46
kahjuks näib, et seda mida ei suutnud teha ükski okupant meite rahvaga tegi ära oma eesti eliit paarikümne aastaga
https://www.youtube.com/watch?v=VYBtWa8lHQ8
1
15:46, 9. märts 2015-le/ 9. märts 2015 15:55
Kas meid on Siberisse saadetud? Kas meie eliit on tapetud? Ükski okupant pole nagu midagi erilist teinudki? Sa ikka mõtle, mida sa suust välja ajad, inimene.
n
No jah.../ 9. märts 2015 17:09
Ega siis ainult vangla ja surma eest ei pögeneta, inimväärne elu on kah midagi väärt. Näljas ja paljas ei taha keegi kusagil olla,ei Siberis ega Maarjamaal!
r
rashomon/ 9. märts 2015 15:37
Jah, ma olen fašist ja ma olen väsinud vabandamast!
n
9. märts 2015 15:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
K
!!!/ 9. märts 2015 16:16
Kahjuks on uhke üksindus luksus, mida väikeriigid kaasaja maailmas enam endale lubada ei saa. Kui ei vali poolt ise, siis võetakse juba luba küsimata. Kui sa ei taha USA abi, paneb Putin meile käpa peale. Tema ju lausa külje all, märksa lähemal kui jänkid.
j
JUSS/ 9. märts 2015 14:29
Venemaa pole kellegi ees veel vabandama hakanudki. On aina laianud oma väidetavate "päästmistega". Vaat kui mitu korda Saksamaa on Iisraeli ees vabandanud, kui mitukümmend või enamgi miljardit sinna kompensatsioone kühveldanud. Aga Venemaa? Laiab ikka edasi.
M
!!!/ 9. märts 2015 14:46
Mis vabandamist? Pigem nõuab ikka nabritelt enda austamist ning allaandmist. Ikka tüüpilise passatski viisi. Et kui sa mind ei austa ega kummarda, siis saad vastu tatti!

M
!!!/ 9. märts 2015 14:25
Meile tõi lubjaviltidega ning puhvaikas okupant oma sõnul nii kirjaoskuse kui ka kultuuri.
Nõuka ajal sattusin kord Rocca Al Maresse. Parajasti oli seal üks Venemaa ekskursioon. Venelsest giid näitas neile vanu rehetaresid ning seletas - vaat nii elasid eestlased kuni 1940.a. Seejärel viipas Õismäe tornidele ja ütles - vaat selle andime ning ehitasime neile meie!
o
9. märts 2015 14:51
Oli tasuta kooliharidus ja riik andis ka tasuta elamispinna.Arstiabi oli tasuta.Tööd oli jalaga segada.Toiduainete ja riietega olid lood keerulisemad.Samas keegi nälga ei surnud ja ihualati ringi ei käinud.
Nö esimese EV ajal elaski enamus Eesti rahvast, ehk siis maaelanikud sellistes taredes, nagu Vabaõhumuuseumis vaatamiseks on.Linnas elasid töölised üürikorterites.Kirjaoskust ei peetud ega peetagi kapitalistlikus ühiskonnas töölisklassi prioriteediks.Seda nii aastal 1930 kui 2015.Mida vähem pärisori loeb, seda vähem teab ja oskab peremehele vastu hakata.
v
või nii/ 9. märts 2015 15:05
sel ajal elasidki suuremjagu eestlasi maal. Nagu ka tsaari ajal.
j
JUSS/ 9. märts 2015 15:17
Poliitikud, kus te olete? Auuuu, siia-a-a-a! Siin keegi ülistab sotsialismisaavutusi!
Alles äsja te kõik üheskoos ja üksmeelselt tümitasite Madisoni, kui too söandas öelda, et Sõjaeelsel Saksamaal lihtsate sakslaste elujärg Hitleri ajal paranes. Sõimasite fašistiks, natsiks j.n.e.
Siin nüüd üks NSVL ülistaja kah laiutab. Tulge nüüd teda kah tümitama, küüditajaks ja KGB-iidiks sõimama. Sest nii nõuka režiim kui ka Hitleri oma olid ju kasikvennad. Kui mõistate hukka ühte, siis peate seda ju ka teisega tegema.
a
9. märts 2015 15:22
aga ka Venemaal elasid inimesed 1920-ndatel-30-ndatel muldpõrandatega taredes või linnades ülerahvastatud kommunaalkorterites Tasuta kooliharidus on muide ka praegu, tasuta elamispinna andmist tundsid omal nahal kõik sel ajal elanud inimesed - eestlastel oli võimalus vaid ise kooperatiivkorterid ehitada. Tasuta elamise said väga vähesed. Arstiabi oli tasuta, ja Eestis oli see väga hea võrreldes kogu laia Nõukogude Liiduga. Kuid kas tõesti on meelest läinud kõikvõimalike elementaarsete meditsiinitarvete puudus? Kommentaatoril on ilmselgelt mäluauk ja ülemütologiseeritud mälestus kaunist nõukogude ajast. Kogu Euroopa ja maailma arengus oli enne ja pärast II maailmasõda väga palju erinev.
t
to 14.51/ 9. märts 2015 15:27
Kust oblastist sina tulid? Eestis saavutati 100% kirjaoskus juba XIX saj. lõpul, tsaari ajal, esimesena Vene impeeriumi territooriumil. NSVL asus oma kirjaoskamatust likvideerima aga alles 30-ndatel.
Eesti Vabariigis kehtis tasutaja kohustuslik 6 klassiline haridus.Gümnaasiumis oli muidugi õppemaks. Ja sõjakooli võeti vaid gümnaasiumi lõpetanuid. Aga samal ajal NSVL-s? Keskkoolides seati samui sisse õppemaks. Ja suurem osa vastsetest punaarmee ohvitseride kaadrist olid 4 klassilise külakooli haridusega. Näiteks seletas üks selline poliitohvitser pärast Eesti okupeerimist haritud eesti sõduritele ja ohvitseridele tõsimeeli. et põhjanabal on 70 kraadi külma, lõunapoolusel samas aga 70 kraadi kuuma.
k
9. märts 2015 15:52
Kui loll võib ikka inimene olla, kui kirjutab mingist 100 % kirjaoskusest 19 saj.eestis...
Punaarmee 4 klassilise haridusega seersante ei maksa segi ajada Kõrgema Sõjakooli lõpetanutega.Poliitohvitserid on igas ühiskonnakorras ajupestud puupead, kellel fooliumist müts ja seemned alati võtta on.
m
mats/ 9. märts 2015 16:27
Lojus, sa ei tea mis häärbereid eesti ajal ehtati, Vabadussõja sõjameestele anti talud ja ehitati koolid jne. Peressaare, Lepplaane jne
t
to 15.52/ 9. märts 2015 16:31
Kahju, kui inimesed midagi asjalikumat ei loe, kui nende haridus, mida nad ise nii kõrgelt hindavad, piirdub ainult ENSV aegsete ajalooõpikutega. XIX saj. lõpuks olid küla- ning kihelkonnakoolide võrk üle terve Eesti. Õppisid isegi taluteenijate ja saunameeste lapsed. Vähemalt lugemisoskuse omandamiseni. Kes lugeda ei osanud, seda ei lasknud köstrid ja kirikuõpetajad leeri, järelikult ei saanud nad ka abielluda. Stiimul!
NSVL Kõrgema Sõjakooli lõpetanutel võis ju haridust ollagi, kuid kui paljud siis selle lõpetasid? Vahest eh 10% või veelgi vähem? 30-ndate lõpus punaarmee mitmekordseks kasvatamisel sai nooreleitnand tärni ka vähem kui aasta kestnud kursustelt ja vastu võtmiseks pisas ka 4-klassist ( kui ei usu, loe Venemaa ajaloolaste teoseid!) Muuseas, gümnaaiumiharidust ei olnud isegi mitte suurel "sõjageeniusel " ŽUKOVIL. Ka tema üldharidus oli poolik ja ohvitseride kooli polnud ta nuusutanudki. Kogu tema sõjaline eriharidus piirdus vaid Esimese maaimasõja aegse ratsaväeallohvitsride kiirkursusega.
t
to 14:51/ 9. märts 2015 20:53
No eks mine siis Venemaale elama. Venemaa on küll suur riik kuid elu on seal palju kehvem kui meil. Ära räägi mingist nõuka ajast. Siis olid ka teised riigid rikkamad ja sai kõike tasuta. Tänapäeva maailmas on olukord selline ja meil Eestis pole siin hädaldada midagi. Ole ise mees otsi endale töö. Nõuka ajal oli jah lihtne. Võisid olla laisk, saamatu ja loru mees aga riik pakkus sulle kõike tasuta. Tänapäeval kui oled loru siis ei taha sind ka mitte üks naine.
1
9. märts 2015 23:24
1934 a. rahvaloenduse kogumikus on kirjaoskajaid 83 prot. selgitusena kirjas, et seoses eakate inimeste suremisega kirjaoskajate arv suureneb pidevalt. kesk ja kõrgharidusega 8 prot
k
10. märts 2015 09:39
Kahjuks nüüd on Lobjakate,Kasekampide,Suutroppide ja reformiliidrite suud lukus,ehk ajavadki õiget juttu seal venemaal.VOt sellestmina enam aru ei saa,mis selle kommunismusega meil õieti nagu on.Rahvas teab,mis sellest arvata,arvamusliidrid mitte,kummaline ühiskond.Kurvaks teebsee kahepalgelisus,Madisoni lööme risti ja põiki,kommunism õitseb vapralt südameis.
j
ja mis see meile toodud DEMOKRAATIA siis parem on/ 9. märts 2015 14:15
kommentaarides võid vaid reformi kiita, neegreid ei tohi mustata, Ärma vargusi peab austama...pole siin midagi paremat, hullem veel...
a
9. märts 2015 14:29
autorollatamine jäi sul nimetamatta
n
natsipropaganda küll/ 9. märts 2015 14:07
aga keskerakond kiidab ja toetab
e
Eestlane/ 9. märts 2015 13:39
Venelane oskab enda üle naerda ja näitab teistele rahvustele nende koha kätte :)
o
Ometi / 9. märts 2015 13:36
nad ise tunnistavad, et on igal pool okupandid. Miks nad seda õitsengut oma riiki ei tahtnud ehitada? Miks surutakse seda nn õitsengut teistele vägisi peale? KALLID OKUPANDID, PALUN VIIGE SIIT SEE ÕITSENG KA NÜÜD LÕPUKS OMA KODUMAALE. Ka venemaa vajaks õitsengut - kaua ta seal vireleb. Minge ometi siis neile appi - te ju pidavat oskama õitsengut luua! Meile siin okupante pole vaja - võin ühe-otsa piletiraha jaoks sponsorite leidmisega aidata.
t
Täpselt/ 9. märts 2015 16:28
Puudu jäi see enesekiitus, et ehitasime teile reoveepuhastusjaamad ja see võttis nii võhmale, et omale ei suutnud neid enam ehitada ja ei jaksa enam juba mitukümmend aastat omale uusi reoveepuhastusjaamu ehitada.
s
Selline ongi.../ 9. märts 2015 13:29
a
aga/ 9. märts 2015 13:05
https://www.youtube.com/watch?v=IlowQcdaUVM silmamoondajate tegevusplaan...aga meil ei lähe see läbi...

k
kohalik/ 9. märts 2015 13:01
Tüüpiline vene okupant, kiitleb ja ähvardab. Miks siis vene praegu ei õitse, kui vene okupandid teistele ,,õitsengu" viisid? Kui täitanud vene okupandid Eestisse tulid, nägid nad esimest korda veega wc-ed.
e
EKRE valija!/ 9. märts 2015 13:09
Vaadake mis refipartei teeb!
a
Aga/ 9. märts 2015 13:42
Aga sakslastel oli 1941. aastal plaan kuidas sõja võitmise korral Eesti kohalikest elanikest tühjaks teha (Volga taha saata) ja Saksamaalt õige aaria tõug siia tuua.
o
9. märts 2015 14:28
oleks plaan täide viidud, siis oleks meil palju rohkem maad kui praegu ja me oleksime palju rikkamad ;)
s
Siis/ 9. märts 2015 14:54
Siis oleks eestlased olnud tšuktši sulased :)
E
14:54, 9. märts 2015-le/ 9. märts 2015 15:59
Ei tea midagi. Kui vaadata "Meie aasta Siberis",kus lastele taheti vene keel selgeks õpetada,siis lapsed hakkasid hoopis venelastele eesti keelt õpetama..:D
j
jalkafänn/ 9. märts 2015 17:17
Mu vanaema ikka räägib kuidas venelased pidasid öösärke peokleitideks :D
t
to jalkafänn/ 9. märts 2015 20:35
Seda pulli sai vel 80 ndatel näha - tulid need mamuljad pärnus bussi pealt maha ( tulid tallinnast kuhu tulid rongiga pärapõrgust ) , käes võrkkott ja seljas vatjofka - paari päeva pärast võis neid näha patseerimas tolleaegsel kalevi tänaval toasussides ja öösärkides ja küsisid teineteise käest : a sto ani smejutsa ? Teatri juures oli tol ajal üks kotipood , kus põhiartikliks olid kohvrid - mamuljad ostsid neid ikka 4-5 tükki ja ostid kokku igasugu kila kola
b
Bla/ 9. märts 2015 12:55
Arenenud riigid on oma mõtlemisega nii kaugele jõudnud, et väiksemale liiga tegemine on taunitav. Venemaa jõuab selle järelduseni ehk 200a pärast.
l
9. märts 2015 14:27
s
Sa oled äärmuse üks ots/ 9. märts 2015 16:06
ei tule rahu enne kui ei mõista, et ka sinu tee on hukatus.
k
kultuuri tõid ka meile / 9. märts 2015 12:51
unustati lisada! endil on maailma suurim riik, aga ennast toita nad ei oska, keegi teine peab neile ikka söögi lauale tooma!
t
tegelik põhjus/ 9. märts 2015 21:08
On ikka siin jah. Kui Suurel Venemaal häda käes siis üritatakse vana impeerium taastada. Ja eks ikka selleks et meie neile toidu lauale tooks. Venemaa on ikka väga alla käinud. Enda rahva päästmiseks võetakse jõuga teised riigid kelle kodanikud peavad neid toitma. Selline on siis tegelik põhjus aga mitte üks ajakirjanik ei julge seda mainida. Isegi Putinil hakkab häbi kui tegelik põhjus avastatakse.
k
käopoliitika/ 9. märts 2015 12:39
oma mune võõrasse pessa sokutada
k
käopoliitika/ 9. märts 2015 12:39
oma mune võõrasse pessa sokutada
A
./ 9. märts 2015 12:17
Aga see on kõige ehtsam kremli vene natsipropaganda . Kuna uhkustada pole absoluutselt MITTE MILLEGIGA , siis hakatakse oma kuritegusid valedega õigustama ja ajaloo võltsimisega püütakse oma mineviku tegusid näidata hoopis teises valguses . Kirjaoskamatu venelane ei väsi karjumast , et nemad tõid kirjaoskuse .
<
9. märts 2015 12:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä
Ära plära ja laima!/ 9. märts 2015 12:25
Räägi ikka soome paksmagudest ja inglise poissmeestest!

j
jah 11.35/ 9. märts 2015 12:06
kes seda siis ei tea, et kannad rusikat taskus ja ootad omasid, see ju selge nagu aamen kirikus.
j
jah 11.35/ 9. märts 2015 12:06
kes seda siis ei tea, et kannad rusikat taskus ja ootad omasid, see ju selge nagu aamen kirikus.
n
9. märts 2015 11:40
No eestis oli elu esimese EV ajal ikka palju parem, kui okupantide tulles. Kõik oli meil olemas ja kasutada saime ISE. Need tehased mis nõuka ajal tehti olid koledad ja tootsid peamiselt venemaale. Ühtegi põhjust tänulik olla küll ei näe.
b
Bull/ 9. märts 2015 11:38
Ootame järgmist videot Venemaalt teemaga "Jah, olen pedofiil, ent olen väsinud vabandamast", kus erutusest värisev meeshääl teatab et jah, olen pedofiil, aga selle eest laste vastu väga hea ja alati neile oma rahanatukese eest kommi ostnud...
e
Eks/ 9. märts 2015 12:02
igaüks mõtleb ikka oma rikutuse tasemel. Näljane räägib ikka leivast.
K
?/ 9. märts 2015 12:12
Kas sa Eks hakkasid juba mõtlema?
1
12.02/ 10. märts 2015 09:54
Need Eksid ju ootavad ameerikalikku multi-kulti saabumist,millega on alustatud juba.Ainult nemad ja maailm,mille poolest nad venelastest paremad on?Jõuga peale,propaganda kõikvõimalikul moel abiks.
j
jah/ 9. märts 2015 11:35
olid head ajad! kahjuks enam ei ole aga loodama comebacky varsti
"
@jah/ 9. märts 2015 18:21
"comebacky" on sul Venes olemas, hakka astuma.
e
enrik/ 9. märts 2015 11:21
Venelastelt klipp andekas nagu alati, kuid ootaksin järge, kus "Mina, okupant…" loetleb samasuguse vaprusest väriseva häälega üles okupantide poolt hävitatud rahvad (Vene Föderatsioonis), Gulagi surmalaagrite võrgustiku, venestamise 'Generalplan Ost' plaani, NKVD-KGB nuhkimissüsteemi ja looduse totaalse lägastamise 'saavutused'.
m
mh/ 9. märts 2015 19:45
Sellele sonimisele ongi juba väga hea vastus tehtud, ilmselt ukrainlaste poolt.
j
jah/ 9. märts 2015 11:15
Lõpuks ometi nimetavad nad end õige nimega - alguseks piisab!!

m
Mäletame/ 9. märts 2015 11:15
Millal vabandati, kes vabandas?
z
ziidiuss/ 9. märts 2015 16:03
No kui Astrid KANNEL küsis Putinilt selle vabandamise kohta,siis nägite,mis vastati? Et aitab sellest,et "ma ütlen, Ribbentropi pakt polnud õige asi". Ja kõik. Ja ta lisas,et sellest lausest aitab aegade lõpuni!
l
lõpuks/ 9. märts 2015 11:13
Lõpuks ometi nimetavad nad end õige nimega-asi seegi!!
e
erki/ 9. märts 2015 11:07
No miks okupant siis omal maal tehaseid ei ehita?
s
Serra/ 9. märts 2015 11:56
Mis tehaseid? Neid kõverike, millest osad veel lammutamata? Suurim tehas Tallinnas NSVL-i ajal Dvigatel. Mida head seal toodeti? Rämpsu, mida Eesti ei vajanud. Kuid kuhu veeti hordide kaupa Vene koloniste. Enne sõda toodeti seal reisi ja transpordilennukeid. Punane Ret (Philips EV ajal) suutis 10 aasta jooksul välja lasta ühe radioola. Väljaarenematta poolinimeste jaoks oli see suur saavutus. Mida Philips suudab, on vist kõigile teada. Nii juhtus enamus EV aegse tööstusega.
r
röhh röhh/ 9. märts 2015 12:08
tema telekaid igatahes ei osta,jamad
n
.../ 9. märts 2015 12:40
no vene rekorditest igatahes ju etemad olid :P tookord..aeg ju edasi läinud
k
kuule Serra/ 9. märts 2015 13:12
...igatahes Punase Reti koha pealt.....oled täieline idioot! Ilmekas näide kuidas poliitika inimese lolliks peast võib ajada! Täpselt sama kui hr Suutropp meie rukkilille fashistlikuks elemendiks liigitas! Reti koha pealt sa lausa ju VALETAD!
s
Serra/ 9. märts 2015 13:48
Mida na valetasin? Mind saadeti Vene okupatsiooni ajal koolist sinna Punasesse RET-i praktikale.
s
Serra/ 9. märts 2015 13:52
Üks sõimas siin mind valetajaks. Vene okupatsiooni ajal saadeti mind Punasesse RET-i praktikale.
j
9. märts 2015 14:24
jep, lg pesumasinatega sama värk, haha
l
Lass/ 9. märts 2015 15:08
Seda jura oli vene ajal pidevalt ümber ehitada, et soome ULL bändi kuulata! Mitte koera hänna alla ei kõlvanud see toodang. Ja siis veel lisablokke vaja, et Ameerika Häält saaks paremini kuulata!
m
Mõtlik/ 9. märts 2015 10:58
Terrorist ei vabanda kunagi oma kuritegude eest! Rahvaste vangla on kommunism!
j
Jah,/ 9. märts 2015 11:04
pole veel kuulnud,et keegi oleks vabandanud oma okupandiks olemise eest,pigem ollakse ikka vabastajad!
x
x/ 9. märts 2015 10:55
Sellist haisvat okset ei hakka vaatamagi.
k
Küüditatu poeg/ 9. märts 2015 10:55
Sa oledki okupant ja palun katsu selle mõistmisega ära harjuda
v
vabandusest vähe abi,/ 9. märts 2015 10:55
mine lihtsalt OMA PÄRISKOJU tagasi.
p
PARISKODU?!/ 9. märts 2015 12:13
KUS KOHVER SEAL KODU. Ja vabandamiseks pole aega (NII PALJU ON "head teha" UMBER KOHVRI)
m
9. märts 2015 10:54
Milleks, oh MILLEKS sellist sodi ajalehes avaldada?

a
aa/ 9. märts 2015 10:40
Jah, ma olen Baltimaade põliselanik ja ma olen väsinud kuulmast enda kohta venelaste suust fashist!
l
Lihtsalt/ 9. märts 2015 11:09
need ongi venelaste silmis fašistid,kes nende rahvust jäägitult ei armasta vaid oma rahvust tähtsamaks peab!
m
Mind/ 9. märts 2015 12:05
ei ole küll keegi fashistiks nimetanud, kuigi suhtlen päris palju venelastega.
k
9. märts 2015 14:18
kohalikud noored seda tavaliselt ei teegi, see rohkem nagu penskarite väljend, kes kohalikku keelt ei taha mõista ja arvavad, et nendel on igas asjas õigus
r
roosad prillid/ 9. märts 2015 16:27
noored venelased on täpselt samasugused vene marurahvuslased,pole mitte millimeetritki etemad.valdav enamus neist.
derzhaava on neile kõigile emapiimaga kaasa antud ja sinna pole midagi parata.
neist ei saa ealeski Eesti orgaanilist osa.võõrliigiks jääb.
p
pontius/ 9. märts 2015 20:20
noh okupant ela oma kodus ja ära topi ennast sinna, kus sind ei taheta !!!
k
kippar/ 9. märts 2015 10:40
v
Võib/ 9. märts 2015 11:13
julgelt tõmmata võrdusmärgi nende ja massoonide poliitikale,käekiri on üpriski sarnane!
s
selline/ 9. märts 2015 10:37
On vist ainus rahvus ilmas kellel pole au ega habitunnet. Valetamises toesti maailmameister. Jah tegite kyll okupatsiooni ajal. Kui juba peremeesteks ennast pidasite siis hakkas lagastamine pihta.tööd olid enamsti ligadi- logadi tehtud ja kõik mis käes see maha.ropendamine ja viinavõtmine sai elunormiks...jah muidugi. Kui poleks neid ei oleks keegi elada odanud. Nad ju oma sonul toid ku kirjaoskuse ja kultuuri...
e
Ei/ 9. märts 2015 12:08
no muidugi, präegused eesti noored ei ropenda ja on väga kultuursed.
k
9. märts 2015 14:15
kõik saab alguse kodusest kasvatusest, väga lihtne ju
a
Alar1/ 9. märts 2015 10:34
Parodeerin: Jah, ma olen inimröövija ja vägistaja. Jah, ma röövisin need naised kümme aastat tagasi ja vägistan neid sellest ajast saadik. Ma olen väsinud vabandamisest. Aga tänu minule on neil uus voodi, voodilinad ja söök! Kas pole sarnane jaburdus? Röövellik Venemaa leiab ikka, et ta on hoopis "vabastaja" ja "heategija".
v
Vähemalt/ 9. märts 2015 11:17
sel teemal paned õieti,ime,et Savisaart ja Keskerakonda polnud mainitud
n
9. märts 2015 14:14
need ju niiiii väikesed tegijad väikesest riigis, nii et mõttetu mainida ;)
t
10. märts 2015 10:07
Toh oh Alar,mis nüüd,kas vahepeal koidab ka õigeid asju?Aga oma rahva üksteise fašistideks tembeldamine on nagu OK??Madisoni ja kooseluseaduse vastasus ja sõim omalmaal venemaaga oi kui sarnane.Kes pole meie poolt ,ongi vaenlane nr.1
n
9. märts 2015 10:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
EKREt valin!/ 9. märts 2015 10:49
Küll nemad löövad need amerikanossid meilt välja ja saame oma tõelised sõbrad tagasi.
q
qqq/ 9. märts 2015 10:55
Kes need tõelised sõbrad siis on?
e
EKREt valin!/ 9. märts 2015 11:02
Need kes ei laku ameriklaste , eurooplaste ja vabamüürlaste taldu!
a
ahah/ 9. märts 2015 12:42
et sisi need kes puutini taldu lakuvad, nagu sina, on etemad eks :))))
k
kremli troll/ 9. märts 2015 16:29
teeb ekre marki täis-ükski ekrelane ei aja sellist okset suust.
e
Ehk/ 9. märts 2015 12:10
tagastaks Ameerika onuke hõivatud maa samuti põliselanikele.
e
ei oska midagi teha sellega/ 9. märts 2015 16:07
Aga kas tead---nad ei taha!
r
Russisch kulturisch ???/ 9. märts 2015 10:24
A hulisch !!! Valetamises ja fantaseerimises on nad ületamatud, Nendega vaidlemine on kõige mõttetum aja raiskamine !!!
p
Piilupart Donald/ 9. märts 2015 13:45
Küüditamisest ei räägita midagi, huvitav...ju polnud tähtis asi.
j
9. märts 2015 14:13
ja ise olen veel uhke, et olen okupant ;)

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee