Maailm

Naine sünnitas oma geist pojale lapse

Õhtuleht.ee, 7. märts 2015, 17:49

119 KOMMENTAARI

i
Ilus../ 9. märts 2015, 08:49
Tõesti ilus lugu, kui inimesel oli lapse saamise soov ja võimalus teda kasvatada oli see väga õige otsus, noh on gei, kuid ta ei jaga oma koikut teise samasugusega, vat sellise variandi puhul muutub ka suhtumine geidesse.
n
nii/ 8. märts 2015, 20:16
ma ütlesin tülgastav, mis selles keelatud on, et eelmine komm kustutati. ma ei öelnud midagi valesti- selline käitumine(nagu siin loos jutt on) on väärastunud!!
M
....../ 8. märts 2015, 21:20
Mis moodi see väärastunud on?
i
inimene/ 8. märts 2015, 15:53
ma ei mõista, miks see inimesi niiväga häirib. inimesed ei vali ise oma seksuaalsust ning see mees leidis lihtsa lahenduse ikkagi lapse saamiseks. ja ega keegi teid seda artiklit lugema ei sundinud
m
mina/ 8. märts 2015, 17:03
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
h
8. märts 2015, 19:08
haigus on üks asi, aga ema piimaga sisse imetud kurjus on hopis muu
P
.........../ 8. märts 2015, 19:20
Peab ikka eriline idioot olema kui homod panna ühte patta pedofiilide ja muude fiilidega.
m
maeitea/ 8. märts 2015, 15:16
kus neid sotsiaaltädisid nii palju võtta?
J
......../ 8. märts 2015, 15:35
Ja miks neid sotsiaaltädisi vaja on?
m
mõtisklus/ 8. märts 2015, 12:47
Vaat selline meie tolerantsus siis ongi või mõistmine, kui lugeda kommentaare. Kui ema oleks surrogaatemaks oma tütrele, kes ei saa mingil meditsiinilisel põhjusel ise last ilmale tuua (emakas puudub, neerupuudulikkus vms haiguslik seisund, kus rasedus võiks ema elu ohta seada), siis pakun et 99% HARITUD inimestest mõistaksid ja 100% emadest oleks kõhklemata nõus aitama oma tütart ja kandma ilmale tema lapse, kui vanus vähegi lubab veel :) . Aga kui tegemist poja lapsega, algab mõnitamine, sõim, näpuga näitamine. Aga mis siis, kui poeg oleks hetero ja tema naine ei saaks last ilmale kanda meditsiinilistel põhjustel? Ka siis oleks enamik ämmasid nõus olema lapse ilmale kandjaks... Aga antud artikli loos oli kogu süü pojal selles, et ta pole hetero... aga isaks tahab ikka saada. Et nagu tema seksuaalne suunitlus võtaks temalt õiguse saada bioloogilisi lapsi... Sa näed ja sa ei mürista. Laps vajab ainult seda, et ta oleks oodatud, armastatud ja hoitud. Mina oleksin nõus olema vajadusel rõõmuga surrogaatemaks ja kandma ilma oma lapselapsi hoolimata oma laste seksuaalsest suunitlusest. Ja harimatutele - lapse geneetika määrab ära, kellelt saadakse spermatosoid ja munarakk :) . Surrogaatema tähendabki seda, et lapse kannab ilmale naine, kelle munarakku EI KASUTATUD ehk et antud loos oli ema lapsele sama palju sugulane kui oleks tema poja lapse ilmale kandnud "võõras" naine - vanaema.
t
Taibud/ 8. märts 2015, 14:48
Huvitav kuju,ise küsin ise vastan erinevate sihtkrupide eest.
m
Milleks inimesed tekitavad/ 8. märts 2015, 12:41
endale selliseid ebaeetilisi ja psühholoogilisi, et mitte öelda psühhiaatrilisi probleeme? Kui inimene loomulikul teel lapsi ei saa (meditsiinilised põhjused erinevad, aga samasooliste kooselud), siis miks mitte sellega lihtsalt rahule jääda. Andke lihtsalt asjal olla - kõik ei pea saama lapsi. Eriti äärmuslik näide on kirjas siinses uudises. Mul on sügavalt kahju sellest väikesest lapsest ja tõsi, nagu kirjutas üks eelpool kommenteerinu - varsti on nad üsna tõenäoliselt kõik psühhiaatrilise ravi all. Ja lapse käest ei saa ju küsida, kas ta tahab sellisesse maailma tulla või mitte - kogu elu on algusest peale rikutud! Samasoolised paarid võiksid sügavalt järele mõelda, kas nad ei võik lapsesaamise mõttes loobuda. Elagu omavahel koos ja otsustagu enda kui täiskasvanu eest, aga ärgu lapsi sellesse koosellu tekitagu. See on ebaeetiline ja rikub kahjuks laste elu.
m
mõtiskleja/ 8. märts 2015, 12:52
Antud hetkel mulle tundub, et sina vajaksid endas sallivuse kasvatamist :) Laste elu ei riku mitte sugugi kas homo või hetero lapsena ilmale tulnud, vaid HOOLIMATUS, VÄGIVALD, MITTEMÕISTMINE, OMA TAHTE PEALE SURUMINE, MITTEKUULAMINE ehk maakeeli ARMASTUSE PUUDUMINE, mis annaks turvatunde :)
e
8. märts 2015, 14:20
ei tea, sina oled psühiaater, seleta ise
"
8. märts 2015, 14:29
"Mul on sügavalt kahju sellest väikesest lapsest ja tõsi, nagu kirjutas üks eelpool kommenteerinu - varsti on nad üsna tõenäoliselt kõik psühhiaatrilise ravi all. "
__
Sellele lausele tuginedes järeldus on üks - Eestis enamus lapsi on gei peredest ja surogaatemadest sünnitatud, sest psüholoogi ja psühiaatri abi vajavad väga paljud, pean ütlema- iga teine laps on katkise hingega, igal teisel lapsel klassis ei ole oma algset peret , st- tal ei ole kõrval oma lihaseid vanemaid, vendi, õdesi, iga teine laps on kibestunud pma vanemate peale sest nad ei ole osanud olla pere ega vanemad, kelle ülesanne on kasvatada last armastusega ja hoolivusega. Paljud siinsed kommenterijad on samasuguste katkiste perede ja üksikemade viljad, sellepärast nad on sallimatud, kurjad, kibestunud.
e
ea/ 8. märts 2015, 12:32
Kõik jääb perekonda.Aga nõme ikka.
p
peded/ 8. märts 2015, 11:26
k
kommunist/ 8. märts 2015, 11:27
nad seal viimati oli NL ajal, oled minu mantlipärija?

p
peded/ 8. märts 2015, 11:26
m
mis leht see / 8. märts 2015, 11:17
selline on, pidevalt propageerib pedesid
l
8. märts 2015, 11:28
Leht nagu iga kollane leht, aga mis lugeja sa oled, kui sind huvitab ainut see leht?
1
11:17, -le/ 8. märts 2015, 12:28
Brüsseli käsud on iga ametniku laual,kes neid edasi delegeerib, ka ajalehetoimetustele.
m
mis leht see / 8. märts 2015, 11:17
selline on, pidevalt propageerib pedesid
m
mõttetark/ 8. märts 2015, 10:17
demokraatlik on olla ilge piider. Muidu ju ei austa läänelikke väärtusi.
v
8. märts 2015, 11:29
võta vabalt, sina nagunii mitte kedagi ei austa, isegi oma vanemaid mitte
r
rahvas nõuab .../ 8. märts 2015, 12:18
... sa ei saa võta vabalt, pead olema närvis ja pinges!! Olgu nii
n
Nende väärastunud inimeste / 8. märts 2015, 10:05
kôige hullemad teod ongi seotud inimkatsetega. Näiteks lapsi sünnitatakse ja nende kaitsetust ära kasutades kingitakse endasarnastele sõpradele nagu esemeid.
i
inimkatsetest/ 8. märts 2015, 11:37
Eestis jälle massiliselt katsetakse - kas poisid ilma isadeta emmestuvad või mitte. Hetkeks tundub, et emmestuvad küll, seega need seelikus mehed on naised mis naised, kusjuures päris naised meil on täitsa "munadega" - tõelised amatsoonid - hakkajad ja enda juures memmekaid ei salli.
m
mida vingute/ 8. märts 2015, 10:03
46 aastat pole mingi teab mis vanus,sellises eas inimesi on endalegi veel lapse muretsenud,kui esimesed on juba suureks saanud ja kodust minema läinud,siis pesamuna võiks ju veel olla,keskmise vanusega inimene jõuab iga kell veel selle lapse üles kasvatada.
n
nii on/ 8. märts 2015, 09:42
Ei näe selles asjas miskit probleemi. Kui teadus on nii kaugele arenenud, miks mitte. Väga hea variant, et noormehe ema oli nõus ja võimeline sellises eas raseduse lõpuni kandma.
p
8. märts 2015, 12:06
o
8. märts 2015, 12:19
l
Lumelilleke / 8. märts 2015, 15:59
See on tõde, Eesti on üksikemade rohkuse poolest Euroopa Liidus number 2 kohal, esikohal on Lati! Ma ei pea ka seda normaalseks ning Ka seda mitte, et vaga paljud Eesti isad (mitte muidugi koik) jätavad lapsed emade kasvatada ning nende pereväärtused on 0!
a
Aksel/ 8. märts 2015, 18:23
Kes ta siis selline on, kas ema või vanaema?
l
Lumelill/ 8. märts 2015, 09:37
Vähemalt laps oli igati oodatud, mitte nagu Eestis kus enamus naisi on üksik emad (enamus mitte omast soovist) ja isad alimente ei maksa, aga enne surma tulevad nõudma enda õigusi lastelt :)))
p
8. märts 2015, 12:07
j
Jälle Lumelill/ 8. märts 2015, 16:12
See on tõde, Eesti on üksikemade rohkuse poolest Euroopa Liidus number 2 kohal, esikohal on Lati! Ma ei pea ka seda normaalseks ning Ka seda mitte, et vaga paljud Eesti isad (mitte muidugi koik) jätavad lapsed emade kasvatada ning nende pereväärtused on 0!

a
arusaadav/ 8. märts 2015, 09:27
v
Velirand/ 8. märts 2015, 09:25
See laps on millegipärast õnnetu näoga.
e
8. märts 2015, 11:38
eks ju, naaber juba kandis ette, kuidas teda eostati
m
mari/ 8. märts 2015, 09:13
Miks eesti inimesed ainult õelutsevad? Nii armas väike poiss on! Minu arust väga armas emast ja tunduvad toredad inimesed.
p
8. märts 2015, 11:39
pooled arvavad, et laps on vastik
õ
8. märts 2015, 14:32
õige jah, juba enamus mitte pooled
t
Taivo/ 8. märts 2015, 09:06
Täitsa haige uudis mis moodi saab üks ema sünnitada oma haigele lapsel poja ? See on ju vend mitte poeg !
S
........./ 8. märts 2015, 14:19
Surrogaatema on saad aru sellest?Tee natuke uurimust mis asi on surrogaatia ennem kui tatti pritsima hakkad.
n
nojah/ 8. märts 2015, 09:01
p
Perverdid vangi/ 8. märts 2015, 08:49
See loode kasvas ju poja spermast viljastatult tema ema sees. Perverssne!
j
8. märts 2015, 11:43
Ja mis siis kui kasvas? Ise vahid p..o (ehk piilud lukuaugust teiste magamistuppa) ja pead seda loomulikuks
l
lukuaugust piiluja miinustele/ 8. märts 2015, 14:36
paistab et mõiste "perversus" on suhteline - kui asi toimub massiliset ja ise oled otsene osaleja, siis seda perversseks enam ei peeta
l
Loodus/ 8. märts 2015, 17:48
Loodus on tavaliselt asjad nii sättinud, et sugulaste omavaheline laps võib tulla üsna tihti arenguhäirega.
m
8. märts 2015, 19:10
Millisest sugulaste vahelistest lastest on jutt!!!!!?????
t
Tore emme/ 8. märts 2015, 08:46
pojakesel peab olema ju ka varsti keegi keda torkida omast käest võtta.
m
mahvalda/ 8. märts 2015, 08:44
üsna varsti juhtub seal läänepool selline asi, et vähemalt pooled ehmatavad end usklikuks

s
See on juba/ 8. märts 2015, 08:40
i
8. märts 2015, 08:17
Issanda loomaaed on RÕVEDALT suur!!!
e
8. märts 2015, 11:43
n
nojah/ 8. märts 2015, 15:59
ma tean, sinusuguseid on igal pool. väga vahet ei oleks kui notinks paar sinusugust maha nurga taga, saaks rohkem ruumi
k
kohalik/ 8. märts 2015, 07:55
ükski laps ei taha koos piidritega kasvada.
t
tüdruk/ 8. märts 2015, 11:44
nad eelistavad kasvada koos isast vägistaja
k
— -le/ 8. märts 2015, 14:37
k
Kf/ 8. märts 2015, 07:48
Haiged inimesed. Lapse käest ei saa ju küsida, kas ta selliste perverssustega nõus on. Minu isa on minu vend ja minu vanaema on mind ilmale toonud.
Pange teineteist kui tahate, aga jätke laste psüühhiline piinamine ära. Kliinikud käitusid õigesti, kui keeldusid.
M
......../ 8. märts 2015, 14:21
Mis moodi isa vend on???Ennem loe artiklit ja uuri asja.Tundud tüüpiline kommentaator olevat kes loeb ainult pealkirja ja siis paneb oma mula juurde!
p
püha mürsitus/ 8. märts 2015, 14:39
Kas te koolis olete käinud!? Raudselt mitte
k
8. märts 2015, 14:39
k
Kui kõik on segamini/ 8. märts 2015, 07:44
kes, on kelle õde või vend, ema või isa, et ema võib ka samas vanaemaolla ja isa on ka samas vend, kui lastel hakkab olema kolm vanemat kuidas selliste laste päranduse probleemid ära lahendatakse? Kui läheb kunagi mingi pärandi pärimiseks ja jagamiseks?!
u
urmas meidla/ 8. märts 2015, 07:38
Kui ma laps oleksin siis ma ei tahaks gey juures kasvada.
s
8. märts 2015, 11:45
h
hmm/ 8. märts 2015, 14:40
huvitav, et see on teiste probleem mitte minu oma, mida ma tahan või et taha tegema
s
selge/ 8. märts 2015, 02:21
läänemaailma Soodom ja Komorra kestavad edasi ja ka lõpp on teada.
h
Huvitavad asjad/ 8. märts 2015, 00:51
toimuvad siin kommentaariumis. Kustutatakse täiesti süütud kommentaarid ja räiged jäetakse alles!
Milles asi?
a
autist/ 8. märts 2015, 03:13
Mõni EKRE troll on ilmselt moderaatoriks pääsenud.
J
00:51, 8. märts 2015 -le/ 8. märts 2015, 12:35
Jah,tõesti. Ma kirjutasin neutraalselt,et see naine võiks olla AASTA EMA ja et kuigi ma seda värki ei poolda, v õ i b -o l a lepiksin,kui poeg teist kõutsi kõrvale ei võta . Kommil oli palju poolt ja vastu kriipse, aga ühtäkki kadus isegi märk sellest,et mu komm üleval oleks olnud!
a
Aasta ema!?/ 8. märts 2015, 16:14
Mis pistmist on teise riigi naisele Eestiga?

s
sarnased/ 7. märts 2015, 22:57
issil roosa pluus ja pisipojal ka samasugune
a
APPI./ 7. märts 2015, 22:27
Milleni on inimkond jöudnud.Aidake veel kuni pole hilja.
s
Seda,et/ 7. märts 2015, 22:58
i
7. märts 2015, 23:28
inimkond on jõudnud totaalse inimvihkamiseni, näidiseid otsida pole vaja, nad on siin sama
m
7. märts 2015, 23:36
Mida sa mõtled "aidake" all?
t
tundub, et liiga raske küsimus/ 8. märts 2015, 11:46
Mida sa mõtled "aidake" all?
+1 -12
v
vaeseke/ 7. märts 2015, 22:17
Vaeseke,see lapsuke saab 10 aasta pärast aru,kes TEMA on.
j
7. märts 2015, 23:37
ja kui tal on suva, sina teed kõike, et teda põlvedele suruda
e
ei usu, teie teda toetate -11/ 8. märts 2015, 11:47
ja kui tal on suva, sina teed kõike, et teda põlvedele suruda
+7 -11
t
tänane tsensor/moderaator/päevatoimetaja / 7. märts 2015, 21:55
jälle minu kommentaari hävitanud ?
Kas ise samamoodi ilmale toodud ?
Mismoodi see kommentaar nüüd ette jäi?
Millal hakkab sl õhtuleht oma modekaid avalikustama- üks teine ajaleht avaldab oma netiversioonis päevatoimetajad.
Siin tegemist mingi kollase põrandaaluse väljaandega ?
k
kuller/ 7. märts 2015, 21:46
miks sa kommi ära kustutad, kas omal ka selline haigus küljes?
n
nagu/ 7. märts 2015, 21:41
t
Tene / 7. märts 2015, 22:40
Paneks niii umbes sada laiki !!!!!!Abraham ja sõnum on kunn.
p
Puhake rahus süütud hinged. Süüdlased, need põlegu põrgus./ 7. märts 2015, 21:21
ja Soodama-Kommorra algaski. Lõpp ei ole enam kaugel Kahju ainult süütutest hingedest kes peavad kannatama eleja kätt. Olgu öeldud, et elajas ongi see lahendus kus ema sünnitab lapsele lapse, kus vend tarviatb oma õde, kus isa kasutab tütart ... tuld ja tõrva hakkas juba idast tulema. puudub veel maa avnemise ja ongi asi aetud.
s
7. märts 2015, 21:23
sina siis oled see kohtumõistja, kes juba siin maapeal laamendab,irw
n
näed, asjata laamendad, isehakkanud "kohtumõistja", enamus sind ei tunnista/ 8. märts 2015, 11:49
sina siis oled see kohtumõistja, kes juba siin maapeal laamendab,irw
+10 -27
e
7. märts 2015, 21:25
k
Kirde-Eestlane/ 7. märts 2015, 21:33
Tuli ja tõrv tuleb seekord läänest:(!

a
A.H./ 7. märts 2015, 21:06
Pole ime, kui eit juba nii lollakas on. Teisi sõnu, käbi jä kännu seadus...
k
7. märts 2015, 21:26
s
Soodoma/ 7. märts 2015, 21:04
...Comorra laske käia.Tundke rõõmu...ja kõigest!Arulagedaid on Maailmas hulgi.
s
SIIS IKKA, ET EMA SÜNNITAS/ 7. märts 2015, 20:55
POJALE LAPSE, MITTE, ET NAINE.....
h
h/ 7. märts 2015, 20:54
Igal juhul tegu ju vennaga või kuidas. Kasvatab oma poolvenda , miks mitte.
m
7. märts 2015, 20:56
mis mõttes venna, munarakk pole ju ema oma
J
— -le/ 7. märts 2015, 21:21
Ja mis sul on jäänud arusaamatuks- bioloogia tunnis magasid või?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee