Eesti uudised

SUREMATUTE POLK: mälestusmarss vanaisale või provokatsioon?

Arvo Uustalu, 6. märts 2015, 07:00

96 KOMMENTAARI

d
demkokraatia/ 9. märts 2015, 12:19
kui meil pole seadust ,mis ei luba kanda mingit riietust ,siis mida me siin lahmineLas kõnnivad ,las jalutavad ,las mälestavad,mis on siin nii hirmust.Ise me hakkame juba mitu kuud ette hädaldama ,ei tea mis tuleb ,ei tea mis saab.Me oleme riik ja iseseisev,miks kogu aeg selline kisa nagu lasteaias.Kui on demokraatia ,siis me ju ise seda tahtsime ja peame sellega leppima.Milleks kisa ,kui tegelikult polegi põhjust.Me kutsume ise arutelud,mida tegelikult ei oleks vaja.Saagem täiskasvanuteks!
j
Jälk/ 8. märts 2015, 20:28
Sellised ongi siinsed Viienda Kolonni aktiivne osa. Mõelge selle peale.
k
Kõikedeadja/ 19. aprill 2017, 19:48
Kahtlaste nägudega
pildil
a
Anti Kesik/ 8. märts 2015, 11:15
Küsimus on miks ei ole meil veel keelatud natsi ja kommunistliku sümboolika kasutamine? Kas see ei peaks olema EKRE esimene asi riigikogus selle asemel, et geyde ja lesbidega võidelda.
Üks asi mis tuleks keelustada on see georgi lint mida selgelt kasutatakse vaenulikel eesmärkidel ja mis juba sümboliseerib kogu seda kõntsa mida kujutab endast nn. ''vene maailm''.
a
arvata võib/ 8. märts 2015, 09:42
et kommunistist Zampoliit Unzip pistab lindikise rinda ja oravapojud karjuvad huraaaaaaa!
v
vana irw/ 8. märts 2015, 08:00
See ei ole provokatsioon - EKRE on ju meile provokatsioon...
Eks, seltsimehed ajakirjanikud....
j
Juku/ 7. märts 2015, 22:33
Vene vormis rohelised mehikesed tehakse lihtsalt auklikuks.
a
Ando/ 7. märts 2015, 22:24
Enamik nendest kommentaatoritest situb oma pyksid täis,kui pauku kuulevad.
h
HONOLUULO/ 7. märts 2015, 16:58
MIKS ÜKS RAHVUS EI TAHA ARU SAADA, ET NEID EI TAHETA SIIA JA, ET VÄGISI ENNAST TEISE RAHVUSELE PEALE SURUDA EI SAA?????????? on nii raske sellest aru saada???????

s
SS/ 7. märts 2015, 16:45
Huvitav, et kusagil mojal maailmas ei lubata okupantidel mingeid demonstratsioone korraldada aga EESTIS LUBATAKSE SEDA. MIKS ON SEE NII ????????? OKUPANT ON VENELANE, KES EI OLE NÕUS LAHKUMA EHK OMA KODUMAALE MINEMA JA KES ON VALMIS UUESTI OKUPEERIMA EESTI. MIKS LASTAKSE NENDEL OLENDITEL MEIE RAHVAST MÕNITADA?????????????
k
kaak/ 7. märts 2015, 16:24
SOOVITAJA. Sina küll siin mingi soovitaja ei ole. Sinimägedes võitlesid inimesed oma vabaduse eest. Kaitsesid oma mmad röövvallutajate eest ja see on iga riigi oma asi millises mundris nad kedagi mäletavad aga röövvallutajatel ja anastajatel ei ole mingit õigust Eesti Vabariigis oma agressori mundrit levitada. Mine ja soovita venemaal, mitte siin , hoia oma mokk üsna koos siin
v
Venelane/ 6. märts 2015, 22:41
Kui meie suurnaaber jätkab oma valede ja pettuste rida ning kremli propaganda ei muuda oma psühholoogilist survet agressiivsetele instinktidele siis üsna varsti kogu maailm vaatab neid vene vorme, lippu ja georgi linti sama pilguga nagu fašistide haakristi.
Praegu EI OLE hea aeg torgata neid asju inimestele näkku.
k
kutsung/ 6. märts 2015, 22:24
Morda, morda.Ja kirpitš.Idu na possatku.
s
serõi/ 6. märts 2015, 20:05
takih dessantnikov ja snajez gde videl!
iz medalei u nih tolko "mat geroinja" ne hvatajet!
r
raivo/ 6. märts 2015, 19:15
kui 9 ndal mail,las kõmbivad ja mälestavad.mõttetud närveldused.
j
java/ 6. märts 2015, 18:09
Oleks Venemaa normaalne riik ,siis võiks seda lubada. Nad ei ole meie rahva ees siiani vabandanud, nii et pole põhjust neil mingeid paraade korraldada.
Imestan miks ei ole seda sümboolikat siiani keelatud.
m
Murelik/ 6. märts 2015, 18:06
Ei tea kohe, kas päästeamet tuleks appi (neil nüüd võimsad veekahurid ja äge tehnika), kui asi tuliseks kisub??? Väike lõke tuleks juba eos külma-veega lämmatada...

n
Nii.../ 6. märts 2015, 17:57
Organiseerijaks ei ole sots. Sõltumatu.
a
antifashist/ 6. märts 2015, 15:55
pean neid tegelasi provokaatoriteks,kes oigustavad vene punafashistide kuritegusid eesti riigis ja eesti riigi kodanike kyyditamist ja tapmist.
p
Provokatsioon/ 6. märts 2015, 15:04
Eile Soome TVs saade Putinist ..... nöuandja rääkis laia löuaga kuidas fashistid Eestis venelasi taga kiusavad ja lausa tapavad ja kuidas nad seda Ei luba, nii et nii see algab... nemad marsivad, keegi (kindlasti söbramees) lööb labidaga ja ongi käes....
.........../ 6. märts 2015, 15:01
kasakatest olid töpoolest formeeritud osad waffen..-i ja wehrmachti üksused,keda punavägede vöitlejad kartsid kui tuld.Ainult kuuldus,et vastaseks on kasakaüksused sundis punaseid taganema.
Kasakad olid hulljulged vöitlejad.Info mehelt,kes vöitles mitte punase katku poolt.
L
---/ 6. märts 2015, 15:00
Loodan, et KAPO tegutseb kiiresti ja tõhusalt.
n
6. märts 2015, 15:31
naiivne inimene et mitte öelda et l...
n
naanu/ 6. märts 2015, 14:45
kas tõesti on need kaks molu pildil, sõjaveteranid. kui nii siis mis sõja, kas kaklesid afganistanis, siis polnud nad sõjaveteranid, sest sõda ju polnud oli sõbralik käkki keeramine - nii et mehikesed kangelaste polgust on käkkikeerajad...
n
7. märts 2015, 17:01
Nad võivad olla veteranide lapsed, nagu minagi. Minu isa sõdis Berliinini välja , elas pika elu ja ainus, mida ta enam ei soovinud, oli sõda. Olen oma isa üle uhke.
k
Küsimus on/ 6. märts 2015, 14:19
kas nad ikka mäletavad, mille eest nende isad ja vanaisad surid? Nad surid, selle eest, et nende lastel oleks rahu ja parem elu, aga nüüd on see kõik unustatud ja sõjamasinad on idast jälle liikuma hakanud. Seetõttu ongi üheksanda mai pidustused paroodia, mitte võidupüha.
z
Zac/ 6. märts 2015, 14:16
Lahe rasvane joodikumolu - selline ei mahu suurtükitorust enam sisse - enne vaja dieedile lükata.

y
yll/ 6. märts 2015, 13:58
ei arva sest eesti demokraatiast ja riigist midagi,eelmine komm eemaldati,moderaatori karvane käsi tegutseb,edu,palju hullemad kommid läevad läbi, 12.51 näiteks esivanemad küüditati 49-dal siberisse kust nad tgasi ei tulnud... ootan rohelisi mehikesi ukse taha ... lõpu jätan ütlemata kelle mahitusel.
k
6. märts 2015, 13:36
Kui oleks tõesti tegemist mälestamise ja austusavalduste avaldamisega nendele meestele kes pidid selle koletu sõja läbi tegema. Oli see sõda ju väga julm. Aadu suutis lühikese ajaga Venemaal sellise sita kokku keerata, et venelased olid nõus oma mõrtsuka armeesse astuma ja kodu eest võitlema hakata. Aga kahjuks kõigel sellel on räige propaganda maik juures. Tehakse seda demonstratiivselt ja teisi rahvaid alandades. Ühtlasi üritab vene propaganda nende üritustega varjata ja katta punaarmee poolt korda saadetud kuritegusi. Mõnesmõttes on neist veteranidest kahju, et nende varjus üritatakse katta koledaid kuritegusid.
Ma arvan, et me kõik saame väga hästi aru, et natsi Saksamaa purustamine oli õige tegu. Need kes selleks oma panuse andisid väärivad lugupidamist. Aga rakse on seda teha kui austate sõjameeste hulka on pugenud ka kurjategijad, ja neid õigustab ka veel vene propaganda. Ausad veteranid- mida ma peaks siis tegema kui ma näen teie seljataga seisvaid irvitavaid mõrtsukaid, kes on tapnud minu mittemillegis süüdi olevaid sugulasi?
v
Virumaamiis/ 6. märts 2015, 13:18
Vene natsisümboolika (georgi lint) tuleks Eestis keelata .......mitte levitada seda Õhtulehe veergudel!
z
ziidiuss/ 6. märts 2015, 13:00
Surematute polk?! Just. Igas vene filmis vankusid nad kümne kuuli käes veel pool tundi,samas kui sakslased olid poolest kuulist siruli. Muig.
Aga mida mälestavad? Seda,et kihutasid okupandid välja? Seda,et ise okupandirolli üle võtsid? VABASTAJAD ??? Iga VABASTAJA läheb peale vabastamist koju, mitte ei vajuta kirsaga surmani võõrast maad.
m
mina ikkagi arvan/ 6. märts 2015, 12:45
et ei peaks neist üldsegi välja tegema, aga nüüd on fotod lehes ja enda promamine võib neil jätkuda.
Kui vähegi poliitikutel oidu on , siis targem on sellistest absoluutselt mitte välja teha..., kaua nad ikka isekeskis edasi tagasi marsivad
Kui meil peaks mingiks jamaks minema siis ei leidu ju meil toetajaid, kuna euroliidu riigipead käivad ju võidupühal moskvas kummardust tegemas
v
6. märts 2015, 12:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
J
12:35, 6. märts 2015-le/ 6. märts 2015, 12:54
Jah,seal sai neil korralikult särgid püksi tagasi lüüa.
m
Manivald/ 6. märts 2015, 12:31
Nimetame seda nähtust õige nimega - ülbitsemiseks, need tüübid pildil ei ole II ms osalenud, pigem afgaane üritasid vallutada(kuidas ka õnnestus??). Et pilt realistlik oleks, peaks metsavennad ka olema platsis. Lihtnee
m
7. märts 2015, 01:25
metsavennad olid VABADUSVÖITLEJAD !
j
8. märts 2015, 19:48

e
Edgari valijad/ 6. märts 2015, 12:13
Need on Putini sitaseened mis ühel hetkel roheliste kärbseseente kuju võtavad. Peterburi elanikud kutsubad neid lebtunõdeks see on rändrohutirts kes kõik ära hävitab,täis roojab ja edasi liigub nii nagi koloraado mardikas temal ju ka georgi kuub selgas.
k
krt/ 6. märts 2015, 12:01
millal ometi kuulutatakse seadusega kommunism ja selle päraldised kuriteoks? Pärast seda on seaduslik alus seda sõja algust keelata. Mis krdi rõõmus eufenism - rohelised mehikesed? Õige sõnastus on tundmatu päritoluga sõjaväelased, keda nii tuleb ka kohelda.
t
Tegelikult/ 6. märts 2015, 11:55
Nõukogude võim, kommunism ja sotsialism on oma olemuselt juba kuritegelik, see on ühe väikese inimgrupi võim ülejäänud rahva üle, kusjuures see väike inimgrupp teeb kõik selleks, et ajupesuga ja terroriga olla igavesti võimul.
l
6. märts 2015, 23:57
lõpus räägid juba ref erakonnast v? ei saa sisust aru:(
m
MIDAA PAGANAT/ 6. märts 2015, 11:53
MIKS EI OLE EESTIS N6UKA SYMBOOLIKA KEELATUD ?!?!?!?!
t
tupsu/ 6. märts 2015, 11:28
Jaah sõbrad,siit tagant juba üsna selgelt paistavad idanaabri luure ja jõustruuktuuride niiditõmbajate näod. Nüüd see siis hakkabki meil kah pihta,nagu alles hiljuti Ukraina okupeerimine alguse sai - abs sama stsenaarium on tulekul kuni meie vallutamiseni.
m
Mul kripeldab küsida nendelt "veteranidelt"/ 6. märts 2015, 11:20
Kus nad võitlesid - kas eesliinil või kindlustasid nad tagalat, et keegi ei taganeks ja kui keegi julges taganeda siis oli see taganejale viimaseks korraks! Olid ju need väeosad oma suuruselt enam vähem 50/50!
a
Asi/ 6. märts 2015, 11:13
selles,et need pole mingid Isamaasõja veteranid,kes oma medaleid armastasid välgutada vaid kaasaegsed vene võimu ülistajad,kes võimalusel kohe siinset rahvast hakkaksid tümitama.Väga kahju,et seda riiki juhitakse kuskilt kaugemalt ja eestlastel ei lasta eriti pead tõsta.Tuletage meelde,kes tahtis ülemaailmset kommunismi luua ja te saate aru,mis rahvus tahab teistest parem olla!
m
Mõtlik/ 6. märts 2015, 10:53
Võõrad jäävadki võõrasteks! Nende kombed ja käitumised pärinevad ajalooliselt tsaari Venemaalt.
Elukoht on neile bussipiletiga saadud "kodumaa". Surnute mälestamine on vaid viina joomise argumendiks.

e
eks ta ole/ 6. märts 2015, 10:50
Kui meil on nii võimas demokraatia, kas siis tohib ka natsimundrites marssides vanaisasid mälestada?
j
6. märts 2015, 23:59
s
soovitan/ 6. märts 2015, 10:41
soojalt ka Sinimägede lahingut tsiviilriietes kohvitassi juures meenutada.
a
Anti Kesik/ 8. märts 2015, 11:26
Kas sa oled näinud Sinimägedes natsi lippe, sümboolikat ja mundreid. Need mundrid mis neil seal seljas on ei oma mingit seost saksa mundritega. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/suur-galerii-sinimagede-malestusuritus-toi-taas-kokku-so...
t
tore/ 6. märts 2015, 10:39
saime kätte neilt pronkssöduri !
k
kunstmuru/ 6. märts 2015, 10:35
Parem vankad viigu lilli ja pärgi Kristjan Palusalu järgi tehtud pronkssödurile ! Tore,et nad armastavad ja austavad Meie Kristjanit ! Veelkord aitäh neile selle eest !
K
!!!/ 6. märts 2015, 10:31
Kui keegi võtab kaasa punase lipu, siis selle vastu ma ei saa???? Õige tähelepanek, juba kuidagi ette vabandav. Sest mõni võib lisaks punalpule kaasa võtta veel ka näiteks kalašnikovi või molotovi kokteili. Tavalistest jugust ning kuraasi juurde andvatest vodkapudelitest rääkimata.
Ilmselt vajaks meie seadusandlus mõningat täiendamist. Et lisaks otsestele võimalikele korrarikkujatele kannaksid kaasvastutust ka kahtlaste ürituste korraldajad ning organisaatorid. Muidu tuleb välja mingi juriidiline absurd, nagu pronksiöö järel juhtus.
m
Musor/ 6. märts 2015, 10:31
m
6. märts 2015, 10:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mats/ 6. märts 2015, 10:37
Kas "Eesti talumatsidel" tuleb sõnnikuhargid valmis panna?Läheb suuremaks puhastustalguks?Eks keerame siis käised üles ja hakkame sõnnikut kühveldama.
d
dr.mengele/ 6. märts 2015, 14:31
Hakka parem punkrit ehitama.

k
Kalevipoeg/ 6. märts 2015, 10:13
Oh seda meedia ja meie "eliidi" silmakirjalikkust. EKRE skaandaal pole lõppenud aga puhutakse jälle midagi üles, kuid asju vügavamalt ei vaadata. EKRE noorisandad ei saa aru et saa ülistada materiaalset ja majanduslikku heaolu tõusu , mis on saavutatud inimelude hinnaga.
Sillamäel on sama asi - ülistatakse võitu sõjas mille ise otseselt alustas tundmata nii isikulisel kui ka riiklikul tasemel piinlikust et selle poliitika otsesel teostamisel tapeti 60 miljonit inimest.
j
6. märts 2015, 10:21
juba selle pärast,mida nad Ukrainas on teinud,peaks neil häbi olema ! kadugu oma venemaale,puti ammu ootab neid vankasid .
t
to Kalevipoeg/ 6. märts 2015, 10:39
Ei saa ülistada? Aga kas saab ülistada näiteks omaaegseid sotsialismi saavutusi?Mida ometi ju tehakse. Sest ka need saavutati vere ning otsese rõhumise hinnaga. Talupoegade pärisorjastamie (tasuta teopäevad kolhoosile-mõisale ja sunnismaisus, s.o. passide ehk mujale elama asumise võimaluse puudumine) ning otsene orjus (GULAG-i miljonid orjad, kes tasuta kaevasid, kaevandasid, langetasid metsa , ehitasid j.n.e.) Pluss kümned miljonid hukkunud (golodomori ohvrid, küüditatud, mahalastud, töö ja näljaga surnuks vaevatud)
k
Kalevipoeg/ 6. märts 2015, 12:32
Loomulikult ei saa ka neid asju ülistada. Ühiskonna inimlikkuse taset näitab kuidas me suhtume kaasinimesse , see on vundament. Kui me suhtumine kõigesse ülejäänusse ei toetu sellele siis ei ole ka midagi mõistlikku oodata. Neid valesid suhtumisi meie minevikku on väga palju aga sama elu käib ka praegu.
Mitmel aastal kuulutati Eesti ärimeheks BLRT - kes maksis enamus töölistele minimaalpalka ja nüüd toob keevitajad sisse Ukrainast sest siinsed ei suuda enam selle tasuga hakkama saada. Meedia aga jaurab et Eesti riik ei õpeta talle keevitajaid. Mida aga annab ta Eesti riigile - minimaalpalgast saadava riigimaksuga ei suuda ta oma kooliharidustki tagasi maksta. Kes siis lõpuks selle peo peab kinni maksma.
Mingid "ullikesed" räägivad et on vaja teadmistepõhist tootmist arendada aga kõigi poolt amastatud suurpankur ütleb et talle on vaja rööpaseadjaid kes oma füüsilise jõuga tõstavad rööpad ühe tee pealt teisele et ronge õigele teele suunata.
t
to 12.32/ 6. märts 2015, 15:33
Ometigi on meie tavasuhtumine kahe sarnase asja natsismi ning sotsialismi puhul vägagi erinev. Kommunismikuritegudest meil suurt enam ei räägita - seda ei peeta heaks tooniks. Teemat peetakse läbileierdatuks ja aegunuks. Mitmed targad mehed ja naised räägivad midagi isikukultuse väärnähtustest.liialdustest, vigadest j.n.e. Kuid et üldreeglina oli see ikkagi progressiivne. Ja vana hea nõukogude aja ülistajaid on meil kuhjaga. Eriti pensionäride ja eluhedikute hulgas.
Samas kui nüüd ütles keegi mittehukkanõistva sõna Hitleri aegse Saksamaa olude kohta (kuigi on fakt, et just sel ajal tuldi suurest ülemaailmsest majanduskriisit välja ja natside juhitud sõjatööstuse laiendamine ning reorganiseerimine kaotas riigis tööpuuduse. S.o. et tavainimese majanduslik olukord mõnevõrra paranes), siis see on selline mõttemõlgutus surmapatt, nii et kogu ühiskond, eriti just poliitikategelased ja arvamusliidrid on raevust tagajalgadel.
a
Arx/ 6. märts 2015, 10:03
Ega see mälestusmarss jah meeldiv asi ei ole. Demokraatlikust seisukohast peaks seda lubama. Samas ega ei tahaks küll enda kodumaal näha mingi agressorriigi sõjaväemundrites mehi, rinnas triibulised lindid mis paljudele sümboliseerivad kurjust ja vägivalda. Igaljuhul peaks see siis toimuma piiratud kohas ja fikseeritud ajavahemikul.
v
6. märts 2015, 10:10
vötku oma naised öösärkide väel kaasa . oleks alles tore karneval.
k
kodanik/ 6. märts 2015, 12:06
see marss on üleskutse siis asuvate roheliste mehikeste kogunemiseks ja kuna meil on EU siis saabub siia abivägi ka läti ja soome suunalt
m
Muik/ 6. märts 2015, 13:24
sinu "demokraatlikust seisukohast" lähtudes peaks lubama ka ss-vormi tänavale.
Kas proovid järgi, sõber?
v
Võtan ka fotod kaasa..../ 6. märts 2015, 09:42
Ma võtan oma vanaisa kahe venna fotod kaasa, kes mõlemad viidi 1940 venemaale. Olid mõlemad 20+ ja pole neid enam keegi näinud. Kuskil raudtee liipri all nad on. "Loomulikult oli see kõik Suure Isamaasõja huvides". Sakslane ju ründas, õnneks "päästis" meie suur ja tubli naaber minu vanaisa vennad sellest jubedast olukorrast.
a
aga need sotsid on/ 6. märts 2015, 09:35
täielikud libedikud, vahendeid valimatta ronivad riigi piruka juurde. uskumatu, et eestimeelset ekre-t tümitatakse täiega
k
kodanik/ 6. märts 2015, 12:07
no SOTSIDE valijad võiksid nüüd õnnelikud olla, ja ka need riigikukutajate järeltul´ijad
e
ebavõrdsus/ 6. märts 2015, 09:28
saksa mundrist ei tohi mõelda ega blogitada, samamoodi peaksid keelatud olema georgid, kirsad ja mordad
a
ahah/ 6. märts 2015, 09:34
peale kahtekümmend aastat Erna jookse ja Sinimägesi siis avastati: kuna see on nõnda tundlik teema, siis ei peaks seda tänavale tooma.
k
Kes ajalugu ei mäleta.../ 6. märts 2015, 19:39
Erna ja Sinimägede võidu tähistamisega pole eestlastel olnud probleeme!
n
näete/ 6. märts 2015, 09:27
sotsid on kordades ohtlikumad kui eesti meelne ekre
n
näete/ 6. märts 2015, 09:27
sotsid on kordades ohtlikumad kui eesti meelne ekre
h
Hirmus Ants/ 6. märts 2015, 09:25
Neist tehti ju Sinimägedes pöllurammu ,kas nad seda ei taha mälestada ?

o
orav/ 6. märts 2015, 09:23
sotsiaaldemokraadid on reformierakonnale jätkuvalt sobiv partner!
h
Hirmus Ants/ 6. märts 2015, 09:12
OKUPANDID JA NENDE SABARAKUD EESTIST VÄLJA !
s
Serra/ 6. märts 2015, 08:55
"Surematute" vägistajate, mõrtsukate, küüditajate mälestusmarss. Mis maa see on, kus oma elanikke mõnitada lastakse?
v
6. märts 2015, 08:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
7. märts 2015, 00:09
vaatasin! saksamaa on pe*ses. võlgades moslemiriik. Ja Münchenist eriti BMWd ei tule, samuti nagu Mersut, Opelit ja Fordi ei tule enam saksast. Kahju muidugi sest kunagi olid need head autod aga nüüd jäävad juba Ladaga samale kvaliteeditasemele.
t
to Mauno/ 6. märts 2015, 11:04
Mis s.tt see on, ood Lutsiferile või?
h
Haige värk/ 6. märts 2015, 11:28
Kas pea kipitab ja näpp sügeleb või äkki tegemist vaimuhaigega.
"
6. märts 2015, 08:22
"Vene mundri nägemine tekitab paljudele suurt valu." - esimene venelane, kes on 20 aasta jooksul avalikult midagi sellist osanud eestlaste kohta öelda. Nüüd võik küsida paljudelt kahe-kodumaaga-inimestele (väljendist millest ma ei saa aru), kas nemad aru saavad, mida nad kohalikele põhjustavad?
t
Tanel/ 6. märts 2015, 08:31
Mina isiklikult Silver Silda ei tunne, kuid nime järgi pakuks, et artiklis mainitud Memento esindaja on rahvuselt eestlane.
k
kurb/ 6. märts 2015, 08:07
tundub, et räige provokatsioon. Need surematud Kaštšeid võivad meile palju peavalu hakata valmistama.
Targem oleks neist üldse mitte väljagi teha. Mida rohkem neid keelata ja neile tähelepanu osutada seda rohkem õhku täis nad lähevad.
M
--/ 6. märts 2015, 08:27
Mitte välja tegemine on suur viga ,need nn"surematud" tuleb teha surelikeks ja probleem ongi lahendatud. Venemaa hübriidsõda tungib juba meile peale.

t
Tulemused käes/ 6. märts 2015, 07:55
Valid reformierakonna lastekarja , saad putini ajupestud mehikesi toita.
v
Vaatleja/ 6. märts 2015, 08:28
Organiseerijaks on sots. Reformil pole asjaga mingit seost.
x
xxxx/ 6. märts 2015, 10:04
Nad ju suured sõbrad ja liitlased Eestimaa hävitamisel
n
Nii.../ 6. märts 2015, 17:55
Organiseerijaks ei ole sots. Sõltumatu.
h
Hakkab peale!!!/ 6. märts 2015, 07:51
t
6. märts 2015, 07:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kasakad/ 6. märts 2015, 09:29
Tegelikult on kasakas elustiil nagu kaitseliit. 2. maailmasõjas formeeriti mitmeid erinevaid kasakapolke wermachti ja waffen ssi kooseisus. Aga kummaline on see, et miks nad tähistavad võitu kus sümbolid on kõik sassis nagu pudru ja kapsad. Vene lipu all võitlesid punaste vastu ju vlassovlased RONAst ja ROAst. :D kelle poolel siis ollakse kas Punaste või Valgete. Küsige venelastelt endilt kas oskavad vastata, samuti küsige mida tähendab georgi lint? :D
k
kodanik/ 6. märts 2015, 12:12
Georgi lint kuulus tsaari sõjaväes sõduri medali juurde e. oli valgete aumärk.
p
6. märts 2015, 22:56
Putinoididel on praegu selline krooniline ajupatriotism, et nende arvatest NSV liit oli tekkinud kohe peale dinosauruseid ja loomulikult oli eluaeg kõige suurem ja rahuarmastavaim riik maailmas. Paljud langevad transsi kui näitad kaartidel, et Eesti oli omal kohal veel siis kui venemaa oli "Kiievi russ"
g
8. märts 2015, 17:47
georgi lint tuli välja esimest korda, kui tundematu söduri siireti kalmistule ja venelased mölasid tallinnas lindid rinnas

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee