Eesti uudised

Jaak Madison ei loobu saadikukohast, vaid annab "vaenulikud sopaloopijad" kohtusse

Õhtuleht.ee, 4. märts 2015 21:10

230 KOMMENTAARI

n
natuke/ 6. märts 2015 13:27
Õige, mine kohtusse jah. Seal loodetavasti ei peksta meie haleda meedia kombel vahtu vaid hinnatakse tõendusmaterjali. Ära unusta, et kohtus annab oma otsuses vastuse sellele, mida hagis küsid.
Meie meedia arvates sobib Eestit esindama varas ja mõrvar aga mittemingiljuhul kunagi eksinud poisike.
j
JUHAN/ 6. märts 2015 02:57
Kolme aasta ees aetud jutust kisti välja jupike, konteksti arvestamata ja nüüd ongi siis siis verivärskel poliitikamehel poliitilise karjääri lõpp? Kui sedasi siis....
Kui minu vennapoeg oli kord nii 5-6 aastane, hakkas ta kord vanade inimeste jutte kuulates kiuslikult pasundama et: Adolf Hitler oli hea mees! j.n.e. Kui teda keelati ja kästi vait olla, kisas ta veelgi valjemini, kiusu pärast. Mine tea mis talle pähe lõi, vahest soovis endale vanemate tähelepanu tõmmata?
Praegu on ta juba 40-ne ja ise suure pere isa, Käib Soomes tööl. Loen seda meie praegust lugu ja muretsen, et mida temast, s.o. minu lollist vennapojast nüüd küll saab? Sest nagu nõuka ajalgi oli kombeks öelda - kedagi ei unustata, midagi ei unustata! Ilmselt on nüüd ka tollel mehel kah oma kunagise mudilasekisa tõttu karjäär kuni pensionini läbi. Ärgu nüüd enam üritagugi näiteks oma vallas volikogusse kandideerida või oma külas külavanemaks hakata. Temaga on nüüd kindlasti kõik kööga!
v
6. märts 2015 01:52
Võiks tõesti kohtusse anda, siis selgubki EKRE tõeline pale.
t
tammiku posija/ 5. märts 2015 23:31
Vaatan seda arvaruumi ja masendus tuleb peale, sest sellist tatikarja saab keskvõim vaid lüpsta ja lüpsta ning lüpstavad on veel rõõmsad ja uhked ka oma valutava udara üle. Põhiseadus ütleb: tsensuuri ei ole. Tuleb välja, et meil pole hoopis põhiseadust enam.
s
Sm Tsäbovõitra./ 5. märts 2015 19:54
1. Jaak Madison anda välja Iisraelile, isegi kui nemad ise ei taotle.
2.EKRE saata laiali, juhtkond koduaresti.
3. Leida ja võtta vastutusele ametnikud, kes registreerisid selle erakonna, mille nimes on igas keeles üheselt mõistetav "natsionaalne".
4. Selgitada välja ja põhjalikult uurida elektoraati, need häbiväärsed ca 1900 natsi, see toitepinnas, millelt areneb see rahvuslik häbiplekk.
5. Korduvalt suunata maailma meediasse see teema, lisades pidevalt uusi detaile.
Põlegu maa meie helgesse ühiskonda pugenud natside jalge all!
I
!!!/ 5. märts 2015 21:51
Ilmselt ei tea noorem põlvkond mitte midagi riigitruu sm, Tsäbovõitra salakaebustest ning ettekannetest, mis ilmusid satiiriajakirjas Pikker. Tolleaegset ridade vahele peidetud pilget ja irooniat. Seepärast nad nüüd kõike täht tähelt võtavadki ning miinuseid laovadki Ei saa pointile pihta. Ladujateks on ilmselt ka need teadlikumad, kes iroonia ja selles ka iseenda ära tunnevad. Ja see neile juba ei meeldi.
j
Justjust/ 5. märts 2015 22:44
See on õige jutt, täpselt naelapea pihta. Võiks isegi küsida: Mis juhtus Andres Lapeteusega? Paralleelid tolleaegsest nõiajahist ja rahvavaenlaste otsimisest on täitsa olemas.
h
hmm/ 5. märts 2015 16:52
Aga vaadake kasvõi selle poisi või siis Varro , Helmede jne silmi, need on ju täis kurjust, viha, rumalust ja meeletut võimujanu... aga meid ausaid Eestlasi ei peta nende tühjad sõnad. Astugu kõik tagasi ja putinimeelne kesk samuti! Oma margi on nad niigi maha teinud, pole mõtet enam üritada.
m
Muudi/ 5. märts 2015 17:42
Mida siis praeguste " kogujate" silmad väljendavad, kes on seal üleval mäe peal? Olete ka omi silmi uurinud?
m
mhh/ 6. märts 2015 02:28
Kuna sul pole ei maad ega ka marki, mida "maha teha", jääb sul ainult ikka KINDLALT EDASI minna... üle kuristikuääre alla.
a
Arvo Sagur/ 5. märts 2015 15:23
Tubli mees, Jaak pea vastu, järgmine kord saad isikumandaadiga Riigikokku.
m
majanduse kasvu nimel/ 5. märts 2015 15:46
siis on ehitajatel tööd küllaga - igas külas oma gaasikamber ja kõrval krematoorium
i
Inimene/ 6. märts 2015 20:09
m
mumm/ 5. märts 2015 14:43
Eesti ühiskonnas teisiti ei saa, sest kui ta khtu kaudu seda laimu ei lõpeta, siis hakatakse elu aeg kogu erakonnale niisugust laimu nina peale hõõruma. Nagu näha, siis tegemist on ju urgitsejate, laimajate ja alatute vastaserakondade liikmetega. Normaalsed inimesed oleksid esmalt küsinud noore inimese arvamust ja oleks viisakamalt asju selgitanud, aga ajakirjanikud ei ole eriti viisakad.
g
gIL/ 6. märts 2015 07:13
... ja lisaks võtavad need ajakirjanikud arvata, et nad esindavad üldsuse arvamust! Kuigi peale nende endi ja ksekampi naljalt Madisoni hukka ei mõista. Ikkagi mõistusega inimesed, oskavad lugeda ka rohkem kui üks väljarebitud lõik.

e
ei/ 5. märts 2015 14:18
tasu kõiki mõtteid ka fb-i toppida,võiks midagi endale jätta.
.Kui ise kirjutad fb-i seega ise avalikustad juba ,nii et süüdistada tuleb vaid iseennast.Siililegi selge,et sealt kõik uudised satuvad lehtedesse.
a
aadu/ 5. märts 2015 13:26
oleks teadnud mis tüübiga tegemist oleks kindlalt hääletanud poolt.
t
to saepuru sass ja sita aadu/ 5. märts 2015 13:37
et siis ka avalikult toetad natside tegevust? ega mõistus pole enda teha...aga sinusugune ei arene ka.
a
aga/ 5. märts 2015 16:14
Natsid meid neegritest ja araablastest ei päästa, pigem tõmbab väga halba tähelepanu üle maailma. Probleemist päästab kaval poliitika mida eestlased juba nõuka ajal oskasid teha, et rahvusena püsima jääda. Natsid on äärmuslased ja äärmuslus meid ei aita, kavalus ja ainult kavalus on eesti rehepapi taktika!
ü
üks/ 5. märts 2015 16:58
õige inimene lambakarja hulgas.
k
kõik/ 5. märts 2015 17:04
kohalolevad juudid on ju kavalad, kas see meid neist päästab!
p
peace/ 5. märts 2015 12:47
Need äärmuslased helmed ja varrod on tegelikult suur ohu märk ühiskonnas, võimu juurde ie tohi neid kindlasti lasta, sest siis on Eestiga kehvasti... ja see poisiklutt väga kalk inimene...kas järgmisena teeme siis juba äkki Auschwitz-Birkenaust lõbustuspargi...?
k
Kas/ 5. märts 2015 13:41
nüüd nimetatakse rahvuse eest seisjaid äärmuslasteks?Kunagi oli sarnane nimetus neil,kes Vene võimule vastu hakkas!
t
to kas/ 5. märts 2015 13:57
Rahvuse eest seisja? omg, mõnel on ikka väga kummaline nägemus asjadest... kurb!
k
kõi/ 5. märts 2015 17:07
kes ei ole juudid, on äärmuslased.
I
???/ 5. märts 2015 12:41
Ilmselt ei vaidle keegi, et natsism ning kommunism olid ühe medali kaks külge. E Stalin ning Hitler olid ühesugused diktaatorid ning timukad. Aga huvitav-huvitav. Suhtumisel on suur vahe!
Kui räägitakse stalinismi kuritegudest, repressioonidest, küüditamistest, GULAG-ist ja hukkamistest, siis see on lihtsalt ajutine väärnähtus, isikukultuse ilming. Et sotsialism oli ikkagi üldjoontes hea ja progressiivne,
Natsismiga on aga lugu täpselt vastupidi. See peab olema üdini halb. Isegi fakt, et vähemasti sõjaeelsetel aastatel saksa rahva elatusjärg oluliselt paranes. Et tuldi välja suurest majanduskriisit et likvideeriti tööpuudus. Et rajati üleriigiline sstrateegiline maanteedevõrk. Et haridus ja sport muudeti noortele kättesaadavamaks. Et toetati ja anti kortereid lasterikastele peredele. Muidugi ei tehtud seda mitte heast südamest vaidikka tagamõttega. Et luua tugev tööstusriik, kujundada ustav noorsugu ja moodustada tugev sõjavägi. Luua KlmasReich. Ja jagatavad korterid olid eelnevalt juutidelt ära võetud. Samuti oli juutidelt rekvireeritud raha majandusdopngu aluseks. Kuid lihtne sakslane seda muidugi ei taibanud.
Kui keegi nüüd aga saksa rahva majanduslikku edu ja elatustaset mainib, siis on ta hoobilt natsist ja fašist,
Kui keegi aga mainib sotsialismi saavutusi, ei tembeldata teda üldegi mitte KGB-iidiks või ENVD-laseks, timukaks, stalinistiks, küüditajaks ega muuks taoliseks.
Millest selline kahekordne väärtushinnang, režiimid olid ju peaaegu et kaksikvennad?
s
5. märts 2015 13:04
See on partei käsk ja niipeab olema.EKRE peab olematuks saama ja käsilased tegutsevad.On siin millegiüle imestada,topeltmoraal 20a juba toiminud,ajakirjandus ja kohtud hirmust värisevad,kui teisiti olema peaks.
v
Vàga öige,ma/ 5. märts 2015 12:40
....teeks sama. Sest see on otsitud pöhjus EKRE eemaletòrjumiseks. Ja normaalne inimene saab aru,et 3 aasta tagune säuts tavakodanikult pole mingi pöhjus. Möni mees paneb 10 miljonit dollarit kòrvale vòi püüab endise kommunistina vågisi ACTA t rahvale peale suruda ning saab selle eest ordeni- tõeline banaania meil....
j
5. märts 2015 13:37
Ja Venemaal saab Sahhalini kuberner 15.aastat 5milli varguse eest. Vähe võttis,meil ei saa 10.milli eest midagi peale presidendi ameti.
v
veteran tavakodanikule/ 5. märts 2015 12:01
Sa ei saa seda ämbrisseastumist ei kuulda ega näha sest sinu ajuvaba kolp on ise üleni ämbris. Ja ära, palun, nimeta ennast tavakodanikuks- sa teed selle nime täis.
s
5. märts 2015 14:08
Sina oled selle ammu täis teinud, mis ütleja sina oled, kuidas keegi end nimetab.

v
veteran/ 5. märts 2015 11:48
Väga raske tuleb see kohtutee, lootust õigust saada minimaalne. Meie õiguskaitse organid tugevasti reformi poolt vildakile surutud, nad suutelised tellima kohtust alati vaid neile positiivseid otsuseid. See võõrvägede sissetoomine ka vaid oma rahva tahte mahasurumiseks, nondel sõjarditel pole vahet kas tappa Eestis või Afganistanis. Sitt olukord on meie väikesel ja armsal maalapil tekkinud.
s
5. märts 2015 14:11
Sitt on olukord tõesti kui siin maalapil elavad sinusugused tohmanid.
t
tavakodanik/ 5. märts 2015 11:47
EKRE on astunud juba esimestest päevadest ÄMBRISSE! Neil on ikka selle mõistusega midagi häda.
Selliselt nad nelja aasta aasta pärast enam Riigikogusse EI SAA!
a
5. märts 2015 11:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
J
"Natsiks" tegi selle posi pahatahtlikult Päevaleht, tõlgendades meelega algmaterjali valesti/ 5. märts 2015 11:47
Ja sellise laimuhüsteeria eest Päevaleht kohtusse lähebki. Mingi vastutustunne peab neil homoaktivistidel siiski olema.
v
VASTUTUS?/ 6. märts 2015 02:52
Võimalik, et saab olema. TUNNE? PL: Misasi SEE VEEL ON?!?
Oleks juba aeg teada: vabalt möliseda, pori loopida, sildistada, süüdi mõita ja viha ning vaenu õhutada ja seda paljundada, ON meie VÄÄRAMATULT KALLUTATUD ajakirjanduse privileeg. Eesõiguslikiult ja erinevalt kohtust, kus siiani (üldjuhul) on inimene süüdi alles pärast sellesisulist kohtuotsust, on meedia kõikvõimas - keelab, käseb, poob ja laseb ammu enne kohtusse jõudmist.
a
asta/ 5. märts 2015 11:10
Mis mõttes hiljuti? See oli mitu aastat tagasi, kui tal polnud seost poliitikaga.
m
mina/ 5. märts 2015 11:07
Õige mõte,meediavõimurid ongi juba ammu oma volitused ületanud
a
Ats/ 5. märts 2015 10:58
Mees räägib ju tegelikult õiget juttu-ükski riigikord pole võimalik,kui kõik on selle vastu ja selles midagi positiivset pole.Pole meie 40-nendatel elanud,teame sellest ajast ainult eelmiste põlvkondade juttude põhjal,kuid-sotsialism on paha,kapitalism saatanast,fasism jube-mida me siis tahame?Minu meelest on ainult positiivne,kui inimesel on oma isiklik arvamus,mitte selline,nagu peaks kohustuslik olema.Aga teisitimõtlejaid on iga korra ajal tuleriidal elusalt põletatud!Edu julgele mehele igatahes!
t
to ats/ 5. märts 2015 11:07
Sa nimetad selle poisikese natsikilkeid jutuks mida üks õige mees peaks ajama? Selge siis sinuga, pole midagi lisada :)
s
Sa näed ta postitustes seda, mida Päevaleht tahtis näha/ 5. märts 2015 11:50
Ava oma silmad. Päevaleht tegeleb laimuga.
j
jah/ 5. märts 2015 10:49
Kogu see Helmede ja erke kamp on saatanast ja nende väljaütlemised vaid jäämäe tipp. Tundub vägagi natsipartei sisuliselt ja ma loodan, et neist keegi võimule kunagi ei saa, sest siis me elaks nagu Putini venemaal. Võimuhullud ja pimestatud vihkamisest.
o
olen/ 5. märts 2015 12:20
väga nõus, et Helmed oma pundiga on liig äärmuslikud,. Juba ammu mul selline arusaam kujunenud. Nad on väga sagedased Tallinna tv külalised, kus vastandavad end kõigile.
v
Valvearst/ 6. märts 2015 02:55
Hullaris on JÄLLE keegi arvutitoa ukse lukustamataunustanud ja patsiendid toksima pääsend!
e
5. märts 2015 10:32
Eesti kohtud on väga reformi poole kallutatud. Kui see nii ei oleks, ei veniks autorollo aegumiseni. Kahjuks tuleb tõdeda.

m
5. märts 2015 10:13
Madisoni sõnul võiks Eesti arendada sõjatööstust, mis päästis 1930-ndatel Natsi-Saksamaal inimesed töötusest. Mees toetab ka surmanuhtluse taastamist ja leiab, et naised peaksid abordi tegemiseks kohustuslikus korras hankima nõustaja nõusoleku.
Ja veel tema postitusest: gaasikambrites harrastati mänge, holokausti ei olnud, Hitler viis saksamaa õitsengule, tuleb teha rahvuslik puhastus, juudid ei ole inimesed.
ISE KIRJUTAS - KEDA NÜÜD SIIS KOHTUSSE ANDA. MINU MEELEST TULEKS SEE NOLK HITLERJUGENDLIKKUSE EEST VAHI ALLA VÕTTA.
m
5. märts 2015 10:29
Mitmes kommunismikiidukõne see juba on sul?Ega Stalini ei teinud kohe mitte midagi,sina õigustaks oma rahva hävitamist,see veel hullem ju???
1
12.24/ 5. märts 2015 12:32
Kiidad ju praeguseid kommuniste võimul,kes võib ühe sõrme nipsuga teise inimese hävitada,kel võim,selõigus.Kui tema on tühine,siis mitupunatähte sul rinnas on??Sina oma parteiga hävitad igapäev kedagi,sundides endale oodi laulma ja alluma oma võimule.
m
maamees/ 5. märts 2015 10:04
Kohtusse võib ju anda,aga inimeste mälust oma teguviisi ikka ei saa kuidagi kustutada.
t
Tiit/ 5. märts 2015 09:52
Võtke see mees ometi maha riigikogust
j
Juku Pupp/ 5. märts 2015 13:03
Kes peaks selle mehe maha võtma, kuidas seda teha saaks - selles on küsimus.
Karta on, et sellelt positsioonilt mahavõtmiseks puudub mehhanism, millest on isegi kahju.
m
Mujal/ 5. märts 2015 16:34
maailmas aus poliitik astuks tagasi! Aga meil... Enne kui kihu trügida, tuleb ikka väga ettevaatlik olla ja uurida kas pole midagi minevikus, mis tulevikus võib probleeme tuua.
k
Kas/ 6. märts 2015 02:59
e
EKRE valijale/ 5. märts 2015 09:43
kas sa tõesti e isaa midagi aru ??? Kolm aastat vana jutt,inimeselt,kes ei olnud veel poliitikas,on ju meelega välja otsitud,et see partei võimust eemal hoida.See on eestis hetkel ainuke partei,kes julgeb midagi reffidele vastu öelda. Mida kõik on öelnud ligi ja ansip oma ajal ,aga näe,kõik on andestatud.Inimesed,saage aru,see on ju reformierakonna väga räpane mäng.Kuidas te saate nii pimedad olla ???Jõudu EKREle ja toetage neid.Muidu oleme varsti reffide suhtes nagu ajupestud venelased oma usus putinile.
k
5. märts 2015 10:13
Kuidas sulle nüüd selgeks teha seda olukorda, nii et ka sina aru saaksid..
Vaata, kui kõnnid tänaval, vastu tuleb suvaline noor rullnokk ja ütleb sulle nt "Lits!" või "Tropp!"- sina oma kolmekordsete küsimärkidega ja emotsionaalse suhtumisega lähed taga vaidlema või isegi kaklema, sest see on ju ebaõiglane- sa pole midagi valesti teinud. Loomulikult on sul ka selleks õigus. Agasee on ju tegelikult provokatsioon ja selle algataja tahabki, et sa seda teeksid. Palju targem oleks tegeliskult sellisest üldse mitte välja teha ja edasi kõndida ning hoida oma energiat võitluste jaoks, mis tegelikult olulised on.
Ja Reform küll seda kammajaad ei alustanud, seda tegi ajakirjandus,mu kallis vandenõuteoreetik.
k
kes/ 5. märts 2015 11:03
Ja sinu arvates on ajakirjandus reformist sõltumatu? Kui sa tõesti nii usud , on sul küll tatrapudru ajude asemel.
m
muig/ 5. märts 2015 11:35
Vabandust, unustasin! Loomulikikult on ajakirjandus Reformi all, nagu ka kohtud ja kõik muu.
MOTT.
e
5. märts 2015 14:15
Ega sinulgi seal midagi väärtuslikku pole.
m
5. märts 2015 14:16
j
Juku Pupp/ 5. märts 2015 16:11
MOTT küll, aga mitte midagi mitte kuidagi ei ole veel väitja poolt tõestatud. Toimub ainult populaarsete fraaside loopimine.
t
5. märts 2015 23:01
Tõestatud sai see, et kirjuta mida ja kuidas tahes, siinsete kommentaatorite enamuse arvates on ikka kuidagi kõiges süüdi Reformikad.
ä
Äkki/ 6. märts 2015 03:06
oleks siis lõpuni "aus" nagu siin väidad: ...seda tegi ajakirjandus, mis on kinni makstud ja allutatud-kallutatud laulma seda , mida isakesed partei tagatubadest ette ütlevad.
l
lord/ 5. märts 2015 09:37
edu ekrele ja madissonile
kogu see nn. pasa ajakirjanike ja ajakirjanduse jura on äärmiselt otsitud ja kunstlik
sama sulest väljaimetud asi kui mis juhtus 2-3 kuud tagasi rehvi kontrolli all olevas pealtnägijas , kus kleebiti lastele ja koolidele kuna tegid pilte ajaloomuuseumis külge igasuguseid väljamõeldisi
l
lord/ 5. märts 2015 09:32
edu ekrele ja madissonile pasa ajakirjanike ja ajakirjandusega võitlemise
p
parteitu/ 5. märts 2015 09:29
kui lähtuda teiste erakondlaste suhtumisest sellesse noormehesse, siis nende arvamist mööda pole noormees arenemisvõimeline. Paljugi, mis inimene noorena mõtleb ja ütleb. Kui nii, siis lähtudes teiste erakondade mõtteviisist, peaksid ka endised tulised komparteilased olema seda praegugi, aga ometi on nad sinimustvalged.
s
see/ 5. märts 2015 12:30
noormees ütles seda 3 aastat tagasi. Ja Helme EI MÕISTNUD SEDA HUKKA - järelikult ongi nende vaated sellised! Nägin, kuidas ta kommenteerides endast välja läks, vastik oli vaadata!
e
EKRE valija/ 5. märts 2015 09:27
Vaagisn kaua oma valikut ja valisin EKRE. Tundus asjalik programm ja nuidugi olen hinnanud Mart Helmet. Ja tõdemus tuli peale hääle andmist. Olen väga kaua valija olnud, olen eksinud, aga sellist ämbrit pole olnud. Olen Eesti ja eestluse patrioot, aga mitte natsismi tasandil. Pettusin ka Mart Helme suhtumises. Praegu tunnen, et minu hääl ei läinud lihtsalt kaduma. Ta äks sinna, kuhu ta poleks pidanud minema. Tunnen end süüdlasena. Loodan, et sellel erakonnal pole enam perspektiivi.
m
5. märts 2015 09:31
e
eit/ 5. märts 2015 10:20
kas te olete kursis , milliseid arvamusavaldusi ja vaidlusi korraldatakse koolides ? kas tõesti olete kursis , millega seoses see arvamus oli kirjutatud ? on olemas karjainimesed ja vähem heeroldeid , kes mõtlevad oma peaga . teie kuulute karjarahva hulka , aga ekre s on heeroldeid . teie uluge nüüd oma pettumust 4 aastat . ei tea enam . ehtne ajuta eestlane . olen sündinud sõja ajal , suhelnud palju venelastega ja võin üelda , et nad ütlesid , et sõja võitjad ainult joovad , aga sakslased elavad hästi , ka ida sakslased . üldiselt imetlege parem iseennast .
m
muig/ 5. märts 2015 10:57
heerold oli ajaloos ametimees, kes hõikas maha kõrgete isandate käske alamrahvale. oma pead tal küll millekski kasutada polnud.
o
5. märts 2015 14:20
Oma peaga mõtlevaid heeroldeid? Nüüd läks küll sul midagi viltu.
e
5. märts 2015 14:20
k
5. märts 2015 11:58
Kas tea eru eisaa, et tegu oli 20 aastase poisi ühekordse postitusega, kus ta analüüsis Natsi-Saksamaa majanduse üle. Seal ta mõistis kõik kureod üheselt hukka!
Mis teil viga on? Kas te tõesti ikka veel ei tea, kuidas meie "vaba ajakirjandus" manipuleerib materjaliga ja sildistab keda vaja. See on just Kremlile kasulik töö, ja muidugi leidub ka EKRE toetajate hulgas ullikesi, kes seda laimulaviini tõsiselt võtavad ja EKRE-s pettuvad. Olete nõrgad ja manipuleeritavad sel juhul. Rohkem sirgeselgsust!
k
5. märts 2015 12:12
Kas sina ei saa aru, et ma ei valinud EKREt selleks, et ta tuuleveskitega võitlema hakkaks? Muidugi ajakirjandus tegi, jääb edasi ka tegema. Ligile tegi isegi ära. Selles ei ole point. Tuleb üle saada ja edasi minna, mitte selle jama pärast terve erakond põhja lasta.

S
!!!/ 5. märts 2015 09:17
Soovin edu pikal kohtuteel! Kuigi mulle tundub, et kerge i saa see olema.
t
TT/ 5. märts 2015 09:17
Asjalike postituste miinustamine paneb mindki EKRE toetajaskonnast lahkuma. Ei taha olla osa lambakarjast, ja see on juba samal tasemel kui Keskerakonna "kõik mis Savisaar ütleb on tõde".
s
sa/ 5. märts 2015 11:06
Oled pigem punase sotsivrdja kirjastiiliga...
s
5. märts 2015 11:19
Sotsivärdjad, reformikutsikad, veel midagi ilusat tuleb..?
t
5. märts 2015 12:21
Tuleks küll,ja mõnuga aga ei lasku sinu tasemele-gaasikabrisse poiss-oled viisakus etalon muidugi???
o
5. märts 2015 14:22
v
vanaema/ 5. märts 2015 08:26
Ainuke asi,et meilpole ju kohtuid ,kes õigust mõistavad.Meilonreformi käepikendused igal pool.Igaüks väriseb oma koha pärast ja allub ühe partei diktaadile.Euroopa kohtust on ehk võimalik midagi saada aga siit-tule taevas appi!Autorollod,VEB fondid,millest me räägime.Proovida ju võib,kunagipeab see õudus lõppema.
p
Pole/ 5. märts 2015 08:21
sa mingit EKREt valinud, reformikutsikas
j
5. märts 2015 08:34
Jah, olen alati Reformi valinud, see ei ole minujaoks solvang. Mulle Ansip väga meeldib, aga teda siinmail kahjuks pole enam. Ja seekord valisin EKRE. Ja praegu mõtlen, miks küll.. Meeldis kogu nende programm. Aga SEE kisub minu jaoks natuke liiga äärmuslikuks ja kindlasti labaseks. Kutsikas? No olen, kui sul sellest kergem hakkab. Kohtusse? Mille alusel? Kõik ei ründa noormeest pahatahtlikult, ehkki on kindlasti ka neid kes seda teevad. Paljud üritavad heatahtlikult suunata teda õiges suunas, et ta saaks asja siluda, (kahjuks küll mitte erakonnakaaslased) aga ta ei paista sellest aru saavat, vehib aina vihasemalt. Tuleb meelde heasüdamlik Don Quijote.. Igati sümpaatne tegelane, aga oleks piinlik tunnistada, et teda liidriks valinud oled. Elu ei ole Ameerika film.
i
Imestaja/ 5. märts 2015 08:44
Kuidas saab toetada erakonda, kes on isiklike hõbeseeklite eest juhtinud riigi ja enamuse rahva vaesusse? http://www.kesknadal.ee/est/uudised?id=24346
n
5. märts 2015 09:01
Nagu Jaak ütles- olenab kust mätta otsast vaadata. Minu mätta otsast juhtis riigi hoopis väga edukalt majanduskriisist läbi.
No näed,ja saavutasidki selle, mis ilmselt su eesmärk oligi- kaitsen jälle Reformi. Ehh, eks inimene õpibki vigadest.
8
8.34/ 5. märts 2015 09:17
Kulla inimene,kui sa kiidad Ansipit,siis sa juoled valinud kommunismi ja Stalini.Kas selle korra õigustamine pole hullem ühe verinoore poisi arutlusest temale võõra korra ja maa olemise üle.Mis ajast on keelatud inimesel mõelda ja analüüsida??Sina oled valinud Lenini tõed ,no jumal sinuga,sama õigus on pelgalt arutleda,mitte valinud seda natsismi.ON JU VAKS VAHET ASJAL SIISKI.Valetada oskavad ikka kõige paremini idapoolsed,sa ei valinud EKRET,see on tõde,sa täidad iidolite käske siin mustata.See on püstitatud eesmärk teistsuguseid võimujuurde mitte lasta,rahvas peab alluma reformi tsaaridele.
k
5. märts 2015 09:24
Kallikene, ma ju ei mõista hukka selle noormehe arutlust! Loomulikult on kogu see teema otsitud ja üles puhutud! Aga sellega oleks olnud suhteliselt lihtne toime tulla, EKRE valab selle asemel aga õli tulle juurde. Lahinguid peab oskama valida.
Lenini ja kommunismi teema arutlemise provokatsioonile ma VALIN mitte reageerida.
Remark: Ma valisin tõesti EKREt, usu või mitte.
e
5. märts 2015 09:37
Et miinus siis täpselt mille eest? Milline sõna jälle ei meeldinud?
v
5. märts 2015 10:44
Vale,see igikestev vale,mis nii omane reffidele.Kuidas roosamanna vandus käsi piiblil,tema ei tea midagi,ometi Riigikogu arvuti teab seda,kust 3 miljonit välja võeti.Madisonpole midagi valetanud,3a tagasi oli tema ülikoolis,samas kui Eesti riigi minister oma sünnipäeval kannab saksa mundrit ja loeb ette Hitleri surmaeelset pihtimust avalikus kõrtsis,ei tehta sellest väljagi-MIKS????ON ju silmakirjalik arutleda poisikese tempude üle.Taavi oli ka lasteaias sõdamängides hände hoch karjunud,tema on peaminister ,kas saab siis järeldusi teha selle järgi???
m
5. märts 2015 11:30
Ma ei oska sulle ausalt öeldes vastata, sest ma ei saa su postituse mõttest aru. Jah, Pentus-Rosimannus ei meeldi ka mulle, tema on üks põhjustest miks ma seekord Reformi asemel EKRE valisin. Ja selle noormehe kirjutise üle arutlemine on ajakirjanduse huvides, kui ta ise vait jääks, ei oleks enam millestki kirjutada ka. Vaata, inimene ei pea tõestama, et ta ei ole kaamel- kui ta seda aga meeleheitlikult ikkagi teha üritab, hakkavad paljud arvama, et äkki ongi, mis ta muidu nii sipleb.
k
Kas sa usud alati kõike mida ajakirjandus sulle ette toob?/ 5. märts 2015 12:03
Siis oled küll naiivne. Päevaleht tõlgendus ju poisi 3. a tagust ühekordset juurdlevat kirjutist ja lisa omalt poolt sellele natsiülistava värvingu. Selline asi pole ajakirjandus, see on otsene pahatahtlik laim ja sellele peabki regeerima.
v
5. märts 2015 12:18
Viskame koerale kondi ette, ta jääb seda järama ja vargad teevad samal ajal maja tühjaks. Nii ve? Veelkord- lahinguid tuleb valida, mitte uisapäisa esimese provokatsiooni pärast sõda alustada. Ajakirjandusele ära panna jõuab ka hiljem, ja ma olen koguaeg nõus olnud et teema on provokatsioon.
s
5. märts 2015 12:52
Siis on ju tore kui aru saad,siis saame ühtemoodi aru ka sellest,et Soonvald on reformi tulihingeline pooldaja väga ammu juba.Mis on veellihtsam kui selleks väga suur voli antud on,teha pihuks ja põrmuks keda vaja.Partei on andnud selleks relva,mis toimib,teisiti ju praegusel ajal karjääri teha ei saakski.Ei tohi olla arvamust,mis ei sobi reformi parteiga,kohe oled kurjategija valmis.See tulebki ometi ükskord lõpetada!
t
5. märts 2015 23:12
Tead, seda ma tõesti jälginud ei ole. Aga eks igaühel võivad oma sümpaatiad ja antipaatiad olla, ajakirjanikul enda omadega muidugi hea teisi mõjutada. Eks antipaatiat EKRE vastu on välja paistnud küll. Samas ma usun, et ajakirjanikke huvitab kõige rohkem klikkide arv, ja sel põhjusel seda teemat ka üleval hoitakse.
i
5. märts 2015 08:20
Imelikud inimesed oma vandenõuteooriatega siin. Reform võitis valimised, miks peaks EKRE maha tegemine neid enam huvitama? Pigem tuleks kahjuks, kuna elimineerivad enda jaoks ühe potentsiaalse võimaluse. Häbi hakkab EKRE poolel olla, kui neid kommentaare lugeda, tõesti selline tunne, et teised arvavad äkki muidu et mul ka fooliumimütsikest vaja..
h
HF/ 5. märts 2015 08:35
Kommentaator ei saa aru sellest, mida jagas isegi A. Rüütel! Et reformaritel oli vala ellimineerida EKRE kui ohtlikud tõerääkijad. See põhjus oli täielikult ülespuhutud!
.
5. märts 2015 09:33
t
to: HF/ 5. märts 2015 18:01
Tõerääkija ??? Lubage naerda selle lolluse üle. Kelle tõde siis ?
s
5. märts 2015 10:47
Sulpole mitt0e1 vaja,vaid silminipeas juba.
k
5. märts 2015 12:57
Kass kirjutas käpakestega,siin peab ,et oleks vajafooliumimütsi,ongi juba silmini peas.
l
Lihtsalt Maria/ 5. märts 2015 08:20
Tegelikult on nii, et kui lähed poliitikasse, siis pead teadma, et sinu öeldu, kirjutatu jne. igal juhul avalikkuse ette tuuakse. Kutt olgu pisut vait ja mõelgu järele. EKRE tegi eile üheselt mõistetava avalduse ja kahetseb, aga noor kukeke ei saa aru ja tahab kohtusse. See õigus on igal kodanikul, aga sellel noorpoliitikul on küll ebaeetiline vehkida selliste ähvardustega. Kasva suureks, Madison!
m
5. märts 2015 08:17
Mul hakkab piinlik et EKRE valisin.
Noormees ei mõelnud midagi halba,sellest saan aru. Aga kas praegu pole tõesti kedagi vanemat ja targemat, kes õpetaks talle, mida praeguses olukorras teha? ..
m
5. märts 2015 08:24
Miinustage aga, seda rohkem mul häbi on. Selline tunne, et läksin ka mingite propagandistide õnge, kes millegisse süvenemata sind maha teevad, kui julged midagi nende iidoli kohta öelda..
s
sinisilmne/ 5. märts 2015 09:17
ei ole ta nii illi-kuku midagi, et kunagi koolipoisina ütles,
e
eit/ 5. märts 2015 11:01
kandideerige ise ja valige iseennast , siis on kõik hästi . vanemat ja targemat ...? argpükste jutt .
a
alf/ 5. märts 2015 08:13
Tasuks ikka kaaluda ,ka eesti kohtutes ikka on võimalik saavutada õiglane otsus ,aga ilmselt on kohtu poole pöördumine siiski ainuõige tee.

k
Kuule noormees/ 5. märts 2015 07:57
Iga oma söna eest tuleb vastust kanda.Väljamaal otsitakse avaliku elu tegelaste iga viga yles isegi kooli aegadest.Tundub,et mees,kes yle 20 ,peaks ikka teadma,mida vöib ja tasub kirjutada.Kohtusse vöib muiduga palju inimesi saata,aga see ei muuda sinu ämbrit olematuks.Lihtsalt see näitab ka selle erakonna tagamaad,kui nad vötsid sinu erakonda ja isegi öigustavad sellist rumalat blogi.
k
Kas/ 5. märts 2015 07:50
ta ülistab,ikka analüüsib rohkem.Kui te sellest ka aru ei saa millest te üldse veel aru saate.
j
ja/ 5. märts 2015 21:26
selle analüüsi tulemus oli ette teada ning lubab nüüd teistel meid omakorda provotseerida!
a
aervamus/ 5. märts 2015 07:30
EKRE kaitseb oma rahvast ja kultuuri. Kas me tahame, et meie maale tuuakse tuhandeid terroriste, et me oleksime sama olukorras kui Taani, Rootsi jne? Euroopa Liidu soov ja käsk on ju, et Eesti peab need vastu võtma. Surmanuhtlust on vaja. Kui mõrtsukas tapab näiteks sneli inimest, kas me peame toitma teda kuni surmani? Parem toetame vaeseid ja nälgivaid lapsi, mis on riigi tulevik. kas tugev perekond on homode perekond?
l
5. märts 2015 07:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
7
7.29/ 5. märts 2015 08:32
Sinu koht seal ootab enne,eks vaatame kas teisi sinna enam mahubki.Juku-Kalle toppis sinusuguseid täis aga põleda sunnikud ei taha.
m
Mati./ 5. märts 2015 07:24
Äkki on Madisson puudega- vaimupuudega. See oleks asjale loogiline seletus.
a
arvamus/ 5. märts 2015 07:20
Kas Madison ülistab ja kiidab kuritegusid? See on muinuarust analüüs, see pole kiitmine. Otsitakse just seda, mida tahetakse selleks, et saaks kohe materdama hakata.
m
Maamees/ 5. märts 2015 07:20
Lugesin neid kommentaare ja vaatan, et parei on juba Madissoni kaitsele tõmbunud ja usinalt hääletama asunud. Aga sellise jbu juttu on raske kaitsta. Kuulasin eile ka vikerraadiost Madissoni juttu ja jobu mis jobu.
a
a mis maa/ 5. märts 2015 10:33
mees oled, oled vist seltsimees...
k
keegi/ 5. märts 2015 07:14
"teine eesti mees 03:26 05.03.2015
Piinlik on lugeda selliseid kommisid, oled ise ilmselgelt see kelleks seda tublit noort meest nimetad, EKRE on igatahes ainuke arvestatav partei"
Tasakaalukus on arvestatav ja koostöö aga äärmused jäävadki karjuma oma kõvu sõnu, kui teha rohkem neil ei lasta. Seadku oma atra või ärgu seda tehku, vahet äärmisel pole. Nendega ei saa koostööd teha. Nende põhimõtted on ürgaegsed ja enamus valijaskonnast jätab ka arukad tegelased hääleta. Jah tulevikus sid jõuab see süst.ainult karile. Seepärast parem, kui see äärmus osatakse vaka all hoida.

e
Eesti mehele/ 5. märts 2015 07:03
Pole sa mingi Eesti mees. Ühtlasi kardan tõsiselt,et varsti kehtib siin riigis Reformi ja tema sabarakkude diktatuur.
k
keegi/ 5. märts 2015 07:00
Nüüd on näha miks peab saama Riigikogust saadikuid tagasi kutsuda.
-
Muidugi valijad arvavad, et kõva sõnaga inimene (selle isiku puhul muidugi pole ka elu elatud) võib tasakaalukalt riigiasju ajada. See ongi populism, kui arvestamata oma võimeid ja senised kogemusi tahetakse kõva tegija olla. EKRE on oma olemuselt populistlik erakond ja mõned nende esindajad väga rumalad.
o
ohoh/ 5. märts 2015 06:50
Selliste tatikate pärast riik perse läinud ongi,nühkigu veel 15 aastat koolipinki ja üritagu siis uuesti.Joppenpuhh mis lasteaed.
r
raivo/ 5. märts 2015 06:27
Ekre poolt ei hääleta kunagi.
r
raivo/ 5. märts 2015 07:55
isegi pedena ei hääletaks nende poolt.
o
Osak/ 5. märts 2015 06:21
Mis siin kohtusse anda, ta ju kirjutas oma plogis nii ju. Mille eest siis kohtusse antakse, kas Madisoni vaateid ei tohi siis avalikkuse etteu tuua. Rahvas peab ikka ka teadma missuguste maailma vaadetega inimesed meie riigikogus on ja kellele rahvas palka maksab. Siin pole ju kohtusse midagi anda. Ajakirjanikud kirjutasid ju tõtt.
k
KK/ 5. märts 2015 08:26
Ajakirjanikud kiskusid sõnad kontekstist välja ja andsin kogu loole hapu varjundi. See on muidugi otsene rünnak EKRE vastu. Madisson oleks oma postitusele pidanud salasõna ammu panema, isegi 20 aastane pidi aduma et seda saab avalikkuse ette tirida ja temast halb eeskuju teha et rünnate EKRE-t, mis neil ka õnnestus. mis on praegusel hetkel RE ja SD sõnum. No vaadake seda EKRE-t millised inimesed nende ridades on need ei ole ju normaalsed inimesed, ega nendega ei saa ju koostööd teha.
See on see sõnum mida tahetakse meile teatavaks teha, seda nimetatakse mõtteviisi kujundamiseks. Ja ma vaatan et mitmed kommenteerijad on konksu alla neelanud.
See on räpane mäng, eesmärk pühitseb abinõu. Ja eesmärk on EKRE rajalt maha võtta sest nad kardavad et EKRE kummutab nende taotlused Riigikogus.
a
a/ 5. märts 2015 06:07
n
need tatinokad,/ 5. märts 2015 07:36
tegid margi täis,kindlasti ei vali neid,seekord läks kahjuks hääl hapuks.
m
5. märts 2015 09:29
Mida sa karjud ,iga teine komm sinu trükitud,see ei aita,tõde tuleb taastada.Valelikud liistule,varem või hiljem.Kaua need neli üle sajaaastast arvutite taga veel hääletavad.Mitu päeva said veel hääli muuta ja tsirkust teha,enamus e-hääletajad olid 70-nesed ja üle.Ehk võiks reformi ennastki see jama naerma ajada.Nüüd sõimavad siin Eestiriigi kaitsjaid seitsmes surma patus-HÄBI!
t
Tallinki lipulause/ 5. märts 2015 05:50
Kaevake niipaljukui tahate te oigust niikuinii ei saa sobib ka selle kaebamise kohta.
t
triin/ 5. märts 2015 05:40
Maailmas on tavaks ja kombeks ainult üht kurjategijatest nuhelda (selle taga on juudid,kes arvavad,et ainult nende hukkunud on pühad,kommunistide poolt võrratult suurem laibavirn aga pole mainimisväärnegi----ehk Zuroff tuletaks vahel ka meelde Idel Jakobsoni,kelle eriti jälgid piinamised hukutasid elusid,või eestlaste vastane genotsiid ja mitte ainult meie,vaid paljud Ida-Euroopa rahvad,kelle kommunism tõi "õnne ja õitsengu") Targu sellest ei kõnelda,kuid kommunistide kuritööd tõid siia meie hukkunud ja hukatute asemel omad poisid Tambovi tagant ja kellega oleme hädas siiani ja ilmselt jäämegi hätta,sest nende mentaliteet ei muutu iialgi.Nüüd kolme aasta taguste väljaütlemiste pärast ollakse hüsteerias.Valijad usaldasid ERKE,t austage siis nende arvamust,ärge tampige neid mutta ja ärge riputage neile kaela seda,mida seal pole.Need inimesed tahavad ainult,et eestlane jääks oma pisikesel maalapil peremeheks,sotsid seda ei soovi,samuti kesikud ja ka reffidel on kama,et eestlane ei saa oma kodumaal ei tööd,kui vene keelt ei oska,ega riigikeelset teenindust.ERKE on ainus,kes seda muuta sooviks,teised ainult mängivad ja tegelik okupatsioon jätkub.
n
nomaitia/ 5. märts 2015 07:09
minu arust on ekre AUESIMEES endine tippkommunist.
tahtmine eestlust alles jätta ei pea toimuma äärmuslike abinõudega.
jah, natsionaalsotsialistidel olid ju kah saksa rahvast kaitsvad ideed - näiteks eluruumi juurdevõitmine, kuid selleks et see läbi viia tuli luua vangilaagrid, kuhu kõigepealt, ennem juute, saadeti teisiti mõtlevad sakslased. huvitav, keda triinuke tahaks meil natuke hävitada?
n
nomaitia/ 5. märts 2015 10:04
Kui kiiresti saab unustada meie vabaduse eest tuld ja tõrva saanud inimesed???Rüütel on kommunist aga Ansip kes???See poisikese artikkel ei ole asi,mis peaks oma rahva vahel vaenu õhutama panema.Õigus analüüsida eluongi iga noore asi,teeb ta seda kuidas iganes ,pole meie otsustada.Kohutav on tõdeda,et ikka ja jälle on maailma nabasid,kes otsustavad teise saatuse üle.Kes on andnud selleks vihkajatele õiguse??

e
eesti mees/ 5. märts 2015 01:25
See mees on täielikult haige ja idikas. No on ikka tüübid sinna EKREsse sattunud! Varsti on neile rahva toetus nullilähedane.
t
teine eesti mees/ 5. märts 2015 03:26
Piinlik on lugeda selliseid kommisid, oled ise ilmselgelt see kelleks seda tublit noort meest nimetad, EKRE on igatahes ainuke arvestatav partei
o
on on/ 5. märts 2015 07:37
president võiks asjale hinnangu anda.
a
ag/ 5. märts 2015 00:50
Ei ole siin EKRE palgalisi..olen selle erakonnaga ūhte meelt
Ka minu sugulased on kannatanud-kommunistide pärast.Ūks puhkab Sinimägedes ja talud koos maadega võeti käest.Ega sa juhuslikult ei tea..kuhu mu sugulased jäid..ah?Ja ise nimetad end eestlaseks.Sibi oled..Kogu mu suguvõsa kadus maapealt ..pee..ja sina nimetad end eestlaseks.
v
vabandust/ 5. märts 2015 01:08
...kellega sa siin kurjustad??? Ja mille pärast kurjustad??? Mis sassi läks???
1
10.08/ 5. märts 2015 10:13
ikka ühe ja sama refi palgalise vihaõhutajaga,kes sellest veel aru ei saa?Vastik,vastik,vastik,tõepoolest onvastikud pugejad meil ,kes hävitaks kõik enese ümbert,kes teisiti arvavad.
e
Elu näitab et../ 5. märts 2015 00:48
See,kes reklaamib MUNE ei pea olema KANA!?
e
eit/ 5. märts 2015 10:41
munareklaamija parts ...
a
ag/ 5. märts 2015 00:41
e
ekre+irl+sdr+kesk/ 5. märts 2015 00:25
u
UUS POISS/ 5. märts 2015 00:23
See on haige. Mida või keda see mees kohtusse kaebab. Keegi ei ole midagi öelnud mida mees ise ei ole öelnud.
k
kui nii arvad/ 5. märts 2015 01:05
...oled sa puupea kes loetust aru ei saa või sihilik valetaja! Madisson ju must/valgel kirjutab, et ..."ei õigusta oma kirjutisega natside kuritegusid.."! Kui nats näitab, et näe..see on ilus õun..ja see ongi ilus õun...mina ütlen, et on küll ilus...siis sinu loogika järgi õigustangi mina natside kuritegusid??? Vot see on loogika "kõrgtase"!
n
nomaitia/ 5. märts 2015 07:13
ja sina oskad lugeda ja saad kõigest aru?
esiteks kirjutatakse see madison ühe s-iga....
7
7.13/ 5. märts 2015 10:21
Jube tähtis tegur,ega see sinust veel asjadest arusaajat tee.Ainult üks kisa,pane neid nimesid endale milliseid tahad,käekiri ühene.Maailmavaliteja Stalinteab,mis õige on.
e
5. märts 2015 14:32
Ei, ei kus sa sellega, mis õige on, seda tead ju ainult sina.
t
tt/ 5. märts 2015 06:47
Tubli noormees! Atonen nimetas ERKE-d natsiparteiks ja selle eest peab ta küll vastutama. Pidage vastu!
k
korraldage vennale gaasikamber,/ 5. märts 2015 07:40
h
5. märts 2015 10:16
Haige reff,mida sa jahud,kuula siis Vikerraadiot,saad teada mida oma suuga ütles.Haige oled muidugi,peast haige kui analüüsi võime puudub,
T
-.-/ 5. märts 2015 00:00
Tüüpiline sopaloopimine. Kirjuta, misa kästakse ja ära nime alla pane. Kolm aastat tagasi on päris hiljutine asi küll.
p
PEAKS IKKA/ 5. märts 2015 00:00
aga mõtle E-ooravad saadavad 44 jüngrit puistama ja puusepa -paksi LUTIKAID PANEMA
NAGU SAVISAARELE--kas ei peaks SUVEKELDRI NENDE pesitsuspaigas tegema´´TOETUSEKS

u
Urmas/ 4. märts 2015 23:57
Lugesin seda 3a. vana arvamust ja selles ei ole mingisugust viha või vaenu õhutavat sisu!
Mingit, natukenegi Natsi-meelset tema arvamuses ei olnud!
Lugege juudi rahvusest kirjanik Norman G. Finkelsteini teost :" Holokaustitööstus".
See on ju 100% karmim kui Madisonil!
u
Urmas/ 5. märts 2015 00:17
m
muidugi/ 4. märts 2015 23:44
ei loobu ta saadikukohast, vaid hoiab sellest 10 küünega kinni, sest tahab seda palka ja hüvitisi jne jne
Räägiks parem asjadest, nagu need on, et ei loobu üksnes raha pärast, mida tahab saada
k
KK/ 5. märts 2015 08:31
Küsimus on kaugel rahast, asi on printsiipides!
a
Arvo/ 4. märts 2015 23:42
Lapsel ikka lapse aru.Kohe kohtusse.Enne tuleb ikka issile ja emmele asi ära rääkida,et suured poisid kiusavad.
r
Robi/ 5. märts 2015 05:19
s
4. märts 2015 23:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
4. märts 2015 23:46
punastega võitlemisel pruunidele sülle
t
TÄHELEPANU/ 4. märts 2015 23:18
Mart mardisalu nimetas 7tes uudistes madisoni KURJATEGIJAKS,anna see jobu ka kohtusse
o
oks/ 4. märts 2015 23:09
Küll isand Rahajumal õigust mõistab
b
B b.unn/ 4. märts 2015 23:05
Vaadake Pärnu linnapea lasi natsihilpudes ringi ja mis erakonda see natsifänn kuuluski. Saab olla vaid üks natsipartei ja kes ees see mees.

v
vana toriseja/ 4. märts 2015 23:00
Noor ja keevaline mees, keda EKRE nimetab imelapseks teeb ühe vea teise järel. Võtaks mõneks ajaks suu vett täis, aja maha ja kuulaks targemate nõuandeid.
Kohtuga sa ei hirmuta kedagi vaid teed EKRE margi rohkem täis.
Kas EKRE läks Riigikogusse selleks, et olla opositsioonis koos Keskerakonnaga? Enamus EKRE valijaid seda vist ei soovinud.
õ
4. märts 2015 22:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
ja vastukaaluks teine seisukoht - kõik on õige- rehabiliteerime oma aja kangelasi/ 4. märts 2015 23:04
The director of a Russian museum at a Stalin-era prison camp says local officials have taken over the site and removed references to the Soviet dictator's crimes.
"Of course it's a political move," Viktor Shmyrov told the BBC.
Perm-36, in Russia's Ural mountains, is the only surviving camp with buildings dating back to the Stalinist terror.
A non-governmental group has been managing the museum, but is disbanding after arguments with Perm officials.
Millions of Soviet citizens were sent to labour camps in the notorious Gulag system, or shot, during Joseph Stalin's hardline communist rule. The worst repressions took place in the 1930s.
Portraits of Stalin - taboo after the scale of his crimes was revealed - have become more common since the collapse of the Soviet Union in 1991. Surveys indicate that many Russians now regard Stalin as a hero.
e
ei saa aru/ 4. märts 2015 22:42
mis teile rahvas sobib siis ? Kyll on savisaar oma venemaaga halb ... Nyyd järsku ekre sest pooldab hitlerit vms... reform on ikka kõige õigem sest järgime usa't kes nafta pärast ise oma kaksiktornid õhku lasid ! VINGUTE JA ISE KA EITEA , MIDA TE TAHATE/SOOVITE
m
maamiis/ 4. märts 2015 22:37
s
SOLVATA EI LASE/ 4. märts 2015 22:35
Jaak Madison tubli. Kurjuse impeeriumi loonud poliitikud tuleb kohtusse kaevata.Kohus nõuab argumenteeritud ja faktipõhiseid seisukohti. SIIN PALJASTUB VANDENÕU
õ
4. märts 2015 23:31
s
5. märts 2015 10:26
Sind ka,sest sina juba ajad gaasikambrisse siin,on ikka ülbus reffidel.
t
TUBLI MADISON!! RAHVAS KOONDUB!!/ 4. märts 2015 22:33
JA NII JULGESTI EDASI KUNI EUROOPA KOHTUNI VÄLJA!!!!!!!!!!!
k
kuule/ 4. märts 2015 22:42
hullumeelne, kas sa ei kavatsegi täna oma rohtusi ära võtta, terve päeva märatsed ja lälised oma 5aastase tasemel suuretähelisi lollusi, aga haiget vahtu ikka jagub veel.
m
Möögu/ 4. märts 2015 23:43
Panen sulle miinuse puhtalt sõna "rohtusi" eest.
2
22,42/ 5. märts 2015 10:56
Vaata peeglisse,näed kellest räägid ja röögid.
õ
Õhtuleht = euroreformi lõa otsas olev sopaleht/ 4. märts 2015 22:31
i
irw/ 4. märts 2015 22:29
noormees - kuula mu hüva nõu, ole rohkem kuss praegu ja ära ärple - see vaht kaob ise ära, see oli planeeritud rünnak ja seda kohtuga ei ravi. kohus ei saa arugi , millest jutt. iga poliitik, kes sellega mängind on kokkuvõttes hävinud ja eesmärk jäänud täitmata.
olin noorelt sama äge - pole mõtet, võta koolitused kuidas ajakirjandusega ringi käia - poliitik peab seda nagunii tegema ja kuluta aega õppimiseks. tegelikult said hea kogemuse ja ..... skandaaliga poliitikasse tulla on parim , mis sinuga juhtuda sai. kohe tuntud mees teiste raha eest. nüüd õpi vaid ütlema mida vaja ning see kostab ......

m
miks Õhtuleht mu kommentaari kustutas/ 4. märts 2015 22:26
kus mainisin, et istuv peaminister pole vb homme enam?
v
5. märts 2015 14:36
k
Kremli ööbikud/ 4. märts 2015 22:26
Jaak Madison kiitis hiljuti oma blogipostituses fašismi ja natsismi.
Kuuletsa "ajakirjanik"- KUI oled kasvõi korra selle postituse LÄBI LUGENUD siis peaksid ju ometi ARU SAAMA et EI KIIDETA seal FASISMI (kas "ajakirjanik" peab silmas MUSSOLINI fasismi?) ega natse.
No ei kiideta ju!
PS! paluks ka selle "ajakirjaniku" nime et teaks kelle mürgiseid üllitusi tulevikus vältida.
NB! Kas te lambukesed saate ikka aru sellest millist jama te Eesti Vabariigile kaasa toote oma idiootliku tolmukeerutamise ja klikitamisega? Vaadake venemaa telekanalite uudiseid ja tahan homses lehes näha teie kommentaare antud teemale (kas meil ongi nii nagu seal näidatakse! Kas te kanakesed vastutate!?
4. märts 2015 22:34
majanduskasvu ju kiidab, mis on inimelude kaotusega saavutatud - seega tapa, põleta inimesi- tervendad majandust
k
kas/ 4. märts 2015 22:42
ikka on inimelu kaotustega saavutatud
pigem ehk selle korraga mis seal mainitud ja ka soodustustega rahvale mida polnud mainitud
fakt jääb faktiks olid mõlemad nii kooonduslaagrid kui majandustõus, ka NSVLis olid laagrid kuid majandustõusu polnud, sest korda polnud
t
to kas/ 4. märts 2015 23:12
Mis sul on jäänud selles lauses arusaamatuks: On tõsi, et olid kooduslaagrid, sunnitöölaagrid, harrastati gaasikambritega mänge kuid samas selline nn "range" kord tõi ka Saksamaa tol ajal üsna sügavalt p**sest välja, sest areng, mis põhines küll esmajärgul sõjatööstuse arengule, viis see siiski riigi vaid loetud aastatega Euroopa üheks võimekamaks,
p
Positiivne pool tugineb millele, lp. "kas"?/ 4. märts 2015 23:17
"ei taha küll õigustada nüüd selle tekstiga natsikuritegusid ja massimõrvu (kuigi sealgi on hukkunute arvud väga vastuolulised), kuid ei saa vaadata asja vaid ühe mätta otsast, vaid peaks nägema ka positiivseid pooli, mis kaasnesid tolleaegse korraldusega."
t
teades meie kohut,/ 4. märts 2015 22:26
kas nad ikka hakkavad võitjate üle mõistma..
j
4. märts 2015 22:26
r
Rein/ 4. märts 2015 22:24
Edu sellele mehele, õige hõlma ei hakat ütleb juba vanasõna.
S
.../ 4. märts 2015 22:25
See õnnetu noormees on uskumatult rumal ja kogenematu, aga eks elu õpetab.
t
tümitamine kestab/ 4. märts 2015 22:18
"hiljuti oma blogipostituses fašismi ja natsismi."
See "hiljuti" oli KOLM AASTAT tagasi, tindinikerdised! Ja täiesti õige tegu- andku asi kohtusse ja tirigu koerakoonlased päevavalgele!
t
tänane uudis/ 4. märts 2015 22:36
oma sõnadest ma ei tagane ....
k
kõigepealt/ 4. märts 2015 22:17
tehku geenitest , mis tõendab ta aaria tõupuhtust!
m
Madisonile / 4. märts 2015 22:10
see on nüüd poliitika, nüüd leidis poliitika sind üles ja nii käibki. Aga sa oled uus, sul ei ole seljataga oma kuulekat meediat nagu reformiparteil, kes sind praegu tümitab, sul ei ole väljaspool koduparteid veel ühtegi poliitilist toetajat, sa ei saa kohtus mingit õigust, sest niisugune kohtupretsedent puudub meil täna. Analüüsi kainelt olukorda, anna oma parteile aega positsioonid sisse võtta, ja jumala eest - vähem sõnumeid meediasse, muidu teed Mart Helme olukorra muidu väga raskeks.

m
mina/ 4. märts 2015 22:10
valin nelja aasta pärast ekre. Valige teie ka !
e
ettevõtja/ 4. märts 2015 22:33
oleksin ka seekord selle ekre valinud aga kui savisaare firma hakkas võimust võtma siis andsin veel reformikatele viimase võimaluse aga kui nad ettevõtjaid sedasi edasi peksavad siis on jägmine kord neile 0 points.
M
.../ 4. märts 2015 23:32
MEIE ESIMENE RIIGIJUHT.
Juba lasteaias jutustas kasvataja meile Leninist. Ta rääkis, et Lenin oli nõukogude riigi esimene riigijuht. Ta oli laste hea sõber ja tahtis, et kõik maailma rahvad elaksid rahus ja sõpruses. Esimeses klassis lugesin raamatut Lenini lapsepõlvest. Uljanovite peres oli kuus last. Kõik olid väga üksmeelsed ja aitasid alati üksteist. Juba lapsena nägi Lenin, kui raske oli lihtrahva elu Venemaal. 1917 aastal toimus Lenini juhtimisel Oktoobrirevolutsioon ning moodustati tööliste ja talupoegade riik. Lenin tahtis, et kõigile jätkuks tööd, et kõik lapsed saaksid õppida ja neil oleks õnnelik lapsepõlv. Nüüd on Lenini unistus täitunud. Nõukogude Liit on kõige suurem riik maailmas ja kõik inimesed on siin õnnelikud.
SVEN MIKSER,
Paide I Keskkooli
IV klassi õpilane
t
to ettevõtja/ 4. märts 2015 23:45
Vanasti öeldi et loll saab kirikus ka peksa
l
Lase loll kirikusse lõhub lauba katki/ 6. märts 2015 05:05
Teine vanarahva ütelus on veel: "Lase loll kirikusse lõhub lauba katki" Eks see lause käib usinate võõra võimu kummardajate kohta nõndasamuti.
s
see on/ 4. märts 2015 22:05
juba etteplaneeritud kõrgemalt poolt,et lihtsalt hävitada eesti meelne erakond ja hiljem ka eestlus.
e
eestlane/ 4. märts 2015 23:53
Mina olen eestlane ja eestimeelne, aga mingis Madissonist ja tema parteist ei taha kuuldagi. Ning nii ka kõik minu ümber olevad mõistusega eestlased. Ilmselgelt kommenteerivad siin EKRE palgalised. Enne valimisi toimus sama!
1
100% nõus!/ 5. märts 2015 19:42
loodan, et mõistusega inimesi on ikka rohkem, kui.......
i
Igati põhjendatud/ 4. märts 2015 22:05
Igati õige on reformi ostetud EKRE laimukampaaniale vett tõmmata. Ajakirjandus teeb ise kõige ehtsamat natside-laadset propagandat, kasutades sildistamist ja lõputut valede kordamist. Selge igaühele, kes teksti läbi luges, et Madison ei ole kiitnud fašismi. Antud juhul leiti koht, kust haarata, et EKRE tümaks tampida. EKRE juhtide selgitus on olnud sümpaatne, rahulik ja selgitav. Samuti Hr Madisoni vastus EPL-le. Antud juhtum on selge näide, et lööklaused töötavad hästi nende kasuks, kelle peamiseks võtteks ongi manipuleerimine. Aga ka negatiivne reklaam on tasuta reklaam EKRE kasuks, mis saab nüüd toetajaid veel juurde.
a
autorollu/ 4. märts 2015 22:01
üks sõnavõtja ekre vastu oli atonen. http://www.fin.ee/kontaktid atonen on see mees, kelle keskharidusega naine on sokutatud rahandusministeeriumi
n
.../ 4. märts 2015 22:36
need on reformikatelt ostetud kohad.
a
Aadu/ 4. märts 2015 21:59
s
sakslane/ 4. märts 2015 22:38
mingu kohe Euroopa kohtusse, kärarikkam istung ja häbi suurem
k
Krae/ 4. märts 2015 21:55
Kahju,et raiskasin oma hääle sellise peale. Alles poisike sai jala peaaegu tema jaoks paokil oleva "suure mängu"ukse vahele ja juba soigub mingist kohtusse andmisest.Kasva veel!
k
Kirde-Eestlane/ 4. märts 2015 21:54
Mis lasub Reformierakonna liikmete hingedel - aga nemad on oma meelest suured "demokraadid" ja julgevad veel teisi kritiseerida:(!
p
Priit/ 4. märts 2015 21:54
Haukuv koer ei hammusta.lapsekesel õhtune piim vell joomata?..

h
Heil Rõivas !/ 4. märts 2015 21:51
Ah ärge hakake kohtuga jamama, raiskate ainult aega ja raha. Paari kuu pärast ei mäleta keegi seda lugu enam.
Reform vaadaku oma kokku keeratud sitt (Ligi postitus, Ligi-"ära kaaguta, Langi sünnipäev, Silvergate jne,jne,jne) yle enne kui mögisema hakkavad.
r
re/ 4. märts 2015 22:04
aga selles meie ühiskonna viga ongi, et teatakse, et keegi niikuinii kuhugi ei kaeba. seepärast olekski mõttekas see asi kohtus selgeks vaielda, kellel õigus ja kellel mitte.
r
rebane/ 4. märts 2015 21:48
m
misasja.../ 4. märts 2015 21:46
ohhoo, selle madisoniga tuleb veel madistamist. päris piinlik vist nendel, kes teda valisid. aga valijad ise võib-olla samasugused.
m
Minna/ 4. märts 2015 21:55
Piinlik polnud RE valijatel, kes rahastus-skandaali ja rollo-tegelastele hääle andsid, seega pole Madisonil vaja piinlikust tunda ka selle aja tegude eest mil ta veel poliitikas ja erakonnas ei olnud,
l
lase siis siga laua taha,/ 4. märts 2015 21:58
see ronib kohe jalgadega lauale.On ikka piimahabe.
v
Villi/ 4. märts 2015 21:42
Õige edu ekre-le ja Madisonile
n
noh,koolilapsed ju enamuses,/ 4. märts 2015 21:59
t
Tubli!/ 4. märts 2015 21:38
Õige mees, just nii sirgeselgne ja resoluutne peabki olema pasaloopijate suhtes!
o
on ikka tatinokad,/ 4. märts 2015 22:01
olin teist paremal arvamusel,hea veel,et sellistele häält ei andnud.
m
mad world/ 4. märts 2015 21:37
u
uhh/ 4. märts 2015 21:36
Kas sellel poisil on ikka kupli all kõik korras? Kuulsin raadiost Mart Helme õigustusii. härra oli ärritunud ja ründas ajakirjanikku. Selge see, et ta oli kommentaari andes plindris, aga ei saa ka parata, et mõjus täpselt nagu Savisaar...
m
Minna/ 4. märts 2015 21:59
...või nagu RE tagatuba eesotsas Rosimannusega kui pidid oma sahker-mahker tegusid kaitsma (silvergate,autorollo,jms)
h
hei qwerty/ 4. märts 2015 21:35
lugupidamine koonduslaagrites viibinutele.. aga hääletasid ekre poolt ja isa istus koonduslaagris? millises laagris ja millises riigis ta viibis? koonduslaagris nimega nsvl
ä
Ära plõksi!/ 4. märts 2015 22:03
Neid inimesi on veel küll, kelle vanemad siin või seal režiimis laagrites istusid. Ja jumal paraku pole neil paljudel FB-s kontot, et ekre noor-kikaste kiremistest (enne valimisi) teada saada!

m
Mari/ 4. märts 2015 21:34
No õhtuleht!!! 3 aastat EI OLE HILJUTI!!!
Eesti meedia e i ole ok!!!!
r
raiks/ 4. märts 2015 21:32
g
4. märts 2015 21:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sa/ 4. märts 2015 21:56
kas sinu meelest on oma õiguste eest seismine kohtus ülbus? eks siis kohus otsustab, kas teda laimati või mitte.
q
4. märts 2015 21:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ä
-.-/ 5. märts 2015 00:00
s
SEE OLI NOORE -- INIMESTE AHISTAMINE??/ 4. märts 2015 21:25
TUBLI EESTIMAA MEES OLED!,, JA TEGELIKULT ,, VÄGA VANA LOO EEST,, AGA JUST PEALE VALIMISI --KES SIND JULMALT SOLVASID ,,NAGU
SEE SM, ROIGAS -- ANNAVAD REF,, JA KA MIKSER KOHTUS VARSTI KA ARU,,
NÄHA ON ___ET OLEME ENSV -- TEGELASTE JUURES JÄLLE TAGASI,,
KELLELE ÕIGUSE RÄÄKIMINE --EI MEELDI KUNAGI!
s
sas/ 4. märts 2015 21:20
r
Rosenfeld/ 4. märts 2015 21:56
Õige muidugi. Soovitan kohtu taha ka veel minna siis EKRE ei pesegi meie kõigi rõõmuks endalt natsipartei nime maha.