Valimised

Tiina Kangro: ju siis ei vajatagi enda esindajaid poliitikasse

Teet Teder, 2. märts 2015 21:00

71 KOMMENTAARI

v
Vale partei/ 4. märts 2015 11:49
Kallis inimene te valisid lihtsalt vale partei. Mina imestasin küll siiralt kui kuulsin teie astumisest Isamaaliitu. Sellel parteil ei ole midagi ühist isamaaga. Nimi on eksitav.
m
3. märts 2015 18:56
Ma ei saa aru, miks arvatakse, et vähe hääli sai IRL vigade pärast kampaaniat tehes? Mina valisin eelmine kord IRL kes lubas kodukulud alla, kuid mis hakkasid tugevalt tõusma. Sellepärast enam seda parteid ei valinud, ei usaldanud neid tuhje lubadusi.
e
3. märts 2015 17:01
e- "valimine"... kindel . sandid nagu reffide iidolill hitlerilgi - töö teeb vabaks, - elust eestis, ehk eesti santidest. kidlalt edasi - järgmised on penskarid ?
m
Mis te nutate!/ 3. märts 2015 15:18
Nüüd on meil riigikogus AUNASTE,ALENDER... Oh ,mis õnne õnnekesta! Kohe hakkab rahakotti raha voolama. Rahvas ammugi ununenud. Valimised ju möödas. Isegi see "VÄGA HEA PEAMINISTER" jäetakse alles. Oh seda õnne,oh seda õnne!
t
3. märts 2015 13:32
Tiina Kangro, te kandideerisite vales erakonnas.
m
Mann/ 3. märts 2015 15:58
Just tahtisn ütelda Pr. Kangrole sama. Vale erakond. Andes hääle temale annan ka ju erakonnale.
r
rikkad ja ilusad/ 3. märts 2015 11:14
Ega enne seda teemat ei mõisteta, kui endal häda majas.
e
Ehh/ 3. märts 2015 11:05
Tädike on solvunud, peab ennast ju ilusaks ja targaks, paraku on meie ajakirjandus ennast piisavalt plameerinud, et nad välistatakse. Peale kaklust rusikatega ei vehita, muideks, võiks ikka peegli võtta ja vaadata, kelles probleem on, mitte süüdistada valijaid. Õnneks on veel arukust eestis, mis näeb ära mida võib populism tähendada
t
tom/ 3. märts 2015 10:11
jah,pole sel rahva tahtel mingit vöimu,,rahvas pole keegi,on vaid mingid kandilisednäod kes arvavad köik korda seadvat:kas ei saaks kuigi seda asja nüüd nii teha,et ikka sinna saavad need keda töesti rahvas valis?kus kurat on presidendi silmad? aga no jah,,kui ta sekkuks,siis äkki vöetakse tema kaasalt raha ja ei saa enam maksumaksja raha eest härmat ülal pidada!?

m
mumm/ 3. märts 2015 10:08
Kahju, et selles ringkonnas, kus te olite, oli niivõrd vähe inimesi, kes hooliksid puuetega inimeste probleemidest. Kuid, valimistel võiks olla võimalik hääletada selle inimese poolt, keda eelistad, mitte keda pead valima.
õ
Õige,/ 3. märts 2015 11:06
ta oleks kindlalt sisse saanud kui meil see valimisseadus oleks nii tehtud,et inimene pääseb sinna häältearvu poolest aga mitte kellegi suva põhjal
v
vastik Õhtuleht/ 3. märts 2015 09:56
kes osa kommentaare "kaotab" ! vastik vastik vastik lihtalt !
t
Tiina Kangrole/ 3. märts 2015 09:30
Mina valiks Teid peaministriks ja presideniks - kui riigikogus oleks 101 Teie sugust inimest, siis oleks Eesti Põhjamaade eeskujuriik. Teis on nii palju arukust, talupojamõistust ja mõistlikkust ja tarkust, et kahju, väga kahju, et Te kõrvale jäite. Peaksite olema kuskil esirinnas.
r
Rahul Olev/ 3. märts 2015 09:40
ennast kiitmast ma ei väsi
k
ka Tiina Kangrole/ 3. märts 2015 10:28
Ka mina oleks teid valinud!
Kahjuks liitusite vale erakonnaga. Kui IRL kellegi heaks ( peale iseenda muidugi) midagi teeb, siis tõuseb homme päike läänest.
i
inxu/ 3. märts 2015 09:18
Kahju, Tiina oleks küll Riigikogus oma kohta väärt olnud....
a
A/ 3. märts 2015 09:15
Keda me tegelikult teadsime peale Kangro? Reklaami ju neile ei tehtud, mina igatahes ei teadnud ühtegi nime.
n
nägemus/ 3. märts 2015 09:10
Minu arust on tal küllaltki selge nägemus asjadest mis meie riigis halvasti on ja sellepärast ta püüdleb paremuse poole teie pärast ! Naeratage siis ise, kui elu on lõbus ja kõik on hästi virisejatel !
l
Lugeja/ 3. märts 2015 08:26
Kas olete ühtki tõsist probleemi lahendanud? Ei ole. Lihtsalt niisama jutustada pole mõtet, kuna abivajaja ootan konkreetset lahendust. Isegi üksikjuhtumi puhul.
p
põhjus/ 3. märts 2015 08:09
Mind hirmutab pr Kangro kuri olek, naeratust pole iialgi näinud.
v
vanaema/ 3. märts 2015 09:04
Kui sinul oleks niipalju invaliide hooldada,siis sina nutaks ,mitte ei naerataks.Ta on isegi tubli selle võitluse keskel.Kahju valest valikust erakonna suhtes,nendest kartellide mänguritelt poleks kunagi abi ega mõistmist tulnud.Jõudu talle ja hoidke ikka inimväärsete erakondade poole(vaba,ekre).
t
Tema/ 3. märts 2015 11:14
puhul oli erakond ja piirkond vale.Ta oleks 100x parem saadik olnud kui näiteks Aunaste!!!

m
mari/ 3. märts 2015 07:35
Väga kahetsusväärne, et Tiina ei saanud riigikokku.
v
Valija/ 3. märts 2015 07:12
Mind väga hämmastas Teie poolt kandideerimiseks valitud partei. Tegemist on ühega neist kahest jõust, mis on Eesti sellesse seisu viinud, mis praegu on. Ehk see seltskond, kelle pärast ei ole Eestis jõustatud ka Sotsiaalhartat. Kas Te tõesti loodate ja lootsite selliselt hundikarjalt mingit mõistmist või halastust? Reformierakonda päästab jätkuvalt e-häälte võltsimine. IRL sellele loota ei saanud ja tuligi välja nende tegelik kandepind ehk selle puudumine. Poistebänd pole kahjuks enam pop.
k
kindlam koht/ 3. märts 2015 09:42
eks ta läks ka ju saama peale
v
vale valik/ 3. märts 2015 07:09
Kulla inimene,sa läksid ju valede inimeste juurde.Uutest erakondadest oleks tulnud alustada,vanade vigurid on veel kõigil meeles.Ja nüüd on need vanad võimu nimel jälle vanasse paati asuma jamis siis muutunud oleks???Mitte midagi,kordub kõik ikka uuesti.Kel võim,sel õigus.
a
asi ei olnud valijates/ 3. märts 2015 06:57
vaid IRLlis ja üldse süsteemis.
r
raivo/ 3. märts 2015 06:42
See tavainimene unustatakse kohe peale valimisi ära,olgu ta sant ,pensionäär,või kes iganes.
e
ei valinud neid / 3. märts 2015 06:40
selle astmelise tulumaksu pärast ja kogu lugu. ma ei soovi oma väikeses palgas veelgi kaotama hakata.
pealegi tundub, et isamaa sees käärbi. õudne kütmine käib ja süüdlaste otismine. selliseid ei saagi valida. ja kahjuks on nad ennast minu silmis täis teinud
h
huvitav/ 3. märts 2015 10:16
miks inimesed kardavad seda astmelist tulumaksu. teised olid ju poolt,peale nn.rikaste partei Rff. rikastele mõjub see,mitte töölisklassile,vöi 1000 euro saajale. fin: 30 tonni aastas ja 18,5 protsenti, 46 tonni aastas 24,5 protsenti. 1000 euri,praktiliselt 0 protsenti.
t
Te olete ülekohtused Tiina Kangro suhtes!/ 3. märts 2015 00:26
Minule te kommentaarid ei meeldi, mis on veel vähe öeldud.

a
Aum/ 3. märts 2015 00:11
Aga võib-olla puudega inimesed on hakanud aru saama, et mõni lihtsalt tahab nende seljas Toompea pudrumäkke ratsutada. Eelistavad ise toime tulla, silmakirjateenritest "esindajateta".
e
ee/ 2. märts 2015 23:22
Tiina tegi kõik, mis suutis, oluline oli kohe näidata, et reformi ja härrassotsidele töövõimetusreform ei vasta sihtgrupi huvidele ja läbi kukub varsti. Puudega inimestel tuleb nüüd ka rahul olla, kui neil esindajaid ei ole ja pinss ära võetakse.
t
tegelikult/ 2. märts 2015 23:09
enamik toelise puudega inimesi soovib, et neid koheldaks nagu terveid inimesi, kas pole. Mina puudeta inimene austan neid, aga soovikson televisioonis ja muus meedias kuulda tervete inimeste lugusid, mitte loputut puudega inimeste lugusid. Kagro sattus hoogu, nuud veel kibestunud ja suudistab koiki teisi, isegi puudega inimesi. Hakaku nuud puudega inimesi tegelikult abistama vabatahtlikuna.
m
Marta/ 2. märts 2015 22:48
Uskumatu, et sandid nii ülbed ja tänamatud on - hea, et mina pole nende heaks midagi juhtunud tegema, nad võtavad igat abi nii, et te peategi meid pidevalt aitama...
m
mnjah/ 2. märts 2015 22:33
Ladõnskajast on kahju, üks hääl, ma ei usu, et siin puhast mängu mängitakse. See Sester on juba iidamast ajast olnud, poleteda kuulda ega näha ainult palka saab. Tehke midagi ka ausalt, Ladõnskaja tuleb Riigikokku saata ja Sester sealt ära.
p
paras talle/ 2. märts 2015 22:37
näidtai talle koht kätte, et üle laipade.
l
lahe/ 2. märts 2015 22:46
Paras talle, sai nüüd tunda, et vöimu ja raha juurde minnakse kasvöi üle laipa´de.
p
pole ullu/ 2. märts 2015 22:24
Haukanõmm sai ju sisse ning erinevalt Kangrost ja Sihverist ei tegutse tema destruktiivselt.
v
veel hullem/ 3. märts 2015 14:03
oli ju esimene takkakiitja Rõivase reformile, vaadake otsinguga tema sõnavõtte.
t
tean / 2. märts 2015 22:17
ooi kui palju on neid puuetega inimeste n.n eelkõnelejaid , kes lihtsalt haleda teemaga ise-endale head elu sepitsevad
j
Jürka/ 2. märts 2015 22:11
See valimissüsteem on ikka väga kummaline. Sisse saab Aunaste oma kesise häältesaagiga. Taro ja Kangro ei saa, vaatamata kordi suuremale poolthäälte arvule.
j
2. märts 2015 22:17
Ja väga müstiline süsteem terve valimise aja saime vahtida (ka valimispäeval) Igor Taro Ukraina päevikuid. Kas see pole valimisreklaam

p
Puudega lapse ema/ 2. märts 2015 21:58
Tarkpead siin koos. Poleks neid erinevaid organisatsioone, fonde, Puutepunkti, Tiinat ja teisi paljusid, kes Teie arvates sandi inimese tuules elavad, poleks puuetega inimestel või nende hooldajatel üldse
kellegi abile loota. Kui sina, hea kommentaator, valdkonnast mittemidagi ei tea, siis palun hoia oma rumal arvamus endale. Võin öelda, et olen sügavalt Keskerakonna vastane, kuid kui Tiina Kangro oleks kandideerinud nende ridades, oleks see naine, vaatamata seljataga seisvale erakonnale, ikkagi minu hääle saanud. Hea Tiina, Te olete äärmiselt tark ja südamlik naine ning saate valdkonna arendamise ja kaitsmisega hakkama ka ilma riigikoguta. Meie aitame Teid.
i
irwile/ 2. märts 2015 22:56
Kas sa ikka saad ise ka aru kelle suunas sa kaikaid loobid?
2
22.15/ 3. märts 2015 07:18
Kulla IRW,ei ole sinu elupäevad ka veellõpuni elatud,nii et ära plõksi,karma võib appi tulla,kui omal mõistust pole.Ära ilgu asjade kallal,mis pole meie kätes ega sinu otsustada.
p
Puudega invaliidsuspensionär/ 3. märts 2015 08:46
100% nõus! Oleks meie situatsioonis olevatel inimestel rohkem tervet ja kainet mõtlemist nagu Teil, siis ehk oleksime juba midagi ka saavutanud. Jõudu ja edu Tiina Kangrole!
s
Sam/ 2. märts 2015 21:54
Austatud Tiina Kangro! Palun öelge mulle ,et kust võtate üldse julguse siin mainida ,et keegi oleks minu esindaja Eesti poliitikas ! Seda pole minu jaoks üldse olemaski - enamus on ennast imetlevad tühikargajad ,silmakirjalikud parasiidid ,kes raskelt teenitud rahva maksuraha parlamendis laiaks löövad !
v
väga õige/ 2. märts 2015 22:35
Tiina Kangro ajab oma edu vaid, mitte teiste! Puutepunktiga soovis toetajaid juurde saada.
a
Anti Sam/ 2. märts 2015 22:42
Samike, sina ilmselt valimas kunagi ei käi, kellegi poolt sa ei hääleta ning seetõttu keegi sind kuskil ei esinda.
Sinu valik, sure erakuna üksilduses olematus riigis.
v
Vale erakond/ 2. märts 2015 21:50
Lihtsalt täiesti vale erakond. Ei tasu omale luua illusiooni, et selliste teemadega minnakse IRLi. Kangro oleks pidanud astuma sotsidesse.
n
2. märts 2015 21:57
njah, kaotasid ka nemad need valimised. Pealegi on nemad ju viimaste maksutõusude taga. Tegelikult oleksid pidanud kõik valijad valima riigikogu väliste erakondade vahel, kuna hetkel on meie inimestel päris palju majanduslikke puudujääke.
s
Sotsidesse?/ 2. märts 2015 22:58
Kas tänuks selle eest, et sotsid teerulliga puuetega inimestest üle sõitsid võttes vastu töövõimerefomi seaduse? Kuidas nii rumal saab küll olla!
v
Veel kord.../ 3. märts 2015 13:47
Tiina EI ASTUNUD IRL-i, vaid kandideeris parteituna IRL-i nimekirjas. Siin on suur vahe!
s
Sassa/ 2. märts 2015 21:42
enamus emtüsi ja kena nimega fondide rahadest kulub direktorite ja raamatupidajate enda palkadeks ja hüvedeks. paras teile , santidele, koretele, kassidele ei anta reeglina üldse midagi. Või siis paarile soosikule natuke...
t
to Sassa/ 2. märts 2015 21:53
Mul hakkab teist lausa kahju, nii rumal.
p
pensionifondil kulus raha oma ülapidamiseks, vebfondil kadus ka ära, mtü- kasside kaitseks suvitab kallites kämpingutes läikivad kassisöögikausid pagasnikus-igaks juhuks / 2. märts 2015 21:59
rumal oled sina kes arvab et sant on sinust rumalam ja laseb su hea elu peale su tühja jutu peale .
h
hea ongi/ 2. märts 2015 21:39
ainus, kelle mittesaamist kurvastan on Latõnskaja, kelle täissöönud Sester välja sõi
t
Tiina!/ 2. märts 2015 21:36
Kes meist ideaal on? Aga inimene õpib kogu elu. Said sinagi teada, mida tänapäeval inimene inimesele tähendab. Tere tulemast Eestisse!
n
nähtud/ 2. märts 2015 21:34
proua Tiina on.. Need puuetega inieste esindahjad on minu hinnagul kõiige alatum inimgrupp. nTean täpselt ,mda räägin, Kautamiseks. kasutades ära küll veeämbrikampaania rahasi või sõidab n.n juhtkond..irw terve inimene müööda korjatud rahade eest .Mul on hea meel et keegi neist ei saanud hea elu peale, puudega inimene on neile vaid vahend enda heaolu saav
k
kommentaar/ 2. märts 2015 22:21
Nõustun sinuga 100%.. Huvitav millal sellised inimste suhtumised paljastatkse ja kohtadele saavad heasüdamlikud, hoolivad ja soojad juhid ? :)
2
21.34-22.21/ 3. märts 2015 07:27
Häbi võiks olla sellist juttu rääkida,kas olete kindlad,et teie elu möödub haiguste ja õnnetusteta.On ikka parasiite meie riigis,kes santidelt ka viimase võtaks,et saatus teid tõsiselt karistaks.Ei ole õnneks ise kannatama pidanud aga ülbus õnnetute vastu on ülim ülbus.
h
hooldaja/ 3. märts 2015 07:46
Selge, Tiina ja Tiia jt on SELLISED! Nemad tuleb allavoolu lasta. Aga kui tulevad Kati ja Kaie või Mati ja Mart? Jälle pahad. Vene ajal öeldi: ne võsovovatsa! Ükskõik kes hallist massist eralduda püüab, selle lööme maha. Oleme kõik üheskoos vaesed, õnnetud ja hädised. Siis oleme kõik omad. Kas nii?
m
marii/ 2. märts 2015 22:54
Kui oleksid asjadega kursis, siis teaksid, et kandideerisid konkreetselt 3 puudega lapse hooldajat ja 5 puudelist (neist 1 täispime, 1 täiskurt ja 1 ratastoolikas). Kes siis veel peaksid asjast midagi teadma kui mitte nemad?
p
Puudega inimene/ 3. märts 2015 13:49
Kui ei sobi valida esindajat, valige siis puudega inimest
h
hale/ 2. märts 2015 21:28
taas üks "parteitu" - soovitus valijaile, ärge kunagi valige inimesi, kes kasutavad parteid vaid oma ego upitamiseks! Sellised reedavad teid kohe, kui pole enam kasulik hoolivat nägu teha!

m
maamiis/ 2. märts 2015 21:28
kõik on ju ilus ,aga kohe algul ei saanud T.Kangro valikust aru .Miks just IRL .Pakun ,et ta oleks ka näiteks Vabaerakonna nimekirjas saanud kandideerida .Muidugi hiljem kõik targad ,aga IRLil pole ju mingit pistmist "santidega"
k
kodutu koer/ 2. märts 2015 21:36
enamusel nendel n-n puudega esindajatel ka pole pistmist santidega , Tegelikult natuke ikka on. Sandi tuules saab ise heasti ära elada.
k
koerale/ 3. märts 2015 08:23
See käib nüüd vist Haukanõmme kohta, et sotsministeeriumi ametnikust Puuetega Inimeste Koja ametnikuks. Ja pealegi on see Koda ja loodud puhvriks riigi ja puuetega inimeste vahele. Aga ei maksaks tedagi alahinnata. Küllap on ta oma ametnikutöös palju kogenud ja õppinud ja tunneb probleeme. Muud siin jutuks olevad esindajad on kõik kas ise puudega või puudega inimeste hooldajad-perekonnaliikmed.
e
2. märts 2015 21:54
et siis nüüd on süüdi IRL, mitte ise kes ei suutnud ennast maksma panna ja üritas sõita nõrgemate najal.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee