123 kommentaari

K
koik on inetu  /   10:58, 10. märts 2015
Vannabiid, milleks see institutsioon, milleks ned pummelungid, kui ymber on soda ja vaesus.
M
meeri  /   16:16, 6. märts 2015
Miks te arvate, et EVELIN ON AINULT SÜÜDI,VANA HOBUNE ON SÖÖNUD AASTAID KAERU,AGA SELLEST AVALIKULT EI RÄÄGI KEEGI.Ei tasu Evelini sarjata,pikapeale viskab ikka koppa ette küll see pidev kaerade söömine.
S
ss  /   13:15, 6. märts 2015
P
presidendile  /   06:46, 1. märts 2015
sooviks niipalju pealehakkamist,et saaks sellest evkast ykskord lahutatud.
K
KA-KA:  /   10:47, 28. veebr 2015
Miks ei jätkunud Evelinil kahe käega raputusi ja kallisid kõigile külalistele? Kas ta teeb vahet kutsututel? Ühed väärivad ja teised ei ?
K
K:  /   10:41, 28. veebr 2015
See oli küll inetu,et Evelin ei raputanud kõikide inimeste käsi kahel käel.Tegi jummalast vahet inimestel ja kallistusi oleks ka võinud kõikidele jaguda,ta ju avalik naene.
V
vaataja  /   22:36, 26. veebr 2015
Kõik kirjutavad kuidas Evelin ennast üleval pidas aga kas keegi vaatas kuidas Toomas Henrik käitus? Mina vaatatasin ja panin imeks seda, et kui Evelin jäi natukene kauemaks kellegiga kättlema siis tuli väga kuri pilk presidendilt ja nähhvamine? Aga samas kui president rääkis või kätles kellegiga ootas Evelin kannatlikult.
L
Lauluke ehk aitab?  /   22:30, 26. veebr 2015
M
Merike  /   21:22, 26. veebr 2015
Olen abielus olnud 40 aastat. On olnud häid ja väga häid hetki ja on olnud ka mitte nii häid hetki. Abielus tuleb kõike ette. Aga oleme hakkama saanud, ja kedagi kolmandat asju selgitama ei ole lubanud.
Mul on ääretult kahju ja kogu minu lugupidamine Kroonika peatoimetaja Krista Lensini vastu on kadunud sellest hetkest, kui ilmus ajakirjas lugu Evelin Ilvesest. Sest ainult peatoimetaja saab otsustada, kas lugu läheb läbi või ei. Tema otsustas, et läheb ...
Mul on ääretult kahju, et on ajakirjanikke, kes kahjustavad oma lugudega meie presidendipaari mainet.
Mul on häbi siinsete kommenteerijate pärast, kes ei saa aru, kui väga haiget nad teevad oma ütlemistega.
  /   22:29, 26. veebr 2015
Ma olen õnnelik, ei loe kollast kirjandust ja muresid nagu polegi! Soovitan ka sinul Kroonikat mitte lugeda!
M
millise riigi president  /   13:21, 28. veebr 2015
sinu mees siis oli või on?
B
Britt  /   13:45, 28. veebr 2015
Kas sellest on nii raske aru saada, et kui Esileedi on väärikas ei ole kollasel ajakirjandusel midagi kirjutada!!! Ja et meil on nii vääritu Esileedi selles pole ju Lensin süüdi.
R
Raip!  /   21:06, 26. veebr 2015
Ei hakka isegi lugema - keda kotib! Võiks ikka päris-uudiseid ka kirja panna!
K
kui   /   18:46, 26. veebr 2015
kantselei ei vastanud, siis on selge, et magasid eraldi tubades. aga mis see teiste asi on, nendel on abielu töö ja Evelin saab selle eest palka. Tööandjaga ei magatagi koos ja pealegi Saka mõisas ei saa Evelin Ilvesega koos ööbimise eest raha ka, nagu seda Ärmal.
M
minni  /   14:09, 26. veebr 2015
Et üks ajaleht võtab ette üldse presidendi kantseleist küsida, kas president ja tema abikaasa magasid ühes toas...
Mnjaa.
  /   14:45, 26. veebr 2015
keskmises peres ju käib see nii. Või küsiti et kellega ta magas? Või et kas magamise eest president maksma pidi?!
P
P.  /   18:04, 26. veebr 2015
Võib olla et keskmises peres see käib jah nii, ei vaidel vastu. Mina magan oma mehega juba 10 aastat erinevates tubades ja ei kavatse seepärast veel lahutama hakata. Ega abielu pole ainult seks.
T
tõepoolest  /   14:59, 26. veebr 2015
polnuks vaja seda küsida, niigi selge, et eraldi tubades magati....
E
Erika  /   17:47, 26. veebr 2015
Kohutav, mis elu peab Evelin elama ,ja kellega!
A
aga  /   20:06, 26. veebr 2015
ise ta on selle valinud,keegi pole teda ju selleks sundinud
I
imestaja  /   18:35, 28. veebr 2015
Kas ta on voodijala küljes ketis, et elab sellist elu? Toomas pani talle sule sappa aga ära ta ei lähe! Ega siis oma lapse ema hakka keegi käsundusohvitseriga tänavale tõstma.
N
nimi  /   13:54, 26. veebr 2015
Konfliktiks on vaja kahte inimest ehk kahte osapoolt. Ükski arusaamatus ei tulene ühepoolselt. Kas tõesti suur osa eestlastest on sama pimedad ja rumalad, kui meie ajakirjanikud? Olen näinud elu nii paremalt kui vasemalt kaldalt. Mitte üks naine, olgu ta Juhani või Jaani naine, seda enam avaliku tegelase kaasa, ei lähe rahva ette suudlema võõra mehega, kui kodus on kõik korras, kõik algab kodust. Jah, ta on presidendi kaasa, jah, tal on kohustused ja nõuded jne., aga ta on paraku ka lihtsalt naine, kes on ilmselt väga, väga haiget saanud. Ja need, kes alavad siin, palju nende taskust raha kulub proua ülalpidamisele- olete silmakirjalikud, just! Äkki loete kokku, palju maksumaksja raha kulub meie poliitikute ja juhtide peale, palju miljoneid on kadunud kus see ja teine, palju maksumaksja raha on enda hüvanguks kulutanud Tallinna linnapea!
  /   13:59, 26. veebr 2015
Ja kõigele lisaks elavad paljud kritiseerijad hoopis ise "maksumaksja" rahade eest.
B
Britt  /   13:58, 28. veebr 2015
Haiget saanud??? Kui rajad oma elu sellele, et alustad suhet abielus mehega, haiget tehes selle mehe abikaasale ja lastele j siis mida sa saad hiljem kurta??
K
kadri  /   13:06, 26. veebr 2015
Huvitav teemakäsitlus kommenteerijate poolt. Süüdistuste laviin tabab reeglina proua Evelini. Kas te kõik elate nendega koos, et nii täpselt teate? Mina tavakodanikuna küll ei julge nii ühest seisukohta võtta.
L
lugeja  /   12:48, 26. veebr 2015
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   13:52, 26. veebr 2015
Milliselt rahvalt või mida sul tahta on?
  /   12:09, 26. veebr 2015
Püha müristus, kas tõesti võõras eraelu on niiiii huvipakkuv???
/
/  /   13:02, 26. veebr 2015
Ei. Sinu elu ei huvita meid näiteks üldse.
K
kotkasilm  /   11:34, 26. veebr 2015
Kas panite tähele, et mõnele tegi pr Evelin ka kniksu.
Üks oli vene suursaadik ning teine Vormsi Enn.
Ennuga läks seejärel embamiseks, suursaadikuga mitte.
J
JUSS  /   10:55, 26. veebr 2015
Minule jäid kogusellest pingviinide hulgast eriliselt meeldevaid kaks tegelast: ülemrbi ning ka Iraani saadik. Kuigi nad on religioossed verivaenlased, oli neil ka mõndagi ühist. Kumbki neist isegi ei kätelnud meie armast ning kallist esileedit! Kallistamistest rääkimata.
S
see oleks nende usu vastane patt,kui puudutada naisterahvast.  /   11:12, 26. veebr 2015
võõrast naisterahvast !
#
###  /   12:55, 26. veebr 2015
Aga mõnelgi tõmmul poisil säras silm küll sedasi, et küll tahaks puudutada.
  /   13:55, 26. veebr 2015
Ega JUSS sellest ometi midagi tea, tema kommenteerib vastavalt oma võimetele.
?
? to 13:55  /   14:10, 26. veebr 2015
Mida me ei tea, mida peaksime teadma? Eks siin kommenteeritakse ikka seda, mida rahvale tekekast näidati ja mida tähele pandi. Kui sul on täiendavat infot, siis jaga meiega ka.
T
to 14:10  /   16:09, 26. veebr 2015
jah, mul on "täiendavat infot", nimelt, need härrad ei andnud Evelin Ilvesele kätt sellepärast, et nende usk ei luba võõrast naist puudutada.Oleksid eelnevaid kommentaare lugenud, oleksid oma telekast nähtule täiendavat infot saanud kui ise sellist asja enne ei teadnud. Ei tee paha mõnikord ka mõelda enne kommenteerimist.
  /   16:31, 26. veebr 2015
ega musi pole patt !
A
Aile  /   13:52, 26. veebr 2015
Nimetatud härrasmehed ei puuduta võõrast naist oma usu tõttu,mitte selle pärast,et ei tahaks...
L
L  /   10:55, 26. veebr 2015
loomulikult eraelu on isiklik, ametlikul nastuvõtul ei sobinuks seda demonstreerida
L
lahutagu ametlikult  /   10:46, 26. veebr 2015
Evelin oli ikka väga närvis, ega muidu külalise riietelt ebemeid korjata ja muudkui kallistama tõtata. Toomase jaoks Evelini enam olemas pole, vahemaa oli peale pausi veelgi suurem. Ja kui isegi avavalssi ei olda enam koos suutelised tantsima, millest üldse enam rääkida?
.
...no,kas olete nyyd endaga rahul.....  /   10:30, 26. veebr 2015
Hea kysimus ?,tundub,et möned kohe peavad halvasti mötlema,ytlema,tahaks kysida,kas töesti oma elu polegi.Halvasti,sapiseid repliike tegevatel inimestel pole enda elud korras ja ei oska nendele lahendust leida,sellepärast nönda pahatahtlikud ongi,Soovitus : " köigepealt tee asjad oma eluga korda ja tulemus on käes,möistev, heatahtlikus, andeks andmine. Siia pole vaja oma sappi valada.
J
ja ja , leedi   /   10:46, 26. veebr 2015
Aga sul pole õigus ! Kui oled trüginud kohaliku elu rambivalgusesse siis pead ka arvestama , et kogu sinu tegevus , mille alla kuulub ka sinu eraelu , on leheveergudel rahva arvustada . Ei ole vaja niutsuda nn.LIHTRAHVA PAHATAHTLIKUSE üle , see kõik käib nn. KUULSUSEGA kaasas . Aga Evelini lugudest leheveergudel on juba ammu kõrini . Oma esinemistega igal alal on ta kõiki juba aastaid tagasi ära tüüdanud .
X
xxx  /   10:30, 26. veebr 2015
Kummaline, milleks selline teater. Eriti kui ette on teada, et ajakirjanikud kullisilmil vaatavad ja kommenteerivad iga "kehakeele" seika. Lahus, siis lahus aga nii kaua koos oldud ja ühise lapse vanemad, kas siis paari tantsu ei saa tehtud?!?
Sina lähed oma autoga ja mina omaga, mina sinu poole ei vaata jne jne - see on juba natuke lapsik mitte täiskasvanulik, rääkimata presidendilik :(
M
Mia  /   11:07, 26. veebr 2015
Mõtlesin täpselt sama. Elus juhtub igasuguseid asju. Imeltlust ja austust tekitavad ikka need paarid ja pered, kes oskavad pärast jamasid üksteise osas viisakaks ja lugupidavaks jääda. Nendelt piltidelt kumab presidendi keeruline iseloom ja tujukus, mis jätab ta minu jaoks halba valgusesse.
B
Britt  /   14:03, 28. veebr 2015
Kui sinu partner sulle sellist häbi teeb ja seda pea terve maailma ees, siis võiks öelda, et Presidendi nägu oli ikka väga rahulik ja rõõmus!!!
E
Elena  /   11:09, 26. veebr 2015
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
leen  /   17:33, 26. veebr 2015
Ma olen ka "meie rahvas". Mulle ei tundu ta lapsik ega ka võõras. Ei maksa ikka kogu rahva nimel sõna võtta.
  /   20:30, 26. veebr 2015
Aga valvekommentaatorid peavad end alati rahva esindajateks.
V
VAATAJA  /   11:29, 26. veebr 2015
nad pole aastaid avavalssi tantsinud.muutused,uuendused on normaalne nähtus.ei suuda keegi kõigi tahtmisi täita.ärge kiunuge,minge valima.
Õ
Õhtuleht,  /   10:12, 26. veebr 2015
lõpeta vaenu õhutamine ja tobedate artiklite avaldamine.Eestlased, miks olete nii õelad ja labased.Kas teil on endal pereelu korras, et teisi siin taga tõmbate?Las presidendipaar klaarib ise oma peresuhted--nii labane!
!
!!!  /   10:19, 26. veebr 2015
Presidendipaar on riigi esindusisikud, kelle privilegeeritud elu maksumaksja kinni maksab. Seepärast soovib rahvas oma raha eest näha vähemasti näilistki korrektsust. Hästi ninni makstud rollid tuleb ka vastutustundega välja mängida.
!
!!! -le  /   13:03, 26. veebr 2015
Et sinumeelest, kuna presidendipaar on esindusisikud ja maksumaksja kinnimakstud, siis peavad nad oma eraelu ja peresuhteid ka rahva ees klaarima, mitte omavahel? Nii saan ma sinu vastusest eelmisele kommentaarile aru. Või mis on probleem, minumeelest käitusid nad vastuvõtul viisakalt, millist näitemängu nad pidanuksid siis tegema? President oli mossis, proua jälle liiga lõbus teie meelest, ükski liigutus ei kõlba teile, tõesti, mida virinat kogu aeg.
T
to 13:03  /   13:55, 26. veebr 2015
No see nende vaheline distants oli seekord küll enneolematu. Ja see eraldi tulek ning äraminek kah. Ning ega see pingviinide paraad siis ainus avalik koht ei ole, kus käitumist kontrolli all hoida. Seda oli ka näiteks Komeedi kohvik.
  /   14:02, 26. veebr 2015
Mine õige kukele oma jutuga.
?
?  /   14:15, 26. veebr 2015
Keda siin eespool kommenteerinutest siis kukele saadetakse ja mille pärast? Tahaks nagu põhjendusi kah lugeda. Selline punktipanek näitab pigem mõistlike argementide puudumist. Et pole enam midagi öelda.
V
vastus 14;15 kommenteerijale  /   16:21, 26. veebr 2015
Täpselt seda saadetaksegi, kelle kommentaari järel ilmus ja kus taas "Komeedi kohvik" kui praegusesse teemasse mittepuutuv, sisse toodi. Külamoori jutuvada, ei muud.
I
imelik  /   10:21, 26. veebr 2015
Kuidas ja milles te saate süüdistada ÕL-te, kui meie, kui maksumaksjad maksame kõik presidendipaari arved?
T
to imelik  /   10:51, 26. veebr 2015
Maksame, kuid vastutahtmist. Meie käest ei küsitagi, need ju mõnikõmmend häält kogunud poliitbroilerid, kes meie eest selliseid asju otsustavad ja seadusi teevad.
S
saare naine  /   11:11, 26. veebr 2015
Nende poliitikute taga on rahva mandaat ja ära unusta, et ILves oli esimene, kes valiti Brüsselisse 60 tuhande häälega. Mina küll vastutahtmist neile ei maksa. Ilves on MINU president, ka praegu koos oma isiklike probleemidega.
E
Edu saare naisele  /   11:19, 26. veebr 2015
Kui vabatahtlikult, siis pleki aga edasi. Nii esileedi tualetid, ehted, teise personaalse ametiauto, Ärma talu kulud ja suvitusreisid lõunamaadele. Head maksmist!
Saare naine teatavasti on tääkas ja vähenõudlik. Nagu kirjutas kadunud Juhan Smuulgi - saare naine peab nurisemata ära toitma nii seitse last kui ka joodikust mehe. Asi see esi-abielupaargi siis toita pole. Mõni suu ees või taga.
  /   13:08, 26. veebr 2015
Mida konkreetselt sa tahtnuks vastuvõtul näha oma "kinnimakstud arvete" eest? Praegu jutt ballist, mis seos antud momendil on kinnimakstud arvetega? Nagu papagoid oma "maksumaksja rahade" jutuga.
  /   13:17, 26. veebr 2015
Mina nõustun saare naisega, teie, kes te tühja tuult suust välja ajate ja inimesele, kellel teist, vinguviiulitest, erinev arvamus on, hakkate labasusi pilduma, õppige inimese kombel käituma kõigepealt.
?
? to 13:08  /   14:01, 26. veebr 2015
Muidugi maksumaksjate raha! Või kui kusagilt mujalt laekub, siis kustkohast? Kas Brüsselist või ookeani tagant äkki? Ei tahaks nagu uskuda.
M
MADLI to 13.17  /   14:04, 26. veebr 2015
Mina olen omaenda käitumisega ise küll rahul. Mina näiteks kusagil kohvikus ei tea keda avalikult ei musita.
X
xxxx  /   14:54, 26. veebr 2015
Eks inimesed lihtsalt ei teadnud kellele nad oma hääle annavad
T
to xxxx  /   15:10, 26. veebr 2015
Täiesti õige. Nagu pühapäevalgi meil saab olema. Anname oma hääled populaarsetele inimestele, kes koguvad sadu või tuhandeid hääli. Siis tuleb häälte ülekandmise hookuspookus ja meie valitud jäävad mängust välja. Sisse lähevad aga alla saja hääle kogunud poliitbroilerid. Demokraatia!
M
MADLI -le  /   16:27, 26. veebr 2015
Ei tea, keda kusagil kohvikus avalikult musitada? No katsu ikka leida keegi.
H
huvitav  /   10:42, 26. veebr 2015
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
E.  /   18:12, 26. veebr 2015
Mina näiteks olen tänu Evelin Ilvese "kräpitemaatikale" juba mitu aastat shokolaadikommide koostist lugenud, enne kui komme ostan. Nii et olen ikka saanud vastu küll. Ja Evelin on lihtsalt kena inimene.
E
Eda  /   12:18, 26. veebr 2015
Sa loe vahelduseks mida kommenteerivad välismaalased oma staaride ja riigiisade tegemiste kohta. Eestlased pole mingi erand või kuidagi eriliselt õelad või pahatatlikud.
I
Ilvesed  /   10:06, 26. veebr 2015
peaksid koheselt lahutama. Miks peab maksumaksja pr.eksabikaasat toitma ja katma,kui ta juba ammu riigi heaks midagi ei tee . Pr. eksabikaasa tegevus loob riigile iga minutiga ainult rohkem negatiivset mainet. Kas sellist tuleks oma lastele eeskujuks tuua- tule taevas appi!!!!
  /   13:19, 26. veebr 2015
Lolliks läksid või?
A
A MIS SEE SINU ASI ON?  /   09:44, 26. veebr 2015
See Karoliina on ise nagu kalts ju, ja siis kiibitseb teiste elus.. Tõesti, on lahus siis on - kallistas kedagi siis kallistas. BIG DEAL?!
https://www.facebook.com/karoliina.vasli
A
Aili  /   09:33, 26. veebr 2015
kuhu kadus minu arvamus Vassilist.
O
ossamtossam  /   09:25, 26. veebr 2015
Õhtulehe ajakirjanik üritab sellise pealkirjaga meie esileedist kõigest väest lipakat vorpida.Mõnel maal lastakse sellise asja eest avalikult maha.
M
meil...  /   09:40, 26. veebr 2015
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
to09:40  /   13:22, 26. veebr 2015
Sa said ikka valesti aru nüüd, kirjutaja lastakse maha, tobuke oled.
X
xxxx  /   14:57, 26. veebr 2015
Mõnel maal loobitakse lipakad kividega surnuks ja mõnes riigis lõetatatakse 10 miljonite
varguse uurimine avaliku huvi puudumise tõttu
!
!!!  /   09:14, 26. veebr 2015
Üldiselt kallistatakse ikka häid sõbrannasid või higesugulasi. Selliseid, kel on samasugused vaated, arusaamad ja kes pakuvad tuge või lohutust.
J
JEEP  /   09:24, 26. veebr 2015
Eesti rahva vanasõna: ütle mulle, kes on su sõber ja .................
A
aga   /   14:25, 26. veebr 2015
millisesse katekooriasse liigitada neid kellele öisel ajal suudlusi jagatakse
T
to aga  /   15:20, 26. veebr 2015
Eks see sõltub ikka asjaoludest, et kus kohas. Kas privaatne või avalik paik. Ja kellega. Näiteks on suur vahe, kas toas teki all või kusagil kohvikus.
O
ossapūss  /   09:07, 26. veebr 2015
Kus nūūd tuleb komme!
N
nojah  /   08:56, 26. veebr 2015
Presidendipaari omavahelist "suhet" edastati telekanalite vahendusel ju kõikidesse kodudesse, kõik soovijad võisid oma silmaga veenduda, et nende inimeste vahel pole enam midagi. Lihtsalt esindustasu välja teenimine.
K
küllap...  /   09:50, 26. veebr 2015
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
aga misteril on oma Nõu Nic  /   10:29, 26. veebr 2015
kena moor ja natuke tark ka,oskab vähemalt pekkad paika panna.
S
see küllap ......... läks siis otse naelapea pihta.  /   11:57, 26. veebr 2015
tegelikult kurb.
T
traks.....  /   08:47, 26. veebr 2015
..... räägitakse ainult Evelini kallistamisrallist aga seda ei mainita et tugevad "mutsud" sai ka president.
Siim Kllase abikaasat tabas justkui mingi õrnusehoog ja nii ta meie presidendi kaela langes.
Uskumatult koomiline olukord. Ju ta tänas presidenti abikaasale antud kõrge autasu eest.
S
See oli nagu lasteaia kevadpidu.  /   08:43, 26. veebr 2015
Ruum oli kavandatud just sellisena. Väga koomiline. Vaip ja seinad , no väga maitsetu oli.
  /   08:38, 26. veebr 2015
Eestile on kombeks ,üks president korraga, Evelin on ainult saatja .....alati kolm sammu tagapool ....meil aga reeglid puuduvad ...nii võib ka L .... troonida
  /   08:32, 26. veebr 2015
klounid
A
Ausalt  /   08:25, 26. veebr 2015
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
-
--  /   08:38, 26. veebr 2015
aga huvitab ju, isegi viitsisid kommenteerida
P
pealkirja ainult lugesin  /   09:46, 26. veebr 2015
ja siis pidin yhtlasi ka kommenteerima,et ei huvita... muidu sa poleks teadnud et koiki ei huvita...
M
mann  /   08:23, 26. veebr 2015
embas ju Ingrid Tõnistet ka!
N
no  /   08:37, 26. veebr 2015
musitas ju korralikult ka Siim Kallase prouaga
M
Muljed  /   08:15, 26. veebr 2015
Evelin ometi korraks müksas Tomi kätt alguses (telepildis oli ju näha), aga Tom ei reageerinud kuidagi. Ametlikul vastuvõtul telekaamerate ees inimestele kaela langeda mõjub imelikult. Vähemalt president seda endale ei lubanud, kuigi kooseluseaduse vaimustuses oleks ta kindlasti tahtnud nii mõnelegi mehele kaela langeda, naistest rääkimata.
N
Naerukoht :-)  /   10:22, 26. veebr 2015
Vormsi Enn kukkus Evelinile nii kaela, et president kas ütles midagi või lihtsalt viskas hävitava pilgu. Isegi Ennu abikaasa silmist lõid sädemed :-)
N
no kuulge  /   16:24, 26. veebr 2015
mida vingute- tulevad käevangus- on häda- tulevad eraldi- jälle ei sobi- naeratavad- ei naerata- kallistage ise oma sõpru ja olge õnnelikud.
Ega ka teised presidendid end ise ülal pea- no nii on- ja ega mina ja sina nüüd küll sellest rikkamaks ei saaks ja vaesemaks ei jää
K
kelly  /   20:25, 26. veebr 2015
koomiline oli see tõesti ...abikaasa sahmas ka midagi pahuralt pärast Ennule...
Mehe poolt matslik käitumine oma abikaasa suhtes, kaua sa ikka seda blondi kaisutad..
V
veteran  /   08:12, 26. veebr 2015
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
sas  /   08:05, 26. veebr 2015
Miks Eesti uudised ei kajasta seda,et venelased on koondanud oma väed Balti riikide piiride taha Pskovi oblastisse?
allikas: Euronews
  /   08:10, 26. veebr 2015
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Astrid  /   08:58, 26. veebr 2015
Päris lolli juttu ajad, Kremli troll. Võiksid vähemalt teada, et Venemaa harjutab eranditult ründamist, samas, kui Eesti ainult kaitsmist. Ka Eesti relvastus on mõeldud kaitseotstarbelisena, erinevalt venelaste omast, mis on mõeldud ründamiseks. Ära poe venelaste ees, ega see Sind päästa, kui asi tõsiseks läheb.
A
Astrid  /   08:58, 26. veebr 2015
Päris lolli juttu ajad, Kremli troll. Võiksid vähemalt teada, et Venemaa harjutab eranditult ründamist, samas, kui Eesti ainult kaitsmist. Ka Eesti relvastus on mõeldud kaitseotstarbelisena, erinevalt venelaste omast, mis on mõeldud ründamiseks. Ära poe venelaste ees, ega see Sind päästa, kui asi tõsiseks läheb.
J
JUSS  /   09:22, 26. veebr 2015
Ega see lipp üksipäini Putini mehikesi ei peata, kui vanamehel taas suurusehullustuse hoog peale tuleb. Üks kompanii igas riigis ja pooltosinat lennukit regiooni peale on siiski pisut vähevõitu, kui asi tõsiseks läheks. Igas vabariigis võiks olla ikkagi üks korralik motoriseeritud jalaväebrigaad, kopterid ja õhutõrje. Ja lennukeid ikka paar tosinat. Oleme ju Euroopa eesliin, bastion Venemaa võimaliku sisserungi vastu.
H
hahahahahahaahahah,yesssssssssssss  /   09:53, 26. veebr 2015
yessssssssssssssss
Aga kena,et paraadil lehvis Estonia tähelipp,Et paraaadil olid meie mehed ja relvad Atlandi tagant !!!!!!
  /   08:03, 26. veebr 2015
kas töesti se tsirkus kestab ainult ärma talu päräst, ammu näha et abielu on läbi. miks meie suur pidu läks nii nagu läks ei mingid röömu ega uhkust, vaid kahe inimese imelik käitumine rikkus meie peo.
  /   08:06, 26. veebr 2015
Pidu on igas inimeses endas ja kui seda pole, pole süüdi teised.
  /   08:07, 26. veebr 2015
oleks aus lahutada, siis inimesed saaks aru ja ei oleks neid jubedaid kommentaare
T
Tegelikult  /   08:37, 26. veebr 2015
ei lõpetaks inimesed ka siis surkimist. Ma ei tea - minul on lihtsalt häbi meie inimeste taseme üle! Kogu eksistents koosnebki vaid teiste elus surkimisest ja teki alla piilumisest! Ei ole nemad esimesed ega viimased, kes lahku kasvavad ja see on ainult nende peret puudutav probleem - ka nemad on ikkagi ainult inimesed, olgu ametikoht milline tahes. Palun, lõpetage ometi teiste eludesse sekkumine!
T
tiit  /   11:43, 26. veebr 2015
08.07-lemiks nad lahutama peaksid,riigis niigi ametlikult abielus peresid vähe.ärge toppige oma rumalusi ajaviiteks kommentaariumi,minge tööle,te pole mingid maksumaksjad.ILVESEL pole residentsigi,elab tööruumides.minge valima,et saaksite sobiva presidendi.KIIRE ON JUBA.KANDIDEERIGE.
  /   13:44, 26. veebr 2015
tiiduga 100% nõus. Suurem osa sellised rusikaga rindu taguvad"maksumaksjad" elab ise hoopis maksumaksja kulul. Ajaviiteks lahkab teiste elusid ja kirjutab, vastavalt oma võimetele, lahmivaid kommentaare.
K
Kui poleks  /   13:26, 26. veebr 2015
kollast ajakirjandust, oleks iga meie aastapäevapidu uhke, rõõmus ja imeliku käitumiseta! :-) Huvitav, miks ei analüüsitud Meri' de ega Rüütlite kehakeelt? Kes teab, mida kõike sealt võinuks välja lugeda? Oleks minu teha, saadaks ma kõik vaslid loomingulisele asumisele...nii aastaks-paariks...
T
to 08:03  /   13:30, 26. veebr 2015
kelle "meie peo", sinu pere oma ? No tunnen kaasa, et seda nii hullusti südamesse võtate, et oma pere keskelgi pidu mokas ja tuju rikutud. Normaalsete inimeste pidu ei saanud küll kuidagi rikutud.
M
minu arvates  /   07:56, 26. veebr 2015
oli selline käitumine Evelini poolt inetu. Igas abielus tuleb ette arusaamatusi, klaarige need kodus omavahel! Ärge tehke seda kogu rahva ees demonstratiivselt! Eriti sellisel positsioonil olles. Seal viibis ka ju palju välismaalasi. Mida nemad meist mõtlevad? Presidendipaarile HÄBI,HÄBI ja veelkord HÄBI!
  /   08:49, 26. veebr 2015
Milline selline käitumine oli inetu? Mida ta oleks siis sinuarust pidanud tegema või tegemata jätma?
S
Sedasi siis.  /   10:18, 26. veebr 2015
President oleks võinud olla üksinda, see pole enam paar! Evelin ainult eputab ja näitab oma kõrkust!
M
momendil  /   13:12, 26. veebr 2015
näitad sina kadedust.
igatahes oli provva vaatamist väärt ja mida rohkemat võiks ühelt esinduskujult nõuda?
U
uss  /   07:49, 26. veebr 2015
kala mädaneb peast ja mäda nakatab ka muud osad, kes saaks ravida?
A
Asi pole ajakirjanikus...  /   07:46, 26. veebr 2015
Sopaleht lihtsalt soovib regulaarselt avaldada soppa...
M
miks on eesti riik  /   07:38, 26. veebr 2015
võtnud endale sellise koorma- ärma talu, presidendi ja tema naise ( veel) ülalpidamise ? See käib selgelt vaesele riigile üle jõu.
H
hmm  /   08:15, 26. veebr 2015
Te unustate kõik need residentsid, mis eelmistel presidentidel käsutada ja kasutada olid ja mida nad isegi tänaseni kasutavad. Ilvesed on kasutanud ainult Ärmat, seega on see pigem kokkuhoid kui kulu. Võiks arvestada, et Kadriorus on nende käsutuses vaid kaks tuba.
K
Komtuur  /   10:40, 26. veebr 2015
Unustatakse ära President Rüütli majad, suvemaja Saaremaal, praegune elukoht koos täieliku teenendusega, korter Kadriorus, kantselei ühiskondlike ürituste jaoks, samuti igakuinsed tasud presidendi- paarile. Proua Meri - palk ja maja valve. See on lihtsalt nii seatud... See Ärma on ainult üks koht, kuhu ka väliskülalisi tuuakse... Vabariigi presidendil tema ametiajal on õigus omada üht residentsi - aga, kuna Vabariigi President pole Sovieti taustaga - ei mahu kritiseerijatele hinge ...
O
oijaa  /   07:35, 26. veebr 2015
Väga üksikasjalik aruanne aga lõpp jäi kuidagi kehvaks, kuidas siis ikka ei saanud välja uurida, kas presidendipaar magas koos või eraldi. Kui kantselei ei avalikustanud seda, oleks lp presidendiprouale spetsialiseerunud ajakirjanik pidanud selle isiklikult luurates välja uurima. Vilets töö.
A
aitab juba  /   07:34, 26. veebr 2015
Kui ühel aastapäeva peol tulid käest kinni,oli jälle häda,et nii ei sobi,ei ole soliidne,nüüd siis jälle teistpidi.otsustage juba ära,mida te näha tahate,kas pidu või kiibitseda.
V
Vaslile  /   07:33, 26. veebr 2015
Sa ajad südame pahaks ! Ilveste ümber klähvimine on su elutöö, vanapiiga kontsakas ! Hangi endale, mees ja eraelu !
Ah jah , sa oled nii vastik inimene, et keegi sind ei taha. Osta siis vibraator. See odava kuulsuse otsimine on miljoneid korda inetum kui mistahes häda Ilveste suhetes.
Ja mis "Evelin" ta sinusgusele labasele vanatüdrukule on ? Mine psühhiaatri juurde , Kiiu küla kaltsakas !
J
ja  /   08:04, 26. veebr 2015
millest Sina nii puudutatud oled, et Karoliinat sedasi sõimad? Ka mulle ei meeldi mõnede artiklid,siis vähemalt vaidlen aga ei sõima kedagi Kiiu küla kaltsakaks. Aga kas Sind tahetakse, tekst jätab mulje,et mitte , ja siit ka õelus.
  /   09:42, 26. veebr 2015
Aga selline pidev presitendipaari kallal klähähvimine teebki ka normaalse inimese lõpuks vihaseks.Ajakirjanik ei peaks visa järjekindlusega provotseerima lugejaid soppa loopima
V
Väga hea!  /   11:08, 26. veebr 2015
5+
M
mh  /   07:32, 26. veebr 2015
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   07:38, 26. veebr 2015
Antud "ajakirjanik" on ju spetsialiseerunud ainult Evelin Ilvesele.