Eesti uudised

MASENDAVAD ARVUD: suhtelises vaesuses elas iga viies Eesti elanik

Toimetas Sander Silm, 29. jaanuar 2015 08:16

133 KOMMENTAARI

t
timo/ 2. veebruar 2015 00:35
Vaesuse ja julgeoleku seosed on pärast Krimmi saagat ja Ukrainas toimuva valguses väga aktuaalsed. Teatavasti tuleb meil olemasoleva ametliku vaestehulga toitmiseks vajamineva kartulikoorte hunniku saamiseks suur kuhi neid mugulaid ära puhastada -kahtlustan siinkohal seda, et rikkad on kartulist loobunud ja seepärast koori ka enam ei jätku piisavalt -nagu tasuvat töödki kartulite koorimisel..... Iirlased järasid kalkuneid, kuid puhastajatele maksid ikka euros ning sulgi sööma ei sundinud. Kahjuks oli see vastutustundetu suhtumine ja sealne majandus langes: BIGS ! Veel on võimalus, et koolides suurest tarkusest küllastunud noored ei oska lihtsalt kartulit koorida või kalkunit puhastada, sest enne 18 eluaasta täitumist tööd seadusega teha ei lubata, hiljem nagu ei tahakski!... Kuna arvutiga ameteid kõigile ei jagu ja labida ehitus ning kasutamise tehnoloogia kooli õppekavasse ei mahu, ongi vaesus majas. Lisame siia veel "maitseks" riikliiku seadusloomelist rumalust, ahnust ja hoolimatust ning saame päris töökorras IED omariikluse õhkimiseks!
l
lugeja/ 1. veebruar 2015 07:05
Kauplusteketid pakuvad üksteise võidu soodukaid ja inimesed kes viitsivad hindu jälgida, saavad oma ostukorvihinda ise reguleerida. Mu sõbranna töötab 20 aastat kaupluses ja teab, et need "kõige vaesemad ja õnnetumad" hinnasilte ei vaatagi: ostavad valmistoitu ja ikka head- paremat! Nii et see "vaesuse" protsent ei näita tegelikkust....
v
vaatleja/ 30. jaanuar 2015 09:49
eks see arv ole toodud 2013 omasdest tänaseks pigem suurem kui väiksem. sellesuunaline liikumine on kogu Euroopas. teised riigid aga kulutavad EL abirahasid tänaste kodanike huvides, meie väidetavalt homsete. seda siiski väidetavalt, sest suur hulk abiraha kastutatakse meil protsessi ülalpidamiseks, mille lõpptulemust kaob hämarusse.
p
PhD/ 29. jaanuar 2015 20:41
Järgmise 20 aasta jooksul ei parane olukord, v. tähendab siis kui poliitikas muutused tulevad! Uus valimislubadus: ''Teeme nelja aasta jooksul selle ära''! Neli aastat saab täis. Ja tegemata see jäigi. Kuidagi on vaja aega venitada.
x
xxx/ 29. jaanuar 2015 20:30
Miks meile kuulutatakse kui palju on vaeseid aga on ka teada, et vaid 1 kauplus kannab ühes kuus 150 tonni kaupa prügikasti. Kas see on normaalne. Prügikasti viiakse tänase müügikuupäevaga kaupa, eile küpsetatud pirukaid. Kas see on normaalne. Laristamine ja siis räägitakse vaesusest! Tulege maapeale!
k
Kreeklane/ 29. jaanuar 2015 17:43
v
Venelane/ 29. jaanuar 2015 20:06
Eestlased on ikka lollide lollid!!
t
talumees/ 29. jaanuar 2015 17:07
Enamus on siin kõvad sõnavõtjad ja arvustajad. Aga kirjaoskus? Pole siis ime, et mõnel elatustase nii madal on. Edu.
t
totu/ 29. jaanuar 2015 15:05

i
Iga 5-es on laisk/ 29. jaanuar 2015 14:01
Ei ole vaja looderdada ja vinguda, käsi pikas nuiata toetusi. Tööinimene elab hästi. Kinnisvaraturg areneb, autosid on niipalju, et ei ole kuskile parkida, ummikud. Käiakse välisreisidel, spaades... Tööpäevalõpus on marketid paksult rahvast täis. Kes töötab see elab, mitte ei vingu siin neti taga päevast-päeva. Kremlikesikud pritsivad siin hirmsasti tatti ja ajavad laimu. Ei ole vaja jälgida agressorriigi lausvalepropakandat. Muide, teie iidol putin kutsus teid ju oma kodumaale, pakkudes elamist ja muid ,,hüvesid". Minge sinna ohkima.
H
`?/ 29. jaanuar 2015 14:35
Huitav kas ettevõtja võttis sõna? ''Tööinimene elab hästi'' hallo härra , tulege palun maa peale tagasi. Ettevõtjad käivad spaades ja puhkamas. Enamustel tööinimestel pole puhkus lubatud kuna kodusistumine, eesti puhkusetasu järgi, ei tasu lihtsalt ära.
h
heiks/ 29. jaanuar 2015 14:40
kriitikameele puudumine inimestel on kõige suurem oht demokraatiale, ses suhtes sa rohkem Narvast ida poole
v
veiks/ 29. jaanuar 2015 14:57
Praegu ei käi jutt üldsegi mitte venelastest ega muust rahvusest, jutt käib ikkagi tööinimestest.
o
oled sa loll ja pime/ 29. jaanuar 2015 15:13
või mängid seda? Miks sa arvad, et see kes sai pisut toetust istub kodus ja imetleb seda, ei lähegi marketisse soodukaid otsima või mis? Sa elad kindlasti Tallinnas, et spaadega ja muude värkidega nii sina peal oled. Mina jälle tean, et meie spaad on rootslasi, soomlasi täis, autot on hädasti vaja, et kümnete km-te kaugusel tööl käia ning marketisse juhtun kah vahest ja auto pargin jumala ülbelt sinnasamasse parklasse. Aga elan ka suhtelises vaesuses kuigi olen tunnustatud omal alal ja hea töötegija. Aga sina oled vist palgamaksja ja selline frukt kes arvavb, et ainuke väärt jorss on ettevõtja. Ja mida see Putin veel siia puutub?...Jutt on ju Eestist ja eesti kodanikest.
p
pensionär/ 29. jaanuar 2015 13:58
Ärge virisege,ise lubasite kartulikoori süüa ja nüüd vingute,kui eesti vabaks saab. Mina olen eluga rahul ,piirid vabad ja oma pensionite kõrvalt saab iga aasta ka soojal maal ära käidud . Kui te laiate suurtes korterites ja maksate mega summasid ,see teie endi viga. Elada peab oskama ja ei maksa laiata.
m
Meta Nool/ 29. jaanuar 2015 16:52
Me lubasime küll kartulikoori süüa, aga me ei arvanud et jäämegi alatiseks seda tegema!
r
REHVIDE KOHT ON/ 29. jaanuar 2015 13:51
e
eesti taat/ 29. jaanuar 2015 14:27
Vanasti visati vanad rehvid jaanitulle.
n
naljamees/ 29. jaanuar 2015 13:38
Minge nüüd vaesurid ja venkud nüüd kesikuid valima märtsil siis saate 2016 aastal 1000 miiniumiks ja kui kannatate reffide lubaduse 2022 aastal viie jõukama sekka siis see tähendaks et teie miinium on siis minu hinnalgul 1600 euri kuus
v
vaesu pole häbiasi/ 29. jaanuar 2015 13:37
vaesus on lai mõiste. On tõesti inimesi, kelle pole sissetulekut või on see väike.
Koolides ja ka riiklikul tasandil peaks inimestele olema abiks majandusõpetus. Seal õpetatataks kuidas rahaga toime tulla, vastutustunnet. Paljud inimesed ei anna aru endale, mis on laen, liising, kohustused, vastutus. Kerge on võtta aga katsu tagasi maksta. Siis küsitakse mujalt raha ja kui ei anna oled paha. Ei saa elada nii, et võtad kotist nii palju kui tuleb ja mõtlemata homsele ning korraga avastad, et polegi kotis midagi. Ja siis, peavad sinu hoolimatuse kinni maksma sõbrad, tuttavad, laenates tagastamatud raha. Kõik ei saa elada ühtemoodi.
p
prioriteedid/ 29. jaanuar 2015 13:43
Olen küll imestanud, et need nn vaesed saavad lubada endale rohkem kui mina - nemad käivad ööklubidesse, ostavad viina, suitsetavad,korraldavad pidusi, alati ja igal pole sõidavad autoga, aga nendel reglina pole raha laste jaoks (nt trennis käimiseks).
m
Maarja/ 29. jaanuar 2015 13:50
See on küll õige. Proriteedid on paigast ära. Tean minagi sellist perekonda kes kraabib viimase raha eest suitsuraha kokku aga majas pole kuivanud leivakontsikutki. Ja ma olen juba ammu rääkinud, et enne tuleks kõik (välja arvatud üks noor naisterahvas kellel mees oli kuskil välismaal surma saanud) need Kodutunde kandidaadid põhjaliku koolituse läbima saata. Kuidas koristada, vastutustunnet, kuidas rasedust vältida, kuidas rahaga majandada jne. Vaesus ei pea räpakust ja mustust tähendama. Neil pole viitsimist isegi enne kaamerate tulekut oma sitamaja ära kasida. Vaesed lapsed kes sellistes tingimustes kasvama peavad. Kannatavad vastutustundetute vanemate pärast!
t
@Maarja/ 31. jaanuar 2015 21:38
tead ühte perekonda napakaid ja laiendad selle kohe kõigilemitmesajale tuhandele inimesele, selleks pole tõesti mõistust tarvis.
k
Kõik läheb hullemuse poole/ 29. jaanuar 2015 13:31
Kuulates Rõivase eilset vastamist riigikogu infotunnis, siis vastused ja kõnemaneer oli nagu seltsimees Ansipil! Jäi ikka kajama, et küsijad on asjast valesti aru saanud ja riigiasjad on kõige paremas korras. Tundub, et Ansipi ja Rõivasel on üks kõneseadja. Reformierakond on viimane, kelle poolt hääletan!
v
29. jaanuar 2015 12:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Paljud riigid on võlas. Ja mis siis?/ 29. jaanuar 2015 16:53
Riigi võla pärast ei tehta sulle eriti liiga. Eestlased on aga ise võlas. Ja vot see viib eestlase kuuse alla. Aga katsu sa terve riik kuuse alla saata. Mis Kreekast? Võlad korstnasse ja esimene EL-i käpa alt vabanev riik.
v
29. jaanuar 2015 12:51
Võrreldes vene okupatsiooni aega ja praegust, siis me elame praegu nagu paradiisis. Kõik kauplused on kraami täis. Ei ole niipalju vinguda ja laiselda.
t
Tiit/ 29. jaanuar 2015 12:59
Kauplused kraami täis küll aga rahval pole raha, et osta. Nii, et vene ajaga mingit vahet ei ole, niikuinii midagi ei saa.
l
Lii/ 29. jaanuar 2015 13:03
Kauplused on pensionäre täis, nii hommikul, lõunal kui õhtul, järelikult neil raha on.
ä
29. jaanuar 2015 13:04
äriettevõtete aruannete järgi küll nii ei ütleks
k
Karita/ 29. jaanuar 2015 13:27
Pensionäre??? Ma pole Kaubamajas ja Stockis ja Viru keskuses küll ühtegi pensionäri näinud liikumas, ostlemisest rääkimata:D Maximas ja Säästukas on neid tõepoolest, aga seda ainult hädapärase toidukraami ostmise tõttu:S
n
nu nu. aga .../ 29. jaanuar 2015 13:44
Maximas tihti on kärude puudus
a
Aili to nu aga/ 29. jaanuar 2015 14:28
Ongi kärude puudus, sest pensionäridel on mugavam käru lükata ja end sinna toetada, kui korvikest käe otsas tassida. Rumal oled, kui arvad, et kärud võetakse, et need looka laduda:D Tee silmad lahti!
p
pensionär/ 29. jaanuar 2015 15:34
Vaata mis kirvehinnad seal on,pensionäril pole sinna asja aga sinisugusele vast küll.Mina kui pensionär käin ja otsin toitu odavamates poodides ja käin turul----aga mul on ja käimine värskes õhus on isegi tervislik. Ja ära ülbitse Karita ,ei tea sa kunagi,millal sinu leib võib otsa saada.
a
Ailie/ 29. jaanuar 2015 15:36
Kas nad käivad podi jalutamas või, sest õues on külm?
s
+0 -2 ?/ 29. jaanuar 2015 16:52
sest pensionäridel on mugavam käru lükata ja end sinna toetada, kui korvikest käe otsas tassida. Rumal oled, kui arvad, et kärud võetakse, et need looka laduda:D Tee silmad lahti!
vs
Kas nad käivad podi jalutamas või, sest õues on külm?
t
TÕSI VÕI?/ 29. jaanuar 2015 13:00
Elame orjapidajate, vaeste, kodutute ja kurjategijate Paradiisis?
Seda kindlasti.
a
aadlik/ 29. jaanuar 2015 13:08
eks nii ta on, ainult meil siin on veel säilinud lahe elu, mujal enam mitte, seal kõik on võrdsed nagu kilud karbis

p
puukide riik/ 29. jaanuar 2015 12:38
riik koorib inimestelt mitu nahka - palgamaksud, toidu käibemaks, aksiisid, lõivud. Tegelik vaesus on veelgi suurem ja rahvas meeleheitel
k
29. jaanuar 2015 13:09
kas sul on midagi teada nt Šveitsi maksudest ja sellest, et seal korraldatakse ostureise Saksamaale
s
selge, miinused/ 29. jaanuar 2015 15:38
seda ma arvasingi ,et ei ole
e
Ehk/ 29. jaanuar 2015 20:23
ütled siis ka, va tarkpea, mitu inimest on Shveitsist viimasel ajal emigreerund siia maapealsesse paradiisi--Eestisse?
p
pukide esindajale/ 29. jaanuar 2015 13:15
Sina oled samasugune puuk - tahad, et sinu laps käik koolis tasuta, saaks kooliõuna tasuta, ringi tasuta, noortekeskust tasuta, teed oleks asfalteeritud ja arstiabi saadud minimaalsete kuludega või hoopis tasuta. Kas sa tõsti arvad, et raha sinu jaoks toovad tulnukad teisest planeedist?
s
29. jaanuar 2015 14:52
Sa näed, enamus arvabki, et raha tuleb teiselt planeedilt.
s
29. jaanuar 2015 15:39
<
29. jaanuar 2015 12:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
29. jaanuar 2015 14:51
Ja arvad tõesti, et ükskõik, milline teine erakond viib meid sinna ja inimesed saavad kohe rikkaks?
n
No/ 29. jaanuar 2015 20:25
sitemaks enam minna ei saa.
m
MITTE-DEMOKRAATLIK KORRUMPEERUNUD RIIK !/ 29. jaanuar 2015 12:32
Toome näiteks : olen maalt, leian töökoha Tartust, selleks et tööl käia on mul elamispinda vaja. Normaalse Ühetoalise korteri üür 250 eurot + komunaalkulud keskmiselt 50 eurot. Tartus ehitusel saan 700 eurot ( Keskharidusega- ehitus erialal lõpetanud kooli) , olgem ausad haridus EI MÕJUTA palka . Sealt siis maksud automaatselt maha meie ''kallitele'' madalapalgalistele Toompeal, peame neile ka ju söögi lauale tooma. Nii alles on 600 eurot, maksan siis üüri ja kommunnali pluss veeel telefoniarve, internet, elekter. Söögiraha jääb 200 eurot kuus. On see nüüd normaalne ? Mina olen ka inimene , eluks on suured plaanid , tahaksin uue auto peale kogudan(sellise palga juures on võimatu autojuhilubade pealegi koguda, rääkimata autost ) või siis kui suuremalt mõelda siis enda korteri peale kasvõi , aga kuidas on see võimalik kui pole erilist võimalust uute riiete pealegi raha kõrvale panna. Kõige parem on see et Eestis on veel jäänud kohti kus saab MUSTALT tööd teha, ise töötan ka praegu mustalt ja palka saan regulaarselt iga kuu täpselt 1000 eurot (ületundidega rohkem) ja käe tõstan kõrgele ja näitan pikalt keskmist sõrme Riigikogule, sest minu käest te ahvid ei näe mingit raha. Olen kuulnud ka hädaldamist , et mis sa siis teed kui oled pikalt mustalt töötand, et pensionit ei saagi ju. No kuule kammoon, mis pensionit mina näen kui ma olen noor 25 aastane. Kui ma saan kunagi pensionile siis 40 aasta pärast pole sellel rahal mitte mingit väärtust mis ma praegu kogunud olen. Olen täiesti kindel et tolleks ajaks on euroopa liit ära lagunenudki. Ükski liit ei jää püsima, erimeelsusi on koguaeg, näete praegugi juba Saksa tahab euro rahast loobuda.
k
kondine käsi/ 29. jaanuar 2015 13:22
aga käibeka, aktsiisi jne. ikka saan...ega sa raha ei söö joo
o
ooo/ 29. jaanuar 2015 12:27
Kus nad teavad , et iga viie. Vaeste käest ei küsitagi ju.Ja korrutamisest kahega on mõnel ikka asi päris 0. Enne sa viie koolilapsega pere üks laps 53,6 eurot nüüd on korrutatud kahega ja summa tõusis78,0 eurot. Olen küll lapsi õpetanud ja mõni käib olümpiaadidel aga niisugust asja pole veel kuulnud. Ei tea kas kõrgemal palgal on mõni uus süsteem korrutamiseks välja mõeldud?
n
naljamees/ 29. jaanuar 2015 12:11
Kes senti ei korja see eurot kokku ei saa
v
Vaene/ 29. jaanuar 2015 12:10
Pigem ikka iga neljas. Laseme välisministritel ikka enam ja enam lennukilt igal oma välisreisil raha tuulde külvata, siis jõuame ka IGA TEISENI üsna peagi. Reformikaid enam pole nõus valima.
k
29. jaanuar 2015 12:08
Kliima peab minema veelgi külmemaks siis Eesti majandus kasvab tänu aktsiidide najal.
l
,,,/ 31. jaanuar 2015 21:43
läheb läheb, jääaeg tulemas.

h
hm/ 29. jaanuar 2015 12:05
ei kujuta küll ette, kuidas 300€ kuus kätte saavad inimesed üldse ära elavad! Kõrgelt haritud bakade ja magistrite ja doktoritega pärjat "majandustegelased" mingu nende juurde praktikale.
m
muig/ 29. jaanuar 2015 12:13
Soovitame mikrotasandi majandusõpikuna kasutada "Gabrovo anekdoote".
a
annan nõu ja kohe/ 29. jaanuar 2015 12:26
Punkt 1: omanda bakalauri
Punkt nr. 2: omanda magistri, edasi (doktori) enam pole oluline, pigem ukhem tunne
m
muig/ 29. jaanuar 2015 13:01
Eesti oludes on need akadeemilised kraadid enamusel erialadel finantsilises mõttes üsna halb investeering. Uhkusele peale maksma mina küll ei hakka.
t
to muig/ 29. jaanuar 2015 15:42
halb või mitte aga kraadide omanikud ei pirise - tööd ei ole ja elu on halb
ü
üks lugu siin samas to muig/ 29. jaanuar 2015 15:46
"700 euriga oleks ma enda meelest mijonär, läbi tuleb ajada 299 euriga puhtalt kätte. Kes ma siis olen, loll või luuser. Keskeriharidus olemas, aga hiiumaal NÕUTAKSE ERANDITULT KÕRGHARIDUST"
e
eh/ 29. jaanuar 2015 13:10
Tuttava peres 7 liiget, näo peale tuleb alla 200€. Ametlikult elavad nad absoluutses vaesuses aga tegelikkuses saavad päris hästi hakkama. Ostavad Vivasani, Tupperwaret ja igasugu looduslikku ja tervislikku kraami. Musta raha ei liigu.
v
vombat/ 29. jaanuar 2015 11:58
Mismõttes elas.
Kas nüüd on nad surnud või sai rikkaks?
n
naljamees/ 29. jaanuar 2015 12:09
äkki esimesed külma ohverid eestis
s
29. jaanuar 2015 12:10
selle aasta sees loomulikult
m
mia/ 29. jaanuar 2015 11:57
kõik ei saa ka arstid olla,kes siis koristab
s
samal ajal/ 29. jaanuar 2015 11:35
mingi onkel pillub raha kahel käel,küll ülemiste vanakesele,küll oma iluuisu trikkidele...
m
Maire/ 29. jaanuar 2015 11:33
Memm ja taat elavad veel kuidagimoodi ära,üksikul pensionäril on väga raske.Lapsed peavad oma lapsi kasvatama ja katma,ei saa nende kukile ka ronida.
n
29. jaanuar 2015 12:19
no aga üksik pensionär võiks ju omale uue elukaaslase otsida.lehed on üksikute vanamemmede-taatide otsingu kulutusi täis,ole ainult tegija ja kirjuta!
"
29. jaanuar 2015 12:28
"Kuidas küla koerale, nii koer külale."
p
pensionär/ 29. jaanuar 2015 11:31
Ma ei saa aru,kust võetakse need arvud ?! Kahtlustan ,et siin pole poliitiliselt korektne ja selle taha peidetakse abirahasid.Elan normaalselt ,saan hakkama ja puudust ei tunne ja minu tutvusringkonnas ei tea keegi, kes elaks pool nälgas või hakkab nälga surema.
m
Maarja/ 29. jaanuar 2015 12:24
Minu ema on ka üksik pensionär, 77 aastane. Elab kesküttega kahetoalises korteris. Kommunaalkulud on ikka väga suured, eriti talvel. Rohtude peale läheb igakuiselt päris muljetavaldav summa raha. Aga ta suudab iga kuu midagi ka kõrvale panna. Talvel kütteperioodil natuke vähem aga see eest suvel rohkem. Praegu ta veel on võimeline mööda linna ringi traavima, et odavamat toidukraami osta. Iga päev käib kuskil poes ja ostab seda mis on sooduspakkumises. Üldiselt teeb 2 nädala menüü omale ette ära ja nimekirja mis toiduaineid selleks vaja on. Sööb väga tervislikult. Laualt ei puudu ei kala ega liha, puuviljad, köögiviljad jne. Aga tal on aega ja veel õnneks ka tervist, et poodi minna. Kui tuleb aeg mil ta ise enam poodi minna ei jõua siis läheb temagi elu raskemaks. Vähemalt kõrvale ei saa ta siis enam küll sentigi panna. Peost suhu niiöelda siis.
p
pensionär/ 29. jaanuar 2015 12:48
Ta elab üksinda aga kahekesi mehega elades ,saame me veel lapselastele kommiraha anda. Ja oma elamise vahetasime me juba ammu väiksema vastu.kus kommunaalmaksud on sõbralikud ja äärelinnas ja meile 2 toalisest aitab .Sai raha ka veel vahetusega peale. Aga küsimus nüüd Maarjale, kas sa oma ema ei aitagi või?
m
Maarja/ 29. jaanuar 2015 14:02
Mul ema keeldub kategooriliselt mingit vanameest enda koju võtmast lihtsalt sellepärast, et siis on odavam. Kui oleks väärt vanamees siis ta poleks üksi. Teada ju on, et väga suur protsent mehi ei elagi üldse nii vanaks. Ja mingit rokast joodikut endale veel kaela peale võtta?! Mis geniaalseid nõuandeid siit tuleb :D
m
Maarja / 29. jaanuar 2015 14:12
Mu ema on liiga uhke, et mingit abi vastu võtta. Ainus millega ta nõus on, et kui midagi katki läheb või vahetamist vajab või remontida on vaja siis selle organiseerin mina. Ta ei ole nõus isegi sellega, et ma mõne asja ise ostan. Ta ütleb, et ta saab ilusti hakkama. Ja saabki. Kui maja võttis laenu, et vahetada välja maja torustik ja radiaatorid siis ema ütles, et tema võlgu ei ela ja maksis enda osa kohe ära. Olen pakkunud, et toon poest midagi aga ta pole nõus nii palju maksma, sest mina jõuan poodi alles õhtul peale tööd. Saaks ju hommikul ka käia aga kus ma hoian toiduaineid terve pika tööpäeva? Külmkappi kahjuks pole. Soodushindadega tooted on õhtuks aga enamasti kõik välja müüdud. Nii olengi ostnud selle hinnaga mis õhtuks järel veel on ja valetanud talle, et sain soodukaga, sest ta kangekaelselt tahab kõik kinni maksta. Aga üldiselt ja enamasti teeb ta oma poetuurid ikka kõik ise.
m
Maarja/ 29. jaanuar 2015 16:36
Ühesõnaga mis ma öelda tahan. Mu ema on üksik ja pensionär aga saab oskusliku majandamisega (minul kahjuks sellist oskust veel pole) väga ilusti ära elatud. Pension on väike ja kulutused elamisväärseks eluks on suured aga on võimalik siiski hakkama saada. See muidugi eeldab päris korralikku planeerimist ja raamatupidamist.
h
h/ 29. jaanuar 2015 16:57
Minu ema oli ka selline.
v
veteran/ 29. jaanuar 2015 11:09
see võib nii tunduda ja see viiendik pole määrav näitaja. Selleeest jällegi kui hästi elavad meil töökad inimesed, kui paljudel on maamaja, linnas maja, korter ja autod ikka kallimad-uhkemad, pangaarved nii siin kui mujal maades, kus ei ole makse. Mis loeb see pagana sitane viiendik meie rikka maa juures-0.
a
Alar1/ 29. jaanuar 2015 11:01
Mis jamps see on? Käputäis ÕL-i kesikuraipeid blokeerivad tervet hulka kommijaid????
k
Krdi Alar alar ühega/ 29. jaanuar 2015 13:59

E
ˇmina/ 29. jaanuar 2015 10:22
Ega kogu Eesti rahvas ostukeskuste parklates ole,tarkpea.Selgelt öeldud ,et iga viies. Viletsal järjel inimene ei käigi ostukeskuses
j
Jah/ 29. jaanuar 2015 09:58
oli see vene aeg, mis ta oli aga niisugust asja ei olnud nagu praegune olukord selles palju kiidetud eesti riigis, vähemalt tööd oli alati ise asi palju selle eest ka maksti, aga toime tuldi alati.
a
albert/ 29. jaanuar 2015 10:29
vanasti öeldi kuldne rootsi aeg ,nüüd öeldakse kuldne vene aeg...aga õnneks on see vene aeg varsti taas tagasi ja röövkapitalistid saadame siberisse,eriti jultunud riigivargad ärmatajad,rollotajad paneme seina äärde
k
kulla Albert!/ 29. jaanuar 2015 11:09
Venemaal pole ka enam endised ajad, ei maksa loota, et koos Vene võimuga sulle kuldne aeg tagasi tuleb.
m
Maarja/ 29. jaanuar 2015 11:29
No pinsile saab juba 55 aastaselt :D
a
29. jaanuar 2015 12:11
Albert 1 tegelased on süüdi et ise midagi meie kaitseks ei tee
a
Albertile/ 29. jaanuar 2015 12:50
Seega Siberisse lähevad kõik talunikud (külakurjajad sikuhesed), kõik ettevõtete omanikud, Oi kui hea elu sind on ootamas - kõik võrdselt paljade pe.ga ja tööd ei peagi tegema, sest tööandjaid ju pole olemas. Saad päevad läbi lakke vaadata ja kommunismi oodata. Muidugi, pinsi saab kah 55-lt, nagu siin õeldi, aga ainult siis kui on mida saada. Sa võid küsida venelaste käest, kui lahedalt nemad selle pensioniga elavad, eriti nüüd kui inflatsioon hüppas lakke ja riigi relvastumine ja kõik sellega seotud nõuab astronoomilisi summasid.
m
Maarjale/ 29. jaanuar 2015 16:01
Ainult laisk läheb 55-selt pensionile...eestlane töötab edasi,et paremini elada
v
vaesus/ 29. jaanuar 2015 09:54
Jube vaesus küll! Poodide parklad on autodest umbes ja inimeste ostukorvid ajavad kaubast üle ääre.
j
Ja / 29. jaanuar 2015 10:02
Ja kuidas elavad need, keda auto ja täis korviga poe juures ei ole ?
d
ddd/ 29. jaanuar 2015 10:13
jah need on meie kallid ettevõtjad oma peredega mitte palgatöölised oma healjuhul 700 euriga
h
hiiuvana / 29. jaanuar 2015 11:08
700 euriga oleks ma enda meelest mijonär, läbi tuleb ajada 299 euriga puhtalt kätte. Kes ma siis olen, loll või luuser. Keskeriharidus olemas, aga hiiumaal NÕUTAKSE ERANDITULT KÕRGHARIDUST, ka kohtadel, kus seda vaja ei oleksi
Mujale ka minna ei saa, kortii müügist, et mujale kolida jätkub vast ainult mõne uberiku ostmiseks mõnes väiksemas linnas, kus jälle tööd ei ole.
a
Alar1 to vaesus/ 29. jaanuar 2015 10:52
Väga õige tähelepanek! Ostetakse tõesti suurtes kogustes ja müügisaalis need "süvavaesed" hinnasilte üldse ei vaatagi ja laovad muudkui kaupa kärusse.
n
Need kaubaladujad on/ 29. jaanuar 2015 14:00
e
29. jaanuar 2015 12:57
ETK Grupi konsolideeritud netokäive oli mullu 438,6 miljonit eurot, kasvades aastaga 18,6 miljoni euro võrra, teatas ettevõte.
t
29. jaanuar 2015 12:58
Tallinna Kaubamaja kontserni 2014. aasta kolmanda kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu kasvas mullusega võrreldes 6,8 protsenti 133,2 miljoni euroni.
s
29. jaanuar 2015 12:59
Selverite käive kasvas neli protsenti 343,1 miljoni euroni.
29. jaanuar 2015 13:01
Jaemüügiketi Maxima käive kasvas mullu 5,9 protsenti 8,7 miljardile litile ehk 2,52 miljardile eurole . Eestis kasvas käive 13,5 protsenti 1,32 miljardile litile ja Leedus 4,6 protsenti 4,78 miljardile litile. Eestis on ettevõte avanud viimase kahe aastaga neli uut poodi.
e
Ekvi Valent/ 29. jaanuar 2015 09:53
"kuu ekvivalentnetosissetulek". Mis see on? Tehke lugejatele see mõiste selgeks, samuti "suhteline vaesus". Ainult arvude pildumine tekitab rahvale mulje kohutavast elust, millest omavahel rääkida. Samas ei tea nad oma lähikonnas ühtki sellist inimest. Kogu inf pärineb kodutunde saatest, kodutute näitamisest jms. Neid ei ole ometi iga 4.
v
vaesus/ 29. jaanuar 2015 09:49
Jube vaesus küll! Kõik poodide parklad on autodest umbes ja inimeste ostukärud kaupa kuhjaga täis.
n
naljamees/ 29. jaanuar 2015 12:14
jajah eriti jõulude ajal. Nimelt mul üks tuttav rääkis et üks mees käis vallast toetust küsimas ja mitte jala vaid lausa autoga. Vaat selline on Eesti elu
n
No/ 29. jaanuar 2015 12:44
Vaevalt, et sellel mehel mingi luksusauto oli, maakohas lihtsal peab mingi liikumisvahend olema. Kas tõesti näitab mingi autorisu olemasolu, et inimene ( võib-olla ka pere ) toetust ei vaja ?
m
mida/ 29. jaanuar 2015 09:48
imestada, kuue viimase töötatud aasta läks pensioni arvestusse ainult kaks, enne seda tööstaazi 42 aastat, pension määrati 312eurot, jälle üks suhteline vaene juures
s
..../ 29. jaanuar 2015 09:43
statistika.... Kui liita suhtelisele ka absoluutne, siis on tulemuseks, et vaesuses elab rohkem kui veerand elanikkonnast! Enne teist ilmasõda jõudis Eesti Vabariik tunduvalt kiiremini jalad alla saada - kuid siis oli ka näiteks liiakasuvõtmine kohtulikult karistatav ning väikesegi eksimusega istuti reaalselt kinnimajas.
t
Triin/ 29. jaanuar 2015 09:36
Nii palju vaeseid inimesi ? Kas ikka meie riigis on kõik korras ?
r
RIIK = TOOMPEA + ERMA/ 29. jaanuar 2015 09:50

j
--/ 29. jaanuar 2015 09:29
ja siis teeme veel lapsi juurde-nälgima
s
sssss/ 29. jaanuar 2015 09:25
Hindade ja palga suhe on ikka päris pe.ses....... eestis sama hinnatase juba peaaegu nagu soomes ja palk 3korda väiksem.....lihtsalt käi tööl et arveid maksta,bensiini ja süüa osta...hobid pole sinujaoks kuna sa oled mutter tehase koosteliinil.
e
Ei val/ 29. jaanuar 2015 09:24
Samalajal lennutab PENTUS välisreisidel Rahva Raha - jätkab eriti suurtes koguste Paeti poolt alustatut. Häbi, kui oma rahvas kannatab puudust. SELLISEID ME ENAM KINDLALT EI VALI
t
teie valimist ei oota see madam Rollo.tema on RE ja temal on E-HÄÄL-/ 29. jaanuar 2015 09:30
aga kui palju saaksid saksad kassitoitu neist vaestest ..... kassitoit toob neile raha ka,ega nad vaeseid ometi ukraina oligarhidele saada ega ka mitte Kreekasse.
o
Olgu tee neetyd rehvierakond/ 29. jaanuar 2015 09:21
Tark inimene ei vali valimispäeval rehvierakonda
r
reformierakond ei vaja teie valimispäeva/ 29. jaanuar 2015 09:52
see erakond on juba paigas kuni kommunismi laupäevani. Seda ei kanguta mitte ükski kesik ega mööö ega määä .
a
./ 29. jaanuar 2015 11:51
aga mida seal imestada neil ju E-VALIMISED tagataskus !!
k
Kurat/ 29. jaanuar 2015 12:09
IRL lubab maksuvaba miinimumi tõsta 500€´ni ja see raha olevat riigieelarves olemas, seega päris katteta lubadus see olla ei tohiks. Mida paraku populistidel pole.
t
29. jaanuar 2015 09:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Arvan!/ 29. jaanuar 2015 09:19
Tuleb suurendada rahalist abi Ukrainale!
o
Oleme/ 29. jaanuar 2015 09:05
ju uus Põhjamaa. Vaene põhjamaa. Seda pole Põhjamaade hulgas tõesti varem olnud.
m
muig/ 29. jaanuar 2015 10:06
Jamajutt. Soome, Norra ja Island olid alles viiskümmend aastat tagasi Rootsiga võrreldes puruvaesed.
m
mis vaesus/ 29. jaanuar 2015 09:05
jääb ülegi, kreekat toetada
k
kodanik/ 29. jaanuar 2015 09:04
ja mis sellest , peaasi , et riigi kassa täis ja ja meil tubli , võimekas peaminister.
t
./ 29. jaanuar 2015 11:49
tundub, et see "kodanik" kuulub sellesse rahvakihti, KES ON VAIMUST VAESED.
k
29. jaanuar 2015 15:02
kodanik, ära aja lolli juttu!
v
29. jaanuar 2015 15:37
vaata aga naljahammast...

m
mmm/ 29. jaanuar 2015 08:59
Aga riigil läheb ju hästi!
m
Maarja/ 29. jaanuar 2015 11:38
Riik see on rahvas! Kui rahvas on vaene siis on riik ka. Ja rääkigu nad mida iganes. Mingite nende numbrite järgi me võime edukas ja rikas riik olla (lubage naerda) aga vaadaku reaalsust. Kõrini sellest sarvedega miki hiirest seal Toompeal, kõrini tema ahnest li*ust, kõrini nendest ahnetest ja korrumpeerunud poliitikust. Plats on vaja puhtaks teha! Siis ehk muutuks midagi.
k
kreeklane/ 29. jaanuar 2015 17:00
reaalselt Eesti on üks väheseid riike euroopas (ja mitte ainul), kes ei ole kõriauguni võlgades
m
Madis/ 29. jaanuar 2015 08:55
Et siis oleme 5 jõukama riigi hulgas ...?
m
mia/ 29. jaanuar 2015 08:54
Tundub loogiline, et kes viitsib õppida (ja ülikooli ajal piskuga läbi ajada), elab ülejäänud elu paremini. Kannatajad on muidugi lapsed, kes sünnivad vaesesse perre ja need, kellel tervis ei võimalda karjääri teha. Neist on küll kahju.
n
No/ 29. jaanuar 2015 09:07
Päris paljud haritud inimesed ei saa väga suurt palka. Pealegi saab iga tark inimene aru, et riigis tuleb KÕIK tööd ära teha ja igas vajalikus ametis töötades peaks saama vähemalt normaalselt ära elada. Tihti on oma baka üle äärmiselt uhked just need, kes tegelikult tööd teha ei oskagi.
m
mia/ 29. jaanuar 2015 10:25
Selle "kes viitsib õppida" all ei pidanudki silmas bakat, vaid ikka vähemalt magistrit. Mis puudutab seda, et kõik tööd tuleb ära teha, siis nõustun, aga paratamatult ei ole võimalik, et arst ja koristaja saavad sama palka. Siit ka palgavahe ja valiku küsimus.
n
29. jaanuar 2015 15:49
näed ju, koristaja nõuab arstiga võrdselt palka
v
Virumaamiis/ 29. jaanuar 2015 08:50
Ilmselt see suhteline vaesus tähendab seda et nad ei ole veel näljasurma surnud.....tegelikult elavad nad täielikus vaesuses.....
k
29. jaanuar 2015 12:15
kirstu raha kokku ei saa

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee