Repliik

Marianne Mikko | Naised on perevägivallas ise süüdi? See pole üldse nii!

Marianne Mikko, riigikogu liige, SDE , 26. jaanuar 2015, 17:34

63 KOMMENTAARI

m
mees/ 28. jaanuar 2015, 10:11
ma ei õigusta perevägivalda,kuid ka mees tahaks vahest sõpratega lõõgastuda ja endale mõne õlle lubada,aga kui koju jõuad hakkab see pidev näägutamine pihta,mis lõpuks viib tülini,samas teen rasket tööd ja näen palju vaeva,et peret toita ja koos edasi elada
e
Eitede probleem/ 28. jaanuar 2015, 10:04
Eitedega on selline teema, kes käivad kogu aeg mendis avaldusi tegemas, et neid kolbitakse- need on ise parajad psühhoterroristid.
b
baba/ 29. jaanuar 2015, 15:33
Kes sul käseb eitedega jamada, otsi endale naine.
ä
ää/ 27. jaanuar 2015, 21:32
Mikko iga valimiseelne jutt ja jutuks tal see jääbki.
p
Paljus/ 27. jaanuar 2015, 20:13
ongi naised ise süüdi, Naistele on antud terav keel ja oskus kõige valusamasse punkti sähvata. Veel üks tore omadus on tänitamine ja vanade asjade pidev meeldetuletamine, eriti kui olukord on naise jaoks soodus, Olen ise naine ja paljud peretülid olid minu enda tegevuse tagajärg, mis seal salata, nii lihtsalt oli. Sellistel, nagu mina, tuleb üksinda elada, on endale ohutum ja teisele poolele rahulikum. :)
v
Vaatleja/ 27. jaanuar 2015, 18:39
Marianneke saa enne naiseks ja tule siis rääkima.
r
Rix/ 27. jaanuar 2015, 18:28
Selliseid mehi ka, kes elavad koos rikaste naistega ja on nagu tõmbenuppud, selliseid on ka nähtud. Võibolla sellised vajavad edaspidi turvakodu. Üldjoontes pole nad ka külaliste korral seltskonnas. Nurga taga vesteldes ei tea nad tavaliselt maja süsteemidest midagi, on see elekter, küte, olmetehnika, muu automaatika jne. Lihtsalt laste isa ja ongi kõik! Sutsu igav, samas ka selliseid variante on!
k
27. jaanuar 2015, 19:32
koik on siin elus tasakaalus , need mehed konnivad ettepoole kuurus .
r
Rix/ 27. jaanuar 2015, 18:28
Selliseid mehi ka, kes elavad koos rikaste naistega ja on nagu tõmbenuppud, selliseid on ka nähtud. Võibolla sellised vajavad edaspidi turvakodu. Üldjoontes pole nad ka külaliste korral seltskonnas. Nurga taga vesteldes ei tea nad tavaliselt maja süsteemidest midagi, on see elekter, küte, olmetehnika, muu automaatika jne. Lihtsalt laste isa ja ongi kõik! Sutsu igav, samas ka selliseid variante on!
N
!!!/ 27. jaanuar 2015, 17:56
Naised räägivad ära, mehed üldreeglina peavad suu. Häbi oleks peksa saamist tunnistada ja ega ei usutaks kah.

!!!/ 27. jaanuar 2015, 17:54
Meil on naiste turvakodud, kuid kas teab keegi ka meeste oma juhatada?
a
30. jaanuar 2015, 09:55
Aga Teil on võimalus need tekitada.
a
Arvamus/ 27. jaanuar 2015, 17:43
Naistevastasest perevägivallast räägitakse vähe? Kui palju on palju ... Kindel on, et naiste vägivallast oma laste vastu räägitakse veel palju vähem. Samas, ei usu, et lastevastane vägivald harvem oleks, pigem vastupidi. Lapse peale röökiv, sisistav ja/või teda tuuseldav ema on avalikus ruumis sage vaatepilt. Või lihtsalt lõhkemiseni pingul naisterahvas, kes oma röökivat last, lõuad krampis, näost lapiline, kuskilt poest välja tirib - raske uskuda, et koduses keskkonnas sellised pinged lapse peale ei plahvata. Naistepoolsest vägivallast meeste suhtes, mis vähemalt verbaalses vormis pole kindlasti haruldane, ei räägita praktiliselt üldse. Lapsed ei vastuta neile põhjustatud kannatuste eest. Osa täiskasvanutevahelisest koduvägivallast on siiski nö. kahepoolse vastutusega protsess. Kannatanutele ja kannatajatele kaasa tundes ...
r
Rix/ 27. jaanuar 2015, 17:31
Õige mees jätab eluaseme naisele peale pikka kooselu. Väärikus ka maksab midagi. Pole mõtet seda parandamatut õmblusmasinat kuulata. Mees tahab kodus rahu. Kätega karistamine ei anna midagi, seda eriti eesti naiste juures. Ei tea, räägitakse, et vene naist pead hoidma nagu põrandavaipa, iga päev käid üle ja üks kord nädalas klopid!
a
Ansumaelt/ 27. jaanuar 2015, 17:28
Hukkus 49 - aastane naine , oleks olnud parem minu mees .
h
haha/ 27. jaanuar 2015, 22:55
Oleks...aga ei olnud, kodus näeme kallis!
m
Munamäelt/ 29. jaanuar 2015, 19:50
Hukkus 49 aastane naine. oleks võinud parem minu exist terrorist olla. 3 aastat lahutatud ja ikka rahu ei saa. Haige kuju.
m
Marks/ 27. jaanuar 2015, 17:06
Just paar päeva tagasi oli artikkel kus väideti et eestis on euroliidu statistika järgi kōige rohkem vallasemasid. Muidugi vōib selles süüdi olla ka seadusandlus ja toetustesüsteem, aga kaldun arvama et kui naised oma pükse rohkem jalas hoiaksid ja igast kōrtsist onu üheks ōhtuks ei otsiks, oleks vägivalda ka vähem. Olen ise seltskonnas kuulnud naiste vestlust, no anna andeks, sealt tuleb ikka otse ja läbi lillede .abielus vōi mitte pole oluline. Ja nii ongi. Pärast kōik süüdi, peale asjaosalise, aga lapse isa nimegi ei tea. Mōelge palju teie tutvusringkonnas selliseid on? Elu on selline ja solvumiseks pole pōhjust.
m
Mul/ 27. jaanuar 2015, 19:03
exnaine oli midagi taolist. Ei mõjunud talle miski-- ei hea, väga hea, ei halb ega väga halb. Kõik sai ära proovitud. Tal lihtsalt ei seisnud püksid jalas. Sõber, kes meie elu kõrvalt vaatas, ütles, et ta olevat mul lihtsalt geneetiline l..s. Lõpuks oligi ainuke lahendus lahutada.
v
vello/ 27. jaanuar 2015, 16:50
plaksutada saab ainult mõlema käega....
j
jaajaa/ 27. jaanuar 2015, 16:37
l
Lugeja/ 27. jaanuar 2015, 16:02
Süü on mõlemapoolne, mõttetu ainult mehe või naise süüdistamine, oleneb olukorrast.

n
naine/ 27. jaanuar 2015, 15:57
Vahel on naised perevägivallas süüdi aga vahel ei ole. Mehed ei saa vahel naiste mõttemaailmast aru, pigem üritatakse ennast rusikatega kehtestada. Mõistlik mees kuulab naise ära ja leiab mõlemale õige rusikate vaba lahenduse. Kodus peaksid ikka püksid mehe jalas olema.
j
Ja/ 27. jaanuar 2015, 19:05
kodust väljas olles need mõlemal jalas püsima.
s
See lõputu/ 27. jaanuar 2015, 15:52
meeste süüdistamine kõiges on ka meestevastane vägivald ja selle eestvedaja on Marianne.
e
Ei/ 27. jaanuar 2015, 15:57
MEHI nüüd küll siin keegi ei süüdista, jutt käib haledatest kätt tõstvatest äbarikest. Kas 'See lõputu' tundis ennast kuidagi puudutatuna ?
v
27. jaanuar 2015, 17:12
Vaga oige , eesti uhiskond on mehi diskrimineeriv
v
viga on ajas ,,mitte meestes/ 27. jaanuar 2015, 17:27
Ega meestele pole ka kohtus eriti sõna antud,,oledki SÜÜDI,,
KUI MEES --pole omale head kaitsjat kohtu--päevaks leidnud?
LIHTSALT NAINE MATERDAB SINU MAHA,,
n
27. jaanuar 2015, 22:12
naist kaitseb mehe teenitud rahadega ostetud advokaat
e
eit/ 27. jaanuar 2015, 15:48
marianne on lastetu feminist . tihti ei oska naised kohelda mehi ega mehed naisi . kui te nüüd arvate , et maailmale oma häda kaebamine on parim , siis uskuge , enamasti tuleks oma asjad ise korda saada . mees kaotab närvid tihti ka siis , kui tunneb end süüdlasena . õppige ikka kõigepealt oma mehi ja naisi tundma , enne kui sigima ja varandust hankima hakkate . elus tuleb nagu malemängus vähemalt 5 käiku ette mõelda . ettevaatust , kes kakelda ei oska . elu on võitlus . naistel pole mingit põhjust end meestest paremaks pidada . tänapäeva naised virisevad üldse palju .
v
Vott nõnna/ 27. jaanuar 2015, 15:45
Naised on salakavalad ussid ja super närvide läbipõletajad! Naised tahavad nö olla võrdsed meestega,aga koduvägivalla suhtes oskavad meisterlikult meest süüdlaseks lavastada! Tänapäeval on naine kui haruldane nähtus!
Naised soovivad olla munadega ja koos tissidega ussid kodus.
j
Juhtusin/ 27. jaanuar 2015, 19:17
hiljaaegu youtube-s vaatama dokfilmi, milles rääkisid vanglaametnikud nii meeste- kui ka naistevanglatest. Oli esinejaid nii Euroopast, Aasiast kui Ameerikast. Tuli selgelt välja, et naised on palju-palju julmemad ja pahatahtlikumad, kui mehed. Sama ütlesid ka psühholoogid. Ka naisterahvad.
m
Matti/ 27. jaanuar 2015, 15:36
Saan aru , perevagivald on alatu , aga samuti on ka olemas alatuid naisi . Kus on varjupaigad kodunt valja torjutud meeste jaoks , kes on oma ehitatud ja elu jooksul loodud kodust sunnitud lahkuma . Lahkuma sundivaid pohjuseid on mitu , On naisi , kes teatul perioodil on valmis tegema koike , et lahti saada olemas olevast kaasast ja jatkata elu oma illusioonidrga maailmas . Naiteid on sadu ja erinevaid .; Paljud meie mehed kaivad oma naise parema eluolu huvides kaugel tool , kas valismaal voi lihtsalt riigi teises otsas . Millega tegelevad aga naised samal ajal , koik nad ootavad raha ulekandeid , aga mitte koik ei kasuta seda heatahtlikkuse otstarbel , otseselt valja oeldes paljud toidavad oma armukesi , pere kasvab , kasvab ka valismaal tootava mehe teenistus , veel enam kasvavad naise vajadused ja see rumal mees ei saa surmani aru , et seda auku ei suuda taita ealeski . Surma ei peagi kaua ootama , sest tooga ule koormatud organismismis kustub elukuunal kiirelt . Selline lopp ongi ihnele ja alatud naisele koige oodatuim . Peksta selliseid ei tohi ja ei ole ka motet , sest see on tulutu tegevus .
t
tuhat põhjust/ 27. jaanuar 2015, 15:26
Mõnikord ikka on küll. Ütleks, et see pole üldse nii, et AINULT mehed süüdi on. Kaks inimest, kaks iseloomu, kaks süüdlast. Enamasti.
k
Kulla Mikko!/ 27. jaanuar 2015, 14:57
sa pole siis müramasinat näinud,kes kodus trümmib meest ja nõuab vaid raha ja kui seda vähe,siis loobib asju ukse taha.Naised on SAMAPALJU süüdi või enamgi, mehe rusikas lihtsalt raskem,aga naine ikka ise norib muhku
o
Oot/ 27. jaanuar 2015, 15:04
Kui naine alustab tüli nokkimist, ei meeldi see või too, et miks seda ja toda ei tee ja käib pidevalt närvidele, kas see pole siis provotseeritud hingerahu häirimine ?
Mille tõttu paljudel meeshingedel närvid vastu ei peagi.
Mäletan oma ema, kes pidevalt virises iga asja kallal.
Kodus rahu praktiliselt sai harva, kui miskit ei teinud, virises, kui miskit tegin ikka polnud rahul, vaid rahu sai siis, kui rull taskus koju jõudsid.
Lõpuks viskas siibrisse selline alatu häirimine, pidi lihtsalt omasse pesasse kolima.
Kaua võib kuulata alatut vingumist.
i
27. jaanuar 2015, 15:20
Iga kell annab sellise naise juurest lihtsalt minema kõndida. Milleks vägivald? Kui vaidlus tuleb ühiste laste osas, siis saad tõestada naise moraalse vägivallatsemise. Kui aga emotsioonide hoos kätele voli annad, oledki süüdi nii seaduse kui ka laste silmis.
m
27. jaanuar 2015, 17:21
miks pean mina meie armsast kodust valja astuma , tehku seda naine , nende jaoks on varjupaik , mis neid vasti votab , aga kuhu peab 60 aastane mees minema , kes 40 aastat kodu loonud .
p
P/ 27. jaanuar 2015, 22:12
Kas mees üksi lõi selle kodu? Isegi kui raha tõi perele mees, siis kodused toimetused ja laste kasvatamine oli naise panus. Kui mees leiaks sama aja laste kasvatamiseks ja kodu korrastamiseks, oleks naisel aega panustada ka raha teenimisele.
o
27. jaanuar 2015, 23:39
Ongi vordselt teenitud , vordselt kasvatatud , aga miks nuud naine uhel hetkel leiab , et koik kuulub temale .
t
to 15.20/ 28. jaanuar 2015, 16:05
Kuidas on võimalik moraalselt vägivalda tõestada ? Mu meelest suht võimatu.
1
27. jaanuar 2015, 15:39
m
27. jaanuar 2015, 15:40
mitte sinuga , aga eelmisega .
a
Ants Rannula/ 27. jaanuar 2015, 10:02
Lähenevad valimised!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

v
väga/ 27. jaanuar 2015, 09:11
aktuaalne teema! Tubli Marianne! Mehed, pidage omad mölad maas!
k
Kas Marianne/ 27. jaanuar 2015, 15:13
on homo, täpsemini lesbi ja mitme naisega ta koos siis elanud on, et teab seda?
Igal asjal on / 27. jaanuar 2015, 17:29
Kiire lõpp ja uus algus! , Mees ei karda ühegi libu ähvardusi
t
tk/ 27. jaanuar 2015, 08:24
Minu meelest on Mikko ...Eesti kõige targem naine,ja kui palju ta on pidanud peksu ja alandust taluma,et nii hästi kirjutada,järelikult on ise kogenud omal nahal ja tundnud seda kõike.! Milline naine.
v
./ 27. jaanuar 2015, 11:37
vanasti öeldi naiste kohta, kes pärast keretäisi veel kagutasid, sai aga järelikult veel vähe kuna jõuab veel kraaksuda. Tänapäeval on säärased moorid feministid.
m
mari/ 27. jaanuar 2015, 07:09
Absoluutselt nõus artikliga.
r
Rumalad.../ 27. jaanuar 2015, 06:25
Rumalad inimesed ei tohiks ajakirjanduses sõna võtta.
m
Marion / 27. jaanuar 2015, 01:00
eestevastane vägivld poile arvult oluliselt väiksem, aga julmem küll. Mikko ei loe inglise keelt ja siit siis see jama-ajamine.
n
naissoo häbiplekk/ 26. jaanuar 2015, 23:17
m
Mats./ 26. jaanuar 2015, 21:33
Kas pole selles palju süüdi naised kes oma laste kasvatamisega on selle saavutanud. Kui laps teeb koolis pahandust siis emme kaitseb oma võsukest sõimab õpetajal näo täis ja õigustab oma võsukese tegevust. Nii saamegi omale järelkasvu kes millestki ei hooli peale oma tahtmiste selle saavutamiseks kasutab ka tihti vägivalda.
v
26. jaanuar 2015, 20:48

s
Sa püha püss/ 26. jaanuar 2015, 20:46
kas keegi paugutaks Mikko Mariannele paar poega valmi ja huvitav oleks kui ta ämmaks saab, mis tuuled siis puhuvad. Ma loodan seda veel näha aga hetkel kopin kõik tema artiklid...
n
Nipitiri/ 26. jaanuar 2015, 19:45
Ma ei ole nõus autori poolt artiklile pandud pealkirjaga - see on kategooriline ja vaidlust mitte lubav. Vaatan antud teemat Eesti kultuuritsoonis, mitte maailma mastaabis. Olen nõus, et naiste vastu suunatud vägivald on lubamatu ning sellistes olukordades on suurem enamus süüdi mehed. AGA -
miks ei räägita ega aidata mehi, kes aastaid kannatavad NAISE poolset vägivalda, nii verbaalset, psühholoogilist kui ka füüsilist? Kuidas peab reageerima mees, kui naine teda laste kuuldes jobuks või kaltsuks nimetab? Kuidas mõjuvad mehe vaimsele tervisele pidevad näägutamised, uste paugutamised või "karistuseks" ka seksist ilma jätmised? Kas tõesti olen ainult isane kuskil diivaninurgas või olen siiski inimene, kes samuti vajab ka HOOLIVUST? Kes küll mõtles mehe iseloomustamiseks välja sõna "pehmo"?! Kas see ei ole verbaalne mõnitamine? Tunnen end idioodina, alaväärtuslikuna. Kellelt saaks mees abi? Pole kuulnud ühestki kohtulahendist meil Eestis, kus süüpingis istuks NAINE koduvägivalla süüdistusega. Aga võiks olla! Seepärast kutsun teid, mehed, julgelt kirjutama nendest juhtumitest, kus NAINE on vägivallatseja! Võib- olla hakkab siis ka seadusesilm eelarvamusteta sellistele olukordadele vaatama.
p
paul koppel/ 26. jaanuar 2015, 23:42
100 protsenti nõus, vägivald meeste suhtes on samasugune probleem ning ka vaimne ning verbaalne mõnitamine on vägagi levinud- abi ei ole kuskilt. Samuti taunin täielikult seda naistele turvakodud ja meestele vanglad lähenemist. Pealegi olen selle teemaga kursis kui labane väljapressimine, kus neiu väitis et sai ühelt noormehelt peksa ja nõudis 32000 euri valuraha- kõik see oli aga puhas näitemäng ja krokodilli pisarad. Vägagi levinud sellised probleemid. Nii et loome veel vahendeid mille tõttu nn ühe soo õigused saavad kaitstud, ja teise õigused selguvad vanglas, või lihtsalt mudas.
K
****/ 27. jaanuar 2015, 19:25
Kui naine meest laste kuuldes jobuks või kaltsuks nimetab, siis soovitaksin rahalist toetamist vähndada. Tean peresid, kus elatakse suures osas isa sissetulekutest ja isa hüütakse ikka diivani kaunistuseks.
m
mm/ 27. jaanuar 2015, 22:22
Pehmo ja nohik, iseloomustavad mehi kes ei vaja omale tilli pikendust ja ei pea vajalikuks kellegile tõestada et ta mees on, tõestama peavad ikka need kes ise väga hästi teavad et nad mingid mehed pole kuid kardavad et keegi teine kah sellest teada saab sellepärast se pidev tõmblemine.
k
26. jaanuar 2015, 18:48
Kui palju on mehi kes on kogenud perevägivalda? Mehed ju kaebama ei lähe, hakatakse nõrgaks ja pehmoks hüüdma.
j
jep/ 26. jaanuar 2015, 18:57
Muidugi hakkavad. Naised ise hakkavadki. Sest milliste mallidega naised mõõdavad mehi?
h
help me/ 26. jaanuar 2015, 18:06

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee