Eesti uudised

Eesti pere draama Tais: pereisa ei pääse pärast õnnetust kodumaale

Kristiina Tilk, 19. jaanuar 2015 07:00

230 KOMMENTAARI

n
.../ 21. jaanuar 2015 10:50
naise asemel võtaks tuttavatel-sõpradel laenu või kas või kiirlaenu,et oma meest sellest jamast päästa..imelik...
N
.../ 21. jaanuar 2015 10:46
Naise asemel ma võtaks sõpradel-tuttavatel võlgu või kas või sms laenu võtaks ,et oma meest sellest jamast päästa..imelik küll...
k
Kaie/ 20. jaanuar 2015 16:26
Tõsi ta on .Kui raha on vähe siis reisi eestis ,aga lõpetage riigilt raha norimine!Kui raha ei ole istu kodus ja lõpetage see kerjamine.Natuke ikka peaks peas mõistust olema .HÄBI TEILE:NÜÜD ISTUGE SEAL ;ET REISIMISE ISU ÄRA KAOKS .VOT NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
m
Mats./ 20. jaanuar 2015 14:30
Kas eesti riik saatis sind taisse puhkama et sa eesti riigilt raha nõuad, omal riisikol läksid eks ise vastuta ka.
m
mitte minna/ 20. jaanuar 2015 09:03
miks minna reisile kui raha ei ole mina lähen siis kui tean et raha jagub aga mitte ei peaks hakkama kerjama ja veel väikse lapsega ei ole normaalne
k
kuningas/ 20. jaanuar 2015 07:59
Kas järjekordne inimeste petmise plaan,kes teid sinna saatis,olge parem kodus ja tehke ausat tööd.Need inimesed on ju idioodid ,et minna väikse lapsega välisriiki.Veelkord HÄBI teile,mingu istugu vangis ära,siis tule koju.Mina pole kuhugi saanud minna,35 aastat olen rabanud tööd teha ja ikkagi on kuulõpus nii,et midagi pole süüagi.Ei aita mind keegi,ikka ainult ise pean hakkama saama.Laps käib koolis räbalates,ei jõua riideid osta.Ka puid ei jõua osta,elame külmas korteris,niiskus tapab.Ahjud on nii läbi,ei ole raha,et uusi ehitada.Rääkimata söögist-peame poolnäljas elama-,aga kus nüüd on eesti vabariik.Minu jaoks on jube ,kui pead minema tühja kõhuga magama.Teised inimesed muudkui rändavad ja rändavad-pisar tuleb silma!
l
20. jaanuar 2015 00:55
Laps hakkas nutma, sest tunnetas ohtu.
f
Fanny/ 19. jaanuar 2015 23:21
Jessas, olen täitsa sokis - korjasin 2 aastat raha, et lubada endale Türgi reis sooduskampaaniaga, ja nüüd olen kahe vahel - kas aitan neid lolle seal Taimaal saates kogutud summa /ise sõin ainult kartulikoori ja silku või..... või olen lihtsalt loll???

b
bob/ 19. jaanuar 2015 21:50
Ja nüüd jooksku riik appi?? Ise sa sinna läksid ja mingi jama kokku keerasid.ise ka lahenda.Ja kui raha otsas siis pöördu oma lähedaste poole abipalvega või pane nagu Hr.Ader oma nutulaul FB-sse üles ja looda et head inimesed 'ánnetavad''
j
Jumal/ 19. jaanuar 2015 22:15
Aderil raha küll, nüüd on tal võimalus enda ja oma poja lollus lunastada.
j
Jah,/ 19. jaanuar 2015 22:24
ega Eesti pole mingi USA, mis ei lase OMA KODANIKE üle kohutki välismaal mõista, rääkimata süüdimõistmisest...
p
19. jaanuar 2015 22:42
Pole vaja annetada, muidu lollid eestlased jäävadki lendama. Lendasid sinna, ja las elavad nüüd seal.
r
19. jaanuar 2015 21:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
panga töötajad/ 19. jaanuar 2015 21:15
me naerame sin poolt välja pakutud 5 % peale, sa oled loll?!
t
To: jaan/ 19. jaanuar 2015 21:44
Inimesed on ise ennast koos imikuga hätta viinud. Nüüd palugu Jumalalt 5%.
k
kadri/ 19. jaanuar 2015 20:36
Mismoodi - mingi piluka pärast? Pilukate juurde lendasite ju teie ise, mitte pilukad ei tulnud siia.
j
juhan/ 19. jaanuar 2015 19:53
Kas tervisekindlustuse peab puhkajale tegema RIIK??
M
?/ 19. jaanuar 2015 23:33
Mis tervisekindlustus? See kes varbaluu murdis polnud kindlustust. Ma ei saagi aru, mis see õhtuleht jahub siin...
k
KIVIMEES/ 19. jaanuar 2015 19:46
ÜTLEN JOBULE ETTE!TULEB TAILASI RAHULDADA IGATI !
n
Niminiminimi/ 19. jaanuar 2015 18:26
Tegelikult tahaks teada nende jooksikute nimesid, et edaspidi nende eest ennast kaitsta.
i
Imik/ 19. jaanuar 2015 18:24
Kui ei ole ajusid, siis ära mine ussipessa.
u
:(/ 22. jaanuar 2015 12:44
ussipesa on siin kommentaariumis. Ei mingit inimlikkust. Häbi on mul teie pärast kaasmaalased.
o
Ou mai gaad ! / 19. jaanuar 2015 17:39
Appi, kui nõmedad inimesed siin ikka kommenteerivad. Päris ausalt. Endal ei hakka parastamise pärast?
Põhimõtteliselt ma ei saa juba aru, miks peaks see "peategelane" maksma 3000+ €, kui ta süüdi pole? Mida see siia loeb, kas tal on arvel see raha reaalselt olemas või mitte? Lihtsalt mingi pilusilma pärast end lüpsta lasta... alla neelata kogu see jama? Idioodid olete või?
n
nooh ja edasi...?/ 19. jaanuar 2015 17:43
no oli ju süüdi tema sest ei teinud autole kindlustust ja põrutas moorile otsa ja oligi 3000.- ou mai gaad käes.
o
19. jaanuar 2015 19:09
Ou,ou. Et pääseda vahest suurematest sekeldustest, siis tulebki see 3000+ ilusti ära maksta.
Või nad tõesti loodavad, et üks valge ja kõndiv rahakott võidab Tai korruptsiooni.
Ou mai gaad, milline naiivsus!
p
19. jaanuar 2015 19:53
Põhimõtteliselt ärgu siis maksku, siis peab põhimõtteliselt sinna jääma, sest põhimõtteliselt muud varianti ei ole ja põhimõtteliselt küsiks sinult sama küsimuse, mis su kommentaari lõpus ilutseb.

ä
Ära reisi,kui raha pole/ 19. jaanuar 2015 17:00
ja ei pea sulle andma ei riik ei mina, jää sinna ja teeni
1
12 kuud/ 19. jaanuar 2015 18:19
Mina pean tegema rasket tööd, et ära kuidagi elada. Rikkuritele paras palk, ehk nüüd hakkavad teisiti mõtlema.
l
Lausa valges, .../ 20. jaanuar 2015 00:38
Tailased on juba nii arukad küll, et teavad, kellelt raha välja pressida.
l
leian.et/ 19. jaanuar 2015 16:53
see on karistuseks ja õpetuseks.ei maksa sülelapsega ronida kurat teab kuhu. Aga kui laps oleks õnnetuses surma saanud? Keda siis süüdistada? Kui ei teata maid ja kombeid ja raha pole,istuge kodus või minge Lätti loomaaeda .Sealt saab ka koju hääletada,kui rahakotis tuul ulub .Mul neist küll kahju pole .Ja veel-millal on ametnikud enne kodanikke aidanud? Ei aita nad siin kodumaalgi,ammu siis seitsme maa ja mere taga. aga noor tugev mees,rabagu tööd teha,saab altkäemaksu raha kokku ja minema . Ju ikka kodumaal kah sugulasi,kel rahakest leidub Laenatakse ikka heale inimesele,ülbele ja nahaalsele ilmselt mitte.
k
küsi/ 19. jaanuar 2015 16:05
adra käest tal jäi ju järele viimasest käigust.....
s
Salme,pensionär/ 19. jaanuar 2015 15:48
Võeh,oli siis vaja imikut vedada mööda ilma,kas vanaema või tädi pole,kes imikut hoiaks.Imiku pärast see avarii tuligi.Kui sugulasi pole,siis oleks ema imikuga pidanud koju jääma ja isal pole ka vaja nii kaugele reisida,kui reisikihk nii suur,siis läinud Lätti,Leetu või Soome.
k
kaasmaalane/ 19. jaanuar 2015 15:37
Mina kade ei ole(nagu enamus siin) ,et inimesed reisle läksid. Tavalisel eesti perel pole tõesti raha üleliia,isegi kui reisi jaoks kokku kraabitakse, siis toetan,et inimesed ka midagi elus muud näha ja kogeda saavad.
j
jürto/ 19. jaanuar 2015 15:40
kõik ei saagi rallit sõita
t
triin/ 19. jaanuar 2015 15:11
tõesti, järjekordsed lauslollakad kerjajad .... milleks minna nii kaugele, kui pole ei hotelli ega söögiraha mõneks lisapäevaks, absurdne.......ja siis riik aidaku selliseid, kus oma emmed ja issid on ja sõbrad ja töökaaslased - ei, neid pole aitamas ......riik pole kohustatud vastutustundetuid isikuid sussutama
k
.../ 19. jaanuar 2015 16:09
kas lugesid artikli korralikult läbi, eestlased ei ole ultse suudi vaid neilt tahetakse lihtsalt raha välja pressida haigla kuludeks ja eestlasel ei ole kusagilt juuridilist abi saada koik on tai keeles. eestlased ei ole eesti riigilt raha noudnud. lugege artikkel korralikult läbi ja siis hakkake hukka moistma.
m
19. jaanuar 2015 19:10
Maksku ära ja olgu õnnelik, et vangi pole veel pandud.
o
Olgu õnnelik .../ 20. jaanuar 2015 03:17
... nüüd näeb päris elu ka, aga ehk tahtiski taivangimaja näha.
m
MATS/ 19. jaanuar 2015 15:10
Jätsid liikluskindlustuse tegemata ja ongi avarii tõttu kahjutasunõue kaelas. Oma tegematajätmine. Teiseks, see 3000 eurot pole nii ilmvõimatu ega fantastiline varandus. Kas neil endal siis midagi arvel pole? Ka Tais saab oma raha pangast välja võtta. Või oli ehk siis selline pere, kes kiirlaenu eest väljamaale poosetama sõitis. Tuttavatele demonstreeriseks, et vaat kus meie käime! Endil puhub aga taskutes tuul.
Milleks meedias hädakella lüüa? Kas loodetakse kah heldesüdamelisi annetusi, nagu Arderite puhul? Aga nende vanemad, sugulased ja sõbrad? Miks nende poole ei pöörduta, miks nemad siis ei aita? Või on need samasugused peost suhu elajad? Aga milleks siis perega nii kaugele suvitama sõita, kui rahakott tühi ja tiivad ei kanna?
Minul sattus mullu suvel õetütar USA-st tagasiteel mõnede ettenägematute kulutuste tõttu pisut kitsikusse. Kas ta nõudis siis riigilt või meediast? Ei, hoopis helistas mulle ja mina tegin vastava ülekande. Saigi kõik korda aetud. Ja mina mõni aeg hiljem oma raha kah tagasi. Leian, et asju tuleks pigem nii ajada, kui et meedias pasundada, pisaraid valada ning oma riiki tõrvata.
n
19. jaanuar 2015 15:15
Nii olekski pidanud tegema. Kõige enne sõbrad,tuttavad, raha 3500+muud kulutused kokku ja las maksab selle altkäemaksu ära passi vastu. See et kuskilgi riigis on korruptsioon, me teame kõik. Mileks pasundada.
a
19. jaanuar 2015 15:39
Aga tänapäeval ongi kombeks oma probleemide lahkamine ja lahendamine läbi ajakirjanduse. Esimese asjana kohe avalikkuse ette tormata.Kas te oma lähedaste või sõprade käest poleks kõigepealt pidanud abi paluma? Ja süüdistada, lisaks oma riigile, veel võõrast riiki enda mitteaitamises ja mitte sõnagagi enda valet käitumist tunnistada? Mis mõistmist te sellise suhtumisega loodate saada?
t
Tai kaabakas/ 19. jaanuar 2015 13:56
Aukonsul Virachai on püstirikas, rikkam kui üks eesti rott ette suudab kujutada.
Ja tüüpilise tailasena huvitab teda ainult raha. Seega , kui teil mingil põhjusel on vaja temaga asju ajada, peate arvestama sellega , et ta kõigepealt uurib vestluse käigus välja teie ühiskondliku ja varalise positsiooni ning siis püüab midagi maha müüa. Olgu siis koht talle kuuluvas ülikallis erakoolis ,mõni ülikõrge hinnaga kinnisvaraobjekt vms.
Seega, sisulist abi pole sealt oodata. Talle on oluline näidata ,kui tähtis ja kõrge tegelane ta on .
Tai mõistes ülikalliste nn.luksusautode rivi konsulaadi- kooli juures tekitab küsimusi, kas tal on kümme tagumikku, mida nendesse autodesse sokutada. Eurooplase jaoks tekitab see autorivi muidugi segaseid emotsioone..

t
Tai kaabakad/ 19. jaanuar 2015 13:48
Tai lihtsalt on selline riik , kus oma on alati õige ja välismaalane jääb süüdi. Välismaalane on seal viimane jobu, kelle ainuke funktsioon on kohalikele raha anda. ja kui raha enam pole mingil põhjusel, tuleb ta vangi panna, maha lüüa või riigist välja saata.
Muide , Bangkoki aukonsulil, Virachail , on vaja aukonsul ainult sellepärast olla, et veelgi tähtsam välja paista. Esindatava riigi kodanike esindamine on tülikas kõrvalprodukt. Tõe huvides peab mainima , et aukonsulite ülalpidamiseks ei kuluta riik kopikatki.
a
Ader soovitab/ 19. jaanuar 2015 13:38
Proovi teles ja selline nutu moll nagu minul tuleb teha kyl siis hakkab pappi ka pritsima
ä
Äri/ 19. jaanuar 2015 18:33
Aderile maksis ka selline väikefirma, kes ei raatsi töötajale palka maksta. Küsigu selle mehe käest.
a
All/ 19. jaanuar 2015 13:28
Sellisesse kohta reisida tuleb teha kindlalt kallim reisikindlustus mitte kõige soodsam....
n
Njaa/ 19. jaanuar 2015 13:24
Huvitav, kui ma läheks välismaal kallisse restorani einestama, ei maksaks ja siis mul tekiks jamad - kas heasoovlikud ingellikud kommenteerijad oleksid nõus mind aitama? Eriti kui ma samal ajal viriseks, et restoran küsis eine eest liiga palju ja minu arvates on tegemist väljapressimisega.
m
19. jaanuar 2015 13:27
Mina mitte. Mis sul seal sooja palmi all viga olema peaks. Hakka seal võileiva raha eest tööle. Saad suviste riietega hakkama ja las kukub mõni koopuspähkel ka pähe et mõistusele tuleksid sinna ronimisega
n
Njaa komm näitab väga selgelt/ 19. jaanuar 2015 14:10
mis tasemega kommijatega on tegemist? TÖÖTUD LAISKURID, KELLEL raha ainult suitsu ja telefoni jaoks
a
19. jaanuar 2015 14:14
aga mille jaoks jagub sinul raha?
m
19. jaanuar 2015 14:25
Millisel tasemel siis sina oled, TÖÖTAV VIRKUR?
m
mnjah/ 19. jaanuar 2015 13:19
Eestlastel on ebaproportsionaalselt kõrged ootused selles osas, mida riik peab nende heaks tegema. Minu jaoks on absurd, et inimesed, kes reisivad nii kaugele (ja Tai piletid ei ole just odavad), on kohe rahahädas, niipea kui reisi lõpp paistma hakkab ja neil ei ole nii palju sääste, et maksta ära 3000 eurone haiglaarve? Kus on sugulased-sõbrad?
s
See on / 19. jaanuar 2015 13:38
seisuseküsimus. Naabritele näidata, kus kõik käidud jne, jne. Ma ise imestan tihti selliste tuttavate üle, kes puhkusereisidele koonerdama lähevad ja seal iga senti loevad - no see ei ole ju mingi puhkus! Aga ju see on siis mingi vajadus. Palju asju on inmestel pealuus, mis kõik peab tingimata olema ja saama.
m
mnjahhile/ 19. jaanuar 2015 14:08
sul on ülearu 3000? Järelikult oled varas - ausa tööga sellist summat kõrvale ei pane kui reisiraha kokku kraabitud!!!
m
ma ka ei saa aru,/ 19. jaanuar 2015 14:55
pidevalt on nendes riikides suured jamad.Mida te sinna,kirikurotid,trügite? Tahate venelast,kellel kohver roheliste rahatähtedega kaasas,mängida või? Ja veel lastega?
n
Nazh/ 19. jaanuar 2015 16:09
aus tööline teenib eestis keskmiselt 2000.- kuni 4000.- euri aga luuserid ja need kes midagi ei oska ongi suurimad sullerid kes hädaldavad ja ei ole ka midagi kõrvale panna.
j
19. jaanuar 2015 14:28
Just nimelt, kus on sugulased ja sõbrad, kes teid täbaras olukorras ei aita ega toeta?
a
Absurd/ 19. jaanuar 2015 13:09
Rolleri juhi haiglakulu läks üle 3000 eur? Tal pidid ikka kõik asjad puruks olema et selle raha eest nii palju nokitsemist tema kallal. Meil siin oleks selle raha eest saanud ise terveks ja uue rolleri ka. Tehke mis tahate aga mina ei usu seda lugu. Pigem on indu saadud sellest Aderi loost ja arvatakse et raha tulebki nii kerge käeliselt. Summa millest jutt käib tundub parasjagu olevat millega mõnda aega hästi elada.
e
19. jaanuar 2015 13:19
Ei ole absurd. Ju siis tais maksavad kõik opid 3300-3500 eurot. Alates Adleri poisu 5-st ajuopist lõpetades varbaluu kallal nokitsemisega. Isegi kärbsehammustuse kinnisisumine maksab 3300-3500 eurot. Tailased lihtsalt ei tunne muid summasid.
v
19. jaanuar 2015 13:35
või siis Tais hättasattunud ei tunne muid summasid...
m
Maili 43 .................... See mees on möku, isegi nii pisikest summat pole välja käia!!!!/ 19. jaanuar 2015 13:08
Eesti naised, kel ikka välimust on nagu mul, hankige endale mehed, kel põu rahast pungil.

m
mnjah/ 19. jaanuar 2015 13:07
imelik,et kaart tühi,minnakse mõtlemata,*kui midagi juhtub,juhtuski,aga see pole see juhtumine nagu nt tsunami,varas teeb paljaks,või tulekahju hotellis,maavärin,seal peab riik aitama,siin aga Arderist juba aitas
o
Oss/ 19. jaanuar 2015 13:04
Krt tahaks ka Taisse ,palju pilet maksab kah? ,igasugused juba käivad seal ,läheks annaks mõnele rolluvennale kettuka seal.
s
19. jaanuar 2015 14:07
Sa ei oska komasidki panna rääkimata suurtest tähtedest, mis siis veel rahaga peale hakata..
j
19. jaanuar 2015 14:32
Jah, kes komasid ei oska panna, rääkimata suurtest tähtedest, see Taisse ei saa.
e
emme/ 19. jaanuar 2015 13:03
PEER RISTI JA RAHAKOTT TÜHI- AGA TAIMAALE PEAN SAAMA,KUIDAS TAGASI SAAN POLE MINU ASI ,KÜLL RIIK MAKSAB?
RIIK ,SEE ON MAKSUMAKSJA RAHA,MIKS PEAN MINA SELLISTE VÄÄRAKATE LÕBU KINNI MAKSMA.RIIK JU EI SUNDINUD NEID SINNA MINEMA.TULE APPI ,VAHALE AJAB .VAADAKU ISE KUIDAS TAGASI SAAVAD.RIIK EI PEA KÜLL SELLISTES PROBLEEMIDES AITAMA,SEE ON OMA VABA VALIK SINNA MINNA.
VAESED MAKSUMAKSJAD PEAVAD KINNI TAGUMA RIKKURITE LÕBUD TAIS.AITAB JUBA JURAST.KUI AJUDE ASEMEL ON ROSIN,SIIS EI SAA KEDAGI SÜÜDISTADA,PEALE ISEENDA.VIHALE AJAB,KUI SEDA LUGEDA...Alatu tegu,see muutub juba labaseks naljaks,iga kuu tahab keegi abi.
s
19. jaanuar 2015 14:06
samas on ka nemad ju maksumaksjad ja neil on õigus abi saada!!! Sa oleksid just kui üksi maksnud makse? Vaata ninast kaugemale!!!
e
19. jaanuar 2015 14:46
Emal ju emapalk, isa pidi Soomes töötama, keegi siin kirjutas, mis maksumaksjad siis?
i
issi/ 19. jaanuar 2015 14:56
Mis sa lammas kisad siin.Ega sina pole ainus kes makse maksab.See mida maffiaorganisatsioon nimega riik sinu rahaga teeb seda ju sinu käest niikuinii ei uurita.Nii et veel kord -ära möirga siin oma rumalust välja ja köigil riigi kodanikel on vördne öigus abi saada kui seda saada peaks olema.
k
19. jaanuar 2015 15:45
Kust sa tead, et lammas, äkki hoopis oinas?
l
lai silmavahe/ 19. jaanuar 2015 22:46
e
etc/ 19. jaanuar 2015 15:47
Võiksid natuke sõnu ka valida siin lõuates. Väärakas võib olla oled ise sellise sõnavõtuga. Kõik maksavad makse ja mitte vähe. Miks sa ei lõuga kui päevast päeva käib maksumaksja raha raiskamine riigiametnike poolt? Miks sa ei lõuga utoopiliste palkade üle mille ise kinni maksad? Miks sa ei lõuga kui riik maksab meeletuid kompensatsioone riigifirmade juhtidele? Jne.jne.jne. See ju sinu raha!!! Kui nüüd endasugune hätta satub, siis hakkad poriga loopima. Sul oleks võimalus iga päev poriga loopida, võta plakat kätte ja mine tänavale nõudma oma raha mitteraiskamist väärakate lõbule!!! Selliseid siin riigis palju. Aga ei, sina lõugad siin kommentaariumis hädas oleva inimese peale. Juhul, kui see pere saakski olematu riigi abi, oleks see niivõrd marginaalne summa võrreldes riigi raiskamisega enda ametnike peale. Loodan parimat hädasolevale perele.
ü
üle võlli/ 19. jaanuar 2015 12:57
need inimesed, kes tahavad naabritest uhkemad, paremad olla need ei saagi sõpradelt abi paluda sest neil pole sõpru ja siis tullaksegi meediasse nutma.
a
Argo/ 19. jaanuar 2015 13:24
t
Tartukas/ 19. jaanuar 2015 12:55
HALLO! Raha reisida ja lõbutseda Taimaal on aga muudeks asjadeks raha pole. No miks pean Eesti riik selliseid lolle aitama.Aitab juba paar kuud tagasi oli juba selline jama...liiga tihti hakkavad need asjad korduma. Vut vut siis Taimaal tööle ja saate oma asjad maksta.
Seleta palun-MIKS PEAB EESTI RIIK SELLISEID AITAMA,MIKS? Ajuvabad inimesed kes sinna ronivad ja siis pärast nutavad ,et raha pole,mis rahadega sa sinna said...Häbematu kerjamine riigilt!
e
eelmisele/ 19. jaanuar 2015 13:10
Sul on tuline õigus.
Läbi meedia mis õhutab ka vääraid tegusid ja ohjeldamatut saamahimu, jooksevad kerajama väga autud ja häbematud inimesed. Emapalgaga lulli lööma läinud ilguvad nüüd, et riik ei aita neid. Tont võtku, kas riike e. teised eestlased ajasid neid sunniviisil "üdini vaeseid" lõunasse vedelema ja seal vastutustundetult endale jama tekitama võõrast inimsest sdandistama, sest on lisaks sellele et mõistsu kitsas( ainult peast sogane topiboma pere pilte haletsemisesk meediasse), ka liikluskäpardid. Poleks vaja atot laenata.
Häbi võiks taolistel emmedel, Kadidel ja nende "hätta sattunud" issil olla, et nii lollid ja kergemeelsed on. Kerjamine Eesti moodi!
k
19. jaanuar 2015 14:05
kõigil pole võimalik elada laia elu veel peale reisi. Mina kogun ka reisiks raha ja peale seda elan argipäevas edasi ja hakkan uuesti koguma. Sa halloo, oled ikka peast uhhuuu.. Raha seest on koi pähe löönud?
k
19. jaanuar 2015 14:39
Kui juba lauses on sees sõna "halloo", siis on pilt selge, kellega tegu, peast uhhuuga, ei muud.
h
19. jaanuar 2015 15:53
hallooo kosmos, siin maa!
tulge maa peale !
p
Pensionär/ 19. jaanuar 2015 12:55
Miks siis Nuustakul ei käida?Milline stress on lastel lennuki maandumisel ja ülestõusmisel - kohe algab laste kisa, mis väga häirib teisi reisijaid.Kindlasti on tegemata ka kõik vajalikud vaktsineerimised rääkimata juba kindlustustest.Ja siis veel/kui õnnelikult tagasi saabuvad/ igasugused hädad hakkavad vaevama, eritin ohus 11kuu vanused tited.Ei ole vanematel kahe kõrva vahel ajusid olemas, ka raha kahju välja panna.Kes siis peab tie lollused kinni maksma?????
l
Lastega palju reisinud/ 19. jaanuar 2015 13:13
Lapsed kisavad seetõttu, et osad kogevad õhurõhu vahetust kõrvas valuna. Seda saab ennetada ja saab ka paari nipiga leevendada. Teisalt, seda ei ei esine alati.
Minu lastele igatahes meeldib reisida ja ei kisa iga väikese asja pärast. Erinevalt täiskasvanutest, kes vinguvad iga asja pärast ja on kadedad.
k
kusjuures/ 19. jaanuar 2015 13:24
Üldiselt see õhurõhujutt on müüt, lapsi häirivad erinevad asjad. Lapsevanem peab olema valmis, kui väikelastega reisima läheb, tean, millest räägin. Olen alla aastase lapsega teinud mitu pikka lendu ja siiani olen igasugust kisamist vältinud ja kaasreisijatelt kiita saanud.
k
19. jaanuar 2015 14:42
Kadedad ikka, kuidas muidu.Aga, kui küsida tohib, kelle või mille peale?
k
kohtlane kroonik/ 19. jaanuar 2015 13:51
lastega reisitakse küll, ei pea kodus istuma sellepärast. niipalju, kui mina olen lennukites lapsi näinud, on nad paremini käitunud, kui mõnedki täiskasvanud. muidugi, pooleteistaastane on liiga pisike ja ei saa ümbritsevast aru, kas teda on mõtet puhkusereisile kaasa võtta, riskides näiteks tema haigestumisega.
ä
19. jaanuar 2015 14:02
äkki teeb päike hoopis lapse nahale head? Vaata asju positiivsest nurgast. Vähemalt ei jää ta vaimselt haigeks nagu enamus siinsetest kommijatest
k
19. jaanuar 2015 14:43
Kas sa räägid endast, tubli, et enesekriitiline oled.
j
Juula/ 19. jaanuar 2015 15:34
Mitte pooleteiseaastane, vaid 11 kuune, lugesin mina.
p
Pensionärile/ 19. jaanuar 2015 14:03
saa lahti oma 80´müütidest!!!
k
19. jaanuar 2015 14:44
Kust ajastust sa muidu ise pärit oled?
l
lord/ 19. jaanuar 2015 12:52
riik peab selles seisus inimesi aitama, selleks riik ongi ka nats rumalate inimeste jaoks
pärast maksavad need inimesed selle raha tagasi intressiga 5%
m
19. jaanuar 2015 12:55
maksumaksja maksab siis selle riigi toetuse kinni sinu tahtmist mööda?
l
Loll saab kirikuski peksa!/ 19. jaanuar 2015 13:00
Miks peaks Eesti riik andma madala intressiga laenu? Absurd! Milleks on SMS-laenud, pere? Oma "lolluste" eest peab ise maksma ja maksma valusat hinda, et meelde jääks ja ehk tulevikus oleks rohkem analyytilisem.
m
mis teema selle Tai'ga koguaeg on? / 19. jaanuar 2015 12:52
Jääb küll selline mulje, et ükskõik kes sinna läheb, satub alati mingitesse sekeldustesse. Lõpptulemus kogu aeg sama - Saatke raha! Täpselt nagu mingi skeem.
k
19. jaanuar 2015 14:01
kaks inimest on hädas ja kohe kisa lahti.. Neid käib seal sadu ja sadu Eestimaalt! Just sinusugused väikalsed kujundavadki oma mulje kahe näite põhjal ja lahmivad ning õhutavad kaaskondlastes viha. Ole vait, näed targem välja. See kadedus on üks kuri loom - sööb sind seespidiselt
s
19. jaanuar 2015 14:48

o
Oskar, näe võimalust!/ 19. jaanuar 2015 12:49
maksa pere võlad ära ja tee neist oma reklaaminägu TAILIHA müügiks.
k
kuldkaardi / 19. jaanuar 2015 12:35
eestis miinimumpalgalisele ei anta
p
peki/ 19. jaanuar 2015 12:27
ootan juba pikka aega,et riik mind taisse saadaks
m
mina tahaks sheishellidele / 19. jaanuar 2015 12:31
t
toon/ 19. jaanuar 2015 12:26
Vale on rääkida parkimisest, kui auto veel liikus. Ilmselt keeras poiss rollerile ilma suunatuleta lihtsalt ette.
t
Tais/ 19. jaanuar 2015 13:03
Ja kindlasti lollakad ei uurinud kuda kombeks siin sõita .. pea kõik kohalikud aeglustamisel panevad ohukad sisse .. mis annab kõigile teada et aauto teeb midagi muud kui otse sõita ... Ma hetkel Tais ja ei nuta et pole raha .. tegin aasta otsa kõik et oleks reisi aeg igaksjuhuks kõik olemas ... aga ei keegi peab parem olema ja veel pappi nuruma
a
Ader aitab?/ 19. jaanuar 2015 12:21
Pöördugu Argo Aderi poole.
m
Merike/ 19. jaanuar 2015 12:20
Ja veel: 11-kuuse pisipojaga ei pea palmi all elama, olge kodus! Imikule ei tule pikk lennureis, aja- ja kliimavahe sugugi kasuks.
m
19. jaanuar 2015 13:58
mis ta siis teeb imikule? Saab varakult targemaks kui sina oma 43 aastaga saanud oled?
m
Merike/ 19. jaanuar 2015 12:17
Nüüd ma saan ikka väga vihaseks. Riik, see olen mina ja teised maksumaksjad. Minu sissetulek ei võimladas Tais puhata ja ma peaksin teie lolluse eest maksma?
m
Mimmu/ 19. jaanuar 2015 12:26
jah, minu mõte- nüüd siis hädaldavad, et raha pole...ka mina pole nende lolluste eest maksma- kui süüdimatu saab ikka olla- ja veel mõlemad, tugiisik oleks neile vajalik, kes aitaks elus toime tulla...
m
19. jaanuar 2015 13:58
ma siiralt loodan, et sa Merike satud kord hätta kas või Soomes või Lätis ja kui ma kuulen, et sinu nimeline hakkab oma õigusi taga ajama, siis susi ... su särgi sisse!!!! Õelus! Kobi tööle
m
19. jaanuar 2015 14:53
ma siiralt loodan, et sa päris loll ei ole, kuigi kommentaari põhjal võib seda järeldada.
e
Eestlane olla on uhke ja hää!/ 19. jaanuar 2015 12:15
Julm kui verine võib ikka teine eestlane teise eestlase peale olla. Rõõm on nii piiritu, et ei mahu pükstesse ära kui kellegi halvasti minekust kuskilt lugeda saab.
Mitte ühes artiklis ei ole, et koguge mulle raha. Kirutakse konsulaarteenuste kvaliteedi üle.
Kas teil on õrna aimu ka kui palju välisministeerium maksumaksja raha kahmab ja millised on konsulaatide ja saatkondade ülalpidamise kulud? Oi lapsed need on suured, väga suured rahad! Ja kui nüüd tahaks oma makstud rahast ka mingit osa saada siis nagu kindlustuse puhulgi, aitame aga mitte selles olukorras. Kui sul on vaja konsulaadi abi siis see on selline, et sinuga ei suudeta isegi inglise keeles suhelda.
Korduvalt on öeldud, et inimesel oli nii autorendi kindlustus kui ka swedpanga kindlustus. Aga kindlustus teatavasti katabki kõik kulud peale selle, mis õnnetus sul parajasti juhtus.
Keegi kogus raha ja sai perega Taisse sõita? Kohalik lumpen läheb kadedusest lõhki ja ei suuda seda tatti vaos hoida. Ma ei tunne seda perekonda isegi väga kaugelt mitte. Aga teile, kes te siin kõik parastate ja ilgute ma ei oska tõesti mitte midagi öelda. See milline on Eestlane oma kaasmaalase suhtes on see on täiesti käsitlematu. Ma olen täiesti 100% veendunud, et põhi pealekaebajad ja Siberisse küüditajad olid omal ajal sinu enda naabrid.
Kui öelda, et teise Eestlase tapmise eest saab 100€ siis aasta pärast eestlasi pole ja viimasele ellujääjale pead soti viskama. (Eestimaa hävitamine maksab ainult 100€)
k
19. jaanuar 2015 12:24
Kui kommenteerijaid nimetatakse lumpeniks, siis seda enam ärge lootke mingit kaastunnet.
"Kirutakse konsulaarteenuste kvaliteedi üle."
Mida annab Tai riigi või konsulaari kirumine? Heaolutunnet, omale kaastunde kerjamist? Oma rumaluse õigustamist?
m
muieks/ 19. jaanuar 2015 12:42
Tais pole saatkonda, on tailasest aukonsul, kes oma kulude ja kirjadega seda tööd teeb. Aukonsulid ei saa palka.
p
19. jaanuar 2015 13:56
pol eta ming konsul kui oma tööd ei tee.. MTÜ teeb ka rohkem ära
t
to 13:56/ 19. jaanuar 2015 15:02
no seda ju öeldaksegi, et pole konsul vaid aukonsul, uuri, mis vahe nendel on.
K
?/ 19. jaanuar 2015 12:59
Kas see on lumpen, kes loobub nii kaugest reisist, sest on oma võimalustest teadlik? Kas see on lumpen, kes reisile minnes teeb ettenägelikult ka kindlustused? Kas neil pole põhjust ärritunud olla, kui näevad udupäid, kes midagi ei planeeri ega ette ei mõtle ning loodavad heale õnnele? Pere ise pole mitte mingit kahetsust üles näidanud ega oma vigu tunnistanud. Kõik teised on süüdi ja pahad. Võimalus ju oli alustada oma loo kirjeldust sellega, et vaadake me tegime suure vea, teil on võimalus seda vältida.
n
.../ 19. jaanuar 2015 16:39
neil oli kindlustus .Loe artikkel korralikult läbi.
e
Eee/ 19. jaanuar 2015 13:27
Ei, nemad ei soovigi ilmselt rahakogumist algatada, nad soovivad, et Eesti riik kõik kinni maksaks. Vähemalt naise jutust jääb selline mulje.
m
19. jaanuar 2015 15:00
Mis sa marutad siin, teisi sõimad lumpeniks aga kuhu kõrgklassi sina oma sõnavaraga kuulud? Muide, kõrgharitu, eestlane kirjutatakse väikese tähega .
e
19. jaanuar 2015 15:04
eelmine kommentaar mõeldud 12:15-le
k
Kult/ 19. jaanuar 2015 15:12
No see 100 eur lause näitas küll seda et sul viskas kaane pealt maha. kohe tõsiselt
o
.../ 19. jaanuar 2015 16:42
olen kommenteerijaga sada protsenti nous.
o
.../ 19. jaanuar 2015 16:45
olen kommenteerijaga sada protsenti nous.

r
raivo/ 19. jaanuar 2015 12:12
ma olen õel ja kade ja parastav,sest ma ei saa kunagi oma palga eest taisse ega ka mujale.
r
raivo mees riho olen/ 19. jaanuar 2015 12:29
meil on eestis ka hea ja põnev.
r
raivo/ 19. jaanuar 2015 12:38
riho ära valeta,aadu on minu mees.
t
tegelt/ 19. jaanuar 2015 12:31
vot see on tõesti sinu isiklik probleem!
a
a./ 19. jaanuar 2015 12:12
Ma ei saa aru, mis see riik siia puutub, kui ise ei raatsinud kindlustust teha?
Ma saan aru, kui oleks pantvangi sattunud, siis jah, Eesti riik peaks midagi ette võtma. Aga praeguses olukorras on hädasolijad ise süüdi. Hakkage tuttavatelt raha koguma, et kannatanu meditsiinikulud katta ja koju saada. Riik siinkohal ei ole teile midagi võlgu.
t
19. jaanuar 2015 12:57
Täiesti õige kommentaar ning aru ma ei saa miks kahele inimesele pole see meeldinud.
L
???/ 19. jaanuar 2015 12:07
Läks väljamaale, rentis auto, aga kindlustust ei teinud ja tekitas avarii. Kuid taskud on tühjad. Mida teha? Riik peaks nüüd hädast välja aitama? Kui mina lähen näiteks väljamaal lukshotelli, õhtustan kallis restoranis ja äkki avastan, et mul pole piisavalt raha, kas siis Eesti riik hakkab mu arveid tasuma, mind välja lunastama? Mudugi mitte! Aga mõningad muretud ning pennitud tegelased (kui neil oleks pangaarvel raha, siis saaks seda ju ka Tais välja võtta!), kes enesekindlalt kindlustusest loobuvad näivad arvavat, et nende tegematajätmised ning kooliraha peab riik, s.o.maksumaksja kinni maksma.
k
19. jaanuar 2015 12:36
Kindlustus oli ju olemas ..ennem võiks jutu ikka läbi lugeda kui kohe ruigama hakkama
n
19. jaanuar 2015 13:00
No milles probleem siis? Kindlustus firma maksab. Riik ei pea siin midagi tegema.
t
to 12:36/ 19. jaanuar 2015 14:52
Mulle näib, et ruigaja oled pigem ikka ise. Ja ka lugenud või vähemasti loetust aru pole saanud. Reisikindlustus võib ju olla, kuid milline kindlustus? Alati tarvitseb ikka huvituda, millised kahjud see korvab. Tüüpiline reisikindlustus korvab õnnetuse, samuti ravikulud hagestumisel. Siis pagsi kaotsiminekut, reisile hilinemist j.n.e. Teisele inimesele liiklusavariiga tekitatud ja esitatud kahjutasunõudeid see ei hõlma ega kata. Selleks on vaja lisakindlustust. Nagu meil on selleks liikluskindlustus. Kui üüriti kohapeal auto, oleks tulnud kavastav liikluskindlustus sõlmida. Kui tahtis selle arvelt kokku hoida, on ise süüdi ja lolliks jäänud. Mida siis nüüd vinguda ja kõiki teisi, ka oma riiki süüdistada?
m
19. jaanuar 2015 12:06
makske jah AUkonsulitele ja ei tea veel, mis konsulitele. Abi pole neist midagi, aga uhke amet ette näidata. Kus see suur jõnnu on nüüd, kes sai rahalist abi kerjamise kaudu! Andku nüüd need rahad sinna Taisse neile, kes tõesti abi vajavad!!!! Ja inimesed - TE OLETE NII KITSARINNALISED JA KIBESTUNUD!!!!!
A
.../ 19. jaanuar 2015 12:12
Aukonsulid muideks ei saa palka. Nad on vastava riigi kodanikud ja heast tahtest valmis abistama.
h
19. jaanuar 2015 13:55
hull abi tõesti kui mingit abi EI SAA!!!
a
19. jaanuar 2015 12:04
Arvan et kui raha oli Taisse minekuks siis peab olema ka valmis ka riske võtma, riigi abi siin küll ei pea võimalikuks.
s
19. jaanuar 2015 12:06
s
19. jaanuar 2015 15:07
sa oled üks ullikestest???
p
paras/ 19. jaanuar 2015 12:03
Perekond sai vähemalt meeldejääva reisikogemuse ...järgminekord on targemad ,ei roni kuskile maailma teise otsa taskus ainult paar kopikat .
p
19. jaanuar 2015 14:16
paras kui töötuks jääd ja riik sind ei aita.. Aita ise!
a
19. jaanuar 2015 15:08
Aga töötuksjäämisel aitab, lõbureiside rahastamisel mitte.
p
paras2/ 19. jaanuar 2015 17:01
miks mind üldse riik aitama peaks ,kui mind peaks tabama kunagi selline asi ,et jään töötuks ,siis ma ei jookse saba jalgade vahel riigi poole.vaid otsin ise uue töökoha ja teen ISE kõik selleks ,et hakkama saada...ma ei kujuta ettegi mis see riik teha saab ,kui töötu olen ?! kas sa tead?
n
njah/ 19. jaanuar 2015 12:02
kõige lihtsam oleks ju küsida, et mis maksab kiire lahendus. 3k varbaluude, eest + 1k auto ukse eest ja äkki ongi kõik ? pärast protsessi edasi aga saad koju ära.
f
Feliks-Vana/ 19. jaanuar 2015 11:56
Loomulikult peab riik oma hädasolijaid kodanikke võõrsil igati aitama /ka rahaliselt/.Isegi Putin teeb seda! Tuletame meelde seda jalgratturite kampa,keda igati aidati-isegi lennuk aeti neile välja.Meil on ju kõik võrdselt koheldud/kohitsetud/.
s
19. jaanuar 2015 15:09
See viimane sõna räägib sinu saatusest või?

h
hmm/ 19. jaanuar 2015 11:56
Vaevalt riik neid sinna missioonile saatis.
n
noh/ 19. jaanuar 2015 13:18
Järjekordsed kerjusaferistid välja ilmunud. Kärgpered toodavad juhme ja nahaale.
Milline on nende süüdimatute luuserite tegelik taust?
Väga madala tasemega "ema" ja tema kaaslasest "issi"
m
Mida kindlustus üldse katab?/ 19. jaanuar 2015 11:49
Mida katab üldse kindlustus, mul kaks juhtumit järjest, kus kindlustused laiutavad käsi ja peenes kirjas tõlgendusi, et ei kata.
Esimene juhtum, et Indiast tulles ei olnud eestisse jõudnud pagas, tuli 2 ndl hiljem-ei katnud kuna tegemist ei olnud sihtkohaga.Nüüd reisifirma pani rahad oma tasku, olemas oli reisitõrke kindlustus ja jälle, et seda konkreetset juhtumit ei kata.No mida siis üldse?
R
../ 19. jaanuar 2015 19:39
Reisitõrkekindlustus ja pagasikindlustus on kaks eri kindlustust ja päris kindlasti reisitõrkekindlustus ei korva pagasi kaotsiminekust tingitud kulusi. Lugege enne kindlustuslepingu sõlmimist, mille eest olete maksnud ja mida kindlustusfirmalt kompensatsiooniks oodata võib.
k
kuidas mille eest?/ 19. jaanuar 2015 11:45
Turist, eriti valge turist on igal pool lüpsilehm.
t
Tule taevas appi.../ 19. jaanuar 2015 11:45
kes kurat teil käskis imikuga sinna minna,kui n.ö.emal aru peas ei ole,kas Eesti riik peab selliseid ettenägemavä????
k
k/ 19. jaanuar 2015 11:43
Pange tähele varsti hakkab kerjamine pihta ja kui annetusi ei tule küll siis panevad oma raha käiku.Kindlasti on omal ka raha aga ei raatsita kulutada.
k
keegi targem/ 19. jaanuar 2015 11:33
inimene võiks seletada seda pass või vangla juttu... see tundub kahtlane. et mille eest oleks vangi pandud? no jah. altkäemaksuks on selline hirmutamine hea... aga kas ta oma passi nüüd üldse enam näeb... läheb vähe ametlikumaks, ei ole keegi seda passi näinud.
j
Juula/ 19. jaanuar 2015 11:30
No mida te ronite sinna kui raha ei ole. Ja veel imikuga, anna ikka mõistust inimestele. Mingi põlvkond poolearulisi on üles kasvatatud, kes arvavad, et peavad kõike saama riigilt.
t
to Juula/ 19. jaanuar 2015 11:42
See on see USA-st üle võetud tarbimisühiskonna skeem. Et ära kogu, vaid tarbi muudkui võlgu. Naudi üürikest elu täie rinnaga. Et küll kunagi tulevikus maksta jõuab. Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab.
k
.../ 19. jaanuar 2015 11:58
keegi ei käse sul skeemi järgi elada. Vaba valik.
t
to 11:58/ 19. jaanuar 2015 12:14
Seda ju minagi. Kui läsikski, siis nagunii ei kuulaks. Mina näiteks pole ei Taisse ega kuhugi sinnakanti pääsenud. Ja vaevalt et kunagi lähengi, kui just loteriiga suurt summat ei võida. Tean oma reaalseid võimalusi. Aga mõned jällegi kipuvad tühja taskuga maailma avastama minema.
j
Jürka/ 19. jaanuar 2015 12:25
Nad ei avasta maailma, kaugel sellest. Niisugused inimesed lähevad reisima ainult eputamiseks ja teistele näitamiseks - näe, mida mina suudan! Neile pole vaja kaasa tunda ega lasta end nende poolt petta.
m
mh/ 19. jaanuar 2015 11:30
Paras punt õelutsejaid siin koos, nagu ikka, häbi võiks olla. Mida te tänitate õnnetuse peale.
t
to mh/ 19. jaanuar 2015 11:39
Igaüks on oma õnne (või ka õnnetuse) sepp!

e
erapooletu/ 19. jaanuar 2015 11:29
üksteise kõri kallal jüravatel eestlastel oleks praegu targem eesti pere poolt olla,mitte näägutada,ebameeldivusi ei saa me keegi vältida,küll aga taltsutada oma näägutamist
m
19. jaanuar 2015 11:46
Mismoodi sa nende pere poolt oled? Lähed loosungitega Välisministeeriumi ette? Või hoopis sõidad Taisse piketeerima?
Nad on rääkinud seda juttu nii Õhtulehele kui ka Postimehele, kuid KUIDAS lugejad neid aidata saaksid?
Vasta !
K
?/ 19. jaanuar 2015 11:56
Kuidas? Eks organiseerime veel ühe korjanduse. Sest nii mõnegi väljamaal pigisse sattuu heaks on lahked lugejad seda juba teinud. Miks siis ka seekord mitte?
E
!/ 19. jaanuar 2015 12:04
Et korjanduse järel sõidaksid järgmised ullikesed välismaale ning varsti jälle uus uudis lehes. Hea et veel lasta ära ei röövitud.
e
erapooletule/ 19. jaanuar 2015 15:13
ei ole sa ju erapooletu.
J
???/ 19. jaanuar 2015 11:28
Ja mida meie nüüd tegema peaksime? Vahest taas ühe uue korjanduse organiseerima? Mulle näib, et kui inimene rendib endale mootorsõiduki, peaks ta ka vastava kindlustuslepingu sõlmima. Eriti väljamaal, kus liiklusolud ja liikluskultuur tundmatud. Liikluskindlustuse või kuidas seal seda sealmail nimetatakse. sest avariisse võib igaüks sattuda, olgu siis iseenda või kellegi teise süül. Kas siin pole tegu siiski mitte muretuse tagajärgedega? Umbes nii, et ega minuga nagunii mitte midagi ei juhtu. Või vahest kokkuhoiusoovga? Aga koonerdus pole kokkuhoid.
p
Peas on ikka kõik korras?/ 19. jaanuar 2015 11:27
Pappi ju pole aga Taisse lähen ikka.
O
!!/ 19. jaanuar 2015 11:37
On selliseidki nähtud, kellel puhub taskutes tuul ja rahakotis tühjus, kuid kes lähevad siiski laia maailma avatama bigpanga või kogunist SMS laenu rahadega.
m
mul pole raha/ 19. jaanuar 2015 11:25
isegi poes käimiseks. Riik ei anna!
m
miks peab igal/ 19. jaanuar 2015 11:24
pool ringi kablutama, seda eriti siis kui rahagi pole. Istugu kodus ka eestis on palju kohti kus suvitada
j
Jänks/ 19. jaanuar 2015 11:23
Pereisa on selgrootu ja rumal jumbu.
h
Hakkab jällegi.../ 19. jaanuar 2015 11:23
pihta see kerjamine !? Pannakse üles ilus perekonna pilt, et kaastunnet tekitada inimestes ja tehke aga oma rahakoti suud lahti ja annetage vaesele pereisale, muidu sureb veel nälga ???
l
lisan/ 19. jaanuar 2015 11:20
Kui aju hallolluses laiutab auk, siis on selles süüdi riik? Huvitav mõttekäik, eksole!
Samas: ka vaimust vaesed vajavad hoolt ja abi. Egas muidu vanad eestlased sõnanud: iga vald toitku oma sandid ise... Seega aidaku riik (ehk maksumaksjad) nüüd ja kohe; hiljem esitage arve...

j
joss/ 19. jaanuar 2015 11:17
mida te tohlakud sõidate kaugele maale,kui isegi hotelli raha pole....sõitnuks nädalaks ajaks kohtlajarvele ja kogu lugu! miks peab eesti riik teid aitama....minu raha eest! ei mingil juhul!
j
Juurdleja/ 19. jaanuar 2015 11:12
Loomulikult ,kui komisjon tegi kindlaks, et pöörati ette rollerile , ja süüdi jäi sõiduauto juht, siis mõistetakse ilma kindlustuseta ka meie riigis kahjutasu kannatanule! Mida on siin heietada, kui meie mootorsõiduki juhid ei oska isegi eestis sõita rääkimata võõrriigi vastassuuna liiklusest !???
k
Kotkas/ 19. jaanuar 2015 11:09
Mida need rotid reisivad kui raha ei ole.Ei ole söögi ega hotelliraha.No mida sa sinna siis oma viimase emapalga eest ronid?Arusaamatu.Aga kui see asi juhtunud on siis Riik peaks ikkagi need puuduvad summad ära maksma ja poisi koju tooma.Pärast maksab tagasi.
k
K3t/ 19. jaanuar 2015 11:14
Nõustun .. et raha sõiduks jätkus ja nüüd on nutt lahti, sest pole söögi ega hotelliraha? Kuidas saab olla nii isekas ja hoolimatu enda 11kuuse lapse suhtes? Vanemad peaks olema ikka niivõrd kohusetundlikud, et MÕTLEVAD veidi ette. Pole mõtet minna põhimõttega, et Meiega ikka ju selliseid asju ei juhtu. Aderi saaga oleks ju võinud olla õpetuseks mingil määral, aga no kus sa sellega. Peaasi et saaks Tais käidud ja elu nautida. Nautige nüüd enda hoolimatuse vilju!
i
Indrek2/ 19. jaanuar 2015 11:03
Ammu selge, et kohalike pärdikute jaoks on valge inimene lihtsalt kõndiv rahakott seal.
m
Mh..../ 19. jaanuar 2015 10:51
Reisikindlustus PEAB olema kohustuslik. Automaatselt kuulub reisi juurde põhiline kindlustus ning vastavalt kliendi soovile saab sinna lisada mida iganes juurde. Siis ei teki selliseid probleeme, et minnakse uhkele reisile aga raha ei jätku enam kindlustuseks, elamiseks ega koju naasmiseks.
Ausalt - mul oleks isegi häbi sellist asja suure kelle külge panna! Puhtalt sellepärast, et enda rumaluse pärast oleks kohutavalt häbi. Täiskasvanud inimesed ja nii rumalad!
h
Harri/ 19. jaanuar 2015 10:49
Inimesed te olete nii õelad.
h
Harri/ 19. jaanuar 2015 10:49
Inimesed te olete nii õelad.
a
argo/ 19. jaanuar 2015 10:54
r
reisilaen/ 19. jaanuar 2015 10:44
Sant ei reisi, istub kodus või töötab ja kogub reisimiseks raha.

t
tk/ 19. jaanuar 2015 10:43
Nii ongi ainsana maailmas pole Eesti riigil,ehk meie Välisministeeriumil asja inimestest.
ä
19. jaanuar 2015 15:18
Ära targuta, rumalus paistab välja igast su kirjutatud sõnast
m
MK/ 19. jaanuar 2015 10:42
Roni veel kuhugile Taisse. Eestil, rotiriigil, pole raha, et kodanikele sellisteks puhkudeks abi pakkuda. See v2listab aga pms. k6ik riigid, kus konsulaati pole. Ei saagi nagu eriti reisida, sest kui kuhugile kaugemale kui Euroopa l2hed, siis on vastus "tegeleme v6imaluste piires". Aasiasse ja L6una-Amerikasse reisides vasardab pidevalt peas m6te, et kui mingi dokument peaks 2ra kaduma v6i mingi jama juhtuma, siis leian ennast korraliku jama seest, sest rotiriigil pole raha.
t
tegu pole ju/ 19. jaanuar 2015 10:55
jalgratastel nuhkidega,mis peaks see kottima Tallinna seltimehakesi ?
p
Pärtel/ 19. jaanuar 2015 12:28
Palun mine siis ära siit rotiriigist, kõik siiajääjad ainult rõõmustavad selle üle!
m
19. jaanuar 2015 15:22
Miks sa seod ennast selle "rotiriigiga" ? Maailm, täis "õnne ja rikkust", on su ees lahti ju.
m
Mait/ 19. jaanuar 2015 10:41
Ega nüüd igas õnnetuses saa küll riiki süüdistada. Reisimine on ikka igaühe enda isiklik asi ja kindlustus tuleb ka alati teha ja ikka rohkem maksimumsumma poole. Olen ise ka aastaid reisimas käinud ja kindlustust sõlmides mõtlen ka selle peale, et kui peaks juhtume, et mind ruleb sealt ära tuua, siis ikka kindlustus kataks need kulud. Ehku peale ei saa reisile minna, võib tulla jama, nagu seegi näide kinnitab.
l
lusnok/ 19. jaanuar 2015 10:22
Ma ei saa aru, kuidas on võimalik et konsul ei räägi inglise keelt?
Kas tõesti saadab EV konsuliks keeleoskamatu inimese? Riigi raha eest peesitab kellegi kõrge onku tädipoeg rannas?
v
väga tabav tähelepanek muide/ 19. jaanuar 2015 10:28
:) jäi sama mulje, mis köik välja tuleb.
k
Kati/ 19. jaanuar 2015 10:46
Bankokis on aukonsul. aukonsulid ei saa riigi rahadest sentigi.
m
Maali/ 19. jaanuar 2015 11:17
Inglise keel ei oskavat ju EV KONSUL ? Kui nii, siis siin oleks välisministril selgitamise koht !
l
lusnok/ 19. jaanuar 2015 12:28
"Tema sõnul võtsid nad ühendust välisministeeriumiga ja nende juurde saadeti kohaliku konsuli asetäitja, kuid viimane ei osanud inglise keelt. Ta ei pakkunud neile mingit toetust." ametinimetus on konsuli asetäitja , ilmselt siiski mitte konsul ise, aga, milleks sellist siiski palgal hoitakse? Mis keeles konsul oma asetäitjaga suhtleb ja miks ta kohale üldse saadeti, kui ta mingit keelt peale kohaliku ei valda?
k
19. jaanuar 2015 15:24
Kurat, tehke endale selgeks, kes on konsul ja kes on aukonsul, mis te jaurate siin.
r
ranno/ 19. jaanuar 2015 10:20
milleks ,siis üleültse konsuleid pidada kui need ei saa hakkama ja veel,et igasuguseid jobusi toeteb meie riik,aga EESTLASI mitte
t
tarts/ 19. jaanuar 2015 10:15
Parempoolse liiklusega möödutakse eesolijast vasakult ja vasakpoolse liiklusega paremalt ja pargitakse vastavalt paremal või vasakul teepoolel. Järelikult autojuht peatus valel teepoolel ja rollerijuht möödus õigelt poolt. Peateema tegelikult selles, et milleks on kindlustus, mis tegelikult millegi eest ei vastuta?
K
../ 19. jaanuar 2015 10:29
Kas mitte asulas ei või märkide puudumisel mõlemal pool parkid? Eriti ühesuunalisel teel!
h
Hää, et niigi läits/ 19. jaanuar 2015 11:22
Tutvuma peaks Tai mitte siinse LE-ga. Tai ei kuulu EL ja liiklus ei pruugi olla korraldatud samadel põhimõtetel nagu Euroopas. Välismaal enne rooli ronimist on kasulik selliste pisiasjadega arvestada, eriti veel kui laps autos.
j
Jah EESTIS tohib, sul on õigus, aga kas ka Tais???/ 19. jaanuar 2015 12:34
k
kodutänavast/ 19. jaanuar 2015 10:43
meil on kodutänav ühesuunaline. Eestis. pargitakse mõlemal pool teed. kas minu kodutänavas paljud rikuvad eeskirju?
m
MK/ 19. jaanuar 2015 10:44
Yhesuunaline tee. parempoolne parkimine ja paremalt kyljelt sisses6itmine! Hallooo! Kus siin autojuhi viga on!
k
KM/ 19. jaanuar 2015 13:04
Auto hakkas sõitma paremale poole teed , mitte ei parkinud seal .... mootorrattur soovis ilmselt paremalt poolt mööda sõita ja sõitiski küljelt sisse... pole ju mootorratturi süü või?
a
Argo/ 19. jaanuar 2015 10:13
Aderil on võimalus kangelaseks saada ja annetuste eest saadud rahaga asi kinni plekkida.
a
Aderil on ammu see raha laiaks löödud steroidide peale :D/ 19. jaanuar 2015 12:32
k
kõik süüdi nüüd/ 19. jaanuar 2015 10:09
riik pole lüpsilehm.Kui raha vähe,püsi kodus

p
pajokk/ 19. jaanuar 2015 10:05
Siit moraal normaalsetele inimestele, et nii poole aasta kuni aastajagu sääste võiks ikka hinge taga olla. Et kui juhtubki jama, saad ise hakkama, ei pea kerjama hakkama. Ja SMS-laenu eest ei ole mõtet reisile sõita, viimased sendid nuudlite eest maksmiseks. Tundub, et selles loos on loll ja kirik jälle kokku saanud.
j
Juku./ 19. jaanuar 2015 09:55
Kui raha pole tuleb tööle minna ja teenida või ongi harjutud kätt raputama.
m
Marco/ 19. jaanuar 2015 09:52
Iga riik peaks toetama ja kaitsma oma kodanike huve! Milleks me makse maksame? Ikka eeldusel, et meie maksud aitavad meil lihtsamini elada ja mitte ainult kodumaal tööd rügades, vaid et ka puhkus oleks turvaline. USA ja Venemaa on väga head näited selles vallas. Venemaa saadab kohe tankid oma kodanike kaitseks ja USA ei jäta kunagi oma kodanikku abita ja vajadusel toimetab riigikulul teisest riigist USAsse tagasi!
s
19. jaanuar 2015 15:30
Selle eest, et puhkus oleks turvaline peab ennekõike puhkaja selleks kõik võimaliku tegema.
u
19. jaanuar 2015 09:50
Uus päev, uudiseid vist vähe, hakkame aga otsast peale jälle.Miks on juba ilmunud artiklit uuesti vaja kirjutada?
e
eks/ 19. jaanuar 2015 09:50
Mingi uus tüüp inimesi on pildile kerkinud - viimaste sentide eest reisile...
Mitte mingit tagavara võimalike probleemide jaoks. Reisil on absoluutselt alati võimalikud mingid jamad.
Ja kodus siis võetakse piiks-piiks laenu, et edasi elada?
Süüdistada riiki, et pole millestki elada, kui otsustati imikuga minna reisile.... Kui riik nad sinna saatis, siis loomulikult vastutab riik, kui ei, siis saab riik vahendada abi, mida saavad osutada näiteks sõbrad-sugulased. Koputage nende südametunnistusele, kui nad ei suutnud nii vaestele selgeks teha, et reisimine on alati kulukam kui kodus elada.
Kus kohast selline mõtteviis toitu saab, et "mina võin, kui tahan, aga teised, eelkõige riik, peavad (mind mingist supist välja) aitama " ....
s
samas/ 19. jaanuar 2015 10:30
riik aitas aastaid tagasi ühe Türgis sündinud Raini koju tagasi ja sealt Liibanoni kandist töi ka eestlased koju. Nemad läksid sinna, kui seda tegelikult ei soovitatud. Kahe otsaga asjad.
m
Miks/ 19. jaanuar 2015 09:50
üldse titega peab Taisse ronima? Mis Eestis viga on?
ü
19. jaanuar 2015 10:04
ütleksin samad sõnad , Tai on küllaltki probleemne riik pidevalt olnud ... mõned eestlased ei ole võimelised isegi Nuustakule reisima seoses oma majandusliku kitsikusega !???
T
@ // 19. jaanuar 2015 12:27
Tavaliselt just need inimesed, kelle majanduslik seis lubab vaid Nuustakule reisida, võtavad ette üle oma võimete kaugeid soojamaareise.
m
Maamees/ 19. jaanuar 2015 09:49
Kui ei ole hinge taga sentigi siis ei saa lihtsalt reisida. Reisimine on seotud paraku riskidega ja sellega tuleb arvestada. P.S. Riik ei aita ka mind. Mul maja ehitus pooleli aga riik ei aita. Kas ma pean ka kuuse all elama?
l
Liisu/ 19. jaanuar 2015 09:45
Süüdi ikka Eesti riik....riik saatis sinna Taisse koos lapsega puhkama või? Inimesed on järjest saamatumad, mõtlemata kuhu nad reisivad, kellega, mis neid seal ootab ees (ohud, riskid..), mis juhtub kui sellise "liikluskultuuriga" riigis teha autoavarii vms ja ikka alati jääb kõiges riik süüdi, isegi kui olukord on enese tekitatud. Muidugi on kahju, et perel selline olukord, aga no oma peaga peaks ikka täiskasvanud inimene suuta mõelda, eriti kui laps kaasas.
j
Jalgrattur/ 19. jaanuar 2015 12:29
Meil on kuuekesi plaan minna suvel jalgrattamatkale Süüria, Iraaki ja Afganistani. Täname ette ära Eesti riiki abi osutamise eest ja suured tänud ka kõigile annetajatele
t
Tõepoolest, / 19. jaanuar 2015 14:09
miks peaks teised Eesti inimesed kellegi vastutustundetud ettevõtmised kinni maksma? Kahju küll, aga täiskasvanud inimesed peaks tagajärgi suutma ette näha.

t
T/ 19. jaanuar 2015 09:36
Loodame, et asjad saavad kiirelt jonksu, ja mees saab koju tagasi pere juurde.
a
aitab juba/ 19. jaanuar 2015 09:26
äkki copiksime postimehe ja delfi kommentaarid siia, näeksime hoobilt inimeste reaktsioone. Mina annaksin muidugi antud peakangelastele andeks, Swedpanga kindlustus on tase omaette.
e
Ei noh/ 19. jaanuar 2015 10:26
kui ikka homo oled siis on topservice
t
troll/ 19. jaanuar 2015 09:26
Ei tohi meest tuhvlialuseks teha. Kui teed, mine ise ka autorooli, kõrvalt targutada ei tohi. Hea, et kiirteel ei sõitnud. Olgem ausad. Mees üheski otsusest osa ei võtnud. Naine otsustas.
l
Lihtne!/ 19. jaanuar 2015 09:17
Lähed välismaale tee kindlustus!!! Lihtne
k
Kui raha pole!/ 19. jaanuar 2015 09:31
Isegi söögi tarbeks!!!
Aga autot renditi siis viimaste kopikate eest???
j
ja/ 19. jaanuar 2015 09:46
ja lennukis sõitsid jänest...
o
oh sind.../ 19. jaanuar 2015 11:15
Kui inimene läheb reisile, siis üldjuhul ostab ta reisipaketi ja kindlasti ei lähe ta reisile oma viimase söögiraha eest, aga samas, kui palju on tegelikkuses Eestis selliseid inimesi, kellel jääks ka pärast reisi arvele kopsakas summa? Tegelikkuses reisime kõik oma viimaste rahade eest ja kui me seda ei teeks, siis ei saakski me kunagi reisida. Ma käin ka reisimas, mis sest, et pole kõrgepalgaline ja samamoodi teen alati elementaarse tervisekindlustuse, aga ma tõesti ei mõtle kõikvõimalike "tulevikus juhtuvate ebameeldivuste" peale...
t
T/ 19. jaanuar 2015 12:02
Sa ilmselt oled jõukas, emme issi on ees jõukad olnud, autod-majad ostnud, riided selga pannud jne. et julged ilkuda, Piinlik pole? inimesed käivad reisil ära paika pandud eelarvega, mis on välja selgitatud eelneva kodutööga. jah jätkubki, söögiks joogiks ja autorendiks. No on ikka erilisi tainapäid siin kommenteerimas.
n
no/ 19. jaanuar 2015 12:08
Siiski võiks sel juhul vältida väga kaugeid sihtohti, kus pere sind ka kamba peale "välja lunastada" ei suuda.
t
to T/ 19. jaanuar 2015 15:15
Tainapea on pigem see, kes üle jõu elab ja tühja taskuga terve perega väljamaale trügib. Mina näiteks tean oma kohta ja rahalisi võimalusi. Alla keskmise sissetulek. Mina pole Tais käinud ega ilmselt ei lähegi. Rahakoti rammu on piisanud vaid Soomes ja Rootsis käimiseks, ei enamaks. Enne Pariisi käin ikka Nuustakul ära.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee