Eesti uudised

Eesti Energia ähvardab elektri ära võtta, kui nullieurost arvet ei maksta

Mattias Tammet, 15. jaanuar 2015 07:00

164 KOMMENTAARI

k
Krista/ 13. mai 2017 10:43
Sain elektri varguse eest karistada,2012 oli Tartu maakohtus asi arutusel.olen nüüd tasunud arved õigel ajal ära ja mul ei ole Eesti energiaga probleeme.põhjus miks elektrit varastasime oli see,et ei olnud tööd ja küünla valgel ei ole võimalik elada
k
Krista/ 13. mai 2017 10:38
M. ina jäin elektrivargusega vahele 2010 mais.vargus oli Tartumaal Meeksi vallas haavametsa külas
s
samas../ 25. jaanuar 2015 15:23
...kui ma ette tean, et jään maksmisega mingil põhjusel hiljaks, olen saatnud kirja sooviga maksekuupäeva pikendada. Mulle on nendel paaril korral viisakalt vastu tuldud. Probleemid tekivadki siis, kui inimene välja ei tee ja eirab. Seega ka eksituse korral arupärimine ei ole vingumine vaid enda õiguste kaitsmine.
j
janar/ 18. jaanuar 2015 17:55
Kaugloetevaid arvesteid ei sa ka usaldada kuna näit mis energiasse jõuab on tegelikust väiksem ja arvet ei saabu ... energia väitel on kõik korras :-)
a
A.H./ 17. jaanuar 2015 17:54
No aga milles probleem? Kantigu see 0-euri üle. Kui oled näiteks Swedpanga kuldklient siis ühe panga piires on rahaülekande tasuta. ;););)
t
toomas/ 17. jaanuar 2015 14:19
Olen ka selliseid ähvardusi saanud,ehkki võlgu pole olnud. Kõik teised asutused teevad kõigepealt hoiatuse,aga Eesti Energia ähvardab !!
k
kuule/ 16. jaanuar 2015 00:01
miks su koeral kleit on ? Käite vä?
k
Küsimus/ 17. jaanuar 2015 17:19
Kus sa seal kleiti näed. Olen küll näinud seelikuid ,mis on sama laiad kui vöö, aga kaelarihma laiust kleiti pole veel näinud.
m
>>Marko leiss/ 15. jaanuar 2015 22:18
mis sa tõmbled ja helistad? mul tuli samasugune arve kunagi, aga ma ei põdenud, viskasin hoopis prügikasti ja polnud mingit probleemi! mõni inimene kohe on selline, et ta kohe peab tühjast kohast probleemi leidma, sest muidu on kohe igav kuidagi!
o
osad on nõrganärvilised/ 15. jaanuar 2015 22:58
Ta on Eestis natuke tuntud ja seepärast peab rääkima igast asjast mis ta elus juhtub.
Mõned kuud tagasi oli kusagil lehes lugu, kus üks lapsevanem kaebas, et tema last oli teine laps sihtinud mängupüssist ja nõudis, et mängurelvade müük ära keelataks.
1. mõte mis peast läbi käis oli see, et too lapsevanem on ilmselt Eestis tuntud inimene, muidu ta sellisest pisiasjast juttu ei teeks.
BINGO! Oligi.
p
16. jaanuar 2015 22:32
Probleem ongi ja probleem ongi see samune arve maksumusega 0,00 raha ja sellega kaasnev ÄHVARDUS.

p
Pärismaalane/ 15. jaanuar 2015 21:32
Eestlastele olgu elekter tasuta,maksa peaks kolmekordse hinna igasugused POLUVERNIKUD,küll nad siis, siit jalga lasevad, Peipsi taha.-
p
pärismaalasene/ 16. jaanuar 2015 17:03
hakkab hoopis elektri eest kolme ja ei tea veel mitmekordset hinda maksma, eestisse toodavatele islamitele on elekter ja kõik muu tasuta,
v
Väga huvitav!/ 15. jaanuar 2015 21:26
10.01.2015 seisuga on võlg EE ees 0,00 eurot. Tasuge oma võlg ära 20. 01.2015. Kui ei ole 20- ks makstud, siis oleme sunnitud Teid alates 05.01. 2015 elektrist ilma jätma. Ma küsin, kus on loogika?
m
15. jaanuar 2015 21:36
massin läks rikki. akkas automaatselt võlateatisi vorpima!
l
loogika/ 15. jaanuar 2015 22:11
Sul on täna võlg. Kui sa seda ülehomseks ära ei maksa, siis me jätame sind eile elektrist ilma :P
t
to väga huvitav/ 16. jaanuar 2015 10:22
aga kus sinu loogika on kui arvad, et pead 0,00 eurost arvet tasuma ?
n
nuti/ 15. jaanuar 2015 18:51
Teades seadusi,sain mina neile tünga teha nii poolteist tonni,ja ei mingit kobisemist nende poolt,isegi nats rha jäi ettemaksuks
M
.../ 15. jaanuar 2015 18:44
Mis te nalja teete w? Einoh, miks mitte selle natukese elektri juurde võtta tasuta ka natukene toitu ja natukene kütust? Igaüks natukene. Ja kukubki majandus kokku, juhhuu! Kas seda te soovitegi?
m
15. jaanuar 2015 18:52
Mis ajast saadik EE annetab oma hiigelkasumist majanduse edendamisele? Nii kui nad oma elektrihinda tõstavad, tõusevad kõik hinnad ja siis langeb majandus kokku.
t
ttt/ 15. jaanuar 2015 23:37
Nimetame seda asja kodanikupalgaks või siis edukatelt laekuvate maksude eest tehtavaks investeeringuks julgeolekusse! Asjal oleks igatahes rohkem jumet kui rahalisel kodanikupalgal, mis tõenäoliselt viinapoodi rändab. Võiks tõepoolest mõelda mingitel tingimustel rahata kodanikuhüvede andmisele, sest kellegi rumalust, enda seisundit või piiratud käibega infot kasutamata pole keegi rikkaks saanud. Rikkus ja vaesus on äärmused, mis paistavad silma. Vaesus paraku on lisaks silmapaistvusele ka ühiskonna ressurssi samavõrra raiskav kui moekaubandus. Vaesena sündinud talentidel peab olema võimalus- seegi on rikkuse huvides ja riigi püsimajäämiseks oluline! Kui vaesel perel on rahast sõltumata katus peakohal. toit laual, koht bussis ja koolis/lasteaias olemas ning elementaarne riigiga suhtlemise võimalus tagatud, ei põle sellest perest keegi surnuks, ei tapa ega varasta kedagi/midagi ükski pereliige (vähemalt mitte sagedamini kui jõukate perede liikmed!). Riikluse seisukohalt kõige olulisem: neil pole põhjust liituda seltskondadega, kes tahaks süsteemi muuta ja riigijuhtidel kaela kahekorra keerata! Tuletame meelde: kõigel on HIND -ka vabadusel, iseseisvusel ja turvatundel.......
Mina olen poolt: peaksime keskmiste ja jõukate kodanikena saama oma maksude eest kindlustunde, et riik meist vaesemaid meile ohtlikuks muutuma ei sunni ning meil endil aidatakse enne rentslit pidama saada, kui kukkuma peaksime......
a
16. jaanuar 2015 10:28
Aga enamus kommenteerijatest tahavad ju pidevalt kõikidel, mitte ainult riigijuhtidel, kaela kahekorra keerata, ei usu, et ainult vaesed kommenteerivad.
j
JRR/ 15. jaanuar 2015 18:37
Kuule kodanik Raul Sillaste - tänapäeval sab ju arveid maksta kus iganes, kus interneti ühendus.
a
15. jaanuar 2015 21:57
Aga näe, miinusepanijad vaidlevad vastu.
a
anett/ 16. jaanuar 2015 20:19
...kui interneti eest on makstud
e
energiafirma/ 15. jaanuar 2015 17:43
Makske ja ärge kiunuge ahvid.
k
kaastunne/ 15. jaanuar 2015 17:31
Kas see korvamatu tegu on ka kusagil lehes vabandust või heastamist leidnud, pealeDelfi kus oli isa oma pojaga kus teised pidid eluga maksma mille nimeks on" õudus"" ELEKTER
t
17. jaanuar 2015 16:16
Tapja firma.Sõnu polegi rohkem.
t
tibu/ 15. jaanuar 2015 17:22

u
Urrr/ 15. jaanuar 2015 16:14
Aga kui eesti energia teeb vea siis isegi ei vabandata kui just ajakirjandusse asi pole jõudnud...
e
Eesti Energia on super/ 15. jaanuar 2015 16:10
see oli umbes 8 aastat tagasi, sõlmisin lepingu EE - ga, et nemad võtavad iga kuu otsekorraldusega panga arvelt mingisuguse summa maha ja aasta lõpus ametnik kontrollib elektriarvesti näitu ja kas on ala või üle makstud siis klaarin aastalõpu arve ära. töötasin ja töötan ka praegu bussijuhina, kodus ma eriti ei viibinud ja mind see maksusumma eriti ei huvitanud ja ma poleks uneski näinud ega teada saanud, et olen ülemaksnud. nüüd tuleb suur üllatus - järgmise aasta jaanuaris tuli EE-lt teade koju- te olete eelmine aasta nii palju üle maksnud, et see aasta te ei pea sentigi maksma ja nii see oligi! olen EE klient surmani, firma on super!
8
15. jaanuar 2015 18:07
8 aastat maksid koguaeg üle, ise ei tunnegi huvi, kuidas seis on ja alles nüüd tuli üllatus?
irw.
8 aastat tagasi olid veel kroonid ja sellist sinu kiidumuusikat ei usu keegi.
v
Väidetavlt/ 15. jaanuar 2015 15:28
läks 200 milj .dollarit Ameerikasse mingi õlitehase ehitusse.Ja rohkem ei ole sellest kuulda olnud.Kas need miljonid on juba kellegi era arvetel?
k
Karu/ 15. jaanuar 2015 15:25
"Eesti Energia kommunikatsioonijuht Reilika Ilp selgitab, et selline viga juhtub, kui klient tasub oma hiljaks jäänud arve samal ajal, kui Eesti Energia tegeleb hilinemisandmete koondamise, kirjade koostamise ja väljasaatmisega" - see väide ei ole õige, sest sain sisult samasuguse kirja, aga makseaega ei olnud veel saabunud. Eriti lõbus on see pooltõde veel seoses juhtumiga, kus minu sõber teeb pikaks ajaks ettemakseid ja sai samuti sellise kirja!!!
m
Meil käibki ju/ 15. jaanuar 2015 15:13
asi nii, et kui kodanikul on miski valesti, siis hakatakse kohe ähvardama e. teisisõnu psühhoterror hakkab pihta. Nõrgema närviga inimene saab ehmatusest shoki.
a
aaa/ 15. jaanuar 2015 23:55
Nii see käib: õppelaenu võtnul on maksmise tähtaeg laupäeval, kuid palk laekub esmaspäeval - kõik käendajaad leiavad kolmapäeval oma postkastist ähvarduskirjad, kuigi makse on tehtud.... Süüdi olla arvutiprogramm, mis muutub kontrollimatult "kellekski" jumaluse asemikuks Maal ja mida inimesest omanik ei taha kohe mitte kontrollida, sest äkki mõni nõrganärviline käendaja ikka toob oma raha -kasvõi öösel kell 3 nagu härra Maurusele! Pank armastab kasumit rohkem, kui klassikaks saanud hr. Maurus. Viimases oli ikka inimest päris palju säilinud- pankades (ja paljudes riigiga seotud teenistustes!) seda "puudust" enam pole......
j
juku/ 15. jaanuar 2015 14:29
Kas arvate et midagi on valesti?Kui lähete restorani istute lauda ja midagi ei telli siis on ju loomulik et teid ei sata seal terve õhtu istuda.Minge ja tehke oma elektriostmise leping ringi,üelge et olete väike tarbija ja maksate näiteks korra kvartalis.
k
15. jaanuar 2015 14:37
Kahjuks see ei ole võimalik. Meil on väike elektrienergia tarbimine ja varasemalt saigi nii tehtud, et teatasime 1 x kvartalis näidu. Arved sai makstud alati õigeaegselt. Kuid siis ühe kvartalilõpus lihtsalt ununes näidu edastamine ning momentaalselt anti käsk edastada näit iga kuu. Kuna tarbimine on sama, siis nüüd nad ise nuputavad, millal arve saata ja millal jätta saatmata.
h
hmm/ 16. jaanuar 2015 01:13
Euroopa riikide restoranides on reeglina nö "lauda istumise tasu".
Umbes nagu taksodes on "sõidu alustamise tasu".
isegi kui sa jood restoranis vaid klaasi vett (näiteks 1 euro, kuigi enamasti on vesi tasuta), siis maksma peab ikka vähemalt 5 eurot. Jood veini, mille ise kaasa võtsid - hind 10 eurot.
n
nagu selles/ 15. jaanuar 2015 14:20
anektoodis, et enne lõikavad munad ära ja siis loevad üle, kas ikka oli liigne.
s
see energitamine/ 15. jaanuar 2015 14:15
n
Nord/ 16. jaanuar 2015 19:51
Mulle tuli just täna Soomes Nordea pangast maksuteade 0,00€, tähtaeg 2.2.2015. Viga on ilmselt programmeerijate kõrvadevahel.

i
irma/ 15. jaanuar 2015 14:06
Minul isal juhtus seliine "naljakas" lugu EEga. Tuleb inimene koju ja vaatab et laudajuures EE auto ja mees postiotsas, läks siis asja uurima et milles asi. VAstati lihtsalt et võlg ja nemad kohustatud juhtmed läbi lõikama. Isa läks tuppa ja helistas EE sse, et vabandage aga mul suisa ettemaks antud objektile, vabandati ette ja taha et jah valesti läks ups. Selleks ajaks olid vilkad mehed juba kõik kenasti läbi saanud lõigata. Kuna isa elab maal siis järgmine hommik kell 8 olid mehed uuesti postiotsas ja vedasid isale uue liini :D Isal laudal/garaazil eraldi voolumõõtjad kui elumajal .
e
e-riigi imed/ 15. jaanuar 2015 13:08
(Masin)loogika töötab raudselt, aga terve mõistus on kadunud. Mida enam igapäevaelu arvutitele üle läheb, seda enam hakkab selliseid jaburusi tekkima.
m
15. jaanuar 2015 13:27
Masin ei eksiks, kui patsiga poisid ei jätaks mingit programmijuppi vahele. Isegi seesama Õhtulehe kommentaarium on viletsalt progetud.
m
15. jaanuar 2015 13:27
Masin ei eksiks, kui patsiga poisid ei jätaks mingit programmijuppi vahele. Isegi seesama Õhtulehe kommentaarium on viletsalt progetud.
e
ee/ 16. jaanuar 2015 00:10
Arvuti, seadused ja raha on samasugused tööriistad nagu kirves, haamer, nuga ja auto: neid saab kasutada sihipäraselt nii majapidamises pere heaolu tõstmiseks, kui relvana selle pere tapmiseks. Kui inimesed annavad võimu tööriistadele, pole kunagi kindel, et puude asemel ei raiuta päid ja riikluse kindlustamise asemel ei osteta selle hukku....
a
Alar/ 15. jaanuar 2015 12:52
Eesti riigile kuuluvad firmad ongi sellised, kus ollakse üleolevad! Näiteks Eesti Postiga pole mõtet vaieldagi, sest nemad ei ole kunagi milleski süüdi! Alati on klient on see, kes kannatab ja jääb kaotajaks!
n
no see Omniva(eesti post)/ 15. jaanuar 2015 16:50
on viimane koht,kuhu minema peaks.Hullemat kohta ei teagi.Pidevalt maadlen nendega saatetiste kojutoomise osas.Kui lähed postitädide jutule,seisad üldises järjekorras,et saadetis kätte saada,mille nad oleksid pidanud koju kätte tooma.Vabandavad,aga asi ei muutu karvavõrdki.
a
Alar/ 15. jaanuar 2015 12:52
Eesti riigile kuuluvad firmad ongi sellised, kus ollakse üleolevad! Näiteks Eesti Postiga pole mõtet vaieldagi, sest nemad ei ole kunagi milleski süüdi! Alati on klient on see, kes kannatab ja jääb kaotajaks!
k
kaile11/ 15. jaanuar 2015 12:35
Ka minule tuli samasugune teade detsembris, kuigi meil läheb arve otsekorraldusena. Saatsin ka kirja Eesti Energiasse ja järgmine päev tuli vabandus eksliku vea pärast.
k
kelle/ 15. jaanuar 2015 12:28
eile swedpank hülgas on täna EE´s. Ei midagi normaalset.
t
Toomas/ 15. jaanuar 2015 12:23
Lollus vohab ka mujal kui EE-s. Aastaid tagasi tuli minu firmasse teatis ELIONilt (Siis oli ta nimi vist veel Eesti Telefon): Palume tasuda võlgnevus 0,01 EEK (st. 1 Eesti sent). Kui helistasin ja pakkusin, et maksaksin kohe sularahas, aga pole nii väikest münti käepärast, siis muidugi vabandati ja pudrutati midagi arvutist. Sihuke värk siis, nii et imestada pole siin riigis millegi üle.
h
Habe/ 15. jaanuar 2015 14:47
veel absurdem oli olukord, kus tuli telefoni arve mis oli 00.00 aga arve saatmine maksis 0.60 senti ja järgmine kuu tuli kuri kiri, et tasuge võlgnevus 0.60 senti ja selle "kurja" kirja eest veel lisaks 0.60 senti.
see on tase!!!!
k
Kuri/ 15. jaanuar 2015 12:13
oih kohe karistame, kohe annab edasi, kohe paneme kinni jne jne jne ...Eesti on uks paganama lahe riik. Mujal maades annab igasugu asju raakida, pikendada jne , muiudgi mitte lopmatuseni aga siiski tullakse vastu...:) Siin on kohe kratist kinni ja vangi.:) Muidi ma sain ka aru millest jutt aga lihtsalt see ahvardus on alati hirmutav. ,Maletan isegi arveid, kohe viivis jne.
p
15. jaanuar 2015 12:26
Psühhoterror. Nad on vist saanud oma energiast särtsakaid, mis tekitab neil paranoilisi luulusid: klient ei ole mitte lepingupartner, vaid alati kurjategija.
p
15. jaanuar 2015 12:26
Psühhoterror. Nad on vist saanud oma energiast särtsakaid, mis tekitab neil paranoilisi luulusid: klient ei ole mitte lepingupartner, vaid alati kurjategija.

t
totu/ 15. jaanuar 2015 11:46
Üsnagi vajalik,isegi leebe variant EE-l.Kui ikkagi kodanik on sedavõrd häbematu,et ei maksa koheselt 0,00 arvet,lisandub muidugi koheselt viivis 25 ja oodata võib härraste kappide kappide kohest visiiti.
k
Kaaskannataja/ 15. jaanuar 2015 12:00
Mina sain samasuguse kirja 2014.aasta lõpus 30.12, kuigi arve oli õigeaegselt tasutud. Aga maksepäeval oli EE ja SEB panga vahel mingi jama olnud. Vähemalt nii nad vabandasid oma nõmedat kirja. Nii, et nuhelda võib ka saada siis, kui ei ole üldse hiljaks jäänud maksega. Lihtsalt, keegi otsustab, et sa oled milleski süüdi.
k
klient on lüpsilehm/ 15. jaanuar 2015 11:43
Tuleb ähvardada ja kui ei aita siis vool ära võtta ja kui ikka ei aita siis voolu alla panna.
k
kindel/ 15. jaanuar 2015 11:35
See EE on ikka häbematud. Nende hingel on ka ema kahe lapsekesega, kes tulle jäid. Oleks leitud sobiv maksegraafik, poleks seda küünalt sinna ju vaja olnud...
n
no/ 15. jaanuar 2015 11:33
Ei oska midagi halba EE kohta öelda. Aastaid tagasi juhtus kentsakas asi. Juhuslikult märkasin trepikojas, et voolumõõtja näitab mingit jama ( oli lihtsalt harjumus hoida pilk peal) , mõne tunniga oli juurde tekkinud kuskil 400 kw. Helistasin kohe EE ja saadeti asja uurima. Esimene ei mõistnud midagi, tuli uus ja avastas, et voolumõõtjal on juhe tagant lahi. Voolumõõtja vahetati välja ja need ülearused kw, ei läinud arvesse. Õnn,et oli kuu algus. Ma ei tea kuidas teistega, mina ei saa midagi EE kohta halba öelda ja klienditeenindajad on väga viiskad ja abiavalmis.
t
15. jaanuar 2015 15:55
Täpselt sama siin, pole olnud mitte mingit probleemi, arved maksan õigeaegselt, mingi aja tagant käib keegi voolumõõtja näitu kontrollimas, on väga viisakas ja ongi kogu selle firmaga suhtlemine.
e
EE on närune terroriäri/ 15. jaanuar 2015 11:25
Eesti energia ongi üks Eesti riigi häbiplekk ja selle ladvik koos poliitikutega ühed riigikodanike tasku peal parfasiteerivad jõhkardid.
Kogu see EE ladvik tuleks kohtu alla anda riigi rahade tuulutamise eest....ja sigatsemiste eest riigikodanike kallal.
EE ladviku südametunnistusele jääb igavesti see tulesurmas hukkunud ema ja kaks last.
Elagi siis see EE ladvikubande selle teadmisega....
s
susi/ 15. jaanuar 2015 11:25
EE mehedon riik riigis ja teevad mis tahavad .Kui tahavad siis luhvtitavad miljoneid ameerika kõrbes jne, ja jne.kui tahavad tõmbavad elektri välja kui oled mõne sendi võlgu......oi ,oi ,oi kui kõvad mehed ikkagi !!! ...lausa müts maha teie ees. Ja mai saa aru tahad EE liituda ,siis on hind selline kirves ,et kuku pikali !
e
Elbil/ 15. jaanuar 2015 10:58
Idiootsuste tipp! Sama on ka meditsiinis......
Naisel ammu oma haiguste tagajärjel naistevärgid eemaldatud aga ukskord oli vaja uhte taastusravikeskusesse tervise toendit ja ennäe imet........koik on normaalsed, normis s.t et emakad ja pärakad kasvavad tagasi....... Neil standard blankett, unustasime vaadata !
Energia voi meditsiin, uks see sama....!
k
15. jaanuar 2015 15:56
m
muigan varjamatult/ 16. jaanuar 2015 01:15
Tõsi ta on, et pärak on vaid naiste värk. Meestel seda ju pole.
g
goodspeed/ 15. jaanuar 2015 10:38
Tele2 üritas minuga lepingut sõlmida,olles paketi kohta valet infi jaganud. Hiljem tühistasid lepingu,kuid 2 kuud olen saanud arved summas -1 eur. Kas nüüd Tele2 tahab mulle maksta? :)

t
tolad/ 15. jaanuar 2015 10:33
mis k..r´di põhjendus see on, et kirja väljasaatmine sattus sellesse aega, kui võlgnevus oli likvideeritud. Kas keegi siis ei vastuta selle eest, mida välja saadetakse ja kas üldse pilku peale ei visata, mis kirjas seisab? Tolakari EE
e
15. jaanuar 2015 11:24
EE-s on tööl ilmselt inimrobotid, kelle ülesandeks on ilma mõistust kasutamata printida välja arveid ning need postitada. Suuremad tsinovnikud uurivad, kes mitu korda arvestil mingit nuppu vajutab. Veelgi suuremad tsinovnikud püüavad meeleheitlikult omale klientide kõiki andmeid saada.
e
15. jaanuar 2015 11:24
EE-s on tööl ilmselt inimrobotid, kelle ülesandeks on ilma mõistust kasutamata printida välja arveid ning need postitada. Suuremad tsinovnikud uurivad, kes mitu korda arvestil mingit nuppu vajutab. Veelgi suuremad tsinovnikud püüavad meeleheitlikult omale klientide kõiki andmeid saada.
a
AZZ/ 15. jaanuar 2015 10:28
See näitab veelkord milline on riigifirma suhtumine klientidesse. Oleme paljas õhk nende jaoks. Riik ju suhtub ka meisse taoliselt
h
15. jaanuar 2015 16:07
Hea suhtumine ju, saad arve ja maksma ei pea, mille üle nurised?
p
15. jaanuar 2015 16:53
probleem oli selles, et said arve, mis oli juba makstud- mitu korda seda sama arvet veel maksma peab?
n
16. jaanuar 2015 09:59
No ei pidanud ju maksma kui arve oli 0 eurot.
v
vai,Savisaar kamandab Eesti Energiat nagu Interpoli ja Vene Riigiduumat ning/ 15. jaanuar 2015 10:25
USA Senatit ===
Pole midagi õelda ,kõva kutt-pole ime et igal päeval lausa kriiskate hüsteerias.
Aga kasvage !!!!
m
15. jaanuar 2015 10:24
Mul oli elektri ettemaks 50 euri...kuna viibisin välismaal..Korra.kui laps käis korteris lillu kastmas ..olid elektri kontrollid käinud.Tulin Eestisse tagasi ja mulle tuli arve..70 euri...Kuna keeldusin maksmast..pandi viivis...Löpuks vabandati..olid valesti vaadanud..aga viivist maha ei vöetud...ja kuus kuud tuli veel kahtlasi arveid..Seal asutuses ei töödanud sel ajal inimesed vaid saast...neil hea palk ja teistest savi.
s
seal töötasid ausad ja õiged EEEEEstlased/ 15. jaanuar 2015 10:26
olege õnnelikud,et teid loomavagunitesse ei topitud.
16. jaanuar 2015 21:11
sina ära lõksuta oma lõugu asja kallal, millest sa midagi ei tea.Kõik asjad pole haukumiseks.
j
Jõulukingitus Eesti Energialt / 15. jaanuar 2015 10:12
…. Seal oli segadus, omanik kui ostis korteri, mis oli pikka aega tühi.
Selle tarbimiste/mittetarbimiste ajalooga saime EE-ga kokkuleppele, makstud ka EE lõpparve detsembris 2014 a, 35 eur tarbimise eest ära ja edaspidi oleks olnd perekond nõus maksma veneaegse mõõdiku järgi, seni kuni asja valmis ja seaduslikuks saab
EE lubas, et inimlikult ei võta nad elektrit talvel, pimedaperioodil paljulapselisel perel, korterist välja, sest 3 lapseline üüripere elas korteris , aga enne jõule ikka võtsid ja pere istus küünla valgel.,,,
Praegu on nõusolek ja ühisuse luba mõõdiku paigaldamiseks EE le saadetud.epar oü, kui ostis kor,mis oli pikka aega tühi.
Selle ajalooga saime kokkuleppele, maksin ka EE arve detsembris 2014 a, 35 eur tarbimise eest ära ja edaspidi oleks olnd nõus maksma veneaegse mõõdiku järgi, seni kuni asja valmis ja seaduslikuks saab
EE lubas, et inimlikult ei võta nad elektrit talvel, pimedaperioodil paljulapselisel perel, korterist välja, sest 3 lapseline üüripere elas korteris , aga enne jõule ikka võtsid ja pere istus küünla valgel.,,,
Praegu on nõusolek ja ühisuse luba mõõdiku paigaldamiseks EE le saadetud.
Elektrikapi renoveerimine maksab 450 eurot koos KM.
Vool on siiani väljas ja pere sõna-otsese mõttes näljas.
s
15. jaanuar 2015 11:02
See on küll juba ehtne sigadus!! Saan veel kuidagi aru, kui mingilt joodikult võetakse enne jõule elekter, aga lastega perel...et neil ka häbi pole!
a
at/ 15. jaanuar 2015 10:02
kui mõni partei lubaks üle eesti Tasuta elektrit,nagu savisaar Tallinnas tasuta bussisõitu pakub,oleks see kohe võimul.keegi pole selle peale veel tulnud :)
l
lauri/ 15. jaanuar 2015 09:41
See ongi tüüpiline Eesti suurettevõtete asjaajamine. Kui on paar päeva maksmisega üle läinud siis kotivad täiega. Aga näiteks kui kusagil maakohas iga väiksem tuuleiil viib mitmeks päevaks elektri siis ei juhtu midagi.
t
to 7.35/ 15. jaanuar 2015 09:28
Minul oli akki volg 6000 krooni, kuigi ma sel ajal korteris ei elanud. Kahtlustasin naabreid, helistasin palju kordi Eesti energiasse ja lopuks selgus lihtne asi, mis tol aja oli uldine.
Nimelt olid ja on EE alltoovotjad, mul oli uus voolumootja koridoris, mille olin ise maksnud ja eks toomees oli voolumootja ara vahetanud. Sel ajal andis EE neile vahetamiseks tasuta voolumootjaid ja minu voolumootja sai eramajja maha muua.
Toomees oli uhtlasi kellegi naiduga voolumootja mulle sokutanud. Sellest oppisin alati voolumootjale sissepressitud numbrit vaatama ja nii tean, et keegi ei ole minu voolumootjat ara virutanud ja teist asemele sokutanud.
m
15. jaanuar 2015 10:42
Meil vahetas kord EE alltöövõtjaks olev venekeelne Fie ilma igasuguse etteteatamiseta vanad veneaegsed arvestid välja ning postkasti visati teade, kus uue arvesti algnäiduks oli pandud juba 10 kW. Kes oli see venekeelne Fie, ei suutnud ma nim est välja lugeda. Miks pandi uue arvesti algnäiduks kohe 10 KW, jäi ka arusaamatuks.
m
15. jaanuar 2015 10:42
Meil vahetas kord EE alltöövõtjaks olev venekeelne Fie ilma igasuguse etteteatamiseta vanad veneaegsed arvestid välja ning postkasti visati teade, kus uue arvesti algnäiduks oli pandud juba 10 kW. Kes oli see venekeelne Fie, ei suutnud ma nim est välja lugeda. Miks pandi uue arvesti algnäiduks kohe 10 KW, jäi ka arusaamatuks.
n
no sul on vist suur mure selle venekeelse FIE-ga,/ 15. jaanuar 2015 17:13
päris mitu korda korrutad seda.Mul vahetati ka kõiksugu arvesteid välja ja ikka pannakse algnäit.Sulle oleks muidugi meeldinud,kui oleks nullid pandud.Elektriarvesti ei ole ju sinu omand.Ja teatud aja jooksul nad peavad läbima kontrolli,hea ju,et pandi kirja õige näit.Ma küll probleemi ei näe.
m
15. jaanuar 2015 18:58
Millest see algnäidu suurus tuleb, kui tohib küsida? Lihtsalt peast pannakse igale 1o kw otsa ja öeldakse et nii võibki? Kui vanu vene arvesteid käidi kogu aeg kontrollimas, siis järelikult olid varasemad näidud õiged? Mis puudutab alltöövõtjat fie-t siis oleks korrektne, kui pannakse kirja korralikult oma nimi, mitte vaidallkirja pookstavid.
e
16. jaanuar 2015 10:04
ei panda sulle midagi otsa vaid maksadki 10 kw alates nii palju kui tarbinud oled

m
M/ 15. jaanuar 2015 09:15
Mina sain ka kuu alguses sellise arve Eesti Energialt. Ja mul ei olnud nii nagu artiklis öeldi, et 2h vahe, et kui sel ajal maksta, siis saadetaksegi arve. Mul oli eelmine kuu juba selle kuu arve ka tasutud. Suve jooksul oli ettemaks kogunenud.
Kirjutasin neile, et mis ma pean null eurot teile maksma või? Siis vabandati samuti, et ekslikult vms.
Aga jah, väga imelik arve :) Oligi hoiatusega, et kui selleks ajaks ära ei maksa, siis tulevad viivised jne.
n
no aga/ 15. jaanuar 2015 10:48
maksnudki siis nulle eurot !! l2inud kohale EE peakontorisse ,,rahakott seljas ja maksnud nagu korralik kodanik :D
n
nonii/ 15. jaanuar 2015 11:42
Läinud siis kohale nagu kord ja kohus ja maksnudki kohe 0,000 ära nagu arvel kirjas.Või teinud siis väikse ettemaksu -10.-
s
S./ 15. jaanuar 2015 09:13
Tunnistad ise ka, et arve oli maksmata ja ikka virised olematu probleemi üle.
Vastik inimene.
v
vastiku inimese teeme kassikonserviks/ 15. jaanuar 2015 10:27
a
Arvamus/ 15. jaanuar 2015 09:09
Eesti Energija on õel ja vastik firma.
K
"Kui inimene teeb vea, siis tulevad kohe sanktsioonid," ütleb Strider/ 15. jaanuar 2015 09:01
Kui eesti energia teeb vea, siis ei tule midagi. Miks?
m
muki/ 15. jaanuar 2015 08:58
Mina tahan ka teada, mis nipiga on võimalik maksta 00.00 arvet? Olgu see utoopia siis saadetud ekslikult või mitte!
n
Null/ 15. jaanuar 2015 10:34
Logid oma internetipanka sisse ja kirjutadki summaks 00.00. Allkirjastad, tuleb teade "Makse edukalt sooritatud". Kombes
j
15. jaanuar 2015 11:49
Juurde tuleb kindlasti kirjutada ka arve nr ja selle kuupäev.
j
15. jaanuar 2015 11:49
Juurde tuleb kindlasti kirjutada ka arve nr ja selle kuupäev.
j
15. jaanuar 2015 15:04
ja siis võtab pank kenasti ülekandetasu....
i
15. jaanuar 2015 19:00
Igal mammutfirmal on mitu arvet erinevas pangas. Sinu omaga samas pangas oleval ei lähe mingit ülekande tasu. Ülekande märkuste lahter on piisavalt suur, et sinna kogu jutt kirja panna.
e
ei maksa/ 16. jaanuar 2015 14:40
valetada. sved e pedopangas maksad ülekandetasu ikkagi.
e
ee uus süsteem/ 15. jaanuar 2015 08:52
tuleb aga juba selline, et siis oled automaatselt võlgu 100€ mitte 0, kui asju õigeks sekundiks ära ei maksa
k
kõrge automatiseeritus./ 15. jaanuar 2015 08:52
Eesti energias teeb kõike massin ja inimesi seal vist ei tööta, sest muidu ei tuleks 0,00€ arveid ja veel vähem hoiatusi, et maksa või muidu...
i
Indrek2/ 15. jaanuar 2015 08:44
Mnjaa, aga kui ilma elektrita istud siis muidugi värdjatele mingeid sanktsioone ei järgne...

f
FFW>>/ 15. jaanuar 2015 08:42
Ma ei mõista inimesi, kes pole ikka veel Eesti Energiat soodsamate pakkujate vastu vahetanud. Kas te olete vihased oma raha peale? Kas te soovite tuttavatele rikas välja paista, et jõuate suuri arveid maksta? Arvate, et EE lepingu korral tuleb pistikust paremat kraami?
m
Millise firma vastu?/ 15. jaanuar 2015 09:23
Arve põhiosa moodustab ju võrgutasu ja Elektrilevi on nt mu maakodu juures sigatsev Eesti Energia tütarettevõte.Sellest ikka ei vabane...
j
juku/ 15. jaanuar 2015 09:26
Kui ma kuus kasutan elektrit 2000 kwh, siis palju ma rahaliselt kuus võidan kui EE kellegi teise vastu vahetan ?
k
kysimus/ 15. jaanuar 2015 08:40
kuidas on võimalik maksat 0eur arvet? Kui EE saadab arve siis sealt leiab ka sellise asja, et alla kolme euriseid arveid ei väljastata= ?????????
k
Kord/ 15. jaanuar 2015 08:38
Kord märkisin sajalise näidunumbris valesti ja mulle tuli hiiglaarve. Kuna majas käis remont, arvasin selle masinatest tulenevalt. Järgmine kuu selgus, et mul on suur ettemakse. Leppisime EE-ga telefonis kokku, et nad miinusarvet ei tee ja mina märgin igas kuus 1 kWh tarbimist kuni asi klaariks saab. Igakuiselt sain aga pahase küsimuse, kuidas on võimalik tarbida ainult 1 kWh kuus? Igas kuus pidin seletama, sest paistab, et seal töötavad haugi mäluga inimesed.
h
hehh/ 16. jaanuar 2015 01:21
Mul on vastupidine näide. Ükskord saatsin ekslikult liiga suure näidu ja kohe saabus e-mailile küsimus, kus paluti täpsustada, ega te ei eksinud näidu vaatamisel, sest näit on ebatavaliselt suur.
vabandasin ja saagsi uue näinud (10 korda väiksema) :)
n
16. jaanuar 2015 10:09
No näed, sul ei tohi olla mitte midagi positiivset kogemust, seoses EE-ga, kohe saad miinuse.
e
EE on nii tubli ettevõte/ 15. jaanuar 2015 08:34
Kujutate ette, et uus aasta öösel, kell 00.40 käidi minu voolumõõtjat kontrollimas :)
Super ju
a
Alf/ 15. jaanuar 2015 08:44
e
EE/ 15. jaanuar 2015 09:04
Kas ma siis sakuskat ei tohigi peale haugata???
s
Sarkoot/ 15. jaanuar 2015 08:33
Null-eurose arve tasumisel on lõiv pangale ikkagi 0,16 eurot!
Tegelikult on nii, et teeme lolluse , VABANDAME ja teeme neid edaspidi ja vabandame jne. Võiks vabanduses olla ka teade vabadest töökohtadest EE-s.
k
K-K/ 15. jaanuar 2015 09:55
Tegelikult vöix vabanduse juures olla ka tasaarveldus! Inimestelt nöutaxe eximuste eest teinekord jubedaid summasid, kuid kui firma exib on HEAL JUHUL AINULT vabandus! Ma rõhutan, et HEAL JUHUL! Meil oli ootamatult TAAS voolukatkestus (ilma ette teatamata ja sel korral ainult tunnikesex), mille tagajärjel pidin arvuti (lauaarvuti) remonti saatma, kuna see läx omadega sassi! Mulle läx remont maxma 30€ + transport, aga kas keegi vabandaski??? Ei. Vaata ise, kuidas hakkama saad!
k
Klient/ 15. jaanuar 2015 08:19
Mul oli 300 eur ettemaks ja ähvardadi mitu kuud. .Oli otsekorraldus 100 eur kuus .hiljem ei tasunud pool aastat elektri eest.Julmad naljad.
o
15. jaanuar 2015 08:18
On ikka inimestel probleemid, tule taevas appi. Ainult, et hädaldada saaks.
i
Ilmselt pole sa/ 15. jaanuar 2015 09:41
nt Elektrileviga kokku puutunud, kes võib insuldi tagajärjel nägemis- ja lugemisvõime kaotanud vanemalt inimeselt maa notari juures välja petta, mööda minnes inimest esindavast lapsest...ja kes langetab puid võõrale maale,ilma teavitamata, kus omanik sellest ilma jääb ja palju muud, millega maakodu omavad inimesed peavad kokku puutuma.Ainult linnakorteris istudes ei saaks ma ka aru, miks vihatakse.Nüüd kannatan ise rängalt ja vihkan elu lõpuni Eelektrilevi.
k
K-K/ 15. jaanuar 2015 09:58
Kui Sulle teiste mured korda ei lähe ja enda omi jagada ei taha- ei sunni keegi neid lugema. Siis oled valel lehel. Sinul käib ehk taevas abiks, aga meie jagame/aitame siin kommentaaridega üksteist =)
e
15. jaanuar 2015 10:24
Ei käi mul taevas abiks, maksan kõik oma arved ise ja õigeaegselt. Kommentaariga pidasin silmas ainult antud 0 arvet.Või on see tõesti tohutu probleem kui sa ei pea maksma ja selge, et tegemist eksitusega. Veel kord, milles seisneb antud "mure", süüdistad mind teiste murede mittekordaminekus? Tõsiste murede-probleemide kohta pole ma sõnagi öelnud.
S
:)/ 15. jaanuar 2015 10:16
See on tegelik olukord, keegi ei virise!
a
aga ükskord/ 15. jaanuar 2015 08:14
Jälgige ev tegelikkust. Ühe täiskasvanu ja kahe lapse surma põhjustanud firma pestakse puhtaks igasugusest süüst. Võimuoligarhiale truualamlik ajakirjandus ei julge piiksatadagi sellest EE põhjustatud traagilisest sündmusest võtmes kus tegelik süüdlane ka ära toodud. Ei mingeid kohutasju. Ei mingit kriitikat!
m
15. jaanuar 2015 16:16
Mitte, et mul juhtunust kahju ei oleks aga põlevate küünaldega on juhtunud ja juhtub õnnetusi ka nendes elamistes, kus vool olemas. Küünlaid ei põletata ju ainult valgustamise eesmärgil. See on ju sama kui süüdistada alkoholitootjat purjus inimesega juhtunud õnnetuses ja nii edasi.
s
see on Eesti Vaba Riik/ 15. jaanuar 2015 17:49

a
ants/ 15. jaanuar 2015 08:07
Tee e-arve püsimakse ja maksmine ei hiline.
p
PPV/ 15. jaanuar 2015 09:49
Mul sellest hoolimata üks kord hilines, nimelt olin suutnud oma pangaarve tühjaks teha ja teada sain sellest alles nädal hiljem kui autot tankima läksin ja automaat teatas, et vajalikud vahendid puuduvad. Sel hetkel ei tulnud omal pähegi, et mõni püsimakse seetõttu tegemata oli jäänud.
m
15. jaanuar 2015 08:03
Mul savi , ma virutan nagunii naabri voolukilbist .
k
kuidas saab ???/ 15. jaanuar 2015 08:01
kuidas saab üks monopoolne ettevõte nii võrd kaua end vaid negatiivses võtmes presenteerida ??? kuidas mitte keegi ei ole nii kuramuse pikkade aastate jooksul öelnud ettevõtte siseselt -et kuulge kolleegid ! meil on s*taks s*tt maine - kas tegeleks sellega äkki juba ?
s
15. jaanuar 2015 07:57
n
naljamees/ 15. jaanuar 2015 07:52
Andku EE üldse elekter tasuta kätte siis meil üks mure vähem
a
AZZ/ 15. jaanuar 2015 10:38
Elektri eest võiks maksta aga liinitasu on küll üle mõistuse.
r
raivo/ 15. jaanuar 2015 07:47
mis sellest poisist sarjata,paljud kes on kokkupuutunud ee-ga mingisuguse probleemi lahendusel on aru saanud,missugused inimesed seal töötavad ja seda negatiivses mõttes.
m
Miili/ 15. jaanuar 2015 08:13
Raivokene, jälle Sa pole öösel maganud. Kes sarjas poissi?
r
raivo/ 15. jaanuar 2015 09:06
eesti energia klienditeenindaja.
m
mari/ 15. jaanuar 2015 07:44
Enne Indiasse sõitu tee otsekorraldus, nii palju peaks mõistust peas olema
s
Sina tee/ 15. jaanuar 2015 09:05
k
16. jaanuar 2015 10:12
Kui midagi öelda pole, siis lihtsalt lahmid?
k
kommenteerida pole mõtet/ 15. jaanuar 2015 07:43
Sest kui kirjutad midagi EE vastu/kohta, kustutatakse see komm lihtsalt ära
m
15. jaanuar 2015 17:51
n
need on ju i r l- i t s i k u t e s t kratid/ 15. jaanuar 2015 17:55
/ 17:51, 15. jaan 2015
mida veel neilt tahta.
+0 -0 • Vasta • Teata ebasobivast kommentaarist. Partsupoisse ei saa ka kiruda,kohe komm ei ilmu,või kaob pealkiri ära,nagu mul.
k
16. jaanuar 2015 21:17
Kuidas nii, kõik kommentaarid ju ongi ainult EE vastu, peaaegu kõik

e
15. jaanuar 2015 07:43
EE vastus ei kõla loogiliselt: saadame ikkagi võlateate 0 EUR-le ? Ei ole nagu kuulnud , et EE-s makstud arve korrigeeruks ise võlateatel 0-ks. Ikka inimese karvane käsi mängus. Vabanda, mitte ära mõtle suvalisi seletusi välja
o
Onari Kämmal/ 15. jaanuar 2015 09:02
Artiklis oli ju tegelikult seletatud, mis juhtub. Protsess on selline, et kõigepealt võetakse välja nimekiri võlas klientidest ja siis saadetakse neile võlateated. See võtab aega kuni 2 tundi. Kui nüüd kliendi võlg kogemata täpselt sellel hetkel laekub, siis ongi neil sees viga, et klient on seal võlglaste nimekirjas, aga temale teate koostamise hetkel on võlg juba 0.00 (ehk tasutud), kuid kiri läheb ikka välja. IT-inimestel ikka juhtub, et selliste olukordade peale ei tule enne, kui see juhtunud on. :)
i
IT-mees/ 15. jaanuar 2015 09:22
Sulaselge lollus! Kirja välja saatmise hetkel salvestatakse arve ja lisatakse manusena. Salvestatud asi ei muutu iseenesest,
s
seda onar väitiski/ 15. jaanuar 2015 09:47
jäi kirjutamata rida, mis kontrollib arve summat pärast salvestamist ja enne saatmist.
<
15. jaanuar 2015 07:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Hoopis/ 15. jaanuar 2015 08:15
V
...../ 15. jaanuar 2015 07:35
Veel üks kivi EE kapsaaeda. Meie korrektne vanaema maksis 90ndate segastel aegadel EE-le 1000 krooni ei tea kust tekkinud võla tõttu. EE muudkui raius, et näidud ei klapi, aga ta ise oli ju saatnud aeg-ajalt töömehi elektriarvesteid ümber vahetama. Ka töömees võis eksida, aga maksma pidi ikkagi vanainimene.
s
15. jaanuar 2015 08:52
Seetõttu ongi parem kui te saate monopolidelt omale paberarved ja kogute nad ilusti kausta ja märgite omale sinna juurde ka kuupäeva, millal maksite.
Aastaid tagasi käidi ilma etteteatamata meil majas ja EE vahetas oma alltöövõtjaks võetud Fie näol ära vanad veneaegsed arvestid. Venekeelne Fie aga märkis oma teatisele uue arvesti algnäiduks juba 10 kW. Ilma igasuguse süümepiinata.
a
arvesti algnäit/ 15. jaanuar 2015 19:20
kui paigaldatud arvestil oli juba ees 10kw, mida ta oleks pidanud siis paberitele märkima? kui oleks märkinud 0, oleksite ju pidanud pärast 10kw eest rohkem maksma ja kui ees oli 0 ja ta märkis 10, siis olete ju hoopis võidus.
n
16. jaanuar 2015 10:16
No aga ta ei saa ju sellest aru, raiub kui rauda oma kümmet kilovatti.
s
15. jaanuar 2015 08:52
Seetõttu ongi parem kui te saate monopolidelt omale paberarved ja kogute nad ilusti kausta ja märgite omale sinna juurde ka kuupäeva, millal maksite.
Aastaid tagasi käidi ilma etteteatamata meil majas ja EE vahetas oma alltöövõtjaks võetud Fie näol ära vanad veneaegsed arvestid. Venekeelne Fie aga märkis oma teatisele uue arvesti algnäiduks juba 10 kW. Ilma igasuguse süümepiinata.
n
NO SA IKKA EI RAHUNE,/ 15. jaanuar 2015 17:57
m
mitte nii vana inimene/ 15. jaanuar 2015 17:41
Kusjuures selle arvesti ostsid sa ilmselt ise omale, nagu minagi 1400 krooni eest.
Ja seda iseenda ostetud arvestit rendin ma juba aastaid EE-lt , normaalsed seadused meil!
s
striider/ 15. jaanuar 2015 07:35
Palun ärge tehke mittemillestki midagi....mötetu hädaldamine.EE andis ju vastuse
k
K-K/ 15. jaanuar 2015 10:05
a
16. jaanuar 2015 10:18
Arvad, et sellepärast peab "tiimi kuuluma" kui ei kiru?
k
khmm./ 15. jaanuar 2015 07:34
chemtrailid on mõnel mõistuse kokku jooksutanud juba.
n
nüüd sain/ 15. jaanuar 2015 07:22
oma 15 kuulsust kätte . juhhei. tõsine teema igal juhul. tarbijakaitsesse ja riigikohtusse vaja minna.
a
Arusaamatu inimene/ 15. jaanuar 2015 07:20
Maksa oma arved maksetähtajaks ära siis ei pea selliste üüratute üleelamiste pärast lehe toimetusse jooksma.
i
Irwww/ 15. jaanuar 2015 08:15
Sa loe ja saa aru, miks muidu loed?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee