Eesti uudised

Maanteeameti kommentaarid täna maanteedel valitsenud libeduse kohta

Kristin Aasma, 14. jaanuar 2015, 17:33

58 KOMMENTAARI

r
Raivo/ 15. jaanuar 2015, 13:12
Selleks on see firma loodud ,et teed korras hoida.Kui vaja siis tuleb ka öösi tööd teha! Aga ei taheta maksta öö tasusid ja käes on tulemus.Talve pole juba teist aastat ollagi,kuhu siis maksumaksaja raha läheb.Need muidusööjaist ülemused peaks kõik lahti laskma.Kogu aeg on üks valesti valitud kiirus. Olen ise autojuht ja valin ka vastavalt kiirust, kuid leian,et maanteamet ei tee oma tööd kaugeltki korralikult.
a
arvaja/ 15. jaanuar 2015, 12:30
Teedehooldus masinate GPS-i andmed tuleb reaalajas interneti lasta.siis näevad kõik ,mis toimub.
a
arvaja/ 15. jaanuar 2015, 12:21
Teedehooldus masinate GPS-i andmed tuleb reaalajas interneti lasta ,et kõik näeksid,mis toimub.
a
Arvaja/ 15. jaanuar 2015, 09:13
Jee! Vabandame nüüd, et teavitus jäi hiljaks ja et innovatsioon pole teavitamisse veel jõudnud. Come on! Me elame aastas 2015 ja info liigub nii üles kui alla ja ka horisontaalselt. Kui ei liigu, siis on kuskil probleem või tegemata töö. Kus nüüd siis maanteeameti paljukiidetud innovatsioon on? Ei saa innovatsiooni taguda ainult asfaltisse. Sool töötab kuni temperatuurini -9 kraadi. Lihtalabaselt koonerdatakse sellega. Ja on ammuteada, et jäide tekib päikesetõusuga. Nüüd avastatakse, et nagu pole sellist asja enne olnudki. Püha lihtsameelsus ja lapsejutt.
See ei vabasta muidugi autojuhti ilmaoludega arvestamast.
"
"Süüdi on päikese tõusu ajal külmem aeg"./ 15. jaanuar 2015, 10:59
"Teehooldust alustati kl. 7:45 ajal". Päikesetõusuni oli siis veel aega küll.
p
Palun selgitada seda fenomeni/ 15. jaanuar 2015, 08:48
sool ei mõju kuna on miinuskraadid...tavaline vabandus ju! Aga seal kuhu auto pealt on kogemata soola maha põrunud sulab lumi mürinal kuigi miinuskraadid pole kuhugi kadunud...? Olen sellist imeasja palju juhtunud nägema ja päris hämmingus, kas uskuda oma silmi või maanteeameti "spetsialiste"?
p
peremehele/ 15. jaanuar 2015, 06:57
Tegelikult tuleb võtta kasutusele vana hea kaeramotor sellel on rauad all ja õige liikumis kiirus, ja hea kuulekus..
l
Lumememm/ 15. jaanuar 2015, 21:33
Panin Sulle praegu plussi hea huumori eest :)
Mu peni jooksis eilehommikul koridorist välja- ja käis ka külili maha... Vabandan loomakaitse ees, et enne teed ei liivatanud...
n
niuks-niuks/ 15. jaanuar 2015, 06:57
soovitaks rahulolematutel proovida Kiruna-Narviku vahelist E-10 maanteed. Ei ole rekkajuht aga sõidan seal juba paar aastat
n
normaalses/ 15. jaanuar 2015, 06:24
riigis hakkab ennetustöö juba eelmisel päeval, maha pannakse keemia, mis sinna ka püsima jääb.

k
kats/ 14. jaanuar 2015, 23:53
Tegelikult liigub ja töötab libedusetõrjet tegevaid autosid varahommikul ikka küll ainult et meie ilmastikuolud kahjuks muutuvad ühest Eesti otsast teise sõites väga kiiresti ja autojuhid võiks oma juhtimisoskusi mitte üle hinnata ja aega varuda
e
et siis ma peaksin/ 15. jaanuar 2015, 08:28
igal hommikul tunni aja asemel kaks tundi varem liikuma hakkama? Tegelikult on sedagi tehtud aga siit küsimus, miks ma peaksin? Kütuseaktsiis on ikka piisavalt kõrge, et mul on õigus sõita mööda hooldatud teed. Äkki muutunud ilmaoludest saavad kõik aru ja ei virise. Aga kinnisõidetud lumele, mis on nüüd lausjää ja pole päevi hooldustehnikat näinud, vot sellele küll vabandust pole! Ükski teehooldusfirma ei teosta ju tõid ühest Eesti otsast teise, meil ikka ju igal firmal oma piirkond. Ning kell seitse libedusetõrjega alustada on lootusetult hilja.
e
et siis/ 15. jaanuar 2015, 10:51
Kütuseaktsiis on kõrge. Kas tead kui palju sellest teede hooldesse kasutatakse? Olukord oleks hoopis teistsugune kui kogu kütuseaktsiisina kogutav raha tõesti suunataks teede hooldesse ja ehitusse.
a
autojuht/ 14. jaanuar 2015, 23:39
ei mäleta eelnevatest aastatest sellist laiskust ja tegemata tööd aga raha võtavad rõõmuga vastu nn tegemata töö eest.ei saagi aru kas see lumi tuli kõigile üllatuseks või kuum suvi kärsatas ajud ära aga kus on teedel sool,liiv või killustik.laus libedus ja mitte ainult harjumaal vaid kohutav olukord on ka järvamaal ja lääne-virumaal,kus ma pean aegajalt sõitma seoses tööga ja ütlen ausalt raske on klaas siledal teel püsida.need kes väidavad et autojuhi süü,ajage end toolilt püsti ja arvuti tagant ära ja minge sõitma mitte ei loobi sõnu tühja eks sedasi ole kõik kõvad mehed.või polegi autot millega sõita,saame aru....
x
xxxx/ 14. jaanuar 2015, 22:29
AS ÜLE räägib ilusat juttu mis kahjuks tõele ei vasta
t
totu/ 14. jaanuar 2015, 22:08
Järvamaal olid juba kella 6. ajal teed nii libedad, et Paide-Türi teel oli koormaga veoautol(ilma haagiseta) Kirna mäest üles saamine paras katsumus.
m
mida / 14. jaanuar 2015, 21:56
te vingute eestlased kogu aeg.Pole need talvised teed Soomes ,Rootsis ja Norras sugugi meie teedest paremad.Euroopas kui tuleb 10cm lund kohe ummikud ja suur kaos.
Talvel ei saa olla suvised teed.
m
majahoidjatelt nõutakse libeduse likvideerimist 7-ks hommikul/ 14. jaanuar 2015, 22:01
Suurte trasside "majahoidjad" ärkavad kell 7 hommikul.
j
14. jaanuar 2015, 23:29
Ja kell kümme jõuavad maanteele. Tartu Valga maantee oli täna nagu liuväli 9,30 ajal. Aga jutt on neil maanteameti meestel hea kus kõik hooldus käib.
s
?/ 14. jaanuar 2015, 21:38
samas on ka teedele esitatud teatud tingimused, millele see vastama peaks, selleks on minimaalne haardetegur , see peaks olema mõõdetud ning ei tohiks mingit kobinat tekkida, sama on ju löökaukudega, mille puhul saab üsna edukalt teeomaniku/hooldaja käest välja nõuda kahjud, miks see haardetegur siis muud on, auke ei tohi teedel olla ja teedel peab olema teatud haarduvus, et sellel oleks võimalik sõita, need numbrid on seaduses kirjas. Kõike on mugav autojuhi kaela ajada aga kas ikka peaks võib olla midagi hakkab siis muutuma, kui ka teehooldajad vastutavad oma töö eest.
j
jutt jumala õige/ 15. jaanuar 2015, 08:41
aga need tänapäevatingimused ajavad kohati juhtme päris sassi. Kuidas küll saab põhjendada seda, et ehitati uus, euronõuetele vastav põhimaantee mis ei kannata üle 80 km/h tunnis sõita sest siis tek selline vibra nagu rattad hakkaks kohe alt ära tulema. Tuttuuele teele pandi kohe püsti ka liiklusmärgid, et vihmaga on tee libe ja ongi, tattlibe, lisaks märjaga peegeldab kohutavalt nii, et nähtavus nullilähedane,vana asfaltiga polnud sellist probleemi . Talvisest libedusest sel maanteel ei tasu üldse rääkida. Lisaks eurokraavid, ennem sõitis auto, äparduse korral, sahinal võssa ja sealt teele tagasi, aga nüüd pole võimalustki, et masin ja inimesed terveks jääks. Terve mõistus keeldub uskumast sellist lauslollust mida silmad näevad. Meil projekteeritakse ja ehitatakse meie kliimavõõtmesse sobimatute normide järgi, mõrtsukmaanteid ja seda tehakse veel väga sita kvaliteediga. Ja süüdi on ikka ja jälle vaene autojuht kes peab uisutama nii vihmas kui lumes.
m
mann/ 14. jaanuar 2015, 21:21
mis ta siin kraaksute, minge ja sõitke soomes, kuskil pole tera liiva ega soola, kõik sõidavad, muidu on soome suur eeskuju.
m
Mis keeles?/ 14. jaanuar 2015, 21:48
mis ta siin kraaksute, ...
h
huvitav mis/ 15. jaanuar 2015, 09:59
teid pidi sina Soomes sõidad. Mina olen näinud seal isegi liivakaste teede ääres enne järsemaid tõuse, saad ise endale tee peale loopida kui ilmaolud sitaks keeranud on. Riiklik hooldus nühib aga nagunii.
h
Helsingi pole veel Soome!/ 15. jaanuar 2015, 10:54
t
tegelikult/ 14. jaanuar 2015, 21:18
nõuka ajal teemeister läks juba kella viiest tööle ja saatis talihoolduse masinad enne kella kuut välja, sest esimesed liinibussid ja piimaautod hakkasid juba kella kuuest sõitma
Peaminister lubas eestist teha uue põhjamaa. Aga põhjamaades on tal, lumesadu ja libedus.

t
Tarbija/ 14. jaanuar 2015, 21:09
Elementaarne ja lihtne loogika ütleb, et teede hooldusega peaks alustama enne tipptunde ehk enne kella kuut hommikul. Teehooldusfirma tegematajätmine on siin täiesti olemas, talv on olnud pehme ja kasum hooldusfirmadel suur, sest hange sõlmitakse kogu perioodi ulatuses, sõltumata lume hulgast ja temperatuuridest. Lihtlabane ahnus ja laiskus on hulgiavariide põhjuseks, inimesed pole oma tööd teinud ja lepinguid täitnud, eeldusel, et lepingulised kohustused on korrektselt sõnastatud. Kindlustusfirmad võiksid karistada teede omanikku ja haldajat, nii see jätkuda ei tohiks. Tõeliselt
vedas, et inimohvreid polnud.
t
teehooldust tehakse,vanas euroopas,/ 14. jaanuar 2015, 23:28
jälgides ilmateadet.Kui öösel lubatakse miinuskraade,siis õhtul juba puistatakse reagendid teele.Sõitsin aastakümneid kodu ja lääne vahet.Eriti tegijad olid ikka pärnakate teemeistrid.Öise tugeva lumesaju korral lasti lumi kinni sõita ja siis hommikul veatakse end teele,tõrjet tegema.
õ
õigusemõistja / 14. jaanuar 2015, 21:01
lääne virust ida virusse tulles on tee tuntavalt viletsamini hooldatud juba aastaid !!
v
viljandlane/ 14. jaanuar 2015, 20:54
Minu nägemist mööda on lume ja libedusetõrje tehnikale juhte vähe.Ma võin eksida ja see on minu subjektiivne arvamus,et teehooldus firmad ei taha inimesi juurde võtta,sest paari kuu pärast ei ole neid enam tarvis.Iseasi on muidugi teede totaalne mitteliivatamine.Ausalt öeldes ei olegi tänavu kusagil teedel liiva näinud,ehkki sõidan iga päev autoga,ja mitte ainult linnas.Kordan veel,et see on minu arvamus ja ei pretendeeri mingile absoluutsele tõele!
l
liikur/ 14. jaanuar 2015, 20:51
Kõrgeima tasemega Talvine teehooldus maksab KILOMEETRI kohta 2752 eurot ja see ei sõltu ilmastikuoludest. Kui lund ja jääd pole siis makstakse ikka. Kui sellised õnnetused juhtuvad siis tekib küsimus kas seda raha ikka otstarbekalt kasutatakse?
l
liikur/ 14. jaanuar 2015, 20:51
Kõrgeima tasemega Talvine teehooldus maksab KILOMEETRI kohta 2752 eurot ja see ei sõltu ilmastikuoludest. Kui lund ja jääd pole siis makstakse ikka. Kui sellised õnnetused juhtuvad siis tekib küsimus kas seda raha ikka otstarbekalt kasutatakse?
v
vestman/ 14. jaanuar 2015, 20:20
hr.piibeleht,sul pole vaja mingit kallist megatehnikat hoovipeale vedelema vedada,kasuta olemasolevat ratsionaalselt,pane teehöövli sahale kamm alla ja lased jääle sooned sisse nagu mühin ja pidamine mis sugune.õpeta sind nagu oma last aiateibale sitale
n
no kuulge/ 14. jaanuar 2015, 19:54
mis masinapark, too on valesti korraldatud. too on jagatud sajale piirkonnale ja kes need riigihanked korraldab, juhatajaid on sadu ja kui traktorist pohmellis...
Ega muud, kui kondlustus noub maanteeametilt koik autode remondi, riknenud kauba, vaikeste aitode ellujaanud juhid vahemalt kompensatsiooni, las see maanteeamet nouab siis konkreetsetelt suudlastelt, kes ei teagi, et Eestis tuleb talv igal aastal, eks peavad ise televiisori, raadio ja arvuti ostma ja soojas toas vahemalt ilmateate vastu huvi tunda.
Hea, et see Tallinn Tartu maanteel ei juhtunud, sealsetes imekraavides oleks surnuid ja vigastatuid palju rohkem olnud.
t
tõsi/ 14. jaanuar 2015, 19:53
Mitte keegi teine teie lapatsit sõtkumas ei käi.

k
k/ 14. jaanuar 2015, 19:51
Vale asja kallal kiunute siin. Teed võib hooldada või mitte hooldada, õnnetuse põhjustab alati autojuht
i
Irw/ 14. jaanuar 2015, 20:26
v
Vikatimees/ 14. jaanuar 2015, 19:42
pole muud kui öelda-jätkusuutlik idioodi ja pätiriik
k
karistada/ 14. jaanuar 2015, 19:41
Saatku peaminister laiali see maanteeamet, kes ei saa aru, ega suuda teesid korras hoida, asemele tuleb panna asjatundlikud ja vastutustundlikud inimesed, lollikarja ega mõtlemisvõimetuid ei ole vaja palgal hoida.
t
tom/ 14. jaanuar 2015, 19:29
Sellist jura kuulsin peale Padaorgu ka. Kuhu te saadanad panete aktsiisi rahad? Mida on sogada kogu aeg? Kas liiv on otsa saanud? Leiutatakse jalgratast. Ametnikke tekib juurde, aga masinaid ei kusagil? Sassis värk. Kas häbi ei ole ametnikel palka vastu võttes? Tulem on ju katkised masinad, tegemata töö inimestel, vedamata kaubad, rikutud närvid jne, jne. Kes vastutab?
m
maanteeameti tibin/ 14. jaanuar 2015, 19:48
Padaoruga on peale seda apsakat ju kõik korras, ei ole ju ühtegi ummikut toimunud. Tehtud.
n
nabi/ 14. jaanuar 2015, 18:36
Sellist s---a ei juhtu üheski baltimaas peale eesti, ja nii ongi.
f
FH540/ 14. jaanuar 2015, 23:16
Täna varahommikul Ikla-Salacgriva vahelisel sügavarööpmelisel lõigul LV-s ka mitu veokat kraavis, 2 nokkapidi koos jne.
e
ei/ 14. jaanuar 2015, 18:36
kommentaari, libedus on kuulutatud riigisaladuseks.
m
Maanteeameti avalike suhete osakonna peaspetsialist Mari-Jana Adams selgitas Õhtulehe veebitoimetusele, et täna varahommikul olid teed kõikjal Eestis märjad ja soolamärjad, kuid päikesetõusu ajal langes teetemperatuur ootamatult miinuskraadidesse/ 14. jaanuar 2015, 18:24
........puhas lapse jutt!!! nagu ainult täna päikesetõusu ajal temperatuur langes, tule taevas appi! iga päev algab nõnda! lihtsalt mõni mees järelevalvest tegi pikka uinakut. nii lihtne ongi.
t
14. jaanuar 2015, 21:13
Tartus on siiamaani lennujaama tee jäine ja libe, eriti ohtlik kuna tee on kumer ja palju veoautosi sõidab. Või on see ka ikka üllatus?
p
päike tõusis kaks tundi hiljem/ 14. jaanuar 2015, 22:07
kell 7 pilkane pimedus ja siis tegid mehed silmad lahti.
S
:)/ 14. jaanuar 2015, 18:15
See on küll ime et , enne päikese tõusu võib külmemaks minna . Loll on see kes vabandust ei leia.
k
kalberd/ 14. jaanuar 2015, 18:23
Oi sa oled ikka tobu küll! Ei tea mida koolis õpetatakse?
s
14. jaanuar 2015, 20:39
see muidu siililegi selge , et koige kulmem osa oopaevast langeb kokku paikesetousuga .

a
Autojuht/ 14. jaanuar 2015, 18:08
Sõitsin täna tallinn-Narva mnt peal kella 03.00-06.30, kuna pidin Ida-Virumaalt lapse lennuki peale viima. Tallinna sõites oli tee peal seda lõrtsi-segust lund küll, nii et pidi ettevaatlikult sõitma. Aga ütleks, et juba peale kolme oli näha vähemalt 3 autot, kes lund lükkasid.
Kui Tallinnast tagasi tulin, olid teed juba kõik lükatud ja soolatud, nii et ei saa öelda et Maanteeamet selles süüdi on, et see ilm äkitselt miinustesse läks. Kus aga olid tee lükkamata, oli IDA-VRUMAAL (Sondast alates), seal polnud selleajani ühtei autot käinud. Ei tea, kas see tee ei kuulugi enam Maanteameti alla?
n
Nipitiri Talvemaalt/ 14. jaanuar 2015, 20:12
Mida pealinnale lähemal, seda vähem sõiduoskusi ja suuremad kõrid karjumiseks. Kui need kõik Ida-Võlumaale sõitma tuleksid, siis nad ainult kraavis kükitaksidki.
e
EGA LOODUSE VASTU SAA/ 14. jaanuar 2015, 17:53
MA EI KUJUTA ETTE KUI EESTIS OLEKS MAAVÄRINAD JA MUUD LOODUSKATASTROFID,MIDA NEED EESTLASED SIIS TEEKS.......AINULT ÜKS HÄDA JA KISA KOGUAEG,TEE LIBE JA MAANTEEHOOLDUS POLE SOOLATANUD JNE......TULE TAEVAS APPI,KUI VINGATS RAHVAS......MUIDU ON PASUNDAMA KANGED KÕIK KÕVAD TEGIJAD AGA NÄE LIBEDUS VÕTAB TÜKI KÜLJEST.......
a
AGA NÄE LIBEDUS VÕTAB TÜKI KÜLJEST......./ 14. jaanuar 2015, 18:30
........ega ei võtaks tükki küljest, ainult et tegelased kes võtavad rasket raha tee korrashoiuks ja teid sõidetavatena ei hoia, siis meele teeb mõruks küll.
l
Lumememm/ 14. jaanuar 2015, 18:37
Kui Eestis oleks maavärinad jne., siis peaks olema riiklikult sätestatud, kuidas sel juhul toimida.
Kuna meil on lumesajud, tuisud ja libedus oodatavad probleemid igal aastal, siis peaks olema riiklikult sätestatud, kuidas sel juhul toimida.
Kui Tuneesias sajab ootamatult lumi maha, siis on vabandatav, kui tee on libe. Eestis mitte. See on põhjamaa.
.
Kui Eestis jne......../ 14. jaanuar 2015, 19:08
.......aga ongi riiklikult sätestatud, iga aasta kirjutatakse riigieelarvesse sisse maanteametile eraldatav summa mis kataks ka teede korrashoiu kulud, viga siiski rahade mittesihipäraselt kasutamises.
l
Lumememm/ 14. jaanuar 2015, 19:18
Jahhh, aga siis ju peaksidki isikud või ametkonnad, kes neid rahasid mittesihipäraselt kasutavad,
maksma kinni selliste õnnetustega kaasnevad kahjud? Või mitte?
j
Just!!!/ 14. jaanuar 2015, 20:01

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee